COMENTARIS

+
0

-
0
Il·lusió vs frivolitatMiquel_Ramón, 15/11/2010 a les 13:11
Noi@s, us dono les gràcies a tot@s!
No ho tenia gens clar, però he vist la llum.
M'he cansat del 'Régimen Común'.
M'he cansat de somnis federalistes.
M'he cansat d'esperar i de donar vots útils.
M'he cansat de pluges fines.
M'he cansat de 'vedets' amb molt mala llet, que manipulen mitjans i simpatitzants.
Aquest cop votaré per les persones que amb esforç porten anys llaurant el terreny.
Jo, votaré Reagrupament Independentista!
i si no hi és en Carretero.
Votaré Reagrupament Independentista!
PD. Demano disculpes si això us ofèn...

+
0

-
0
Vota INDEPENDÈNCIA!!!. Vota REAGRUPAMENT!!!.Josep-Lluís., 14/11/2010 a les 21:48
No hi ha dubte que la dialèctica del Dr. Carretero es més directe i sense voltes que puguin dur a la confusió ni dobles interpretacions. Clar i català.
El missatge de Reagrupament és així, i cada dia es reforça com un clar i evident referent d'alternativa per a les eleccions. De fet l'única opció independentista per un vot seriós i madur... Sense sorolls ni estridències.
Reagrupament es l'alternativa mes vàlida per una Catalunya amb Estat propi i sobirà. Es el vot de qualitat, madurat i compromès. Jo ho tinc ben clar, votaré a Reagrupament.
Ara sí, ara toca... Vota INDEPENDÈNCIA!!!. Vota REAGRUPAMENT!!!.

+
4

-
0
Unitat d'accióCG, 14/11/2010 a les 19:34
Totalment d'acord amb el missatge del company Josep de les 17.49
Ja ni ha prou, siguem seriosos i treballem per a un objectiu comú. Si us plau, queden dies i hi ha força feina a fer.
Solidaris i reagrupats no defallim.

+
11

-
0
Anònim de les 15:22Josep Fourier, 14/11/2010 a les 17:49
Et pregaria de tot cor que no tornessis a publicar aquest missatge. Entenc que puguis estar enfadat amb Solidaritat, entenc que hi hagi solidaris que estiguin enfadats amb Reagrupament, a mí m'hagués agradat molt la unió i he deixat sempre molt clar com crec que han anat les coses. Però ara ja està fet, les llistes estan lliurades i l'objectiu de tots és que les dues candidatures treguin el màxim nombre possible d'escons.
Demano fervorosament als patriotes de les dues formacions que s'aturi aquesta guerra fratricida que només beneficia els que volen seguir sotmetent el nostre poble.
Visca Catalunya lliure!

+
1

-
0
País de ninotaires!Jordi M F, 14/11/2010 a les 15:55
Pel de les 15:22 :
Més valdria que no llegissis tant el Mundo Deportivo ni el Marca...o en tot cas no deixar-te entabanar per aquests pamflets. O és que potser ets lector de Maquiavel?

+
12

-
1
No ho feu...CG, 14/11/2010 a les 15:31
No parleu malament ni critiqueu a cap de les dues formacions independentistes que és l'únic que ens queda, és la darrera possibilitat que tenim els catalans de sortir ben representats en aquestes eleccions, cadascú que voti a la que més li agradi o ho faci per demarcacions, com vulgueu, però no us deixeu emportar per una guerra que no és la nostra. Les crítiques han d'arribar des de fora del catalanisme i no patiu, que arribaran...
Jo Solidaritat, tu Reagrupament. Un mateix objectiu.

+
7

-
8
Pel de les 15:06 .On vol anar Solidaritat...amb aquest personalAnònim, 14/11/2010 a les 15:22
Estic totalment d'acord en Solidaritat Catalana son grans "aglutinadors" de tota mena de "gent"
Laporta: putero, alcohòlic i a expenses del Barça
Lopez Tena: estafador, Pepero i fracassat
Uriel Bertran: Ni-ni (ni estudia ni treballa)
Strubell: a l'atur i canvi de jaqueta quan convé
Clara Simó: "a l'atur i on més convingui que em donin un contracte, que ja tinc una edat"
.
Santi Niell: maltractador, amb judici pendent de la seva exdona
Valdero: busca un lloc priviligiat que li doni poder
Ja ho veieu..Solidaritat "aglutina" de tot....és molt "transversal".....eh que sí....?
Laporta president !!!!!!!!!

+
5

-
2
Oh! Un semàfor verd!Anònim, 14/11/2010 a les 15:15
Segons un comentarista en Joan Carretero ha comés el pitjor dels pecats, la Vanguardia li va dedicar un semàfor verd! Oh quina traïció a la pàtria, ens esquincem els vestits ara o ens esperem mitja hora?
Au, a cagar a la via!

+
6

-
3
Escampen merdaAnònim, 14/11/2010 a les 15:13
Suposo que l'escampada de merda aquesta d'aquí sota, procedent vol amagar quelcom important. Com que tots sabem quina és la notícia important que la cúpula de Solidaritat vol amagar la tornarem a fer.
JA S'HO HA REPENSAT EN LAPORTA, O ENCARA SEGUEIX DIENT QUE PLEGA?

+
0

-
8
Quo vadis Rcat?Jordi M F, 14/11/2010 a les 15:06
Tothom hauria de saber que La Vanguardia és la veu del catolicisme local, de la dreta i sobretot del nacionalisme moderat no independentista, del que en el llenguatge del Sr Conde de Godó en diuen "nacionalismo bien entendido, i per tant bel·ligerant contra tot el que fa "ferum" independentista. (ho han patit Carod i sobretot i encara ara en Laporta). I si remenem hemeroteca veurem que quan Carretero s'en va anar d'ERC li van dedicar planes i el van elevar a categoria d'heroi, i FINS I TOT LI VAN DEDICAR UN SEMÀFOR VERD!.
És per això que en el seu moment jo, un pobre i humil votant, vaig pensar que, coneixent la línia editorial del diari, el Carretero era un producte de l'stablishment per dinamitar l'independentisme que poc abans havia obtingut un resultats electoral que acollonà al poder espanyol.
I és per això que em sorprèn que uns malp..its que és fan passar per Reagrupats ens vulguin fer creure que Solidaritat sigui un invent de la CiU que llepa la Vanguardia i que es reuneix d'amagatotis amb el Sandro Rosell i empresaris afins al PP per enfonsar i fer fora al "perillós" Laporta de Can Barça. El món és injust i alguns que es fan passar per Reagrupats uns... deixem-ho en pocavergonyes.

+
0

-
0
Guanyem!!!!!!!!!!!!Anònims, 14/11/2010 a les 15:05
Les persones que volguin veure les enquestes com van DE VERITAT...que entrin a:
http://electoralia.cat/enquestes/

+
0

-
0
ELS INDEPENDENTISTES.....GUAYEM!Anònim, 14/11/2010 a les 15:03
Les persones que volguin veure les enquestes com van DE VERITAT...que entrin a:
electoralia.cat/enquestes/

+
2

-
1
moderatsAnònim, 14/11/2010 a les 14:31
L'independentisme de l'actual direcció d'Esquerra no és un independentisme moderat. És un moderat independentisme. És a dir, un oportunisme. Un independentisme de nòmina gruixuda i germà a París. Altra cosa és la gent no infiltrada, les bases del partit. Bona gent, però bavaua.

+
3

-
1
Ex-esquerraAnònim, 14/11/2010 a les 14:24
Amb Esquerra hem arribat on som. És veritat. Però on som? Som a allò que va dir en Maragall: a un país que no el coneix ni la mare que el va parir. Darrere del discurs d'Esquerra hi ha els fets: suport i supeditació al PSOE (un PSOE llavors moribund i ara ressuscitat) als ajuntaments, als consells comarcals, a les diputacions, a la Generalitat.
És veritat, Catalunya ja no la reconeix ningú perquè l'esteu ensorrant. Fins i tot l'Arc de Berà ha fet aigües! SI o R.cat. per a mi són les úniques alternatives.

+
11

-
2
Malalt, molt malaltJosep Fourier, 14/11/2010 a les 14:22
Si noi si, en Joan Carretero n'està molt de malalt i la seva malaltia sembla que és greu. És una malaltia que et fa dir les veritats a la cara, pencar com un boig i desitjar amb tot el cor la llibertat de Catalunya. Sembla que a més és molt perillosa perquè s'encomana molt, sembla que hores d'ara hi ha una part important de la població Catalana que n'està ben encomanada. El dia 28 ens agafarà a tots unes ganes boges de votar Reagrupament a veure si d'una punyetera vegada comencem a caminar pel bon camí, el camí de la honestedat, el treball i la llibertat.
Ara sí, ara toca, Reagrupament!

+
2

-
9
odiAnònim, 14/11/2010 a les 13:43
Aquest home, el metge de Puigcerdà, està malalt. Quant odi vers Esquerra

+
4

-
4
No us passeu !Jordi M F, 14/11/2010 a les 13:34
S'ha de dir i reconèixer que gràcies a Esquerra s'ha arribat on som. S'han tirat endavant unes consultes que amb Pujol al poder eren impensables, es parla d'independència amb total normalitat i sense por, s'han fet públiques balances fiscals que fan esgarrifar i s'ha fet arribar el missatge independentista a sectors de població que n'eren exclosos. I això és moltíssim tenint en comte que només els van votar el 15% de catalans. Amb majoria absoluta d'una federació incorrectament anomenada nacionalista i amb la col·laboració del anestesista Godó, els catalans vivíem amb el cervell adormit. Votarem a qui calgui, però cal ser agraït.

+
2

-
1
ilp , que és això?innocent, 14/11/2010 a les 13:33
algu em pot explicar això de la ILP que és, qui ho va presentar isobretot que pretenia. Molt en sembla que es una "enganyabobos" de 4 passarells que no tenen ni idea de res. Però el 28N els posara al rengle. Per avançar cap a la independencia cal tocar d epeus a terra, anar a llefia, st. roc, st cosme, cinc roses, etc i aleshores guanyarem la independencia. Pero molt em temo que tots aquests passarells que escriuen aqui no saben el pa que si dona. Cal gent seriosa que porti anys treballant, gent de pedrapicada no senyorets de la Salut , st Gervasi, sarrià , st cugat, que son proito CiU

+
6

-
3
ERc = ESPAÑAmanel xic, 14/11/2010 a les 12:57
...i tanrt que ha fet ERc...¡ i molt...¡ ha regalalt Catalunya alpsoE de ESPAÑA, s'ha carregat l'Estatut que mig funcionava i ens ha deixat amb el cul enlaire. Davant d'això Carod calla com un puta, i la resta també. Segur que hi anaven d'acord ambel psoE. ERc sempre ha estat l'aliada més important de l'españolisme.

+
2

-
12
acabatsJoan FP, 14/11/2010 a les 12:35
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aneu fotent canya a ERC. Tots acabareu a SC i desprès a CiU, o directament a CiU.

+
15

-
1
ERC ja no tocaCG, 14/11/2010 a les 12:15
Passem d'esquerra senyors, batalla perduda amb aquesta gent. Votant d'esquerra, fes un cop de cap i pensa si realment et paga la pena tornar a confiar, en cas contrari tens dos bones opcions que de ben segur irrompran al parlament amb tota la força de la il·lusió.
Solidaris i reagrupats, endavant! jo Solidaritat, tu Reagrupament.

+
12

-
3
Erc? No, gràciesAb, 14/11/2010 a les 12:06
Erc s'ha abaixat els pantalons davant de ZP, votant-li els pressupostos CADA VEGADA sense RES a canvi (ben al contrari dels bascos), amb l'esperit del "nou ric" satisfet d'ell mateix només per ser-ho.
Erc també ens ha traït a la Generalitat no deixant tramitar la ILP al Parlament de Catalunya.
Erc també es va afanyar a fitxar germans, parents i amics ràpidament, i a apuntar-se al carro dels que encarregaven informes inútils fent-los passar com a necessaris i imprescindibles, malbaratant diners públics alegrement.
Es veu que les "mans netes" només servien per a esgarrapar vots del il·lusos com jo.
I ara, tornem-hi? El meu volt no el tindran.

+
6

-
1
Però si esta mol clarCartanya, 14/11/2010 a les 12:04
La gent s`espavila, CiU a creat SI, per no tornar a perdrà les eleccions, ja que duren les 2 ultimes legislatures Esquerra(rc) no va voler suma amb CiU, es lògic dons crear una nova esquerra que no li posi traves per ajudar-lo a aconseguir els escons necessaris per obtindre la majoria. Així també tenim ja els motius per que Reagrupament i SI., no es van entendre, per que mentre un (SI) te per missió la de ajudar a governar a CiU, l`altre (Reagrupament) no vol entrar amb un govern autonomista, i nomes entraria en un govern independentista. A partir del 28N. es podrà confirmar segurament aquesta situació, sempre que entrin al Parlament.

+
14

-
1
tot al descobertCartanya, 14/11/2010 a les 12:03
Perdoneu, però tenim que recordar que Esquerra(rc), es la culpable de que Catalunya caigués a les mans del PSOE, per això CiU a creat SI, la nova Esquerra(rc), per que amb aquets si podrà suma i governar. Reagrupament es = Cat Lliure.

+
14

-
1
Independentisme ,,, moderat?Josep Fourier, 14/11/2010 a les 11:49
L'independentisme moderat només és la versió traïdora de l'unionisme. L'independentisme real no en vol de moderació, o el pols et batega fort quan penses en la llibertat de Catalunya o no ets independentista. Els comentaris precedents demanen que no fem res per evitar la degradació moral i cultural que estem patint, us prego que els contradieu de la millor manera possible, votant independentista el proper dia 28. Si pot ser voteu la opció més sòlida que és Reagrupament, si no voteu Solidaritat, però per favor aneu a votar i voteu independentista.

+
3

-
14
RecaapacitenAnònim, 14/11/2010 a les 11:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Por favor, recapaciten! Nunca el independentismo moderado havia llegado tan lejos como con el PSC-Esquerra-Iniciativa. No se comprende como se dilapidan votos en SI o Reagrupament. No se dan cuenta que es una maniobra de CIU i PP? Las últimas encuestas demuestran que un nuevo Tripartito es posible. Si son independentistas de verdad, dejense de radicalismos estúpidos y voten Esquerra (ahora ya sin Carod)la unica que pude hacer viable, junto a PSC y Iniciativa (ahora sin Saura) la alternativa de izquierdas. Despues, si no lo hacen, no se quejen. Les podria pasar como a los vascos.

+
1

-
15
EsquerraAnònim, 14/11/2010 a les 11:22
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Lo que los independentistas radicales (SI y RCat) no le perdonan a Esquerra es que normalizara el uso de la bandera constitucional en la Generalitat. Puigcercós, ahí, fue lo que Narcís Serra, otro gran político, en el Ayuntamiento. Sin sus gestos no se habrian podido celebrar con tanta efervescencia rojigualda las vistorias de nuestra selección, que, no lo olvidemos, estaba formada por varios jugadores del Barça. Aúpa Esquerra, Puigcercós, Montilla!

+
8

-
2
DignitatJosep Fourier, 14/11/2010 a les 10:54
Potser si que ERC ha aconseguit coses, que es construeixin carreteres i hospitals i que hi hagi persones que visquin millor ara que no pas ho feien abans. Em costa saber com hagués anat el govern de Catalunya si ERC hagués fet el que calia i s'hagués plantat, els concedeixo però el dret del dubte.
Si estic emprenyat amb ells és perquè han permès que es maltracti la nostra dignitat de poble i no han fet res per evitar-ho, per por de perdre el xollo. Se'ns han pixat a sobre i ells deien que plovia, pluja fina això sí.

+
2

-
5
No és cert que...smartinez, 14/11/2010 a les 10:39
No és cert això de que no s'ha fet res, amb el poc poder que ha tingut ERC en comparació a tot el poder a la contra (el de altres polítics no independentistes i altres poders espanyolísims, i el de la intoxicació informativa, com ara aquesta afirmació de Carretero) és molt, important, i ferm. Només cal obrir els ulls i observar sense creure's que la vida és una peli estúpida.

+
12

-
1
O Rcat o SIAb, 14/11/2010 a les 10:39
És una llàstima que RCAT i SI no hagin anat junts.
Què hi farem! L'única cosa clara és que cal votar o l'un o l'altre dels dos únics partits per a l'esperança.
Tant de bo entre tots dos tinguin majoria absoluta!

+
16

-
3
No s'ho pensavenAnònim, 14/11/2010 a les 10:34
Reagrupament és un projecte sòlid. Alguns es pensaven i ho deien que, Solidaritat, amb en Laporta al davant, el Laporta mediàtic, controvertit, amb un tarannà que a alguns no ens agrada gens, capaç de exhibir durant la campanya una actriu(?) porno embolicada amb la bandera espanyola (ja té nassos l'invent) ens escombraria del mapa...
Doncs es van equivocar i amb la seva prepotència van fer un mal extraordinari a l'independentisme. I la gent de bona fe, que estima el país, ja ho comença a veure.
Sense Reagrupament i la seva gent, treballadora, honesta, irreductible , la independència de Catalunya no és possible.
Feu confiança a Reagrupament!!. No us farem passar vergonya!

+
17

-
1
Estamos hasta la coronilla!!!!!trabajadores libres!!!, 14/11/2010 a les 10:24
Somos un grupo de obreros y obreras ex-votantes del PSC-PSOE que nos hemos unido para denunciar que el socialismo y el PSC-PSOE son totalmente incompatibles, porque ya no defienden los intereses de la clase trabajadora de este país.
Algunos creen como ciegos que en pleno siglo XXI en España y en Catalunya aún se respectan los derechos de las mujeres obreras, se piensan que cobran lo mismo que los hombres, que tienen pagas extra de verano e invierno, que tienen las vacaciones pagadas… y no es verdad. Es culpa de los de siempre, del PSC-PSOE, el PP y CiU que precarizan a los trabajadores y recortan los derechos sociales.
Recientemente el PSC-PSOE incluso se ha atrevido a proponer la instalación de empresas chinas como Chery, sin tener en cuenta que los sueldos y las condiciones de trabajo en estas empresas son ínfimos. Por ello no se entiende porque querrían fabricar a precios de aquí, y concluimos que solamente pretenden vender humo para engañar a sus votantes y seguir explotando a los trabajadores.
A muchos nunca nos ha interesado el catalanismo. Pero una cosa está clara: solamente por haber nacido en Cataluña, España no nos quiere.
Hemos ayudado a aumentar el PIB y a crear riqueza, hemos pagado nuestros impuestos, y hemos estado con nuestras selecciones y animado a nuestros deportistas.
Pero a los partidos españoles les da igual que nuestros abuelos y padres fueran emigrantes andaluces, extremeños, aragoneses o murcianos, y les da igual que nosotros siempre nos hayamos sentido españoles: para ellos sólo somos un puñado de votos, y nos tratan como ciudadanos de segunda sólo por el hecho de vivir y trabajar en Cataluña.
Nuestros impuestos sirven para construir autopistas que unen los pueblos de los que nuestros abuelos emigraron, pero lejos de agradecérnoslo nos insultan y nos tratan con desprecio.
Dicen que defienden nuestros intereses pero no es verdad. El desprecio con que nos tratan nos ha convertido en independentistas, a pesar de que nuestros abuelos nunca lo hubieran imaginado.
Hoy más que nunca debemos preocuparnos de nuestro futuro, de nuestro trabajo, de las pensiones de nuestros padres y abuelos y de la educación de nuestros hijos y nietos. Pero España no lo hace, y el PSC-PSOE y el PP son los responsables. Es por eso que creemos que, si queremos un futuro mejor, la única solución pasa por la independencia de Catalunya.
La independencia no es una opción política, ni tampoco es una ideología. Es simplemente lo que hay

+
1

-
15
tot t'ho creusinnocent, 14/11/2010 a les 10:10
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Carretero amb menus de 8€? i els altres als 7 portes? jajaja
Ell va marxar ningu el va expoulsar. Del govern si que el van treure i en aquella remodelació va dir que la resta d'ERC també havien de plegar per solidaitzar-se amb ell. Ah i per cet encara te el judici de la benzinera de Puigcerdà, a veure si al final acaba a la presó

+
10

-
2
09:49 MentiderJosep Fourier, 14/11/2010 a les 10:00
09:49 ets un mentider, un mentider dels grossos i espero que la teva consciència nacional (si és que en tens) t'ho retregui cada dia del món.
En Joan Carretero va creure que el tripartit podia funcionar, i és evident que podia. Podia funcionat si ERC no s'enganxava a la poltrona i plantava batalla cada cop que calia. El que va veure en Joan va ser justament el contrari, que el que importava era la visa i els sopars al set portes. Ja saps que ell dinava de 8€ al bar de baix i va demanar que li posessin un llit a la conselleria per no gastar diners en hotels. Quan en Joan va denunciar l'actitud mesella d'"E" (sabent perfectament a què s'exposava) el van fotre fora sense contemplacions. Et sembla possible una actitud més digna? Les teves mentides només proven que estàs a favor de que la classe política continuï venent la pàtria per enriquir-se.

+
0

-
12
només en falten 68!innocent, 14/11/2010 a les 09:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
amb 23 no van fer res amb ell el capdavant. Ara nomes en falten 68. Res, poca cosa. La ppropera legislatura gracies a les bombes d'en Madí (primer carreter i despres Solidaritat per tal de matar-se entre ells)CiU majoria absoluta i l'independentisme més lluny de la xifra màgica: Visca ciu i la seva estratègia. Passarells!!!!!

+
16

-
3
TuJosep Fourier, 14/11/2010 a les 09:38
En Joan Carretero no en fa ni n'ha fet mai de demagògia. Van treure 23 diputats i l'única cosa que els va importar va ser la poltrona i la visa associada. Se'n pot parlar a bastament però per citar un fet puntual, quan en Guerra va treure el ribot qualsevol formació amb dignitat s'hagués plantat. I quan en Guerra *va anunciar* que ens havia passat el ribot, és a dir se'ns va pixar a sobre, no plegar va ser la prova definitiva de que no tenen la més mínima dignitat.
Analitzeu el tarannà, els altres dos partits que es diuen independentistes -encara que jo estic convençut que d'independentista real només n'hi ha un- estan fent campanya de discoteca i actrius porno. Reagrupament està parlant i el més important respon les preguntes. Només per això ja no cal dubtar qui cal votar.
Ara sí, ara toca, Reagrupament!

+
1

-
14
jojo , 14/11/2010 a les 09:23
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
ho sento, pero, Carretero fa demagogia, amb 23 diputants, se pot fer lo que se fet, ja voldriam tenir una majoria de parlamentaris independentistes al parlament, i poder tirar las lleis endevant sin que els altres te les tirasen a terra

+
5

-
5
IndependenciaAnònim, 14/11/2010 a les 08:58
Nació Digital antiLaporta?
Hi ha algun mitjà en què el Laporta hagi estat menys marginat que a Nació Digital? Si el saps, respon.
I algún mitjà en què el Carretero hagi estat menys marginat que a Nacio Digital? Si el saps, respon.

+
7

-
2
I tant que va fer!Fart del tripartit, 14/11/2010 a les 08:50
Instaurar com a president el perdedor electoral i l'individu que no es va dignar a aprendre la nostra llengua ni desprès d'haver viscut 30 anys a Catalunya cobrant diners públics així com formar el segon tripartit de perdedors electorals, va ser la humiliació més contundent de Catalunya des del 1714 ençà!!!

+
25

-
3
No company, Carretero no plega.Rcat en combat, 14/11/2010 a les 01:55
Ara que si ho volgués fer, es ben lliure de fer-ho. Seria igualment President de l'Associació RI i altres recollirien el seu relleu, cosa ben difícil en altres "artefactes electorals". No et preocupis que tenim molt bona salut i els fonaments sólids. Que potser plega algún altre personatge oportunista i mediàtic? Està corrent com la pólvora per tot arreu!!!

+
1

-
32
carretero plega?Anònim, 14/11/2010 a les 01:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
es veritat els rumors que hi han que carretero vol plega, perque no veu cap possibilitat d' entrar al parlament?
I no vol dividir el independentisme
Si carretero plega, sera una bona decissio

+
26

-
1
Tots al parlament!Reagrupament!, 14/11/2010 a les 01:22
Jo crec que el Carretero seria un lider perfecte per a conduir Catalunya cap a la independència. En Laporta crec que també, però amb un estil no tant romàntic, potser més modern, no sé. De fet m'agraden tots dos. Espero que al final tots dos es retrovin al parlament. De veritat no som prous per a que tots dos hi entrin?. Jo aposto que sí.

+
30

-
1
O catalans o espanyols!. No valen mitges tintes.Anònim, 14/11/2010 a les 01:09
Més clar, l'aigua. El 28N, cal decidir si volem ser espanyols o catalans i no s'hi val dir tant català com espanyol o a l'inrevés, perquè quan els interessos no són coincidents o són oposats, has de definir quina és la teva fidelitat principal. Convé que tots ens mullem. Alguns ja ho han fet: Cs, UPD. PP, PSOE, ICV diuen que espanyols. CiU encara no ho sap, ja que diuen que ells seran el que la gent vulgui ser, mentre que ERC diu que català, però de moment ja li està bé ser espanyol. Només ens queda SCI i Rcat que diuen ben clar que volen ser catalans i que declararan la independència quan tinguin 68 o més diputats. Doncs som-hi!. A què esperem?. Els diputats que tindrem el 28N, serà els que nosaltres, només nosaltres, haurem escollit i serà la nostra responsabilitat si ho fan malament. I de cap manera, podrem donar la culpa als altres dels nostres errors. Per tant, cal votar en conseqüència i per això jo ho faré per Reagrupament, perquè em semblen els més seriosos, no m'han enganyat i de moment, el que han promés ho compleixen, ja que la campanya se la paguen ells de la seva butxaca i no surt dels nostres impostos o crèdits bancaris. Tot un exemple d'honestedat.

+
49

-
2
el millor candidatAnònim, 14/11/2010 a les 01:09
després de sentri-lo aquest vespre no tinc cap dubte que és el millor candidat. Ens ho hem passat molt bé avui Joan, ens has fet riure molt!Teniu el meu vot.

+
8

-
40
Cot, se't veu el llautóAnònim, 14/11/2010 a les 01:08
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Cada dia 2 ó 3 notícies de Reagrupament, amb cobriment dels seus micro-actes, i de Solidaritat, que fot actes multitudinaris, res. Quin crack que estàs fet, Cot, com se't nota que ets partidari de la secta carreterista i no pots veure el Laporta!