Redacció | Actualitzat el 11/11/2010 a les 18:46h

Noves vagues a FGC

Tots els dilluns i dimecres de novembre

Els quatre sindicats que conformen el comitè d'empresa de Ferrocarrils de la Generalitat, és a dir CCOO, UGT, CGT i Semaf han convocat una nova jornada de vaga per tots els dilluns i dimecres de novembre que queden, excepte el dia 29. En aquest cas les aturades seran parcials, en concret de les dotze del migdia a les quatre de la tarda i començaran a aplicar-se a partir de dilluns 15 de novembre.

En conjunt, sumen un total de set jornades de vaga per al mes de novembre que tenen per objectiu protestar contra els suposats incompliments per part de l'empresa dels acords signats i contra la retallada del 5% dels sous de la plantilla que es desprèn de l'aplicació del decret aprovat per la Generalitat el passat mes de juny i que estableix la reducció del sou dels treballadors del sector públic. El Departament de Treball encara no ha establert serveis mínims.



Els treballadors de Ferrocarrils de la Generalitat ja van fer vaga dilluns 8 i dimecres 10 de novembre, a més de la vaga de 24 hores que es va fer coincidint amb la visita del Papa a Barcelona. En el cas de les aturades de dilluns i dimecres, però, la manca de servei va afectar les hores punta de la jornada, entre les 7 i les 9 del matí i entre les 6 i les 8 de la tarda. Durant aquestes quatre hores hi va haver la meitat dels serveis habituals a totes les línies de Ferrocarrils, que es van complir amb normalitat. Durant la resta de la jornada el servei va circular en el seu horari habitual.

Navega per les etiquetes

FGCtrenvaga

COMENTARIS

+0
-0
Quina vergonya
Anònim, 12/11/2010 a les 18:26
És una vergonya com tracten els clients. Nosaltres cada dia paguem el bitllet, les zones corresponents, entrem en uns trens on no hi ha ni lloc per asseure's de plens que van, calor, impuntualitat, i a sobre... ara cada setmana, dies de vaga. Què és això? En quina societat vivim?
Ja va sent hora que els usuaris en fem alguna cosa! Perquè entre uns i altres, no ens paren de prendre el pèl!
De fet, els treballadors hauríen de fer vaga i no pagar.
+0
-0
Vaga dels usuaris
Anònim, 12/11/2010 a les 07:44
Els usuaris hauríem de deixar de pagar el bitllet els dies de vaga.
+1
-0
En Castells a empényer trens
Anònim, 11/11/2010 a les 20:22
Doncs això, el mestre de la tisora, el geni de les finances de la Generalitat, que va decidir retallar el sou als treballadors dels ferrocarrils (tot i no ser funcionaris), que tregui pit i es posi a empènyer trens per les vies per a que els usuaris no en sortim perjudicats, que els bitllets de tren costen el mateix els dies de vaga que els dies normals.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: