Quico Sallés | Actualitzat el 11/11/2010 a les 14:46h

Carretero demana diners a l'avançada als associats per afrontar la campanya

Envia una carta per evitar "demanar crèdits" als bancs

Autogestió. El president de Reagrupament i candidat a la Presidència de la Generalitat, Joan Carretero, ha enviat una carta als seus afiliats per instar-los avançar el pagament de la quota del pròxim semestre. Carretero ho demana per permetre fer "una campanya electoral digna".

Carretero argüeix la petició defensa que els seus postulats de regeneració democràtica els "impedeix demanar crèdits a entitats financeres", pel que sufraguen la campanya amb els diners recaptats dels afiliats i amb productes de promoció com la ja famosa "Carreterina". El pagament avançat de la quota del pròxim semestre suposarà no pagar cap quota fins a maig del 2011, garanteix Carretero en la missiva.

COMENTARIS

+1
-1
ruben novoa
Anònim, 13/11/2010 a les 12:35
Rubén Novoa, mà dreta de Toni Strubell a Girona juntament amb la seva dona, que porta el perfil del facebook d'en Laporta, ha estat expulsat de l'Associació Catalana d'Amics d'Israel per haver-se inventat i fet córrer que el president d'aquesta entitat s'entenia amb la dona d'en Puigcercós. Tot i els continus escàndols en els quals ha estat immers, Novoa continua com a home fort de Solidaritat a Girona. Ahir mateix, en el debat fet a Girona, poc abans que comencés era ell qui donava les instruccions a seguir al cap de llista, Toni Strubell. Strubell, molt nerviós, va ser xiulat ahir i algunes persones del públic el van titllar de mentider quan va parlar dels motius del seu pas de Reagrupament a Solidaritat. Novoa es va inventar fa pocs dies que un membre de Reagrupament havia agredit al senyor Strubell i ho va fer córrer a través del seu bloc, L'independentista. Els fets es van demostrar que eren falsos. L'última invenció d'en Novoa ha estat avui. Afirma que ha trucat durant tres dies a 800 llars!!!! de Catalunya i que li surt que en Laporta traurà 5 escons i en Carretero cap.
+1
-0
vergonya
Anònim, 12/11/2010 a les 15:46
Que siguin egos, perfidia, trapelleries diverses etc...que impedeixin a Catalunya assolir el seu estat natural que es el de ser pais. Amb aixo tinc la conciencia tranquil-la, mai he pagat impostos, ni he votat. Ara ho fare, votare (no pagare impostos directes obviament, no fotem), i votare, (tot just m'he registrat) per gent com jo, del carrer, no pol-litics professionals de l'estafa i la mentida, o gamarussos amb ansia de poder. Es a dir que l'unica opcio que veig raonable, es Reagrupament. Tot l'altre, amb tots els respectes es prol-longar el jou castella.
+3
-0
No noi no
Josep Fourier, 12/11/2010 a les 07:46
No anònim no, el submarí ha fet feina per què ens ha enganxat desprevinguts i hem pecat d'innocents, però ja s'ha acabat. El submarí s'enfonsa i nosaltres anem amunt. ERC ha de demostrar al poble de Catalunya que no el vol tornar a enganyar i durant aquests propers quatre anys de desert en tindreu la oportunitat, a veure si la aprofiteu. La única alternativa seriosa cap a la independència de la nostra pàtria és Reagrupament. Als que dubteu només us demano una cosa, doneu-nos una oportunitat, no us defraudarem.

Ara sí, ara toca, Reagrupament.
+4
-0
il.lusió
Sant Just, 12/11/2010 a les 07:18
Per primera vegada aniré convençut a una votació. No sé si tindrem representació parlamentaria (un presentiment em diu que si)però passi el que passi estaré content amb mi mateix. Va haver-hi una vegada que els qui vaig votar van treure 23 diputats i mesos després vaig tenir un atac d´angoixa. Voteu en consecuencia amb les vostres idees i d´acord amb la vostra consciéncia. Si només votéssim a cavall guanyador només haurien dos partits.
Endavant Reagrupament.!!!!
+0
-6
Millor Votar ERC
Anònim, 12/11/2010 a les 02:56
Despres del que estem veient per aqui, crec honestament que es millor votar ERC.
+2
-0
MOLT BEN!
Anònim, 12/11/2010 a les 02:43

ENVEJA DELS QUINS JA HAN HIPOTECAT LO PAÍS PER SE FAR FINANÇAR LO PARTIT
PPSOE, CYU, ESGUERRDA, ECOXISTES...

PPSOE = COLONIALISME = ENEMIC
CYU, ESGUERRDA = AUTONOMISME (HISPANIOL) = COLLABORATORS

AUTO DETERMINACION
RCAT/SCAT
+0
-5
Quina cara te el tio
Anònim, 12/11/2010 a les 02:24
Ja us heu polit el diners que us va donar Ciu per ensorrar ERC??? Ja n o us en passa mes ?? El deu donar a SI.
+1
-0
A Josep-Lluis (FLIPO(3)... Que ens volen enredar!!!)
xescus, 12/11/2010 a les 02:16
Petita correcció, el del tret a la nuca de C’s, va ser el Rubèn Novoa (el que crec que és el redactor de “independentista”). Va ser expulsat (o invitat a dimitir) de CiU crec que el gener, i arran a la denuncia de C’s, va desistir de presentar-se a les “primàries” amb la seva dona (Esquerrà), però no tinc constància que hagi deixat la militància de SCI. El Carles “Mark” Serra i el Rubèn Novoa semblen tenir bona amistat, almenys pel facebook, però el del tret és el Novoa.
+3
-0
xescus a Joan M
xescus, 12/11/2010 a les 01:57
Responc tard però responc (havia de celebrar St Martí)
Com que les discussions RCat i SCI cada cop son més viscerals, crec que haig de dir primer que jo no soc reagrupat, però ara com ara m’haig de considerar simpatitzant.
M’he llegit l’enllaç que poses i el que puc dir:
En fils d’actes de RCat en el Racó Català, apareix que s’ha de celebrar l’acte com a col•loqui-debat a Parets del Vallès però no mencionen quines forces hi participen, per tan l’acte segurament s’ha fet i el cartell que apareix a la web que menciones segurament és cert. Ambdós forces defensen el fet d’una balança injusta però les solucions que aporten son diferents i per tan hi pot haver debat.
Ara, el text et trobo totalment demagog. RCat no s’ha mostrat mai equidistant, referint-se que prefereixen a Mas abans que Montilla. Però que jo sàpiga, només votaran a la investidura del Mas si aquest es compromet amb la DUI (declaració unilateral d’independència) o si el tripartit suma suficient com perque es pugui repetir (SCI des de la seva creació, ha canviat tants cops respecta aquesta qüestió que ja no se si votaran o no i sota quines condicions). Dir de RCat que és un submarí de CiU és ridícul ja que apareix molt abans que SCI amb el mateix discurs. Dir que RCat està en caiguda lliure tampoc és cert, i segurament RCat tindrà molt més suport electoral que SCI (en enquestes telefòniques, SCI està per davant de RCat, però en enquestes dels lectors (ex: Avui i Nacio Digital) és a la inversa)). Punxades en els actes, evidentment, crec que RCat va començar a fer actes de presentació l’estiu de l’any passat i aquests dies deu estar fent més de 5 actes diaris, i els actes polítics no acostumen a motivar molt la gent com per repetir. Problemes judicials, que jo sàpiga només un i la denuncia feta per SCI (no en se la història, però pel que sembla, un que va per lliure va copiar imatge i text de propaganda de SCI en nom de Reagrupament).
Sobre qui no ha volgut la unitat entre RCat i SCI, no hi ha discussió possible. SCI només acceptava la “unitat” si era a partir de les seves “primàries”, de la quan en treuen el reglament el 17/8 on el mateix posava que el cens finalitzava el 16/8 (per a mi és equivalent a firmar un contracte sense poder-lo llegir). Si el dia 18 RCat acceptes participar a les “primàries” ja no podria votar.
Així dons, estic totalment convençut que RCat i CiU han realitzat un debat (de la mateixa forma que s’han fet debats on participaven SCI i C’s (entre d’altres, però no se els altres) o qualsevol altre debat electoral), que això vol dir que RCat sigui un submarí, en absolut, essent l’única conclusió possible que “independentista” té el mateix nivell de credibilitat que Libertad Digital.
+0
-0
Peatjes
Anònim, 12/11/2010 a les 01:29
Que ens hem oblidat dels Peatjes que encara paguem per que els bancs i les caixes (avent posat els calers) varen tindra l'ultima paraula a decidir si es treien o no...

Qui paga mana.

Per poguer mana nosaltres ara cal
Independencia.
+0
-0
josep-lluis...
Anònim, 12/11/2010 a les 01:16
no barregis. El Mark no ha dit res de tir a ningú. Afirmacions gratuites no, gràcies. Sembla que practiqueu allò de difamar, que algo sempre queda, no?
Dediqueu-vos a elogiar Rcat, que potser algo quedarà.
+3
-0
Laporta candidat independentista
Anònim, 12/11/2010 a les 01:06
Si els de Reagrupament son pringats que deuen ser aquells que votaran a un desgraciat que es baixa els pantalons a l'aeroport,com fitxar a una actriu porno,a més un putero declarat.....totes les vegades que Laporta surt a Telecinco banyat en alcohol,.
Si us plau....plegueu...que foteu més pena que la Carmen de Mairena..........
+1
-6
Carretero si estimeu Catalunya retireu-vos i demaneu el vot per Laporta
Anònim, 12/11/2010 a les 01:00
Catalunya abans que el partit.
+8
-0
la Independència, ens l'haurem de "pagar" nosaltres.
Josep-Lluis. , 12/11/2010 a les 00:39
...És força evident que la Independència, ens l'haurem de "pagar" nosaltres. Ningú ens la "donarà" de franc.

Reagrupament es l'alternativa mes vàlida i fiable per una Catalunya amb Estat propi i sobirà. Es el vot de qualitat, madurat i compromès. Jo ho tinc ben clar, votaré a Reagrupament.

Ara sí, ara es l'hora de votar INDEPENDÈNCIA!!!. Votem tots REAGRUPAMENT INDEPENDENTISTA!!!.
+5
-1
FLIPO(3)... Que ens volen enredar!!!
Josep-Lluis. , 12/11/2010 a les 00:23
Tot el que diu aquest web "www.independentista.eu", és mentida. El que publiquen es per "entoxicar". Pertany a un personatge de SCxI. Es aquell ximplet (un tal Mark), que des de el Facebook de SCxI va dir que li havien de fotre un tir a un de "Ciutadanus" i que suposadament el vàren expulsar... pero ja veus que està en actiu, enmerdant al estil de la casa solidaria (mira que va passar amb el CCN). Però sempre hi ha gent de bona fé que s'ho creu aquestes coses... molts dels seus seguidors son al mateix temps victimes.

...ni cas.

+8
-1
Solidaritat....."els vaquillas"
Anònim, 12/11/2010 a les 00:22
Si els de Reagrupament son pringats que deuen ser aquells que votaran a un desgraciat que es baixa els pantalons a l'aeroport,com fitxar a una actriu porno,a més un putero declarat.....totes les vegades que Laporta surt a Telecinco banyat en alcohol,.
Si us plau....plegueu...que foteu pena..que la Carmen de Mairena..........
+5
-1
Lopez-Tena paga la campanya de Laporta
Anònim, 12/11/2010 a les 00:13
Lopez-Tena Exigeixo que al pressumpte estafador Lopez Tena se li inclogui en el sumari de l'estafa de Benidorm. Que doni la cara i respongui a la justicia. Ara s'entenen moltes coses, eh. Després del regalet de CiU amb el CGPJ, volia un càrrec i en no aconsegyuir-lo, vol ser diputat per aconseguir immunitat. Ets un (pressumpte) estafador i mafiós. Ara s'entenen moooooltes coses.
+1
-7
Rcat vol diners???
Anònim, 11/11/2010 a les 23:52
Que el doctor li demani el nuñez del crakovia.......jajajajaja Euros eh volem euros.......sou uns putus pringats!!!
+9
-1
Això són fabes comptades
Reagrupat, 11/11/2010 a les 23:16
No hi ha cap més grup tan transparent com R.Cat en qüestió d'economia. És la mateixa transparència i cura que farien servir els nostres representants amb els diners de tots.
El camí es demostra caminant
+4
-4
Al loro..!
Anònim, 11/11/2010 a les 21:37
Si a electoralia.cat es pogués veure que Laporta té més vots que CiU..llavors..si...llavors....seria molt fiable..eh?????

Laporta Laporta obtindrà més de 100 diputats..jejejejej....Reagrupament 0 diputats.??????

Ja us agradaria..eh??????????

Continueu somiant...!!!!!!!!!

+5
-7
si...
Anònim, 11/11/2010 a les 21:33
si es donés el cas que SCI entrés al parlament i Rcat no, i, contrari al que tots els reagrupats pensen, realment treballessin per la independència, passaríeu a votar-los deixant de banda Rcat? Tenint en compte la quantitat de comentaris PURAMENT de menyspreu, insultant directament, dient putero al Laporta, nini al Bertran (no té carrera, no?) i cocainoman (per no dir pedòfil, que també surt per aquí..) al López Tena, sembla ser que no. L'odi, a vegades, cega massa.

Si passés al revés, ja us dic que no m'importaria votar a Rcat o a qui sigui. Qui declari la independència, més igual. Laporta, Carretero, Justo Molinero o la Carme de Mairena. Reagrupats, feu capamanya i deixeu d'insultar, que us rebaixa el nivell de bondat que sempre dieu tenir.
+15
-2
Pago la quota amb orgull!
Medinyà, 11/11/2010 a les 21:16
Les coses ben fetes volen esforç i una opció política digne que no depèn dels diners dels bancs o personatges amb interessos, necessita l'empenta de tots.

Jo com a Català crec que en els moments importants cal fer pinya, per això contribueixo amb REAGRUPAMENT com la força més vàlida per portar al parlament les aspiracions independentistes de molts catalans.

Altres opcions també són vàlides però trio RCAT.
PD: tinc 25 anys i cobro 500€/mes
+1
-5
Laporta
Anònim, 11/11/2010 a les 21:07
Si a electoralia.cat es pogués veure que Laporta té més vots que CiU..llavors..si...llavors....seria molt fiable..eh?????

Laporta Laporta obtindrà més de 100 diputats..jejejejej....Reagrupament 0 diputats.??????

Ja us agradaria..eh??????????

Continueu somiant...!!!!!!!!!!!!!!
+2
-10
Salvador Cardús votarà CIU
Miquel-ó, 11/11/2010 a les 20:44
Ja ho ha dit. Ell també veu el fracàs de Carretero.
+4
-0
és ver
Anònim, 11/11/2010 a les 20:38
Joan M, és clar que es fa un debat entre un candidat de CiU i un d'RI, si es fés un debat entre Laporta i Montilla diríem que SCI és una marca blanca del PSC?
+10
-10
Jo votaré Laporta
Anònim, 11/11/2010 a les 20:25
Laporta: putero, alcohòlic i estafador del Barça
Lopez Tena: estafador, Pepero i fracassat
Uriel Bertran: Ni-ni-ni
Strubell: a l'atur i canvi de jaqueta quan convé
Clara Simó: a l'atur i on més convingui que em donin un contracte, que ja tinc una edat.
Santi Niell: maltractador, amb judici pendent de la seva exdona
Valdero: busca un lloc priviligiat que li doni poder
Lapiedra: disfressada amb la bandera espanyola cantant a la roja, sense comentaris

+3
-2
A xescus
Joan M, 11/11/2010 a les 20:17
Xescus, és que ja no em crec res i a ningú, per això pregunto... Dels diaris no se'n pot fer cas, de TV3 tampoc, miro de buscar altres fonts, aquelles que són més pro una banda i pro l'altra (per contrastar), i fa realment pena que Reagrupats i Solidaris es tirin merda l'un a l'altre, pel motiu que sigui. Estaria bé que uns i altres respectessin les seves opcions i lluitessin plegats, independentment que el vot se l'emporti RCat o SI. Pitjor és que se l'emporti un partit autonomista o centralista, no? Més ens roba Espanya i més mal ens està fent i ens en farà si seguim igual... i nosaltres, mentrestant, barallant-nos com a tontos!
+3
-7
Si és veritat, flipo (2)
Joan M, 11/11/2010 a les 20:03
Només pregunto si aquests actes conjunts CyU-Reagrupament són veritat o no, si algú pot confirmar-ho. Fa molt de temps que llegeixo comentaris de Reagrupats acusant Solidaritat de ser un submarí de Convergència, i al veure això m'he quedat una mica parat. No és que em sembli malament (si té sentit per al nostre alliberament), però després de tanta acusació ferotge, la veritat és que no s'entèn.
+1
-5
Electoralia.cat/enquestes/
Anònim, 11/11/2010 a les 20:02
Si a electoralia.cat aparagués que Laporta té més vots que CiU llavors..si.. per Laporta...llavors si....llavors..seria molt fiable..eh?????

Laporta obtindrà més de 100 diputats..jejejejej....Reagrupament 0.??????

Ja us agradaria..eh??????????

Continueu somiant...!!!!!!!!!!!!!!

+10
-1
Joan M (Si és veritat, flipo)
xescus, 11/11/2010 a les 19:55
La web que menciones assegurava que RCat havia perdut 7500 militants, cosa que crec que deu ser el nombre de militants que pot tenir ERC (va arribar a cosa de 10000 per allà el 2005) i RCat mai no ha dit que arribes a 4000 (crec que havien dit 3400 o 3500).
No ho puc assegurar, però sembla ser que els redactors de la web és el Rubèn Novoa, ja que té un estil similar.
El meu consell, posa molt en dubte qualsevol cosa que surti en el medi que menciones.

+3
-8
JO VOTARÉ...... SOLIDARITAT CATALANA
Anònim, 11/11/2010 a les 19:53
Laporta: putero, alcohòlic i estafador del Barça
Lopez Tena: estafador, Pepero i fracassat
Uriel Bertran: Ni-ni-ni
Strubell: a l'atur i canvi de jaqueta quan convé
Clara Simó: a l'atur i on més convingui que em donin un contracte, que ja tinc una edat.
Santi Niell: maltractador, amb judici pendent de la seva exdona
Valdero: busca un lloc priviligiat que li doni poder
Lapiedra: disfressada amb la bandera espanyola cantant a la roja, sense comentaris
+6
-4
Lopez-Tena paga la campanya Laporta
Anònim, 11/11/2010 a les 19:50
La campanya d'en Laporta la paga......Lopez-Tena!!!!!!!!!!!!

Crec que convé escoltar les declaracions d'aquest testaferro panedit on a partir del minut 15' 40'' explica amb quina "seriositat" actuaba Al-Capone López Tena:



http://video.google.com/videoplay?docid=9213482554224924119




+8
-1
Amb aquests anem bé
Anònim, 11/11/2010 a les 19:45
Joan M. independentista.eu és propietat del solidari Ruben Novoa, el de la pistola, l'expulsat de CiU. Cal dir res més?
+4
-0
A l’anònim 19:03, (la vena del doctor)
xescus, 11/11/2010 a les 19:39
Bones JMª Calaf (6e per Tarragona de SCI). No puc assegurar que siguis tu, però tal com escrius has de ser el mateix. M’equivoco? Crec que no.
+2
-9
Si és veritat, flipo
Joan M, 11/11/2010 a les 19:32
Però això és veritat? Algú m'ho pot confirmar?

http://www.independentista.eu/2010/11/reagrupament-sentrega-ciu.html
+13
-3
Reagrupament
Anònim, 11/11/2010 a les 19:28
Ben fet, Reagrupament, als bancs no s'ha de demanar ni un duro, perquè després es deurien favors, i l'independentisme s'esfondraria.
Reagrupament és l'únic partit que no depèn de bancs i caixes del sistema espanyol unionista, i que no està al servei d'ells.

+11
-6
La campanya de Laporta
Anònim, 11/11/2010 a les 19:25
Laporta d'on treus els calers per la campanya ???????
Potser de CiU...ja que son cul i camisa..i volen governar com a bons germans..encara que fan veure que son contrincants
+14
-6
Fora estafadors de l'independentisme
Anònim, 11/11/2010 a les 19:20
Exigeixo que al pressumpte estafador Lopez Tena se li inclogui en el sumari de l'estafa de Benidorm. Que doni la cara i respongui a la justicia. Ara s'entenen moltes coses, eh. Després del regalet de CiU amb el CGPJ, volia un càrrec i en no aconsegyuir-lo, vol ser diputat per aconseguir immunitat. Ets un (pressumpte) estafador i mafiós. Ara s'entenen moooooltes coses. Respon, llest que ets un llest.
+17
-3
la Independència, ens l'haurem de "pagar" nosaltres.
Josep-Lluís., 11/11/2010 a les 19:19
...És força evident que la Independència, ens l'haurem de "pagar" nosaltres. Ningú ens la "donarà" de franc.

Reagrupament es l'alternativa mes vàlida i fiable per una Catalunya amb Estat propi i sobirà. Es el vot de qualitat, madurat i compromès. Jo ho tinc ben clar, votaré a Reagrupament. Ara sí, ara es l'hora de votar INDEPENDÈNCIA!!!. Votem tots REAGRUPAMENT INDEPENDENTISTA!!!.
+6
-25
reagrupament: militants molt conveçuts i molt pocs votants
Anònima, 11/11/2010 a les 19:04
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-22
la vena del doctor
Anònim, 11/11/2010 a les 19:03
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+18
-6
Critiqueu ganduls
Anònim, 11/11/2010 a les 18:50
A tots aquest que critiqueu, digueu-me si us plau, quants de vosaltres treballeu 8h, pagueu una quota per la llibertat de Catalunya, i a més hi dediqueu totes les hores que podeu del vostre temps lliure? Ganduls, ja no sabeu què és treballar. Almenys els Reagrupats, amb més o menys èxit, som dignes del nostre país.
+6
-17
Paga la casa
Joan M, 11/11/2010 a les 18:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+13
-6
Con-fúsi-ó
GerardPacs, 11/11/2010 a les 18:38
el confuci no té feina més que intentar tocar el que no sona en totes les noticies que fan referència a l'independentisme. Ja et coneixem i fots bastanta peneta. així que aieca't de la cadira i treballa pel país.
+7
-17
Home o dona!
Confuci, 11/11/2010 a les 18:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+6
-8
Jo tampoc
Josep Fourier, 11/11/2010 a les 18:24
Per cert, jo tampoc he fet mai en ma vida una sola classe de català, i si t'hi fixes hi ha força accents que em traeixen. Però malgrat que els accents són importants, el que hem d'intentar és no transportar directament expressions castellanes al català o acabarem parlant castellà amb accent. És per això que ho he mencionat i t'asseguro que no volia ni enfotre-me'n ni menysprear-te.
+7
-14
Tinc un dubte
calent, 11/11/2010 a les 18:23
No sé si fer una donació al Carretero o a una treballadora del burdell recentment inaugurat. Què creieu que em pot donar més plaer?
+6
-4
Circumstàncies
Lletraferit, 11/11/2010 a les 18:21
Dedicat als amics reagrupats un pèl exhaltats. Una mica de poesia irònica ajuda a asserenar l'ànim.

ASSAIG DE PLAGI A LA TAVERNA

Al sempre admirat Salvador Espriu, si cal, amb disculpes.

Oh, que avingut estic amb la meva
petita, esclava, poc sortosa terra
i com em recaria d'allunyar-me'n,
sud avall,
on sembla que la gent és bruta
i pobra, accidiosa, inculta,
resignada, insolvent!
Aleshores, a la taverna nova, els companys dirien
fotent-se'n: "Com qui s'agrada de la lletja,
així el lluç que pica un ham sense esquer",
mentre jo, encara prop, pensaria
en les velles fretures i confiances
d'aquest meu tossut poble.
I, ja tot sospesat, recularia
per a restar aquí fins a la mort.
Car, fet i fet, tampoc no sóc tan ase
i estimo a més amb un
irrevocable amor
aquesta meva -i nostra-
bastant neta, envejada, bonica pàtria.

Pere Quart

+9
-8
Jo no he rigut.
Josep Fourier, 11/11/2010 a les 18:19
Manel, jo no he rigut ni he menyspreat, m'he limitat a remarcar i el meu comentari és on és per que tothom pugui comprovar-ho. Qui te'n rius de nosaltres ets tu, que ens treus una foto on hi ha una dotzena de persones, entre elles en Rosell i en Mas i pretens que això és una prova fefaent de conxorxa. Si jo hagués d'haver-me conxorxat amb totes les persones amb les que he sopat tindria alguns milers de conxorxes en marxa.

Segueixes suspés de lògica, torna-ho a intentar si vols.

+5
-4
la foto
Manel, 11/11/2010 a les 18:09
+11
-6
foto Rosell
Manel, 11/11/2010 a les 18:07
Senyor Fourier, el meu catanyol és cosa meva, sàpiga vostè que no vaig tenir la sort d'estudiar en la meva llengua materna i això no pot èsser mai motiu de riure, aquí deixa en evidència la seva manca de sensibilitat. El poc que sé és fruit de llegir i formar-me per propi interés.
Aquí té una foto d'en Rosell en un sopar misteriós envoltat de certes forces polítiques i financeres.
Em pot demostrar vostè que rcat és l'únic partit que no li cal finançament extern? li espero.

Els solidaris som gent normal, no volem ser l'elit ni estar per sobre de ningú.
+8
-12
Suspés
Josep Fourier, 11/11/2010 a les 17:57
La teva lògica és molt deficient, per començar NO DEMOSTRES que CiU sigui darrere d'en Rosell i a continuació ho fas servir com a premisa per demostrar que CiU no pot estar darrere d'en Laporta. Després dius que la independència financera 'deixa molt que desitjar' (catanyol del bó) quan Reagrupament és l'UNIC partit que és independent financerament. Suspés de lògica i de català, pots tornar-ho a intentar corregint els punts que et marco.
+11
-15
Si Laporta és CiU, Carretero és ERC.
Manel, 11/11/2010 a les 17:51
Quina tonteria més grossa, per Déu. CiU es darrere de Rosell com nassos voleu que siga darrere de Laporta? ara el senyor metge i la seva independència financera deixa molt que desitjar.
Solidaris aquesta nit comencem campanya.
+9
-13
No pot
Anònim, 11/11/2010 a les 17:39
En López no pot pagar la campanya d'en Laporta per què s'ho ha gastat tot en coca i pagant als pares dels nens que es tira per què no el denunciïn.
+17
-6
Confuci desbarres
Anònim, 11/11/2010 a les 17:36
Xinet, intenta raonar, aquesta tirallonga de disbarats que t'ha sortit no tenen solta ni volta. Començant per això que dius que sóc una dona, d'on ho has tret això nen? Sóc un paio i m'afaito cada dia. Em sembla que et fa falta una xineta, faries menys cara de pomes agres i la mala llet la dedicaries a alguna cosa de profit en comptes de fer nosa a l'independentisme. Reagrupament va de nassos, que no veus quin munt de col·laboradors en aquest fil, i de la Soli en veig tres. Plega i torna a la xina, ja sabem que t'agrada el futbol i que tens un altar amb en Jan, però qui va aconseguir el miracle no és ell sinó en Pep, crec que ja seria hora de que es digués en veu alta.
+12
-4
La campanya d'en Laporta la paga......Lopez-Tena!!!!!!!!!!!!
Anònim, 11/11/2010 a les 17:34
Crec que convé escoltar les declaracions d'aquest testaferro panedit on a partir del minut 15' 40'' explica amb quina "seriositat" actuaba Al-Capone López Tena:


http://video.google.com/videoplay?docid=9213482554224924119


+12
-6
Millet...2ª part
Anònim, 11/11/2010 a les 17:31
Laporta d'on treus els calers per la campanya ???????
Potser de CiU...
ja que son cul i camisa..i volen governar com a bons germans..encara que fan veure que son contrincants...

+17
-6
CiU= Laporta
Anònim, 11/11/2010 a les 17:27
Laporta d'on treus els calers per la campanya ???????
Potser de CiU...ja que son cul i camisa..i volen governar com a bons germans..encara que fan veure que son contrincants...
+6
-19
ai ai els luxes
Julia, 11/11/2010 a les 17:22
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+4
-19
El Dragó Kan
Confuci, 11/11/2010 a les 17:16
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+15
-9
no oblideu els curri de la soli
Anònim, 11/11/2010 a les 17:16
Laporta: putero, alcohòlic i estafador del Barça
Lopez Tena: estafador, Pepero i fracassat
Uriel Bertran: Ni-ni-ni
Strubell: a l'atur i canvi de jaqueta quan convé
Clara Simó: a l'atur i on més convingui que em donin un contracte, que ja tinc una edat.
Santi Niell: maltractador, amb judici pendent de la seva exdona
Valdero: busca un lloc priviligiat que li doni poder
Lapiedra: disfressada amb la bandera espanyola cantant a la roja, sense comentaris
+19
-6
En què quedem?
Josep Fourier, 11/11/2010 a les 17:15
Recordeu quan ens deien que erem de dretes? Ara intenten ofendre'ns per què no anem sobrats de diners. Nosaltres sempre diem el mateix, senyal de sinceritat, ells van canviant el discurs, senyal inequívoc de qui menteix.
+26
-4
Reagrupats
AliBay, 11/11/2010 a les 17:11
Els reagrupats som gent compromesa amb el país, amb el partit i amb el programa electoral, per aquest ordre. Per això jo també he avançat la meva quota molt gustosament.
+21
-2
casi tots uns xoriços
Anònim, 11/11/2010 a les 17:09
doncs em sembla molt bé. Altres partits directament es subvencionen ilegalment i en molts casos després de robar el poble. Fins i tot els botiflers d'esquerra tenen els seus lios amb les caixes. Al menys en Carretero és honrat i té els seus estudis , no com en Montilla que no té ni el batxillerat. Té el meu vot i el de la meva família
+24
-4
Bé per Reagrupament
Albert., 11/11/2010 a les 16:57
Aquests que es burlen de Reagrupament per aquest tema, potser que no vagin tan de sobrats, perquè altrament i eventualment els hi podriem preguntar com es financien ELS SEUS partits, començant per Convergència, continuant pel PSOE, passant pel PP i per algun que altre d'última hora (no segueixo per no ferir susceptibilitats).
Que cadascú es cuidi de casa seva, que és el que pertoca. El que és segur és que Reagrupament no s'endeuta amb l'establishment, i com diu aquell, ni es compra ni es ven.
+23
-4
Reagrupament, ni es compra, ni es ven
Albert., 11/11/2010 a les 16:52
Ben fet, Reagrupament, als bancs no s'ha de demanar ni un duro, perquè després es deurien favors, i l'independentisme s'esfondraria.
Reagrupament és l'únic partit que no depèn de bancs i caixes del sistema espanyol unionista, i que no està al servei d'ells.

A continuació un rodolí que resumeix la situació:

Reagrupament, ni es compra, ni es ven.

De bon grat compraré tres d'aquests bons que ven reagrupament.
+29
-4
Ben orgullosa
Reagrupada, 11/11/2010 a les 16:51
Els associats estem ben contents de participar amb el finançament de la campanya, no sé quants partits podríen disposar de la mateixa predisposició dels seus militants.
Endavant Reagrupament!!
+27
-4
dèficit 0.....
alfons/santes creus, 11/11/2010 a les 16:46
Avui a les dotze engeguem la campanya, SENSE DEURE NI UN SOL EURO!!!, en el pitjor dels casos tindrem els mateixos escons que tenim ara, pro el dia 29 continuarem SENSE DEURE NI UN EURO...i amb les mateixes il·lusions de sempre!. Es la avantatge que te creure en el que fas!!!

Reagrupament...ara sí...ara toca!!!

NOTA: De tots els partits parlamentaris catalans, el que menys deu es ERC..... 3.9 milions €
+22
-4
Diverses possibilitats
Anònim, 11/11/2010 a les 16:46
Qui vulgui col·laborar amb la campanya per la independència, també pot comprar els bons (butlletes) de 10 euros. Amb Reagrupament es pot col·laborar de diverses maneres. Força!
+20
-4
Als que us en foteu...
pepet grill, 11/11/2010 a les 16:41
Si del diner públic no us arribés un duro per a les despeses de la campanya electoral, com us ho faríeu?
Amb crèdits?
Com tornaríeu aquests crèdits?
Amb els favors del poder?
Això és el canvi? o,
Més del mateix?

Després ens queixem de que hi ha corrupció...
+18
-2
Millet.......planeja de nou
Anònim, 11/11/2010 a les 16:39
Que expliqui el Sr. Mas d'on treu 3 milions 250 mil euros que es gastarà a la campanya.

+5
-11
Laporta majoria ....jajajjajajj
Anònim, 11/11/2010 a les 16:34
Laporta....president...!!!!!!!!

Anònim, 11/11/2010 a les 16:28
Si a electoralia.cat constés més vots que CiU..llavors..si.. per Laporta...llavors si....llavors..seria molt fiable..eh?????

Laporta Laporta obtindrà més de 100 diputats..jejejejej....Reagrupament 0 diputats.??????

Ja us agradaria..eh??????????

Continueu somiant...!!!!!!!!!!!!!!
+45
-6
Si xinet si
Anònim, 11/11/2010 a les 16:33
Si xinet si, la quota mínima de Reagrupament són 6€ al mes i ho saps perfectament. Per un treballador amb fills 6€ al mes son diners. Suposo que tu en disposes de més i creus que per això tens dret a menysprear els demés. La teva actitud només genera menyspreu de totes les persone de bopna voluntat cap a tu i cap al partit que intentes promoure amb tan mala fortuna.

Ara sí, ara toca, Reagrupament.
+4
-8
Laporta....president...!!!!!!!!
Anònim, 11/11/2010 a les 16:28
Si a electoralia.cat constés més vots que CiU..llavors..si.. per Laporta...llavors si....llavors..seria molt fiable..eh?????

Laporta Laporta obtindrà més de 100 diputats..jejejejej....Reagrupament 0 diputats.??????

Ja us agradaria..eh??????????

Continueu somiant...!!!!!!!!!!!!!!

+22
-3
Electoralia diu el que diu
Victor Cunill, 11/11/2010 a les 16:28
Pels diversos "Anonims" que citeu l'enquesta d'electoralia.cat i que sembla que no ho heu vist be del tot.
Ara mateix, amb mes de 6.000 vots aquesta setmana, el 24% es per CiU, el 21% per SI i el 20% per Reagrupament. Entre els 3, 65%, i si voleu sumar-hi Esquerra, llavors 72%.
Ojalà aixó pogues arribar a succeir el dia 28-N, perque voldria dir que estarem a punt de tenir un Estat propi.
Evidentment, jo firmaria ara mateix per aquest resultat.
Ah, i no soc reagrupat, però votaré Reagrupament.
+5
-17
"Te ha pillao el toro" xato!!!
Independentista Anònim, 11/11/2010 a les 16:24
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-18
En Millet va començar poc a poc.
Confuci, 11/11/2010 a les 16:20
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+26
-3
ES UNA BONA IDEA
Favaritx, 11/11/2010 a les 16:17
Soc reagrupat, em sembla perfecte, els hi he dit que endavant.
Son els meus diners i em demanan permís.
Millor això i DEMANAR LLISTES OBERTES. PROU PARTITS POLITICS.
+16
-4
Confuci !
Anònim, 11/11/2010 a les 16:13
Confuci, en Millet cobrava desenes de milers d'euros, la persona a la que tu intentes insultar PAGARÀ 18 euros al mes. En LT es gasta el triple d'això en coca cada dia.

Llegeix abans de xerrar, que la cagues sempre, xinés de pega!
+19
-4
Anònim de les 15:36
Josep Fourier, 11/11/2010 a les 16:10
Dius que t'estranya tanta honestedat? Sembla com si tinguessis por de tornar a confiar en algú que et pot defraudar, en dedueixo que t'han defraudat més d'un cop i estàs escaldat. Reconeix amb mi que malgrat que és molt difícil no és impossible trobar un partit íntegre format per bones persones. Jo crec que Reagrupament, malgrat tenir defectes com tothom, és amb molta distància el que més s'acosta als teus desitjos. Jo et pregaria que et reagrupessis i ens donessis una oportunitat de demostrar-te que el que diem és veritat, segur que tens prou criteri com per no tenir por de res, si no t'agrada ja saps que sempre pots plegar. Si el que busques però és gent honrada i treballadora ja et dic jo que t'hi quedaràs.

Ara sí, ara toca, Reagrupament.
+17
-8
Patriotisme i dignitat
Independentista desacomplexat, 11/11/2010 a les 16:10
Sí, senyor, això és un patriota, no ens volem endeutar ni prevaricar, com fan la resta de partits.
Nosaltres cumplirem el que vam prometre, perquè no tindrem hipoteques que pagar com la resta de partits. Per cert, encara estic esperant que algú de SCI hem digui d'on han tret els diners per la campanya... els amics del cas Pretòria?
o és un prestam del sr. Madí i CIU?
SCI és un cavall de troia de l'independentisme, és veu d'una hora lluny...
+5
-15
El ric de les 15:37
Confuci, 11/11/2010 a les 16:09
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+1
-9
Laporta
Anònim, 11/11/2010 a les 16:04
Si a electoralia.cat constés més vots que CiU..lavors..si.. per Laporta...llavors si....llavors..seria molt fiable..eh?????

Laporta Laporta obtindrà més de 100 diputats..jejejejej....Reagrupament 0.??????

Ja us agradaria..eh??????????

Continueu somiant...!!!!!!!!!!!!!!
+8
-19
Existireu?
Confuci, 11/11/2010 a les 16:02
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+9
-7
Majoria???????????
Anònim, 11/11/2010 a les 15:55
Laporta obtindrà més de 100 diputats..jejejejej....Reagrupament 0.??????

Ja us agradaria..eh??????????

jajajaajajajajjaja
Continueu somiant...!!!!!!!!!!!!!!
+4
-9
Laporta president!!!!!!!!!!!
Anònim, 11/11/2010 a les 15:53
electoralia.cat/enquestes/

Laporta majoria absoluta!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jejejejje

jejjej......
+8
-7
jajajajajaj
Anònim, 11/11/2010 a les 15:52
Si electoralia constés molts vots per Laporta...llavors si....llavors..seria molt fiable..eh?????
jejejjee..Laporta majoria absoluta.!!!!!!!!!!!!!

jejejejejejeeje......
jejejejejej
+8
-8
Missatge de les15.37
Anònim, 11/11/2010 a les 15:50
Això no t'ho creus ni tu!
+7
-21
RCAT=ZERO ABSOLUT
Segador, 11/11/2010 a les 15:42
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+28
-7
Reagrupament som tots
Anònim, 11/11/2010 a les 15:37
Reagrupament som tots els homes i totes les dones que en som associats. Jo, com associada, no només estic d'acord absolutament en pagar a la bestreta 6 mesos de quota per aconseguir fer arribar a quanta gent millor el missatge de Reagrupament, sinó que, a partir d'ara, demanaré que augmentin la meva quota al triple i la continuaré pagant a partir del mes que ve.
Per Catalunya!!
+9
-17
Tanta honestedat..
Anònim, 11/11/2010 a les 15:36
No sé com no vàreu aprofitar la visita del Sant Pare, per demanar beatificacions pel Carreter i tots els del carro, tanta honestedat i bonomia ;)
+23
-6
Jo, Reagrupament
Anònim, 11/11/2010 a les 15:30
Sí, senyor, això és un patriota, no ens volem endeutar ni prevaricar, com fan la resta de partits. Que expliqui el Sr. Mas d'on treu 3 milions 250 mil euros que es gastarà a la campanya. Això sí que es dubtós i vergonyós. Què no deurà, desprès, de favors als que li han avançat aquests calés.

Estic orgullosa de pertànyer a Reagrupament, gent honesta, que no estira més el braç que la màniga.

+6
-19
electoralia?
Anònim, 11/11/2010 a les 15:28
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+4
-18
Mira, mira...
Anònima, 11/11/2010 a les 15:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+33
-7
Té més valor
Josep Fourier, 11/11/2010 a les 15:22
Potser no en tenim de quartos, però això ens permet no haver-nos de doblegar davant dels bancs. Som els únics que podem dir-ho i n'estem molt orgullosos.

No estem en política per treure'n un rèdit, ans el contrari ens costa temps, esforç i diners però estem convençuts que treballar és la nostra manera de lluitar per Catalunya.

Ara sí, ara toca, Reagrupament.
+9
-8
Riure....si..si..
Anònim, 11/11/2010 a les 15:16
Tu si que fas riure..mira l'enquesta

electoralia.cat/enquestes/

jejejejejjej...jejejejj

Laporta majoria absoluta!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jejejejje
+9
-17
fa riure
Anònim, 11/11/2010 a les 15:13
Això si que és llençar els diners....pagar per fer 0 diputats.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: