COMENTARIS

+
7

-
0
Tena, el destructor de l'independentismeAnònim, 10/11/2010 a les 23:49
ALT que va dinamitar el 13D, que va sostenir que es podia canviar la Constitució Espanyola per fer un referèndum, que després va presentar un pla B per fer un altre referèndum que abans havia criticar per la forma, que finalment va reconèixer que la proclamació unilateral era la única via i que ara en parla com si fos el pare de la idea...ell...parla de frivolitat.
Frivolitat ets tu, Tena. Qualsevol dia d'aquests descobrirem que no ets res més que un talp a sou del CNI

+
3

-
0
No cal home,ho faig amb molt de gustAnònim, 10/11/2010 a les 20:37
La gent ha d'estar informada....m'agaraden els teus "arguments"

+
0

-
4
Gràcies per totAnònim, 10/11/2010 a les 20:26
Dividir el vot?? si no es dividirà pas. Després de veure el peu que calceu, als reagrupats no us votarà ningú. LLàstima que Nació Digital no tingui més difusió.

+
0

-
0
De resAnònim, 10/11/2010 a les 20:23
No cal que m'ho agraeixis...Home.

+
4

-
0
Les intencions d'en Lopez-Tena i LaportaAnònim, 10/11/2010 a les 20:22
L'excusa de les llistes sembla molt feble, com a al·legat solidari per tal de dividir el vot independentista.
Si encara no ho teniu clar i en voleu proves consulteu les hemeroteques. El document que em sembla més adient és la famosa trobada de la Rut Carandell i en López Tena a Catalunya Radio. Escolteu-la i jutgeu per vosaltres mateixos.
http://annanoticies.com/2010/09/13/24558

+
1

-
0
Moltes gràciesAnònim, 10/11/2010 a les 20:15
No home, però totes les ajudes compten i la vostra va força bé, de veritat.

+
5

-
0
Lopez-Tena......Anònim, 10/11/2010 a les 20:14
La cara dura d'aquest notari anomenat Lopez-Tena,apartat de la carrera per dolent, semble no tenir sostre.
Ell,que va parlar de "frivolitats", resulta que te un passat ple de "frivolitats" com la de donar fe que coneixía a una persona amb DNI fals conscient que no era el titular d'aquell DNI, no és el millor bagatge per acusar als demés de frívols.
Crec que convé escoltar les declaracions d'aquest testaferro panedit on a partir del minut 15' 40'' explica amb quina "seriositat" actuaba Al-Capone López Tena:
http://video.google.com/videoplay?docid=9213482554224924119

+
5

-
0
La "millor " campanya la fan els historials d'en Tena,Laporta,etc...Anònim, 10/11/2010 a les 20:11
La "millor " campanya la fan els historials d'en Tena,Laporta,etc...

+
0

-
0
si home si ...Anònim, 10/11/2010 a les 19:55
I per que ho seguim fent ens ho expliques oi?
No ens fareu callar.

+
2

-
2
Repeteixo gràcies per fer la campanya a SIAnònim, 10/11/2010 a les 19:48
Tinc uns quants companys que dubtaben entre votar Solidaritat o Reagrupament, els he dit que entrin en aquest fil i se'ls acabaran els dubtes de cop.Es la millor tècnica perquè vegin qui juga net i qui juga al desprestigi. Mil milions de gràcies.Això no es paga en diners!!

+
5

-
2
La "millor " campanya la fan els historials d'en Tena,Laporta,etc...Anònim, 10/11/2010 a les 19:06
Laporta President dels Films X en català.

+
2

-
4
Feu la millor campanya a SCI. GràciesAnònim, 10/11/2010 a les 18:56
Després de llegir tots els comentaris, me n'adono que precisament el què no s'ha de votar és Reagrupament.

+
2

-
2
il.lusióJo mateix, 10/11/2010 a les 18:45
Mai he anat a votar tan convençut de que el que feia era el millor pel nostre futur. Ara toca Independència, regeneració democràtica i treball. Ara toca Reagrupament!!!

+
6

-
3
El "gran" Lopez-TenaAnònim, 10/11/2010 a les 18:34
La cara dura d'aquest notari anomenat Lopez-Tena,apartat de la carrera per dolent, semble no tenir sostre.
Ell,que va parlar de "frivolitats", resulta que te un passat ple de "frivolitats" com la de donar fe que coneixía a una persona amb DNI fals conscient que no era el titular d'aquell DNI, no és el millor bagatge per acusar als demés de frívols.
Crec que convé escoltar les declaracions d'aquest testaferro panedit on a partir del minut 15' 40'' explica amb quina "seriositat" actuaba Al-Capone López Tena:
http://video.google.com/videoplay?docid=9213482554224924119

+
6

-
3
MentidaAnònim, 10/11/2010 a les 18:17
Les mentides SEMPRE costen d'entendre.
Ara sí, ara toca, Reagrupament!

+
5

-
6
jo confio en SIAnònim, 10/11/2010 a les 16:55
doncs això, que confio en SI i així ho faré saber a tothom. el proper diumenge 28 votaré la opció més il·lusionant del panorama actual. gent nova amb ganes de fer i desfer carai, tant costa d'entendre-ho?

+
9

-
7
No el critiquemAnònim, 10/11/2010 a les 15:54
No el critiquem, ens limitem a recordar el seu passat. No és culpa nostra si el seu passat és tan lleig.

+
7

-
10
EsbirroAnònim, 10/11/2010 a les 15:52
Quina manera tan miserable de perdre el temps criticant López Tena. Espero que, com a mínim, et paguin per aquesta tasca tan lamentable que fas.

+
9

-
6
El " gran " Lopez-TenaAnònim, 10/11/2010 a les 15:39
La cara dura d'aquest notari anomenat Lopez-Tena,apartat de la carrera per dolent, semble no tenir sostre.
Ell,que va parlar de "frivolitats", resulta que te un passat ple de "frivolitats" com la de donar fe que coneixía a una persona amb DNI fals conscient que no era el titular d'aquell DNI, no és el millor bagatge per acusar als demés de frívols.
Crec que convé escoltar les declaracions d'aquest testaferro panedit on a partir del minut 15' 40'' explica amb quina "seriositat" actuaba Al-Capone López Tena:
http://video.google.com/videoplay?docid=9213482554224924119

+
9

-
4
Lopez-TenaAnònim, 10/11/2010 a les 15:32
Fa temps que em pregunto on són els 2.000.000 € que es van lliurar com a subvenció al CENTRE D'ESTUDIS SOBIRANISTES DIRIGIT PER ALFONS LOPEZ TENA I L'HECTOR LOPEZ BOFILL .
Què han fet amb aquests diners, a qui han donat comptes?
I de què treballa , i de quèe viu l'Alfons López Tena , si no pot treballar de Notari?
Potser del sou que li passa CIU per crear aquest partit misteriós de la Soli, que ajudarà a guanyar CIU?

+
7

-
5
Esteu molt malamentAnònim, 10/11/2010 a les 14:57
Llegiu el títol d'aquest article:
López Tena qualifica de «frívoles» les propostes de Joan Carretero.
Qui està criticant a qui? Qui fa sempre campanya contra la única força que propugna la independència com a primer objectiu? Qui no ha volgut la unió i vol fer-nos creure el contrari?
Potser us enganyeu a vosaltres mateixos però no enganyeu a ningú més.
Ars sí, ara toca, Reagrupament.

+
4

-
2
Al senyor ara tocaAnònim, 10/11/2010 a les 14:45
Vostè és un intoxicador i li fa el joc als espanyolistes amb tanta divisió. Em sembla molt bé que parli les virtuts d'en Carretero però deixi a la resta parlar bé de SOLIDARITAT. Vostè i la seva majoria podeu votar qui us plagui però els catalans parlaran el dia 28N i veurem quina via decideixen agafar.
No sigui partidista, siga catalanista. Ara toca ser-ho.

+
4

-
0
majoria?Anònim, 10/11/2010 a les 14:31
home això que la majoria ha vist la veritat... jo no li diria majoria a un no arriba 1%...però bé..

+
6

-
3
No potsAnònim, 10/11/2010 a les 14:24
No pots parlar malament d'en Carretero per què és una persona íntegra, honrada com qui més i un català de pedra picada. D'aquestes persones per parlar-ne malament cal mentir, per parlar malament d'altres només cal consultar les hemeroteques o tornar a escoltar certs programes de ràdio.

+
3

-
2
Al senyor ara tocaAnònim, 10/11/2010 a les 13:44
Pamflet? diaris digitals en els quals hi participa vostè... quina barra. No passa res bon home, si tots sabem la veritat i qui té interessos partidistes i qui no. Però no seré pas jo qui parli malament del senyor Carretero, va ser la seva opció i no va voler unitat entre partits, perfecte.
Cadascú que voti al seu partit i a veure qui guanya, eh? competició entre catalans... com sempre. Quina vergonya senyor ara toca, auto-odi.

+
4

-
1
Al senyor ara tocaAnònim, 10/11/2010 a les 13:35
Pamflet? diaris digitals en els quals hi participa vostè... quina barra. No passa res bon home, si tots sabem la veritat i qui té interessos partidistes i qui no. Però no seré pas jo qui parli malament del senyor Carretero, va ser la seva opció i no va voler unitat entre partits, perfecte.
Cadascú que voti al seu partit i a veure qui guanya, eh? competició entre catalans... com sempre. Quina vergonya senyor ara toca, auto-odi.

+
6

-
6
Ara toca, i tant que tocaAnònim, 10/11/2010 a les 13:27
Ara em diràs que val més la opinió de qualsevol pamflet organitzat per en Mark amb l'únic objectiu de desprestigiar Reagrupament, que no pas la prova fefaent de les paraules d'en López. En López va dir que no volia la unió, ho hem sentit tots i ara no s'hi valen excuses de malalt. Ja podeu anar marejant la perdiu, que la majoria us hem clixat.
Ara sí, ara toca, Reagrupament.

+
6

-
0
menys lliçons de què?Pol, 10/11/2010 a les 12:45
sectari, no pots anar així per la vida i menys carregant en contra d'altres catalans, ets un sectari i empobreixes el moviment amb la teva actitud. Au cap al teu fòrum i no molestis.

+
5

-
6
Ara sí, ara toca.Anònim, 10/11/2010 a les 12:42
Que Reagrupament no va voler la unió? Nen, a quina galàxia has passat els darrers quatre mesos? Només un exemple dels molts que n'hi ha, la Rut demanant la unió i en López dien que no s'uniràn mai.
http://annanoticies.com/2010/09/13/24558/
Si encara te'n queden dubtes ves a les hemeroteques. Per cert, les enquestes *no trampejades* diuen que qui guanyarà serà Reagrupament.
Ara sí, ara toca, Reagrupament.

+
7

-
1
al senyor menys lliçonsAnònim, 10/11/2010 a les 12:35
Vostè és un separador... voti a qui lo doni la gana però deixi de menysprear a l'altre opció que és tant vàlida com la seva. Reagrupament és un bon partit però també ho és Solidaritat que a sobre és qui té més opcions a irrompre fort al Parlament.
Li recordo que va ser el senyor Carretero qui no va voler anar de la mà dels solidaris, però no passa res, cadascú amb la seva opció però totes independentistes!
Unitat de forces catalanistes ja!

+
5

-
7
Menys lliçonsAnònim, 10/11/2010 a les 11:44
Menys lliçonetes d'aquestes de 'no us baralleu'. Qui ha sembrat la zitzània amb el seu comentari és en LT, qui en treu rèdit de la divisió sembla ser ell, sembrador expert. El que no pot esperar és que devant d'una falsa acusació els reagrupats ens quedem calladets, oi? Tenim raó i ho demostrem, punt. No ens fareu callar.
Ara sí, ara toca! Reagrupament!

+
1

-
8
A la merdaAnònim, 10/11/2010 a les 11:38
Quins collons! si no s'entenen ni entre ells com volen que els anem a votar. Jo votaré ERC que són els únics independentiste seriosos que hi ha.
Tots a Votar ERC!
VISCA CATALUNYA LLIURE!

+
5

-
0
ESTATS GENERALS, RCAT O SCATAnònim, 10/11/2010 a les 10:41
Fa 30 ans que cal 68 deputats.
CYU, ESGUERRDA = vailets del PPSOE o impostors...
CYU: "CONCERT ECONOMIC": cal reformar la constitucion hispaniola? impossible
ESGUERDA: "REFERENDUM": de legalitat hispaniola? impossible
ESTATS GENERALS!
RCAT O SCAT

+
1

-
9
jo ERCmarc santi, 10/11/2010 a les 10:35
molt bé, però que consti senyors de Solidaritat i Reagrupament que al no fer una oferta sobiranista conjunta de cara a les eleccions, fareu que jo i molts més votem a ERC!!

+
5

-
2
Pedrapetrus, 10/11/2010 a les 09:39
Sobre la que estava en un video de la selecció espanyola, és simplement un anunci, i la van pagar per a això. És la seva feina. Podeu veure més treballs d'ella a
http://www.micabeza.com/

+
11

-
7
endavantAnònim, 10/11/2010 a les 09:18
No us deixeu intoxicar per la premsa, endavant solidaris! de 5 escons no baixem.

+
16

-
1
Vota SI o vota RCATAnònim, 10/11/2010 a les 09:17
Els hi esteu fent el joc als espanyolistes, aneu a votar sigui SI o RCAT, però voteu. Tenim la sort de viure un moment històric i només dediqueu el temps a llençar-vos pedres entre catalanistes. Aneu a votar i promoveu el vot independentista, siga del SI o RCAT.
Fem el que els polítics no han sabut fer, unitat entre catalanistes!

+
10

-
1
El que importariaReagrupat, 10/11/2010 a les 08:45
la postura correcte hauria de ser respectar l'adversari i atacar l'enemic. (Per si algun dia haguem de pactar per tirar endavant - i amb sinceritat - un projecte comú conjuntament). Fer un foc d'encenalls contra o menjar-se amics no treu cap a cap estratègia ben pensada. Només posa citzanya o serveix interessos contraris

+
5

-
7
Solidaritat o l'Independència de Catalunya realanonimn, 10/11/2010 a les 08:30
Solidaritat al Parlament, ja es un fet! unim els vots, cap vot pel montilla-erc!!! Amb força, la Independencia guanyara, malgrat els montilles i camachos vivents!

+
16

-
6
DivisióJosep Fourier, 10/11/2010 a les 07:47
I com no n'hem d'estar d'emprenyats amb en López Tena? Si és el principal responsable de la divisió de l'independentisme i com a conseqüència de la desil·lusió de moltíssimes persones que van somniar un front catalanista unit i ara fins i tot dubten de si votar independentisme. Ell ha estat el principal responsable de la divisió i ho ha afirmat als medis, tothom ho pot comprovar, si algú encara ho dubta que consulti les hemeroteques o que ho pregunti en aquest mateix fil i li enviarem els enllaços on podrà comprovar-ho. No crec que sigui necessari però, ja que l'hem sentit tots. Ara el botxí és converteix en víctima, una tècnica que els botxins de la història han fet servir molt sovint i quan se'l critica per tot això que menciono o es fa esment del seu brillant currículum delictiu es defensa atacant els qui li retreuen el seu mal comportament. Només us demano que llegiu una mica d'història d'Europa, del 1932 fins al 1939 i veureu d'on n'ha tret la tècnica.

+
7

-
12
Prou mentides, Carretero intoxicador i ex-tripartitAnònim, 10/11/2010 a les 06:59
El Lopez-Tena es un gran notari, de familia de notaris; ara, les envejes, i el control de la notaria més gran de barcelona, van fer la resta; Ara, el que tinc clar, es qui ha donat les independències a Europa van esser els govern republicans d'USA, amb el Busch al davant.
Ara cal concentrar el vot independentista en Solidaritat; esquerra es la filial del montilla i reagrupament només es una sola persona, amb curriculum d'esquerres-tripartidistes!

+
11

-
12
La bilis contra Solidaritat4 gats, 10/11/2010 a les 00:55
30 tius, sempre els mateixos fotent comentaris aquí, mentre a fora hi ha els votants independentistes, que ara mateix donarien diputats a la Solidaritat i no a Reagrupament com indiquen totes les enquestes.
Insultar el Tena (i acusar-lo de mil bajanades inventades) surt gratis, però tenir algú a l'equip amb el seu nivell tècnico-legal i intel.lectual, deu ser impossible, perquè a Reagrupament no hi tenen ningú que li arribi a la sola de la sabata.
Per cert, els reagrupats que conec són bona gent, però els que escriuen aquí ... estan malalts de la bilis? a quin frenopàtic els han tancat? pretenen fer la independència disparant contra els companys de viatge? estan malalts definitivament. Jo votaré Solidaritat, cada dia ho tinc més clar.

+
5

-
4
Passats de roscaAnònim, 09/11/2010 a les 23:16
Senyors de Nacio Digital, alguns insults que apareixen en els comentaris, són llibertad d'expressió???

+
11

-
1
així no, sisplauAb, 09/11/2010 a les 22:57
En lloc d'insultar, no podries argumentar?

+
11

-
0
CiU el pitjor.petrus, 09/11/2010 a les 22:02
Sr. del "què més dona", votar CiU és el pitjor que es pot votar ja que fent veure que és quasi independentista, captarà molts vots d'independentistes per portar-los a l'unionisme etern... fins que ens hagin destruit com a poble.
El PP, C's i PSOE, almenys tothom sap que son unionistes recalcitrants.

+
17

-
13
visca la tradicióSento fastic, 09/11/2010 a les 21:37
La frivolitat es la agenda de Laporta, tant la passada com la futura, hem feu fàstic, tant els trànsfugues com els ( no puc dir el que penso)

+
16

-
3
Olla de grillsAnònim, 09/11/2010 a les 21:25
En democràcia la raò la tindrà qui tregui més vots el 28-N. La resta és simple impotència.

+
21

-
1
Se os ve el plumeroAnònim, 09/11/2010 a les 21:20
Divide y vencerás.Todas éstas opiniones que enfrentan SI y Reagrupement,pertenecen a la 5ª columna Rossellista.se

+
0

-
15
Gallinero revolucionadoJohn Wayne contra los indios, 09/11/2010 a les 21:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ahí están ellos, dándose de hostias por tres putos votos: que si Carreteru es el más serio, que si Laporta tiene lo que hay ue tener, que si yo volveré a votar a la Esquerra, que si tú calla que eres un españolista fastigós...
Lo que me estoy divirtiendo. ¡Y aún quedan 19 días!

+
18

-
5
Qui és qui?joan alís, 09/11/2010 a les 21:06
Jo penso que la política està dominada pels mediocres, gent que ni estudia ni treballa, quan aneu a votar pregunteu-vos si a la llista del partit que teniu pensat votar hi ha algú (amb possibilitats reals d'esdevenir diputat) que treballi o que hagi treballat en els últims anys.
I dels caps de cartell pregunteu-vos si han treballat mai en alguna cosa!! Evidentment considero que la política no pot seguir sent considerada una professió, ha de tornar a ser un acte de servei al país.
Regeneració democràtica ja!!
Salut i independència!!
Per cert, jo en se d'un que treballa cada dia passant consulta...

+
4

-
3
que més dóna!Anònim, 09/11/2010 a les 20:47
que és igual, que voteu a qualsevol partit independentista, ja sigui ERC, Rcat o SCI. Si voteu a CiU és un acceptable però no us rebaixeu a la caverna PP, PSOE Ciutadans.

+
19

-
3
International LawsIndependentista Anònim, 09/11/2010 a les 20:35
innocent, 09/11/2010 a les 20:31
NO NO! No voteu ERC!!! tornarem a tenir Montilla 4 anys més!!!
SI o RCat, el que et fagi més gràcia o fes-ho a cara ó creu...

+
5

-
16
Enric D.innocent, 09/11/2010 a les 20:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Gràcies a la gent com tu que només sap insultar i a aquesta colla de nous poltronaires (ciu, rcat, sci) i de baralles i d'inutils personalistes. Acabo , com molts i cada dia més tornant a ERC. El 28N us la fotareu i molt grosa. Prou fantasies i més feina

+
15

-
12
International LawsIndependentista Anònim, 09/11/2010 a les 20:30
Jo me'n fio més d'un jurista i un advocat que no pas d'un metge per aconseguir l'independència de Catalunya.
Per cert, ja parlen anglés tots aquests? Aquí tothom xerra molt, però en Català, qui donarà "la cara" i "la veu" internacionalment?
Jo només he vist en Laporta xerrant anglés, a la BBC, i defensant que el Barça "es més que un club"...
Apa, salut i independència! a partir del 28N a la nit ja veurem que podem fer "amb o sense frivolitats" tant d'uns com d'altres...

+
6

-
14
A callar! (quin gran argument!)Anònim, 09/11/2010 a les 20:20
Gran principi democràtic! no noi, no penso callar. I segueixo pensant que l'opció més vàlida és votar ERC i jo i milers d'altres seguirem fent-ho.
Salut company!

+
17

-
4
La moral del AlcoianoUn republicà arrepentit, 09/11/2010 a les 20:13
Com es possible, que encara restin persones que ,pensin que els de ERC poden fer alguna cosa ?
Mes mal del que han fet a Catalunya, posant al José Montilla de President de la Generalitat, ja no sen por fer mes. A callar i a purgar els vostres pecats. Ja vindran altres temps.

+
6

-
21
Quina pena! Jo voto ERC!Anònim, 09/11/2010 a les 19:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
SCI contra Reagrupament, reagrupament contra SCI, quina colla d'amargats! de debò algú es creu que aquesta gent ens portarà a la independència? Cal anar fent, amb rigor i seriositat. Recordeu als anys 90 quan parlar de la independència era utòpic. Ara el debat està al carrer i als cercles econòmics i polítics. Si hem avançat és gràcies a ERC i no aquests 4 eixelabrats que la foten del cavall estant! au, va! jo votaré ERC. Vot útil i unit si us plau!

+
23

-
2
Como lo veo desde AméricaAnònim, 09/11/2010 a les 19:44
Leyendo los comentarios de éste y otros sitios, estoy llegando a la conclusión que los independentistas que atacan a otros independentistas no lo hacen por el bien de Catalunya sino por algún interés propio.
Sería más productivo ocuparse de convencer a los indecisos, a quienes votan en blanco, a quienes se abstienen, a unionistas, etc,etc, que dedicarse a cosas estériles como intentar robarse votantes independentistas unos a otros.

+
16

-
11
SI. no te etica.Cartanya, 09/11/2010 a les 19:38
Crec que solidaritat ho esta portan molt malament.
Mireu de fer i deixe fer, per que si no perdereu credivilitat, amb aixo REAGRUPAMEN es molt mes serios.

+
26

-
10
Què li passa, al Sr. Tena?Anònim, 09/11/2010 a les 19:16
La internacionalització del cas català, plantejant bones relacions amb el Vaticà o els Estats Units, com proposa Carretero, és la cosa més seriosa que es pugui portar a terme des del nostre país.
Em sembla que els qui fan el paper de frívols són els Srs. López Tena i Laporta, desqualificant allò que és seriós.

+
20

-
6
Voleu dir que en comptes del L.Tena no ho ha dit la Chacón?Anònim, 09/11/2010 a les 19:07
¿Voleu dir que, en comptes del L.Tena, no ho ha dit la Chacón o la Sánchez-Camacho, això de la "frivolitat"?
Només un ESPANYOL (del PSOE per exemple o del PP) pot dir que és una "FRIVOLITAT" afirmar que, per a la independència, cal tenir bones relacions amb el Vaticà, els Estats Units d'Amèrica, Alemanya o les potències occidentals.
Quin espanyol ha dit que unes declaracions tan assenyades i evidents com les que ha fet en Carretero són una frivolitat ??

+
21

-
7
Error de López Tena i LaportaAnònim, 09/11/2010 a les 19:00
No sé quin tipus de "frivolitat" és l'afirmar -com fa Carretero- que, per a un procés d'independència, hem de tenir bones relacions amb el Vaticà o els Estats Units d'Amèrica.
Són les declaracions més assenyades que he sentit en molt de temps a un polític.
A part que són tan lògiquies, que fins i tot un nen pot entendre-les.
Per tant, un altre error de pes, i pas en fals de López Tena i Laporta en considerar "frívoles" i desqualificar unes declaracions del tot assenyades..... Un nou error de pes, que resta credibilitat als dirigents de Solidaritat.

+
16

-
8
DiferènciesAnònim, 09/11/2010 a les 18:52
La diferència entre Laporta i Reagrupament, és de prioritats, en el què considera primer o prioritari cadascun d'ells.
La diferència és que Laporta (i Tena) volen poltrona (Conselleria en cap) amb un govern de CiU......, mentre que Carretero diu que abans de pactar res, cal que CiU es comprometi públicament, amb llum i taquígrafs, exposant-ho clarament al país, a que endega un procés cap a la independència.
Per uns (SCI), primer és la poltrona amb CiU i "mañana Dios dirá".
Per a altres (RCat), primer és que ES COMPROMETI CiU i després seria el govern per a MATERIALITZAR-HO.

+
10

-
20
Endavant amb Solidaritat CatalanaModeratio, 09/11/2010 a les 18:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Totalment d'acord amb en López-Tena!

+
21

-
7
Entre originales y copiones.Abate Marchena, 09/11/2010 a les 18:36
Hay un grupo de llamados independentistas, que son copia de otro que fué el que lanzó a la sociedad la fórmula de llegar a la INDEPENDENCIA, proclamándola en el Parlament de forma UNILATERAL si conseguía la mayoría: Bien con alianzas ó en solitario.
Les recuerdo que si hay que votar independentistas, yo pienso votar a los ORIGINALES: REAGRUPAMENT.

+
13

-
9
El frivol es l'ALTAnònim, 09/11/2010 a les 18:16
A la politica catalana el mes frivol de tots, amb molta diferencia, es en Lopez Tena. Passar d'un dia per l'altre de militar a CDC i fer campanya per CiU a plantar-se sol i rebentar la feina de base de milers d'independentistes sense explicar la rao de fons per esperar tant a fer el pas es molt poc intel.ligent i increiblement frivol.

+
3

-
23
LEC ES EXTREMADERECHAAnònim, 09/11/2010 a les 18:15
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
visto lo visto me voy con mi voto a ciudadanos que son los mas sensatos que han parido madre

+
22

-
7
AutomatismesEduard VF, 09/11/2010 a les 18:14
Després de fotocopiar la proposta política de REAGRUPAMENT i sense cap més idea pròpia, la cúpula de SC està pendent del que es diu des de REAGRUPAMENT per saltar a dir el seu cagallonet.
Companys patriotess de SC, no veieu qui comanda el vostre vaixel? No veieu cap a quins esculls us estan dirigint?

+
9

-
6
rès de fribolitatsAnònim, 09/11/2010 a les 18:09
Amb que quedem ? al gener independents o una legislatura per demanar soport internacional ? per cert!!!en tena es molt amic del vatica ( i dels capellans pederastes en particular )

+
14

-
15
tranquimazin per totshannah (Cornellà), 09/11/2010 a les 17:41
A veure gent: esteu tots molt alterats, quan el Sr.López Tena, diu alguna cosa us puja l\\\'agressivitat, problemes de insomni?, feu o preneu-vos alguna cosa, alguna herba potser?. Ja se sap l\\\'intel·ligència és a l\\\'abast d\\\'uns quants.
I deixeu de dir tonteries, i donar arguments als unionistes.
Força Alfons!!
Visca Catalunya LLiure!!

+
3

-
18
Esteu fent mal al país!!Joanantoniclaramunt, 09/11/2010 a les 17:29
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Esteu fent mal al país, no pareu de barallar-vos, ja n'hi ha prou!!!. En Jordi Fàbrega fa una bona proposta, asegurar un partit independentista com ERC per aturar l'espanyolisme i que aquests condicionin el govern. Un cop fet això, com diu la seva reflexió, unitat d'acció post electoral amb totes les forces polítiques parlamentàries, extra parlamentàries, municipalistes i societat civil en general. Ara mateix els únics que ho poden fer són ERC i com a mínim és un partit sòlid i seriós a diferència dels que només fan que barallar-se.

+
21

-
11
López-Tena, l\\\'enemic a casaJosep (BCN), 09/11/2010 a les 17:11
Potser el títol d\\\'aquest comentari és una mica dur... però crec que si els catalans fóssim capaços de no fer cas a aquells que fan un mal favor al país, les coses ens anirien força diferents. Alfons, et demanaria que deixessin de fer mal al nostre país. Gràcies!

+
24

-
6
gràcies anónim de les 16,04alfons/santes creus, 09/11/2010 a les 17:03
Aquesta si que es bona!!!.. el notari "en excedència" parlant de frivolitats!!!.. el que hem de veure: Foteu el camp fa quatre dies dels vostres partits respectius, creeu una cosa per ensorrar una d'igual i ara demaneu fer govern amb els mateixos que heu deixat tirats.... i parleu de frivolitats?.. "marededeusenyor"!!!!!
Si teniu un gram de vergonya (que no es el cas), plegueu i esteu ben amagats a casa fins que les persones de be aconseguim la Independència
Heu de prendre molta de Cola-cao encara, per arribar en coherència a la sola de la sabata del metge de Puigcerdà!!!
Reagrupament...ara sí...ara toca!!!
pit i amunt

+
17

-
5
Aneu malamentAnònim, 09/11/2010 a les 17:00
Poc futur tindreu si seguiu les consignes del Psan.

+
5

-
2
D'acord Enric D., 09/11/2010 a les 16:25joan alís, 09/11/2010 a les 16:45
Estic completament d'acord amb Enric D., 09/11/2010 a les 16:25 però crec que no ens aniria malament moderar les formes...
Salut i independència!!

+
18

-
7
Interessant relat sobre en López Tenajoan alís, 09/11/2010 a les 16:42
Ostia!! jo que pensava que en Lopez Tena el seriós del trident, a banda de l\\\\\\\\\\\\\\\'Impresentable home sense pantalons amant del cava i del cremat d\\\\\\\\\\\\\\\'ERC... llegiu més avall i ús sorprendreu tant com jo
Regeneració de mocràtica ja!!!
Salut i independència!!

+
18

-
3
us equivoqueu d´enemicLord Halifax, 09/11/2010 a les 16:38
Començo a estar fart dels inconscients de RCat i SI, entre ells algun dels seus dirigents. Lluitem junts per la independència de Catalunya d´una vegada! No ens fotem pinyes entre nosaltres! Els enemics són al davant, no al costat!!!

+
32

-
8
a l'innocent...Enric D., 09/11/2010 a les 16:25
Hola, innocent de les 16.11.
Tu no ets innocent. Tu ets tonto.
Au, torna a ERC. I si sumeu amb els sociates, torneu a fer el tripartit. I apa, a penjar banderes espanyoles de les conselleries, a abaixar-se els pantalons més avall dels turmells, a acceptar lleis espanyoles que envaeixen competències de Catalunya, a enredar els catalans amb referèndums que mai es faran...i anar fent... I tu, pobre innocent, quan te'n tornis a adonar que els poltronaires professionals t'han enredat de nou, torna a començar el cicle...
Apa, fes sodokus, home, que exercitaràs la ment.

+
17

-
1
No fotem, home!AB, 09/11/2010 a les 16:24
No us tireu pedres entre vosaltres dos, SI i RCAT, SISPLAU!
Això només us desautoritza a vosaltres mateixos.
Ja hi ha molta gent que no pensa votar o que pensa fer-ho en blanc a causa de la no unió d'aquests dos partits.
Estic cansada de fer propaganda per votar o l'un o l'altre per donar-vos una oportunitat (tant de bo sortíssiu tots dos al Parlament!).
Però si no hi ajudeu no farem res.

+
32

-
11
Embolica que fa fort....Victor Cunill, 09/11/2010 a les 16:23
Ja fa uns dies, Sr. Lopez Tena, arran d'una altra de les seves "brillants" frases, li vaig dir que, per mi, estava perdent credibilitat a marxes forçades. I segueix fen't-ho amb la d'avui. Fins ara m'he mostrat "equidistant" amb aquelles persones que m'han dit que votarien Laporta. Preferia dedicar el temps a convencer votants de CiU, Esquerra i algun catalanista del PSC de votar RCat. Ho sento, però s'ha acabat la meva no beligerancia amb els SCI's. Es mes que evident que ens cal que Reagrupament tingui tants escons com sigui possible, "rascant" vots d'on sigui, SCI incluit. Endavant Carretero, Carandell i companyia !!!! Tot just comença la campanya, i hi ha molta feina a fer, per poder donar la sorpresa el 28-N a les 20'00.

+
26

-
9
El PP va ‘salvar’ López TenaAnonim, 09/11/2010 a les 16:18
R.T.
Alfons López Tena s’ha convertit en un independentista conspicu. Molt actiu en els darrers temps en els ambients sobiranistes, s’ha afegit al carro de la Solidaritat Catalana per la Indepèndència i, al costat de l’exdiputat d’ERC Uriel Bertran, ha esdevingut escuder de Joan Laporta en la seva aventura política. Però no sempre ha estat així. L’any 2002 no va tenir cap problema per recórrer al Ministeri de Justícia, en temps de la majoria absoluta del PP, per tancar un expedient sancionador que se li havia obert per infraccions greus en el seu despatx de notari.
L’ara abrandat separatista va ser durant molts anys militant de Convergència Democràtica de Catalunya, partit que ha abandonat fa poc, després d’haver intentat ser cap de llista en les eleccions al Parlament Europeu. Abans, però, va ser un disciplinat vocal del Consell General del Poder Judicial (CGPJ).
Sancionat
López Tena va accedir a una vocalia del CGPJ l’any 2001, a proposta de CiU, dins dels pactes entre l’aleshores Govern de José María Aznar i Jordi Pujol. En aquell moment, el notari no era considerat un hooligan de l’independentisme, com seria més endavant. En el transcurs de les sessions al Congrés dels Diputats per «inspeccionar» els candidats al Consell General, López Tena va haver d’explicar l’expedient disciplinari que li havia obert la Direcció General dels Registres i del Notariat del Govern central.
L’expedient es va obrir el 2001, més d’un any després que el notari hagués demanat l’excedència i passat a la situació de serveis especials. Miguel Ángel Campo Güerri, el notari que es va fer càrrec del protocol general de López Tena, va elaborar un informe en què alertava de l’estat deplorable en què aquell es trobava. Aleshores, la junta directiva del Col·legi Notarial de Catalunya va trametre l’escrit de Campo a la Direcció General dels Registres i del Notariat, que va decidir obrir un expedient disciplinari.
*Aquesta informació la trobaràs sencera al setmanari EL TRIANGLE.

+
16

-
27
esteu fent un trist favor a reagrupamentAnònim, 09/11/2010 a les 16:17
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
sou molt avorrits reagrupats.... quina mandra....
no esteu fent cap favor al vostre partit amb tots aquests comentaris penosos, i plens d'ira contra solidaritat.
igual sí que us haurieu de passar un vídeo de la Maria Lapiedra aquesta.

+
33

-
10
Tena fa de gos contra RCat, igual que al seu temps Puigcercós feia contra MasManel Bargalló, 09/11/2010 a les 16:16
Patetic, que Tena es dediqui a criticar al Carretero, quan aquest va dir una cosa sensata:
No podrem aconseguir la independència si els dirigents politics catalans es dediquen a criticar als caps d'estat que ens visiten com el del vaticà o criticar als Estats Units a la primera del canvi. Per la independència el millor és ser amics d'ells abans d'enemics.
Això no és contradictori amb el que proposa el Tena de negociar discretament la independència. Estem parlant de dues coses diferents i barrejar-lo, és fer demagògia.
Possat a fer-ne, jo faig una pregunta al Tena. Ell com a president del CES que va rebre , ningú sap d'on, 2 Milions d'euros, que ha fet amb aquests diners aquests 4 anys, a part d'escriure quatre estudis i publicar-los al web?
2.000.000 euros són més de 300.000.000 pessetes i són molt diners. Ha fet alguna gestió per la internacionalització que ara en parla?
Segons sé, no han fet res.
Per cert hem fet nosaltres, els de deumil.cat per la internacionalització amb la manifestació de Brussel.les i Ginebra que el Tena amb tot els diners que ha rebut.
Nosaltres ho van fer amb un pressupost de 7.000€ per Brussel.les i 5.000€ per Ginebra. Tot mitjan les aportacions voluntaries de la gent. Per cert ell ni el CES va donar cap duro.
Tot una llàstima lo del CES. Haguès pogut ser una eina molt valuosa. Només quatre estudis al principi i res de res . Molt poc per 2.000.000 euros.

+
17

-
23
esteu fent un trist favor a reagrupamentAnònim, 09/11/2010 a les 16:15
sou molt avorrits reagrupats.... quina mandra....
no esteu fent cap favor al vostre partit amb tots aquests comentaris penosos, i plens d'ira contra solidaritat.
igual sí que us haurieu de passar un vídeo de la Maria Lapiedra aquesta.

+
9

-
6
UNITATalfred, 09/11/2010 a les 16:12
UNITAT

+
7

-
33
m'ho vaig creureinnocent, 09/11/2010 a les 16:11
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
enfadat amb la politica d'ERC de no fer quadrar a en Montilla, me'n vaig anar a reagrupament. Vaig veure el messianisme i l'autoritarisme d'en Carretero i seguidors i vaig marxar. Pensava que en Laporta i els seus amb el pacte que proposaven a totes les forces politiques nacioanalistes i despres del 10J, podriem guanyar les eleccions els independentistes. Però despres del trist espectacle que ofedreixen Rcat i SC he vist que em vaig equivocar. Ara si volem avançar cap a la independencia he vist que la millor aposta es ERC, així que tornaré a donsr suport. Es una aposta segura, seria i fa avançar cap a la independencia

+
4

-
23
A quien de bailar tiene ganas, poco son le basta Eduardo González Palomar, 09/11/2010 a les 16:11
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Hoy por hoy, desde el mundo independentista en Catalunya se sostiene una reñida competición por colgarse la acreditativa medalla del esperpento. Su cohorte de voceros políticos y mediáticos no pierden oportunidad de repetirnos mensajes de esta estofa: "crece el número de independentistas en Catalunya"; sin embargo, el único partido político con representación parlamentaria que se define inequívocamente independentista cosecha reveses electorales de modo acusado desde hace una pila de años. A mayor abundamiento, hasta las encuestas sobre intención de voto son con ERC, a escasas semanas de las próximas elecciones autonómicas, enormemente contundentes al interpretar la enésima caída en número de sufragios. El singular atenuante lo establece una incógnita sobre cuántos de ellos pasarán a engrosar los resultados de otras formaciones políticas de nuevo cuño y reciente fundación dentro del orbe "soberanista". Otro de los característicos mensajes, a modo de advertencia, utilizado como pretendido instrumento disuasorio, deja un rastro de pueril trasparencia que se revela ineficaz a leguas: "si hacéis aquello que perjudica al movimiento independentista, este aumentará"... vaya, si lo beneficia para qué lo advierten, ¿para que lo perjudique?
Pasada la "Diada", incluso esa costumbre de colgar "senyeres" y "estelades", se ha vuelto a constatar que decrece de manera significativa por parte del conjunto de la ciudadanía año tras año, pese al vano intento de aguerridos partidarios de la causa de apiñar gran número de banderas en lugares visibles de una misma vivienda (ya por supuestas premisas desde partidos políticos, ya por iniciativa propia). La manifestación del 10 de julio de 2010 también nos la han tratado de magnificar, desde las huestes independentistas, como una muestra más del incremento de incondicionales y un "hecho sin precedentes en la Historia de Catalunya"; obviando la mayor distancia del recorrido y cifras ofrecidas por la organización convocante de la celebrada el 18 de febrero de 2006 por motivos semejantes y con mismo afán de desprestigiar el cómputo desinteresado de asistentes.
En resolución, los datos objetivos hacen prescindir de ociosas matizaciones para sostener que en Catalunya hay

+
28

-
16
Temes de conversaAnònim, 09/11/2010 a les 16:09
Si no existis Reagrupament aquesta colla no tindria tema de conversa. Primer ens copien l'ideari i ara ens van al darrere sense cap tipus d'idea i l'unic que saben fer és criticar (i fitxar senyoretes espanyoleres).
Idependència, Reagrupament.

+
20

-
12
La seriositat d'en López-TenaAnònim, 09/11/2010 a les 16:08
López Tena era un dels notaris que donava fe de les vendes falses dels terrenys de Terra Mítica en favor d'amics de Zaplana i Palop i per això està apartat del notariat.
Detall -sense importància- que no va impedir a CiU que com ja havia fet amb el jutge corrupte Pascual Estivill, aquests el designéssin com a vocal del CGPJ, càrrec del que va haver de dimitir en descubri-se les seves actuacions fraudulentes

+
16

-
1
Senyor Alfons de Santes CreusAnònim, 09/11/2010 a les 16:04
ni tenim de veure, ni teniu de prendre.
Hem de veure i heu de prendre.

+
32

-
26
Soli=FarsaSir William Temple, 09/11/2010 a les 15:55
El subMadí s'enfonsa i l'EXnotari López Tena dispara els darrers cartutxos que li queden. La Soli és una autèntica farsa.

+
56

-
10
Unionistes, foteu-vos!Vicenç Ramoneda i Ullar, 09/11/2010 a les 15:55
Unionistes, foteu-vos! Prefereixo a Maria Lapiedra que l'Alícia Sánchez Camacho o la Rosa Diez o l'Albert Rivera en pilotes! Algú no? ;-)

+
27

-
12
La serietat de SolidaritatJoirdi Camps, 09/11/2010 a les 15:52
No tinc res en contra de SI, però els demanaria que tractèssin la política catalana i l´independentisme amb una mica més de respecte. Actes com fitxar a una actriu porno, son els que fan que la independéncia no es prengui seriosament. Als espanyolistes-autonomistes no els hi podem donar més munició. Hem vist moltes vegades Laporta a Telecinco banyat en alcohol, després una actriu porno com a representatn d´un partit,...els hi posem ben fàcil. Si us plau....plegueu...que foteu pena.......

+
32

-
18
Els de Solidaritat parlant de frivolitats.......jajaajjaAnònim, 09/11/2010 a les 15:35
El que necessita Catalunya és un nou independentisme seriós i responsable, que sigui de fiar i sembla que Solidaritat d'en Laporta va per un altre camí, més frívol i populista..........
A manca de programa electoral el que busquen Laporta i cia és l'impacte mediàtic immediat. Els votants hem de ser prou intel·ligents per a saber destriar el gra de la palla i triar l'opció correcta.

+
18

-
8
amb respecteAnònim, 09/11/2010 a les 15:34
Jordi,
treballa pel país i deixa de criticar el que fan els altres.
Que foteu pena solidaris i reagrupats, i les vostres esbatussades en fòrums d'internet.

+
21

-
16
SCIAliBay, 09/11/2010 a les 15:29
SCI com sempre fent amics. Potser quan vagin a una desfilada militar, també seran dels que es queden asseguts en passar la bandera americana...

+
35

-
21
La serietat de Solidaritat.....Jordi Camps , 09/11/2010 a les 15:25
No tinc res en contra de SI, però els demanaria que tractèssin la política catalana i l´independentisme amb una mica més de respecte. Actes com fitxar a una actriu porno, son els que fan que la independéncia no es prengui seriosament. Als espanyolistes-autonomistes no els hi podem donar més munició. Hem vist moltes vegades Laporta a Telecinco banyat en alcohol, després una actriu porno com a representatn d´un partit,...els hi posem ben fàcil. Si us plau....plegueu...que foteu pena.......