Redacció Barcelona | Actualitzat el 09/11/2010 a les 14:11h

Carretero: «Ens governen ni-nis i mediocres»

El líder de Reagrupament demana fer cas de Montilla per autodeterminar-nos

L'Ateneu de Sant Just Desvern es va omplir per escoltar Carretero i Carandell Foto: X.B.C.

Dura carregada de Joan Carretero contra el Govern i alguns dels dirigents dels partits del tripartit en l'acte celebrat aquest dilluns al vespre a Sant Just Desvern, en què també va intervenir la candidata per Barcelona, Rut Carandell. De l'Administració autonòmica ha dit que hi regna la mediocritat més absoluta, amb un dèficit que pot obligar a intervenir la Generalitat "per la fallida en què ens ha ficat"; dels qui capitanegen alguns partits, vells i nous, ha afirmat que "estan dirigits per ni-nis, així que no m'estranya que pretenguin que els qui ni treballen ni estudien siguin premiats, en comptes de fer-ho amb els qui s'arrisquen i aposten per l'excel·ència, que és un dels nostres objectius".

El líder de Reagrupament Independentista, per la seva banda, ha utilitzat les paraules de Montilla per animar "la gent del Baix Llobregat" a fer-li cas, ja que el candidat socialista va afirmar "que ens autodeterminem cada cop que acudim a les urnes". "Feu cas, doncs, del president, i voteu en conseqüència", va sentenciar.

COMENTARIS

+1
-0
No sabeu ni fer campanya a favor dels vostres
Anònim, 10/11/2010 a les 20:19
Cada dia que passa perdeu més els papers. Reagrupats, anant a la contra no fareu res.
+0
-1
Laporta ,majoria absoluta...???????
Anònim, 10/11/2010 a les 20:19
L'independentisme d’en Joan Laporta.....molt suspitós... Aquest passat, el d’independentisme, ben poc lliga amb la defensa sense embuts d’un cunyat, Alejandro Echevarría, que, essent dirigent blaugrana, també era membre de la Fundación Francisco Franco. La tardor del 2005 Laporta ho negà,era ¿ingenu?
Laporta quan obres la boca (i no és per repetir les consignes de Reagrupament..)no enganyes a gaire gent..i la prova la tens en les teves mateixes enquestes que us donen 8 diputats..quan en un principi deieu que us votarien el 17% dels votants....si...si.......
+1
-1
Independència
Josep Fourier, 10/11/2010 a les 19:51
Els reagrupats som independentistes i no votarem mai un partit com la Soli que ja ha dit que posa els seus escons al servei de la Caixa ... perdoneu, volia dir de CiU, ha estat un lapsus. Per cert, d'on surten els quartos per fer campanya? vosaltres no veneu Carreterines ni tiquets per fer sopars amb els candidats, oi?
+0
-2
Mentides
Anònim, 10/11/2010 a les 19:45
Si tan segurs estan de que treuran representació per què intenten cent cops al dia robar-li els vots a Reagrupament?

No els feu cas, les enquestes estan fetes per manipular el vot, l'única enquesta vàlida és la del 28/N i aquesta sí que la guanyarem.

Ara sí, ara toca!
+1
-3
Vot útil
Anònim, 10/11/2010 a les 18:48
Reagrupats: no surtiu en lloc, ni al CEO, que només diu el resultat directe, treieu més de l'1% d'intenció directa!

Si en Carretero fos conseqüent (donaré suport al Laporta, si no ve ell, anem nosaltres amb ell, no vull ser candidat... etc) hauria plegat ja i demanat el vot per Solidaritat. Almenys aquest treuen un potencial de 4 diputats a totes les enquestes.

No llenceu el vot, si us plau, voteu SI!!

Si no ho feu ara, ho fareu d'aquí 4 anys, no ho enteneu?
+0
-1
Enquesta
Anònim, 10/11/2010 a les 18:14
Marqueu la vostra prefèrència política a:
http://electoralia.cat/enquestes/


+2
-1
Sumant
J. Manel, 10/11/2010 a les 18:11
Són inútils els esforços unionistes per minvar el vot independentista. Qui ja té pensat votar Reagrupament, no deixarà de votar-lo per 4 acudits (ocurrències) d'algun anònim de la xarxa.
I confio que, a més, entre bastanta gent indecisa que encara hi ha, els dies darrers de campanya serveixin per fer-los arribar el missatge de Reagrupament, i facin el pas cap a introduir a l'urna la papereta del vot AFIRMATIU a la independència (en aquest referèndum d'autodeterminació = en aquestes eleccions), com és Reagrupament.

Ànims.
Visca Catalunya lliure.
+4
-1
Elecció
Marta., 10/11/2010 a les 18:03
És que jo només veig una sola força política independentista amb cara i ulls que pugui entrar al Parlament de Catalunya, com és Reagrupament.cat... Potser algú s'hauria de plantejar si vol la indepenència o no. ¿Què preferim, ser sotmesos a Espanya com a esclaus eternament, o encaminar-nos cap a un país lliure al si d'Europa, en el que depenguem de nosaltres mateixos? Hi ha gent que ho tenim clar.
+5
-0
es veritat
Anònim, 10/11/2010 a les 17:23
Aixo fa molt temps que ho penso jo.
+6
-0
Enquestes
Anònim, 10/11/2010 a les 17:05

M'agradaria recordar a tothom que les enquestes són fetes per crear opinió, no per demostrar la realitat. El fet que Solidaritat tingui més avantatge que Reagrupament perquè ho diuen les enquestes és un mite. L'interessa més a "l'establishment" que la gent voti Laporta, perquè es creu el líder sol i la pifia com ningú. Per tant, l'afavoreixen a les enquestes. En canvi, Reagrupament té un programa que d'aplicar-se li treuria la menjadora a tots els vividors de la política. A més, té una constitució preparada i un programa sòlid, en cap cas, necessita fitxar actrius porno per cridar l'atenció.

Reagrupament té treball, idees i futur. Solidaritat té a Maria La Piedra.
+2
-6
Reagrupament = 0
Ex-reagrupat, 10/11/2010 a les 17:01
Reagrupament és el mateix que el seu líder suprem. Treus el personatge i adéu Reagrupament, es queda el personatge i adéu Reagrupament.
+4
-0
Generadors de desànim
Anònim, 10/11/2010 a les 16:26
No entenc com es pot escriure un missatge per torpedinar l'independentisme com el de sota i creure que hi haurà un sol independentista que s'ho creurà. Els independentistes hem sentit missatges de tots colors, insultants, amenaçants, descoratjadors i seguim aquí, lluitant per el que més desitjem del món i seguirem lluitant-hi. Molts han perdut la vida per la llibertat de Catalunya, no us pensareu que per dir quatre frases malintencionades ens fareu canviar de parer.
+1
-7
Reagrupament no va bé
Anònim, 10/11/2010 a les 15:52
Doncs després de llegir continuament tants i tants missatges que demanen el vot per Reagrupament (el fòrum sembla l'espai gratuït de propaganda electoral) i de les continuades mostres d'afecte i de lloances vàries al que tira del Carro, amb veritables declaracions d'amor per honestedats i valors humans irrepetibles en cap altre candidat, crec francament que la cosa pinta fatal per RCat.

Hi ha dues lligues, la que juguen els que tenen ja representació parlamentària i l'altra que juguen els minoritaris on hi figura Reagrupament. I si toqueu de peus a terra? Si contra els propis rivals de segona, ja ho teniu pelut, que serà en el marc global del Parlament. Es va a algun lloc amb 0-1 escons? La culpa del fracàs de l'independentisme s'haurà de buscar en el seu propi sí, per no haver sabut anar a una i per no saber anar cap a casa quan es fa el ridícul. Però segur que és més fàcil culpar als botiflers, als submarins o la puta d'oros...
+6
-2
Autodeterminem-nos en aquestes eleccions
Reagrupat, 10/11/2010 a les 13:46
Als Estats Units, a Alemanya i a altres estats europeus, els interessaria una independencia de CAT, perquè tindrien, al sud del continent, al Mediterrani occidental, un focus d'economia productiva que podria col•laborar millor amb Europa, del que és la situació actual, on els estats del centre i oest es veuen obligats a subvencionar Espanya.
Actualment Esp. és una xacra que no només hem d'arrossegar els catalans, sinó també les economies més pròsperes d'Europa.
Si CAT s'independitzés, Esp ja no xuclaria els nostres impostos, i això faria que Esp es veiés obligada finalment a TREBALLAR, i així no demanaria tants ajuts de la UE (sobretot d'Alemanya).

Autodeterminem-nos en aquestes eleccions, optant per la independència. Donem suport a Reagrupament.
+9
-4
D'acord amb Carretero
Josep_M, 10/11/2010 a les 13:36
A més del que encertadament ha dit Carretero sobre les dificultats legals de convocar un referendum, a més, hi ha el risc de perdre'l. Així, penso que molts preferim aconseguir la independència abans que perdre un referendum... Abans també em decantava per un referendum, però Espanya no és Canadà ni G.B. per deixar convocar-lo... Ja vau veure què va passar amb molt menys que l'autodeterminació (Pla Ibarretxe), i encara amb menys, la sentència TC sobre l'Estatut... Per això, arribo a la conclusió que Carretero té raó quan apel•la a una majoria de diputats independentistes al Parlament per a treballar el tema internacionalment (buscant-ne els suports clau) i, un cop això es tingui, fer una votació dels diputats en sessió parlamentària per la creació del nou Estat (procamació d'independència)... Dels Estats que en l'últim segle van obtenir la independència, la majoria ho han aconseguit sense referendum, el més recent, el que ha avalat la Cort Internacional de Justícia.
+11
-4
Reagrupament va bé.
Anònim, 10/11/2010 a les 13:32
Reagrupament treurà representació a totes les circumscripcions. Cada cop va més bé, malgrat el boicot als mitjans tradicionals.
+9
-3
Positivament
Anònim, 10/11/2010 a les 13:25
No s'ha de ser negatius. Si algun instrument positiu tenim a les nostres mans, és la possibilitat de poder votar. I a més, l'eina de Reagrupament hi és, existeix, la tenim a disposició, la podem ajudar a créixer.
Perquè en som molts que no renunciem a la independència i a un futur de llibertat, benestar i justícia col•lectius.
Malgrat dificultats i resignacions (d'alguns), cal mirar en positiu..... Potser ara no avançarem excessivament, però hem d'avançar, encara que sigui una mica...... I ho podem fer.
+7
-2
Dilema unionisme-normalitat nacional
Andreu Puig, 10/11/2010 a les 13:21
Estic d'acord amb aquests darrers comentaris.
El montillisme no s'aguanta, mentre que Mas és "més del mateix" regionalisme catalano-espanyol.
Ara toca començar a caminar cap a la independència, encara que sigui el principi del camí. Ara toca Reagrupament.
+9
-4
Ara és l'hora de reagrupament
Anònim, 10/11/2010 a les 13:19
En les eleccions al Parlament de finals d'aquest mes, serà l'hora de posar escons independentistes al Parlament.
Per a tots aquells catalans que no es resignen, que volen un futur de llibertat i normalitat col•lectiva, que són positius, que estimen el seu país, que miren endavant, que "estimen les coses que li han negat"..... Reagrupament.
Ànims !
+9
-4
Ara cal sembrar la llavor amb RCat
Anònim, 10/11/2010 a les 13:15
Reagrupament pot competir amb CiU o amb l'unionisme a mig termini. Ara (2010) cal sembrar la llavor entrant al Parlament i fent bona feina, i probablement d'aquí a 4 anys, es pugui competir amb l'unionisme fins ara prevalent. Posem fil a l'agulla? Som-hi!
+12
-4
El prequè del suport a Reagrupament
Anònim, 10/11/2010 a les 13:13
A mi m'agrada Reagrupament perquè es va crear en el moment en què el necessitàvem, ja llavors quan l'Estatut va començar a fer figa al seu pas del tràmit per Madrid.
Us recordeu de les retallades i ribotades d'Alfonso Guerra, les esmenes de Montilla, i la bendicció final d'aquestes astracanades per part de ZP i Mas a la Moncloa?
Doncs des de llavors que ens ve el desastre.
Aleshores Carretero va ser el primer que ho va denunciar des d'on calia fer-ho (que és des de la institució que representa al país: el govern català). Malgrat les pressions de ZP i Maragall, no va variar la seva actitud honesta ni tampoc no va rectificar i el van fer fora del govern.
Des de llavors, Reagrupament em representa.
Si volem una pàtria lliure, Reagrupament és la nostra eina.
+9
-4
solidaritat o reagrupament?
sheen, 10/11/2010 a les 13:06
Com la majoria de votants independentistes hauria preferit la unitat dels dos partits, ara bé, estem com estem i no serà gens fàcil treure respresentació per separat. La meva proposta es basa les dades de les enquestes totes donen possiblitats reals a solidaritat per bcn (segurament pq laporta és més mediàtic) i reagrupament amb carretero podria sortir per girona si tots els independentistes el votem. La resposta la tindrem el 29N només espero que no es perdin vots independentistes.
+10
-3
Votacions VINCULANTS
Anònim, 10/11/2010 a les 13:06
Tothom a posar la papereta de Reagrupament a l'urna.

És ara quan toca votar independència, en unes eleccions de caracter VINCULANT.
+12
-1
Coherència sobiranista
Anònim, 10/11/2010 a les 13:04
Com que aquesta és una notícia sobre Reagrupament, em nego a comentar cap consideració sobre altres partits.
Els independentistes hem de ser conseqüents amb la nostra opció electoral.
Hem de donar suport als que han posat i hi posen temps de la seva vida per l'objectiu col·lectiu de la indepèndència nacional.
Endavant Reagrupament.
+10
-6
El que enganyes ets tu Fourier
Anònim, 10/11/2010 a les 13:01
Totes les enquestes us deixen fora de tot arreu, o sigui que el comentari de repartir a Reagrupament, Girona (que necessita pràcticament el mateix percentatge 4,5 vs 4.2 de Tarragona i a més, és terra del Carretero) i Lleida tampoc és tanta martingala com tu dius. Més encara, tenint en compte que en Laporta a Barcelona tindrà una tirada molt més gran que la Rut. De fet les enquestes d'intenció de vot, així ho estat dient, no? Està ben clar que tothom votarà a cada lloc el que voldrà, però això de veure "papus" a tots els escrits, ho veig una mica malaltís, Fourier. Clar i català!

PD Jo no pertanyo a cap campanya, grup, ni tinc cap protagonisme en cap partit, o sigui que no em vinguis amb la història de jocs bruts i blas blas blas. Però fa dies que et llegeixo i ja canses, nen Sort per tothom!
+10
-10
A Barcelona SI
Lluís Ros, 10/11/2010 a les 13:00
T'estàs equivocant de totes totes, Victor Cunill, tota la gent que conec que votarà independentista a la capital ho farà per SI. A casa, hi votarem 5 persones, el que diu en Sheen no éstà malament.
Trobo molt més productiu per el independentisme votar SI a Barcelona ara, si tens interessos de partit, tu mateix.

SI arrasa a BCN i totes les seves ponències.
+8
-5
Lògica
Anònim, 10/11/2010 a les 12:59
Si voleu Estat català, voteu Reagrupament.
+9
-8
Ja hi tornen!
Josep Fourier, 10/11/2010 a les 12:31
Ja tornen a intentar enredar-nos amb la comèdia aquesta del pretés col·laborador anònim que curiosament sempre, sempre intenta que els reagrupats li regalem el vot al submarí. Ja sabeu que les dues demarcacions més profitoses són Barcelona (2 escons amb el 3%, 3 amb 3,4%) i Tarragona (1 escó amb el 4,2%) mentre que les menys profitoses són Girona (1 escó amb el 4,5%) i Lleida (1 escó amb 5,5%).

Com podeu veure, aquest innocent col·laborador que acaba de baixar del cel sempre demana per la Soli les circumscripcions més profitoses. Ja és ben casualitat, ja.

Després s'estranyen de que els critiquem, el seu exercici d'hipocresia no té limits i com aquesta totes. Prego als reagrupats i altres persones de bon cor que denunciïn aquesta martingala cada cop que la vegin, no fos cas que acnseguissin enganyar una sola persona de bona voluntat.
+14
-5
Jo, RCat a Barcelona
Victor Cunill, 10/11/2010 a les 12:28
Ho sento, sheen, però no estic d'acord amb la teva proposta. Jo crec que la millor opció es Reagrupament, i com haig de votar a Barcelona, votaré Carandell. Tal i com van les coses, des del meu punt de vista, RCat treurà escons a les 4 provincies. Així que fins al dia 26 seguiré intentant convencer a amics i coneguts que votin Reagrupament.
Per aconseguir un Estat propi, i aviat, votaré Reagrupament.
+10
-10
reagrupament o solidaritat?
sheen, 10/11/2010 a les 12:11
Porto temps estudiant les enquestes i sembla clar que solidaritat té avantatge a barcelona i tarragona, mentre que reagrupament te avantatge a girona. Si no volem que es perdin vots independentistes crec que el millor es votar solidaritat a barcelona i tarragona i reagrupament a girona i lleida.
+16
-1
El que hauríem de cercar ?
Reagrupat, 10/11/2010 a les 08:56
La nostra és ls societat que es basa en la mediocritat i l'estafa. A l'ensenyament s'iguala per baix i no es mima pas als millors. A la feina l'absentisme, la rutina, i els que viuen sistemàticament de l'atur (no dic els aturats, condició a voltes assistencial ). A la societat els més cares es consideren vius...No pagar talons, endeutar-se, lamanca de responsabilitat. En política els feidels d'obediència deguda..."Tutti quantti". Com voleu que funcioni ?

S'hauria de primer l'excel·lència, la seriositat, la creativitat, l'honradesa, la productivitat...I un llarg etc...que ara no és potser per culpa de tots.
+16
-12
personatjes
Anònim, 09/11/2010 a les 23:00
Personatges de la SOLI
Laporta: putero, alcohòlic i estafador del Barça
Lopez Tena: estafador, Pepero i fracassat
Uriel Bertran: Ni-ni-ni
Strubell: a l\\\'atur i canvi de jaqueta quan convé
Clara Simó: a l\\\'atur i on més convingui que em donin un contracte, que ja tinc una edat.
Santi Niell: maltractador, amb judici pendent de la seva exdona
Valdero: busca un lloc priviligiat que li doni poder
Lapiedra: sense comentaris
+23
-6
...Clar i català.
Josep-Lluís., 09/11/2010 a les 22:23
...Clar i català. Aquest és el discurs de REAGRUPAMENT. I un altre acte ple com un ou.

Reagrupament cada dia demostra ser l'opció més seriosa, que va de veres i de cara a la Independència de Catalunya i cap a un Estat Català. Sense complicacions ni confusions.

Reagrupament es l'alternativa mes vàlida per una Catalunya amb Estat propi i sobirà. Es el vot de qualitat, madurat i compromès. Jo ho tinc ben clar, votaré a Reagrupament. Ara sí, ara toca votar INDEPENDÈNCIA!!!. Votem REAGRUPAMENT!!!
+6
-1
Bon Jan
Anònim, 09/11/2010 a les 21:38
Como se ve,que varios anónimos son para dividir.Maquiavelo Sandro no lo conseguirás.
+15
-3
D´acord amb els ultims comentaris
Anònim, 09/11/2010 a les 21:30
Crec que hem de deixar de tirar-nos pedres entre Solidaris, regrupats i gent d´ERC..... Tots hem de movilitzar tot el nostre potencial electoral.....Està clar que l´enemic és CIU, estàn començant a preparar el peix el cova pels propers 4 anys...Duran i Lleida, és un espanyolista i mai ens portarà a l´independencia.....
Fa 4 anys vaig votar a CIU per última vegada a la meva vida, aquest cop votaré indenpendencia, votaré SI.
Entre les tres forçes politiques hem de treure 30 escons al parlament.
+19
-0
Tothom a les urnes!!!
Carles Viñals Casado, 09/11/2010 a les 21:15
Completament d'acord amb el comentarista de les 20:47. El seu és el missatge que cal difondre; ja n'hi ha prou de plorar sobre la no unitat de l'independentisme. Si de debó volem la llibertat votem-la, recolzant la formació que en consciència ens sembli més adient, però fem-ho!!! A veure si d'una vegada per totes ens fem adults i deixem de donar sempre als altres les culpes del nostre fracàs. Cap independentista a casa el 28-N!!!
+18
-0
Voteu en consciència
JoMateix, 09/11/2010 a les 20:47
Ja n'estic fins al capdamunt del debat Laporta-Carretero. Si no sabem superar aquest estadi de disputa infantil no ens mereixerem cap objectiu superior. Ahir la reiteració dels assistents a lamentar-se i estancar-se en aquest capítol va deslluir, tot i que només parcialment, la més que notable conferència de Carretero i Carandell.
Jo ho veig així: No hi ha acord, ni temps ni remei per a que n'hi hagi. Per tant, punt i final, anem per feina. No ens podem passar els propers mesos i anys fent el catalanet sofridor, lamentant-nos o, pitjor encara, barallant-nos sobre qui té va tenir la culpa. Mireu, la unitat catalanista és un mite. Quan més units estàvem (suposadament) fou precisament quan més callats i submisos erem. Aquesta época ja ha passat, o vull pensar que certament és així. L'únic que cal és un mínim denominador comú, uns objectius a compartir. Parlem d'unitat però quan analitzes la societat catalana t'adones que tots som del nostre pare i la nostra mare, abunden les capelletes, etc. No cal tenir por a la competència ben entesa. Al contrari, això ens farà esforçar-nos per ser millor. L'únic que cal, arribat el moment, es reconèixer qui ha estat millor i punt.
Ahir, el Carretero,en un gest que l'honora (fortament aplaudit) i que no sé si hauria tingut en el seu "rival" va animar a un escèptic a que votés per qui volgués, que ho fes en consciència, però que no es quedés a casa. Que no raglés al vot a l'autonomisme. Aquesta és la mentalitat activa que ens cal. Ningú ens solucionarà els nostres problemes. Ens hem de posar les piles a nivell individual com a catalans (allò del què pots fer tu pel teu país?) i si caiem, ens tornem a aixecar. Ja n'hi ha prou d'esperar la grna solució màgica i la unitat universal. Si no votem segur que no surten ni l'un ni l'altre. Jo ho tinc molt clar.
+25
-0
Ara toca
salvador.T, 09/11/2010 a les 19:51
JO PENSO QUE ENS HEM D\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'ESTAR DE CRITICAR ELS CANDIDATS I ANAR A VOTAR 28-N.
JO VOTARÉ REAGRUPAMENT PERQUE EM SEMBLA SERIOS EL PROGRAMA.
TAMBÉ PERQUÈ CAL UN CAMÍ PER AL NOSTRE PAIS,I CREC QUE HEM D\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'ANAR CAP A UN ESTAT PROPI DINTRE D\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'EUROPA.
+34
-4
Gran Carretero
Anònim, 09/11/2010 a les 19:10
Concert econòmic, referendum vinculant, federalisme, finançament....La propera legislatura possarà a cadascú al seu lloc. Espero que tots aquests independentistes indecisos no es quedin a casa, ens juguem el nostre futur.
Endavant Reagrupament!!!!!
+24
-3
Ho sé
Josep Fourier, 09/11/2010 a les 19:07
Anònim incrèdul, no sóc el tresorer de Reagrupament però pots estar ben segur que la campanya es financia com t'he dit. Hem de passar amb ben poqueta cosa, ja se sap què vol dir haver de comprar un tractor quan no ets ric. Voleu dir que el que voleu no és despistar per què el que realment no se sap és d'on han sortit els quartos per llogar l'esportiu? I els partits tradicionals ja ho sabem d'on els treuen, el problema llavors és que quan van a veure'ls els de la caixa i han de caminar semblen pingüins, ja m'enteneu.
+10
-1
Adeu
A nònim, 09/11/2010 a les 18:54
Els partits politics són plens de mediocres, perque aquests, acaben fent fora als brillants que els hi podrien fer ombra. Mediocres en mala Per fer-els fora hi ha tot un catàleg d'excuses: poltronistes, espies, infiltrats, que posen pals a les rodes.
+22
-4
EL LOPEZ TENA , DE QUE VIU
Josep (Viladecavalls), 09/11/2010 a les 18:49
Sr Confuci , on son els 2.000.000 € , que es van lliurar com a subvenció al CENTRE D\\\'ESTUDIS SOBIRANISTES DIRIGIT PER ALFONS LOPEZ TENA I L\\\'HECTOR LOPEZ BOFILL .
Que han fet amb aquests diners , a qui han donat comptes .
I de que treballa , i de que viu l\\\'Alfons Lopez Tena , si no pot treballar de Notari
+5
-17
Josep Porier: Ets el tresorer de Reagrupament?
Anònim, 09/11/2010 a les 18:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+24
-5
Finançament
Josep Fourier, 09/11/2010 a les 18:38
El nostre finançament surt de les aportacions dels Reagrupats i de la venda de talonaris de sopars i merchandising. Com que tot plegat no genera gaire diners hem hagut de fer una campanya amb moltes restriccions econòmiques però ho hem compensat amb imaginació, ganes i un fart de treballar per part dels reagrupats. Ho fem de gust però, per què sabem que ho fem per Catalunya i per la seva llibertat.

Ara que he respost a la teva pregunta m'agradaria que els altres partits em responguessin. Sé que no ho faràn i precisament aquest és un dels motius pels que sóc reagrupat i n'estic molt orgullós.

Recomano als de SI que no posin a la canalla a fer els comentaris del diari, penseu que els llegeix molta gent.
+5
-30
Hauriíen pogut ser grans..
Confuci, 09/11/2010 a les 18:09
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+2
-10
LLavors ha de ser gust per a tú
Anònim, 09/11/2010 a les 18:09
Per cert, d'on surt el teu finançament?
+3
-15
no tiene abuela el mozo ni falta que le hace
Anònim, 09/11/2010 a les 18:05
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+36
-8
Honestedat i seriositat.
jordidegirona, 09/11/2010 a les 17:26
Reagrupament i Joan Carretero represnten l'independentisme honest i seriós. La resta, són un departament de marketing treballant per corruptes, torpedes i submarins.
+21
-3
Completament d'acord
joan alís, 09/11/2010 a les 16:57
Si, jo també crec que la política està dominada pels mediocres, gent que ni estudia ni treballa, quan aneu a votar pregunteu-vos si a la llista del partit que teniu pensat votar hi ha algú (amb possibilitats reals d'esdevenir diputat) que treballi o que hagi treballat en els últims anys.
I dels caps de cartell pregunteu-vos si han treballat mai en alguna cosa!! Evidentment considero que la política no pot seguir sent considerada una professió, ha de tornar a ser un acte de servei al país.
Regeneració democràtica ja!!
Salut i independència!!
Per cert, jo en se d'un que treballa cada dia passant consulta...
+27
-3
Completament d'acord
joan alís, 09/11/2010 a les 16:55
Si, jo també crec que la política està dominada pels mediocres, gent que ni estudia ni treballa, quan aneu a votar pregunteu-vos si a la llista del partit que teniu pensat votar hi ha algú (amb possibilitats reals d'esdevenir diputat) que treballi o que hagi treballat en els últims anys.
I dels caps de cartell pregunteu-vos si han treballat mai en alguna cosa!! Evidentment considero que la política no pot seguir sent considerada una professió, ha de tornar a ser un acte de servei al país.
Regeneració democràtica ja!!
Salut i independència!!
Per cert, jo en se d'un que treballa cada dia passant consulta...
+5
-18
Unitat
Emli, 09/11/2010 a les 16:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+1
-3
ton
Anònim, 09/11/2010 a les 16:08
passeu per electoralia.cat a votar
+34
-2
analfabetisme+corrupció+espanyolisme=P$OE
Anònim, 09/11/2010 a les 15:50
té tota la raó . Per arribar a ser president al menys s'haurien de tenir les titolacions que es demana a qualsevol plaça de l'administració i al menys el nivell B de català. En Montilla no té res i tot així cobra més de 160.000 euros anuals. És una autèntica vergonya.
+34
-22
Laporta= Impresentable
Anònim, 09/11/2010 a les 15:32
Només faltaria que tinguéssim un representat polític que es baixes el pantalons a l’aeroport, insultes al seu xofer i es fotés d’hòsties pel carrer.
Sense tenir en compte que cada 6 mesos et dimitiria el govern en bloc. Hauries d’acabar posant el teu cunyat franquista de conseller, que asseguraves que no ho era, però resulta que si que ho és. El soci no se’l pot enganyar i al ciutadà tampoc!
+12
-39
Carai quina gentada, sembla el Nou Camp
Anònim, 09/11/2010 a les 15:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+18
-25
Un Laporta "calent"
Anònim, 09/11/2010 a les 15:21
Jo votaré Laporta,ja que promet algunes orgies amb totes les seves "amiguetes"....qui s'hi apunta!!!!!!!!!
+33
-15
la realitat
Anònim, 09/11/2010 a les 15:08
El senyor Joan "Uzbek" Laporta no és una bona persona. El senyor Joan Carretero és un bon metge.
+56
-17
res a veure
Anònim, 09/11/2010 a les 15:06
carretero es serios laporta es fantasmada

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: