COMENTARIS

+
1

-
0
Correcció:xescus, 09/11/2010 a les 01:07
A l’anònim, 08/11/2010 a les 00:41 i no 23:42, que és quan ha fet l’altre copy/paste.
Perdoneu la confusió

+
7

-
0
A l’anònim, 08/11/2010 a les 23:42xescus, 09/11/2010 a les 01:04
Ja has buscat qui és el Ruben Novoa, el més que possible redactor del que parles?, busca, busca, el van haver de fer fora de CiU, problemes amb TV3, Directe.cat, crec que també va tenir problemes amb el Singular. Per les primàries també va tenir problemes. I ot això amb menys d’un any. Una perla.

+
1

-
11
Rcat submari de CIUAnònim, 09/11/2010 a les 00:41
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

+
3

-
5
vell exiliatAnònim, 08/11/2010 a les 22:42
No estic gens d'acord amb aixó de l'amistat amb USA o el Vaticá. Hi han moltes altres nacions que ens podrien ajudar. A la guerra civil els soldats feixistes els beneia l'esglesia catòlica. I USA va fer que totes les dictadures criminals de Sudamérica els anys setanta i vuitanta duressin massa per culpa de la Cia.

+
3

-
8
Amistats perilhosasAnònim, 08/11/2010 a les 20:20
Enemics de l'imperi hispaniol, per esser amics de l'imperi d'"estats units"?
Melior sols que mal acompanhats?

+
21

-
0
Diana, com sempre.Carles Viñals Casado, 08/11/2010 a les 20:14
Les opinioms del Dr. Carretero són de fet les úniques intel.ligents enmig l'allau de pocasoltades que ens cauen al damunt dia rere dia. Dissortadament, molt em temo que la imbecil.litat imperant farà que no sigui escoltat com mereix. Li desitjo molta sort; necessitem amb urgència persones com ell.

+
23

-
1
ben ditLord Halifax, 08/11/2010 a les 19:05
Molt encertat Dr. Carretero, "as usual". Encara no he decidit si el votaré a vostè o al Sr. Laporta, però sempre que parla l´he d´aplaudir. Visca Catalunya lliure!

+
20

-
0
Sense complicacions ni confusionsJosep-Lluís., 08/11/2010 a les 18:23
Reagrupament cada dia demostra ser l'opció més seriosa, que va de veres i de cara a la Independència de Catalunya i cap a un Estat Català. Sense complicacions ni confusions.
Reagrupament es l'alternativa mes vàlida per una Catalunya amb Estat propi i sobirà. Es el vot de qualitat, madurat i compromès. Jo ho tinc ben clar, votaré a Reagrupament. Ara sí, ara toca votar INDEPENDÈNCIA, votem REAGRUPAMENT!!!

+
18

-
1
Fan de CarreteroCiscu, 08/11/2010 a les 18:12
Trobo molt encertades les declaracions del Dr.Carretero, és així com hem de començar. Tan els EE.UU. com el Vaticà, són dos puntals imprescindibles per a les nostres aspiracions. Sense ells no farem mai res, tinguem-ho molt present.
El meu vot per REAGRUPAMENT!!!

+
2

-
10
votAnònim, 08/11/2010 a les 17:48
Molt bé per aquestes paraules. Segueix parlant tan bé com sigui possible. Jo, però, seguiré votant ERC!

+
10

-
2
laporta es desimflaAnònim, 08/11/2010 a les 17:32
l'espera del que passi el proper 28-N, l'expectació mediàtica que desperta Joan Laporta des de la seva sortida de la presidència del FC Barcelona ha disminuït. La prova és la roda de premsa que va convocar divendres passat en un hotel al costat del Fòrum -el que fa servir per les seves compareixences-: havia estat convocada a les onze, però va començar amb gairebé mitja hora de retard a veure si s'acabava d'omplir la sala. De fet, a un quart de dotze tocades hi havia totes les cadires buides que mostra la foto. Res a veure, per exemple, amb la primera que va fer en aquest mateix hotel el passat 20 de juliol, quan va anunciar la posada en marxa de Solidaritat juntament amb Alfons López Tena i Uriel Bertran. A la majoria de rodes de premsa ja no assisteixen les televisions -Solidaritat no podrà sortir en l'apartat de blocs electorals de TV3 perquè ara per ara és extraparlamentària- ni les principals cadenes de ràdio. Fins i tot ha perdut pistonada entre alguns mitjans digitals que, divendres passat, ja no van assistir en directe a la compareixença.

+
3

-
10
futurAnònim, 08/11/2010 a les 17:22
el vaticà és el passat i és decadent, nosaltres hem de mirar cap al futur

+
5

-
1
Llista de Païssos a tenir en compte.Feld Marschall Font Paulus, 08/11/2010 a les 16:55
Benvolguts Kamerades und Kompatriotes:
Ara un hi faré una mega llista de Païssos amb els qual hem de tenir bones relacions per la nostra kausa nacional i de llibertat Katalanes:
Estats Units. Evidentment.
Méxic: propera potència emergent-
Brasil: idem anterior
Alemanya: sobren komentaris.
India.
Polònia: Nació europea que emergirà si Alemanya entra en crisi.
Sudàfrica.
Canadà.
Regne Unit.
No afegeixo més nacions per no ser políticament incorrecte.
Cordialment.

+
11

-
1
Gràcies per la lloançaSaa, 08/11/2010 a les 16:51
Al xicotet/eta de les 15'39 que qualifica de pallassos als independentistes l'hi he dir què per nosaltres no és cap ofensa perquè el pallasso és el que intenta fer que la gent sigui més feliç i estigui més contenta.
És una bona definició pels independentistes que volem el mateix, que la gent pugui viure millor, fins i tot gent com tu.

+
2

-
27
libertad y toma tres tv3 bueno en esta ocasion será toma 3 x 3 tv3 porque sacaremos minimo 9 diputados los de ciudadanosAnònim, 08/11/2010 a les 16:00
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
yo tambien quiero la independencia pero la de mi casa respecto de catalunya.

+
18

-
3
La garantia de progrés realVicenç Ramoneda i Ullar, 08/11/2010 a les 15:44
La garantia de progrés real és ser el quart estat d'Europa, no pas l'últim!
Cap vot a partits unionistes que el que volen és continuar com ara, formant part de l'últim estat d'Europa!
EL VOT ÚTIL ÉS EL VOT PER LA INDEPENDÈNCIA!

+
5

-
15
Ei, independentistes!!!Anònim, 08/11/2010 a les 15:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Hi ha algun estat, dirigent u organització al món que no sigui anticatalà?. Vaja colla de paranoics!. Us inventeu enemics perquè es noti menys que nomès sou uns pallassos.

+
27

-
2
BienAnònim, 08/11/2010 a les 14:57
Estas declaraciones me parecen muy acertadas, inteligentes y convenientes para una Catalunya Independiente.

+
22

-
1
BienAnònim, 08/11/2010 a les 14:55
Estas declaraciones me parecen muy acertadas, inteligentes y convenientes para Catalunya.

+
14

-
4
Amb descuidaba el detallVENAN, 08/11/2010 a les 14:54
Sr carretero et recordo que haurias d'anar amb un mapa mundi per asenyalarli ha on esta la catalogne.per que no entene ni puta idea si es pensen que espanya esta al costat de mexic que coi han de saber hon som naltros
VISCA CATALUNYA LLIURE

+
4

-
30
Crida als reagrupats.Confuci, 08/11/2010 a les 14:47
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Parleu de coses útils per a Catalunya, parleu de vot útil per a la independència.
Malauradament donar suport a REAGRUPAMENT és picar en ferro fred i pensar en el 2014, no es veu que tregui res en cap enquesta.
Més aviat està fent una trajectòria de tir parabólic i ara està al nivell del mes de juny del 2009 i baixant.
Ho teniu clar, llenceu el vot o no voteu a REAGRUPAMENT!

+
10

-
6
ALGÚ HO AVIA DE DIRVENAN, 08/11/2010 a les 14:45
SR carretero avans de ferse amics del veins com el vaticá ó
els estat units mireu dins de casa la resta de gent que vol com voste la independencia y fen amistad amb ells despres per ordre toca amistad amb la resta de paisos catalans y gent qui esta en contra. y bper ultim com no hauria de ser
la resta del mon pero primer els de casa que es veu que no ho teniu masa clar que per ser independents si no anem junts no farem res
visca catalunya lliure

+
11

-
0
Si PetrusAnònim, 08/11/2010 a les 14:35
Si, però en Joan te raó. No ens hem de ficar en el que no ens interessa, sería una pèrdua de temps i energies. El món és el que és i nosaltres tenim un objectiu, quan l'haguem aconseguit parlarem de la resta.

+
5

-
2
lluitem per tothompetrus, 08/11/2010 a les 14:22
Carreteroooo!, que hi ha gent per a tot! a les protestes contra el papa, la majoria eren espanyols i espanyolistes. Que no vas veure els cartells que duien? quasi tots en la lengua del imperio.
Tenien més ganes de demostrar al món la Catalunya espanyola que no pas d'atacar al papa.
Tu creus que a aquesta gent els hi has de dir que dónin suport a una Catalunya independent?
Apart, però, que paral·lelament a la lluita per la independència, tothom tenim dret a lluitar per totes les causes justes.

+
3

-
2
I com es fa això?minònA, 08/11/2010 a les 14:07
De quina manera es pot organitzar un referèndum d'autodeterminació de la Val d'Aran, sense que els espanyols no hi votin en massa i la proclamin ehpanyola, por supuetto?

+
23

-
3
Ara si que toca.xescus, 08/11/2010 a les 13:26
Ens agradi o no, hem d’intentar ser transversals. Ens agradi o no, hem de fer ús de la diplomàcia internacional. Ens agradi o no, abans d’arreglar el món, primer hem de solucionar els nostres problemes.
Quan siguem un estat, podrem dir la nostre en moltes qüestions, però, ens agradi o no, només tenim una alternativa.
Ara si que toca, Reagrupament.

+
19

-
3
A l’anònim de les 12:54 (pixada fora de test):xescus, 08/11/2010 a les 13:21
El que és la meva família (contant dues generacions), hi ha un catòlic, un cristià, un agnòstic i dos ateus. Però tots volen que Catalunya sigui un estat i tots creiem que cal una millor transparència en l’administració publica. A qui votarà cada un, això no ho se.
Si hagués dit que hem de caure bé a la Xina, enlloc de neoliberals hauries dit comunistes?
Però deixem donar-te un consell, recordar-te que no et pots donar de baixa sense abans haver-te donat d’alta.

+
13

-
4
pels fanaticsAnònim, 08/11/2010 a les 13:18
"A cagar a la via", el vatica es anti-catala, pq alli no hi pintem res. Si fossim un estat ja veuries com la cosa canvia. Per altra banda no voler tractar amb els usa es un suicidi (a tots els nivells), pero potser tu t'estimes mes les relacions comercials amb la franja de gaza o corea de´l nord.

+
6

-
27
A cagar a la viaAnònim, 08/11/2010 a les 13:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Si tenia dubtes en votar-lo ara se m'han aclarit. Ni de broma voto a algú amb aquestes conviccions. El vaticà és i ha estat un Estat anticatalà. I si Carretero pensa que USA farà alguna cosa per la independència de Catalunya, és que no hi toca gaire...

+
5

-
24
Tots contentsAnònim, 08/11/2010 a les 13:11
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Au Reagrupats, ja teniu la vostra dosi diària de Carretina.

+
18

-
2
Sou perfectes vosaltres!Anònim, 08/11/2010 a les 13:06
És evident que la varietat aranesa de l'occità serà sempre llengüa oficial a Catalunya. Reagrupament ho defensarà sempre i devant de tothom. Una altra cosa és que en Joan parli del català i que per les presses d'una roda de premsa hagi comés un petit error, jo en faig molts al cap del dia, vosaltres no?

+
22

-
3
Pel "Visca l'aranés"Àngels, 08/11/2010 a les 13:05
I en la proposta de Constitució de Reagrupament, es reconeix el dret a l'auto-determinació de la Val d'Aran, si els seus ciutadans així ho volguéssin.
Què, no et sembla prou??

+
17

-
2
Cal aconseguir suports arreuGuillem M., 08/11/2010 a les 13:05
Jo no votaré Reagrupament, però trobo molt encertades aquestes paraules. Felicitats!
Ha d'arribar al dia en què hem de sumar tots els esforços, tots aquells que volem un país sobirà i no sotmès a Espanya com una colonia.
Necessitem però aconseguir suports de fora (molts!) i hem de canviar algunes mentalitats al nostre país.
Tenim feina!

+
23

-
1
Pel "Visca l'aranés"Àngels, 08/11/2010 a les 13:03
L'aranés serà llengua oficial a la Val d'Aran. Ho posa en el programa de Reagrupament "Organitzant el nostre futur lliure".
O què vòls? Que el Carretero expliqui en una petita intervenció els més de 130 fulls del programa de Reagrupament??
Au, informa't una mica abans de criticar!!

+
1

-
20
visca l'aranèsAnònim, 08/11/2010 a les 12:59
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ara en Carretero dirà: "Ai, perdoneu, me'n vaig oblidar de l'aranès", però el fet que se n'hagi oblidat demostra el menyspreu en quê té la Vall d'Aran. Molt més encertats són els de Solidaritat. L'estat català tindrà una part dels Països Catalans i una part dels Països Occitans, i des d'aquest estat haurem de defensar tant els catalans com els occitans perquè puguin seguir en el seu procés d'emancipació nacional i exercir el seu ple dret a l'autodeterminació.

+
20

-
5
MentidesAnònim, 08/11/2010 a les 12:57
Un altre mentider que diu que es donarà de baixa quan no és Reagrupat. Se us veu el llautó, submarinistes!!

+
18

-
2
Regeneració democràticaAnònim, 08/11/2010 a les 12:56
No es pot defensar la regeneració democràtica i a la vegada esperar que els de la poltrona et facin quedar bé a les *seves* estadístiques.
Independència! Reagrupament!

+
2

-
26
pixada fora de test Anònim, 08/11/2010 a les 12:54
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Jolines vaya amb el transversal del carretero, ara hem de fer la pilota a catolics i neoliberals.. increible a fer punyetes la transversalitat..
La gota que hem fa vessar el got.. Sisplau digueuli que es mantingui calladet,be de fet ja m'es igual avui hem dono de baixa de reagrupament

+
12

-
0
doncs aixòi l'aranès que?, 08/11/2010 a les 12:45
L'aranés també ha de ser oficial

+
6

-
2
Olivia MajóAnònim, 08/11/2010 a les 12:41
Quin Paio l'Alcalde d'Arenys de Munt que va colze a colze amb en Carretero!

+
15

-
1
Arrels cristianesAnònim, 08/11/2010 a les 12:33
Reagrupament ha de donar suport a les arrels cristianes de Catalunya. La pàtria és cristiana, ni nacionalcatòlica, ni pepera espanyolista. Guaiteu en Jacint Verdaguer, Joaquim Ruyra, Antoni Gaudí, Josep Carner, Jaume Bofill, Joan Triadú, Jordi Pujol, Carles Riba, etc...

+
5

-
12
enquestesJoan FP, 08/11/2010 a les 12:28
A part el fet que a totes les enquestes a internet s\\\'hi pot votar vàries vegades, elles representen només una part dels lectors dels diaris digitals. A l\\\'enquesta de l\\\'AVUI, la primera força és RI però SCI no es troba gaire lluny. A l\\\'enquesta d\\\'E-NOTICIES, la primera força entre els lectors és Plataforma per Catalunya (!!!). Quina de les dues és més fiable ? La resposta és molt senzilla : cap. Amb tots els biaixos que pugui tenir, l\\\'enquesta del CEO ho és cent vegades més.
Jo votaré ERC.

+
4

-
13
enquestesJoan FP, 08/11/2010 a les 12:26
A part el fet que a totes les enquestes a internet s\\\'hi pot votar vàries vegades, elles representen només una part dels lectors dels diaris digitals. A l\\\'enquesta de l\\\'AVUI, la primera força és RI però SCI no es troba gaire lluny. A l\\\'enquesta d\\\'E-NOTICIES, la primera força entre els lectors és Plataforma per Catalunya (!!!). Quina de les dues és més fiable ? La resposta és molt senzilla : cap. Amb tots els biaixos que pugui tenir, l\\\'enquesta del CEO ho és cent vegades més.
Jo votaré ERC.

+
24

-
4
Vot útilAlbert Mas, 08/11/2010 a les 12:17
Cada vegada tinc més clar (després d'haver-ho dubtat), que realment el vot útil pel 28N és Reagrupament Independentista.

+
6

-
17
Cal saber triar...Confuci, 08/11/2010 a les 12:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Alfons,
com molt bé dius cal saber triar, si més no les paraules.
Tu creus que algú tindrà paciència i moral per a llegir tot el que has escrit?
Dolent per dolent, millor breu!

+
27

-
4
més aprofitats, encara...Anònim, 08/11/2010 a les 12:09
Sí, Teresa, el Sr. Laporta, el Sr. López Tena i el Sr. Bertran, utilitzen la independència per viure de la política. I t'has deixat de dir els aprofitats que s'hi han afegit: Strubell, Niell, Valdero, Clara Simó...
I sobre les enquestes, mireu la d'e-noticies, guanya Reagrupament. I les que no hi surt, penseu amb el cap, i arribareu a la conclusió que no les deuen posar com a ítem. Tot manegat, com sempre, com la mateixa Soli, pagada per CIU, per por que sortís l'independentisme i ells no poguessin tenir aquesta majoria que es pensen que tindran. I s'associaran amb la Soli, i si no, ja ho veureu.
Jo també votaré Reagrupament!

+
31

-
3
parlant del vot útil.... alfons/santes creus, 08/11/2010 a les 12:06
Confuci, El teu discurs "barriobagero" ja no cola!!!!!.... la gent te ulls....i cap!!!!
Reagrupament...ara sí...ara toca!!!
pit i amunt

+
32

-
2
Jo votaré ReagrupamentAnònim, 08/11/2010 a les 12:03
Jo també penso que cap polític actual té la talla del Sr, Carretero. Diu les coses clares i pel seu nom. Els altres, els de sempre, han perdut el nord i aviat perdran les poltrones. I els nous no saben ni copiar.
Si Joan Carretero ara no hi fos, els catalans estaríem ben perduts per anar a votar. Ens ha tornat la il·lusió.

+
8

-
25
Catalunya és part del mónvictor, 08/11/2010 a les 11:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Durant anys ens hem abaixat els pantalons volent caure bé als espanyols. Ara la gran recepta estratègica del regenerat Carretero és que ho hem de fer amb el Vaticà i els EUU. Em sembla que la carreterina té seriosos efectes secundaris a les neurones i a la dignitat (d'aquells que en tinguin).

+
5

-
42
Reagrupament s'enfonsaAnònim, 08/11/2010 a les 11:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
"Si Laporta no va amb Reagrupament, Reagrupament anira amb Laporta". El senyor Carretero HA MENTIT, per que? La unica opcio amb possibilitats reals d'entrar es Solidaritat Catalana, n'estic fart de les mentides del doctor...

+
6

-
39
Sí, però...Enric D., 08/11/2010 a les 11:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El problema del Dr. Carretero és que quan hom compara el seu discurs (impecable) amb els seus fets, perd tota la credibilitat.
És una llàstima. El seu acte de nepotisme en la condfecció de les llistes electorals (i tot el que va portar aparellat) passarà una factura de nefastes conseqüències a les possibilitats de l'independentisme al parlament i a les il.lusions que molta gent va posar en el projecte de Rcat.
Que els partits tradicionals són més nepotistes, encara...? Potser sí; segur que sí; però Rcat no s'ho podia permetre.

+
34

-
3
Els millorsAnònim, 08/11/2010 a les 11:49
Soc catòlica i indpendentista. Ja sé que ser amics del Vaticà i EEUU aqui es tracta com a estratègia solament. Però quin gran senyal d'intel.ligència. Quina diferència amb els esgarips d'Esquerra, afegint-se al "jo no t'espero" i la Soli,que obvien el tema perque ni tan sols ho deuen considerar important. Es que ens podem permetre de no votar Reagrupament? Es que algú es pot permetre la frivolitat de deixar el futur del pais en mans del frikis d'Esquerra, o dels conspiradors populistes de la Soli? No se si h ha prou gent intel.ligent en aquest país, per a copsar les propostes intel.ligents, honestes i audaces, però sinó, ems ho haurem de fer mirar. Endavant les atxes, i tots a votar Reagrupament!!No hem de tenir vergonya de dir ben alt i ben fort,que no tots som iguals i per tant no és igual votar una opció independentista que una altra. Uns som millor que els altres, i s'ha de dir ben fort, clar i català.

+
35

-
3
cal saber triar....... alfons/santes creus, 08/11/2010 a les 11:49
Aquesta es la meva decisió.... i la teva?
Sempre és complicat opinar sobre l’actualitat política, i ho és perquè no es disposa de prou perspectiva per a l’anàlisi. És difícil tenir en compte tots els factors i saber-los identificar. És complicat saber quin paper juga cadascún d’ells.
Ara que ja ha passat el temps, descartades les opcions «unionistes» (PP. C’S) les «autonomistes» (CIU) les «federalistes» (PSC. ICV) la «sobiranista via referèndum» (ERC) i que la unitat de les dues opcions independentistes al Parlament no ha estat possible, ha arribat el moment de posicionar-se. De tenir clar a qui es dóna el suport, perquè de vot només se’n pot emetre un.
Ara toca escollir. I si s’ha d’escollir entre dues opcions (aparentment) molt semblants, cal filar ben prim. És filant ben prim que ens adonarem d’un grapat de qüestions que potser no llueixen a simple vista i que poder tenen la clau de la decisió.
Veurem que una opció ja deia, quan encara ningú s’ho plantejava, que calia proclamar unilateralment la independència des del parlament....
Alguns dels que ara han baixat de la figuera i ho proclamen als quatre vents, aleshores buscaven escletxes legals a l’estat espanyol.
Cert que rectificar és de savis i que hom pot canviar de parer... però calia crear una «cosa» que ja existia?
També filant prim, pararem atenció en el fet que, mentre que alguns ho tenen tot per demostrar, Joan Carretero ja va fer veure en el seu pas per la conselleria de Governació què vol dir tractar amb cura els diners de tots els catalans i no doblegar-se davant de les imposicions espanyoles ni del tripartit.
Carretero va plantar cara a Zapatero dient-li que era un «espanyolista demagog», res més que el que han pogut constatar tots els habitants d’aquest país. I això li va costar el càrrec, però havent pogut fer-se enrere no es va acovardir. Va ser destituït per dignitat .... no per inepte.
A més, el de Puigcerdà no gastava en dietes, ni en hotels, ni en informes, tal com ho recull, sorprès, Francesc Orteu en el llibre editat per Acontravent -lectura molt recomanable- titulat Carretero, retrat d’un metge que fa política. Dels «estalvis» de la conselleria (més de 7 milions d’€), va fer un fons per ajudar els petits municipis
Es podran dir moltes coses, però la honestedat, la coherència, la dignitat i l’austeritat demostrades només estan en un lloc
Tinc clar, doncs, qui no ens defraudarà, siguin quins siguin els resultats.
Tinc clar qui ha demostrat venir a servir al país, a posar-se al servei del ciutadà.
Tinc clar quina és la meva opció:
Reagrupament Independentista
Vosaltres mateixos!!

+
40

-
4
Ara es l'horaTeresa V., 08/11/2010 a les 11:45
Si votem Reagrupament, ferem un servei al país. Es l'única força independentista amb més raons per votarlos. Els de SI ténen un lider més mediàtic però nomès han fet que copiar els principis de Rcat. Crec que el Sr. Laporta, el Sr. López Tena i el Sr. Bertran, utilitzen l'independència per viure de la politica.

+
6

-
33
El no resConfuci, 08/11/2010 a les 11:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
En el Barómetre d'Opinió Política fet públic el dia 5 de novembre(enquesta de 2000 entrevistes) no hi ha cap escó per a REAGRUPAMENT, cap ni un.
Els partits petits tenen un 4,2% d’intenció directa de vot, per a tenir una comparació Cs en té un 2.1%. Aquests partits són SCI, REAGRUPAMENT,ALTERNATIVA, UPiD i PxC ( no hi compto la CORI).
D’aquests partits només donen dades unitàries dels que tenen més del 1% d’intenció directa de vot. Donen 1.75% (35 vots)a SCI i cap dels altres hi arriba, com REAGRUPAPAMENT.
Aquest 1.75% de I.D.Vot de SCI varia entre el 2,92%, 3.2% i 3,5% de vots segons la participació del 60,55,o 50%.
Dit això, SCI entrarà amb 3-4 escons a BCN i l’hi balla l’escó de GIRONA.
REAGRUPAMENT no entra i passarà a la próxima convocatoria del 2014!

+
31

-
6
aquest es el camiAnònim, 08/11/2010 a les 11:37
Molt be Carretero! Les rucades pijoprogres no porten enlloc.

+
42

-
6
Més polítics com el Dr. CarreteroQueralt, 08/11/2010 a les 11:18
Ens calen més polítics com el Dr. Carretero, la gent està farta de mentides, abusos de poder, corrupció i falta de dignitat.

+
37

-
2
Em de votar Independencia.Cartanya, 08/11/2010 a les 11:15
Ara es l`hora Catalans!!!! (28N)

+
50

-
7
Totalment d'acord amb el Dr. Carreterocal buscar amics, no enemics, 08/11/2010 a les 11:03
Sí senyor, fent-nos els milhomes pels deserts del Sahara o fent costat als terroristes de Hamas, Catalunya està abocada a la desaparició. Cal ser solidaris, sí, però amb totes les nacions del món, amb i sense estat. I això inclou les grans potències. Cal buscar bons aliats que vegin en Catalunya un futur estat seriós que, a diferència, de la majoria d'estats mediterranis no aspiri a viure de les subvencions exteriors.

+
50

-
6
ReagrupamentAnònim, 08/11/2010 a les 11:00
A l'enquesta de l'Avui d'ahir diumenge Reagrupament va ser la formació amb més intenció de vot. Els/les votants de Catalunya ja han vist que Reagrupament és la única força seriosa i consolidada que té com a objectiu prioritari la independència de Catalunya i la regeneració de l'estament polític.
Independència! Reagrupament!

+
64

-
13
Carretero és un crack!Eduard Vivó, 08/11/2010 a les 10:57
No estem acostumats a que els polítics diguin les coses pel seu nom. Carretero ho fa i per això la proposta política de REAGRUPAMENT és de lluny la més seriosa.