COMENTARIS

+
0

-
0
La llei de l'embut del PP.Anònim, 07/11/2010 a les 17:10
Senyors del PP. Ja és hora que us comenceu a preocupar també pels drets del romanesos, xinesos i marroquins als qui s\\\'ìmpedeix parlar la seva llengua i se\\\'ls obliga a aprendre l\\\'espanyol. Ja és hora que s\\\'ensenyi d\\\'una vegada a les escoles les variants de l\\\'espanyol que fa que a vegades no es puguin entendre amb els argentins, i els mexicans, peruans, etc...
Cal respectar tots els parlars del carrer, i no només el dels castellans, ja que no deixa de ser una petita variant de l\\\'espanyol que es parla arreu del món

+
1

-
0
Percentatges no vol dir diputatsAnònim, 07/11/2010 a les 16:58
Cal tenir en compte que tant el PP com Ciutadans els seus vots els tenen a la Corona Metropolitana de Barcelona i també al Tarragonès i molt menys a la resta. Però el percentatge de vots no té res a veure amb el de repartiment de diputats escollits. Això no li passa al PP a les eststals on les provínices més conservadores de Castella tenen 30 vegades més representació que Catalunya amb 4 províncies molt habitades. i a les Eapanyes amb apenes el 40% dels vots es pot tenir més del 50% dels diputats.
Caldrà veure en què queda tot plegat al final

+
4

-
0
Al grotesc cowboy de poca montahem estat, som i serem, 07/11/2010 a les 14:53
Mira Chon, els "indios" que tu dius, són els autèntics americans igual que els catalans som els habitants de Catalunya. I, anem a més, gràcies a molts de fora que s'hi afegeixen. Ara, clar, quan aquests se'n diuen catalans perquè volen i se'n senten, passen a ser uns traïdors, desgraciats, ignorants i tot un grapat d'insults. L'altre dia em va fer gràcia com volíeu fer entrar en raó a un català d'origen castellà que defensava la nostra lluita, tot dient-li que per a ser català no li calia sentir-se independentista. Ai carai, si fins i tot doneu consells de com es pot ser o no català!. Ui que les ovelles se'm esgarrien. Au, catalano-fòbic-depenent, distreu-te una mica més amb altres coses i estalvia't d'insultar-me com a resposta perquè, jo tinc altres coses a fer més que passar-me el dia a la cacera del que opinem, diem i volem els catalans. Tu fes el que et surti dels pebrots i nosaltres farem el que creiem que més ens convé. OK vaquero?

+
2

-
0
S'acaba el xantatgeSaa, 07/11/2010 a les 12:20
Al cowboy de Argamasilla de Alba, John Wayne.
Els teus plantejaments tan "democràtics", d'expulsar la gent que no pensa com tu demostren una cosa,teniu la guerra perduda.
Mai heu pogut convèncer amb la força de la raó, heu vençut amb la raó de la força.
Els independentistes som més democràtics, quan Catalunya sigui un estat independent, podràs triar, si els "teus" volen, podràs tenir doble nacionalitat, catalana i espanyola, sinó amb la catalana tindràs més que suficient.
Sereu tan democràtics vosaltres?.

+
0

-
23
Al español poco NORMAL de las 20:36John Wayne contra los indios, 07/11/2010 a les 08:30
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Vicentito Ramoneda, en tu argumentación —tan larga como errónea— demuestras que sigues sin entender dos cosas:
1º Que Cataluña no es ningún país.
2º Que los territorios no tienen "lengua propia". La lengua es de las personas que las hablan, un instrumento humano de comunicación; y, afortunadamente, cada uno tenemos derecho a hablar la que nos dé la gana, vivamos donde vivamos. Si no te gusta, vete de España y te montas una republiquita calçotaire en alguna plataforma marina abandonada.

+
0

-
13
Al español poco NORMAL de las 20:36John Wayne contra los indios, 07/11/2010 a les 08:29
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Vicentito Ramoneda, en tu argumentación —tan larga como errónea— demuestras que sigues sin entender dos cosas:
1º Que Cataluña no es ningún país.
2º Que los territorios no tiene "lengua propia". La lengua es de las personas que las hablan, un instrumento humano de comunicación; y, afortunadamente, cada uno tenemos derecho a hablar la que nos dé la gana, vivamos donde vivamos. Si no te gusta, vete de España y te montas una republiquita calçotaire en alguna plataforma marina abandonada.

+
2

-
0
PP, nazional_socialistes ecspanyols, bajo palio!!ª!Anònim, 07/11/2010 a les 06:56
En Rejoy ha convertit el PP es un partit de fatxes de Fuerza Nueva.
Intereconomia es elñ missal d'aquest caudillito feixista que es el Rajoy Arriba Franco!!! I i la delegat provincial dels Neo-Nazional-socialistes a Catalunya ensenya les grans dents de vampiressa sangonera; Alicia, horror i feixisme racial espanyol!!!

+
3

-
0
Hi havia una vegada ... una tifaradaai peperus, 07/11/2010 a les 03:32
D'això... i per a parlar d'algun tema, què, Camatxo ja has trobat la camisa aquella de color taronja amb una llaçada que vas veure a Mango?. Més que res, ho dic per a donar-te temes, doncs veig que darrerament necessites sortir a la premsa a diari i el problema del català ja no dóna gaire més de si. Més aviat no te'l creus ni tu.

+
3

-
0
Pel Lluch de les 18:14 Anònim, 07/11/2010 a les 03:05
Doncs mira noi, a tant com a acollonir-nos no hi arriba aquesta dona, el que succeeix és que ja n'estem fins els morros (els nostres, no els d'ella) que ens l'estampin per la cara dia si, dia també per a no dir res. El seu careto ja cansa i, a Catalunya, l'interès que desperta el PP és més que evident que no n'és de preocupant, sinó del tot residual.

+
1

-
0
Fem coses pràctiques, efectivesAnònim, 07/11/2010 a les 01:15
Crec que hauriem de donar més suport o col·laborar amb Reagrupament, per intentar oblidar i contrarrestar a pàjarus (gavians) com la de la notícia.
És que allò que els molesta més a aquest aviram és que augmentin els associats a Reagrupament, o que els catalans sufraguem la campanya electoral a RCat, tot finançant a RCat amb aquelles butlletes de 10 Euros cada una, o altres aportacions voluntàries (com més altes millor, ésclar, però cadascú en la mesura de les seves possibilitats).
¿ Fem un discurs i feina en positiu, i ens oblidem una mica del mal rotllo i les males vibracions que desprenen els ocellots i les gavines de mal averany ?

+
1

-
0
Eleccions. Peperus, toca vestir-se d'anticatalàdolentotmenjanenscastellansadiari, 06/11/2010 a les 22:01
Com canseu senyors del ND amb aquesta dona artificiosa tant en el seu aspecte físic com amb els seus missatges esgarrapa-vots espanyolerus franquistes. Es necessari que surti tant sovint per a no dir res de nou?

+
0

-
3
que torni en piquérafael, 06/11/2010 a les 21:15
que torni en piqué!

+
0

-
2
Desdoblament de personalitatsSaa, 06/11/2010 a les 20:45
El paper del PP és absolutament necessari per aquells "progres", que no fan servir el discurs "africanista"del PP, però que comparteixen els mateixos objectius,mantenir l'statu quo.
Per tal de semblar obert i tolerant i fins i tot catalanista cal que hi hagi una "bestia parda"que espanti amb un discurs joseantoniano.
Què seria del Dr.Jekyll sense Mr.Hyde?.

+
54

-
0
Als països NORMALS la llengua pròpia del país és la preferent i la d'ús normal.Vicenç Ramoneda i Ullar, 06/11/2010 a les 20:36
Als països NORMALS la llengua pròpia del país és la preferent i la d'ús normal. Algú sap algun país on la llengua pròpia no hi sigui preferent, llevat dels països ocupats?
Llengua pròpia, per als qui no se n'assabenten, és la llengua que els habitants d'un país han utilitzat des de segles i de la qual s'han anat formant diversos dialectes i variants locals en tot el territori. És a dir que en el nostre cas podem distingir si un catalanoparlant és de Xàtiva, Olot, Mö, Tortosa, Eivissa, Igualada, Ceret, Elx o Badalona pel seu accent.
Algú pot dir-me si pot distingir, un habitant del territori on es parla català quan s'expressa en espanyol, d'on és el seu accent? (si és "castellà" de Figueres, Beseit, Palma o Alcoi per exemple) L'espanyol no té formes dialectals als Països Catalans, per ara! Els catalanoparlants i els immigrats de parla no castellana parlem o intentem parlar l'espanyol estàndard influenciat per les TV espanyoles que es sintonitzen al nostre país i els hispanoparlants que viuen aquí parlen segons el seu accent dialectal de procedència: Andalusia, Castella, Equador, Uruguai... Per contra els catalans nouvinguts que han après el català, parlen el català del Maresme, del Segrià, d'Osona, de Menorca, de la Plana...
Més sentències com aquesta del TC fan falta! Aviam si d'una punyetera vegada els hi cau la vena dels ulls a aquests "catalanets covards" que patim al Parlament i que diuen que estimen tant Catalunya però que no fan rés i encara ens volen tenir enganxats a Espanya amb concerts uns i "cabories" els altres!
Votem Llibertat! (per alliberar-nos d’aquesta tropa de unionistes)
Votem partits independentistes!
Ni un vot als unionistes!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!

+
3

-
0
No cal, AlíciaAnònim, 06/11/2010 a les 19:20
Alícia Sánchez fa campanya a favor de Laporta. Dona per fet que serà decissiu.

+
5

-
1
acojonada con PXCAnònim, 06/11/2010 a les 18:44
El que calla otorga, empezó piandola muy fuerte con la inmigración --que ella cuando estaba encargada en el anterior gobierno del pp pactó con Convergecia de inundar de orcos con chilava Catalunya SI TU ERES LA CULPABLE DE QUE NUESTRA TIERRA LA HAYAN INVADIDO ,FARSANTE---aqui ya sabemos de que van y PXC te va a comer hasta las coletas el 28N.

+
3

-
0
VotsAliBay, 06/11/2010 a les 18:44
No senyor, la fuga de vots que volen evitar no és cap a C's (o UPyD, afegeixo) sinó cap al PSC. O és que us ha passat per alt el gir unionista del PSC?

+
3

-
11
Ben acollonitsLluch, 06/11/2010 a les 18:14
Així esteu tots els independentistes: ben acollonits. Si no, no li fotrieu tant cas.

+
9

-
1
Mentrepepet grill, 06/11/2010 a les 18:01
competeixin entre ells, millor. Nosaltres al que ens pertoca i ells que s'esbatussin pels quatre vots que arrepleguen.
INDEPENDÈNCIA

+
4

-
0
Homeeee!Anònim, 06/11/2010 a les 17:41
Home Zanorio, si li dones el teu "voc", tots estarem ben contents.

+
0

-
10
TODOS A CATALUÑAZANORIO, 06/11/2010 a les 17:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
VISCA LA CAMACHO ES LA MIYOR PARA CATALUNYA,LE DONARE EL MEU VOC.SI TRAE ATODOS LOS INMIGRANTES A CATALUÑA.

+
0

-
2
I nosaltres?Minerva., 06/11/2010 a les 17:33
Estem convençuts que ens convé la independència?. És que el que fóra bo, és que tothom m´estés convençut, sense que ens sentíssim esperonats per les declaracions dels fatxes de torn. S´ha de creure en la independència \\\" de per se \\\", no perqué ens sentim cabrejats per declaracions provocadores.
Si és així, portem un bagatge ben pobre.

+
6

-
1
consellAnònim, 06/11/2010 a les 17:12
Aliiciaaaa !! Compra't un cervell !!

+
12

-
1
mes fortvenan, 06/11/2010 a les 16:52
la camacho es per catalunya com el mourinho per el barça
cada vegada que obre la boca per probocar mes forts ens sentim.
continua que ets la benzina del independentisme
visca catalunya lliure