Quico Sallés/Barcelona | Actualitzat el 05/11/2010 a les 18:48h

CiU es referma i Laporta entra

El darrer Baròmetre del CEO indica que 1 de cada 4 catalans votarà Artur Mas i obre la porta a l'entrada de Solidaritat Catalana al Parlamenti

Artur Mas es referma i Laporta entraria al Parlament si la participació fos similar a la del 2006. Foto: Arxiu ND

Un 24,4% dels catalans votaran a CiU segons el darrer baròmetre del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO) publicat aquesta tarda. Una tendència que -malgrat la baixa de 0,9% respecte el darrer estudi- referma el seu lideratge a les enquestes. La campanada en aquest Baròmetre de tardor és la seriosa possibilitat que Solidaritat Catalana per la Independència entri al Parlament, que registra una intenció de vot de l'1,7%. "En aquests moments, i amb la mateixa participació del 2006, jo veig Laporta al Parc de la Ciutadella" ha assegurat el director del CEO, Gabriel Colomé.

Per altra banda i seguint la comparativa respecte l'anterior Baròmetre (juny de 2010) el PSC mantindria la mateixa intenció de vot, un 14,2%; ICV només perdria 4 dècimes, (del 5,6 al 5,2%) que de facto podria repetir resultats els proper 28 de novembre. Pel que fa ERC, PP i C's augmenten la seva intenció de vot. Qui més creix és el PP passaria del 3,8% al 6,2%; Esquerra passaria del 6% al 7,4%; i C's augmentaria de l'1% al 2,1%. Reagrupament pujaria la seva intenció de vot del 0,5% al 0,9%. Pel que fa a la participació, el CEO la situa al 64,5%, una xifra que s'hi ha d'aplicar el "mètode House" -en paraules de Colomé- "tothom diu mentides", ja que és una xifra molt alta si es compara amb la participació de l'històric electoral.

Més desafecció cap Espanya

Segons el Baròmetre de Tardor, els catalans que opinen que Catalunya té un nivell insuficient d'autonomia ha crescut de 4,1%, passant del 61,8% al 65,9%, i encaixa 10 mesos de puges. Els catalans que creuen que Catalunya hauria de ser un estat independent s'incrementa del 0,9% i baixen de tres punts en un any els que consideren que ha de ser una comunitat autònoma (34,7%).

Duran i Lleida i Artur Mas, els més ben valorats i els únics que aproven

Josep Antoni Duran i Lleida encapçala en rànquing dels polítics més ben valorats amb un 6,2 de nota sobre 10; Artur Mas, queda en segon lloc, 5,64. Els líders nacionalistes són els únics que aproven, ja que Carme Chacón obté la tercera plaça amb un suspens, el 4,83. José Montilla queda en sisena posició amb un 4,62, que perd 2 dècimes, ja que fa quatre mesos va obtenir un 4,83.

Navega per les etiquetes

eleccions al parlamentbaròmetreceo

COMENTARIS

+0
-0
Planejaments
Josep Fourier, 07/11/2010 a les 09:01
Si voleu veure els nostres plantejaments aneu al nostre site, www.reagrupament.cat. Allà teniu tota la documentació , la que les persones de Reagrupament van crear i que el de Solidaritat han copiat.

Entenc que no estigueu interessats a que mostrem la vostra manera de treballar i feu aquestes campanyes per aconseguir-ho. Ara els spin-doctors han recomanat 'avorriment' i avorriment tenim. La setmana que vé s'inventaran qualsevol altre coseta per seguir marejant la perdiu.

No tinc massa temps, que estem fins al cap d'amunt amb les activitats de pre i campanya.

Independència, Reagrupament.
+3
-1
avorrir
Anònim, 07/11/2010 a les 00:50
Josep en dir-te (a tu) que ja cansa el teu discurs d'inventar-te, seccions i oficines, que et persegueixen, NO és cap intent d'atacar Reagrupament ni de demanar el vot per Solidaritat, és simplement que ja cansa.
Canvia de discurs i exposa les propostes del teu partit, és molt més lúcid, que avorrir amb els complots.
+5
-6
Criminalització
Josep Fourier, 06/11/2010 a les 22:17
No em criminalitzeu, sempre és la mateixa història. De fet els catalans la coneixem molt bé aquesta situació, quan ens emprenyem pel mal tracte que rebem de part d'escanya i els diem el que els diem resulta que som els dolents de la jugada. Solidaritat provoca sense donar la cara però de manera evident per qui sap llegir. Quan la resposta surt llavors es fan les víctimes. A mi em recorda moltíssim la tècnica dels escanyols i en dedueixo que de ells l'han apresa.

Ja podeu dir-me aquelles coses que dieu, vinga ... voldrà dir que tinc raó.
+5
-5
heheheh
Anònim, 06/11/2010 a les 18:51
Aquest Monrás es pensa que llegeix algú aquestes parrafades, de nen de parvulari quan els ensenyen les lletres de pal, sense punts, ni cap sentit, ni cap interès...Premi al comunicador de l'any! Ho fas expressament o ets així company?
+3
-3
enquestes i baròmetres ceo no són creibles.
monrás, 06/11/2010 a les 18:30
ESTAN FETS PER NARCOTITZAR ELS VOTAN´S, NO DIUEN NI REFLEXEN EL QUE LA PERSONA VOTAN PENSA I VOL,AMB EL NÙVOL D ´INTERESSOS DELS PARTITS COMPINXATS AMB ELS DIARIS FAN QUE LA VERITAT S ´AMAGUI, ÉS DISTORSIONI LA REALITAT DEL VOT, ÉS MANIPULI L´INFORMACIÓ EN CONTRA,INDEPENDÈNCIA "SI O NO", AIXÓ NO HO DIUEN, HO VOLEN IGNORAR PER QUE LA GENT NO HO SAPIGA, FAN VEURE QUE NO HI HA ESPOLIACIÓ ECONÒMICA, NI ASETJAMENT A LA LLENGUA I A LA PROPERITAT DEL PAÌS, NOMÉS DIUEN QUE TOT VA MOLT BÉ, QUE ELS PARTITS GOVERNANTS SÓN ELS NOSTRES SALVADOS, QUAN SÓN UNS CORRUPTES I MAL DIRIGENTS QUE ENFONSARAN CATALUNYA SI CONTINUAN AL PODER, RECORDEU HEU DE VOTAR ELS PARTITS QUE ELS FARAN FORA REAGRUPAMENT I SOLI CATALANAQUE FAN CAMÍ CAP L´INDEPENDÈNCIA. NO VOTAR NINGÚ AL PP QUE FAN EL CONTRARI SON ANTI- INDEPENDENTS, SEMPRE HO HAN SIGUT PER MÉS QUE ARA ÉS FACIN EL XAI, SÓN UN LLOPS DISFRESATS DE PELL DE XAI. NO VOTEU ELS DEL .; NI "SI NI NO" QUE SÓN CIU I ERC(INDECISSOS, PLORAMIQUES, PIDOLAIRES,SOTMESSOS, PARTIDARIS DE LA POR AL FUTUR , QUE BENEÏTS QUE SÓN, AMB ELLS NO TENIM FUTUR), NOMÉS HEN AJUDARAN SI VEUEN QUE QUEDAN FORA D´ORBITA, CON NI INDEPENDENTS , NI RES, MÉS AVIAT "DEPENDENTS", TOTHOM A FER EL GOL PER L ÍNDEPENDÈNCIA AMB L ÉSPERIT COMENÇAT ARENYS DE MUNT, CONSULTES PER L´INDEPEND, 10 DE JULIOL PORTAREM EL FUTUR NECESSARI PER CATALUNYA. ESTAT PROPI. EL CAMÍ DEL TRIBUNAL CONTITUC. I LES SETÈNCIES SOBRE L ÉSTATUET ÉS EL CAMÍ DEL FRACÀS ECONÒMIC I CULTURAL, LA DESAPARICIÓ DE CAT COM A POBLE DEL MÓN, PER TANT, NO OBLIDEU VOTAR EL DIA 28 NOVEMBRE PER LA LLIBERTAD, ESTAT PROPI CAT. adéu espanya
+10
-4
Cada dia
Anònim, 06/11/2010 a les 18:28
Senyor Fourier, pari home que no ho veu que de tan atacar SCI s'està fent desagradable i per que els votin el què han de fer és caure bé .
+4
-0
Un factor nou
Anònim, 06/11/2010 a les 17:25
Aquestes eleccions tenen un factor nou que les enquestes amaguen o ignoren. Hi haurà un 600.000 votants que abans eren abstencionistes i que volen votar. Els independentistes poden obtenir entre un 20% i un 40% del vot, depèn a qui votin els abstencionistes i del tant per cent de la participació del cens.
+4
-5
Kommissariat per guarir la síndrome treeparty i els seus efectes de set anys a la Nació.
Herr Doktor Nicolau Font Paulus, màxima autoritat mundial en síndromes tripartites., 06/11/2010 a les 17:16

Benvolguts compatriotes:

Sóc el Doktor Font Paulus, llicenciat en politologia i psicologia klínica de caire politik.

Per la present us dirè que fa messos que estem preparant una nova secció a la Conselleria de Salut o Kommissariat amb la finalitat de combatre els perniciosos desastres que ha causat en el cos social i de la Nació catalana set anys de tripartit.

S'aplicarà un nou fàrmak que ha estat provat amb èxit en ciutadans que van abandonar la militància d'Esquerra, farts del tripi. El fàrmac té dos components essencials, meitat i meitat per allò de la representativitat. Els components són l'Arturina i la Durantina, grans reactius per activar l'esperit nacional català, engrescador i emprenedor,dret a decidir sense límits. Abans havien provat la carreterina i la laportina però els efectes no van ser els desitjats, tot i que no són dolents aquests reactius, ja que eren incompatibles entre si, sobre qui era més independentista i purista.

Rebeu una cordial salutació,

Her Doktor
+4
-5
Kommissariat per guarir la síndrome treeparty i els seus efectes de set anys a la Nació.
Herr Doktor Nicolau Font Paulus, màxima autoritat mundial en síndromes tripartites., 06/11/2010 a les 17:12

Benvolguts compatriotes:

Sóc el Doktor Font Paulus, llicenciat en politologia i psicologia klínica de caire politik.

Per la present us dirè que fa messos que estem preparant una nova secció a la Conselleria de Salut o Kommissariat amb la finalitat de combatre els perniciosos desastres que ha causat en el cos social i de la Nació catalana set anys de tripartit.

S'aplicarà un nou fàrmak que ha estat provat amb èxit en ciutadans que van abandonar la militància d'Esquerra, farts del tripi. El fàrmac té dos components essencials, meitat i meitat per allò de la representativitat. Els components són l'Arturina i la Durantina, grans reactius per activar l'esperit nacional català, engrescador i emprenedor,dret a decidir sense límits. Abans havien provat la carreterina i la laportina però els efectes no van ser els desitjats, tot i que no són dolents aquests reactius, ja que eren incompatibles entre si, sobre qui era més independentista i purista.

Rebeu una cordial salutació,

Her Doktor
+3
-1
1 de cada 5
Kefes, 06/11/2010 a les 17:09
Segons el Ceo 1 de cada 5 Catalans encara no sap que votarà. Això son quasi 1 milio d'indecisos (no abstencionistes).
Indecisos per qué?
Facil. Els partits parlamentaris actuals no els satisfan.

Tan sols que la meitat votin en clau independentista hi haurà representació de tot l'arc independentista al Parlament.

Engrescar-los es molt sencill:
Que t'agrada en Laporta, vota Sci.
Que no t'acaba de fer el pes, vota Reagrupament.
+7
-4
A l’anònim de les 16:03 (Una retirada a temps una victòria)
xescus, 06/11/2010 a les 17:05
Ets dels que firmes una hipoteca sense mirar-te les condicions?
Llavors perque s’ha de participar en unes “primàries” que el cens s’acaba un dia abans que surti el reglament (
http://www.avui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/207732-solidaritat-catalana-engega-les-seves-primaries.html
).
Si dius amb tanta convicció que RCat no farà res i que SCI obtindrà 12 escons, perque s’ha de retirar RCat?
Abans del 10-J el Tena estava a CiU i el Beltran a ERC, però RCat ja feia més d’un any que optava per l’estratègia de la DUI, i ara dius que han de plegar?
Vols que et recordi quin dels dos grups no ha volgut la unitat?

Endavant Reagrupament. Perque ara si que toca.
+9
-2
Reagrupament es l'alternativa mes vàlida i fiable
Josep-Lluís., 06/11/2010 a les 16:59
Reagrupament es l'alternativa mes vàlida i fiable per una Catalunya amb Estat propi i sobirà. Es el vot de qualitat, madurat i compromès. Jo ho tinc ben clar, votaré a Reagrupament.

Ara sí, ara es l'hora de votar INDEPENDÈNCIA. Jo votaré REAGRUPAMENT.
+7
-4
Mentides
Anònim, 06/11/2010 a les 16:27
A cagar a la via tota aquesta colla d'aprenents de guerra psicològica. Pagar les enquestes no vol dir guanyar les eleccions. L'única enquesta que val és la del dia 28 i aquesta no es pot comprar. Endavant Reagrupament!
+4
-6
Una retirada a temps una victoria
Anònim, 06/11/2010 a les 16:03
Rcat una retirada a temps sempre és una victoria, no teniu cap possibilitat d´entrar el parlament.
Us ho haurieu d´haver pensat abans, hi haber participat a les primaries de Solidaritat Catalana, ara cap a casa!!
Endavant Laporta, si avui ens en donen 3 o 4 esons el 28 a la nit seràn entre 8 i 12!!!

Laporta president Catalunya independent!
+7
-3
No us els creieu
Josep Fourier, 06/11/2010 a les 16:02
Em sembla que tots els missatges a favor de Solidaritat estàn escrits per la mateixa mà. Oi Mark?

No us el creieu és un mentider compulsiu.

Independència, Reagrupament.
+6
-7
Que pesadets..
Anònim, 06/11/2010 a les 15:45
Els Fouriers, Josep Lluïsos, MONRASOS... avorriu a les ovelles, veient fantasmes per tot arreu i repetint mil vegades el mateix. S'ha de saber perdre o retirar-se a temps. Rcat ho té fatal(sempre ha estat així) i no és culpa de ningú nanos. El Carretero si tan honest és i tan estima Catalunya i veure-la lliure i independent que comenci a recollir les Carreterines i se les endugui al CAP mentre fa de metge. S'ha de ser consequent i deixar pas als que tenen possibilitats!
+10
-1
Rcat al Pralmament!
Anònim, 06/11/2010 a les 15:17
Reagrupament al Parlament! L'unica opció patriòtica que, amb els seus dèficits, és creïble en honestedat i capacitat de sacrifici dels seus membres!
+8
-6
No sóc anònim
Josep Fourier, 06/11/2010 a les 14:41
El comentari d'abans l'he enviat com a anònim sense voler. Crec que Solidaritat està fent una campanya molt i molt bruta, les seves provocacions són constants, com és el cas de l'intent de robatori aquest per quedar-se Barcelona. A més si ho diguessin a cara descoberta ho trobaria bé, però ho fan d'amagat i amb traïdoria, és el seu estil.

Solidaris, penseu que teniu molt a amagar, intenteu jugar net o se us pot girar en contra.
+8
-1
En resposta a “proposta (cap vot perdut)” de JPS
xescus, 06/11/2010 a les 14:38
Faig copy/paste perque ja estic cansat d’escriure:

“xescus, 04/11/2010 a les 14:46
Jo no pago quota de Reagrupament, ni estic reagrupat. Si dic que considero el concert econòmic una pèrdua de temps, també soc paranoic? Dons de la mateixa forma, per tal com ha actuat des de la seva creació, SCI no em dona crèdit.
Estic empadronat a la província de Barcelona i no penso canviar-ho per poder anar a votar. Fem una altre cosa, votem a Barcelona i Girona a RCat i a Tarragona i Lleida a SCI. Motius: 1er i principal, jo no penso modificar el meu vot. 2on un 5% de vots a Barcelona i Girona significa entre 4 a 6 escons, mentre que el mtx percentatge a Tarragona i Lleida significa de 1 a 2 escons (valors crítics per entrar degut a d’Hondt entre 3 i 5%).
Tan de bo s’assoleixin els 68 escons independentistes, però si cap dels dos grups entre, no serà culpa meva, ni de RCat, que ja fa temps que opten per l’estratègia de la DUI per assolir l’Estat Català.”
+1
-4
.
jps, 06/11/2010 a les 14:33
Agafa't-ho bé anònim galtes. Crec que és l'única sortida que ens queda, si ho fessim bé entrarien tots, Solidaris i Reagrupats. Si no t'està bé però no et dediquis a tirar merda contra Solidaritat, dedica't a convencer els que encara es volen deixar enredar i seuir votant l'enredada unionista Convergent o Socialista. Oblidem-nos ja del passat i mirem endavant.

Cap vot a l'unionisme, tots a votar, sigui l'opció que sigui.
+5
-4
Galtes
Anònim, 06/11/2010 a les 14:24
Ja fa molt de temps que llegeixo la comèdia aquesta de repartir els vots, potser l'he llegida uns 20 cops i sempre, SEMPRE sense excepcions Barcelona va per en Laporta, i més de la meitat dels cops també es queda Tarragona.

Us ho explico, a Barcelona amb un 3% tens dos escons, amb un 3,3% en tens 3. A Tarragona amb un 4,4% en tens un, a Girona ja en necessites un 4,6% i a Lleida passa del 5,5% per treure'n un.

Marc Serra Parés, de l'oficina de premsa de Solidaritat, tens unes galtes que te les deus trepitjar quan vas pel carrer. Fins ara he estat fent una campanya neta, però veient com en sou de bruts començo a preguntar-me si a Catalunya li interessa tenir un tramposos com vosaltres al parlament per molt mediàtic que sigui el seu cap. La resposta és que no i actuaré en conseqüència.
+0
-8
proposta (cap vot perdut)
JPS, 06/11/2010 a les 13:43
Vaig llegir aquesta proposta i no em sembla pas malament:

Votem Solidaritat a Barcelona (Joan Laporta), Reagrupament a Girona (Carretero), Solidaritat a Tarragona i Reagrupament a Lleida. És una bona manera d'aprofitar tots i cada un dels vots independentistes, si es fa correr seria molt i molt positiu.

Tant si ens està bé com si no aquesta proposta hem de mobilitzar el vot independentista perquè ningú es quedi a casa, i fer campanya fervent perquè els unionistes de sempre (CIU, PSOE català, ICV, etc.) no ens tornin a enredar amb estatuts, concerts econòmics i d'altres mentides. Hem de moure el cul per començar a canviar les coses.

L'únic canvi possible és la independència.
+7
-6
Misteris independentistes
Anònim, 06/11/2010 a les 12:59
Estic a favor de l'unitat de tots els grups com RCat,CNS, SCI ..
Però sembla que els de SCI estan més interessats en afeblir
a Reagrupament i a la CNS que no a buscar els vots de la gent decepcionada de CiU i ERC.

Em semblava que al Sr. López Tena el seguiria molta gent. Què ha passat amb la seva plataforma ?

Em semblava que al Sr. Uriel Bertran el seguiria molta gent.
Què ha passat amb Esquerra Independentista de fa poc temps?



+9
-0
vota independència!!
Rom cremat, 06/11/2010 a les 11:32
votar ERC = Votar PSOE = Corbachof conseller en cap = la fi de Catalunya
+2
-15
Vot per CiU
Norbert Frias, 06/11/2010 a les 11:01
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+1
-8
La amistat entre SCI y RCat
Anònim, 06/11/2010 a les 10:24
+7
-1
LA MAJOR PART DE LES OPINIONS SON INDECISSOS, INMOBILISTES, INTERESSATS I DEMAGOCS.
MONRÁS., 06/11/2010 a les 10:18
ÉS QUE ESTEU DORMINT O QUE, AQUESTS INCLOSOS DEL TITTULAR, AQUÍ S´HA D ´ANAR PER FEINA, FORA VOTAR L ÍNMOBILISTA CIU (CONCERT, SINFONIA, CNÇONETA PERQUE DURARA L´ETERNITAT)VOLEN SEGUIR PIDOLAN FINS A LA MORT, JA ESTÀ BE DE INTENTAR ENREDAR COM UNA TELA D ´ARANYA ELS VOTANS , QUE NO HENS MAMEN EL DIT, INDEPENDÉCIA ARA. EL 28 NOVEMBRE, A FER CAMI TOTHOM HEM EL SEU VOT PER ACONSEGUIR-HO, VOTEU REAGRUPAMENT I SOLI CAT, AQUEST SON EL BONS, ELS NECESSARIS, TOTS DOS SUMATS INDEPENDENMENT HAN DE FER RUBTURA, TRENCAR EL PARPLAMENT AMB DOS, EL QUE VOLEN LA LLIBERTSAD I REGUIR EL SEU DESTÍ (INDEPENCDÈNCIA, ESTAT PROPI) I ELS CAGATS, CAGADUBTES, DILATADORS, INMOBILISTES, (CIU) NI CONCERT NI CUENTOS XINESSOS, NO HANIREU MAI ENLLOC HEM AQUEST DISCURS PLORAMIQUES, "ESPANYA ÓS L´HEU DE TREURA DEL DAMUNT, ARA I PER SEMPRE", ÉS UN MAL VEÍ, ELLA CAS SEVA I NOSALTRES A LA NOSTRA, MAI ÚS DONARÀ RES SI DEPEND D´ELLA I MENYS PIDOLA I MÉS, QUE HA DE SE TOT, FER EL NECESSARI EL DIA 28 PER . L´INDEPENDENCIA. NO VAL ACREURES RES DE CIU SÓN UNS APAGATS I PAGATS PER PERPETUAR EL SISTEMA, S ´HA DE FER FORA LA CORRUPCIÓ ACTUAL. PSC ES EL VIVIDOR LENT I DEESPEAN QUE SÁFERRA A LA CADIRA, BUTACA DEL PARLAMENT , NI FA NI DEIXA FER, ES UN PARÀSIT QUE S ´HA D´ERRADICAR, FOTEMEL´S FORA D´UNA VEGADA , NO HAURIEN NI DE´ESTAR A L´OPOSICIÓ , ERC SÓN ELS QUE VOLEN I DIUEN PORTAR LA BANDERA I QUE SÓN ELS ÚNICS BONS PER L ÍNDEPEND. PERÒ HAN AJUDAR A PODRIR CATALALNYA TAMBÉ S´HAN ENGANXAT A LA CADIRA, NO ELS VOTEU ELS " UNICS QUE ENS TREURAN D Á QUESTA SITUACIÓ SÓN. REAGUPA I SOLID CATALANA AQUETS HAN D´ÉSSER ELS QUE GUANYIN EL 28 NOVEMBRE, AMB 35 DIPUTATS CARRETERO I 33 EN LAPORTA COM A MÍNIM, AIXÍ S ´HA D ÁCTUAR PER TREURA CATALUNYA DE LA MISÈRIA DEL FUTUR QUE ENS ESPERA SI NO HO FEM., EL PITJOR QUE PODEU FER ÉS SEGUIR INMOBILISTES, NO VOLGUER QUE CAMVÏI RES, EL TENIR POR QUE POT PASSAR, EL CREURA QUE NO SERVEIX PER A RES VOTAR L ÍNDEPENDÈNCIA, NO FEU NI PENSEU COM BRU DE SALA, PER EXEMPLE QUE DIU " S´ESCAMPA EL DESÀNIM " OPPINIO DEL PERIÒDIC DIA 5 NOV. PAG 8, ES UN EXEMPLE A NO SEGUIR PERSONAL AIXÍ TREBALLAN EN CONTRA DE CATALUNYA, VOLEN SEGUIR SEMPRE IGUAL ( DE MALAMENT) I NOFER RES NOMÉS NAR PASSANT, INTENTAN DESMOBILITZAR LA GENS IGUAL QUE FAN LES ENQUESTES, NO LES CREGEU SÓN FALSES. AVUI- PUNT DE DIMARS A DISSAPTE , LA PAGINA DEDICADA A ENQUESTA DE "PERSONALITATS" QUE DIUEN ELS RESULTATELECTORAS, PRESIDENTS D EMPESES, PEIODISTES DE.. DIRECTORS DE .. MOLT TRIATS PERQUE DIGUIN A FAVOR DE MOURA RES, QUINA CASUALITAT ELS TRES PRIMERS LLOCS SÓN CIU, PSC, I ERC PRÀCTICAMENT, UNA ALTRA FEROTGE MANIPULACIÓ, SÓN ENQUESTES COMPRADES, VANGUARDIA, PERIÒDIC. AVUI-PUNT , JA NO CAL DIR EL PAÌS , EL MUNDO ETC, IGNORAN O DESISFORMEN A TOTHOM , HAN TOTA L ÍNTENCIÓ, NO ÚS DEIXEU ENREDAR, A DONAR EL COP DE GRÀCIA EL 28 NOV., AMORTIZAR LES CONSULTES PER L´INDEPENDÈNCIA I EL , 10 DE JULIOL I ELS QUE NO PENSAVEN VOTAR QUE TAMBÉ HO FACIN PER ALLIBERAR EL PAÌS. HANEU , ASSISTIU, ALS MÌTINGS DE REAG. I SOLIDARITAT, BUSQUEU A "RCAT" I SOLIDARITAT CATALANA" QUEDAREU INFORMATS, I CCN.CAT, QUEDAREU INFORMATS I SABREU LA VERITAT DEL PAÌS, UN MOTORS I CENTS DE MILERS DE MOTORS PER L ÍNDEPENDÉNCIA. adéu espanya.
ON
+9
-3
Sumes junts o separats...
dinoucat, 06/11/2010 a les 10:03
Veig per aquí que molta gent fa sumes, restes i compara els resultats independentistes a les enquestes.

Ara feu una petita reflexió: si Solidaritat i Reagrupament haguessin anat junts, creien que les enquestes ens haguessin donat millor resultat?

No us deixeu enganyar, volen desanimar-nos. El que hem de fer és escollir l'opció que creiem millor, ja que per cada vot que no representi un vot independentista clar, serà considerat un vot a favor d'Espanya.

Potser l'opció escollida no serà la guanyadora, però hi estarem representats, i l'endemà sabrem que no hem enganyat al país, ni a nosaltres mateixos. I podrem adaptar la nostra estratègia sense fer-nos trampes al solitari.

No voldria veure el dia 29 gent que ha votat per Espanya dient: ja ho deia jo que erem quatre gats. L'únic que hi haurà seran traidors i tanoques, que prefereixen donar-se la raó tot i renegant dels seus anhels.
+6
-6
Obre els ulls
Anònim, 06/11/2010 a les 09:06
No, vol dir Carretero, o no saps llegir.
+4
-10
Carretero
Josep Fourier, 06/11/2010 a les 08:56
Magnus, suposo que quan dius Carretero vols dir Laporta, oi?
+8
-12
Mala estratègia madiniana
Magnus, 06/11/2010 a les 05:27
Sembla que a CIU no li ha anat bé l'estratègia de crear la filial Reagrupament: no surt. I això que CIU ha brindat al Carretero el "Nació digital" (amb els germans Matamoros, Coto i KIko) per ell solet i fins i tot carícies puntuals del diari convergent per excel·lència del país, el del conde.
+4
-3
Bacelona-Metropolitan
Anònim, 06/11/2010 a les 05:02
He trobat aquest article a la xarxa amb data Oct.28,2010.
Per els que saben llegir angles.


http://www.barcelona-metropolitan.com/articles/joan-laporta/


Es una entrevista a en Joan Laporta tan sols vull traduir-ne la resposta a la pregunta 5 per que es fa mol llarg.

Tu(Joan Laporta) has dit recentment que la Generalitat no te una etica de negocis. Perque es aixo important?

El nostre parlament te mol poca gent de negocis comparat als altres d'Europa. Tan sols el 18% dels nostres politics son homes de negocis i necessitem mes iniciatives, mes gent entusiasta, gent creativa, gent que treballi per donar servicis al nostre pais i que no pensi en els seus propis interessos o els interessos del seu partit politic. Ells(politics) necessitan pensar seriosament sobre els interessos de la nostra cultura i els nostres ciutadans.

Tret fora de context no te gaire suc, pero us deixo l'enllac per que vosaltres decidi-ho.
Independencia.
+9
-11
Pel "català" de les 0:03
Anònim, 06/11/2010 a les 03:52
Per culpa de vividors com en laporta muntant unes primàries que eren una farsa, ja que els primers llocs de la llista s'han autoproclamat candidats sense que cap assamblea els hagi escollit.....Per culpa d'aquests "solidaris no hi ha unitat independetista......

A més, exigint a Reagrupament que "si s'hi vol unir que es dissolgui", creieu que això ho haguès exigit també a Convergència i a Esquerra a l'inici de Solidaritat?
Per culpa d'aquests "solidaris" no hi ha unitat independetista......

Aprofintant-se ,Solidaritat, il·legalment de dades personals de les Coordinadores de les Consultes de molta gent que ja fa un temps que reb correu "spam" sense haver donat a Solidaritat cap dada personal.

Aquí tens els teus patriotes....tros d'IGNORANT.
EN VOLS MÉS VERITATS ....????? Cap problema....
+9
-5
Pel " català" de les 0:03
Anònim, 06/11/2010 a les 03:32
Dubto també que CiU treballi "realment" pel concert econòmic sigui per aconseguir-lo, ja sabem que no pot ser, sigui per "tibar" com tu dius.
En tot cas el que NO te CiU és la confiança i la legitimitat per fer-ho.

Perque tots sabem que cada vegada que CiU dona suport als pressupostos de l'estat, és còmplice de l'espoli fiscal i perque en tots aquests anys mai ha treballat per la independencia, és a dir, no ha "tibat" ni a l'estranger, ni deslegitimant Espanya, ni res.
Sempre s'ha vantat de colaborar a l'estabilitat i la gobernabilitat d'Espanya, per tant, no ens ho creiem.

Encara en vols més de "caldo"...IGNORANT....????
+10
-10
Pel "Catala" de les 0:03
Anònim, 06/11/2010 a les 03:29
Carai noi veig que com la majoria dels de Solidaritat el vostre argument és NUL.....Això si els quatre insults propis de 4 ignorants que no faltin...eh?????
No vols caldo...doncs a quí en tens més.....:

López Tena era un dels notaris que donava fe de les vendes falses dels terrenys de Terra Mítica en favor d'amics de Zaplana i Palop i per això està apartat del notariat.
Detall -sense importància- que no va impedir a CiU que com ja havia fet amb el jutge corrupte Pascual Estivill, aquests el designéssin com a vocal del CGPJ, càrrec del que va haver de dimitir en descubri-se les seves actuacions fraudulentes.

Aqui tens els teus salvadors de la patria...IGNORANT....


+2
-5
Oportunitat passada
Jo Mateix, 06/11/2010 a les 02:45
Només una data SI=%1,7 Reagrupament=%0,9

SI+R=%2,6

I no tinc cap mena dedubte que hi ha gent votant CiU o ERC perquè SI i RC van separats. Resumint:

unitat=Parlament | separats=Potser
+3
-5
Oportunitat passada
Jo Mateix, 06/11/2010 a les 02:37
Només una data SI=%1,7 Reagrupament=%0,9

SI+R=%2,6

I no tinc cap mena dedubte que hi ha gent votant CiU o ERC perquè SI i RC van separats. Resumint:

unitat=Parlament | separats=Potser
+10
-7
A pensar nois!
Anònim, 06/11/2010 a les 00:36
Veig molt infantilisme per aqui. Per saber qui heu de votar només cal comparar els liders i les evidències. Laporta: econòmicament discutit, esportivament el mèrit és més de'n Guardiola. Lopez Tena: encarregat del paper sobiranista de CiU i passat fosc. Uriel: idem d'ERC i home de confiança de Puigcercós. Carretero: va enfrontar-se a Zapatero i Maragall per dir les veritats. Després del 10J, PSOE, CiU i ERC queden sorpresos i veuen que la gent els depassa. El poder polític-econòmic-mediàtic també. Junts es posen en marxa i al cap de pocs dies surt SCI. Casualitat?:No. Intencionalitat?: Si. A qui li convé la desunió SCI i Rcat?. Qui ha treballat per ella? Deixeu-vos de personalismes i penseu més en interessos de poder. Alguns mouen els fils perquè els altres que som nosaltres, els més tontos, votem als mateixos de sempre o a qui els interessa a ells que votem i perquè res no canvii. Aquests poders no han pogut enganxar a Carretero en res, tot i que ho han intentat, perquè és una persona austera i honesta. En canvi tenen a Laporta i Lopez-Tena controlats. Al final, és una qüestió d'interessos i si estas enmerdat en alguna cosa algú t'ha de defensar i qui millor que els poders polítics-econòmics-mediàtics que frenaran tota acció judicial contra ells i per això els volen posar davant d'un moviment que tenen descontrolat i que el 10J van veure que els depassava. Ho enteneu?. No siguem babaus i pensem una mica nois i voteu en conseqüència.
+7
-4
VOTA ERC=VOTA TRIPARTIT
Anònim, 06/11/2010 a les 00:29
sisplau tothom que sigui independentista que voti Solidaritat o Rcat, pq si sumen tornaràn a fer el montilla de president i el corbacho de conseller en cap!!!
+11
-18
jo tb
pere31, 06/11/2010 a les 00:13
Jo tb votare a CIU SI veig que el LAPORTA no te mes percentatge, a reagrupament segur que no entra no val la pena perdre mes vots.
+4
-20
Ho heu aaconseguit
HO HEU, 06/11/2010 a les 00:11
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+14
-1
amics independentistes
Joan del riu, 06/11/2010 a les 00:10
voteu tranquils
voteu Laporta, voteu Carretero, voteu ERC
no malgasteu energia patint per si l'un o si l'altre
voteu el qui us faci més peça
l'independentisme creix, es multiplica, com els bolets aquesta tardor
ens estan enganyant, que no ho veieu?
ens diuen que l'independentisme està dividit, que prendrem mal, ens diuen de tot: que en Laporta és un intrús, que això de que hi hagi tants partits independentistes és un desastre per al país
NO EN FEU CAS, és propaganda barata dels poders fàctics
ells tenen els mitjans a favor i se n'aprofiten
però el dia 28 riurem i brindarem tots plegats
El sr. Mas potser guanyarà, això no li discutirem
però la investidura l'haurà de suar
i si de veritat vol governar s'haurà d'arremangar
haurà de fer política de valent perquè aquest pseudo-país s'està despertant i ara ja vol ser un País amb majúscules
Volem un Estat propi dins l'UE
Volem uns polítics que s'hi deixin la pell
S'ha acabat el bròquil (adéu espanya!)
+9
-15
calent tema
enric47, 06/11/2010 a les 00:08
Veig que el tema esta calentet, NO US ENFADEU tots volem el millor pel nostre pais, nomes que cadascu te una opinio diferent, jo nomes fare una reflexio en eleccions anteriors es presentava algun partit independentista petit que tenia 2.000 o 3.000 vots que es perdien. Pero ara tenim un problema que es poden perdre fins a 70.000 vots inutils. HEM D\\\' ANAR PLEGATS i LAPORTA ES EL QUE TE MES OPCIONS, estic d\\\\\\\\\\\\\\\' acord amb un comentari EL CARRETERO SI VOL LA INDEPENDENCIA HAURIA DE DONAR EXEMPLE I RETIRARSE I DEMANAR EL VOT PEL LAPORTA
+3
-6
Descansa
Anònim, 06/11/2010 a les 00:07
Gràcies Furnier per desvelar el mètode, feia temps que la gent que llegim aquest diari ens preguntàvem, com ho feies.
+10
-7
seguiu mirant "telecinco" i el "Gran Hermano"...
Anònim, 06/11/2010 a les 00:06
Es per flipar... i encara veient el que s'ha vist de Solidaritat i els figures com el Laporta. Algú es pensa seriosament que Solidaritat es el que volem per Catalunya???... Semblem que vivim a Marbella o a Valencia. Au... seguiu mirant "telecinco" i el "Gran Hermano"... patetics!!!... o es que no heu vist el video de l'Avui, amb el Laporta parlant només de futbol???
+7
-12
Quin tongo!
Anònim, 06/11/2010 a les 00:05
Sabeu per què surten a les enquestes els Laportes, perquè estan subvencionats per CIU, per aliar-se quan ells no tinguin majoria. Això ja està més preparat que un pastís, si la gent no ho vol veure, ja s'ho trobaran.
+10
-6
sempre junts
CATALA, 06/11/2010 a les 00:03
l'anonim que es fica amb CIU i LAPORTA es un tanoca i im becil, Sr. que els enemics no som entre nosaltres son el PP, PSOE i ciutadans, intenta convencer pero sense desmereixens entre nosaltres.
+10
-12
aixins de senzill
Anònim, 06/11/2010 a les 00:02
La Unitat entre SI i Rcat no ha estat possible perquè en carretero nomé volia Laporta pels possibles vots,però tot el poder de l'aparell fidelíssim degut a la nula democràcia existent,en les seves mans.Laporta no es tonto i ningú no ho sería.
+7
-10
visca la independencia
Annaport, 06/11/2010 a les 00:01
Jo no ataco REAGRUPAMENT ni molt menys, voldria 35 escons SI i 35 ESCONS REAGRUPAMENT, pero tu si que veig que tens molt en contra d\\\' uns que volen el mateix que tu. Per culpa de gent com tu no aconseguirem mai res,
+14
-12
Què us sembla.....
Anònim, 05/11/2010 a les 23:59
Comparteixo totalment aquest comentari d'en Josep-LLuís a Nació Digital el 31 d'octubre de 2010 i diu:

"CiU practica la contradicció fins i tot en els seus envitricolls més inconfessables. Ha estat secreta instigadora des del despatx del seu secretari executiu, David Madí, de la seva marca blanca anomenada Solidaritat Catalana, i alhora dispara a matar contra el seu líder de palla, aquesta trista figura anomenada Joan Laporta.

El ridícul que farà Laporta quan vegi que de cop el fan desaparèixer com un globus punxat l'endemà de les eleccions del 28-N serà d'antologia. Perquè, què es pretén de Laporta? Esdevenir l'espoleta del torpede SI.

El seu paper no és altre que provocar la màxima explosió en la línia de flotació enemiga, en aquest cas l'independentisme de veritat, o sigui Reagrupament. Un cop ha explotat, per a què serveix el torpede? Per a res. Talment un preservatiu usat."

...Llegiu mes a:


http://in.directe.cat/ricard-biel/blog/4482/reagrupament-lopcio-independentista



+8
-10
MAI HOACONSEGUIREM
Anònim, 05/11/2010 a les 23:58
No ho aconseguirem mai, el nostre enemic es PSOE, PP i ciutadans el reste ESTIMEN CATALUNYA, hem d' anar units, jo tb crec que reagrupament ES MOLT SERIOS pero ES LLENÇAR MOLT VOTS INDEPENDENTISTES
+5
-10
Tens raó
Giuseppe Fourierini, 05/11/2010 a les 23:58
Si Josep Fourier tens tota la raó del món, els de Solidaritat són una colla d'egoistes.

(Ara tornaré a escriure com a Josep Fourier i faré petonets al morro al meu alter ego italià)

Ua hi heu fixat que aquest rollo del segon col·laborador que escriu per dir que el primer té tota la raó del món només passa entre laportians? Oficinistes de premsa de Solidaritat, no crec que enganyeu a ningú.

+8
-4
Els salva pàtries
Anònim, 05/11/2010 a les 23:55
Que no ho veieu que en Laporta ho fa pel bé del pais..?????
Quins catalans més desinteressats...oi?????
+14
-8
Unes eleccions, no son una travessa hípica
Josep-Lluís, 05/11/2010 a les 23:55
...Però quina mania amb que SCxI té "més possibilitats"... com ho sabeu???... això és pretencios i amb la línia propagandística de la casa. Unes eleccions, no son una travessa hípica (potser, que per alguns sí ho sigui)... Siguem seriosos. Ningú ho sabrà fins la nit del 28N.

No vull entrar en consideracions respecte a SCxI, qui a hores d’ara no ho vegi, és per que no ho vol veure...

Però sí que tinc molt clar, que confio amb la FEINA feta per Reagrupament i en la SERIOSITAT de la proposta, els VALORS (potser que algú li soni estrany) i la DIGNITAT dels seus líders. Com de tots els qui hi treballen des de Reagrupament per assolir una Catalunya amb Estat.

Tenen la confiança de bona part de l'Independentisme Català. Un vot segur, real, seriós, madur i responsable. Un vot al Treball, la Democràcia i la Independència Catalana. Ara sí, ara toca. Endavant Reagrupament!!!
+10
-9
Anna te rao
jordi sell, 05/11/2010 a les 23:55
L' anna te rao no podem arriscar-nos a que reagrupament sigui la sorpresa, si realment el SR. CARRETERO vol la independencia que NO ES PRESENTI, que es quedi reagrupament com una associacio treballant per la INDEPENDENCIA.
+10
-7
Comentari
Annaport, 05/11/2010 a les 23:53
JOSEP suposo que vols la independencia? no pots perdre el teu vot som pocs i hem de fer pinya, totes les enquestes diuen el mateix no podem perdre 30.000 o 40.000 vots que no serveixin per res. SI VOLS INDEPENDENCIA VOTA A UN ALTRE QUE ENTRI SEGUR
+11
-5
Reagrupament
Anònim, 05/11/2010 a les 23:52
I tant, cada cop és més evident que Reagrupament serà la sorpresa el 28N.
+8
-10
ERC no es independentista
Annaport, 05/11/2010 a les 23:50
Biel NO VOTIS ERC, cambia el teu vot i vota LAPORTA, realment si ets independentista com JO, que ha fet ERC en 7 anys de govern per la independencia? RES DE RES. Nomes ERC es independentista en les eleccions i les manifestacions, no podem esperar al 2014. INDEPENDENCIAJA
+11
-10
El mateix programa
Josep Fourier, 05/11/2010 a les 23:49
I tant que Reagrupament i Solidaritat tenen el mateix programa! El programa que Reagrupament va treballar i Solidaritat va copiar, a la vegada que dividia l'independentisme no per una qüestió ideològica, si admetem que el programa és el mateix, sinó per l'egoisme dels seus líders.

No ens deixem enganyar per unes enquestes manipulades.

Independència, Reagrupament
+8
-8
SI INDEPENDENCIA
LLUIS35, 05/11/2010 a les 23:48
Tens rao JOAN a mi el carretero hem cau molt be, pero no podem perdre vots encara que ens sapiga greu, Solidaritat entrara i hem d\\\' conseguir 150.000 vots com a minim, per entrar es necessiten uns 90.000 a barcelona,vinga tots units per la independencia.
+2
-8
Jo votaré ERC
Biel Muntanyà, 05/11/2010 a les 23:46
M'havia plantejat canviar el vot, la dues darreres vegades votant ERC, però tinc clar que no ho faré. El meu vot és perquè hi hagi més diputat d'ERC que del PP i que collin una mica els de CiU. Jo vull un pacte CiU i ERC!!! Referèndum Ja!!
+12
-12
l'ullet de'n Mas
Josep Fourier, 05/11/2010 a les 23:45
En Mas ens fa l'ullet que vol dir "aquest infeliç m'ha servit sense saber-ho i si encara tinc sort i treu algun escó li compraré bé de preu".

Independència, Reagrupament.
+7
-6
INDEPENDENCIA JA
JOAN32, 05/11/2010 a les 23:45
A VEURE NO SIGUEM TON TOS¡¡¡ Reeagrupament i Solidaritat CAtalana tenen el mateix programa la unica diferencia com be diuen ells es la forma de confeccionar les llistes, VOTEM TOTS A SOLIDARITAT QUE TE MES POSIBILITATS i aixi tindrem mes escons independentistes sino PERDREM MILERS DE VOTS INUTILS, reagrupament hem sap greu pero no entrara SI US PLAU CAP INDEPENDENTISTA TIRI EL SEU VOT. Ciutadans i el PP volen que no entrem cap, nomes s' entra amb el 3% dels vots
+7
-10
Reagrupament
Anònim, 05/11/2010 a les 23:44
I tant, cada cop és més evident que Reagrupament serà la sorpresa el 28N.
+12
-8
la sorpresa
Anònim, 05/11/2010 a les 23:24
i tant que entrarà Solidaritat, jo conec molta gent del meu entorn que els votarà, penso q seran la sorpresa de la jornda
+11
-5
La fiabilitat de les enquestes:
xescus, 05/11/2010 a les 23:10
Segons aquest estudi, el 78’7% està segur que va anar a votar el 2006 quan la participació va ser del 57%.
Per tan, l’única estadística fiable serà el 28-N.
Però si voleu, podeu començar a anotar el meu vot a Reagrupament. Per treball, per constància, però per sobre de tot, per Catalunya. Ara si que toca.
+4
-8
Quines faltes
Sir William Temple, 05/11/2010 a les 23:05
Per cert, a la publicitat del subMadí diu "quina classes de joves volem ser". Quina classes?
+9
-13
Enquesta farsa
Sir William Temple, 05/11/2010 a les 22:56
La frase del Colomé sobre el Laporta és un intent desesperat de transferir vots de Reagrupament cap al subMadí. Aquí ja val tot, no vull ni pensar què serà capaç de fer l'stablishment per a evitar l'entrada amb força de Reagrupament al Parlament.
Els que estan cansats de la farsa que és la política catalana voten Reagrupament.
+4
-11
El debat no es entre PP i ERC
Anònim, 05/11/2010 a les 22:56
El PP ja sabem qui son. ERC ha posat en Montilla.
M'es igual qui sigui el tercer.
Votaré perque en Mas sigui el primer.
+9
-16
Mafia i política
Albert L.L., 05/11/2010 a les 22:50
Si Laporta i Josep Alfons López Tena entren, serà com si Lucky Luciano i Al- Capone obtenen acta de diputat.
Desprès no ens lamentem, abans us podeu informar escoltant qui és l'Alfonso Capone en aquest videu -denúncia a partir del minut 15'30''
Si desprès d'això encara ni ha catalans que els voten i entren... a lo dit, després no ens queixem de la mala sort que tenim.

http://video.google.com/videoplay?docid=9213482554224924119
#
+13
-8
Independent
Am de Miquel, 05/11/2010 a les 22:30
Jo ja no soc independista. Soc independent i el missatge que més m'hagrada es el de SI. Diuen clar que els Euros s'han de quedar a casa. Diuen, com el seu nom indica, que la SOLIDARITAT avui la necessitem nossaltres perque estem esquilmats.
+13
-6
Carreterina a dojo
Anònim, 05/11/2010 a les 22:25
A veure gent. M'he molestat a llegir per sobre els resultats de l'enquesta i resulta que de 2000 entrevistes telefòniques en surt que votarien a PP=124, CiU=487, ERC=147, PSOE=285, ICV=104, Cs=42, SCI=35, Altres=49, Nul=9, En blanc=151, No votaria=118, No ho sap=351, No contesta=97. Això és el que tenim. Alguns ja volen enterrar a Reagrupament que està amagat dintre dels Altres=49, però està ben viu o sigui que fins el 28N tots a treballar perquè encara està tot el partit per jugar i s'arreplegaran vots de tot arreu (CiU, ERC, PSOE, ICV, blancs, no votarien, encara no saben qui votar o no contesta). A més s'ha de tenir en compte que les opcions minoritàries no les ofereixen de principi i per tant la gent no les indica quan respon. Estic convençut que Reagrupament donarà una gran sorpresa el 28N. Endavant a tota marxa que això pinta molt bé i no fem cas dels que volen dividir i desanimar.
+41
-2
Contra les enquestes preparades, lipdup!
Vicenç Ramoneda i Ullar, 05/11/2010 a les 22:12
Contra les enquestes preparades, lipdup!

No et limitis a contemplar aquestes hores que ara vénen, baixa al carrer i participa.

No podran res davant d'un poble unit, alegre i combatiu
Amb l'espurna de la història
i avançant a pas valent,
hem encès dins la memòria
la flama d'un sentiment.

Viure sempre corrents, avançant amb la gent,
rellevant contra el vent, transportant sentiments.
Viure mantenint viva la flama a través del temps,
la flama de tot un poble en moviment.

Viure sempre corrents, avançant amb la gent,
rellevant contra el vent, transportant sentiments.
Viure mantenint viva la flama a través del temps,
la flama de tot un poble en moviment.

Amb columnes de paraules
i travessant la llarga nit,
hem fet de cels, mars i muntanyes,
vells escenaris d’un nou crit.

Viure sempre corrents, avançant amb la gent,
rellevant contra corrents, avançant sentiments.
Viure mantenint viva la flama a través del temps,
la flama de tot un poble en moviment.

Viure sempre contents, avançant amb la gent,
rellevant contra el vant, transportant sentiments.
Viure mantenint viva la flama a través del temps,
la flama de tot un poble en moviment.

Viure sempre corrents, avançant amb la gent,
rellevant contra el vent, transportant sentiments.
Viure mantenint viva la flama a través del temps,
la flama de tot un poble en moviment.

Viure sempre corrents, avançant amb la gent,
rellevant contra el vent, transportant sentiments.
Viure mantenint viva la flama a través del temps,
La flama de tot un poble en moviment.

(
http://www.youtube.com/watch?v=muTMLuGWrp8&feature=player_embedded
)

Algú pot creure's que la majoria de gent votarà partits que no vulguin la Llibertat de Catalunya?
Algú pot creure's que la majoria de gent ja li esta bé formar part de l'últim estat d'Europa, ( Espanya ), en comptes de ser el quart estat d'Europa?
Algú pot creure's que la majoria de gent tant se li en dona que Espanya ens continuï espoliant 22.000.000.000 d'euros cada any, cada any, cada any, cada any i així sempre més?
Algú pot creure's que la majoria de gent sigui tant imbècil com ens volen fer creure els unionistes?

Jo no sóc "tonto" i no em crec a cap unionista per més vegades, mil, que ho repeteixin!

Votem partits independentistes!
Ni un vot als unionistes!
Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!
+6
-4
La "marca" de la casa...
Anònim, 05/11/2010 a les 22:02
+16
-9
Com molta gent
Manel, 05/11/2010 a les 21:55
Jo tambè votaré REAGRUPAMENT INDEPENDENTISTA
+13
-8
Efecte boomerang
Elector, 05/11/2010 a les 21:53
Quant més manipulen les enquestes els CondesDeGodós i Montillas al seu gust i comoditat, més ganes em donen de votar CARRETERO.
+7
-11
... més polls.
Josep-Lluís, 05/11/2010 a les 21:48
...I segueix:

"Per què l'organisme Reagrupament no s'ha avingut a conviure amb el poll SI? Malgrat que en la pregunta ja hi ha la resposta, el doctor, amb paciència infinita no s'ha cansat de repetir que amb els polls no s'hi conviu, se'ls combat, però que, concretament, amb el poll SI no cal preocupar-se gaire, atès que caduca a final d'aquest mes de novembre, quan ja haurà donat pel sac tot el que haurà pogut. Mentrestant, per anar tirant, el conferenciant no ha receptat als pacients cap medicina, ni tan sols Carreterina, sinó paciència i vida seriosa, a base de treball honest i reducció d'ingesta d'alcohol, ja que el poll SI provoca marejos neuronals a les seves víctimes i ara només els faltaria el JB per acabar d'adobar-los el garbuix mental. Tanmateix, per tranquil·litzar un sector de la població, el doctor Carretero ha assegurat que l'individu SI només afecta les persones amb edat mental inferior als tres anys d'edat. La notícia, com és natural, ha provocat un sospir d'alleujament entre els assistents majors de tres anys, que val a dir que eren la majoria dels presents a les conferències del doctor. En aquest punt, el cronista ha observat que el doctor Carretero estrafeia la cara, talment com si es mossegués dolorosament la llengua.

A tall anecdòtic, el cronista destaca que en una de les conferències del doctor, quan un assistent curiosament el va acusar de ser més conegut el "doctor SI" (?) que ell, el doctor Carretero, prou educat, li va recordar que un poll no és un metge, i que les malalties sempre són més populars que els científics anònims que les combaten. I tot per no haver de dir a l'imbècil que quan sortís de casa faria bé de no fer-ho sense el xumet, que sempre evita la temptació d'obrir la boca. Admirable."

Extret de:

http://in.directe.cat/ricard-biel/blog/4513/el-doctor-carretero-recepta

+9
-12
Bona parella, bons socis.
Anònim, 05/11/2010 a les 21:47
Que macos que queden, Mas i Laporta, en aquesta foto que il·lustra la notícia. Trobo que fan bona parella, oi?
Quan s'oficialitzarà el casament, el 29 de novembre, potser? Que n'estan, de bufons. :-)
+10
-12
...trepitjar ulls de poll
Josep-Lluís, 05/11/2010 a les 21:44
\\\"El doctor Joan Carretero ha acabat el seu periple de precampanya per terres gironines, on ha continuat exposant infatigablement el seu diagnòstic per acabar d\\\'una vegada amb la letal plaga de polls catalana. I és que no és veritat, tal com corre la brama, que el doctor pretengui trepitjar ulls de poll: el seu objectiu és eliminar els polls directament. En general, els assistents a les seves conferències han expressat la seva inquietud per les espècies parasitàries ja conegudes, tals com els individus CiU, PSC, la bactèria verda IC o el paranormal virus PP. Per això, a l\\\'hora de trobar possibles solucions, li han proposat un còctel medicinal a base de SI. El doctor, però, amb una barreja d\\\'estupefacció i diplomàcia, ha intentat fer-los entendre que d\\\'entrada seria interessant, i sobretot prudent, no confondre el remei amb la malaltia, cosa que ha deixat indiferents els autors de la curiosa proposta coctelera, més que res perquè si a aquestes altures de la pel·lícula encara no han entès res, res no fa pensar que ara hagin d\\\'entendre res. Res de res.\\\"

...Llegiu mes a:

http://in.directe.cat/ricard-biel/blog/4513/el-doctor-carretero-recepta
+12
-8
Jo no sóc tonto (com diu l'anunci)
Anònim, 05/11/2010 a les 21:40
Com que tots aquests que es dediquen a fer jocs d'enquestes i més enquestes, ja siguin Condes de Godó, PsoEriódicos o CEOs del Tripartit....., al que li tenen més al·lèrgia i per això l'amaguen o censuren més, és al Reagrupament...., doncs aquest és un dels motius pels que em decantaré favorablement per Carretero.
Els sòciovergents no volen caldo de Reagrupament?? Doncs 2 tasses tindran.

És que ja està bé, de voler manipular l'opinió pública. Ens prenen per xais, demostrem-los que no en som.......... VOTEM AL QUE ELLS NO VOLEN.
+15
-16
Mas i Laporta representen el mateix
butaneru, 05/11/2010 a les 21:38
Catalunya viu presonera de la sociovergència corrupta. Laporta és un corrupte més fill del sistema. Cal votar regeneració democràtica, cal trencar amb els corruptes, cal votar independència de veritat, cal votar Reagrupament
+4
-18
Aturem l'espanyolisme!!!
Carlota Vidal, 05/11/2010 a les 21:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+12
-4
A veure qui(na enquesta) la diu més grossa
Anònim, 05/11/2010 a les 21:24
No us cregueu cap enquesta... Aquesta, per exemple, està feta pel CEO, que depèn de la Generalitat, governada pel tripartit espanyol, la qual enquesta, per cert, afavoreix als més estimats pel "règim", com són Convergència, PP i Solidaritat, mentre que als socialistes, en comptes de dir que baixen (com realment passa), diu que "es mantenen".

Mare de Déu, quins "cuiners" que estan fets aquests funcionaris de la sòciovergencia.
El que saben cuinar millor són les enquestes, i ben amanides.
+4
-19
Ara toca ERC
Pere Lluís, 05/11/2010 a les 21:20
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+17
-11
Jo votaré REAGRUPAMENT.
Josep-Lluís, 05/11/2010 a les 21:13
Reagrupament es l'alternativa mes vàlida i fiable per una Catalunya amb Estat propi i sobirà. Es el vot de qualitat, madurat i compromès. Jo ho tinc ben clar, votaré a Reagrupament.

Ara sí, ara es l'hora de votar INDEPENDÈNCIA. Jo votaré REAGRUPAMENT.
+5
-0
"Nombre" de pertot
Jacques, 05/11/2010 a les 21:12
@Anònim 20:41
Només ho ensenyen així a les escoles principatines.
La parla catalana és molt més àmplia que el que es pugui ensenyar en unes quantes escoles.
A Menorca ho fan servir diferent des de fa centenars d'anys, i no serà pas ara que els ho fareu canviar els principatins.
+16
-7
.
ENDAVANT SI, 05/11/2010 a les 21:05
Si ha dia d´avui ja ens donen una intenció de vot amb 4 escons i només són enquestes.....
Quants escons treurem el 28 a la nit??? entre 8 i 12
Solidaritat serà la gran sorpresa d´aquestes eleccions, endavant cap el estat propi!!!
+17
-1
En parlarem el proper 28-N
Anònim, 05/11/2010 a les 20:59
Hi ha enquestes que s'encarreguen, no per descriure la realitat, sinó per intentar transformar-la a gust de l'statu quo autonòmico-espanyol.

L'única enquesta vàlida, la del proper dia 28.

Tots a votar independència i regeneració democràtica.
+2
-31
Catalán y Español
Ciudadano ESPAÑOL, 05/11/2010 a les 20:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+8
-0
No comprenc res
Anònim, 05/11/2010 a les 20:54
Però que ensenyen a les escoles? Els espanyols dia sí i dia també ens volen fer veure des del seu país estant que al Principat es vol fer desaparèixer la llengua castellana(Sic).

La realitat és que la població catalana en general, no se si es pel fet de consumir molta Tv, premsa, jocs, llibres(?) etc en castellà a més de l'aprenentage de a les escoles catalanes del castellà encara que el nacionalisme espanyol ho vulgui negar, domina molt més el castellà.

Exemples hi ha gent que no sap diferenciar nombre de número, que no sap diferenciar guarir de curar, que escriu ja, ja, ja... quan en realitat vol dir ha, ha, ha...

Què ens passa? Mentrestant els espanyols s'en foten i nosaltres no som capaços ni de reaccionar.
+13
-3
bonSI
Anònim, 05/11/2010 a les 20:49
com es nota que a l'estat deuen voler ciu per a Catlunya (com a mal menor), i així Catalunya bien atadita, controladita i estrujadita
+5
-0
Insisteixo
Jacques, 05/11/2010 a les 20:49
@ Valentina a les 20:23
Aquest us que tu dius de "nombre" i "número" només és vàlid per alguns dels dialectes catalans.
A Menorca, l'us de "nombre" és molt més ampli que al dialecte barceloní malgrat el que digui el DIEC.
Insisteixo en seguir recomanant que cerquis l'article d'en Joan Solà.
+9
-2
ESQUERRA, SI O RCAT
Carme - Baix Llobregat, 05/11/2010 a les 20:48
Ciu ja ha dit que no pensa aplicar la llei del cinema perquè no s' hi veu amb cor, que no pensa convocar cap referèndum i que vol tornar a negociar amb madrit...el concert que la constitució ens nega. Saben el que implica una reforma de la constitució ? cal un acord pasoe.pp..hahaha, sense comentaris. I mentre en duran lleida dient en entrevistes a l' abc que Catalunya sempre s' ha sentit ej-pañola... mada güevos duran que el ministeri ja te l' has guanyat a base de llepar culs borbònics !
+11
-3
Mas a la Moncloa !
Carme - Baix Llobregat, 05/11/2010 a les 20:44
Collonets xiquet quin polític més ben preparat : es va deixar enganyar com un nen a la moncloa i es va polir l' Estatut per 1 cafè, el seu pas pel sector privat va acabar en fallides les 2 vegades ( llegiu la màscara del rei artur de la rahola..que és fan seva !! ). Els pactes del majestic que va pilotar ell van anar de perles...i el darrer : és el candidat preferit de lavanguardia ejpañola, el país , el zp i el rubalcaba... Com es menja nen ?
+5
-0
Això ho ensenyen a l'escola
Anònim, 05/11/2010 a les 20:41
Nombre [LC] [MT] Resultat de comptar les coses que formen un agregat, i ens abstracte que resulta de generalitzar aquest resultat.

Número [LC] [MT] Nombre amb què una persona o una cosa és designada dins una sèrie o col·lecció.
+7
-0
Nombre i número no volen dir el mateix
Valentina, 05/11/2010 a les 20:33
A veure si ens entenem. 'Nombre' és el resultat de comptar, de fer un recompte d'un conjunt d'objectes, de persones, etc. i 'número' és el nom d'una unitat concreta i diferenciada d'aquesta sèrie numeral. Exemples: En un carrer hi ha un 'NOMBRE' de X cases(resultat de comptar-les totes)i tu vius a la casa 'NÚMERO' trenta-dos. En una convocatòria hi ha un 'NOMBRE' X d'aspirants i la meva cosina té el 'NÚMERO' catorze. I així, sempre. És fàcil, no?
+2
-17
ciu: los ambiguos por antonomasia
yo tambien soy partidaria de la independencia pero de la de mi casa con respecto a catalunya, 05/11/2010 a les 20:32
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+1
-16
A quien de bailar tiene ganas, poco son le basta
Eduardo González Palomar, 05/11/2010 a les 20:28
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-1
Nombre i número
Jacques, 05/11/2010 a les 20:16
Com ens va explicar Joan Solà, "nombre" i "número" són sinònims en català, encara que actualment es facin servir per coses diferents.
Ell recomenava sevir-se de "nombre" en tots els casos.
No he estat capaç de trobar a la web l'article d'en Solà al respecte, però us poso l'enllaç a un d'en Bibiloni.

http://bibiloni.cat/ambbonesparaules/numero.html

+12
-5
Quants volen la independència?
Anònim, 05/11/2010 a les 19:45
El dia 28N, és quan es veurà de veritat la força de les consultes i del 10J. La gent està emprenyada amb els polítics però continua votant els mateixos de sempre. Es veu que el poder econòmic-polític-mediàtic fa bé la seva feina: que res canvii. I la gent continua creient-se les informacions que els van donant com aquell que va peixent un infant. Mira que en som de rucs!. Per tant si voleu un canvi cap a la sobirania plena de Catalunya cal votar per Catalunya i en aquest cas només hi ha dues opcions noves: SCi o Reagrupament. Jo em decanto per Reagrupament, perquè crec que són més honestos i posen Catalunya per davant dels interessos particulars, però si votes SCI també m'estarà bé.
+5
-21
Votar el més preparat
Manel Margalef, 05/11/2010 a les 19:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-25
c's salen reforzados
Anònim, 05/11/2010 a les 19:33
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+27
-4
Un pais ben malalt
Anònim, 05/11/2010 a les 19:28
la gent segueix votant als qui menteixen constantment i es venen a la primera de canvi. Tothom es queixa per en canvi no voten el canvi de veritat i la regeneracio política
+1
-5
Números, números, números...
Anònim, 05/11/2010 a les 19:22
Un nombre és una quantitat; un número, una xifra.
+9
-22
Remuntada!!!!
Carles Martí, 05/11/2010 a les 19:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+15
-2
Nombres,nombres,nombres...
Anònim, 05/11/2010 a les 19:17
L'unic nombre que de veritat compta es el del 28-N.
Anem-hi,

Independencia

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: