Xavi Tedó | Actualitzat el 27/10/2010 a les 18:00h

«The New York Times» s'interessa per Joan Laporta

El corresponsal del diari a l'Estat espanyol serà divendres a Barcelona per entrevistar-lo

El The New York Times entrevistarà Joan Laporta. Foto: Adrià Costa

El prestigiós diari The New York Times entrevistarà aquest dissabte el candidat de Solidaritat Catalana per la Independència (SI), Joan Laporta. El corresponsal del diari a Espanya, Raphael Minder, es desplaçarà a Barcelona per entrevistar el cap de llista de la formació independentista en un reportatge que sortirà publicat previsiblement el cap de setmana.

Es tracta de la primera i segurament única entrevista que farà el l'històric mitjà als presidenciables de la Generalitat. El ressò mediàtic de Laporta com a expresident del Barça fa que els mitjans internacionals tinguin un especial interès en cobrir informativament la campanya de SI.  De fet, en les properes setmanes la televisió pública francesa (RTF) i la principal del Canadà també l'entrevistaran, més enllà de les desenes de peticions que arriben d'arreu de l'estat.

Navega per les etiquetes

eleccions al ParlamentJoan Laporta

COMENTARIS

+4
-0
No feu el ruc
Discussions? CAP, 29/10/2010 a les 18:27
La independència de Catalunya ja no passa per ser una ideologia, uns ideals o un somni.

Ara és simplement una necessitat pels catalans.
(I el que ho negui que tingui collons d'argumentar-ho VALIDANT el seu argument. Aviam si en té prous).

Si no us agrada el Laporta, voteu reagrupament.
No cal discutir. Cada ú fa el que creu que ha de fer i com molt bé va dir un home; "Jo vull triar entre xuxos, croissants i ensaïmades".

Prou fotre el ruc i treballeu per donar a conèixer l'evidència; Que no serem mai res sense independència.
+0
-3
Feixista
Anònim, 29/10/2010 a les 08:52
Ets un feixista, no en tens cap de dret de decidir qui parla i qui no i em sembla que defenses interessos no gaire clars. Em sap greu haver caigut a la teva trampa i haver-te parlat com si fossis un català. Aquest missatge no te'l dirigeixo a tu sinó a les persones que em poden haver llegit i per tant han perdut el temps amb una rucada de discussió en la que reconec he caigut però que jo no he provocat. Us demano perdó, he tornat a caure en una provocació feixista i us he fet perdre el temps, espero que sigui el darrer cop.

I pel que fa a tu feixista, no cal que em responguis, ja m'has fet perdre massa el temps i com que no tornaré a entrar en aquest fil la teva resposta es quedarà a l'aire.

Fora feixistes de casa nostra, visca Catalunya lliure!!
+1
-0
Ploramiques
Anònim, 28/10/2010 a les 20:40
que s'identifiquen com reagrupats, que si ho son li estan fent molt mal a la seua organització.

No se si tu ets un, però si et sens identificat, és el teu problema.

És una definició que s'acosta prou a la funció d'aquells que fan de trol, paraula que he usat després que et rebotares.

Però pense que o bé no sou reagrupats o bé no vos importa el mal que li podeu fer a eixa organització a la qual ni he atacat ni atacaré, ni a ella ni als seus dirigents, m'agraden o no, tenen tot el dret a organitzar-se a defendre una argumentació política i el seu desenvolupament.

Els trols, fora del debat polític.
+0
-0
Mentider
Anònim, 28/10/2010 a les 20:02
A més ets un mentider, ara penso que qui ha començat acusant-nos de ploramiques has estat tu. Quina barra que tens, xato.
+0
-0
Res
Anònim, 28/10/2010 a les 19:23
Resumint, que no dius res ... només saps renyar, en això t'assembles molt al teu ídol. M'avorriu i plego.







+1
-0
No es malgasta la poesia
Anònim, 28/10/2010 a les 18:52
Doncs senyor empresari de les TIC (petit perdó)cas de ser certa la seua bella història avui les ha errades totes, Si vas al primer comentari que he fet, si aquell que has copiat canviant una paraula, i segueixes la nostra conversa, veuràs que en cap moment,he parlat mal de cap partit ni de cap dels seus líders ni he demanat el vot per a cap altre partit, sols he criticat que es vinga als fòrums a atacar al contrari i que aquesta activitat en política, dona molts mals resultats en primer lloc per que les persones que ja tenen decidit el seu vot difícilment el canvien i qualsevol atac no fa altra cosa que refermar-lo i aquelles que no el tenen decidit davant dels atacs massius o protegeixen l'atacat o es separen dels dos contrincants.
Si tu ets de les persones que ja te una posició presa defensa-la, ves allà on s'en parle d'ella lloa-la, però si pretens aconseguir seguidors o vots embrutant la vida de persones, no aconseguiràs més que la lloança d'aquells que ja pensen com tu, però mai d'un que no ho faça.

Passa bona nit, i canta bé que sempre serà un bon motiu per escoltar-te, doncs:

In povertà mia lieta
scialo da gran signore
rime ed inni d'amore.
+3
-0
Llengues
Anònim, 28/10/2010 a les 17:58
I per cert només en tinc una de llengua malgrat que parli correctament cinc idiomes.
+3
-0
Chi son? Sono un poeta.
Anònim, 28/10/2010 a les 17:54
No intento desprestigiar, intento demostrar que entre els sobiranistes hi ha llops disfressats d'ovella. De fet és normal, ha passat des que el món és món, només voldria estar-ne segur i per això trio, remeno i comento als fòrums. Quan intenten ofendre'm en comptes d'aportar proves en contra del que dic sé que potser vaig per bon camí.

Treballo pel meu compte, sóc un petit empresari de les TIC, per deixondir-me entro en els fòrums un parell de minuts cada horeta més o menys. Potser avui m'hi he dedicat una mica massa i em tocarà anar a dormir tard, ja se sap en època d'eleccions hi ha rebombori i aquestes més.

Chi son? Sono un poeta.
Che cosa faccio? Scrivo.
E come vivo? Vivo!

Entre altres coses també canto, una abraçada
+0
-2
És aoxò?
Anònim, 28/10/2010 a les 17:25
Pot ser per que sols fas que atacar i intentar desprestigiar un partit i una persona i no aclareixes ni per a qui treballes?
+0
-0
No anem be II
Anònim, 28/10/2010 a les 17:09
Si no exposeu punts de vista i només us dediqueu a fer comentaris personals pocasoltes us asseguro que aquest serà el darrer missatge meu en aquest fil. Potser és el que voleu i de fet ja imagino perquè.
+0
-1
Ja
Anònim, 28/10/2010 a les 16:28
Ja ho veiem que no vas bé, però un dia et mossegaràs la llengua i moriràs enverinat, una de les dues llengües.
+3
-2
No anem bé ...
Anònim, 28/10/2010 a les 16:17
Contra la voluntat de creure no hi pot fer res el raonament. Amb la religió passa el mateix, ja els pots anar repetint que és mentida que ells ni t'escolten. En el cas de la religió encara n'entenc els motius, a ningú no li agrada desaparèixer i hi ha gent que necessita un motiu per viure. Però en aquest cas m'és impossible imaginar un motiu per el que us pugui agradar un anticatalanista declarat, que ha tingut negocis bruts amb el PP, que no pot exercir de notari per les malifetes comeses i que a més de ser molt maleducat, pretenciós i perdonavides és el responsable de la divisió i l'enfrontament entre els catalanistes. Potser és com allò de les gàrgoles de les catedrals, que es volien acostar a la suprema bellesa a partir de la màxima lletjor.
+5
-2
SANT PAU
Anònim, 28/10/2010 a les 15:46

Encara que fora veritat el que diu el Triangle, den López Tena (cosa que dubto, ja que els enemics politics sont molt traïdors) BENVINGUT al independentisme, una persona del seu status, si no fora ben convençut no hi seria en un lloc, on te més a perdre que a guanyar. Sant Pau perseguia als cristians i després fou el millor apòstol.

Per altra banda això es el que m'ha fet decidir per Laporta. tot i sent soci de Reagrupament. Mai la nostra causa ha tingut un lider amb tant de prestigi internacional. Està clar que hem d'estar contents de que una persona tant important estigui amb nosaltres. Si els altres no han volgut reconeix-ho per motius d'enveja o motius d'ambició personal fan un mal servei a la causa.
Tot el mon seguirà l'actuació de Laporta al Parlament, i això en afavorirà molt.
+3
-0
Al sabut
Anònim, 28/10/2010 a les 15:46
Pot ser eres un poc jove, no ho se, però aquells que ja duem un grapat d'anys a les costelles, sabem que aquesta noticia que publiques sobre Tena no és certa. Jo no faig campanyes contra ningú, tot al contrari que tu i els teus companys de "treball" no està entre les meues formes de ser, opine, debat però això del atac i el desprestigi vol deixe a vosaltres, que no se de quin partit sou ni a qui defenseu realment.
+2
-0
perdoneu
aquell de polònia, 28/10/2010 a les 15:12
els missatges escrits amb totes les paraules amb letra majúscula, encara que sembli el contrari, costen més de llegir!

Perdoneu, però algú ho havia de dir!
+0
-0
Error!
Anònim, 28/10/2010 a les 15:06
Xàtiva no, Sagunt, perdoneu.
+1
-2
Ja ho sé home, ja ho sé
Anònim, 28/10/2010 a les 15:05
Ja ho sé que no ets en López Tena, era una petita broma per la que sense voler m'has donat peu. El que si que et demanaria és que no fessis més campanyes contra la gent de Reagrupament. Són gent que treballa i estima la pàtria i no es mereixen els insults que els hi dediqueu alguns membres una mica massa exaltats de Solidaritat. Aprofitant l'avinentesa us passo un article del tenor de Xàtiva, em sembla força instructiu.


http://www.eltriangle.eu/cat/notices/2010/09/alfons_lopez_tena__un_notari_poc_catalanista_17141.php
+2
-0
Ara no em coneixes
Anònim, 28/10/2010 a les 14:22
ni crec que ho faces, tinc poc a veure amb la política activa, però deus estar molt mal per creure que Tena o qualsevol altre polític de primera fila, perden el matí discutint amb tu per una ximpleria, ho faig jo que soc un ciutadà que te el dia lliure i li ha fer gràcia que el trol del fòrum s'emprenyara per el meu comentari. Jo, m'ho faria veure, aquest problema de fixació abans no et done símptomes més greus.
+2
-2
Ara si que et reconec!
Anònim, 28/10/2010 a les 13:00
Alfons, ara si que et reconec! es conegut per què sempre has de dir la última paraula oi?

Deixa-ho estar, de veritat, que com més parles més ho emmerdes. El meu únic missatge i el que et demano de tot cor és que deixis estar les campanyes de difamació en contra de Reagrupament, l'enemic és un altre.

Votem independència!
+1
-0
Deixeu-ho
Anònim, 28/10/2010 a les 12:48
Jo, com es pot llegir, sols he parlat d'uns suposats reagrupats que agredeixen i li fan mal a la seua candidatura, ni he demanat que no els voten ni que voten a ningú altre, tot el demés t'ho has muntat tu.
+2
-2
Dexiem'ho estar
Anònim, 28/10/2010 a les 12:34
Deixem-ho estar, no cal que t'excusis més.

Us demano que pareu si podeu de fer campanyes en contra de Reagrupament. Avui s'ha vist que de moment té el doble de vots que vosaltres i avui les campanyes de difamació han tornat a engegar amb més ganes. Potser fins i tot ens beneficien, però tot i amb això us pregaria que entengueu qui és el contrincant.

Votem independència!
+0
-0
Absurd
Anònim, 28/10/2010 a les 12:19
Per la teus variant dialectal, podem esbrinar si et diuen Joan i ets metge? Pots deixar de fer el brètol si vols o continuar, un país no és una persona, per molt que t'hi poses.
+2
-0
Valencià
Anònim, 28/10/2010 a les 11:52
la "meua" incapacitat? Alfons, la varietat dialectal t'ha delatat.

El que has de fer és demostrar que el que dic no és veritat en comptes d'intentar desacreditar gratuïtament.

S'enxampa abans un mentider que un coix.
+1
-2
+ Aclaració
Anònim, 28/10/2010 a les 11:41
El súmmum de la intransigència.

(Aquest, també pots duplicar-lo, per que tots veiem la teua capacitat)
+8
-1
Espero que vagi molt bé
Anònim, 28/10/2010 a les 11:08
Dons jo després de portar tota la vida votan CIU a totes les eleccions, votaré Solidaritat principalment per la credibilitat que em dóna que hi sigui Alfons López Tena.
+5
-3
Aclaració
Anònim, 28/10/2010 a les 10:27
Algú podria explicar a aquesta colla de ploramiques que s'identifiquen com solidaris, que si ho son li estan fent molt mal a la seua organització, un no pot promoure coses pròpies denigrant les contraries, senzillament no funciona.
+3
-5
Aclaració
Anònim, 28/10/2010 a les 10:15
Algú podria explicar a aquesta colla de ploramiques que s'identifiquen com reagrupats, que si ho son li estan fent molt mal a la seua organització, un no pot promoure coses pròpies denigrant les contraries, senzillament no funciona.
+10
-1
a per totes!
de badalona, 28/10/2010 a les 10:00
Doncs a la meva colla d'amics hi ha gent que mai ha votat independència i aquest cop votaran a en Laporta. Segurament és per la seva fama, però déu ni do eh, no ho hauria dit mai!
Així que ànims Laporta i ànims Carretero també!
+3
-2
Unió
Josep Fourier, 28/10/2010 a les 09:31
Tots aquests missatges 'ecumènics' estarien molt bé si ens sobressin els vots i la mare de'n d'Hondt fos encara verge. Tal i com estan les coses cal concentrar el vot i si l'opció amb més probabilitats és Reagrupament cal que tothom voti Reagrupament independentment dels gustos i les antipaties per assegurar un bon resultat del sobiranisme. El fraccionament no ens beneficia, necessitem una bona representació parlamentària i això només s'aconsegueix amb la unió.
+5
-1
INDEPENDENCIA
Joanot Martorell, 28/10/2010 a les 09:12
Sincerament, no entenc com entre independentistes ens podem llençar els trastos al cap. TOTS els partits independentistes són necessaris.TOTS. Qui vulgui SI que la voti, qui cregui Rcat, que el voti, qui opti per una via més, diguem-ne, peruga i pro-establisment, que voti ERC, però collons, deixeu de dir \\\"Nosaltres som els millors\\\". NO hi han millors ni pitjors, ara, companys hi ha espanyolistes (si, a CiU n\\\'hi han molts d\\\'aquests) i independentistes. I ara es vota autonomía (el de sempre i així ens ha anat) o INDEPENDENCIA
+5
-0
DE bRUSEL·LES AMB AMOR
REAGRUPAT, 28/10/2010 a les 09:02
BENVINGUDA LA INTERNACIONALITZACIÓ DEL PROBLEMA. VOLDRIA PODER-VOS VEURE OMPANYS MÉS QUE UNS CONTRINCANTS A ABATRE COM ALGUNS VOLDRIEN FER-NOS CREURE A TOTS PER DESANIMAR ELS PATRIOTES (I FER QUE S'ABSTINGUIN DESENGANYATS). QUALSEVOL DIA POT SORTIR EL SOL (PER TOTS)
+4
-7
Apostes
Jaume Simon, 28/10/2010 a les 07:59
Malgrat que el tema de les apostes no és gens agradable té una virtut, que no estimen ni a uns ni altres per què l'única cosa que estimen són els quartos, en això s'assemblen a molts polítics. Com a resultat les seves anàlisi són les menys esbiaixades i com a conseqüència les més correctes, estranya paradoxa dels temps que ens ha tocat viure.

Si llegiu la notícia de les apostes veureu que Reagrupament és l'opció independentista més ben posicionat i gairebé duplica a Solidaritat. Demano a tots els companys de Solidaritat que deixin de costat les lluites internes que només ens fan mal i votin si poden Reagrupament. Hem d'aconseguir superar la divisió i dur una força important al parlament que ens permeti escampar el missatge sobiranista aquests propers quatre anys.
+3
-1
Des de USA
Anònim, 28/10/2010 a les 05:39
Jo visc als USA i el New York Times es un diari de tendencia socialista o de esquerras o sigui que l'entrevista tindra una agenda socialista, tingue-ho aixo present quan llegi-ho les preguntes per que deixaran fora les que no els hi conve o no segueixan la seva agenda.
Tambe aqui la majoria de diaris han tingut una disminucio mol gran de circulacio.
Jo crec que la nostra millor eina per donar-nos a coneixer es l'internet i els diaris digitals i esclar manifestacions com la del 10-J que demostran fets.
Independencia i bona nit.
+15
-1
Solidaritat
Endavant Laporta, 28/10/2010 a les 03:10
Catalonian people want be independent

Volem la Independència!!!
+4
-8
Censura mil·limètricament selectiva
Anònim, 28/10/2010 a les 02:39
En els mass media de l'establishemnt ja se'n guardaran bé i prou de fer aparèixer Carretero o Reagrupament, perquè aquest sí que és "perillós"... Si el fessin sortir, li farien publicitat gratuïta.

Mira què va passar amb Carod i el seu viatge a Perpinyà, per exemple. Els diaris n'anaven plens, perquè sabien que Carod era inofensiu... I Carod no és "perillós", per a Espanya.

Per això els mitjans catalans i espanyols poden parlar i fins i tot fer escarafalls escènics sobre Laporta, jugar a gats i ratolins, amb periòdiques polèmiques artificials, escèniques, ja que aquells mitjans saben que, no en el futbol, sinó en el salt a la política del Parlament (que és l'important en un país i en una democràcia amb lleis), Laporta és inofensiu envers Espanya, perquè és convergent.

De qui se'n guardaran bé i prou de parlar-ne, NI PER CRITICAR-LO, és de Carretero i Reagrupament... Aquí, ras i curt, silenci, shhhhhht, censura..., censura, com si no hagués existit mai ni existeixi.

L'establishemnt sap que, poca broma amb el que es juga en aquestes eleccions, i compte que Reagrupament obtingués més de 5 diputats aproximadament. Poca broma (per a ells i per a la seva unitat d'Espanya, també).

Autonomistes, fem-li el joc al convergent Laporta, igual com fa 4 anys li vam fer el teatre al socialista Carod.
+8
-9
Definitivament Reagrupament
Anònim, 28/10/2010 a les 02:14
Fa setmanes que no se què fer, si votar RCat o SCI. Finalment m´he decidit per RCat. Crec que estàn més preparats i faran més feina, veig als quadres de Solidaritat molt ressentits i que només es dediquen a intentar desprestigiar a un home honrat com en Carretero.
Reagrupament compteu amb el meu vot i tres mes de casa meva!
+4
-0
A l'anonim de les 19:17
JMK, 28/10/2010 a les 01:51
A veure si ho entens, home. Els que treuen menys els de la caverna mediatica i els seus "ecos" d'aqui, no son pas els que ells "detesten mes" sino els que creuen que son menys importants o, si vols, menys "perillosos". I en canvi ataquen moltissim mes als que creuen que els poden "fer mal" de veritat. Si no fos aixis, per que et penses tu, per exemple, que el Marca i l'As de Madrid nomes ataquen al Barca i ni tan sols dediquen dues ratlles a l'Espanyol? Doncs si, home, si. I si no ho entens, t'ho hauries de fer mirar...
+20
-0
3 coses
en Peirot, 28/10/2010 a les 00:47
primera:

l'independentisme no s'està dividint, s'està reproduïnt que és molt diferent i molt més interessant
A més opcions, a més productes, més clientela, més vots


segona:

en Laporta ha estat l'unic català de renom internacional que des d'un càrrec important (president d'un club mundialment reconegut) ha tingut els sants c... de dir als espanyols i al món sencer que és independentista català, i que vol un estat propi per a Catalunya

i tercera:

jo encara no sé si el votaré, però m'interessa molt tot el que fa ell i també tot allò que fa el seu soci Alfons López-Tena, que des de ja fa uns quants anys, és el paio que millor ha argumentat jurídicament les possibilitats que tenim d'esdevenir un estat dins l'UE

ah, i me'n deixava una, la quarta:

Jo si pogués votaria la senyora Patrícia Gabancho, escriptora, argentina de naixement, que parla un català perfecte, i que és la única que ha vist clar que el TC (tribunal constitucional) en realitat no podia jutjar l'estatut perquè legalment no té competències per a dictaminar sobre lleis orgàniques (ha!!!!)
+14
-0
El futur ens pertany!
Anònim, 28/10/2010 a les 00:26
Voteu Laporta, però en cas de dubte Voteu Reagrupament! Visca Catalunya Lliure! //*//
+8
-4
Endavant Reagrupament!
Anònim, 28/10/2010 a les 00:16
Reagrupament te el meu vot.
+5
-1
Pel Amic de la Matisació 22:00
ferran2, 28/10/2010 a les 00:05
Estic d'acord amb tu en que és una autentica desgracia la falta d'unitat independentista.
Si, és un autentic desastre, sense cap dubte.
En canvi segueixo pensant que als espanyols els hi toca més els collons una entrevista del New York Times que qualsevol viatge del senyor Carod
Peró pensa que la meva expressió cap el Jan, també la hagués fet el mateix, si The New York Times hages d'entrevistar a qualsevol dels senyors Carretero o Carod.
Simplement m'ho demanava el cos.
+22
-4
definitivament Laporta
Joanbcn, 27/10/2010 a les 23:55
fa molt de temps que no se que fer si votar Rcat o SCI, finalment m´he dicidit per SCI, crec que estàn més preparats i faràn més feina, vec a la gent de Rcat molt resentida i que només es dediquen a intentar desprestigiar a un patriota com en Laporta.
Solidaritat compteu amb el meu vot i tres mes de casa meva!
+4
-1
A l'anonim de les 19:17
JMK, 27/10/2010 a les 23:52
A veure si ho entens, home. Els que treuen menys els de la caverna mediatica i els seus "ecos" d'aqui, no son pas els que ells "detesten mes" sino els que creuen que son menys importants o, si vols, menys "perillosos". I en canvi ataquen moltissim mes als que creuen que els poden "fer mal" de veritat. Si no fos aixis, per que et penses tu, per exemple, que el Marca i l'As de Madrid nomes ataquen al Barca i ni tan sols dediquen dues ratlles a l'Espanyol? Doncs si, home, si. I si no ho entens, t'ho hauries de fer mirar...
+4
-14
Es un "cas" d'estudi.
Anònim, 27/10/2010 a les 23:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+4
-20
pagant CIU
Anònim, 27/10/2010 a les 23:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-15
Nosaltres 10 votarem Reagrupament
Anònim, 27/10/2010 a les 23:27
Jordi, doncs a casa meva, diumenge, mentre dinàvem, diem tots que votaríem Reagrupament, perquè considerem que és el més seriós, el que té les idees més clares, que no van amb embuts, que tothom que hi és associat ja es guanya la vida i no vol dedicar-se a la política, perquè no torpedina cap altra partit, perquè paguem la campanya entre tots els associats, perquè quan donem una paraula la complim... per mil motius més...

+22
-5
JORDI
Anònim, 27/10/2010 a les 22:54
Osti, avui estava el gimnàs, parlant de politica amb un amic, hem deia que també votaria SCI, jo li explicava que el cap de setmana vaig tenir dinar familiar, generalment la meva familia més aviat conservadora sempre havia votat CIU, però aquesta vegada estàn tots emprenyats i de 12 que erem el dinar 10 votaràn en Laporta.....De cop els vestuaris del gimnàs, surt un paio dient s´ha de votar Laporta, no el coneixia de res.........M´ha fet pensa som molts més del que les enquestes diuen!!! El 28-N escriurem una pàgina a l´historia de Catalunya, VISCA LA TERRA!!
+11
-0
Sense acrituzzzz
JoaquimdeJuià, 27/10/2010 a les 22:36
Sense acrituz que diria en Felipe Gonzàlez. Mireu llegeixo mes els comentaris que es fan entre ells Reagrupament i Solidaritat, que no el nucli de la noticia a comentar. i penso que està be fer els comentaris que vulgueu i criticar si fa falta. Però de cap forma desqualificar perquè si a uns partits que l'unic que volen es la Independència del nostre Pais. El que importa es que dins del seu àmbit, Regrupament i Solidaritat mirin d'aconseguir el màxim de votants i millors resultats. Lo altre ja sen's donarà de forma afegida que diuen eles escriptures... Amb afecte a tots dos partits.
+21
-4
sorpresa
Anònim, 27/10/2010 a les 22:19
Avui he dinat amb tota la colla , i ha sortit el tema d'eleccions...m'he quedat astorat de la quantitat d'ells que votaran Solidaritat. Jo crec que serà la sorpresa de la jornada
+9
-8
Matisació
Anònim, 27/10/2010 a les 22:00
Et cito, amic:
"Procura lluir-te, Jan.
Els espanyols el que els hi toca més els collons és que un Català ho pugui exercir com a tal, en un mitja internacional, i més en un mitja tan important com The New York Times".


Als espanyols se'ls en rebufa que un català, sigui Laporta o Carod, pugui exercir com a tal, en un mitjà internacional. Només cal veure com deambula Carod en els seu viatges a les "ambaixades" de la Generalitat a l'estranger. Allà ell diu que és català i etc., però... ¿i què, si després al Parlament Carod fa costat a una força unionista com el PSOE, o Laporta a CiU ?

L'important no són les paraules, que se les emporta el vent, sinó els fets, i l'únic fet que ha aconseguit Laporta en política és crear una 2a candidatura que divideix, perquè no és unitària, quan, si ell hagués volgut, hauria sigut un magnífic líder d'una força independentista unitària, amb el triple o quadruple de vots fruit de la il·lusió que hauria despertat la unitat independentista.
+19
-3
PROCURA LLUIR-TE, JAN
ferran2, 27/10/2010 a les 21:47
Procura lluir-te, Jan.
Els espanyols el que els hi toca més els collons és que un Català ho pugui exercir com a tal, en un mitja internacional, i més en un mitja tan important com The New York Times.
+11
-11
Una cosa és futbol i altra política
SCI, PI al quadrat, 27/10/2010 a les 21:42
A mi m'agrada en Laporta, ho ha fet molt bé al capdavant del Barça, però jo votaré Reagrupament, m'inspira més confiança en política. No us emprenyeu, solidaris, ho dic amb la millor intenció del món, i amb el dret i la llibertat que m'assisteix de votar a qui cregui més convenient. Gràcies.
+1
-7
Escriviu l'enllaç sencer, sense espais
SCI, PI al quadrat, 27/10/2010 a les 21:39
+6
-12
A l'endemà de les eleccions
Anònim, 27/10/2010 a les 21:37
A partir del 28 de novembre Solidaritat i Reagrupament estaran al Parlament (no sabem qui amb més diputats)... Però siguin quins siguin la xifra de diputats, l'important és que podrem veure i comparar les accions d'uns i altres. Laporta ja va estar en el PI (
http://ca.wikipedia.org/wiki/Partit_per_la_Independ
ència ) d'en Colom i Rahola, que va acabar absorbit per CiU. El nou PI convergent de Laporta es diu Solidaritat i serveix per manllevar -com aleshores- vots a l'independentisme.
+8
-7
Per justícia
Anònim, 27/10/2010 a les 21:31
Respecto molt als solidaris, però jo votaré Reagrupament, entre altres motius, per la generositat que Reagrupament mostra amb Naciodigital.cat des del moment que s'hi anuncia des de fa setmanes, anuncis pagats amb els esforços d'associats, de les butxaques particulars dels associats a Reagrupament, malgrat que aquest digital faci a cada moment propaganda del principal rival i competidor (deslleial) de Reagrupament.
+16
-3
Bona feina solidaris
Anònim, 27/10/2010 a les 21:14
S'està treballant molt i bé, el 28 de novembre Solidaritat recollirá els seus fruits i serà històric que per fi tinguem al parlament una força política que treballi de debó per la independència.
+7
-25
Per que coi!
Anònim, 27/10/2010 a les 21:10
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+19
-4
ANEM PER BON CAMI.
Judas Priest, 27/10/2010 a les 20:59
I desprès del 28-N, amb el fantàstic resultat que tindrà Solidaritat, encara el voldran entrevistar més diaris estrangers. LAPORTA PRESIDENT.
+10
-11
Vot útil (i honest)
Joaquim., 27/10/2010 a les 20:53
Demanaria a tos els solidaris el vot per RCat encara que preferiu a en Laporta. Probablement SCI entrarà al Parlament i pactarà amb Convergència. RCat també té opcions reals d'entrar al Parlament, però no pactarà amb un govern que no es postuli per l'Estat propi. A tots us demanaria el vot útil per Reagrupament.
És una recomanació, no us emprenyeu per això.
+20
-7
Vot útil
Quimet, 27/10/2010 a les 20:41
Demanaria a tos els reagrupats el vot per SCI encara que prefereixin a RCAT. Segurament (i no m'agradarà) no entraran al Parlament. SCI pel què es veu té moltes opcions reals d'entrar i amb força. A tots us demanaria el vot útil per Laporta.
És una recomanació, no us emprenyeu per això.
+3
-5
Solidaritat conciliadora, que uneix
Anònim, 27/10/2010 a les 20:26
Completament d'acord amb el teu comentari, respectat de les 20.04 h.
Per tant, el missatge més conciliador, més integrador i positiu és el d'en López Tena.
Escoltem-lo amb atenció i amb la deguda consideració:


http://www.youtube.com/watch?v=fBNcMBbZhbM
+17
-4
siguem itel·ligents per una vegada........
alfons/santes creus, 27/10/2010 a les 20:17
SOLIDARIS I REAGRUPATS: Falta poc per entrar en campanya (la de veritat), Com que SCI no va voler que anessim com socis, ara som rivals... no cal que siguem enenics!!!. Al cap d'avall les dos formacions proclamen el mateix (amb matissos). Gastem les nostres energíes en possitiu, lluitant amb els que no volen la Independència i tenen tots els mitjans, tant públics com privats, a la seva disposició. Ja tindrem temps després del 28N de mirar qui "la te més llarga" o més "juguetona"..... i el País estarà agraït!!!

reagrupament...ara sí...ara toca!!!
pit i amunt
+5
-10
pensem una mica
Anònim, 27/10/2010 a les 20:12
A Girona, només s'hauria de votar RCAT i a la resta SI, així no es perdrien vots independentistes, i un cop al Parlament s'aconseguiria la unió
+8
-4
per l'anònim 19.21
respectat, 27/10/2010 a les 20:04
si aquest és el comentari més ofensiu de SCI....deu ni do! despectiu no n'és, no insulta. Equivocat, potser.

Els teus arguments se't giren en contra. Pots mirar qualsevol altra notícia del tema i veuras reagrupats insultant sense parar. SCI que jo sàpiga no s'ha passat amb ningú, Rcat té membres de les llistes que els menyspreen sense aportar res.
La diferència de comportament és bastant evident, en general.

Que consti que jo sóc un dels que es decidirà a votar en funció del comportament d'ambdós, i de les expectatives de vot, segurament.
+5
-9
Convergint
Anònim, 27/10/2010 a les 20:03
Jordi Pujol va aconseguir molt més que una entrevista en un diari nord-americà. Va aconseguir una foto amb el President dels EUA.
I de què ha servit, al cap d'anys i panys?
Per al país, de res, continuem igual. Per a la independència, no ha servit pas.
Ara bé, perquè Pujol, Laporta i Colom siguin grans amics, convergents i unionistes, per a això sí que servieix, i els uneix.
+8
-6
En López Tena diu no sé què d'en Kennedy
Anònim, 27/10/2010 a les 19:53
Compareu aquesta notícia amb el titular del nacioconfidencial que està aquí al costat mateix.

Quan els nord-americans s'assabentin que en Laporta s'ha coaligat amb els comunistes del PSAN (amb falç i martell i tot al logo), mentres van cridant a la recent vaga general espanyola de bracet amb UGT, CGT, els cocos i Izquierda Unida...... potser llavors pensaran que això de Solidaritat és una miqueta friki.
+13
-4
Coneixement i reconeixement
Bac de Roda, 27/10/2010 a les 19:52
El coneixement del nostre procés d'independència per part de les opinions públiques d'aquests països, ha de ser cabdal alhora de teixir les complicitats internacionals necessàries per quan arribi el moment de la proclamació unilateral. Cada pas que es doni en aquest sentit, és un pas que ens apropa a la llibertat. Aquells que encara veuen amb recança Joan Laporta i Solidaritat, que es vagin treient la bena dels ulls. Senyors, cal reconèixer els mèrits quan algú en té -ni que sigui algun.
+20
-4
Molta sort, Sr. Laporta!
Carles Viñals Casado, 27/10/2010 a les 19:48

Des del meu ple recolzament al Dr. Carretero i a Reagrupament, desitjo de tot cor a Solidaritat i al Sr. Laporta el millor dels resultats possibles. Visca Catalunya lliure.!!!
+7
-15
NY Times
Anònim, 27/10/2010 a les 19:26
Pagant 20000€, aquest diari et fa un reportatge a doble pàgina, amb publicitat, fotos i el que calgui. Per tant això no és pas cap notícia, ja que amb diners tots aquests diaris funcionen i quan més diners pagues més joc donen.
+5
-8
López Tena forever
Anònim, 27/10/2010 a les 19:24
López Tena és el líder que necessitem.
Escoltem les sàvies paraules del nostre guia:


http://www.youtube.com/watch?v=fBNcMBbZhbM
+7
-3
Amb tots els respectes
Anònim, 27/10/2010 a les 19:21
Quim Boix, em fixo que els de Reagrupament, en aquest fil, estan fent un missatge molt constructiu. I precisament ha de ser algú de Solidaritat qui començi a desqualificar a l'altre, dient que el dels altres és "un vot perdut", com has afirmat.

Missatges menystenidors, en negatiu, com el teu són els que precisament es giren en contra dels que parlen de vots inútils, llençats i perduts, són els que tenen efectes contraproduents i, a la fi, fan més publicitat per a reagrupament.
+2
-5
No us feu il.lusions
Anònim, 27/10/2010 a les 19:19

En aquest món de merda la majoria pensen com empresaris.

Què interessa més, tenir contenta Espanya o a Catalunya?


NYT ja va anunciar la 3 REPÚBLICA CATALANA

www.racocatala.cat/imat_temes/republica_cat_20.jpeg


ESTEM SOLS AL MÓN, GERMANS.
+18
-5
Laporta i López Tena, els nostres líders
Miriam de Vic, 27/10/2010 a les 19:18
Jo pel juny era de RCAt. Però té cap possibilitat una opció encapçalada per Rut Carandell a Barcelona? Pregunto. Penso que Joan Laporta és la primera opció MEDIÀTICA que hem tingut en aquest país, ens acabi d'agradar o no. Pensem que a Lituània el 1989 Landsbergis no els feia el pes. I en un any, independents!
+14
-7
Manipuladors!!
Antoni Vives, 27/10/2010 a les 19:18
Aquest corresponsal, per cert que no ve d\\\'EEUU, ve de Madrid on treballa, ja ha fet una entrevista en Puigcercós, en Mas i en Montilla, si us plau sr. Laporta només a vostè no, no digui mentides. Fins i tot aquest bon home va estar fent entrevistes i reportatges a diferents pobles pel tema de les consultes.
+12
-6
Endavant Jan, endavant Reagrupament
Anònim, 27/10/2010 a les 19:17
Apreciat i desconegut anònim de les 19.06 h., Si mesurem a qui hem de donar suport els independentistes, en funció del polític més boicotejat o censurat pels mitjans de comunicació provincians tipus Godó, Periódico o TV3 tripartita, qui guanya de carrer és Carretero, que no hi surt ni per casualitat. Per això dic: Endavant Laporta (sort), però jo prefereixo i em quedo amb Reagrupament, que és el que treuen menys, perquè és el que detesten més els mitjans i establishment provincià.
+16
-10
Laporta - únic vot històric
Quim Boix, 27/10/2010 a les 19:14
Laporta és l'únic, repeteixo, l'ÚNIC, que pot fer que el 10J passi a la història. Reagrupament és, a hores d'ara, un vot perdut. Ho sento, però és així.
+12
-1
AMICS I COL.LABORACIONS POSITIVAS
M ONRÁS, 27/10/2010 a les 19:12
ÉS EL NOSTRE DESTÍ, TENIR AMICS, ESTATS PER TREBALLAR CONJUNTAMENT I CONSTRUCTIVAMENT PER L INDEP. I PARADOXALMENT L´ENEMIC AL COSTAT DE CASA, QUE HI FAREM, JA S´HO FARAN , NOSALTRES A LLUITAR I ACONSEGUIR L´INDEPENDÈNCIA, ESTAT PROPI, PER PROSPERAR MORAL I ECONÒMICAMENT, NO FER CAS ARA DE LES ENQUESTES MANIPULADES I OBTENIR EL 28 NOVEMBRE EL QUE ES MEREIX EL PAÌS, QUE NO OBLIDI NINGÚ, TREBALLAR, TREBALLAR I TREBALLAR PER ACONSEGUIR-HO. DE LÌDERS CARRETERO I LAPORTA I SEGUIDORS A DOTZENES I VOTANS PER LAS LLIBERTAT DE CATALUYA , CENTS DE MILERS, AIXÍ SI HO ACONSEGUIREM. adéu espanya. UN MOTOR PER CAT.¡¡¡
+13
-5
2010
Eva Soterras, 27/10/2010 a les 19:12
Endavant Jan. Comptem amb tu
+10
-9
...la veritat, es que un cas
Anònim, 27/10/2010 a les 19:11
...la veritat, es que un cas com el que es presenta amb aquest personatge, es d'estudi especial... per a arribar a entendre com una opció que divideix el independentisme català, sorgeix i amb les mentides i enganys (en definitiva:Traició) aconsegueix el seu objectiu, amb la col·laboració d'un personatge mediatic com en Laporta.
+14
-7
Endavant SI
Català i prou, 27/10/2010 a les 19:08
Triem entre 3, jo SI.
Estat Propi ja!!!
+17
-7
ENDAVANT JAN!!
Anònim, 27/10/2010 a les 19:06
QUINA DIFERÈNCIA AMB ELS MITJANS PROVINCIALISTES QUE TENIM AQUI!! AQUI ELS MITJANS DE COMUNICACIÓ NOMÉS ERVEIXEN ELS INTERESSOS AUTONOMISTES I ESPANYOLISTES I VAN A MORT CONTRA EN LAPORTA O EL BOICOTEGEN DIRECTAMENT

ENDAVANT CATALUNYA!!
ENDAVANT SOLIDARITAT!!
+9
-19
Poll ressuscitat
Anònim, 27/10/2010 a les 18:58
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+8
-2
141 dies
BAUDpro, 27/10/2010 a les 18:52
El salt de Joan Laporta a la política s’està recollint en un documental d’estil “confidencial”


http://albertfuguet.blogspot.com/2010/10/aixo-pinta-be.html
+14
-3
Constructivament
Anònim, 27/10/2010 a les 18:46
Jo que sóc de Reagrupament, quan veig aquestes notícies positives, em sento com allò que vaig voler i no ha pogut ser, que en Laporta encapçalés Reagrupament. Per això, content amb RCat, amb més motiu ens reagrupem, perquè reagrupar-se significa unir-se.
+16
-6
Endavant
Anònim, 27/10/2010 a les 18:43
El Laporta que vagi concedint entrevistes, que els altres, des d'a peu de carrer, ja col·laborem amb Reagrupament.
Cadascú a la seva feina, i feina per a tots. ;-)
+15
-5
Ésclar !
Anònim, 27/10/2010 a les 18:41
Per això mateix que dius, anònim de les 18.22 h., sense desqualificar a ningú, jo aposto per Reagrupament. En positiu.
+22
-4
Endavant SI
Català i prou, 27/10/2010 a les 18:33
Triem entre 3, jo SI.
Estat Propi ja!!!
+40
-1
La feina ben feta / la feina mal feta
Anònim, 27/10/2010 a les 18:22
L'espanyolisme està exultant, mercès a la sentència de l'Estatut ens te el peu a sobre el coll, i nosaltres encara no en som conscients. Cada dia que passa, cada dia, perdem llençols en el que fa a l'economia i la cultura.

Si es fan les coses ben fetes, explicant els beneficis i necessitat de la independència, a Catalunya hi ha vots sobrers per a tots, Rcat, ERC, i SCI.

Si es fan les coses mal fetes, amb escridassades i acusacions, els vots es reduiran als simpatitzants i convençuts, i la representació independentista al parlament serà ridícula i menor que l'actual.
+13
-3
GOD BLESS AMERICA!
GENERAL MORAGUES, 27/10/2010 a les 18:10

GOD BLESS AMERICA!



Baluard d´Occident!

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: