J.M.O. | Actualitzat el 26/10/2010 a les 20:10h

Facebook tanca 5 hores el perfil personal de Joan Laporta

El web de Solidaritat encapçala el rànquing Alexa

Facebook ha tancat el perfil de Joan Laporta des de les 11 fins a les quatre de la tarde. També ha fet el mateix amb set components més de Solidaritat Catalana per la Independència. Fa unes setmanes ja es va tancar el perfil públic de SCI. L'acció arriba quan només manca un mes per les eleccions al Parlament de Catalunya, i quan les enquestes deixen entreveure que la formació liderada per l'ex president del Barça pot aconseguir entrar, amb una forquilla que va fins els 5 diputats.

Facebook ha tancat avui el perfil del cap de campanya i número sis per Barcelona,  Emili Valdero, dels responsables de xarxes, Marc Serra i Ferran Verdaguer, i altres quatre perfils. Fonts de SI han manifestat aquesta mateixa tarda que des de Facebook Espanya encara no els han donat cap raó per la qual s'hagi procedit a la inhabilitació temporal.

D’acord amb el rànquing elaborat a partir de dades del rànquing mundial de pàgines web Alexa (www.alexa.com), el web de Solidaritat Catalana per la Independència (SI) encapçala el rànquing entre els llocs web de les formacions polítiques catalanes. SI ocupa el lloc 162.602, seguit d’ERC que està al 167.586; Reagrupament al 228.057; C’s al 294.245; CiU al 412.935; PSC al 420.234; PxC, 969.301, ICV al 1.210.103 i PP al 1.518.141 .

Navega per les etiquetes

FacebookJoan LaportaSCI

COMENTARIS

+0
-0
Bona propaganda, not to worries...
Independentista Anònim, 27/10/2010 a les 18:29
Josep Fourier 11:11 - Si fa 20 anys que ets a la xarxa, obre la wiki i documenta't ca.wikipedia.org/wiki/Joan_Carretero_i_Grau
+0
-0
Bona propaganda, not to worries...
Independentista Anònim, 27/10/2010 a les 18:26
...són els que -NO- s'han volgut unir a la coalició...
+0
-0
Bona propaganda, not to worries...
Independentista Anònim, 27/10/2010 a les 18:24
Josep Fourier 11:11 -

Solidaritat Catalana per l'independencia no ha dividit l'independentisme. En Joan Laporta va decidir crear un partit que es diu Democracia Catalana, i aquest s'ha unit a la coalició independentista SI, on en Laporta fa de lider.

Altres partits com (RCat) desvinculats fa un any i mig de partits traïdors a l'independentisme com (ERC) quan ja erem en un segon tripartit, són els que s'han volgut unir a la coalició, creant gran confusió entre els independentistes i parant a d'altres de pronunciar-s'hi o agrupar-s'hi (CUP, etc..)
El que fa més gràcia es que a RCat diuen que es disoldran quan tinguem l'independència.

+2
-6
Per cert,on és el partit d'en Laporta?
Anònim, 27/10/2010 a les 13:36
Per cert, on és el partit del Laporta? Al registre de partits només hi ha Solidaritat Catalana (del seu exsogre franquista) i una marca registrada amb una adreça de Taradell amb el nom de Solidaritat per la Independència (no diu d'on) i amb un logotip igual que el del Laporta peró amb unes sigles diferents: SpI

S'ha descuidat de registrar la seva marca? Al loro, que no estamos tan mal.

L'enllaç al registre de partits:



http://servicio.mir.es/registro-partidos/loadDetallesFormacion.htm?protocolo=4100


+4
-1
Dos comentaris
Josep Fourier, 27/10/2010 a les 11:11
Anònim, per cert us podrieu identificar? això de parlar sempre amb el mateix no és gaire agradable. Doncs això, jo a la xarxa hi duc més de 20 anys, sóc teleco i vaig construir la primera xarxa IP del país.

Quan parles de destruïr el que els altres han fet et refereixes a la destrucció que han fet els de Solidaritat a base de dividir i enfrontar el vot independentista?
+1
-1
Votarem
Anònim, 27/10/2010 a les 10:43
No se molt anys porta vostè senyor Furier, endinsat en aquesta xarxa, però li puc ben assegurar que aquestes actituds de control son precisos per tal de controlar actituds que sobre una pretesa possessió de la veritat deambulen per els fòrums criticant amb un sarcasme mal entès les activitats de persones que no corresponen a la seua mirada, i no ho fan construint res, sols destruint els que altres han fet.
En aquest país nostre sembla que els fet de destruir, i esfondrar projectes i persones dona estatus, però la realitat és que demostra quant precís és un canvi, doncs la baixesa moral s'ha instal·lat en la nostra convivència.
Lamente dir-li que les persones mal negoci poden fer d'un fet com l'independentisme, però la nació pot fer un gran benefici de amb aquestes persones, totes, l'orquestra mai la formen un sols tipus d'instrument.
+5
-5
UFOs
Josep Fourier, 27/10/2010 a les 09:13
Anònim, capto la subtilesa del teu missatge i t'agraeixo el nivell. No estem veient el que no hi ha, hi ha hagut campanyes, el que passa és que en un medi tan anònim com la Internet és molt difícil de provar-les, malgrat tot alguns casos es poden provar i te n'explicaré el darrer.

Quan en Rosell va engegar el tema de la denúncia va apareixer una pàgina Compromissaris Compromesos (pots trobar-la), un fòrum pretesament independent creat per discutir la justícia de les acusacions. Hi vaig entrar i vaig rebatre alguns dels arguments, que de fet eren molt febles. Al cap d'una estona els meus comentaris van desaparèixer i els nous eren filtrats, només es publicaven els comentaris de lloa i defensa de qui ja t'imagines. Si fas un "whois" de l'URL veuràs que el contacte és un tal mark.cat, si fas un whois de mark.cat veuràs que és en Mark Serra Parés, candidat a les llistes de SCxI.

No és de jutjat, evidentment, però demostra que SCxI ha vist els avantatges de l'anonimat de la xarxa i els utilitza. Quan tens una URL l'anonimat ja no és tant possible i se'ls pot enxampar com en el cas que t'explico. Quan es tracta de comentaris als diaris l'anonimat és absolut.

La independència pot ser un negoci per a alguns, per al poble de Catalunya és una necessitat i no permetrem que se n'aprofitin.
+3
-3
Marxisme ERC-MONTILLA, PROU!!!
Anònim, 27/10/2010 a les 08:48
ERC, partit marxista-retrograda, esta molt enfadada amb Solidaritat, quan els dos no tenen res en comú; mai Solidaritat hauria regalat Catalunya a un espanyol del cap al cul com el Montilla d'España-Una-grande-libre; mai Solidaritat hauria fet un govern de Front Popular, d'animalada continua, de veure qui es més marxista-montillissta, qui la tenia més grosa la polla-marxista! perdó parlo d'ERC,quan es una cosa que no existeix, oi Puig-montillós d'Esquerra tercermundista pel Montilla? Cap vot a Esquerra, per que senzillament, només ERC ES MONTILLA!
+0
-0
Despertem :)
Anònim, 27/10/2010 a les 08:38
+0
-6
Repeticions
Josep Fourier, 27/10/2010 a les 07:37
Estic d'acord en que em repeteixo una mica amb el tema de l'oficina de premsa de Solidaritat, i quan us sento comentar-ho em recordeu espanya quan es queixa de que els catalans no parem de reclamar el que és nostre. Si espanya no ens dona el que ens pertany els catalans seguirem exigint-ho. Si la oficina de premsa de Solidaritat segueix aprofitant l'anonimat que proporciona la xarxa per fer campanya disfressant-se de persona en Josep Fourier seguirà dient-ho amb veu clara. Entenc que això molesti l'oficina de premsa i que com a conseqüència m'ataqueu. Només us demanaria que intentéssiu ser una mica creatius quan ataqueu.
+9
-9
No a la mentida sistemàtica
Anònim, 27/10/2010 a les 02:53
Algun comentarista ha dit per aquí que Solidaritat dóna torn de paraula al públic al final dels seus actes. He assistit a 2 actes de Solidaritat, i no han ofert, en cap d'ells, la paraula al públic, pel que em sembla que aquell comentarista solidari menteix com respira.

Solidaritat no inspira confiança des del moment que s'inventa contesi rondalles de la vora delfoc, utilitza la mentida i tergiversació dels fets, manipulant-los a plaer, per sistema.

Ah, i no sóc de Reagrupament, ni de cap partit. Només sóc un català amb oida per escoltar i ulls per veure.
+4
-10
Laporta porta CDC a l'ànima
Anònim, 27/10/2010 a les 02:44
Sembla que hi ha algú a qui els arbres no deixen veure el bosc, tant com Laporta és convergent.
+2
-0
feisbuk fatxes
el senyor ramon, 27/10/2010 a les 01:08
el feisbuk és una bombolla mediàtica,va bé per moltes coses però mira, també serveix als interessos de les màfies i vet aquí, han tencat perfils catalanistes,
ha! no m'extranya, expanya sempre ha jugat brut, i els ecspanyolistes no tenen cap mena d'ètica perquè tampoc tenen cap mena d'ideal.
Són les engrunes d'un imperi que s'esvaeix des de fa segles, ara només els queda Ceuta i Melilla i la perifèria de la península, però per poc temps, perquè a dins d'Europa no es poden fer cops d'estat, que és la filosofia que controlen i que feien servir fins fa ben poc ...
endavant catalans, visca la terra, defensem la nostra llengua i també la nostra dignitat, el 28N brindarem tots junts: esquerrans, reagrupats i solidaris
+10
-0
Votarem
Anònim, 27/10/2010 a les 00:40
M'agrada senyor Fourier que s'indigne vostè, m'agrada enormement, i m'agrada per que així entendrà el sentiment de fàstic que fa llegir els seus comentaris, que no aporten res a ningú i que sols son palles, si palles però no als ulls si no a la ment. Els de l'oficina de premsa de Solidaritat ja li contestaran a la seua manera, jo ho faré amb el vot i la veu, donat que no tinc altra relació amb aquesta candidatura (però que tampoc m'importaria, i llavors li ho diria clarament, que no avergonyeix treballar en un projecte com aquest). Per altre costat el meu cul bé les bigues encara no han arribat, en ser-hi l'avisaré per que m'explique com solucionar un dolor que deu conèixer de primera mà.
+10
-0
al de sota..
Anònim, 27/10/2010 a les 00:38
al de sota, jo he anat a 2 actes de SCI (Badalona i Sant Feliu) i vaig preguntar el que em va donar la gana. Fins i tot diria que no era massa del seu gust el que deia.
Vaig anar, també, abans que aquests 2, a un acte de Rcat i no van donar torn de paraula a ningú.

Tu sabràs el que dius...
+8
-0
al de sota..
Anònim, 27/10/2010 a les 00:33
al de sota, jo he anat a 2 actes de SCI (Badalona i Sant Feliu) i vaig preguntar el que em va donar la gana. Fins i tot diria que no era massa del seu gust el que deia.
Vaig anar, també, abans que aquests 2, a un acte de Rcat i no van donar torn de paraula a ningú.

Tu sabràs el que dius...
+2
-11
Ara m'he convençut, Reagrupament
Anònim, 27/10/2010 a les 00:26
I aquesta gent ens vol portar a la independència, si només són oportunistes i sensacionalistes: amenaces de bomba, cremada d'estelades, tancament de pàgines... canvieu de tàctica i sortiu als mitjans per mèrits no per invencions vostres, que feu pena.

Ara veig clar que votaré l'altre opció, Reagrupament, que són gent que treballa, que va pels pobles explicant un projecte amb consistència i, el més important, al final et permeten fer les preguntes que vulguis, no com aquests frikis.
+3
-10
Ara m'he convençut, Reagrupament
Anònim, 27/10/2010 a les 00:24
I aquesta gent ens vol portar a la independència, si només són oportunistes i sensacionalistes: amenaces de bomba, cremada d'estelades, tancament de pàgines... canvieu de tàctica i sortiu als mitjans per mèrits no per invencions vostres, que feu pena.

Ara veig clar que votaré l'altre opció, Reagrupament, que són gent que treballa, que va pels pobles explicant un projecte amb consistència i, el més important, al final et permeten fer les preguntes que vulguis, no com aquests frikis.
+5
-0
carai amb oficines...
lector, 27/10/2010 a les 00:12
josep fourier no sé si l'anònim que tu dius és de l'oficina de premsa de SC, però tu sí que ho sembles! et llegeixo a totes les notícies relacionades, sempre amb la mtaeixa cantarella. Compte amb els teus arguments, que se't poden girar en contra.
Així mateix, la major part d'últims comentaris anònims són totalment anti-SC (que no pro-Rcat, simplement són destructius), això sí que és maquinària d'atac (sigui dels unionistes o de Rcat)
+3
-5
Ep, i ara el assetjament virtual del facebook!!!
Anònim, 27/10/2010 a les 00:00
Ja ho deien que... "Ara vindran mes noticies sensacionalistes, incendis, bombes, assetjament “jurídic” al seu líder (que no hi era a la mani del 11sep per anar al futbol!!!) …"

Ep, i ara el assetjament virtual del facebook!!!

Definitivament, qui no ho vegi …es perquè no ho vol veure.

(A veure quan triguen a votar 4000 cops en negatiu... Ha, ha...)
+1
-10
Frikis
Nimfa Goja de Lanós, 26/10/2010 a les 23:02
Lo del Face és típic de frikis i "quinzeañeras"
Viuen de la ficció, les enquestes i les aparicions de Laporta a les fotos. ja arriabran temps nous en què la puta realitat situarà la foto del "Poll ressuscitat", a les comissaries amb el SE BUSCA de rigor.
+2
-18
El perfil d'en López Tena
Anònim, 26/10/2010 a les 22:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+12
-1
Els de sempre
Anònim, 26/10/2010 a les 21:53
Si, si quatre arreplegats però bé que perdeu el temps fotent-li's canya cada dia.
+5
-9
Altre cop
Anònim, 26/10/2010 a les 21:53
Un altre cop amb el gastat argument de que si els ataquen es que fan por... Clar, com els hi fan el favor de posar-los en portada del diari és que els volen enfonsar.

Recordo que una de les raons per les que la consulta d'Arenys de Munt va ser un èxit mediàtic va ser perquè el govern espanyol la va voler prohibir.

Això no és un atac, més aviat és un favor. I ja li han tornat a obrir.... ves que no hagi estat ell mateix amb aquesta paranoia persecutòria que té, el que s'hagi tancat el perfil per generar la notícia, d'aquesta gent es pot esperar qualsevol cosa.
+5
-7
Altra feina té el FB que estar per quatre arreplegats
Anònim, 26/10/2010 a les 21:45
Potser si no es dediquessin a fer tan spam no els tancarien els perfils
+15
-4
Ja es veurà
Anònim, 26/10/2010 a les 21:45
Tots els atacs que reb solidaritat em fan pensar que està més ben situada del que les enquestes electorals ens diuen i per això la volen desactivar com sigui.Sinò no lifarien ni cas.
+6
-7
Menystenir-lo?
Anònim, 26/10/2010 a les 21:39
Aquest argument de que s'està intentant menystenir en Joan Laporta, regalant-li una portada com aquesta de que li han tancat el perfil, només 5 horetes i prou que així ja és noticia, és ridícul.

La manera ideal de menystenir algú és fer el que estan fent, fins i tot Nació Digital (curiós) que és no parlar-ne mai de RCat, com si no existís. Inventar-se que no traurà representació parlamentària, mentre dius que els que no volen canviar el sistema i tenen un partit de fireta, aquest si que cal votar-los que al cap de 4 dies després de les eleccions els hi passarà com C's, es barallaran tots i l'independentisme a prendre pel sac. Però com hi pot haver gent que realment vulgui aconseguir la independència de Catalunya que pretengui donar el seu vot a aquests 3 arreplegats, amb les notícies que no parem de veure.

Per cert, estic d'acord amb el diu que el Laporta fa pena parlant, però ja se sap quan copies tot el programa a un altre, o te l'aprens de memòria o després no saps que dir. Si total només es tracta d'aconseguir un sou de diputat i a sobre surts als mitjans i fas que els independentistes es barallin entre ells, ja sigui RCat o el CCN o qui sigui, millor que millor.

Això és un fàstic, espero sincerament que les eleccions posin a tothom al seu lloc, o no anirem enlloc.
+3
-5
Bona tarda
Josep Fourier, 26/10/2010 a les 21:37
Bona tarda empleat-anònim-de-l'oficina-de-premsa-de-solidaritat que diu que els demés s'amaguen. Simplement n'estic fart d'aquestes campanyes procedents de l'oficina de premsa de Solidaritat i ho dic, que potser estàs en contra de la llibertat d'opinió?

Abans de parlar de la palla a l'ull del veí treu-te la biga del cul.
+9
-14
poder tanquen el facebook per coses com aquesta....
alfons/santes creus, 26/10/2010 a les 21:34
NOTICIA: El manifest electoral de Solidaritat Catalana per la Independència, la formació que lidera Joan Laporta, va ser aprovat aquest diumenge a la convenció nacional pràcticament per unanimitat: 894 vots a favor, dos en blanc i cap en contra. De tota manera, els organitzadors van proporcionar la dada que a l'hora de la votació del manifest havia a l'auditori del Palau de Congressos de Catalunya, on es va realitzar la convenció, 868 adherits....

AL MEU POBLE NINGÚ NO ENTEN COM DE 868 ASSISTENTS, PODEN SORTIR 894 VOTS A FAVOR.... I 2 EN BLANC!!!!!...

1.- 28 persones van votar dues vegades?
2.- Fallada de la calculadora ?(coi de xinesos)
3.- El que feia les "trampes" no sap sumar?
4.- Si cola.......cola?
5.- A més de les dones del CCN també podien votar els fills?
6.- Convenció a la Búlgara?.... qui lo sa????

Reagrupament...ara sí...ara toca!!!
pit i amunt
+2
-0
jo
BÀRBAR, 26/10/2010 a les 21:32
La xarxa anticatalanista ja s´ha estès per tot el planeta Terra.Molt abans del previst.
COMENCEM A ACTUAR JA ELS CATALANS?
+10
-3
sospita fonamentada
Eduard., 26/10/2010 a les 21:10
¿Ja li heu preguntat a en David Vinyals de Reagrupament què en sap de tot això?
+31
-4
Cada dia més convençut
de votar SI, 26/10/2010 a les 20:55
Jo ja em vaig donar de baixa de Facebook fa unes setmanes. Endavant Laporta. Em sap molt greu que no s'hagi assolit una única canditatura independentista, però... Visca Catalunya Estat.
+6
-9
Debat
Anònim, 26/10/2010 a les 20:48
Estic d'acord que el debat que tots esperem és el de Mas contra el Laporta. Però primer en jan ha d'aprendre a parlar i s'ha d'informar, perquè el vaig sentir a Figueres i fa pena.
+46
-8
Votarem
Anònim, 26/10/2010 a les 20:47
Votarem Solidaritat tots els que estem fins els nassos de la brutícia que aneu escampant senyor Fourier. I vos continuareu amargant-vos en un racó.
+8
-21
Tots!!!!!!!!!
Anònim, 26/10/2010 a les 20:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+6
-10
El rànquing d'Alexa és un pet com una gla
L. Serres, 26/10/2010 a les 20:46
Lo dels perfils és de pàrvuls a Facebook. Els de SI no en tenen ni idea, pobres.

Però lo d'Alexa és de jutjat de guàrdia. Qualsevol persona ben informada sap que aquest rànquing és una camama, tenint en compte que només es basa en la gent que s'ha baixat una aplicació a la barra del navegador.

Si tota la fiabilitat que generen els de SI és d'aquest calibre més val que pleguin.
+30
-6
Censura al Facebook
Almogaber, 26/10/2010 a les 20:45
Acabo de donar-me de baixa de Facebook. Ja n'hi ha prou d'atacs a partits i associacions catalanistes i sobiranistes.
Adeu-siao Facebook.
Visca Catalunya Lliure.
+38
-3
El debat autèntic
Anònima, 26/10/2010 a les 20:43
Cal un debat entre autonomisme i independentisme, un debat entre Mas i Laporta, entre Laporta i Mas. Veiam si és veritat que volen animar el cotarro, veiam si és veritat que es creuen això de la democracia. El debat entre Mas i Montilla ja se'l poden estalviar, ens importa un rave. (Això serà el tema de la consulta d'autodeterminació) El debat que interssa, el debat de debó: MAS front LAPORTA, debat en clau de pais; volem sentir els arguments dels uns i dels altres, volem triar sabent qué triem.
+55
-12
LA PROVA.
Judas Priest, 26/10/2010 a les 20:43
La prova de que Solidaritat treurà uns resultats espectaculars, la teniu amb això del Facebook. Laporta fa por i les mitjans oficials estan intentant menystenir la seva autèntica força. Tranquils, el dia 28 de novembre la veritat se sabrà i la cara que faran els demés partits polítics serà per emmarcar-la.
+7
-7
Notícia !!!
Josep Fourier, 26/10/2010 a les 20:39
Els senyors de l'oficina de premsa de Solidaritat votaran en Laporta! No m'ho pensava pas!
+9
-44
Prou de victimisme
Pere Lluís, 26/10/2010 a les 20:37
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+49
-10
Li donen fins a 5 diputats? No seran 30?
Vicenç Ramoneda i Ullar, 26/10/2010 a les 20:34
Si els unionistes tanquen aquests perfils vol dir que li tenen por a en Laporta. Doncs em sembla que, per aquest fet el votaré, apa!

Cap vot als unionistes!
El futur és llibertat!
El futur és ser Estat
+15
-1
y?
Sir William Temple, 26/10/2010 a les 20:30
Vigileu aquestes y!

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: