COMENTARIS

+
5

-
1
DEMOCRACIA Y LIVERTADOLIVO, 04/11/2010 a les 17:41
Ami me agrada el señor anglada ,pero no le dare mi voto porque quiere quitar la inmigracion de cataluña y es en lo unico que no estoy de acuerdo con este señor,PUES MI PUNTO DE VISTA ES QUE LOS ESPAÑOLES JUNTOS CON TODOS LOS INMIGRANTES SOMOS MAS LIBRES EN LA GRANDIOSA CATALONIA.

+
2

-
0
Amagar el cap? o tenim porEstem cecs?, 22/10/2010 a les 07:03
La immigració es un problema que si no si posa remei serà catastròfic.
Els motius de la seva arribada massiva es sabut: els partits van obrir les portes de bat a bat per tenir ma d’obra barata.
El mal ja esta fet.
Poblacions on quasi la meitat de la població es immigrant, bàsicament magrebí, i on els nadius es senten quasi estranys en el seu poble.
Carrers sencers de ciutats, Badalona, Mollet, Santa Coloma de Gramanet, on es tal el nivell de concentració, que fins i tot els rètols de les botigues tant sols estan en àrab
Carrers del centre de Barcelona absolutament vinguts a menys per la qualitat dels negocis instal•lats
Percentatges d’integració ínfims (llengua, costums, educació)
Us fraudulent dels Serveis i Prestacions Socials que paguem els que treballem honradament i que no mereixem que s’enfotin de nosaltres i del nostre excessivament permissiu sistema..........Alemanya, un país a anys llum del nostre ja ho a vist clar.

+
1

-
0
CRIA DE L-EXORCISTAGLORIOS SPUTNIK, 22/10/2010 a les 03:01
senyors del web facin el favor de treure la foto aquesta de la cria de l'exorcista... quin you-you!!!! :-)

+
1

-
0
CRIA DE L-EXORCISTAGLORIOS SPUTNIK, 22/10/2010 a les 02:58
senyors del web facin el favor de treure la foto aquesta de la cria de l'exorcista... quin you-you!!!! :-)

+
1

-
0
La independència realHéctor, 21/10/2010 a les 23:48
Les eleccions només serveixen per posar un ninot titella del capital al capdavant del govern o per reflectir la opinió popular. Res més, per molta "independència" que es demani. La veritable independència és la opció anticapitalista, i podem començar des de ja mateix a reflectir la nostra opinió als parlaments: no volem atur, volem 35h setmanals i repartiment del treball amb salaris mínims de 1200 euros; no volem economia submergida, si es dónen papers als immigrants ningú no pressionarà els salaris a la baixa; no volem millets, ni casos pretòria, volem transparència a les nostres institucions, i participació ciutadana. Participació des de baix. Som els catalans els qui hem de decidir el nostre futur, i no l'Estat Espanyol o els EUA.
El meu vot se l'endurà Des de baix.

+
0

-
2
Cap!!Carles Martí, 21/10/2010 a les 23:22
No entrarà al Parlament cap ni un d'aquests partits freaks.

+
2

-
2
TOTS A VOTAR A L'ANGLADA AL MENYS ES FIDEL ALS PRINCIPIS, COSA RARE EN UN POLITICVIGATANSSSS, 21/10/2010 a les 22:54
L'ANGLADA ES FRANQUISTA, DONS MOLT BÉ, AL MENYS ES FIEL AL CAP DE 35 D'HAVER MORT EN FRANCO, AIXÒ ES FIDELITAT I RESPECTE ALS QUE JA NO HI SON.
OJALA TOTS FESSIN IGUAL. PER AQUEST MOTIU I ALTRES TOTA LA MEVA FAMILIA VOTARAM L'ANGLADA, FORA MARICONADES DE PARTITS QUE ES JUNTEN O QUE FAN UNA OPOSICIO DE PELA AMB DEU

+
2

-
0
JoMateixAnònim, 21/10/2010 a les 20:37
Anònim, 21/10/2010 a les 18:27
Està molt bé tot això que dius, però t'equivoques d'adversari. En tot cas la culpa és de persones concretes i de les administracions, no de la mmigració com a col·lectiu. AIxò que t'han dit a tu "en negro sí, en blanco no" també li han dit a ma mare espanyols espanyolíssims ue anaven a queixar-se perquè es pensaven que el que esl descompten per a la seguretat social era un robament o anava a parar a les mans de l'amo. És una mentalitat generaliztada, que ves a saber si els immigrants no han après de la famosa picaresca espanyola.

+
11

-
3
això ha de petar tard o d'horaAnònim, 21/10/2010 a les 18:27
Esto tiene que reventar por algún lado".
Se celebra en Lérida una feria de entidades solidarias, de nombre, "Solidárium". Allí me encontré ayer con una conocida, en un stand de una "ONG" local dedicada a la atención de inmigrantes.
Esta persona me confesó que está un poco quemada con el tema porque hay muchísimo fraude y muchísima picaresca por parte de muchos inmigrantes a la hora de abusar y saquear los servicios sociales públicos y, sobre todo, muchísima irresponsabilidad por parte de los responsables de esos servicios sociales públicos a la hora de controlar la entrega de subsidios y pagos.
Me lo explicó con un ejemplo reciente de un caso que ella lleva personalmente: "Mi ONG se dedica a formar laboralmente a mujeres inmigrantes, a asesorar, acompañar a los inmigrantes a los servicios sociales públicos para recabar recursos y subsidios. Llevo el caso de una familia marroquí, un matrimonio con tres niños de 6, 7 y 8 años. El hombre lleva 3 años sin trabajar. Ella no trabaja, salvo esporádicas y "negros" trabajos domiciliarios. Todo lo que vas a oír, está comprobado personalmente por mí.
Hace unos días le ofrecemos a ella un trabajo legal, asegurada en la Seguridad Social, 1000 euros limpios al mes por cinco horas por las tardes para acompañar a una mujer anciana y sola adinerada. El trabajo sólo consiste en hacerle compañía y acompañarla a pasear. La respuesta de la morita fue ésta: “no”, no lo quiero, porque ya tengo la seguridad social y los medicamentos gratis, y porque perderíamos ayudas y subsidios de la Generalidad de Cataluña y del ayuntamiento; si es en "negro", sí que lo quiero, pero en "blanco", no.
Mi indignación subió a límites desconocidos porque, primero, ¿cómo es posible que cinco personas sin trabajo y sin cotizar tengan los medicamentos gratis si eso sólo lo tienen los jubilados españoles? Además, te voy a relatar qué es lo que recibe esta familia:
-Cobra él 500 euros de la Generalidad de paga "social" mensual desde hace año y medio (cuando dejó de cobrar el paro y el subsidio de los 420 euros del INEM)
-Cobran 750 euros mensuales a cambio de escolarizar a los niños, los niños tienen la plaza escolar gratis (lógico, pues es un colegio público, pero no hay que olvidar que eso cuesta una pasta a la Administración) y ¡comen los tres niños en el colegio! pudiendo ir a comer a casa porque sus papás no trabajan y porque el colegio está a 100 metros de su hogar; el coste mensual para la Generalidad de las tres plazas de comedor son 900 euros mensuales, 300 euros por niño.
- El ayuntamiento les paga 450 euros mensuales para el alquiler del piso. Por cierto, el matrimonio tiene coche propio y ordenador e internet en casa (el ayuntamiento paga mensualmente la factura de internet de esa familia).
- El ayuntamiento les da 400 euros mensuales para ser canjeados por comida en los supermercados Plus.
- El ayuntamiento les paga las facturas mensuales de calefacción (gas, 150 euros mensuales de media), luz y agua.
- Los niños han gozado de gratuidad total en plaza y comedor en los parvularios municipales mientras eran infantes.
- Los niños han tenido gratis todos los enseres y alimentos infantiles hasta los 3 años (papillas, pañales, carrito-bebé...).
- Además, esta familia acude con regularidad a entrega de alimentos (banco de alimentos) del ayuntamiento y diversas parroquias, además de las entregas de nuestra propia ONG. Y, por cierto, uno de los niños se ha lesionado hoscamente en el colegio, pues en vez de llevar al niño cada día al servicio público de rehabilitación -como hacemos todos-, pues los padres están sin trabajo y, lógicamente, tendrían tiempo (y coche) para ello, pues no, la Generalidad les manda cada día a casa un rehabilitador (una empresa subcontratada, que le debe costar una pasta a la Generalidad).
-Esos niños van a un cursillo extraescolar de fútbol por las tardes que se lo paga, también, la Generalidad, 350 euros mensuales por los 3 niños. Esa actividad extraescolar la pagan de su bolsillo la mayoría de padres ("indígenas") del colegio citado.
- El padre de esa familia se lesionó cuando trabajaba en la construcción (¡lleva 3 años en paro!) y se le prescribió una faja lumbar ortopédica a medida, su coste: 450 euros. La Seguridad Social paga 350 euros de esa faja a todo españolito, pero el resto lo tiene que poner el enfermo. Pues el morito se fue al ayuntamiento y consiguió los 100 euros restantes para ser pagados en la ortopedia. Le acompañé yo, como intermediaria.
Amigo, saca la calculadora y suma lo que reciben estas gentes en dinero, en especie y lo que cuestan cada mes en gasto público. La ruina.

+
5

-
5
SCGABRI-EL, 21/10/2010 a les 18:26
jo tambe he tingut problemes amb africans negres i moros amb denuncies als jutjats, amenaces, problemes diaris... pero no acabare votant als franquisteS grotests de pxc. VOTARE SOLIDARITAT CATALANA PQ SENSE INDEPENDENCIA NO HI HA FUTUR NI POLITIQUES DE INMIGRACIO. un cop lliures de la merda cacallana llavors com no hi donint solucions a aquest problema llavors si q votaria una verdadera pxCATALUNYA

+
4

-
11
D'acordAnònim, 21/10/2010 a les 16:50
Estic totalment d'acord amb el que firma sota el lema: El meu vot per PxC.
Cada cop som més els independentistes que n'estem tips de tan moro i negra, algú ha pensat si som independents que en farem de tota aquesta gent? Adoptaràn la nacionalitat sense res més o els cardarem al seu païs de nou? Perquè cap partit independentista parla de l'immigració?
A mi també m'importa ben poc el passat neofranquista d'Anglada, almenys té els cullons de dir-ho obertament. No com d'altres que se n'amaguen.
Anglada tens el meu vot!

+
14

-
2
fore fatchasvenan, 21/10/2010 a les 14:11
votar amb seny es voatar culasevol alternativa independentista tan es que vaiguin cada un per la seva banda
a l'ora de la veritat ya faran pinya per tant erc,reagrupament,solidaritat,amb el recolsament deles cups
y ciu en ultim grau pero tambe sumaria en cas de necesitat
visca catalunya lliure

+
4

-
1
El que importa son les causes no els accidentsReagrupat, 21/10/2010 a les 14:10
Barrejar independència i moros és confondre el cul amb unes tèpores AMB PERDÓ. El problema és qui els fa venir i per què es concentren justament aquí quanQ arriben amb entrepa, deu € a la butxaca i la promesa que trobaran feina i els desembarquen al Prat. Hi has pensat?.

+
3

-
18
joan, de SallentAnònim, 21/10/2010 a les 13:17
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
a mi qui més m'agrada es l'Anglada. Només quan hagin marxat tots els moros Catalunya podrà ser independent

+
5

-
18
joan, de SallentAnònim, 21/10/2010 a les 13:16
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
a mi qui més m'agrada es l'Anglada. Només quan hagin marxat tots els moros Catalunya podrà ser independent

+
4

-
15
joan, de SallentAnònim, 21/10/2010 a les 13:10
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
a mi qui més m'agrada es l'Anglada. Només quan hagin marxat tots els moros Catalunya podrà ser independent

+
4

-
4
Qui es Anglada?Anònim, 21/10/2010 a les 13:04

+
6

-
18
EL MEU VOT A PXCAnònim, 21/10/2010 a les 11:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Segurament que el pasat del SR ANGLADA sigui franquista , el qual m´importa molt poc.Tambe tindriem que veure e pasat de moltsdel nostres politics.Durant molts anys hem estat esperan que tots aquest partits que son tan democratas ens solucionesin el tema de convivencia amb els inmigrants que venien. I ens deien desde el (PP-PSC-CIU-ERC -ICV etc ) que erem nosaltres els qui ens teniem de adeptar a ells , no els inmigrants a nosaltres. Els que ens hem trobat atrapats dins dels barris hon hi ha arrivat molta inmigracio ja no padem aguantar mes necesittavem solucions drastiques i contundents que cap partit ens va donar. Patim deinquencia-violencia -inseguretat-integrisme- no s´integren a les nostres normes i la majoria viuen de les ajudes socials que els hi don el givern o la generalitat.Amb els diner queens treuen a n´els autoctons del nostre traball ,ja qe actuament nomes hi ha 1 mil.lio de inmigrants treballan ,tots els altres viuen del" cuento". A part els que treballen ho fan en la seva majoria per sota el salari establert ,en pèrmis dels sindicats.Per altra part en els nostres pensionistes els hi volen baixar la pensio ,pero s´acabe les ajudes a inmigrants .ETC ETC ETC . NOMES VOLEM ORDRE, JUSTICIA I SEGURETAT .I DESPRES ENS DIUEN QUE NO VOLEN QUE VOTEM A PLATAFORMA X CATALUNYA ,DONS A QUI VOLEU QUE VOTEM SINO.

+
7

-
4
Votar l'opció més independensita i més claraTeo, 21/10/2010 a les 11:45
'Continueu atacant-vos'
Aquesta no és frase meua sinò la que pensen els qui continuen així atacant-se (els, ho volguin o no, se n'adonin o no, regionalistes diversos i amics seus)
TRES coses em semblen certes i comprovables:
* 1) Hi ha prou arguments (més o menys solids) d'un costat com de l'altre (RI i SC) per continuar ferint-se... fins a quan?
PROU!
* 2) Si no ha pogut haver-hi Unitat, tots a votar per la més clara opció idependentista (al propis ull). Per jo la seria que més fuig de possiblament ajudar i fer part d'un govern regional. I en cap cas continuar amb els 'ideps' d'ara, gestionant.
* 3) entre els argument en guardo TRES de 100% segurs que tothom pot entendre i comprovar més enllà dels partidismes
A proposit de Reagrupament independentista (RI) i Solidaritat Catalana (de debó SC)
3a) un dels dos va ser el primer a cridar a la unitat transversal, i treballa des de mesos, anys... l'altre?
3b) un dels dos ha dit que no participaria de cap govern autonòmic si no és per declarar la independència... l'altre? no!
3c) tots dos tenen candidats designats. Un dels dos s'havia compromés (i s'ha votat en A G) a deixar lloc lliure en cas d'acord d'unitat! L'altre? No l'ha ni l'ha plantejat... Pijor, aquest darrer a previst la seua AG (on teoricament prodria decidir igual) pel 24 d'octubre. Casualitat és una setmana massa tard per poder (legalment) fusionar llistes de dos grups
3d) Un dels dos (RI) ha fet proposta concreta i p´blica, fins al darrer dis, l'altre NI ha contestat (hi ha dipositat legalment les seues llistes abans del termini legal màxim ('Solidaritat')... l'altre NO.
Ja podem discutir de molts altres element i passar dies a barrelar-nos, o insultar-nos, a favor o en contra, de A o de B... però aquests punts no es poden negar perquè es poden comprovat i em semblen prou, MOLT, clars
Com tots tres van a favor de Reagrupament Independentista, i no només perquè en sóc soci, ja que no presoner és, com per jo, per tothom més facil escollir... els qui no ignoren aquests punts i volen unitat... inclosos
El partidistes o falsos independentistes? Que es barrallen els altres que ensenyin el camí.
En qualsevol casos voteu per l'opció independentista que més us agradi (només faltaria) (per jo no actualment parlamentària i gestionari, més clara, més compromesa, i amb texttos basics bastants detallats... Reagrupament) i deixeu d'insultar (sense parlar dels possibles -jo crec nombrosos- falsos reagrupats insultant SC i inversament)

+
6

-
7
Prou manipulació!Miquelot lo Lladre, 21/10/2010 a les 11:19
Encara no he vist cap enquesta on es pregunti per la Plataforma per Catalunya, almenys a cap dels grans mitjans de comunicació.
A pesar del boicot mediàtic, podeu estar segurs que almenys Josep Anglada si que estará al Parlament la propera legislatura.

+
7

-
0
ELECCIONSatlasac, 21/10/2010 a les 11:08
Srs.de CiU, del PsoE, d´e r c , del PP, etc. els que demanem la INDEPENDENCIA=LLIBERTAT, som gent que ens em fet GRANS i em adquirit coneiximents i ara, NO ens convenderan que les CRIATURES les porten les cigonyes, o que els REIS MAGS son d´ORIENTentesos?, això és per a les CRIATURES, aixís es, que les persones asenyades VOTAREM a favor de REAGRUPAMENT=LLIBERTAT=INDEPENDENCIA.--------------
DIUEN
Que aquests PRESUPOSTOS ens tornen a FOTRE!! que bé oi? aixís els fara més gràcia VOTAR A FAVOR D´ELLS!!!.

+
9

-
6
Anglada és un franquistaAnònim, 21/10/2010 a les 10:53
Anglada és franquista, només perqué si algú encara no ho sap, que ho sapiga.

+
1

-
0
Menys els fa mésJosep Brâut, 21/10/2010 a les 09:49
Si la participació és baixa, les formacions minoritàries (amb electorat més mobilitzat) es veuran magnificades. En aquest context, i en aquest país nostre, hi ha marge per a la sorpresa.
De tota manera, cal recordar que el Parlament té 135 escons, i que un partit amb 4 escons és una petita minoria.

+
3

-
19
Trets al aireFeliu Bonet, 21/10/2010 a les 09:27
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Per el bé de Catalunya, cal votar a partits amb experiencia i estructura eficient. Votar un partit nou es com un tret al aire.

+
9

-
2
Enquestes de pa sucat amb oliOriol FM, 21/10/2010 a les 09:17
A mi em van trucar a casa per fer una enquesta recent, publicada per un conegut diari, en què, un cop publicats els resultats, Reagrupament no treia cap escó.
Òbviament, si es té en compte que només donaven la opció de solidaritat com a candidatura independentista.

+
4

-
6
"espanyolarro"?Anònim, 20/10/2010 a les 23:41
És amb aquesta mala educació que vols construir quelcom de millor? Pren el teu "soma" i somnia.

+
8

-
4
A Joan PujolAnònim, 20/10/2010 a les 23:13
ja posats, per què no la solució dels països amb un sol partit? Que imbècilot arribes a ser Joan, Catalunya es una societat que necessita que la repressentin varies opcions ideològiques. No som com Castella La Manxa, per exemple, amb un bipartidisme empobridor. Es perfecte? No, però es la menys dolenta de les possibilitats, no et sembla "apanyolarro"?

+
2

-
7
PilosAnònim, 20/10/2010 a les 22:49
En veritat creus el que manifestes? Li dius inadaptat i a mi em sembla que és per falta d'adaptació teva a entendre el que diu. Qui ets per dir-li a un ciutadà que es canvii el seu nom? Viatja, obre els ulls, surt del melic que fas servir de recer. Sigues adult i educat i pot ser un dia podré considerar el que dius.

+
11

-
3
camviat el nompilos, 20/10/2010 a les 22:39
joan pujol quina tragedia un espanyol que es diu joan pujol quina contradiccio em fas llastima dirse aixis odiant catalunya per els espanyols sempre seras un extany i mai t aceptaran posa juan i camvia el pujol per puchol emfas llastima ets un inadaptat

+
7

-
8
opinióAnònim, 20/10/2010 a les 22:31
"fins i tot la xenòfoba Plataforma per Catalunya"... podeu informar, en lloc d'opinar? Jo no els votaria, però és com si parléssiu de "els comunistes d'ICV" o "els espanyolistes del PSC" o "el pallasso del X" (X aplicable a qualsevol dels nostres polítics)

+
45

-
5
PodemKoen Brussel, 20/10/2010 a les 22:19
Doncs comencem a fer que aquest partits minoritaris arribin a ser majoritaris.

+
4

-
37
Micropartidosjoanpujol, 20/10/2010 a les 22:04
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Votar a todos estos micropartidos con hiperliderazgo es tirar el voto a la basura. Sean de derechas, de izquierdas, independentistas, es igual, siempre acaban peleados y luchando por un escaño para tener un sueldo. El bipartidismo o como máximo 3-4 partidos sólidos es la mejor solución y es el sistema que tienen los países más avanzados.