Redacció | Actualitzat el 20/10/2010 a les 08:39h

Castells, assessor econòmic del candidat Montilla

Formarà part d'un grup d'experts en economia que farà aportacions a la campanya socialista

Antoni Castells assessorà José Montilla. Foto: Adrià Costa

El PSC posarà en marxa durant la precampanya i campanya electorals un conjunt de consells assessors del seu candidat i president de la Generalitat, José Montilla, perquè rebi propostes d'experts -alguns afins al partit i altres independents- en matèries que siguin pilars de la seva campanya.

Aquest dijous es reunirà per primera vegada el consell assessor econòmic que, entre d'altres noms, inclou la presència del conseller d'Economia i Finances, Antoni Castells. Cal recordar que Castells va renunciar a formar part de la llista del PSC a inicis d'agost.

El consell assessor econòmic tindrà com a objectiu fer aportacions a la campanya socialistes i fer una radiografia de l'estat de la situació, sobretot en un context de crisi econòmica. Fonts del partit han explicat que estarà format per una quinzena de persones, "reconeguts experts en diferents camps". Es preveu que el candidat socialista estarà present en totes les reunions.

A banda del conseller d'Economia en formar part el president d'Ercros, Antoni Zabalza o l'exsecretari general d'Indústria de la Generalitat Joan Trullén. També hi seran dirigents socialistes com Jordi William Carnes o Rocío Martínez-Sampere.



A més del consell assessor econòmic, el PSC preveu posar en marxa en les properes setmanes entre dos i quatre consells més sobre altres temes per assessorar i fer propostes al candidat.

Referències a Internet

Castells

COMENTARIS

+0
-0
Castells, crisi, bancarrota i miseria espanyolista!
Anònim, 20/10/2010 a les 14:31
Castells, Nobel en Fileses, Palau, Successions condonades a esquerras aristocratics i Bancarrota de la Generalitat!!! Castells, has demostrat abastament que ets pitjor economista i malversor que el Millet!!! al menys el Palau no estava en Bancarrota com la Generalitat del Montilla per la Miseria i l'Atur de Tots els Catalans
+0
-0
La magnitid de la tragèdia
Guillem de Varòic, 20/10/2010 a les 14:10
L'"expert" Castella és qui ens ha portat fins aquí:


http://absolutmas.com/?p=1368
+1
-0
Tots a ballar
Andreu Pomés, 20/10/2010 a les 11:41
Es pot saber quina feina positiva ferán tants experts del desastre ?. Au vingue ,.... més endolls per els sociatas. Algú pagará la festa dels disbarats. Ballarán també ?.
+1
-0
Conseller del suspens
Bartomeu Folch, 20/10/2010 a les 10:44
Están ben posats els sociatas amb un incompatent de la economia , com el Castells. Només cal recordar el desastre de la actual tresoraria de la Generalitat i la cantada del Hotel del Palau. Així premian els del partit.
+5
-0
PSOE Càncer de Catalunya
Anònim, 20/10/2010 a les 09:58
caramb , amb assessors econòmics com el Castells el millor que podem fer és recollir els quatre calers que encara no ens han fotut aquests lladres i emigrar a qualsevol país subdesenvolupat. Si aquests són els actius dels sociates (Castells, Corbacho, Montilla , Ferran ... ) espero pel bé de Catalunya que no els voti ni sa mare
+4
-0
Castells un altre Serra Caixa de catalunya-filesa!
Anònim, 20/10/2010 a les 08:47
Collons, quin assessor en bancaarrotes, filesesw i xorissades!! aquest Castells porta pagant més de 5.000 informes d'esquerres, que amb el temps, malgrat la Fiscalia del Montilla, es demostrarà que en bona part, son falsos, VIVA MONTILLA, VIVA FILESA, VIVA CASTELLS!

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: