Quico Sallés/Barcelona | Actualitzat el 18/10/2010 a les 13:08h

Joan Laporta: «Em volen arruïnar»

L'expresident anuncia que impugnarà l'assemblea de socis i demana el compromís públic de la junta de Rosell que paguin de la seva butxaca els “costos d'una demanda temerària”. “Volen arruïnar la meva carrera política, la meva economia i la meva vida personal” assegura

Laporta i Joan Oliver han donat explicacions per la impugnació de l'assemblea de compormissaris. Foto: QS/ND

“És una maniobra immoral i indecent” així ha qualificat la decisió de la junta directiva del Barça de Sandro Rosell d'impulsar una demanda de responsabilitat social contra Joan Laporta i la seva junta per la seva gestió econòmica. En una roda de premsa multitudinària celebrada aquest matí, Laporta acompanyat de l'exdirector general de l'entitat blaugrana, Joan Oliver, i de la majoria de la seva junta així com de la plana major de Solidaritat Catalana per la Independència com Uriel Bertran o Santi Vilanova, ha contraatacat la decisió amb quatre arguments.

Primer: “No tenim res per amagar i tot té la seva explicació” ha assegurat Laporta. “L'explicació del representant de KPMG, per detallar la Due Dilligence, va ser tendenciosa i demagògica susceptible de ser objecte de responsabilitat judicial” ha avisat l'expresident del Barça. ”És una maniobra comptable indecent” ha emfatitzat Laporta.

En segon terme ha assegurat que malgrat els “imputin algunes de les reformulacions de l'estat comptable del club, la nostra gestió és econòmicament impecable”. Per Laporta “la distorsió de reflectir una realitat econòmica només busca donar una imatge deteriorada de la que té el Barça avui dia”. Amb aquesta idea, la junta de Laporta demanarà responsabilitats a la junta actual per haver signat els comptes aprovats a l'assemblea de dissabte. “Ells seran els responsables de la reformulació dels comptes del Barça” ha augurat Laporta.

En tercer terme, Laporta impugnarà l'assemblea de compromissaris perquè “se'ns ha vulnerat el dret a assistir-hi i defensar-nos, negativa que fins i tot, va ser certificada per carta de Sandro Rosell”. Per altra banda, Joan Laporta ha afegit que l'assemblea no tenia prou quòrum per aprovar l'acció de responsabilitat social, ja que al seu parer, els 113 vots en blanc no permeten considerar els 29 vots de diferència com a majoria simple.
En darrer terme, Laporta, ha alertat que la “demanda no prosperarà i per tant, demanarem al final del procés que tots els costos i honoraris que impliqui la demanda els paguin personalment els membres de la junta de Rosell, i per això, demanem un compromís públic de la junta per cobrir les despeses d'una demanda temerària”.

“La demanda només busca arruïnar la meva carrera política, arruïnar-me políticament i personal” ha reblat Laporta. “Rosell em fa pena, està sota els afectes de l'enveja i la gelosia” ha afirmat.

COMENTARIS

+0
-0
Un patriota (un idiota)
Records, la polla,, 20/10/2010 a les 00:29



http://www.youtube.com/watch?v=TXhAJn68z8M&feature=related


Pel que es veu, On hi havia més que un club, Laporta ha fet panxa i un forat, mentre vosaltres ho defenseu com els del PP als seus xoriços. És el que tenen els cabdills, es creu en ells com en els capellans, qui creuen.


http://www.youtube.com/watch?v=f2gtfJQ7YK0
+1
-0
Laporta ets collonut
Pere Esteve, 19/10/2010 a les 06:07
Joan Laporta, endavant continua aixi no fallis! anem a per totes! Són uns traïdors i ho saben, están perduts! Has estat brillant i contundent en les dues Rodes de Premsa, tant al Majestic com al Col·legi de Periodistes! Estem amb tu!

Visca Catalunya Lliure!
+0
-0
I el gos?
Anònim, 19/10/2010 a les 00:08
Ara només et falta el gos, oi?

Quina colla de sapastres, aquest Marc Serra Parés & Cia.
+2
-0
Rodes de premsa al col.legi de periodistes que ell investiga-espia
Rcat en combat, 18/10/2010 a les 23:58
Non comment.
+6
-5
Campanya orquestada
Estem arreglats, 18/10/2010 a les 23:06
No cal que facis tantes rodes de premsa. És més fàcil que tot això, justifica convenientment les despesses que ha generat la teva gestió i no tant bla, bla, bla....

Adeu Jonhy...
+5
-1
Sandro, el destructor del Barça
Fer Car, 18/10/2010 a les 23:05
Dues visions de futur:
1. Des del punt de vista barcelonista: en Guardiola no acaba la temporada amb aquest president, i si no al temps.
2. Des del punt de vista nacional: aquesta campanya, indubtablement teledirigida, tindrà els efectes contraris als volguts pels instigadors, en Laporta tindrà molt bons resultats electorals.
S'admeten apostes!

+2
-4
Fiestas
Anònim, 18/10/2010 a les 22:30
Vanidós, poll ressuscitat, fiestas, megalòman...... Ell és així
http://www.penyacalipo.com/opinen3i4/blog1.php/esports/
+6
-0
Sandro, el destructor del Barça
Fer Car, 18/10/2010 a les 22:30
Dues visions de futur:
1. Des del punt de vista barcelonista: en Guardiola no acaba la temporada amb aquest president, i si no al temps.
2. Des del punt de vista nacional: aquesta campanya, indubtablement teledirigida, tindrà els efectes contraris als volguts pels instigadors, en Laporta tindrà molt bons resultats electorals.
S'admeten apostes!

+3
-0
evidentment
Rogerdeflor, 18/10/2010 a les 21:51
els demanava 3 preferències a cada anquestat( per optimitzar resultats/anquestats) És complicat , sobretot a bcn parar gent pel carrer i que no marxin cames ajudeu-me. Cal dir que a Vic , plataforma apareixia.
+10
-1
Pensava votar CiU
Anònim, 18/10/2010 a les 21:50
Però en Sandro i el grup Godó m'han convençut: votaré Laporta
+9
-1
Fora feixistes espanyols
Anònim, 18/10/2010 a les 21:48
Visca Laporta i Visca Catalunya lliure.
+6
-1
els espanyols han crucificat en Jan
Anònim, 18/10/2010 a les 21:44
Aleluia per fi tenim el nostre mesies
+11
-1
LAPORTA PRESIDENT.
Judas Priest, 18/10/2010 a les 20:54
Quan aquesta demanda no arribi enlloc, el resultat que treurà Laporta a les eleccions serà espectacular, ja que la gent per simpatia el votarà. LAPORTA PRESIDENT!!!.
+6
-0
Si senyor!
Anònim, 18/10/2010 a les 20:54
Anònim de les 20,43.- L'has clavat, perquè a casa meva la única que quedava per convèncer era la iaia, que és del Jordi Pujol a rabiar, i sempre em deia, "no nen és perdre el temps això de la independèncai no us ho donaran pas" i ahir la vaig acabar de convèncer.
+1
-8
I les iaies? i el gos?
Anònim, 18/10/2010 a les 20:43
Heu oblidar de dir que les vostres iaies també votaran SCxI, i deveu tenir un gos no? o potser un canari? els periquitos no, que són de l'espanyol.

Us repetiu com el cogombre, Marc Serra Parés & Cia.
+11
-1
S'ha de ser miserable...
Barcelonista, 18/10/2010 a les 20:25
... primer per votar en les eleccions a aquest personatge que ara es president i despres per fer-li el joc en les seves revenges i complexes d'inferioritat que te en relacio amb el mes gran president que hem tingut mai.
Existeix una xusma de perdedors als que els molesta les persones capacitades i guanyadores, i aqui a Catalunya en tenim força d'aquesta mena de gent.
No veia clar el votara la seva formacio política, però amb el que estan intentan fer-li, veig clar que fa por a molta gent.
Els vots de la meva familia aniran cap a ell
+12
-2
Rovelló
Anònim, 18/10/2010 a les 20:13
Si els grups mediàtics volen crucificar Laporta i arruïnar la seva carrera política, jo posaré el meu grà de sorra perque no sigui així. Jo volia votar Convergència però ara tinc claríssim (i la meva família també)que votarem SCI o sigui a favor de Laporta.
+8
-1
sandro titella
Anònim, 18/10/2010 a les 20:08

http://www.youtube.com/watch?v=FeddjAe_OTc


Aquests manen, i en Sandro obeeix.
+1
-1
Hiperinflació
Anònim, 18/10/2010 a les 19:55
Si Rogerdeflor, a veure si poguessis arribar a un univers d'una mideta, diguem-ne uns 30. Amb 34 ja només serien 4 escons per vot.

La candidesa d'aquest xicot m'entendreix.
+1
-5
Soci del Barça
Anònim, 18/10/2010 a les 19:49
Aqui ho veieu de forma politica pero jo com a soci d'una entitat esportiva com el barça penso que si els socis hem depositat la confiança amb un sr. perque ens porti el club, aixo no li dona la potestat de poguer fer el que vulgui amb els diners de tots, pasi que falli al incorporar un nou jugador pero no que no pugui demostrar en que es gasta una gran quantitat d'euros, aixo ja no es permisible, aixi que si ho ha fet, ho ha de pagar, no pot enganyar als que confien amb ell, si vosaltres hi veieu una jugada politica jo hi veig un xoriso que s'aprofitat del carrec.
+9
-0
Anquesta electoral
Rogerdeflor, 18/10/2010 a les 19:44
Doncs la mostra està feta a BCN i a Vic (10 i 10)
intentaré a la proxima augmentar l'univers.
+16
-3
Endavant Laporta
Anònim, 18/10/2010 a les 19:16
El millor president de la historia del barça, el millor president per Catalunya.
+4
-16
Sembrador
Anònim, 18/10/2010 a les 19:03
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+6
-2
A combatre a un altre lloc
Anònim, 18/10/2010 a les 18:58
Alfons deixa de tocar els nassos i ves a animar a la Rut Carandell que surt dos articles més amunt en el diari, que aquesta sí que treballa bé per Rcat, no com alguns de vosaltres que feu perdre vots a Rcat a cada intervenció que feu.
+6
-12
no ve d'ara......
alfons/santes creus, 18/10/2010 a les 18:53
L'Elefant Blau va ser la plataforma que va utilitzar en Laporta per "trepar" fins posar-se al capdavant, com a fet ara. Va utilitzar al Sandro, fins que fart de les maniobres va dimitir amb una bona part de la Junta. Li ha plegat la pràctica totalitat de la Junta dos vegades, Va perdre una moció de censura amb més del 60% de vots en contra, va apadrinar fins a tres "dofins" i al final va quedar últim el seu protejit. Es va fer un fart de calumniar, menystenir i intentar anul.lar en Sandro.... i ara es vol fer el màrtir perquè l'actual junta possa una auditoría legal a votació dels compromisaris... i encara Rossell s'abstè????.... paradotxes de la vida!!!!. Si al final el processen,com es descuidin, en Laporta dirà que el culpable de tot es,,,EL FISCAL!!!!!
Quins collons que té la vaca!!!!

Reagrupament...ara sí...ara toca!!!
pit i amunt
+5
-2
Roger de flor, dus el lliri a la mà
Anònim, 18/10/2010 a les 18:45
Univers de *20* persones! collons quin univers tan petit tu! mes que univers sembla un necesser. I suposo que a més els has triat personalment, oi?

Malgrat tot t'agraeixo la valentia que has tingut de publicar-ho.
+15
-1
Gràcies laporta
Anònim, 18/10/2010 a les 18:43
La due diligence es va deixar una valoració. La valoració de veure el teu pare, els teus fills , germans i tota la teva familia FELIÇ. Feliç per un club unit, feliç per les copes d'Europa, Felicitat de veure el teus fills amb els teus colors vinculats a una bona causa ( no una casa d'apostes), feliç pel 2-6, feliç per un equip entrenat i jugat per catalans. I de tota aquesta felicitats es en part responsable en Laporta i la seva junta. Senyors de KPNG a quina diapo sortia aquesta felicitat ?.
+16
-0
Recargolat
Anònim, 18/10/2010 a les 18:28
No cal que ens hi escarrasem més. El gran pecat d'en Joan Laporta no és si s'ha quedat uns diners o si els ha malbaratat. El seu gran pecat és que no ha tingut vergonya de proclamar el seu independentisme i aixó, en aquest nostre pais i per una gran majoria de mitjans informatius de taranná espanyolista o botifler, no ho poden païr i faran el que sigui per desacreditar-lo.
Endavant Laporta!!!
+16
-3
Tir per la culata
Rogerdeflor, 18/10/2010 a les 18:27
Els sortirà el tir per la culata. Segons els meus números( mostra feta al carrer , univers de 20 persones Solidaritat Catalana treuria prop de 25 ascons i pujant. I CIU no treuria majoria absoluta.


CIU 44 i baixant,
PSC 25 i baixant,
SCI 25 i pujant,
PP 19 estable,
ERC 10 baixant,
ICV 8 estable,
RCAT 4 estable,
C's 2 pujant,

La independència a tocar!
+2
-5
Judici
Anònim, 18/10/2010 a les 18:26
Qualsevol persona honrada que rep un atac com el que ell ha rebut xerra poc, espera a tenir totes les dades i després les rebat amb arguments i documents. Una persona que sap que l'atac és real fa molta comèdia, es fa la víctima, si pot emmerdar un país sencer ho fa i intenta desacreditar el contrincant ja que no pot desmentir la veritat.

Ara et pregunto, quin d'aquests dos perfils s'assembla al que ha fet el company Jan Laporta?

Estic d'acord en que en Sandro és un botifler, però fins i tot els botiflers poden dir la veritat de vegades.
+2
-2
Aixi fan politica aquests que s'omplen la bocassa de democracia i jamonggg
GENERAL MORAGUES, 18/10/2010 a les 18:21

Trencant cames abans de comencar la carrera.

MEDIOCRES, no en saben mes.
+11
-1
Sentencia rápida
Anònim, 18/10/2010 a les 18:09
Laporta ha estat condemnat abans de ser jutgat. Crim:fer el millor barça de la historia i dir sense complexos que és independentista.
+4
-13
JL & SCxI & Sr.X
Anònim, 18/10/2010 a les 17:53
- JL: Companys! ara us explicaré el què hem de fer!
- SCxI: Siiiiiiii!!! Visca el líder!!!!!
- JL: Primer! hem d'atacar en Sandro i la junta, aquí teniu una foto d'un sopar, cadascú l'ha de penjar 30 cops als fòrums.
- SCxI: Siiiiiiiii!!! Visca el líder!!!!!
- JL: Segón! una bona campanya victimista! ens ataquen per què som indepes del cagar!!!
- SCxI: Siiiiiiiii!!!! Visca el líder!!!!!
- JL: Alguna pregunta?
- Sr.X: Si tanta raó tenim per què no ho demostrem en comptes de tanta campanya??
- JL: Aquest tio és tonto, foteu-lo fora immediatament!
+4
-19
Bye bye Laporta
Anònim, 18/10/2010 a les 17:48
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+13
-10
Molt trist
Anònim, 18/10/2010 a les 17:32
Tot això hem recorda els tribunals de la Santa Inquisició.Si no s'hagués posat en política res d'això li hauria passat.Fa por i l'han d'aturar com sigui, CIU es juga la majoria absoluta.
+19
-3
U.S.A
U.S.A, 18/10/2010 a les 17:06
Sense cap dubte.Sentint tota l´ametrallada contra en Laporta sense cap justificació del 95% dels mitjans de comunicació...
ET VOTARÉ! FORÇA LAPORTA! FORÇA CATALUNYA! CONTINUEM!!
+0
-0
Control
Sir William Temple, 18/10/2010 a les 17:05
Hi ha d'haver un control del que fa cada junta directiva, si no es dóna la imatge que tot s'hi val i que ningú no ha de respondre de res.
D'altra banda em pregunto per què no s'ha fet mai amb les anteriors juntes directives, que segur que hi ha material.
+0
-3
Pacu!
Anònim, 18/10/2010 a les 17:01
Pacu! no tots! alguns diem les veritats independentment del color dels calçotets del paio, per això ens diuen independentistes :-). Llavors alguns ens diuen traïdors, però només són la 'camarilla' del paio en qüestió. No ens preocupa, és evident que abans de seguir endavant amb la gran tasca comuna caldrà fer neteja. Suposo que ha passat arreu, sempre n'hi ha hagut d'espavilats que s'han apuntat al carro a darrera hora i si destrossaven la feina d'anys d'altres tan se'ls en fotia! En Sandro és un espanyolero podrit però ves per on ens ajuda a fer neteja.
+8
-0
l'elit burgesa barcelonina: la pitjor del món.
Guerau, 18/10/2010 a les 16:59
Per a que Catalunya siga un país normal, els catalans hem de destruir per complet la crosta col·laboracionista de l'elit burgesa barcelonina.
+9
-1
el barça està en mans fatxes espanyolistes
Guerau, 18/10/2010 a les 16:56
el barça està en mans fatxes espanyolistes (els castellanistes fatxes de barcelona de tota la vida)per això van contra laporta. Si Catalunya no ha estat independent no es per l'agressió exterior sinó pel grau de col·laboracionisme amb l'invasor en la destrucció del país.
+1
-10
Típico ejemplo
francesc Franc, 18/10/2010 a les 16:42
Esto es el típico ejemplo catalán...un tío que se pega la vida padre a costa del dinero de otros, pero como tiene unos calzoncillos de la señera...pues se le perdona y el que quiere investigar es un fascista...ya so ha pasado con CIU y varios casos más, pero aquí pones a cataluña opr delnate y todos os dejáis robar....seguid así de idiotizados.
+308
-53
Premsa
Anònim, 18/10/2010 a les 16:40
Recordeu el que vam veure ahir? Pàgines web de falsos compromissaris muntades per gent de Solidaritat, que a més de dir mentides esborraven els comentaris on es demostrava que ho eren i van acabar censurant allò que no els agradava?

Doncs després de veure això, i ho vam veure tots, com voleu que hi hagi un sol lector que es cregui que tots aquests missatges tipus "abaaaaaans votava Reagrupament, però son taaaaaaaaaaaan dolents que m'he passat a Solidaritat, i no solament jo, el papa, la mama, la iaia i el gos també votaran Solidaritat, apa! per dolents!"

Com podeu creure que si fa setmanes que els veiem i no heu tingut la decència de canviar-ne una mica el format ens ho creiem, mentiders! què sou tan mentiders com el vostre 'jefe'.

Estalvieu que li haureu de dur menjar a la presó. Ja li anirà bé ja, a veure si li baixa el panxot que ha criat amb tanta juerga a càrrec del Barça!
+17
-3
Algú ho havia de dir...
Anònim..., 18/10/2010 a les 16:38
Mireu aquesta foto , una imatge val més que 1000 paraules


http://img155.imageshack.us/img155/4503/sandruscu.jpg


Foto realitzada abans de les eleccions a la presidència del nostre club.

Pensava que Laporta era el que utilitzava el Barça per arribar a la política però sembla que d'altres utilitzen la política per arribar al Barça.


+14
-1
però què collons fan?
Avi Macià, 18/10/2010 a les 16:32
La qüestió és que a Laporta se´l persegueix per les seves idees polítiques. Ningú recorda Núñez intentant explicar penosament on havien anat a parar els calés del fitxatge de Dugarry? Ahir va ser un mal dia pel Barça, però encara pitjor pel país.
+29
-1
Endavant Laporta
Anònim, 18/10/2010 a les 16:26
A Catalunya mai recolzen a la gent que ha fet i pot fer grans coses. Més aviat, les enfonsem.Així ens ha anat sempre
+27
-1
Ex convergent
Ignasi de Sant Andreu, 18/10/2010 a les 16:17
Senyors acaben de decidir el meu vot definitivament.Votaré per el Laporta
+26
-4
aleix
Anònim, 18/10/2010 a les 16:15
Això li donarà més vots a en Laporta. El meu pare és militant de Reagrupament, però la meva mare i jo , veient la carregada general contra en Laporta, el votarem. Això , és un atac a l'independentisme.
+11
-1
Barça
Miquel S-, 18/10/2010 a les 15:58
L'assemblea era de compromisaris però el judici és politic.
+3
-21
Que ho resolguin els jutges.
xescus, 18/10/2010 a les 15:48
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+8
-60
Mare meva!!
Marina, 18/10/2010 a les 15:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+32
-2
ex erc
Anònim, 18/10/2010 a les 15:44
jo pensava votar Carretero però veient com el grup Godó volen carregar-se en Laporta m'han fet canviar d'opinió. Si els pica tant en Laporta és que l'hem de votar a ell i que es fotin els botiflers i unionistes
+8
-42
prou de fatxendes
butaneru, 18/10/2010 a les 15:28
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-52
ARRUINATS
Onofre, 18/10/2010 a les 15:17
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+35
-1
Sandro = Resentit
Pere ., 18/10/2010 a les 15:06
Encara no se si votaré en Laporta o en Carretero. Però una cosa si tinc ben clara LAPORTA = EL MILLOR PRESIDENT DE LA HISTÒRIA DEL BARÇA.
Les fotos que puguin sortir en alguna sala de festes, ben alegres, estan fora de context. Ja voldria el Sandro poder fer el mateix, que voldria dir que s'ha guanyat algun títol i cal cel·lebrar-ho.
NO ENTENC COM EL BARÇA HA CAIGUT TANT BAIX ESCOLLINT A SANDRO ROSELL DE PRESIDENT.
+7
-43
Que pretenia Laporta amb 2.3 mil.lions d'euros?
Rcat en combat, 18/10/2010 a les 15:01
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+9
-33
LAPORTA PAGA LES TEVES FESTES DE LA TEVA BUTXACA!!!
Carla, 18/10/2010 a les 14:58
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+20
-1
Unitaristes desmuntant el Barça ?
Reagrupat, 18/10/2010 a les 14:44
Havia de ser el president de la unitat i fins ara només ha posat discòrdia i ha desfet el que s'havia demostrat que funcionava. A Rossel l'entenc...A qui no entenc és al soci del Barça orgullós dels sis títols que va optar per un canvi incert. Tant poc estimava el Barça ?. A Madrid ja es freguen les mans
+5
-17
Al mig del femer
Canigó33, 18/10/2010 a les 14:43
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-4
prou demagogia!
pitu, 18/10/2010 a les 14:41
Observador,

Per si no saps anglès, a l'encapçalament d'aquesta porqueria que penges hi diu 'presentation transcript', que vol dir que fa referència exactament al que es va presentar a l'assamblea (no la Due Diligenc), és a dir a només és la interpretació/teatralització del document i no al propi document de treball justificat i seriós. Per no l'ensenyes, babau? Ets un veritable inútil.
+23
-2
Sandro , la minyona de Florentino
Anònim, 18/10/2010 a les 14:40
+5
-4
prou demagogia!
pitu, 18/10/2010 a les 14:40
Observador,

Per si no saps anglès, a l'encapçalament d'aquesta porqueria que penges hi diu 'presentation transcript', que vol dir que fa referència exactament al que es va presentar a l'assamblea (no la Due Diligenc), és a dir a només és la interpretació/teatralització del document i no al propi document de treball justificat i seriós. Per no l'ensenyes, babau? Ets un veritable inútil.
+10
-2
Passat-Present-Futur
Anònim Barcelona, 18/10/2010 a les 14:38
És veritat que tots el mèrits "al millor Barça de tota la història", no són tots atribuïbles al Sr Laporta. Tampoc seria just no valorar positivament la tasca feta pel Sr Rosell, quan formava "tàndem" amb Laporta...Mes si alguns mèrits ha tingut en Jan, ha sigut que ha sabut envoltar-se de bons actius,com també saber delegar responsabilitats i encertar(amb sort no cal dir-ho) amb les persones en els llocs clau del club(com en Txiki i en Pep)...Però si un fet no se li pot retreure, és que sempre ha intentat donar una imatge el més catalana possible del club...
Seria criticable la temporada que va presidir, en la que se li va presentar la moció de censura i no hi va haver títols; i on teníem un Rijkard i uns jugadors totalment indisciplinats...Però bé cal dir, que aquella moció censura va ser un revulsiu del tot necessari, perquè el Sr Laporta es traiés la sony de les orelles, i no caigués en el simple conformisme d'estar presidint una institució tan important...Perquè a l'any següent vingué "el millor Barça de la història", que era el que tothom li exigia i ho va acabar complint...Mes ara en el Barça del futur,tenim a un Sandro que ha caigut molt baix, en la seva clara deriva convergent, i en l'intent de treure rèdits de les penyes barcelonistes a la resta de l'estat (en un símil a l'alta burgesia catalana amb interessos econòmics a Espanya)...I que independentment dels resultats i dels títols,representa clarament el Barça que sempre seguirà jugant a la lliga espanyola...Quan molts volem que el Barça jugui en una lliga catalana, pròpia del nostre país...O en altres lligues que no siguin l'espanyola; que és el que representa el Barça de futur, en la Catalunya independent del Sr Laporta.
+7
-1
quin plasta l'observador!
pitu, 18/10/2010 a les 14:36
Observador,

No t'hi escarrasis. Això que has penjat no és la Due Diligence. Com amolt és 'poewrpoint' que ens va ensenyar la junta a 'bombo i platillo'. No se si et dediques a l'economia, però si amb això pretenguessis justificar quelcom aniries molt malament...Fent aquestes coses de nen petit quedes retratat com un veritable ignorant. Que no ho veus que això és paper mullat?
+15
-4
L'Observador és un troll a sou d'en Sandro Rosell
Juan Carlos, 18/10/2010 a les 14:29
Observador, només has fet públiques les CONCLUSIONS de la due dilligence. La junta del sandruscu s'ho ha manegat per fer públiques només les dades manipulades que a ells els hi interessava.

Suposo que el teu petit cervell deu entendre que tota una auditoria que han tardat MESOS a publicar-ne NOMÉS unes conclusions esbiaixades, no pot ser només aquesta merdeta de comentari que has escrit.

Les decisions que va prendre l'Assamblea de Compromissaris són il·legals tal i com s'explica aquí
http://www.compromissarisfcb.org/2010/10/exclusiva-la-decisio-presa-per.html
+5
-23
Laporta atrapat per la paranoia
Anònim, 18/10/2010 a les 14:12
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+37
-7
Rossell
Rogerdeflor, 18/10/2010 a les 14:02
votar en blanc.
El fet que l'impulsor de tot plegat, voti en blanc, desacrèdita el procés. El vot del president no pot ser emès en base cap sentimentalisme ni de caire personal ni esportiu. Si Laporta no ho ha fet bé , i tu ho saps,no es pot votar en blanc.
Aquest tio ha perdut els papers.Anant bé va votar el què i va dir el president d'Extremadura.

Laporta President! Catalunya independent!

fora la màfia convergent i els venuts d'esquerra.
+29
-23
Extracte de la Due Diligence
Observador, 18/10/2010 a les 14:01
Due dilligence kpmg_pdf - Presentation Transcript
Pàgina 1
COMPTE DE PÈRDUES I GUANYS A la darrera temporada hi ha hagut pèrdues per €79,6 milions. Pàgina 2
BALANÇ DE SITUACIÓ Dèficit patrimonial de €59,1 milions. Pàgina 3
DEUTE NET € Milions 450,0 430,7 ,2% C 38 400,0 C TA 350,0 TACC -1,92% 291,7 282,2 288,4 300,0 268,0 269,9 261,3 250,0 200,0 150,0 100,0 50,0 - 30 juny 04 30 juny 05 30 juny 06 30 juny 07 30 juny 08 30 juny 09 30 juny 10 El deute net és el més elevat de la història recent del Club i gairebé es dobla en 2 anys. Pàgina 4
RESULTAT NET El litigi amb Sogecable ha provocat una despesa per interessos de demora de €9,6 milions des de la temporada 2004/05 El resultat net sense venda de patrimoni, crèdits fiscals i l’efecte de Sogecable és negatiu en el període del 2003/04 a 2009/10. Pàgina 5
ALTRES DESPESES D’EXPLOTACIÓ € Milions 90,0 83,3 80,0 75,5 ,0% C 19 70,0 TAC 60,0 54,1 56,0 50,0 45,3 38,3 40,0 29,3 30,0 20,0 10,0 - 30 juny 04 30 juny 05 30 juny 06 30 juny 07 30 juny 08 30 juny 09 30 juny 10 Representen el 20% dels ingressos d’explotació en l’exercici 2009/10 Les despeses d’explotació gairebé es tripliquen en 6 anys. Pàgina 6
COMPTES ANUALS Diferència de €90,7 milions de pèrdues Els ajustaments al resultat han permès a l’auditor del Club emetre una opinió neta, tret del cas d’una excepció (MediaPro). L’informe de l’auditor del Club presentava 8 excepcions. Pàgina 7
COMPARATIVA 2008/09 – 2009/10 Increment del 4,6% Increment del 20,8% Les despeses ordinàries superen els ingressos ordinaris en més de €35 milions. Pàgina 8
SOSTENIBILITAT FUTURA Increment de despeses Dèficit de caixa de d’explotació superior als 2009/10 de €117,9 milions ingressos d’explotació. Requeriment de Alt nivell d’inversió en finançament addicional, a jugadors (€178,0 milions) través d’un nou crèdit sindicat. Actes d’inspecció d’exercicis anteriors Revisió de la política de (€62,2 milions) contenció de despeses. L’Entitat requereix urgentment un control exhaustiu de la seva política de costos i despeses en un curt termini. Pàgina 9
SOSTENIBILITAT FUTURA 26/05/08: Compra per €18,5 milions Finalitat: desenvolupar un Parc Esportiu i de Lleure Cost de €1,4 milions per al venedor i de €3 milions a l’intermediari (16%) 28/07/09: Conveni amb l’Ajuntament de Viladecans per impulsar el Parc Esportiu i de Lleure 14/04/10: Els informes de les administracions afectades fan inviable el Parc Esportiu i de Lleure en els termes plantejats Valoració a 30/06/10 per un tercer independent de €5,5 milions Pèrdua reconeguda de €13 milions (€18,5 - €5,5 milions) Pàgina 10
HENRIQUE I KEIRRISON Adquisició al Deportivo Brasil (Henrique cost de €8,8 milions, Keirrison cost de €15,5 milions) Cessió posterior a altres clubs. Agents: cost fix fins a 2011/12 Tots dos jugadors van ser adquirits en un club de la Segona Divisió Paulista de Brasil (Acadèmia Traffic). El cost total dels dos jugadors que no han jugat al FCB i s’han cedit a altres clubs és de €24,3 milions. Pàgina 11
IBRAHIMOVIC La remuneració de l’agent ha estat de €8 milions (€3 milions inclòs al preu, €1 milió en factura i €4 milions per rescissió del contracte). El cost d’adquisició del jugador va ser de €69,9 milions. Es va pagar una prima salarial per adaptació de €4 milions. Pàgina 12
BARÇA TV Va passar de donar beneficis a generar pèrdues a partir de la temporada 2004/05 Les quantitats facturades no s’estan cobrant des de maig de 2005 (€11,4 milions), a causa del litigi amb Sogecable Presenta unes pèrdues estimades en €5,9 milions la darrera temporada. Pàgina 13
MASIA ARGENTINA 45 esportistes Cost de €1,8 milions durant la temporada 2009/10, que inclou despeses de direcció i assessorament per €325.000 Compromís de realitzar aportacions fins a €7,5 milions abans del 2011. El cost fins a 30 de juny del 2010 és de €4,9 milions. Pàgina 14
CONTROL INTERN I AUTORITZACIONS DE DESPESA Algunes despeses d’explotació no documentades i justificades adequadament L’increment de la despesa en el context econòmic actual mereix una reflexió Control de gestió Procediments interns i controls del Club en el context de les bones pràctiques corporatives Insuficient control de la despesa. Pàgina 15
COMPRA D’ENTRADES 1.518 entrades amb un cost pel Club de €631.000 Cost pel Club de €177.000 1.644 entrades amb un cost pel Club de €90.000 El Club va adquirir per a ús intern (no per als socis) entrades per a finals i altres esdeveniments. Pàgina 16
SEGURETAT ESPECIAL I DETECTIUS PRIVATS Serveis identificats amb informàtica, auditories de seguretat de 4 vicepresidents, seguretat en l’entorn de Presidència, seguretat dins l’àmbit 3 proveïdors intern del Club, seguiment de persones externes al Club c. 2 milions des de No hi ha contractes ni propostes ni informes de seguiment al Club 2005/06 fins a La naturalesa d’aquests serveis no resulta evident 2008/09 (Detectius Factures autoritzades gairebé sempre directament per un vicepresident. privats) La facturació d’un proveïdor es va realitzar en imports inferiors a €50.000 fins al juliol del 2008. Posteriorment, al gener del 2009, i un cop pagades, es van abonar i es va fer una sola factura 2 proveïdors Serveis d’auditoria de seguretat de les instal·lacions del Club i programa €656.000 VIP del president (2009/10) (Seguretat Despesa de €516.000. Serveis de seguretat del president i la vivenda especial) particular del president. Mancança de documentació justificativa de la despesa Pàgina 17
ALTRES DESPESES (1) Algunes despeses no justificades/vinculades a l’activitat: Visa €318.000 (2009/10) Els càrrecs atribuïts a Presidència i Junta Directiva els realitzaven a través de la targeta de l’escorta. Despesa de €53.000: inclou càrrecs no justificats mitjançant factura, restaurants en període vacacional, locals nocturns i altres La despesa d’un vicepresident (€26.000) no sempre inclou justificants (inclou una carta de justificació signada pel mateix directiu). Inclou càrrecs a l’Hotel Atlantis The Palm Dubai per €5.167, Emirates Palace Hotel per €563, Shangri-la Hotel Qatar per €1.514, Cipriani London per €4.397, entre d’altres Pàgina 18
ALTRES DESPESES (2) Algunes despeses no justificades/vinculades a l’activitat: Jets privats €362.000 (2009/10) Despesa de €362.000, corresponent a 7 viatges. Únicament dos viatges corresponen a criteri futbolístic de disponibilitat del jugador. Els altres 5 són vols per acudir a dos enterraments, negociacions de jugadors, Final Four i gira per centres de la Fundació Pàgina 19
ALTRES DESPESES (3) Algunes despeses no justificades/vinculades a l’activitat: Restaurants €262.000 (2009/10) En relació amb la despesa de càterings i restaurants classificades com a Relacions Públiques, de €308.000 la temporada 2008/09 i €262.000 la 2009/10, no és possible avaluar la seva vinculació a l’activitat i raonabilitat de l’import. Pàgina 20
ALTRES DESPESES (4) Despeses amb incidència rellevant difícils d'avaluar Càtering Llotja €576.000 (2009/10) Mitjana de €20.000 per partit Despesa de €663.000 la temporada 2008/09 i de €576.000 la temporada 2009/10. La despesa mitjana per partit va ser de €20.000. Pàgina 21
ALTRES DESPESES (5) Despeses amb incidència rellevant difícils d'avaluar Despeses No esportius de €5,0 milions -Abu Dhabi de viatges (esportiu i no esportiu: (2009/10) €1,6 milions) L’exercici 2009/10, la despesa va ser de €5,7 milions. Inclou, entre els viatges de directius i Junta amb independència de si és desplaçament oficial o no. Inclou viatges a Abu Dhabi, Roma i Mònaco, entre d’altres. Pàgina 22
ÚLTIMS ACORDS - RESPONSABILITAT CIVIL D’ADMINISTRADORS I DIRECTORS Última reunió de la Junta Directiva (20/08/10): acord de modificació de la pòlissa d’assegurança de responsabilitat civil d’administradors i directius La modificació cobrirà els actes incorrectes de la Junta Directiva anterior (fins a un total de €25 milions) fins al 30/06/10. S’entenen com a actes incorrectes: “Incompliment del deure, incompliment de les obligacions legals, incompliment de deure fiduciari, incompliment de contacte, incompliment de facultats, negligència, error, declaració incorrecta o enganyosa o qualsevol acció o omissió il·lícita (…)’ S’allarga la vigència de la pòlissa fins a l’any 2016 (abans 2011) Cost prima única d’aproximadament €84.000 Pàgina 23
CONCLUSIONS Pèrdues de €79,6 milions Dèficit patrimonial de €59,1 milions Dèficit de caixa en 2009/10 de €117,9 milions Creixement de les despeses ordinàries sobre els ingressos ordinaris de €35,5 milions Insuficient control de gestió de la despesa en el context actual. Deficiències de control intern en matèria de documentació de la naturalesa i necessitat de la despesa. Pàgina 24
+33
-0
D'acord amb Pilar Raola
Anònim, 18/10/2010 a les 13:59
El vot en Blanc de Rosell es una estafa com una catedral!!! Si la seva junta posa aquest punt del dia a l'assembla si s'estan hores atacant a l'anterior Junta. Rosell mai pot votar en blanc. Això és diu tirar la pedra i amagar la mà. A per cert, perquè ningú parla de les filtracions de l'actual Junta al diari Marca. Estem d'acord que Laporta era extremista de pensaments, però ara és un expresident com un altre i aqui s'acaba l'història. Oi que l'anterior Junta no va airejar les verginyes de la Junta del Gaspar. Pel bé del club la roba bruta es renta a casa!!!!!!!!!!!!!!!!!! És una vergonya que durant la millor época del Barça surtin aquestes coses. I ahir per primer cop en molt temps, un capità del primer equip del Barça parla clar. Xavi diu: no remeneu la merda siuslau!!!
+10
-3
I si pensem
pitu, 18/10/2010 a les 13:59
El que és obvi, no es pot manipular.

1. La Due Diligence no s'ha fet pública. PEr tant, ningú pot opinar amb coneixement de causa. L'única cosa que en sabem és la INTERPRETACIÓ tendencionsa que se n'ha fet per part d'alguns.

2. Lúnica INTERPRETACIÓ vàlida és la que faci el jutge. I això no ha passat!!

2. El primer fet irrefutable és la TEATRALITZACIÓ que n'ha fet la junta actual. En Faus no pot anar prejutjant i fent comentaris incidiosos als fragments interessats que han TRET DE CONTEXT de l'auditoria. No és cap jutge.

3. El que sí es poden llegir són els estatuts. I aquests la directiva actual se'ls ha PASSAT PELS OUS. És justificable?

3. Qui no vegi que és PENÓS utiliztar el Barça per a muntar aquests xous és un veritable incapacitat.

Salut!

+44
-3
Laporta President!
Ànims Laporta, 18/10/2010 a les 13:53
Laporta, no et deixis embaucar per la caverna mediàtica espanyolista! ENDAVANT PRESIDENT!
+39
-4
Rossell FORA!!
jordi., 18/10/2010 a les 13:51
Rossell RENCORÓS. Però "Senyor Rossll pensi que en aquesta vida tot es paga. TOT Sr. Rossell. Miri's per dins Sr. Rossell. I no dubti que de les seva acció els seus ni passaran comptes! Ans o després. Vostè amaga el seu rencor (vot en blanc, el vot de la "inocència" ?)i això el farà caurà amb deshonor.
+4
-28
Laporta: xoriço!
MariaBCN, 18/10/2010 a les 13:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+12
-3
Observador = CNI
Blobi, 18/10/2010 a les 13:49
Senyor Observador, la caverna mediàtica espanyolista li agraeix la feina que està fent en contra del millor President de la història del Barça. Feu pena, aquests "independentistes"
+8
-5
¿Observador?
Anònim, 18/10/2010 a les 13:48
Perdoneu però es té que ser molt observador (mussol vull dir) per dir que al Due Diligence és pública.

On la modem llegir?

Salut i segui destruint el Barça, crec que el Florentino li ha enviat una caixa de purs dels cars a Rosell pagats amb la Visa del madriz.
+29
-4
Laporta President!
Blobi, 18/10/2010 a les 13:47
Pilar Rahola diu als Matins de TV3 que el què va passar durant la passada Assamblea de Compromissaris va ser un "linxament" contra Joan Laporta, i que en Sandro va llençar la pedra i va amagar la mà votant en Blanc.
+5
-9
¿Observador?
Anònim, 18/10/2010 a les 13:45
Perdoneu però es té que ser molt observador (mussol vull dir) per dir que al Due Diligence és pública.

On la modem llegir?

Salut i segui destruint el Barça, crec que el Florentino li ha enviat una caixa de purs dels cars a Rosell pagats amb la Visa del madriz.
+9
-6
Alguns sembla que vingueu de l'hort
Salva, 18/10/2010 a les 13:43
I amb quina targeta paga qualsevol empresa els perfums i els puros, amb la del gerent?
+17
-4
Laporta President!
Blobi, 18/10/2010 a les 13:42
Pilar Rahola diu als Matins de TV3 que el què va passar durant la passada Assamblea de Compromissaris va ser un "linxament" contra Joan Laporta, i que en Sandro va llençar la pedra i va amagar la mà votant en Blanc.
+5
-27
Laporta: menys plorar i més explicar
Anònim, 18/10/2010 a les 13:37
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+20
-18
Arguments tronats
Observador, 18/10/2010 a les 13:32
Aquests arguments no porten enlloc. En comptes de dir " no tenim res per amagar i tot té la seva explicació ", el que calia, atès que la Due Diligence és pública i conté dades concretes, era replicar una per una totes aquestes dades.

Això no ho ha fet, només s'ha limitat a acusar els demandants de 'voler arruïnar la seva carrera política'.

Pobres arguments davant d'una realitat que sembla que s'imposa sense pal·liatius: el malversament de diners del Club en afers particulars, com si els diners fossin seus.
+27
-1
Culé indignado
Anònim, 18/10/2010 a les 13:28
Porqué no se ha observado el artículo 50 de los Estatutos del Club"... El presidente o presidenta de la Junta Directiva o Comisión Gestora cesante, o cualquier miembro de ésta en el que aquél o aquélla delegue, podrá intervenir en la primera Asamblea General Ordinaria que se celebre para explicar la liquidación del ejercicio económico vencido y proponer su aprobación". Una junta tan legal y no deja a la anterior exponer sus números? Torquemada en estado puro.

+6
-20
fa pena!!
culer, 18/10/2010 a les 13:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+30
-1
Ell a creure
Anònim, 18/10/2010 a les 13:25
En Rosell sap el que ha de fer, ell a creure el que li diuen els amos.


http://www.youtube.com/watch?v=FeddjAe_OTc

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: