La Garrotxa.info | Actualitzat el 15/10/2010 a les 19:15h
Atac vandàlic a la seu del PSC d'Olot
La seu del Partit dels Socialistes de Catalunya a Olot presenta, aquests dies, una imatge poc habitual, amb tota la façana plena de pintades en contra de les polítiques de la formació. A les pintades, tracten als socialistes de "traïdors a la classe obrera" i parlen de "corrupció". També utilitzen el nom d'una mítica pel·lícula d'animació per fer la seva particular versió amb "Ali baba i els 40 lladres".
El primer secretari del PSC a la Garrotxa, Albert Bramón, ha explicat en declaracions a LaGarrotxa.info que "el que és desagradable és veure que hi ha gent que és capaç d'embrutir les coses dels altres sense cap més fonament que la mala llet". Bramón, que ha lamentat els incidents i ha afirmat que amb tota probabilitat deixaran la investigació a mans de la policia per què trobi més pistes sobre els autors, ha afirmat que "estem exposats" a casos així. El líder del PSC a la comarca també ha dit que intentaran netejar les pintades el més aviat possible.
Vandàlic, no gaire. No es veu res trencat. Una pintada, res més que una pintada. Heu rebut alguna ordre de magnificar l'acció? Esborrona pensar en la victòria a les urnes, sortosament impossible, de la bretolada socialista. En lloc de mitjans de comunicació tindríem fulls parroquials socialistes.
+1
-0
psoe=camorra
psoe=màfia, 16/10/2010 a les 19:12
On és el vandalisme? L´acció està plenament justificada, criticar-la és anar contra la llibertat d´expressió de la gent.
+1
-0
vandàlic? siguem més rigorosos
roberto, 16/10/2010 a les 16:44
vandàlic? si us plau siguem més rigorosos!
+3
-0
Atac?
AliBay, 16/10/2010 a les 11:39
Home, un atac vandàlic és alguna destrossa, una trencadissa de vidres, silicona als panys si voleu però, unes pintades?
+4
-0
montilla es teva la policia particular?
Anònim, 16/10/2010 a les 07:44
Al Carrrer Gran de Gràcia la UGT-CCOO van pintar la tira de façanes i la Policia del Montilla no investiga res de res; Montilla, el PSC te dret de cuixa? per cert a Olot, el PSC s'ha convertit en uns secta de capellans que ho controla tot!
+4
-0
Fonamental que la majoria us volem fora i que uns quants ho han deixat palès a la façana
pszero, 16/10/2010 a les 04:35
Sense cap fonament, diu?. Visca Catalunya Independent!. Això si es un fonament.
+3
-0
Les .........
Antoni Jou, 15/10/2010 a les 22:52
....enquestes no els acaben de posar en bon lloc i ja no saben que fer
+4
-0
Investigar?
Anònim, 15/10/2010 a les 21:02
i des de quan la nostra policia investiga pintades a les parets? em pensava que estava per perseguir malfactors!
+7
-1
Doncs que les netegin
sergibr, 15/10/2010 a les 20:02
Parlar d'atac referint-se quatre pintades em sembla si més no, exagerat.
I bé, tampoc estem parlant de les germanes de la caritat...
+5
-0
De primera i de segona
Anònim, 15/10/2010 a les 19:58
Totes les seus d'ICV són objecte sistemàtic de bretolades i no passa res. Però embruten una mica la façada d'una seu del PSC i, ai, Mare de Déu!
+4
-0
Cuidem el llenguatge
Josep M, 15/10/2010 a les 19:30
A la major brevetat possible: Molt malament, castellanada grossa.
Intentaran netejar les pintades quan abans millor, o el més aviat possible