ACN | Actualitzat el 10/10/2010 a les 16:31h

Tura acusa CiU de crear inseguretat

Montserrat Tura. Foto: psc

La número dos de la candidatura del PSC a les properes eleccions al Parlament de Catalunya i consellera de Justícia, Montserrat Tura, ha acusat aquest diumenge CiU de "crear inseguretat" amb la notícia que la Generalitat emetrà bons d'inversió per aconseguir liquiditat.

Durant una visita a Vilafranca del Penedès (Alt Penedès), ha ironitzat que l'actuació del Govern "sembla que aquí sigui un daltabaix" i ha recordat que "no és excepcional" que els governs facin emissions de deute públic.

En aquest sentit, Tura també ha lamentat l'actitud de la federació nacionalista assegurant que la iniciativa "no necessita veus que posin en risc el prestigi i la solvència" de l'executiu.

Navega per les etiquetes

TuraCiUPSCBons

COMENTARIS

+1
-0
amb Espanya tenim crisi per dècades
Anònim, 11/10/2010 a les 10:07
Quina barra!! El tripartit ha saquejat les arques de la Generalitat i ara encara donarà les culpes a CiU de que no hi hagi un euro a la caixa. On és el magnífic finançament que es va obternir 'gràcies' als sociates ??? Aquí fins l'últim alè tothom es dedicarà a robar tot el que pugui
+1
-0
La merda sota la catifa...
desgavell, 10/10/2010 a les 23:51
... i el clan Montilla, en plena campanya electoral, al damunt dels bonys.
+1
-0
Mentides
XX, 10/10/2010 a les 19:23
No importa que estigui tot fet una merda, l'important és que ningú no ho digui. Mentre es veuen obligats a emetre bons per si els particulars piquen (mercats i banca ja no compren aquestes porqueries), les subvencions a partits parlamentaris augmenten en uns centenars de milions. Crec que ja podem dir, sense exagerar, que amb Franco estàvem millor.
+1
-0
Mal perdre
Claudi Parera, 10/10/2010 a les 17:31
Aquesta dona vol amagar la mísera gestió dels sociatas i el tripartit acusant a CiU per dir la veritat. Com no tenen cap idea en positiu , aleshoras lo més facil es tirar contra l´oposició. Estem ben possats amb aquest PSC de perdedors enrabiats !
+0
-0
Mentides
XX, 10/10/2010 a les 16:49
No importa que estigui tot fet una merda, l'important és que ningú no ho digui. Mentre es veuen obligats a emetre bons per si els particulars piquen (mercats i banca ja no compren aquestes porqueries), les subvencions a partits parlamentaris augmenten en uns centenars de milions. Crec que ja podem dir, sense exagerar, que amb Franco estàvem millor.
+3
-0
No hi ha pas histèria, senyora meva
Salvatore, 10/10/2010 a les 16:48
Emetre bons als ciutadans, no és propi d'un govern "que ha fet una gestió excepcional" i que gaudeix d'un sistema de finançament "estratosfèric".
El que passa, Sra Tura, és que la majoria de catalans no sóm els imbècils analfabets que acostumen a votar el P$C, i que per tant, no entenem aquesta emissió de bons, a no ser, que la tresoreria pública estigui en fallida, cosa que és més que probable, i exigim que el Coseller de Finances, doni una explicacií pública i raonable de la situació actual.
S'atreveix Vostè a donar una explicació raonable?

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: