Quico Sallés | Actualitzat el 08/10/2010 a les 16:45h

Aquí no hi veig cap estelada!


Aquí no hi veig cap estelada!
Carles Roca no hi veia cap estelada. Foto: Adrià Costa

El minifundisme independentista arriba a cotes insospitades. Un exemple clamorós va ser aquest dilluns durant l'assemblea de “reagrupats i solidaris” que clamava unitat a les formacions de Joan Laporta i Joan Carretero. En el torn d'intervencions, el regidor de la CUP a Cardedeu i capdavanter de Crida per la Terra, Carles Roca, es va queixar tot inquirint el públic que “no hi veia cap estelada”. El públic estranyat assenyalava les dues estelades que penjaven rere seu. Se les va mirar i va insistir: “Jo no hi veig cap estelada”. Per Roca l'única estelada és la d'estel vermell. Els assistents es sollevaren davant la ridiculesa de la proposició. “Una assemblea per la unitat de l'independentisme i no es posen d'acord ni amb la bandera” devia escriure l'agent del CNI en el seu informe.

COMENTARIS

+1
-0
la catalana i prou!
joan baixès, 14/10/2010 a les 20:49
M'oblidava dels ultres espanyols. Ells també la portaven a les seva manifestació "fatxa" de Barcelona el dia de Santa Pilar. Vigileu! Que no ens prenguin la cartera.

un reagrupat
+1
-0
la catalana i prou!
Anònim, 14/10/2010 a les 20:42
Correm el perill que els espanyolistes s'apropiïn de la bandera catalana i ens deixin les estelades pels catalans que no són de cultura i llengua castellana. Aneu en compte, ja ho han començat a fer els de ciudadanos i els del pp, com també els de'n supermontilla (o era superlópez?). No us oblideu mai de portar banderes catalanes sense estel amb vosaltres, la bandera catalana també és independentista com ho són la de tots els països independents, que no volen perdre la sobirania.
Voleu això:

BANDERA CATALANA = BANDERA CONSTITUCIONAL ("la nuestra")
BANDERA ESTELADA = BAANDERA INCONSTITUCIONAL ("catalinos")

Vigileu, els espanyols estan acostumats prendre'ns-ho tot, com sempre han fet.
+2
-0
PD...
Jordi Freixas, 13/10/2010 a les 15:46
Qualsevol espanyol que entri i llegeixi aquesta porqueria es fotrà un bon tip de riure. Vosaltres seguiu donant munició, que al final ens la fotrem tots plegats.
+2
-0
Una mica de respecte per a l'estel vermell...
Jordi Freixas, 13/10/2010 a les 15:39
Abans que res, vull aclarir que jo, ni sóc votant de les CUP, i tot i sentir-me identificat amb les esquerres, no me'n sento amb el comunisme (encara que no per això, em posaré a faltar-li al respecte a qui sí que ho senti, simpatitzi amb aquestes sigles, o hi militi).

En referència a la noticia he d'aclarir algunes coses:

1- Els termes que s'han utilitzat per donar la noticia en sí mateixa, són propis de la demagògia i de la mala fe. El mateix puc dir sobre alguns dels comentaris que aquí s'han publicat.

2- No vaig poder escoltar bé algunes paraules del senyor Roca perquè l'equip de so no era precisament una meravella. Amb tot plegat no recordo haver-li sentit fer cap referència a que "aquí no hi hagués cap estelada" o que "aquí hi faltés una estelada" (però sobre això ja us dic: no ho vaig sentir bé i per tant no em pronunciaré). Però el que sí que recordo perfectament, és que durant la seva intervenció, algú el va arribar a interrompre per increpar-lo, quan ell va fer referència a que en aquesta unitat de l'independentisme TAMBÉ HI HA DE SER L'ESQUERRA INDEPENDENTISTA.

Fos la persona que fos que increpés al senyor Carles Roca, no tenia cap dret en interrompre'l; CAP NI UN. Val a dir que la persona que ho va fer es va desacreditar totalment de cara a participar a una assemblea que tenir per objectiu principal ser UNITÀRIA.

3- A mi personalment no em va molestar que "només hi hagués una estelada" perquè em sento identificat amb qualsevol de les dues. Ara bé: des del moment en que un sector de l'independentisme pot sentir-se exclòs per aquest descuit (perquè si no ens posem a mal pensar ens hem d'imaginar que cal atribuir-ho a un simple descuit), i més encara quan estem parlant d'establir una UNITAT, caldria tenir-ho més en compte de cara a un futur; sobre el tema en concret de que hi faltava una estelada a l'assemblea, es pot arribar a justificar amb que ningú hi havia pensat perquè som humans i de vegades cometem errors, però MAI, aprofitar aquesta qüestió per faltar-li al respecte a una persona. Sobretot perquè no va dir res que no anés en la mateixa direcció de cercar la unitat, que en definitiva se suposa que és el que veníem a buscar totes i tots plegats. Ah, i si a algú li molesta que en aquest procés d'unitat també hi participin "els comunistes", doncs a mi em molesten moltes altres coses de la gent, que em toca empassar-me dia a dia. Per exemple... que el conservadorisme d'alguns arribi a l'extrem de fregar la rebequeria i la mala educació, a fi de faltar al respecte a una persona i a una ideologia que, conseqüentment amb el que s'està reivindicant, NO DEIXEN DE SER TAMBÉ COMPANYS VOSTRES, per menys que us agradi. També em molesta i molt, que molts d'aquests comentaris s'hagin escrit des de l'anonimat i que no tingueu ni tan sols la mínima decència de posar els vostres noms i cognoms. Això és indecent i immoral.

O sigui que qui vulgui anar per aquí donant lliçons, que comenci per ser una mica conseqüent, i deixi de faltar al respecte a qui no pensa com vosaltres, perquè si no, vosaltres també haureu de donar explicacions a les generacions futures sobre perquè en el moment de la nostra història més propici per a la independència del nostre país ens varem quedar a veure-les venir.

Apa, salut!
+1
-0
Drapets
Anònim, 11/10/2010 a les 09:58
Malgrat que potser va dir que li faltava i no que no la veia, pífia important del redactor, ara no estem per drapets de coloraines. Les banderes serveixen pel que serveixen però ara no tenim temps ni energies de sobres per posar-nos a discutir sobre colors. No ens despistem i anem per feina, votem independentista.
+2
-0
Tens tota la raó!!
Albert (Cardedeu), 11/10/2010 a les 02:07
Jo en aquest home el conec, i és un auténtic patriota, i no és com la majoria que mol parla però desde casa sensa fer re per el seu pais, i en un pais que representa la gent independentista d'esquerres i dretes trobo que havian d'haver les dos senyeres, ja que en "teoria" era per l'unitat de l'independentisme a nose que estigui equivocat, mol critica a un patriota com ell pero aquí al final la majoria són independentistes de boca, moltes gracies Carles per representa a TOTS ELS CATALANS.
+2
-0
Tens tota la raó!!
Albert (Cardedeu), 11/10/2010 a les 01:34
Jo en aquest home el conec, i és un auténtic patriota, i no és com la majoria que mol parla però desde casa sensa fer re per el seu pais, i en un pais que representa la gent independentista d'esquerres i dretes trobo que havian d'haver les dos senyeres, ja que en "teoria" era per l'unitat de l'independentisme a nose que estigui equivocat, mol critica a un patriota com ell pero aquí al final la majoria són independentistes de boca, moltes gracies Carles per representa a TOTS ELS CATALANS.
+1
-0
incompetència
fartdedigitals, 11/10/2010 a les 00:20
Jo hi era i el que va dir es "m'hi falta una estelada", en referència a l'estel vermell.Que no te res a veure amb "no hi veig cap estelada".Si el redactor d'aquest article m'enganya sobre un fet on jo era present , ho sento però no puc creure res del que surti publicat en aquest digital.I no soc integrant de l'esquerra independentista ,només estic fart de que em manipulin
+3
-1
volem una nació comunista?
Joaquim Devesa-Crespo i Berenguer, 10/10/2010 a les 18:33
per mi l'estel vermell entra de ple en el socialisme i en el comunisme i no estic en condra d'aquests però, val mes una bandera neutral.
+8
-1
Buf
Miquel de Barcelona, 09/10/2010 a les 22:13
Aquest paio és un cretí integral i va tenir sort que a la sala ningú perdés la paciència amb la seva estupidesa i li fotés un parell de calbots.
+11
-1
antimarqueting
Anònim, 09/10/2010 a les 17:55
Jo era present quan només començar la seva intervenció davant una Assemblea preparada en un temps rècord i amb una sala plena a petar, la preocupació d'aquest home era que no hi veia l'estelada que ell volia.. mare de Déu home, haver-la portat!! una noia que era a l'equip organitzador el va increpar que si no li donava vergonya que en comptes de felicitar els companys que havien dut les estelades i les cadires i tota la resta..no se li acudia res més.. Poc favor li fa aquest paio al seu partit!! d'això jo n'hi dic antimarqueting.. haver-se quedat a casa a fer mitja!
+7
-1
.
Anònim, 09/10/2010 a les 14:52
Amb retardats com aquest el pais no anira enlloc.
+14
-3
Autosuficiencia ridícula
Charly Brown, 08/10/2010 a les 20:29
Es pensen que son el centre de l'univers i només son un petit grupet d'un país que no pot arribar a regir-se per culpa de rucades com les seves.

A qui collos l'importa que l'estrella de la bandera sigui vermella o blanca si del que es tracta és de ser independents.

La estrella i la bandera seràn del color que vulguin la majoria de ciutadans quan siguem independents i aquella i no cap altre serà la bandera de tots els catalans i no hi ha més a dir
+14
-4
Mala llet.
Anònim, 08/10/2010 a les 20:28
Quina gent més ignorant aquests de la CUP, la seva ignorància només la supera la seva mala llet.
+11
-1
aneu al metge
sergibr, 08/10/2010 a les 20:10
DALTÒNICS PER LA INDEPENDÈNCIA, JA!!!!!!!
+0
-6
Pobre noi que es pensa que és modern
Anònim, 08/10/2010 a les 19:23
Val més viure als anys seixanta amb dignitat que arrossagan.se per terra com la majoria
+0
-8
Pobre noi que es pensa que és modern
Anònim, 08/10/2010 a les 19:22
Val més viure als anys seixanta amb dignitat que arrossagan.se per terra com la majoria
+4
-5
les CUP estan fent una gran feina
carlos, 08/10/2010 a les 19:00
les CUP estan fent una gran feina en l'àmbit municipal! Només heu de recordar que l'impulsor de les consultes va ser el regidor de la CUP a Arenys de Munt, el gran Ximenis!!!
+15
-4
CUP
AliBay, 08/10/2010 a les 18:36
I què n'espereu d'un grupet, les CUP, que davant del substantiu independència sempre valoren més i anteposen els adjectius: marxista, feminista, ecologista, anticapitalista, solidari i sostenible? Si algú es fixa en l'estel que hi ha damunt les quatre barres més que en les quatre barres, només es mereix un nom: traïdor.
+4
-29
Yo tampoco
Francesc Franc, 08/10/2010 a les 17:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+11
-2
Quin pocasolta!
Anònim, 08/10/2010 a les 17:32
Aquest paio és un superficial de collons, quan a més se li veu la cara s'entén el motiu, és el típic espavilat que li encanta donar lliçons, d'aquesta mena de pesats no ens en fa falta cap.
+8
-2
Sort que Reagrupament no hi ha pactat
L. Serres, 08/10/2010 a les 17:11
És ben bé que cadascú té el que es mereix. Fa uns dies es va saber que el tal Roca no pactaria amb Reagrupament perquè exigia una sèrie de llocs a les llistes de la formació independentista. Ja se sap que a en Carretero no li agrada la gent que li va amb exigències, encara menys extemporànies. Ara, a més sabem, que aquest Roca és un veritable ruc.
+14
-3
-
Anònim, 08/10/2010 a les 16:59
Què es pot esperar de les CUP, que viuen encara als anys 60 del segle passat?

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: