COMENTARIS

+
0

-
0
ESTIC CONFÔSJuli, 14/10/2010 a les 06:04
Juli Palou
Perdoneu la interrupció! Jo vaig ser militant i dirigent del PSAN durant molts anys i anys difícils i encara tinc la majoria dels principis que vaig apendre... M'agradaria veure per un forat els comunistes de tota la vida amb els "pijos" ca...rismàtics de sempre. El Psan hauria de haber donat suport a una unitat independentista en acte que l'hauria honrat en l'alliberament nacional i de classe. La raó que ens dona no hem valen, el fet que en la Porta sigui verge en independentisme i no hagi estat mai estat mai autonomista. RECORDA JOSEP GUIA EL FRONT
PATRIOTIC! Les CUP també són verges d'autonomisme, perque no va donar suport com a partit en les darreres municipals? Només a nivel de base.... Pep t'aseguro que no sóc ni molt menys de reagrupament, només estic confòs

+
5

-
0
Països CatalansAnònim, 08/10/2010 a les 13:57
Com que la notícia m'ha sobtat, he buscat informació. Al blog d'en Guia hi he trobat això:
"he fet i faré tot el possible, en aquests moments en què la independència ja no és una referència llunyana, per tal que la Catalunya completa (altrament dita Països Catalans) sigui inclosa com una reivindicació concreta, no retòrica, als programes de les opcions que volen incloure-la. No n'hi ha prou amb un "Visca els Països Catalans" i oblidar-se'n a l'hora de fer els manifestos i els programes. A hores d'ara, això ja sembla una burla. Cal concretar com i de quina manera entra la nació catalana completa en el procés d'independència. Aquest és el nostre repte, aquesta ha estat i és una de les missions fonamentals del PSAN i, doncs, siguin benvinguts i bentrobats els qui estan disposats a assumir-ho al seu programa, amb una perspectiva veritablement nacional, no regional."
Ho entenc perfectament. Me n'alegro. La meva tria està feta.
Benvinguts i bentrobats!

+
2

-
1
Pero ke pasa !!!Naxo, 08/10/2010 a les 12:36
ostias poraki y mas ostias por allí, como podeis ser asin yo he votado a erc por ke son los ke joden mas al pp y a españa y aki defendeis a peña ke ha metido la mano en la kaja, roser porfa no votes a esos korruptos vota a peña ke sea legal y ke realmente este al lado de la peña, kuantos havian en la mani de la huelga de konvergencia y de los sociatas tampoco fueron mira tu los ke fueron ke estan mas cerka del pueblo y votalos da igual ke sean reagrupadillos, iniciativos, eskerranos, ...pero al menos ke esten por la peña

+
2

-
0
Sí però noDomènec, 08/10/2010 a les 11:58
Roser, 08/10/2010 a les 11:28
Estic d'acord amb tu... però no del tot.
Si la democràcia funcionés amb garanties democràtiques segurament tots els partits polítics ho serien, però en canvi hi ha opcions que podríem qualificar de "dubtosa moralitat democràtica", com els xenòfobs o els que s'alimenten de prejudicis basats en mentides i que fomenten l'odi i la discriminació.
És clar, per més democràcia que estem, que ja en parlaríem, personalment trobo absolutament criticable (i abominable) votar a partits d'aquest tipus.
Ull, que no és el teu cas.
Convergència només mira pels seus interessos i per aconseguir més poder per damunt de tota la resta, però tampoc el qualificaria un partit antidemocràtic, només immoral.
Sobretot perquè s'omplen molt la boca de Catalanisme i de nacionalisme però molt poc fan per preservar la nostra cultura, la nostra identitat o la nostra història.

+
6

-
0
GuiaAnònim, 08/10/2010 a les 11:52
Sovint en deman com es possible que un exmembre del PCE(internacionalista) sigui l'actual president de la Generalitat de Catalunya.I com es possible que un home com en Guia no hagi pogut accedir mai a un carrec politic com es mereix. En Guia li dona mil voltes al Monty.

+
0

-
0
Escolta "anònim".Roser, 08/10/2010 a les 11:28
Escolta "anònim"...totes les opcions politiques son criticables, només fartaria!...el que ja és més discutible és que es critiqui a la gent per votar a qui vulgui.
Aixó només ho fan els que tenen greus deficiències democràtiques.
El vot, en qualsevol democràcia que ho sigui, és lliure.

+
0

-
0
puntualitzemAnònim, 08/10/2010 a les 10:36
roser: "tot el demés no ens convenç gens ni mica, massa trepa i massa friki, l'independentisme ha de fer taula rasa i trobar gent seriosa i solvent que doni comfiança, no aquesta colla d'aventurers de la politica que no inspiren gens de comfiança, i menys amb l'espectacle grotesc que ens estan representant des de fa uns mesos"
Això és atacar unes formacions i la gent que les integra, utilitzant una opinió personal, a més, perquè jo puc opinar que, per trepes, els de CIU.
Rogerdeflor en cap moment t'ha insultat, només t'ha intentat fer veure la incoherència dels teus raonaments. El que exposes no implica votar CiU, així que sembla més aviat que ja estaves més que convençuda.

+
12

-
0
És una Bona NotíciaMarçal, 08/10/2010 a les 09:29
Molt bé això és una molt bona notícia per la coalició Solidaritat Catalana i l'independentisme en General.
Tot el que sigui unir-nos és bò,però com és que els de Solidaritat es poden unir amb el PRC,Els Verds,PSAN,Democràcia Catalana,ect..i els de reagrupament son incapaços de fer el pas?
No deia carretero que si sortia alguna cosa més potent RCat i aniria?
No serà que alguns ja es veïen exercint de diputats i ara s'els a girat la truita?
Reagrupament siusplau feu el pas ja!
Tots units!

+
0

-
10
Rogerdeflor, maleducat.Roser, 08/10/2010 a les 09:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Escolta Rogerdeflor, tu, si vols, vota a ERC, o sigui, a n Montilla, que nosaltres, la meua familia votarem a CiU.
Si, avants votavam a ERC, però aixó ja no tornarà a passar mai més. Més endevant, si el que fa la nova CiU no ens agrada, ja tindrem temps de canviar a algú altre que ens convenci, però per ara, tot el demés no ens convenç gens ni mica, massa trepa i massa friki, l'independentisme ha de fer taula rasa i trobar gent seriosa i solvent que doni comfiança, no aquesta colla d'aventurers de la politica que no inspiren gens de comfiança, i menys amb l'espectacle grotesc que ens estan representant des de fa uns mesos.
Per cert, que ets un mal educat recriminant el vot dels demés, un mal educat i un antidemòcrata. Jo no em fico amb el que votan els altres, i aquesta és un altre diferencia que senyala el tarannà dels actuals "independentistes" i els seus "encarregats" de fer "agit-prop" amb una agressivitat inussitada i molesta.
M'acabes de donar un munt d'arguments per no votar el que tu defenses.

+
16

-
0
Roser , RoserRogerdeflor, 08/10/2010 a les 09:05
No em fagis riure!! aquesta vegada votarem tots a CIU, i abans a qui votaveu? al PSOE? o a ICV? Potser a esquerra ( això ja s'entendria més) Roser, si vols tenir més ganes encara de votar CIU mira't el video de l'Hotel del Palau. Les cares dels que declaren són tot un poema. Una altra pregunta. QUe fa el jutge del cas Palau de la Musica, que encara no ha obert la boca quan aviat farà un any?. Que potser està esperant que CIU tingui la majoria , per que Millet comenci a vomitar tota la trama de finançament ilegal de Convergencia. Com es pot votar a un partit que esta podrit per dins des del cap de poc de neixer. Voteu , voteu CIU. Us quedarà la cara d'imbecils al cap 4 dies

+
3

-
0
Ja em perdonareu...Domènec, 08/10/2010 a les 08:36
Ja em perdonareu la meva ignorància, però m'agradaria saber, si tan Solidaris com Reagrupats voleu la unitat, per què us passeu el dia criticant-vos els uns als altres?
A veure si algú pot explicar-me el concepte d'unitat perquè segons el meu els vostres comentaris no uneixen, i els vostres vots, tampoc.

+
0

-
9
Ja ho tenim clarRoser, 08/10/2010 a les 07:44
Ho lamento molt, m'havia ilusionat però ara ja tot és molt clar.
Uns i altres no son més que quatre vivales jugant amb els sentiments de la gent per trepar i situar-se al mon de la politica.
Com que ara, el prioritari és fer fora el tripartit, a casa ja ho hem decidit, aquesta vegada votarem tots a CiU, i com que en democràcia mai hi ha res definitiu i cada 4 anys podem canviar, més endevant ja veurem el que fem, si de veritat surt una opció independentista que no produexi vergonya aliena.

+
14

-
4
Solidaritat i ReagrupamentMarc Girona, 08/10/2010 a les 01:14
S.C.I no petarà ni de llarg,això ho sabem tots i crec que el que diu això és un d\\\'E.R.C que és això el que uns agradaria que s.C.I petés per què RCAT no si posi d\\\'acord així poder seguir a la mamella del estat espanyol i el vostre fals independetisme.
Som molts els de Reagrupats que volem un pacte amb Solidaritat cada cop més,és evident que per nosaltres sols no farem res.
Amb Laporta i els seus fariem el milor resultat del Món
Però si en Joan Carretero al final no va amb S.C.I al final alguns Reagrupats si que i anirem.
Volem unitat amb Solidaritat,desfem les llistes dels collons i anem tots a una!

+
6

-
31
SCI acabarà petantbutaneru, 08/10/2010 a les 00:11
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
SCI s'està aprofitant de la debilitat de tota una sèrie de partits minúsculs per fer-se autopropaganda. La realitat és que en aquest projecte no hi ha cap mena de coherència, és un poti poti d'ecologistes, marxistes, demagogs , ultraliberals com el Laporta, convergents rebotats, gent d'extrema dreta com el Rubèn Novoa... i tot això pagat amb un munt de diners posats per una fundació de CiU. És molt poc seriós i no em mereix confiança. Jo votaré Reagrupament.

+
3

-
19
SCI acabarà petantbutaneru, 08/10/2010 a les 00:08
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
SCI s'està aprofitant de la debilitat de tota una sèrie de partits minúsculs per fer-se autopropaganda. La realitat és que en aquest projecte no hi ha cap mena de coherència, és un poti poti d'ecologistes, marxistes, demagogs , ultraliberals com el Laporta, convergents rebotats, gent d'extrema dreta com el Rubèn Novoa... i tot això pagat amb un munt de diners posats per una fundació de CiU. És molt poc seriós i no em mereix confiança. Jo votaré Reagrupament.

+
21

-
4
molt criticar...Anònim, 07/10/2010 a les 23:30
molt criticar des de reagrupament, però SCI va fer pactes i sumant gent...no sé si molta o poca, però sumant... a, clar, que tots els altres són els dolents i oportunistes! nosaltres som els transparets, no volem cadira (però no cedim ni un centímetre, faltaria mes, per dignitat!).
Aquí falla alguna cosa..
per altra banda els darrers llocs, des del principi, es reservaven com a posicions "honorífiques". És evident que no sortiran mai... A Rcat, el que es reserva, pel que sembla, són els 1rs llocs. I tan de bo no pogués dir això, ja que jo tenia clar que els votava, però cada vegada me n'he de desdir més (mira que havia fet campanaya a favor seu al principi de SCI, discutint amb amics, però ara cada cop em fa més vergonya..).

+
19

-
1
Molt positiuAnònim Barcelona, 07/10/2010 a les 23:03
És molt positiu que s'aglutinin les diferents forces independentistes en una coalició. Primer la independència, i anant el màxim de junts; siguin més lletjos o més macos els que ens acompanyin, siguin més d'esquerres o més liberals...Anar junts cap a la independència necessita un acte de maduresa per part de tots els independentistes,que és el que ens conduirà cap al sentit real de l'Estat.

+
20

-
4
Solidaritat i ReagrupamentMarc Girona, 07/10/2010 a les 22:54
Trobo del tot lamentables alguns comentaris dels (companys)de Reagrupament.Vull creure que no provenen d\\\'ells,segurament és gent de ERC per a dividir-nos
En Josep Guia és un lluitador infatigable pro-unitari desde sempre en l\\\'independentisme,en el moment en que Àlex Fenoll de similar trajectòria es desfa de la nostre organització ens hauriem de mirar,es del tot preocupant, que ens passa a Reagrupament alguna cosa no funciona,ja que la nostre feina és unir l\\\'indpendetisme,no dividir-lo.I menys insultar a persones que han fet tant per el País.Vull creure que això no ho diuen ni prové de companys nostres.
Amb sap molt greu que l\\\'Àlex Fenoll s\\\'hagi donat de baixa.Els seus motius tindrà,espero que no s\\\'hagi cremat com d\\\'altres i ser que sempre ens mantindrà la simpàtia i respecte cap a nosaltres.
Hem de fer algua cosa això no pot seguir així.
M\\\'agradaria que anessim tots units el nom ja més igual,si ens hem de dir Solidaritat endavant!Pensem,hi

+
5

-
21
ha de ser burro per no voreuToni Diaz, 07/10/2010 a les 21:54
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Tens raó Alex...\\\"no son aigua clara\\\"... s\\\'ha de ser burro per no voreu. Jo sempre me fiat dels de Reagrupament i els votare... Solidaritat es un buf (i fa tuf)que ha sortit perque Reagrupament fa molta por a molts. Reagrupament te el meu vot garantitzat...

+
10

-
33
Molt bo!!!XavierV, 07/10/2010 a les 21:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
O sigui, poden arribar a acords amb un partit marxista, que deuen ser 4 o 5 persones, i no poden fer una coalició amb RCat perquè hi ha diferencies a l´hora de fer les llistes...Són molt bons aquests de SCI!!!

+
10

-
24
Solidaritat no es aigua clara.... Alex Figueres, 07/10/2010 a les 21:36
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquet partit del Laporta cada cop te menys credibilitat.... es veu d'una hora lluny que ha sortir per carregar-se el independentisme extraparlamentari.... No ho tenia garie clar pero gràcies a molts amics m'han fet obrir els ulls i queda clar que Solidaritat no es aigua clara.... Votaré com ells a Reagrupament que no diuen mentides ni enganyen a la gent.

+
6

-
19
Quanta demagògiaSir James, 07/10/2010 a les 20:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
"Manca de democràcia interna" diu el Fenoll aquest sobre Reagrupament. És possible. Però no pretendrà fer-nos creure que al seu comunista partit es practica la democràcia? Quanta demagògia. El Guia sempre ha predicat que la independència ha d'assolir-se a la vegada per a tots els Països Catalans, i està en contra que la aconseguesca només Catalunya, perdó, el Principat, diu ell, que és republicà.

+
8

-
19
estranyAnònim, 07/10/2010 a les 20:20
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Però com s'ho han fet per posar-lo democràticament sense passar per les primàries? En Valdero i en L.Tena, els de l'enginyeria jurídica, no havien posat una claúsula referent a que "passades les primàries, no es poden modificar les llistes". O això només juga pels destinataris de l'OPA? Ai, ai.

+
63

-
4
Valentia davant els insultsSerrell, 07/10/2010 a les 19:40
Enhorabona a la gent del PSAN per la valentia de sortir de la marginalitat en la que està encallada la resta de l'esquerra independentista. Segons s'exposa al document conjunt d'acords, condicionen la seva col·laboració a que la Nació completa tingui la visibilitat que fins ara no ha tingut cap partit d'incorporar de manera descarada al seu programa. Per tant no feu cas de les desqualificacions.
Visca els Països Catalans, Lliures.

+
26

-
2
Valentia davant els insultsSerrell, 07/10/2010 a les 19:38
Enhorabona a la gent del PSAN per la valentia de sortir de la marginalitat en la que està encallada la resta de l'esquerra independentista. Segons s'exposa al document conjunt d'acords, condicionen la seva col·laboració a que la Nació completa tingui la visibilitat que fins ara no ha tingut cap partit d'incorporar de manera descarada al seu programa. Per tant no feu cas de les desqualificacions.
Visca els Països Catalans, Lliures.

+
3

-
54
Pobre país!Anònim, 07/10/2010 a les 19:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
I tant que històric: el de sempre! Aquest també està (com els de SCI) per la regeneració democràtica... dels altres.

+
3

-
50
quina merdaAnònim, 07/10/2010 a les 19:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
quina merda de partits independentistes que pretenen la regeneracio politica. per una banda els berlusconi-LAPOrta i lopez tena-lady i per l'altre el carretero escindit fundant reaCiUpament amb l'empenta de corrupCiU.
Només l'Esquerra nacional ens salvara!

+
7

-
30
el psan s'ha venutjosé luis, 07/10/2010 a les 18:15
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
el psan s'ha venut, hauria d'haver apostat per la CUP!

+
6

-
42
Una raó més...jordidegirona, 07/10/2010 a les 18:02
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Una raó més per votar Reagrupament.

+
8

-
28
PatèticAnònim, 07/10/2010 a les 17:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ofereixo sigles de partit oblidat i sense vida per pactar amb SCI que és com el camarot dels germans Marx, on tot hi cap.
Per cert, les declaracions d'en Fenoll estúpides iantigues, tot això ja ho vam sentir aquest estiu i ara som a la tardor, renoveu les mentides, coi!
I encara hi ha qui somia amb la unitat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+
6

-
24
Al tanto!!Arnau Mir de Tost, 07/10/2010 a les 17:54
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Molt de compte amb els comunistes irredents del PSAN, son la llavor de la discordia i la comfrontació.
Aquests, avants que res, son marxistes, i el marxisme va en contra de la Nació i la llibertat.

+
8

-
23
Això ja fot riureJBalius, 07/10/2010 a les 17:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquest home va ser un dels principals culpables que l'independentisme es mantingués en la marginalitat durant anys i anys. Amb les seves postures revolucionàries que vinculaven la independència a un suposat alliberament de classe va evitar que el moviment creixés entre la gent normal del país. Encara duen la falç i el martell quan el comunisme s'ha enfonsat a tot el món!!! Què fa el Laporta amb aquest tio??? tot té un límit, no? No es pot sumar qualsevol cosa.

+
8

-
20
llistes obertes ?Anònim, 07/10/2010 a les 17:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
A veure si ho entenc bé.
Per pactar amb Reagrupament, les llistes estaven tancades, però ara, segons el comunicat conjunt, es permet que gent del PSAN entri a les llistes de SCI?
El Josep Guia ha passat per les primàries? Com s'ho ha fet per quedar 85è i no 84è o 86è? I què hi diu el que va quedar 85è?
El punt 10 del comunicat diu:
10. Facultar el Comitè Executiu per continuar les negociacions amb SCI i, si arriben a bona fi, per definir i formalitzar la vinculació del PSAN al projecte de SCI, així com la participació de determinats militants a les llistes i en actes electorals.

+
3

-
16
RondallesAliBay, 07/10/2010 a les 17:44
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Espero que el iaio del PSAN tingui bona memòria i els pugui explicar contes i rondalles a la vora del foc. Aquest hivern serà molt fred per a alguns.

+
11

-
14
????Pep Plana, 07/10/2010 a les 17:37
Collons això és per llogar-hi cadires, un representant d'un partit d'esquerres pactan amb un ex-convergent vocal del Consejo General del poder judicial i amb un advocat ( no precisament laboralista, veure per creure.
Em sembla bé que la gent pugui canviar de parer, però dir que ets representant d'un partit comunista i pactar amb burgesos és per flipar

+
5

-
18
PerdedorsSir William Temple, 07/10/2010 a les 17:05
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Jo les sigles PSAN les trobo sinònim de passat i de perdedors.
"Guia va declinar ocupar un lloc destacat a les llistes", però els llocs a les llistes ja se sabien abans de les primàries?

+
9

-
18
Manual de instruccionsjordidegirona, 07/10/2010 a les 16:44
Pàg xxx del Manual d'instruccions d'ús de SCI:
...en cas d'haver estat de Reagrupament, serà perdonat, sempre que digui en algun moment que s'ha donat de baixa "per manca de democràcia interna", i si potser mencionar també Carretero i Lomas si s'escau...
És curiós que la gran majoria d' "alts" càrrecs de SCI, siguin ex-reagrupats que no van arribar on aspiraven...

+
8

-
26
PSAN-RIPVenceslau, 07/10/2010 a les 16:41
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquesta és una de les pitjors notícies de l'any.
El PSAN tampoc te coherència.
Fora oportunistes!
Visca la terra!

+
37

-
1
Tots a l'estacaMatilde, 07/10/2010 a les 16:20
Tots tiren i ella caurà. En aquest moment no importen les sigles sinó la independència. Ni que sigui el diable, va dir en Carretero. Laporta li ha fet cas.

+
23

-
3
endevant amb SCIJosep Solé, 07/10/2010 a les 15:35
transversalitat, primer l'independència. Encara algú no ho enten?

+
21

-
2
endevant amb SCIJosep Solé, 07/10/2010 a les 15:34
transversalitat, primer l'independència. Encara algú no ho enten?

+
4

-
26
JA HI SÓN TOTSManel Conill, 07/10/2010 a les 14:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Primer una vedet futbolera, després unes quantes rates fugides de l'enfonsament d'ERC i ara un pijo-estalinista de la vella -vellíssima- escola. Deu ser per ell que, a semblança de la extintíssima URSS han format un "politburó". Què hi faran a les reunions? Quinieles? Entre aquests i els fans del Dr. Carretero (un dels inventors del Tripartit, no ho oblideu) la independència, més que un somni comença a ser una pesadilla.

+
38

-
3
SI SENYORAnònim, 07/10/2010 a les 14:53
Això es el que han de fer tots els partits, i tots els catalans. PRIMER LA INDEPENDÈNCIA, després ja jugarem a progressismes, classes socials i altres collonades.
Això també va per aquells que posen les seves ambicions personals per davant dels interessos del país.
VINGA FEM TOTS UN ESFORÇ

+
8

-
27
A veure qui m'ho explicaReagrupat, 07/10/2010 a les 14:50
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
jo encara espero que algú em demostri amb dades concretes i no mers libels quin problema hi ha amb la Sandra Lomas i en Carretero. Que potser es pensa divorciar després de les eleccions per ajuntar-se amb la Lomas ?
La marxa d'Emili Valdero ja va ser un simptoma que alguna cosa no anava bé a Rcat, però ficar-hi un assumpte de faldilles ja és massa.
Ara veiem com els del PSAN s'entenen millor amb el montatge del SCI que amb la gent que està treballant més i més seriosament - a nivell de bases - per la independència.
O és que ningú veu els fils de CiU i ERC al darrera ?

+
48

-
14
bona notíciaAnònim, 07/10/2010 a les 14:48
bona notícia, això de solidaritat cada dia s'eixample més, cerc que seran la sorpresa electoral

+
17

-
26
Ho haurien d' explicarAnònim, 07/10/2010 a les 14:41
Com pot ser que un partit "COMUNISTA CATALÀ" pacti amb un senyor amb negocis com a mínim poc clars i que és un burgès integral.
Els caldrà, com a mínim, als senyors del PDSAN, fer molta pedagogia...
A no ser que hagin vist que el marxisme, com a expressió política, és un fenomen acabat; llavors el que cal és exigir-los la valentia política de reconèixer-ho.

+
11

-
17
miracles a Prada de ConflentJosep Brâut, 07/10/2010 a les 14:32
I després diran que la UCE no serveix per a res!
S'hi lliga molt, et treus crèdits de lliure elecció i, a més a més, pots veure fenòmens impossibles com el pacte entre un marxista-leninista i un liberal de centre.
Per cert, el Vaticà ja ha iniciat el procés per a reconèixer el miracle?