COMENTARIS

+
0

-
0
ReagrupamentNo estic d'acord, 06/10/2010 a les 16:35
Vull dir la meva tan si com no. No sóc dins les entreteles de cap d'aquests grups o grupets partits i partidets, però de fora sembla ben clar que Reagrupament no és el que vol semblar.
No crec que es tracti del "lloc" sinó del que espodrà fer dins de Reagrupament si s'accepta segons quin lloc, que pot ser res. Si vaig el 10º de la llista no tindré veu ni vot i hauré venut a reagrupament la meva força que la vull per Catalunya solament per propiciar que un incapaç com Carretero ocupi un lloc per a no fer res de bo per Catalunya.
Tot plegat, pela amb cinc.

+
0

-
0
ReagrupamentNo estic d'acord, 06/10/2010 a les 16:34
Vull dir la meva tan si com no. No sóc dins les entreteles de cap d'aquests grups o grupets partits i partidets, però de fora sembla ben clar que Reagrupament no és el que vol semblar.
No crec que es tracti del "lloc" sinó del que espodrà fer dins de Reagrupament si s'accepta segons quin lloc, que pot ser res. Si vaig el 10º de la llista no tindré veu ni vot i hauré venut a reagrupament la meva força que la vull per Catalunya solament per propiciar que un incapaç com Carretero ocupi un lloc per a no fer res de bo per Catalunya.
Tot plegat, pela amb cinc.

+
3

-
1
Quina mena d´independentistes son aquests?Alexis, 05/10/2010 a les 22:02
M´he quedat aturat.però quina mena d´independentistes son aquesta gent que l´unic que negocien son llocs i no programes? Jo els fotia fora inclús de la CUP.
Ara bé,sr. Carretero i sra Carandell,els prego com a simpatitzant seu que negociin millor amb el Bloc Sobiranista Català i que no s´empipin..perquè com aquesta gent que cada vegada arrosega més independentistes també ens abandonin..si que ho veuré pelut.
Però alguna cosa em diu que els del Bloc no van per cadires ni els hi cal ploriquejar per anar ben situats a les llistes com aquests de la Crida x la cadira..jaja

+
2

-
2
votar a solidaritatAnònim, 05/10/2010 a les 22:01
En carretero no es de fiar, no vol sumar amb ningú....aquest tiu s'hauria d'anara casa. A mi m'agradava Reagrupament, però si no té possibilitats d'entrar al parlament , s'hauria de retirar. Tots hauriem de votar a Solidaritat.

+
3

-
2
PSAN, amb SolidaritatSpencer, 05/10/2010 a les 20:31
Prou de sectes!

+
2

-
7
JoAnònim, 05/10/2010 a les 19:55
Amb aquest percal tornaré a votar ERC o CIU.
No podem permetre que uns grupuscles dilapidin l'independentisme d'aquesta manera!!

+
3

-
1
La CadiraIRONSIDE, 05/10/2010 a les 19:50
Realment, i amb el pas del temps, m'agradaria saber què té la cadira que tant atrau. Sembla allò de l'anell del Senyor dels Anells.
Em fa tota la sensació que el que més importa és la cadira i res més. Tothom vol rascar. Tothom vol ser a dalt.
Desesperant veure com el país agonitza i la sensació és que tothom vol la poltrona, per fer què? la independència? Què no volem tots el mateix?
Doncs que tothom convoqui als seus afiliats/socis/simpatitzants/associats o com collons els hi vulgueu dir i que es facin unes primàries de debò, a cada territori.
Ara el que hem d'anar és per la independència. Després ja serem un país d'esquerres, dretes, centre, de dalt de baix, del mig, o d'on ens doni la gana de triar nosaltres.
Em pensava que em quedaria més descansat però no, encara m'he emprenyat més.

+
5

-
0
Ara toca CatalunyaAnònim, 05/10/2010 a les 19:26
Sembla que aquests de la CUP miran per:
Que pot fer Catalunya per mi
El que haurian de mirar es:
Que puc fer jo per Catalunya
Jo quand era petita deia: vull,vull,vull...
La meva estimada mare sempra em deia:
Treballa amb el que tens a ma i millora-ho

+
6

-
3
Reagrupament = DivisióDespertaferro, 05/10/2010 a les 19:20
Reagrupament és l'aternativa menys viable, menys eficaç i més lenta per a la independència. Però clar, Catalunya es pot equivocar, els reagrupats no.

+
6

-
2
Incapacitat de Carretero per sumarCarretero, plega!, 05/10/2010 a les 19:09
Cada dia es fa més evident la capacitat d'en Carretero per sumar. I més, vist el pal dictatorial que gasta i la devoció amb que els adeptes (són més d'un?) comenten notícies en el món virtual, podrem afirmar que no solament no suma: resta.
Carretero, t'ha programat el CNI?

+
6

-
2
Quin personalAnònim, 05/10/2010 a les 19:05
Tots aquests que escribiu tot el dia amb aquest sectarisme exacerbat a favor de Rcat i criticant la resta, us paguen? és fals i voleu fer mal Rcat? perquè si sou de veritat de Rcat és per apretar a córrer.

+
0

-
0
de riureAnònim, 05/10/2010 a les 19:01
Com deia el "poeta" : No hase falta desir nada mas

+
3

-
1
Que penseu fer amb Catalunya collons??Cartanya, 05/10/2010 a les 18:53
Aquí el que menys importa es CATALUNYA, o sento però algú o tenia que dir. A mi com si que m`interessa votaré Rcat.

+
0

-
2
Esbirros?Anònim, 05/10/2010 a les 16:58
Et mires a un espill?

+
4

-
3
Això fa tuffAnònim, 05/10/2010 a les 16:55
O sigui SCI podria, arribat el cas, pactar amb Crida per la Terra alguna cadira (no havien fet primàries i les llistes estaven sellades?????) i es neguen a fer una Coalició generosa amb Rcat? penos que en aquests ambients hi ha esbirros al servei d'Espanya, sincerament. I no miro enlloc, sinó que senyalo a en Tena directament, les coses clares.

+
2

-
5
que es presentin en solitari !Anònim, 05/10/2010 a les 16:55
Segons l'eminent jurista Alfons López Tena, contra més grups independentistes hi hagi, millor.
O sigui, que és presentin en solitari. I contra més siguem -a repartir- més riurem.
Alfons, ets gran !

+
6

-
0
Compte!Anònim, 05/10/2010 a les 16:37
Jo, si fos de la CUP, em preocuparia per tenir gent amb aquests "principis" dins la meva organització.

+
9

-
3
se'ls hi veu el llautóAnònim, 05/10/2010 a les 16:20
A Rcat se l'hi ha vist el llautó,si es que encara hi ha algú que no ho tenia prou clar.Tant criticar a SI i ves per on quan tenen una oportunitat de millorar clarament amb la entrada d'un patriota militant com en PEP RIERA que aportaria sense cap mena de dubte MOLTS MES VOTS que la Sandra Lomas , per exemple. Per qué no posar-lo el numero tres? crec que veient la llista de Rcat no hi ha color,en PEP RIERA es infinitament superior en tots els aspectes.Totes les crides a la unitat de Rcat son purament interessades i no pel bé de Catalunya.

+
4

-
2
VoluntatAnònim, 05/10/2010 a les 16:17
Aquests de Rcat no eren aquells que estaven disposat a moure llistes per tal d'aconseguir unitat?.
Fan riure en dir que la gent vol determinat lloc a les llistes per aconseguir una poltrona al parlament, mentre les enquestes més favorables els donen un parell de diputats, ja direu quina poltrona pot aconseguir el tercer, el vuité, o el desé, els llocs el la llista sols son importats ara per visualitzar unitat, i arraconar a un desé lloc a aquells amb qui negocies és pura provocació per fer-los fora.
Cada cop tinc més clar que la funció de Carretero era desestabilitzar l'independentisme per afavorir a CIU a qui ja ha garantit públicament que recolzarà en cas de tenir cap diputat.

+
2

-
4
...Anònim, 05/10/2010 a les 16:02
Els de la Crida no tenien una oferta tant dolenta, no els entenc. Si enlloc del desé lloc els haguèssin ofert el cinquè haguès canviat gaire el panorama? Que pretenien, ser caps de llista? L'oferta de Reagrupament no és dolenta. Que Reagrupament ho haugès pogut fer millor oferint el cinquè lloc? No ho sé, però el que està clar és que els de la Crida no s'hi han matat a ajuntar-se.

+
4

-
6
endavant!Albert Martí, 05/10/2010 a les 15:13
Endavant Reagrupament! L'única opció independentista les properes eleccions!

+
4

-
3
val més guanyar brut que perdre net?.... Anònim, 05/10/2010 a les 14:32
Dons no Carlos, crec que el que s'estimba sense cap motiu ets tú. Jo entendría i respectaria qui marxes per diferències sobre els punts del programa... pro si marxen per un lloc a les llistes... "Bon vent i barca nova"!!!!!
Reagrupament...ara sí...ara toca!!!
pit i amunt

+
5

-
3
reagrupament s'estimbacarlos, 05/10/2010 a les 14:02
reagrupament s'estimba, pitjor no ho poden fer!

+
1

-
0
Gràcies Anònimjordidegirona, 05/10/2010 a les 13:30
Gràcies per la rectificació anònim. Aquesta és una bona manera més de contribuir a que el Català s'escrigui com cal. Ho recordaré. Gràcies!

+
1

-
0
rectificació menys malAnònim, 05/10/2010 a les 13:24
Menys mal? El Jordi de Girona no pot dir mai això, què li fa mal? Jordi, el català no ha de traduir del castellà, tenim formes pròpies com, sort que..., encara rai que...

+
1

-
0
PersonalismesAliBay, 05/10/2010 a les 13:20
La trona, el lloc a les llistes, si sóc el 10 o el 3, si per Barcelona o per Tarragona. Però a ningú no li passa pel cap de dir "si no accepten aquest punt del nostre programa, no ens coaligarem".
Sort que el projecte personalista era RCat.

+
4

-
2
perqué serà?alfons/santes creus, 05/10/2010 a les 13:14
Us heu fitxat que aquí ningú parla de programes, projectes, ideologies o estratègies?...... Després la gent s'estranya si tenim més d'un 50% d'abstenció.
Al final pensaré que només a Reagrupament som una mena d'antisistema (pacífic...faltaria més)que sols mira la "cadira" com un estri per poder enderrocar el sistema corrupte que tenim instal·lat a la nostra pobre política!!!
Per l'amor de Deu... el patriotisme es un altre cosa que no un repartiment de cadires i llocs rellevants a les llistes.
Admiro Reagrupament per la seva coherència: estratègicament seria el mateix oferir els llocs 6-7-8-9 i 10 per Barcelona; desgraciadament la intenció de vot, mai dona mes de 3 o 4 escons. Peró, i la gent que ha estat votada per anar a les llistes no "pinten" res??. Seria ètic i just que unes persones que agafen "el tren en marxa", prenguin el lloc als escollits democràticament, sense contribuir a canvi amb una important aportació a la candidatura?.
Sr. Roca: A Crida per la Terra (que em mereix tot el respecte),si se li oferia el segon lloc per Tarragona i el desè per les altres tres circumscripcions... que més voleu?.
Ignoro el resultat que tindrà Reagrupament el 28N... el que si estic segur es que seran resultats NETS I DIGNES.
Reagrupament...ara sí...ara toca!!!
pit i amunt

+
3

-
4
RcatAnònim, 05/10/2010 a les 13:12
Reagrupament s'enfonsa cada dia més i més en la seva merda. Al final seran 4 cagadetes de cabra.

+
4

-
4
Jo votaré Reagrupament!Anònim, 05/10/2010 a les 13:07
Un insult! Que haguessin vingut des del principi, amb Reagrupament, que sempre hem estat oberts a tothom. Quin afany de protagonisme, aquests de la Crida, i que poc els deu importar l'objectiu essencial, la independència, si són capaços de no unir-se per no anar el 3 o el 5.
Qui és que no vol la unitat? Els últims que arriben, que volen besar el sant sense fer cua.
Jo votaré Reagrupament!

+
4

-
0
Poc generososAnònim, 05/10/2010 a les 13:00
Jo també penso que si el més important per la Crida és anar en els primers llocs, no cal que se sumin, que es quedin on són. Sempre és el mateix, l'afany de protagonisme. La lluita per la independència sempre queda relegada. On és la generositat de la Crida?
Endavant Reagrupament!

+
2

-
3
La culpa sempre dels altresAnònim, 05/10/2010 a les 12:50
Nosaltres som "l'independentisme honest".Apaga i marxem.

+
2

-
3
Resposta a "a veure"jordidegirona, 05/10/2010 a les 12:45
Reagrupament porta més d'un any caminant, i obert a tots els independentistes, que tenen com a primera prioritat la independència i la regeneració política. S'ha d'intentar el màxim d'acords i concentrar al màxim el vot independentista, però tampoc tindria credibilitat si es convertís en un trampolí per anar al parlament per tothom que a última hora està disposat a arribar a pactes. S'ha de preservar el fet de que Reagrupament és l'independentisme honest. Aquesta és la força i el que caracteritza a Reagrupament Independentista, i és per això que el votarà la gent que vol l'independentisme honest al parlament.

+
5

-
2
No deien que ens haviem de "reagrupar"?Juníper Serra, 05/10/2010 a les 12:42
Quina poca humilitat, quan algú proposa al senyor CARRETERo alguna pacte que li pot treure protagonisme ho envia tot a la merda. Primer els dirigents de Rcat, despres en LAPOrta i ara Suma Independència. Això és la regeneració democràtica?

+
0

-
1
només els faltava aixòcarlos, 05/10/2010 a les 12:33
només els faltava això a la gent de reagrupament, amb la Crida haguessin esgarrapat vots de la CUP.

+
5

-
2
a veure..a veure.., 05/10/2010 a les 11:54
no descarto que aquests els interessés un càrrec, però el mateix raonament es pot fer a l'inversa. Si Rcat vol sumar, perquè no cedeix algun lloc més endavant i així obtindrà més vots, enlloc de quedar-se'ls pels seus amics?
hipocresia la mínima..

+
2

-
3
Menys maljordidegirona, 05/10/2010 a les 11:42
Si el més important per aquesta gent és ocupar llocs a les llistes, fins al punt de considerar un insult una oferta com aquesta, és que el pacte tampoc era massa convenient. Es tracta de treballar per posar l'independentisme al parlament per davant de qualsevol altra prioritat. Som milers els que treballem a canvi de res, "només" per tenir diputats independentistes honestos al parlament. Endavant Reagrupament Independentista.

+
4

-
3
QUALITATAnònim, 05/10/2010 a les 11:02
M'encanta Carretero i la fermesa de la seva gent. Ës molt important no cedir a les pressions d'una gent que la seva presència només depén del número que obtinguin a les llistes, i que no demostren cap generositat. Jo també estic a favor de la qualitat, més que de la quantitat, tot i que aquesta no sigui gens menyspreable. Gràcies per tot el que esteu fent.

+
2

-
0
Llistes ? Llestos !Francesc1970, 05/10/2010 a les 09:53
Llistes, llistes, el número a la llista,...
Quin fàstic !
No hi ha gent decent ?????
Volem llistes amb gent anònima que renuncii al sou de diputat i que només treballi per la independència !

+
0

-
0
Això mateix!Avi Macià, 05/10/2010 a les 09:28
Al final, a tots els interessa el mateix: una poltrona al Parlament. Com a independentista, estic fastiguejat! Quin poc sentit de país, quina visió política més miop, quina estratègia de vol gallinaci. Voleu la independència o no? Doncs deixeu d´exigir i poseu-vos a pencar!!!

+
0

-
0
Units som fortsLa unió fa la força, 05/10/2010 a les 09:14
La fragmentació de l'independentisme farà perdre vots, energies i il·lusions i el pitjor és que potser no s'aconseguirà ni un sol escó al Parlament.
Solidaritat,Reagrupament i altres per separat 0 diputats
Solidaritat i Reagrupament per separat de 0 a 2 escons
Solidaritat i Reagrupament junts de 4 a 8 escons
potser decisius

+
4

-
2
?!EduBCN, 05/10/2010 a les 09:12
i perquè no es van presentar a les primaries obertes de Solidaritat quan era e moment ?