COMENTARIS

+
0

-
0
anònim de les 11:58marlboro, 26/09/2010 a les 12:07
No m'ho recordis això dels taps: demostre-ho. Digues on podem trovar aquesta informació. El demès son punyetes.
Per cert, Andorra acostuma a participar amb cantants catalanes i mai s'ha classificat per ser a la final de la competició.

+
0

-
0
Quan es menjarà un rosco a Eurovision Catalunya?Anònim, 26/09/2010 a les 11:58
Marlboro, et recordaré que els taps irrellenables a les botelles per evitar falsificacions es van crear expressament per a Espanya.

+
0

-
0
Gran exemple el d'Andorramarlboro, 26/09/2010 a les 11:39
Durant un munt d'anys Andorra es va forrar venent licor i tabac que feien ells mateixos, falsificant marques conegudes, als pobres catalanets que hi anaven en romeria com si allò fos xauxa. D'altre banda, grans patriotes com la Sánchez Vicario i la Caballé no hi anaven (ni s'hi empadronaven) per omplir el dipòsit del cotxe, sino per omplir els dipòsits que un paradís fiscal oferia. Però ara que Andorra està de capa caiguda i vist que tampoc es menja un rosco al Festival de Eurovisió, vol jugar al pati de la politica amb els grans. Canalleta.

+
1

-
0
La veritat sobre KosovaMiquelot lo Lladre, 26/09/2010 a les 08:28
Aquest estat no és res més que una gran base militar yanqui a Europa i un niu de criminals per on entra gran part de l´heroina consumida a Europa. I a sobre poblat per musulmans. I si han aconseguit l`independència a sigut per imposició dels EUA, no per una altra cosa. ¿Un estat com aquest ha de ser un model per a Catalunya?.

+
0

-
0
andorraAnònim, 25/09/2010 a les 22:22
:-)

+
0

-
0
Què es avans Kosovo o Kosova?Pepe el separata, 25/09/2010 a les 21:42
Què s'ha fet una operació de cambi de sexe el Kosovo? Ara es diu la Kosova.

+
0

-
0
INDEPENDENCIA!!!Miquel Aguilar, 25/09/2010 a les 19:50
VOTEM PARTITS INDEPENDENTS I ELS CATALANS SEREM PART DEL MÓN...UN GRAN ESTAT DEL MÓN. SEGUIM VOTANT PARTITS UNIONISTES I SEGUIREM SENT A LA CUA D' EUROPA I DEL MÓN SEMPRE MÉS. INDEPENDENCIA ARA INDEPENDENCIA JA!!!!

+
0

-
0
Estatut d'AndorraAnònim, 25/09/2010 a les 19:47
Enteneu per què és important ser independents?