Redacció | Actualitzat el 11/09/2010 a les 20:28h

Nació Digital va ser als carrers de Barcelona, en paper, per la Diada Nacional

Amb un tiratge de 15.000 exemplars

Exemplars de Nació Digital, a la Mostra d'Entitats de l'arc de trionf. Foto: Jordi Borràs

Nació Digital publica una edició en paper imprès de 16 pàgines d'extensió amb motiu de la Diada Nacional de l'Onze de Setembre, que ha estat distribuïda en els principals actes que tenen lloc a Barcelona. També es podrà trobar a l'Aplec per la Independència, que tindrà lloc el diumenge, dia 12, a Arenys de Munt.

- Arxiu PDF: Edició especial Diada Nacional de Catalunya 2010

El lloc més segur per obtenir-ne un exemplar ha estat el tendal que Nació Digital té a la Mostra d'Entitats, ubicada a la zona de l'Arc de Triomf, on diurant tot el dia hi ha una presència del nostre mitjà, entre els centenars d'associacions que hi tindran un espai.

Aquesta és la segona vegada que ND fa el salt i surt en paper imprès. La primera, amb un tiratge de 50.000 exemplars però només de quatre pàgines d'extensió, va ser repartida la històrica tarda del 10 de juliol a la manifestació del passeig de Gràcia de Barcelona.

Anteriorment, algunes edicions territorials de ND ja havien publicat edicions en paper. Osona.com va ser la primera, amb un especial de 50.000 exemplars per demanar el sí a la consulta d'independència del 13 de desembre de 2009 a Osona. I per la tercera onada de consultes, la del 25 d'abril, es van publicar un total de 70.000 exemplars en paper de les edicions de Girona, Manresa i la Garrotxa.

Les incursions de les capçaleres digitals del Grup ND en el paper formen part de la línia de treball encetada per SCG Aquitània SL, que es defineix com a "empresa editora d'informació", oberta a treballar en tots els canals disponibles (ràdio, televisió, digital, paper, mòbils...) en funció del tema i de les característiques de cada operació.

-------------------------------------------------------------------------------

Voleu consultar les nostres edicions en paper en PDF?

Nació Digital.cat
- Edició especial Diada Nacional de Catalunya 2010

Edició d'Osona.com de la consulta del 13 de desembre de 2009:
- Llegir pàgina 1
- Llegir pàgina 2
- Llegir pàgina 3
- Llegir pàgina 4

Edicions de les consultes del 25 d'abril de 2010:
- Manresainfo.cat
- Gironainfo.cat
- La Garrotxa.info

Edició de Nació Digital per la manifestació del 10 de juliol de 2010
- Edició especial Nació Digital.cat

Navega per les etiquetes

Onze de SetembreDiada Nacional

Referències a Internet

Diada Nacional

COMENTARIS

+0
-0
Pompeo
Anònim, 04/05/2012 a les 23:28

Almogaver, hauries de millorar amb urgència la teva gramàtica catalana. Quina manera de embrutar-la.

I a veure si ets una mica educat, home, i, sobretot, persona.
+0
-1
Enhorabona!
spiderman, 12/09/2010 a les 18:20
Jo el vaig tenir a les mans i em va semblar un molt bon diari. Felicitats i endavant!!!
+0
-0
Almogaver
Anònim, 11/09/2010 a les 12:17
John Wayne, cada dia et veig més nerviós, insultes més, argumentes menys! Ademés ets un demagòc provocador, i burro molt burro, perquè tu mateix et tires pedres al terrat, que pagues més impostos que tots els parasits andalusos i d'altres parts del estat español, burro més que burro, que les subvencions tots les xupen, fins i tot la teva camada españolista, a veure que feu si també us treuen a vosaltes les subvencions. Espero una resposta de les teves, d'aquelles amb bilis, perquè una altre cosa no saps fer, que escupir merda españolista amb un posat intel.lectual, aquests sou els pitjors.jajajajajaja, com ric amb les teves parides diaries. Insulta, insulta , que és el que fas millor. Per cert, no fem truquets ni altres mandangues que dius tu, el que et molesta, és que per molt que dale que dale que som cada dia menys i bla bla bla, que n'hi hagin que volen que es separin , es clar, tu tots vols que siguem com tu. Apa jove, vell, amargat, fustrat, que et moqui la iaia.
+0
-0
desagradecido
Larra, 10/09/2010 a les 11:20
Mire Sr. John que hay que ser corto de miras, con el espacio que le ha llegado a conceder este digital, que debe ser el digital del mundo mundial en el que lleva Vd. publicados mas rollos de los suyos, vaya, sus Obras Completas, y luego se lo paga con estos exabruptos.
Mundo de desagradecidos...
+0
-0
¿Sí?
John Wayne contra los indios, 10/09/2010 a les 11:01
Ah, pues me va a venir de fábula, porque se me ha acabado el Scottex en casa...

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: