COMENTARIS

+
0

-
0
torneu al colom a marrocmartus, 11/09/2010 a les 16:14
escolta o llegir al colom es practica el masoquisme, res mes que una cadira ben alimentada interese al personatge, Catalunya tan li fot i aixo es tambe per a la Rahola la seva "parella" d'oportunisme.

+
0

-
0
La realitat pura i duraUn català que veu les coses com són, 11/09/2010 a les 13:24
Quina poca vergonya que té el senyor Colom! Se li veu el llautó d'una hora lluny... Vol un càrrec com sigui i els de CiU pobres l'aguanten. Però no veuen que mentre segueixi al partit els resta vots??? Un home que només vol seguir a la poltrona costi el que costi, a costa dels inmigrants... S'aprofita d'ells a canvi d'inflar encara més el seu ego. Llàstima de país que ha d'aguantar aquest "chaquetereo" de pa sucat amb oli!!! A veure si el foten fora i deixa d'a`profitar-se dels demés, que el partit s'està quedant sense gent per culpa d'aquest poca solta!!!!!!!!!!! Si no, CiU pagarà les consequencies a les eleccions. Sr Mas, recapaciti!!!

+
0

-
0
Quin personatge...!Anònim, 09/09/2010 a les 23:28
Que se,n pot dir d,aquest personatge que ha anat fent bots per varis partits politics, des de l,ERC que en aquella epoca representava l,unic partit d,opcio independentista i d, esquerres fins aterrar a CIU que tothom sap el que es?
A aquest bon home li importa ben poc el desti politic de Catalunya. El que realment li importa es calentar una cadira, sigui quina sigui, tant se val.
REGENERACIO POLITICA...!!!
INDEPENDENCIA JA...!!!

+
0

-
0
Quin personatge...!Anònim, 09/09/2010 a les 23:27
Que se,n pot dir d,aquest personatge que ha anat fent bots per varis partits politics, des de l,ERC que en aquella epoca representava l,unic partit d,opcio independentista i d, esquerres fins aterrar a CIU que tothom sap el que es?
A aquest bon home li importa ben poc el desti politic de Catalunya. El que realment li importa es calentar una cadira, sigui quina sigui, tant se val.
REGENERACIO POLITICA...!!!
INDEPENDENCIA JA...!!!

+
0

-
0
Per a en Jep.Carles Viñals Casado, 09/09/2010 a les 19:15
Jo crec que en el fons la independència, en línies generals, interessa a la classe política catalana, llevat potser del nucli irreductiblement espanyolista i anticatalà integrat a C's, PP i, en menor mesura, el PSC. A quin polític català no li agradaría ser cap d'un estat sobirà, més que no pas el reietó d'una ignorada autonomía espanyola? El problema, tot i que mai no el reconeixeràn públicament per raons òbvies, és LA POR; Una por que neix comprensiblement de dues realitats adverses: Una, la consciència de la manca de poder real que oposar al poder espanyol. Dues, el desconeixement de l'abast real de la força de l'independentisme, que només pot ser quantificada a través dels resultats electorals. Aquesta por els porta a defugir sistemàticament el conflicte o confrontació amb l'Estat i, en conseqüència, a no exercir el LIDERATGE que tú -i molta gent entre la qual m'hi compto- li demanem a CiU. Mas vol, molt probablement, ser el primer president d'una Catalunya sobirana, però es guardarà molt, i crec que el comprenc, d'alçar obertament la bandera independentista. Si mai arriba a fer-ho, serà quan tingui totes les de guanyar.

+
0

-
0
Obligat a repetir-seAnònim, 09/09/2010 a les 18:59
Com és que heu esborrat el meu comentari sobre el casino de Barcelona? Només deia que la independència passa pel casino de Barcelona.

+
0

-
0
Per a AliBayCarles Viñals Casado, 09/09/2010 a les 18:33
Ja vaig adonar-me de la desaparició del teu comentari i, la veritat, no trobo una explicació que ho justifiqui, tot i que no ets l'únic que es queixa d'aquesta mena d'incidències. És curiós que en tant que es permet la publicació de comentaris clarament provocadors, quan no directament insultants i grollers, la censura, si és que n'hi ha, hagi de exercir-se damunt dels qui es limiten a expressar respectuosament la seva opinió. En fí, qui sap si tot plegat, si més no en el teu cas, no s'explica simplement per una fallada del sistema, sense cap altra intenció. Salut i llibertat.

+
0

-
0
CiU frena l'independentisme per motius propis.Jep, 09/09/2010 a les 13:00
El problema que té CiU son els seus lligams crematístics amb Espanya per una banda i l'actitud conservadora i acomodatícia d'amplis sectors, no majoritaris però sí influents, de la seva parròquia, reticents a posar en perill el seu "statu quo", per una altra.

+
0

-
0
CiU, si vulgues...//*//Jep, 09/09/2010 a les 12:39
Que CiU digui que no l'interessa la independència pels motius que sigui, ho entenc. Que digui que no és possible assolir-la ara, malgrat que ella la voldria, perquè no podem arribar als 68 escons és totalment fals. Si CiU defenses la proclamació unilateral de la independència, segurament perdria vots, però tot i així, si fes una bona campanya en pro de la independència i finalment sumessin els vots de CiU, ERC, SCI, RCat més tots aquells independentistes provinents del PSC i ICV i inclòs del PP (diuen que un 6-7%), també creuen que no arribaríem als 68 escons per proclamar la independència? Llavors que no ens vinguin amb romanços i que prenguin bona nota els independentistes convergents: CiU, si vulgues, podria ser decisiva per proclamar la independència de Catalunya.

+
0

-
0
por el palau de la musica?Anònim, 09/09/2010 a les 11:49
pasando o no por el palau de la musica si la cosa sale mal como es mas que previsible para hacer caja??????

+
0

-
0
Al CarlesAliBay, 09/09/2010 a les 10:32
Lamento que el meu comentari anterior al teu, i que ha donat peu a la teva resposta, hagi sigut censurat pels "demòcrates" de ND. I dic censurat perquè no és el primer cop que em passa. Així no val la pena que seguim parlant-ne.

+
0

-
0
FelicitatsAnònim, 09/09/2010 a les 02:11
Felicitats Angel Colom per les teves paraules. Comparteixo al 100 per cent el teu diagnostic. Jo també sóc de CDC perque soc independentista. Endavant!

+
0

-
0
No teniu vergonya ?Pep - Rubí -, 08/09/2010 a les 23:08
En una societat on la democràcia vol dir també un comportament ètic personal, aquest senyor ? estaria condemnat..com a mínim a l' ostracisme . A què treu cap que se l' entrevisti ? No tenim dignitat ? Els periodistes de política sabeu millor que nosaltres la trajectoria d' aquest individu i que l' acosta més a la cosa nostra i partitocràcia italiana que a res decent.

+
0

-
0
CIU es la via mérs curta per un país corrupte.Anònim, 08/09/2010 a les 22:24
Si la via més curta per l´Independencia es CIU, no vull cap Independencia. Un partit que protegeix el caciquisme i la corrupció es un perill per un país lliure.

+
0

-
0
Per a l'anònim de les 21:01Carles Viñals Casado, 08/09/2010 a les 22:07
Tens raó quan dius que si dels dirigents de CiU depengués, mai "no tocaría", però les circumstàncies estàn canviant molt ràpidament i, tot i que penso que si més no, pel que fa a la independència poden tenir raó, mal que em pessi, si la base social de l'independentisme continúa creixent, cada vegada els resultarà més difícil l'apel.lació a l' "encara no toca". Jo també voldría la independència ara mateix, com tú, però vols dir-me com i qui la proclamarà? D'on sortiràn els 68 diputats necessaris? De la suma de vots de Reagrupament i Solidaritat? Si tal cosa arriba a produïr-se, t'asseguro que haurem assistit al prodigi polític més gran des de la instauració de la democràcia. Com ja he dit en comentaris anteriors, la independència no serà per demà mateix. Si la volem de debó, preparem-nos per a la Marató.

+
0

-
0
NON CAPTAM LO DREIT DE VIURE, DREIT QUE NON SE COMPRA NI SE VEND; POPLE QUE MEREIS ESSER LIURE, SI NON LI HOC DONAN, SE HOC PRENDCOLEL, 08/09/2010 a les 21:59
LOS DROGA ADICTES DE L'ARGENT VOLEN LO "CONCIERTO AUTONOMICO HISPANIOL PARA CATALANISTAS"
LOS AMANTS DE LA LIBERTAT VOLEN L'AUTO DETERMINACION

+
0

-
0
Independentistes?Reusenc, 08/09/2010 a les 21:50
Des de quant CiU o CDC són independendistes? Segur que hi ha militants independentistes, però ho són els seus màxims dirigents? Àngel Colom no facis volar ... Vas marxar d'un partit que si que es independentista i ara estàs en un que es?

+
0

-
0
no analitzis tant...Anònim, 08/09/2010 a les 21:18
alfons,
has oblidat que als anys 80 l'independentisme era d'un 20% i ara arriba al 40%

+
0

-
0
A AliBayCarles Viñals Casado, 08/09/2010 a les 21:07
Doncs sí, amic, sí. Serà molt probablement una Marató; una cursa de fons en que, contràriament al que dius, no perdrem forces ni efectius, sinó que no podem fer altra cosa que incrementar les unes i els altres, amb la sola condició de mantenir viu el foc que nosaltres mateixos hem fet nàixer dins nostre; és una tasca ben factible, i que Espanya mateix no deixarà de facilitar-nos. Creu-me, no hem de caure en l'ARA O MAI per dues raons: Una, perquè no és veritat. Dues, perquè tenim sobrada experiència que el 'tot o res' acaba sempre en el 'res'. A més, és molt improbable, per no dir gairebé impossible, que l'independentisme encara extraparlamentari assoleixi els 68 diputats que faríen possible la proclamació unilateral d'independència, no creus? El que els diputats independentistes puguin fer d'altra banda al Parlament, si no arriben a ser majoría, dependrà del seu nombre, que pot abastar un ventall tan ample que fa estèril tota especulació prèvia. Ah! I no comparis un producte tecnològic que lògicament és substituït al cap d'un mes per un altre de més sofisticat; no hi ha cap producte polític que pugui superar la llibertat de Catalunya, i els catalans ho sabem molt bé.

+
0

-
0
Independència ara mateixAnònim, 08/09/2010 a les 21:01
Per a CiU, al independentisme, sempre cal fer temps i sempre necessitarà madurar, fins al punt que no hi arribarem mai i de tant madurar es pudrirà. El que necessitem és declarar la independència com abans millor, i la marató vindrà després per aclarir la separació de bens. Un exemple..Irlanda.

+
0

-
0
Ai, ai...Anònim, 08/09/2010 a les 20:52
Ja ho sap això, en Duran i Lleida? I en Mas?

+
0

-
0
Demanaría serenitat.Carles Viñals Casado, 08/09/2010 a les 20:11
Els independentistes, que, fiqueu-vos-ho al cap, no estàn només a Solidaritat i Reagrupament, es divideixen bàsicament entre els qui ho voldríen tot ara mateix -i jo mateix em compto entre ells- i els que creuen honestament que, tot i que hem crescut molt en poc temos, hem de créixer més encara i que la cosa requerirà un temps, que poden ser uns anys. Sincerament, crec que tenen raó, tot i que ja he dit que sóc dels impacients. També he dit en més d'una ocasió que la independència no és una cursa de 100 mts llisos; un esforç extrem i de curta durada, sinó una Marató que guanyarem si dosifiquem bé les forces i mantenim la voluntat de vèncer. Accepto opinions en contra.

+
0

-
0
si no vols caldo........ alfons/santes creus, 08/09/2010 a les 20:05
Oi que em permeteu que sigui una mica... malpensat?
Podem fer unes comparançes?:
1.- SCI = El PI
2.- Laporta,Tena,Uriel = Colom,Rahola...Laporta?
3.- Eleccions 1980 = Eleccions 2010
Resultat a dia d'avui:
1.-El PI va desapareixer (qui va pagar els deutes??)....
2.-Colom es a CIU (ben colocat), la Rahola ben "endollada"
3.-L'independentisme que tenia molt bones perspectives es va quedar en res, gràcies a que una nova i improvisada oferta (que s'ho volia menjar tot)va dividir l'independentisme fent-lo fora del Parlament.
Voleu dir que no estem vivint un segon intent de destruïr totes les espectatives de llibertat del 10J???
5/9/1999.- Disolució e integració de gran part de la direcció del PI en Convergència Democràtica de Catalunya....
Reflexionem que diuen que la história es repeteix....

+
0

-
0
Progresar amb senyJulià Monné, 08/09/2010 a les 19:37
El Sr. Colom té molta raó i a més a més experiencia politica, malgrat els seus entrebancs. Cal entendre bé las manifestacions i estretegias de CiU cap l´independencia. Primer guanyar las eleccions amb força i després el pas següent, governant amb l´idea independiste a madurar.

+
0

-
0
ERC, entre l'excessiva pressa d'alguns i l'extrema lentitud d'altresMiqueló, 08/09/2010 a les 19:30
Em sembla que amb les presses i l'ara o mai de RCat o de Solidaritat no anem bé pero tampoc anem gens bé amb l'extrema lentitud de CIU. Per això la proposta d'ERC em sembla le més assenyada, realista, inclussiva i no menys valenta.

+
0

-
0
Diu la llegenda....Anònim, 08/09/2010 a les 19:26
Diu la llegenda que el rei d’una llunyana comarca un bon dia va rebre en obsequi dos petits falcons i els va lliurar al mestre de falconeria perquè els entrenés.
Al cap d’uns quants mesos, el rei va cridar el mestre falconer i li va demanar un informe sobre l’entrenament de les valuoses aus.
El mestre el va informar que un dels falcons responia perfectament a l’entrenament, però que l’altre no s’havia mogut de la branca on el va deixar des del dia de la seva arribada.
El rei va fer cridar curanderos i sanadors perquè veiessin el falcó, però ningú no va poder fer volar l’au.Llavors va decidir encarregar la missió al consell de savis de la cort, però cap d’ells no va trobar tampoc la manera de fer volar el falcó…
En un acte de desesperació,el rei va decidir comunicar al seu poble que oferiria una sucosa recompensa a la persona que fes volar el falcó.
L’endemà mateix, va veure el falcó volant àgilment davant de les finestres del seu palau. El rei, sorprès, va dir a la seva cort: “Porteu-me l’autor d’aquest miracle!” La seva cort, acte seguit, li va presentar un pagès.
El rei li digué: “Per fi, tu has pogut fer volar el falcó. Digues, com t’ho has fet? Ets un mag, potser?”
Tot humil, el pagès va respondre al rei: “No, senyor meu, no en sóc pas. Per què n’hauria de ser?”
“Senzillament, jo només he tallat la branca… i el falcó ha volat. Simplement s’ha adonat que tenia ales… i ha començat a volar. Això és tot.”
Les cròniques narren que, des d’aleshores, el falcó va volar lliure i sense cap restricció. El rei se’n va alegrar i gaudia del seu vol…
… I tu, Catalunya meva, on estàs aferrada? Quins prejudicis tens? Què és el que t’impedeix volar? D’on et ve aquest fals pressentiment que no et pots deixar anar de la branca?
O bé, el que seria pitjor encara:
Has perdut la teva identitat i les teves arrels, i t’has deixat assimilar per la tesi dels qui s’han apropiat de la teva terra com si fos seva?
Per la tesi dels qui s’han fet amos del teu destí, ofeguen la teva veu,es burlen dels teus sentiments…
Són els qui t’han imposat la seva pàtria i menyspreen la teva, es queden amb el que tu t’has guanyat a pols, et fan creure que no tens ales i que et convé romandre subjecte al seu arbre, i encara vius condicionat amb l’absurda creença que si et deixes anar de la branca pots caure?
Vivim immersos en la situació de l’“anar fent”, aferrats a la branca de l’arbre on estem enganxats, sense pensar que hi ha vida més enllà i que podem volar lliurement. No sempre estem disposats a sortir del bosc on estem presoners i emprendre el camí de la llum, la vida i la llibertat.
Cal que despertem dels malsons i les falses pors que ens impedeixen ser nosaltres mateixos!
Deixem d’aferrar-nos a la pròpia branca i llancem-nos a córrer el risc de volar més alt!
ATREVEIX-TE A VOLAR !
APROFITA-HO , FES-HO ARA !!!
Catalans ! Obrem amb l’encert i la senzillesa amb què ho va fer aquell bon pagès: TALLEM LA BRANCA !!

+
0

-
0
El recorregut polític d'en Colom: 1976-2010Pere (Lausanne), 08/09/2010 a les 19:19
Vaig conèixer en Colom el 1976 al local de l'Eixample de Pax Christi. Dirigia aquesta institució de l'Església. Anys després era a la Crida. Després ERC, el PI i... per acabar a CDC.
Potser té raó que la via més curta és CiU: quan els Catalans que els votaran s'adonin de l'enganyifa i que en tenim per 23 anys més de peix al cove i robatori diari dels Grans Lladres Espanyols amb col.laboració de CiU, aleshores potser triaran una altra gent per dur-los a la Independència.

+
0

-
0
Molt beJoanm, 08/09/2010 a les 19:13
Felicitats Àngel per l\\\'entrevista i la feina que fas. Els salvapatries oportunistes nomes creen frustació. necessitem ser seriosos i realistes per aconseguir la independencia.

+
0

-
0
Demà serà massa tardJep, 08/09/2010 a les 18:46
L'"establishmen" fa aigua per tot arreu. L'"encaix" amb Espanya ha acabat en un "escaig" permís per seguir pidolant i rondinant ("Ya se les pasará, que deia el Guerra i ara vol fer complir Montilla amb la carta als ajuntaments). Les finances, l'ensenyament, la sanitat, les empreses, l'atur, la pobresa, la llengua, les infraestructures vitals...pitjor que mai, però tothom té la solució miraculosa. Això si, canviant la idea de millorar i fer més just l'"encaix", per la de l'"escaig" permís que ens permeten els espanyols a través de la sentència del seu TC, munició ideal pel PP i els catalanòfobs més recalcitrants per encetar ara l'assalt definitiu a la nostra llengua i la nostra identitat nacional. Això si, tots tenen la solució miraculosa però cap la dignitat i valentia de defensar-nos realment i engegar-los a fer punyetes i proclamar la independència. Demà serà massa tard. Estem tocant fons.

+
0

-
0
Vota Indèpendència!!!Jep, 08/09/2010 a les 18:20
Resulta grotesc sentir dir a Colom que CiU ha apostat per l'estat propi i veure a Duran del cul per un "ministerio". O sentir dir que CiU aposta per una Catalunya sobirana i votant en contra de l'ILP per un referèndum d'autodeterminació. Sembla que tot s'hi val per "pescar" vot independentista, ara que senten el clam al carrer. Una ambigüitat que els passarà factura. No és moment de covardies ni de cagadubtismes, ni de putes i ramonetes, senyors convergents, que la situació és greu i cal posar-hi el coll.

+
0

-
0
Trist panoramaSucdepàmpol, 08/09/2010 a les 18:16
Que en Colom digui bagenades no ha de sorprendre a ningú; ja és això. Ara, que els polítics- tots- desbarrin cadascú per on l'emprén, és altament preocupant. Si després de la manifestació del milió de persones- tot just el juliol passat- tots, practicament, admetien que el poble havia donat un missatge molt clar d'unitat, sembla esquizofrènic el que estan fent ara: la dreta (CiU) i l'esquerra (PSC), segueixen com el gat i el gos; defensant els seus interessos, no pas a Catalunya. Els partits independentistes, cada vegada es fragmenten més. El PP mai ha defensat Catalunya, això ja és sabut i I- Verds segueix defensant el de sempre; aquests darrers, però, sense cap possibilitat de governar.
Si és vol la independència s'ha de lluitar JUNTS.
Si es prioritza el millorament de la economia, també.
Si es pretenen les millores socials de classe, el mateix.
S'HA DE PRIORITZAR- CONSENSUAR UN SOL OBJECTIU I LLUITAR JUNTS. Altrament, estem donant la feina feta als enemics tradicionals. Quasi et fan entrar ganes de no votar mai més!!!

+
0

-
0
O unionisme o independentisme. No hi ha més.Jep, 08/09/2010 a les 18:05
Que les properes eleccions siguin un plebiscit ben clar: o unionisme (autonomista, federalista, concertista o esquerra-tripartista) o independència (RCat o SCI). O Espanya o Catalunya, no hi ha més.

+
0

-
0
Té raóMiqueló, 08/09/2010 a les 17:58
Colom té raó, l'independentisme avança però s'ha d'estendre més. Per entendre'ns, necessitem augmentar el sobiranisme a CIU, al PSC i fins i tot al PP.
Els que es pensen que tenen una missió històrica i reduida al seu partit (seguiu-me i us guiaré), amb molta il·lusió i cap diputat, faran bullir l'olla i ajudaran però seran una part i no pas el tot, perquè la sobirania és transversal, i això s'assoleix entre els principals partits i no posant l'etiqueta "transversal" a un únic partit. Ajudaria més que alguns líders fessin més de polítics i es creguissin menys la part de profeta i que els seus seguidors no s'atorguessin ser els únics posseïdors de la veritat.
Per tant, estem parlant que cal fer política i no futbol, i la il·lusió mal gestionada es crema ràpid i es queda en il·lusòria. Tot i això, i ara mateix, la posició política de CIU, central, ajuda bastant poc en l'extensió cultural i política del sobiranisme.

+
0

-
0
Vota Independència i no et deixis entabanar pels de sempre!Jep, 08/09/2010 a les 17:57
No hi ha dubte que tots els partits catalans amb representació parlamentària senten l'alè de l'independentisme al clatell i es posen nerviosos. PSC es fa més federalista que mai i recupera a Corbacho (?). CiU es postula com el camí més curt cap a la independència. ERC diu ara que ells son l'independentisme autèntic. ICV defensa també el referèndum però incloent-hi l'opció federal...Però fa 4 dies tots ells van rebutjar les ILP pel referèndum i van baixar-se els pantalons al Congrés de Madrid defensant el "preàmbul"! i fent el ridícul!. Actuen a remolc dels esdeveniments i amb unes inèrcies que no poden superar. Per això resulten grotescos i contradictoris en les seves gesticulacions. Només la determinació dels nous partits que volen proclamar la independència, van en la direcció que bufa el vent: VOTA INDEPENDÈNCIA i no et deixis entabanar pels de sempre.

+
0

-
0
Inefable ColomSucdepàmpol, 08/09/2010 a les 17:55
Ara ho entenc, per això el Sr. Colom va montar el PI ( no el de les tres branques)sinò un partit que el desqualifica per sempre més d'ésser creible en política...a qui vol enganyar?

+
0

-
0
Colom parla clarObservador, 08/09/2010 a les 17:51
" Sense Convergència no hi pot haver independència ". Traduint la frase per passiu s'ha de deduir clarament que el 'tap' que impedeix la independència, és l'actitud de Convergència.

+
0

-
0
Riure per a no plorarLoquelo?, 08/09/2010 a les 17:47
No hase falta desir nada a Mas

+
0

-
0
Glup!Vicenç Ramoneda i Ullar, 08/09/2010 a les 17:38
"La via més curta cap a la independència és CiU"
"No hase farta disir nada 'Mas'"! :-D
Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!

+
0

-
0
Té raóMiqueló, 08/09/2010 a les 17:34
Colom té raó, l'independentisme avança però s'ha d'estendre més. Per entendre'ns, necessitem augmentar el sobiranisme a CIU, al PSC i fins i tot al PP.
Els que es pensen que tenen una missió històrica i reduida al seu partit (seguiu-me i us guiaré), amb molta il·lusió i cap diputat, faran bullir l'olla i ajudaran però seran una part i no pas el tot, perquè la sobirania és transversal, i això s'assoleix entre els principals partits i no posant l'etiqueta "transversal" a un únic partit. Ajudaria més que alguns líders fessin més de polítics i es creguissin menys la part de profeta i que els seus seguidors no s'atorguessin ser els únics posseïdors de la veritat.
Per tant, estem parlant que cal fer política i no futbol, i la il·lusió mal gestionada es crema ràpid i es queda en il·lusòria. Tot i això, i ara mateix, la posició política de CIU, central, ajuda bastant poc en l'extensió cultural i política del sobiranisme.

+
0

-
0
HA HAAAAAAA HAAAAAAAA !!!Pere (Lausanne), 08/09/2010 a les 16:58
Primer les declaracions d'en Felip Puig i ara les d'en Colom.
Els polítics catalans fan fort i sense límits.
Grotesc fins al moll dels ossos.

+
0

-
0
Comenaris de gent molt \\\Ja, 08/09/2010 a les 16:42
-Els comentaris anteriors poden ser fets per gent que té por; possiblement gent interessada en que segueixi un nou tri--par--tit. I ho dic perquè els autènticament independentistes saben que desprès de les eleccions caldrà ajuntar-nos tots els catalanistes (en sentit ampli)i decidir. Els comentaris anteriors volen justament el contrari. CiU és el pal de paller, ho ha estat sempre.

+
0

-
0
PREDIQUES EL QUE NO ES LA REALITAT.monras, 08/09/2010 a les 16:37
NO PODEM PERDRE EL TEMPS ELS CATALANS QUE VOLEM LA INDEPENDÈNCIA HEM ACTITUTS, DISCURSOS, HISTÓRIES QUE NO TE LES CREUS NI TU, AQUI VOLS ENREDAR, TOTHOM A VOTAR PELS PARTITS QUE PODEN ACONSEGIR LA INDEPENDÈNCIA, REAGRUPAMENT I SOLIDARITAT CATALANA, I EL GENER, PERQUE NO, I TENIM TOT EL DRET, DEPEN DE TOTS NOSALTRES, NO VOLEM QUE ENS ROBIN MÉS, NO HEU DE DIR EL QUE HEM DE FER QUE JA SOM ADULTS , SEMBLES UN CEC QUE NO VEU LES ENREDADES CONTINUES QUE ENS FAN I T´HO EMPASES TOT. PRO¡ CATALANS NO ÚS DEIXEU ENREDAR MES,A VOTOAR INDEPENDÉNCIA, ARA I AVUI SI ES POGUES, PERÒ FER-HO EL 28 NOVEMBRE QUE TOT EL MÓN QUEDI ASABENTAT DE QUE LA NOSTRA DIGNITAT,CARÀCTER, ECONOMIA, MANERA DE TREBALLAR I MOLTES MÉS VIRTUDS QUE TENIM NO LES TREPITJA NINGÚ MAI MÉS.DEPEN DE NOSALTRES DE CADA VOT PER DEIXAR TOTS ELS ALTRES PARTITS ALLÀ ON ES MEREIXEN. UN MOTOR DE CATALUNYA

+
0

-
0
6 alesRogerdeflor, 08/09/2010 a les 16:13
Pagant en Millet, et veus amb cor de tot , eh! Deixa de dir mentides. Tu no has tingut la sort de la teva companya de festa la RAhola. Aquesta deu tenir algun bon amic al grup Godó o algun Israelia milionari que la manté.
La força dels diners no podràn aquest cop amb la il.lusió. Per cert, pertanys a aquest grup d'esquerranosos que ens heu enganyat, amb allò més preuat per un poble, La LLibertat. Vosaltres sabreu el què esteu fent.

+
0

-
0
AIxò és fer volar ColomsAnònim, 08/09/2010 a les 16:07
Àngel Colom és una persona honesta i diu el que pensa. Una altra cosa és que jo cregui que va molt errat. La independència no pot esperar gaire temps perquè l'estat espanyol cada cop ens treu més mecanismes de catalanització del país. Per tant la cosa és urgent i cal un partit que tingui això com a absoluta, gairebé única, prioritat.

+
0

-
0
Prou pidorar, prou gestió de miseries.Anònim, 08/09/2010 a les 15:53
Discrepo del titular...Ciu és el camí més curt per intentar deixar tot quasi com está. Masses anys i molta gestió d'engrunes i fer el pidolaire.

+
0

-
0
?Anònim, 08/09/2010 a les 15:40
En què quedem? Ara resulta que CIU és independentista!

+
0

-
0
6 alesRogerdeflor, 08/09/2010 a les 15:38
Pagant en Millet, et veus amb cor de tot , eh! Deixa de dir mentides. Tu no has tingut la sort de la teva companya de festa la RAhola. Aquesta deu tenir algun bon amic al grup Godó o algun Israelia milionari que la manté.
La força dels diners no podràn aquest cop amb la il.lusió. Per cert, pertanys a aquest grup d'esquerranosos que ens heu enganyat, amb allò més preuat per un poble, La LLibertat. Vosaltres sabreu el què esteu fent.