Quico Sallés/Hotel Zero BCN | Actualitzat el 04/09/2010 a les 20:21h

L'exconseller d'ERC Carles Solà, amb Laporta

Mostra la seva "simpatia" per Solidaritat Catalana

Carles Solà al hall de l'Hotel Zero de Barcelona. Foto: QS/Nació Digital

Fitxatge estrella de Joan Laporta. L'exconseller del Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació, Carles Solà, a proposta d'Esquerra durant el primer tripartit, s'ha deixat veure amb vehemència a l'hotel on es celebren les primàries de Solidaritat Catalana per la Independència (SI) a Barcelona.  Segons ha pogut saber Nació Digital de fonts a la direcció de SI, Solà "té un peu dins, ja que ens ha dit diverses vegades que la proposta li agradava".

Carles Solà (Xàtiva, la Costera, 1945) és doctor en química per la Universitat de València. Des de l'any 1977 és catedràtic d'enginyeria química de la Universitat Autònoma de Barcelona. Entre el 1994 i el 2002 va ser rector d'aquesta universitat.

COMENTARIS

+0
-0
a l'anònim de les 10.33
iep, 05/09/2010 a les 13:09
no et sembla una mica tard per entrar si el que busca és un càrrec? les llistes ja s'han fet i no hi entra aquest senyor. Deixeu d'intoxicar perquè sí, que només semblen criaturades.
És igual exconseller que Carretero, no fotem, i a sobre se'n va sortir prou bé. Ha estat rector i té una bona formació, no sé què més se li pot demanar.. anònim99.. Abans de criticar pensa en qui hi ha dins Rcat i valora el que has dit.
+0
-0
Un altre sense carrec politic
Anònim, 05/09/2010 a les 10:33
Tots aquells que han tingut carrec dins d'ERC ara es passaen a quansevol partidet perque saben que ja no podran tornar a d'altres carrecs a ERC, per sort a Erc hi ha gent jove i preparada per suplir aquesta colla de resentits un cop acaben el seu mandat, creuent que un carrec es per sempre.Per cert, encara no se el programa de SCI, nomes se que volen que siguem feliços i que volen l'independencia, vaja aixo ja fa anys i en pitjors condicions que ho diuent a ERC i per aixo s'ha arribat aqui , per poguer proclamar-la.
+0
-0
aixo va be
Anònim, 05/09/2010 a les 00:47
necessitem que aquest cop guanyem, no podem estar sempre aixi, llegiu a www.opinionsdigitals.cat un article que parla del espoli fiscal que patim els catalans: Autononisme, entre la gestió i la fallida.
+0
-0
I que en pensa Novoa?
Anònim99, 04/09/2010 a les 21:10
si aixo es tot lo que podeu lluir, un ex-conseller.... saluts al solidari Novoa i espero que la seva amenaça d´un tret a la nuca als seus opositors politics li costi una denuncia als jutjats. .
+0
-0
Bona noticia!
Anònim, 04/09/2010 a les 21:02
Carles Solà va ser un bon conseller d'universitats, no com aquest ximple de l'Huguet.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: