Nacio Digital | Actualitzat el 03/09/2010 a les 13:58h

Es presenta una candidatura unitarista a SCI de Lleida

Tres militants de Solidaritat Catalana (SCI) de la Noguera han decidit presentar una candidatura d'equip per la demarcació de Lleida amb la intenció de pressionar per a què el seu partit pacti una candidatura unitària. Pau Vallejo, Jaume Marvà i Joan Betbesé asseguren que "volem que Solidaritat Catalana per la Independència es presenti a les eleccions al Parlament de Catalunya en coalició amb Reagrupament Independentista, amb SÍ-Coalició per la Independència, amb Crida per la Terra, així com amb totes les altres forces polítiques que duguin en el seu programa electoral la Declaració d’Independència de Catalunya des del Parlament en la propera legislatura".

La candidatura unitarista es considera a si mateixa un instrument per fer arribar a la direcció el que ells consideren és un "clam dels adherits a SCI".


COMENTARIS

+0
-0
UNITAT
Pere Vell, 04/09/2010 a les 13:10
Totalment d'acord amb en Johny:
"Reagrupament i Solidaritat, un cop fetes les primàries de Solidaritat, s'asseguin i pactin una llista conjunta que hauria de ser ratificada posteriorment en referendum pels militants de Solidaritat (Reagrupament no ho hauria de fer la ratificació perque l'assamblea li va donar el poder de negociar al Carretero). Això seria democràtic i seria un bé necessari per al País."
LES BASES VOLEM UNITAT
+0
-0
Unitat: és de calaix
Johny, 03/09/2010 a les 18:14
Jana: Ho has explica molt bé i estic molt d'acord amb tu. El meu projecte va ser Reagrupament quan va sortir, però ara ja no crec en la capacitat d'en Carretero de sumar voluntats. El projecte de Laporta està molt millor encaminat i és molt més solvent. Malgrat tot ens cal una llista conjunta amb Reagrupament. Per la llei d'Hondt i també per no desmotivar a la gran massa de votants independentista que no entén aquestes discusions.

La meva proposta és que Reagrupament i Solidaritat, un cop fetes les primàries de Solidaritat, s'asseguin i pactin una llista conjunta que hauria de ser ratificada posteriorment en referendum pels militants de Solidaritat (Reagrupament no ho hauria de fer la ratificació perque l'assamblea li va donar el poder de negociar al Carretero). Això seria democràtic i seria un bé necessari per al País.
+0
-0
com hauria de ser
ex erc de Lleida, 03/09/2010 a les 17:07
andavant amb l'iniciativa. Si ho aconseguiexen tenen el meu vot segur.
+0
-0
Laporta és a dia d'avui, lúnic lider q ens pot treure de la crisi. sense independència és impossible sortir de la critica situacio acual.
Jana, 03/09/2010 a les 14:51
Laporta és a dia d'avui, lúnic lider q ens pot treure de la crisi. sense independència és impossible sortir de la critica situacio acual.

Sabeu quants milers i milers de vots passaran a CiU, ERC, abstenció, Iniciativa, nuls, (i no a SCi ni a RCat),.. si no es presenta una candidatura Unitària?

Sabeu que davant la crítica situació en què es troba la nostra nació, aquest milers i milers de vots poden ser del tot decisius, per canviar d’una vegada per totes el rumb de la nostra Història?

Sabeu que el matís entre Candidatura Unitària o no, pot fer que siguem independents al Gener?

Sabeu que el procés d’elecció de candidats sigui 100% pur o no, no és el factor decisiu que ens pot fer que siguem independents al gener, i si la candidatura unitària?

Sabeu que la gent “normal”, que son centenars de milers, tant els fa això de primàries, regeneració política des de sota, llistes obertes, etc i el que més volem i valoren és que “per fi” es presenti una única llista Unitària que tindrà infinites més possibilitats d’èxit electoral?

Sabeu que actualment el que està copsant aquests centenars de milers de gent “normal”, és que aquesta gent dels Sci+RCat han estat incapaç d’unir-se, perden la força necessària que necessitem, creant un estat de desmotivació i desil•lusió col•lectiva, lluny de la tan necessitada e imprescindible moral de victòria que tots necessitem?

De què servirà lluitar fins al final per un sistema de tota puresa “democràtic i obert”, sacrificant la Unitat necessària, si al final per manca d’aquesta unitat es treuen uns resultats del tot segur molt més minsos, per part de les dues formacions?

Sabeu que la majoria de gent “normal” no veu tampoc que Rcat estigui demanat plantejaments tant allunyats a la puresa democràtica exigida, etc.

Sabeu que la immesurable moral de Victòria que engendraria la Candidatura unitària, és el factor clau per assolir d’una vegada el resultat electoral espectacular que es necessita actualment?

No deixem perdre aquesta oportunitat històrica que potser ja és l’última que la Història ens ha posat davant, de proclamar la independència el proper gener,

Per Catalunya, Sempre Endavant!!!!

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: