COMENTARIS

+
0

-
0
CATALUNYA SOM UNA NACIO //*//MARC-SABATES.COM, 08/09/2010 a les 18:51
Visca Joan Laporta i Anna Arqué //*//.

+
0

-
0
EL PUNT IMPORTANT "FER-SE LA FOTO"Anònim, 01/09/2010 a les 19:18
Veig que "finalment" els "petits " han aconseguit sortir a la "foto". Suposo que això de sortir al costat del Sr. Laporta.........-sense comentaris-.
Semper fidelis.
lluís

+
0

-
0
jo RcatAnònim, 01/09/2010 a les 16:40
ahir Sortia en BROGGI a primera plana del WEB de Solidaritat,.. avui ja no hi és,.. caram ,.. van a casa del pobre home a manipular-lo , una mica trist tot plegat , no m´agraden aquests 3 tenors,. que van de divos,. ex de partits politics . Prefereixo la feina diària que fan els de Reagrupament, em sembla més seriós tot plegat.

+
0

-
0
LAPORTA...?????Anònim, 01/09/2010 a les 15:08
EN CARRETERO TÉ TAN D'EGO....TANT D'ORGULL ........QUE DURANT MESOS VA OFERIR EN LAPORTA SER CAP DE LLISTA PER BARCELONA.....JA HO VEIEU.....EH??????

+
0

-
0
M'estimo més l'independentisme senzillet però honestDr. T, 01/09/2010 a les 14:58
L'independentisme de Laporta és tan sofisticat que és capaç de deixar-te sense un duro en un plis plas. Per als innocents de bona fe que encara us creieu aquest farsant vividor us recomano la lectura de la següent notícia que surt avui:
http://esports.e-noticies.cat/-el-barca-va-pagar-les-festes-de-laporta-44091.html
A què espera Nació Digital per fer-se'n ressò? Tanta por li teniu?

+
0

-
0
VINGA!Josep Albà, 01/09/2010 a les 12:15
Yuppy!! Ja només falta que s'ajuntin amb Bob Esponja, Carod Rovira i Manolo el del Bombo!! Insuperable!!! Tenim Tripartit assegurat pels segles dels segles!

+
0

-
0
observador internacionalRogerdeflor, 01/09/2010 a les 10:21
Totalment d'acord amb tu! intentaràn per tots els mitjans mantenir les poltrones. Cal un canvi en la classe politica. Cal il.lusió per tirar endavant un païs. I rcat i scat ens ho donen. Cal una regeneració politica. Per desenquistar tota la merda i fer fora tots els butiflers.Hem tingut l'enemic a casa, i fins ara no ens n'hem adonat. Casos com el del Palau, corrupció a molts ajuntaments S'han d'acabar regenerant la classe politica. I de pas aconseguint l'autodeterminació.

+
0

-
0
observador internacionalRogerdeflor, 01/09/2010 a les 09:46
Totalment d'acord amb tu! intentaràn per tots els mitjans mantenir les poltrones. Cal un canvi en la classe politica. Cal il.lusió per tirar endavant un païs. I rcat i scat ens ho donen. Cal una regeneració politica. Per desenquistar tota la merda i fer fora tots els butiflers.Hem tingut l'enemic a casa, i fins ara no ens n'hem adonat. Casos com el del Palau, corrupció a molts ajuntaments S'han d'acabar regenerant la classe politica. I de pas aconseguint l'autodeterminació.

+
0

-
0
Crítiques interessadesObservador Internacional, 01/09/2010 a les 09:10
A veure si entre tots obrim els ulls!!!
A qui li pot interessar que SCI i RI s'esbatussin???? Doncs, als partits tradicionals, que estan acollonidets davant de l'embat independentista!
Poden tenir raons i possibilitat per fer-ho?? Em sembla que els hi seria oportú i fàcil.
Per tant, jo penso que el conflicte entre SCI i RI està orquestrat pels partits tradicionals (sobretot CIU, ERC, ICV, PSC...).
Una mica de paciència entre tots, que al final ens entendrem!
La independència és aquí!

+
0

-
0
Pacte amb condicions?Cornellanenc, 01/09/2010 a les 03:19
Reagrupament no posa cap condició per fer una coalició amb Solidaritat (simplement fer una candidatura conjunta que es comprometi afer una declaració unilateral d'indepedènncia; perquè és l'important). Solidaritat, fins ara, avantposa el seu procés d'escollir candidats a qualsevol pacte. Qui posa condicions i qui no en posa? Qui diu que després del 4 de set segueix obert a pactar i qui diu que ni parlar-ne? Qui diu que és millor anar separats (López Tena) i qui té les portes obertes a fer una candidatura conjunta?
El que no s'entén és dues persones (Lòpez Tena i U. Bertran), que abjuraven de l'estratègia de la declaració unilateral d'independència fins a inicis de juliol, de cop i volta, quan Rcat ja ha fet els seus deures (llistes plenes de 135 noms, però obertes a futurs pactes) i després de la manifestació del 10 de juliol, es despertin en plenes vacances, copiïn el programa de Rcat (que abans rebutjaven) i exigeixin a Rcat que es plegui al seus desigs. Tres persones nouvingudes a aquesta estratègia són capaces de posar condicions a 3.500 que duen treballant 1 any i mig! Parlar i pactar sempre es pot fer amb tothom, sempre que aportin coses positives. Però l'únic que ha fet Laporta, Tena i Bertran, creant una nova candidatura és dividir aquesta estratègia, crear confusió, desencís i crear les condicions perquè finalment no hi hagi diputats compromesos amb aquesta estratègia. De veritat pensaven que creant una nova candidatura afavoririen aquesta estratègia. Qualsevol persona amb sentit comú veu que és allò que haguessin fet els enemics d'aquesta estratègia (Espanya) o aquells a qui perjudica (CiU i ERC; que curiós que Tena i Bertran pertayin a aquests dos partits; ai, perdó que per fer coses així, un primer n'ha de sortir, sinó se li veu massa el llautó). Dins de Rcat o amb Rcat, qui sigui. Tot és parlable i pactable. Amb imposicions prèvies, quin pacte hi pot haver? I si un vol la unitat (Rcat), sense condicions, però l'altre no vol cedir, no vol fer una coalició, si no és de la manera que vol imposar, qui podrem dir que sigui responsable que no disposem d'una única candidatura? Potser a can Madí i a can Vendrell en saben alguna cosa perquè tenim aquest panorama.

+
0

-
0
POSPOSICIÓAnònim, 01/09/2010 a les 01:27
posposició = A J O R N A M E N T.
data laborable tot i que és correcte, millor dir DIA FEINER

+
0

-
0
MediocritatAnònim, 01/09/2010 a les 00:52
HEU SETIT PARLAR MAI AL DIT PRESIDENT DE L'ANOMENAT CCN, quin alt nivell intel·lectual, per Deu. Son tots rebotats de tot arreu, principalment D'E.. La major part son empleats per compte aliena i professionals. Pocs empresaris i els pocs son molt petits empresaris i tant sectaris, manen tres i pocs més, amb aquets hem de confiar. Mai.

+
0

-
0
En falta un altre per ser encara més sofisticat.Rcat en combat, 01/09/2010 a les 00:10
Un tio del PP, els falta el tio del PP per ser la sofisticació màxima de l'Independentisme mediàtic a la foto. ( www.somnoticia.cat). Ens descollonarem de riure al final amb els amics de solidaritat que catxondos que son!!!

+
0

-
0
No séAnònim, 31/08/2010 a les 23:01
Això, aneu-vos tirant merda els uns als altres que és el molt positiu per l'independentisme.

+
0

-
0
A GuillemBerenger, 31/08/2010 a les 22:56
Collons Guillem de Montgrí, ets mol savi eh.
Com ho saps que Nació "rep" publicitat de Solidaritat Catalana? Doncs igual que ho sap tothom, perquè hi ha un banner a dalt.
Això vol dir que Nació D menteix a favor de SCI perque te publicitat, segons tu?
Fa temps que llegeixo aquest diari i en sol tenir de quasi tots els partits politics, inclòs el teu estimat Reagrupament.
Quan surti la publicitat de Rcat tal com ha sortit altres vegades opinaras que Nacio D menteix a favor del Carretero perque fa publi?
Fes-t'ho mirar, que no t'aclares.

+
0

-
0
No és veritat que el CCN Vagi amb SolidaritatGuillem de Montgrí, 31/08/2010 a les 22:11
Els del CCN ja han dit que ells com a associació NO van concretament ni amb Reagrupament ni amb Solidaritat sinó amb els dos, han explicat que donen suport indistintament als dos projectes així com a qualsevol altre partit o associació que reculli la proclamació de la independència des del Parlament. I que el que volen és facilitar que hi hagi una sola llista unitària. Ja sé que Nació Digital rep publicitat de Solidaritat, però s´ha de ser més profesional en la informació que es dona!

+
0

-
0
HEROISAnònim, 31/08/2010 a les 20:12
Ras i curt. Com diu en Sandokan, jo tampoc en tinc prou amb uns que ens diuen que son independentistes. Per a dirigir el meu país, vull bones persones, i les bones persones no menteixen. Buscaré els meus herois, allà on n'hi podré trobar.

+
0

-
0
Ja us ho fareuramonsp, 31/08/2010 a les 20:01
Pago quota a SC i a RCat per mirar de ser positiu, ajudant modestament i amb l'esperança que finalment s'imposaria el seny. Com que veig que no és així, em sembla que no en votaré ni uns ni els altres. Si voleu fer el ridícul (i ja heu començat tirant-vos merda de banda a banda), ja us ho fareu tots solets !!!

+
0

-
0
Societat _Catalana d'Impostors (SCI)butaneru, 31/08/2010 a les 19:50
El CCN nega una coalició amb Solidaritat
Carner explica que la voluntat de l’entitat és que tots els partits que proclamin la independència en els seus programes tinguin un representant del Cercle a les llistes
El president del Cercle Català de Negocis (CCN), Ramon Carner, ha negat avui que l’organització que representa vagi en coalició a les properes eleccions amb el partit de Joan Laporta, després que un comunicat d’aquests afirmés que “Solidaritat Catalana continua sumant” en referència al CNN, el Partit Republicà Català, els Verds-Alternativa Verda i Reagrupament Nacional Català.
“Això és fals”, ha dit de forma taxativa Carner en referència a la creació d’una possible coalició de totes aquestes formacions. “I es tracta d’una comunicació feta amb força mala intenció”, ha afegit en declaracions al Singular Digital.
“Com a grup de pressió el CCN tenim representants a totes les formacions que tenen la declaració d’estat català als seus programes”, ha explicat el president de la l’entitat. “I per això Àlex Sanchez formarà part de les llistes de Solidaritat igual que Joan Canadell, el secretari general del CCN, és el número cinc de les llistes de Reagrupament per Barcelona”, ha aclarit.

+
0

-
0
dos mentides en una noticia... alfons/santes creus, 31/08/2010 a les 19:46
Segons la web de SCI:Santi Vilanova, fundador-portaveu d’Els Verds- Alternativa verda; Agustí Soler,
president del Partit Republicà Català; Àlex Sánchez, membre de l’executiva del
grup d’empresaris, emprenedors i professionals Cercle Català de Negocis, i
Oriol Sallas, expresident de Reagrupament Nacional Català, s’han integrat a la coalició Solidaritat Catalana per la Independència.
ACLARIMENTS.....
1.- No es cert que CNN (com organització) i CSI pactin res
2.- Reagrupament nomès a tingut un president: Joan Carretero
Quina mania de no dir les coses pel seu nom, carai!!!!
feliç dia
pit i amunt

+
0

-
0
no em crecmariona, 31/08/2010 a les 19:41
No em crec que puguin ser de gent de reagrupament molts dels comentaris que critiquen Solidaritat Catalana. Hauriem d'estar contents que forces politiques , agrupaments, entitats....i tothom sigui de l'origen que sigui s'uneixi al progecte global: la independència. I que tinguin la tendencia politica que tinguin, que parlin el què parlin. Que siguin del Barça, de l'espanyol o del Madrid. Tots junts amb il.lusió i esforç cap a la independencia! Aquests comentaris només poden ser de qui ja li està bé tal i com estem , pel seu benefici. i només vol buscar mal rotllo entre els independentistes. No en feu cas!!

+
0

-
0
El Cercle si que dona suport a SCAntoni (Girona), 31/08/2010 a les 19:14
L'Àlex Sànchez (de la junta del CCN) és el que està entre el Laporta i l'Uriel. El que ha dit el president del CCN és que no van en coalicio, però el CCN dona suport explicit a SC. El CCN no pot anar en coalició, ja que no és un partit politic.

+
0

-
0
no em crecmariona, 31/08/2010 a les 19:14
No em crec que puguin ser de gent de reagrupament molts dels comentaris que critiquen Solidaritat Catalana. Hauriem d'estar contents que forces politiques , agrupaments, entitats....i tothom sigui de l'origen que sigui s'uneixi al progecte global: la independència. I que tinguin la tendencia politica que tinguin, que parlin el què parlin. Que siguin del Barça, de l'espanyol o del Madrid. Tots junts amb il.lusió i esforç cap a la independencia! Aquests comentaris només poden ser de qui ja li està bé tal i com estem , pel seu benefici. i només vol buscar mal rotllo entre els independentistes. No en feu cas!!

+
0

-
0
...Guerau, 31/08/2010 a les 18:50
joan laporta i solidaritat catalana representen barcelona, per tant, sense ells no es pot fer una bona candidatura per la independència

+
0

-
0
Candidatura Única o tu fas tu sol!Sal Constans, 31/08/2010 a les 18:37
Després de tots els esdeveniments que han succeït i que sembla que ens hem de resignar a no tindre una opció ample, rica i ÚNICA globalment guanyadora a les pròximes eleccions al parlament de Catalunya, jo dic que :
NO ACCEPTO QUE NO HI HAGI UNA LLISTA PER LA SOLÀ RAÓ DE QUI VA ALS PRIMERS LLOCS!.
Som la mateixa gent, amb el mateix ideal, que coincidim en la manera d' arribar a l' independència i fins hi tot tenim tots relacions personals amb uns i altres.
Per tant exhorto a tots els catalans independentistes, sense mirar quines sigles defensen, ni a qui tenen intenció de votar, que ens apleguem i exigim que es faci la Candidatura Unitària per l' Independencia de Catalunya.
Que es formi un consell de persones independents, amb prestigi i amb bon criteri, que redactin el sistema de repartició dels escons i les normes internes de funcionament.
Ha de ser senzill, clar, assumible, racional i factible.
I els que recolzem aquesta iniciativa ens comprometem que si els líders implicats de totes les respectives organitzacions no s'avenen a aquesta Candidatura Única, en buscarem d' altres!. Perquè el desig de ser diputat no preval sobre el dret legitim que tenim tots de ser independents!.
I la primera acció que proposo, es que tothom que pensi aixis, deixi de col.laborar temporalment amb les organitzacions i donem un sol missatge, o Candidatura Única o tu fas tu sol!

+
0

-
0
Sr Laporta.Anònim, 31/08/2010 a les 18:24
Vostè es un impresentable i un oportuniste¡¡¡ Com ha pagat el piset de 3.000.000 eur que es va comprar a l´Avinguda Diagonal de Barcelona i tantes i tantes coses¡¡¡
I ara a la politica¡¡¡ Un altre Millet.
Quina merda de pais¡¡

+
0

-
0
tres tristres trigresalbert reagrupat, 31/08/2010 a les 17:51
el trio de la betzina monta uns chous millors que el Buenafuente... la de troles que porten en un mes, vana per récord olímpic, no vull repetir l'inventari per ser ja conegut del públic en general
santa sort que el Carretero els mantingui a distáncia, ho contaminan tot amb una enorme buidor moral

+
0

-
0
embolica que fa fort!Anònim, 31/08/2010 a les 17:45
Amb quin criteri qualifiqueu de "independentisme sofisticat" al partit Solidaritat Catalana? Més aviat hauríeu de posar independentisme embolicat!
Català: jo vaig donar tot el meu suport inicialment a Solidaritat Catalana, vaig estar molt content perquè creia que estaven a punt de formar una gran coalició independentista, però res més lluny de la veritat. El que estan fent és vergonyós. Som lleials però no estúpids.

+
0

-
0
Desmentit- el CCN no va amb CSIAnònim, 31/08/2010 a les 16:50

+
0

-
0
Quin merderJoan Martí, 31/08/2010 a les 16:48
Algu de racat pensa com va marxar d'ERC??? Doncs pitjor que ara amb el SCI, de la forma mes barroera i traidora.Portem tot l'estiu amb les noticies que aquets dos partidets es barallen entre ells per aviam qui la te mes llarga, la regeneracio politica i unitat independentista, i jo dic que esteu fent el ridicul i que mai votare uns patidets fets a mida del que mana, sense democracia interna, amb el mes baix discurs politic dels ultims 30 anys i amb el dubtos curriculum de tots el personatges que volen un carrec a tota costa i amb els cops de colze que calguin.Vergonya

+
0

-
0
Quina pena!Anònim, 31/08/2010 a les 16:45
Quina llàstima sento, com a català, que compatriotes meus pretesament independentistes utilitzin armes tan barroeres per destruir... l'Estat espanyol? L'unionisme? L'autonomisme? NO, ALTRES INDEPENDENTISTES!!!!!!!!!!!!!!!!!! Abans del sorgiment de SC les coses estaven més o menys encarardes i es veia futur; ara, tot està revoltat i en tensió, per les males pràctiques de fer política. Això és regeneració democràtica? No tenen altre enemic que Rcat? I el PSC? I CiU? I E? I el PP? I C's?

+
0

-
0
Reagrupats insolidarisAnònim, 31/08/2010 a les 16:28
En veient els resultats de les aquestes d'aquest mitjà (que sospitosament tripliquen la participació, per exemple, de l'avui), i el tarannà dels comentaris... no m'estranya que no tinguem unitat.
Com diu la dita: "La democràcia és un sistema polític que garanteix que el poble no tingui més del que es mereix"

+
0

-
0
catalunyaCatala, 31/08/2010 a les 16:23
akesta intolerancia cap a SCI a ke ve?
pq n´hi han tants ke carregan contra ells?
son unionistes? son de reagrupament acollonits pq SCI els hi menja el terreny?
al cap i a la fi les eleccions seran la prova del coto hi posara cadascu al seu lloc.

+
0

-
0
FALSEDATSMENTIDERS!!!!, 31/08/2010 a les 16:14
Els 17.000 són simples adherits, i encara més, eren adherits a la crida inicial a la unitat amb Reagrupament i la resta de partits. Quina manera més bèstia de MENTIR!!!!!! I encara més, els adherits a Solidaritat no es poden desadherir, ni enviant emails ni de cap manera. Bona trampa els ha teixit en Tena, per cert amic personal d'en Rubalcaba i la De la Vega. Quin personatge!!!

+
0

-
0
?Anònim, 31/08/2010 a les 16:03
Ei, en sèrio, això és patètic! Mira que contents, tots plegats! Que es tracta de fer política, no de jugar un partidillo entre col·legues!

+
0

-
0
PROU DE FOC AMICGENERAL MORAGUES, 31/08/2010 a les 16:01
CATALUNYA ESTÀ EN GUERRA PER LA SEVA SUPERVIVÈNCIA NACIONAL.
Després de molt de temps, i per vies democràtiques podem aconseguir el que tant hem esperat els Catalans.
I què feu tots vosaltres? INTENTAR DESTRUIR-HO.
Tothom tranquil, cap partit polític d´origen català desapareixerà en l´imminent ESTAT CATALÀ.
Enmig de la batalla final, prou de defensar la botigueta egoïstament, amb una curtor de mires entristidora precisament per això, perquè SOU CATALANS, i esteu autodinamitant-vos.
Si Catalunya desapareix, com passarà aviat si no hi fem res, què ens quedarà? RES!
En el precís moment en que sota qualsevol argumentació, per més raonada i estructurada i aparenment justicada, ATAQUEU a CATALUNYA, queda clar que l´enemic JA US HA ATRAPAT IDEOLÒGICAMENT, ara fent-vos ballar com titelles segons els seus interessos, fent-vos creure que són els vostres.
PENSEM-HI TOTS, abans que sigui massa tard.

+
0

-
0
Reagrupats per fer el ridículAnònim, 31/08/2010 a les 15:59
Mare de Déu! Com dol l'èxit de Solidaritat. Ànims, us queden poques setmanes per que els quatre mateixos arreplegats presents a tots els foros pogueu seguir carregant contra Solidaritat. Després la realitat de les eleccions us farà emmudir de cop i per sempre.

+
0

-
0
Fent Feina Reagrupat, 31/08/2010 a les 15:50
a Reagrupament, el que hem de fer ,. és seguir mica en mica,. treballant ,. i deixar-nos estar dels altres,.. al final tot cau pel seu pròpi pes , i els que estem aqui des de fa dos anys patejant el territòri , el país,. tard o d´hora la gent se n´adona dels que ja tenim les nostres feines i l´unic que volem és veure el país lliure, i dels que els agrada figurar.
Endavant Catalunya !!!!

+
0

-
0
Prou mentides!Constantí, 31/08/2010 a les 15:46
CCN no ha fet cap pacte amb SCat. Ho han desmentit avui mateix.
En Broggi tampoc anirà amb SCat. També ho ha hagut de desmentir.
17000 associats? 17000 adherits!
Això és jugar net SCat? Això és dir la veritat? Perquè no surten les xifres del nombre d'associats? de la gent que paga quota? Perquè no deixen de mentir? Perquè han fet servir l'Oriol Sallés com a arma contra RCat? Així és com volen confluir? Això és bona fe? Tenen alguna cosa més que ego?

+
0

-
0
Joc net?M. Bordfils, 31/08/2010 a les 15:06
Aquests de SCI no havien dit que jugarien net? A què treu cap que aquest individu, el tal Sallas, insulti els reagrupats amb falsos tripijocs sobre xifres? És molt poca seriosa, aquesta gent. Això decanta el meu vot a Reagrupament.

+
0

-
0
sofisticació?Albert Martí, 31/08/2010 a les 15:04
sofisticació? de moment només mentides barroeres

+
0

-
0
Més mentidesJoan Recall, 31/08/2010 a les 15:02
Prou mentides de SCI. Els únics que s'han adherit són els poca-soltes del PRC. La resta (Vilanova, Sánchez) ho fan a nivell individual, com ho han fet altres persones a favor de Reagrupament Independentista (amb la diferència que no n'han fet bombo i platerets, perquè han entès que es tracta de la independència i no dels seus egos); és el cas, per exemple, de Xavier Borràs, cofundador d'Els Verds-Alternativa Verda, o de Joan Canadell, del CCN, tots dos candidats a la llista de Barcelona.

+
0

-
0
Verds? Quins verds?L. Serres, 31/08/2010 a les 14:56
Home, més mentides de SCI: primer va ser que en Broggi aniria amb ells (un engany d'en Laporta en persona) i ara això d'¡Els Verds-Alternaiva Verda, partit que fa ben bé quatre anys que no ha fet una sola assemblea (no hi ha actes), que no té militants ( a banda de Pep Puig, Vilanova, Xavier Garcia i les respectives dones) i que només és una marca del senyor Vilanova per fer el seus negocis (subvencions) a través de l'empresa Gea Consultors ambientals o per ajuntar-se amb partits verds espanyolistes.
Cal felicitar Reagrupament per no haver-lo acceptar quan exigia d'anar de número 1 per Girona. Ara s'haurà de barallar amb un altre grimpaire de categoria, com és en Toni Strubell. La suma d'egos, junt amb l'Agustí Sler, a SCI pot ser, finalment, explosiva.

+
0

-
0
Societat Catalana dels ImpostorsSandokan, 31/08/2010 a les 14:54
Les mentides en política es paguen cares. CiU va pagar car el seu pacte el 1996 amb elPP i ERC pagarà molt car el seu pacte amb el PSC. SCI és una mentida darrere l'altra , tot són mentides, tot són intoxicacions, tot és ressentiment. Des de la mentida i el ressentiment no aconseguiran construir res de bo. Estan condemnats al fracàs. No n'hi ha prou amb ser independentista, cal ser també bona persona. Jo votaré Reagrupament.

+
0

-
0
El CCN nega haver pactat amb SolidaritatAnònim, 31/08/2010 a les 14:43
Avui, el seu president ho desmenteix avui. SCI: no mentiu tant!
http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2010/08/el_ccn_nega_una_coalicio_amb_solidaritat_56116.php
I per cert, al Soler....qui l'ha vist i qui el veu. El mateix de l'ecologista Vilanova, pactant amb en Laporta. Què en pensa de Can Trabal, per exemple, ara que pacta amb l'executor i especulador que es cruspeix l'unica zona biologica de L'Hospitalet? A, es clar, això per després de la independència, si, es clar ...sóc tant poc patriota. El que fa poder assolir un escó, ell que fa 30 anys que hi va darrere. Es normal amb els frikis del món verd anti ICV -és un dir- (Oms i cia) no es pot fer res, amb Laporta,...potser sí,..ves amb compte no te la foti igualment.

+
0

-
0
PatèticJoan de Reus, 31/08/2010 a les 14:41
...no soc adherit, soc simpatitzant de SC i no hi ha manera de deslligar-me. He enviat e-mails demanant-t'ho i res, així que aquests 17000 son fum. Quants han pagat la quota? aquest no els dieu, oi?

+
0

-
0
A quí volen enredar?Votaré Carretero, 31/08/2010 a les 14:40
El Centre Català de Negocis (CCN) acaba de desmentir públicament la seva addesió a SCI. Ja havien fet la mateixa jugadeta amb el Dr. Broggi. Si mentir com brivalls és la manera de fer política de SCI em reafirmo en la seriositat i rigor patriòtic i política del Dr. Carretero i Reagrupament.