Quico Sallés | Actualitzat el 26/08/2010 a les 13:43h

Carretero planta cara

Es vanta que el seu és un "projecte polític i no electoral" com el de Joan Laporta

El president de Reagrupament, Joan Carretero, ha considerat "una broma de mal gust" el sistema de primàries que ha organitzat Solidaritat Catalana per escollir les persones que formaran part de les llistes electorals de la formació liderada per Joan Laporta a les eleccions d'aquesta tardor. Segons l'exconseller es tracta d'un bon sistema, però necessita d'un o dos anys per preparar-se."Que siguin llistes obertes a partir del número 54 és una broma de mal gust" ha reblat el metge de Puigcerdà.

Projecte polític davant un projecte electoral 

En una entrevista a Catalunya Ràdio, el líder de Reagrupament també ha defensat el seu projecte polític a mig i llarg termini, respecte del "projecte electoral muntat en pocs mesos" de Solidaritat Catalana. I ha reiterat que, mentre Reagrupament ja té les llistes electorals i un full de ruta des de fa temps, Solidaritat Catalana "encara està fent assemblees".

Ara bé, malgrat les crítiques, Carretero també ha assegurat que encara hi ha temps per presentar una gran coalició independentista de cara a les eleccions, ja que el president de la Generalitat, José Montilla, no ha anunciat la data dels comicis. Tot i això, sobre una possible coalició independentista, ha afegit que a vegades la unitat no és anar tots junts, sinó treballar després de les eleccions per uns objectius comuns ja que la unitat "és difícil d'aconseguir".

 

Pel que fa a les declaracions que el president Montilla feia aquest dimecres a TV3 i en què alertava que hi havia un risc de fractura nacional a Catalunya per l'augment dels "nacionalismes". El líder de Reagrupament considera que aquests pronunciaments formen part del "discurs de la por" que considera que està impulsant el Partit dels Socialistes de Catalunya."Se'ls acaba el xiringuito" ha ironitzat Carretero.
 

COMENTARIS

+0
-0
CIU està al darrera de SCI
butaneru, 27/08/2010 a les 11:28
Veig que des de CiU han ordenat bombardejar amb missatges contra RCAT. No us enganyeu, SCI són quatre arreplegats i ressentits que segueixen un guia posat a dit per CiU, CiU s'ha inventat SCI per dividir el vot independentista i aprofitar-se'n electoralment. No ens enganyem, tots aquests missatges de gent que ataca RCAT els escriu gent de CIU que votarà CIU.
+0
-0
potser prou
Anònim, 27/08/2010 a les 11:27
El que han de fer les bases de RCat i SC, és revoltar-se contra aquestes vedets que en la competició de divisme al més pur estil de la partitocràcia actual, impedeixen la candidatura comuna de dos projectes que són com gotes d'oli, fer-los fora, i permetre que surtin uns veritables líders, capaços de marcar un camí i generar una simpatia, i també de cedir quan cal.
+0
-0
Polítics seriosos com ell, fan falta
Barceloní, 27/08/2010 a les 01:04
He escoltat l'entrevista a Catalunya Ràdio i m'ha agradat força, en Carretero.

Si voleu escoltar les seves paraules en versió original, podeu sentir-les en el web de:

www.reagrupament.cat

Cap a la independència.
+0
-0
Sobretot votem Esquerra ( abans ERC
Anònim, 26/08/2010 a les 22:49
SOBRETOT hem de continuar votant ERC i CiU....Perquè els tenen molt ben posats...i àixò ens anirà bé per negociar les "misèries" amb Madrid....FEU-ME cas.....Fixeu-vos amb en Tarradellas...ho va fer tan bé ....que el van fer "Hijo predilecto de Madrid".........quin gran orgull pels catalenets d'ERC.
ELS TENIA MOLT MÉS BEN POSATS EN PUJOL QUE AQUESTA PANDILLA DE GALLINETES....

+0
-0
Sobretot votem Esquerra ( abans ERC)
Anònim, 26/08/2010 a les 22:48
SOBRETOT hem de continuar votant ERC i CiU....Perquè els tenen molt ben posats...i àixò ens anirà bé per negociar les "misèries" amb Madrid....FEU-ME cas.....Fixeu-vos amb en Tarradellas...ho va fer tan bé ....que el van fer "Hijo predilecto de Madrid".........quin gran orgull pels catalenets d'ERC.
ELS TENIA MOLT MÉS BEN POSATS EN PUJOL QUE AQUESTA PANDILLA DE GALLINETES....

+0
-0
Reagrupament
Adrià Granés, 26/08/2010 a les 22:43
Els poders fàctics saben que Reagrupament treballa i treballarà per acomplir amb la paraula compromesa i això a ells els genera esquizofrènia. Saben que Reagrupament no és cap objectiu en si mateix. Saben que cap dels seus membres necessita els diners d’un sou parlamentari. Saben que tots som professionals en el nostre àmbit de treball diari, i saben també, que amb la feina feta i el deure acomplert, retornarem tranquil·lament al nostre dia a dia a allà d’on hem vingut. Reagrupament es dissoldrà.
+0
-0
Serietat.?
Adrià Granés, 26/08/2010 a les 22:37
Reagrupament es va crear l\\\'any passat i porten un temps organitzant xerrades i conferències per personalitats de tots els àmbits,tenen més de 3500 associats que participen en el projecte sense interessos personals, s\\\'han inaugurat bastants locals com a seus de Reagrupament,etc....

Resulta que 2 mesos abans de les eleccions apareixen en lopez-tena i Uriel Bertran COPIANT EL MATEIX FULL DE RUTA i depressa corrents,i per si fos poc, s\\\'han autoproclamats els primers de la llista sense ser escollits per ningú.

SI AIXÒ ÉS SERITAT........
+0
-0
Rcat si em van donar de baixa
Joan Martí, 26/08/2010 a les 22:14
A mi si que Rcat em va donar de baixa quan els hi vaig demanar, es veu que les meves inocents opinions els molestaven i em censuraven, aixi vaig pensar que si les meves opinions els molestava tan dons fora, no era el meu partit, ara soc a ERC i estic de conya, no hi ha tans fantasmes com Rcat i Sci, sino gent que penca i posa tot el seu cor amb el que fa. Visca Catalunya Lliure.
+0
-0
Nomes hi ha patriotes a Rcat? (Abans Reagrupament)
Anònim, 26/08/2010 a les 22:00
Aixi que Rcat fa mes d'un any que treballeu, jo quina enveja , jo fa mes de 30 que ho faig per Erc per arribar aquest moment enque es independencia o res i ho aconseguit ERC, no cap altre, aixi que si creus que els patriotes nomes sou els de Rcat, vas be cirerer, no despreciis als que no comulgan amb Rcat encara que us creieu el centre del mon i encara no heu fet res i segurament ni fareu.
+0
-0
Estic amb el company que demana menys fronts de Judea
Anònim, 26/08/2010 a les 20:43
Carretero és del Front Judaic d'Alliberament i Laporta del Front d'Alliberament de Judea. I els romans tan tranquils.
+0
-0
RCAT i els patriotes
Anònim, 26/08/2010 a les 20:37
Si ets un patriota, vine a Reagrupament. Fa més d'un any que estem treballant en el poble, en el barri, a la feina, als mercats i als tallers per la independència, la regeneració i la feina per a tothom. Aquest entusiasme no hi ha qui el pari. No oblideu, patriotes, que els nostres enemics són PSC, Grup Godó, Telefónica, PP, La Caixa i els grups de pressió econòmics internacionals. Després de les eleccions, tots a fder pressió al Mas.
+0
-0
RCAT i els patriotes
Anònim, 26/08/2010 a les 20:34
Si ets un patriota, vine a Reagrupament. Fa més d'un any que estem treballant en el poble, en el barri, a la feina, als mercats i als tallers per la independència, la regeneració i la feina per a tothom. Aquest entusiasme no hi ha qui el pari. No oblideu, patriotes, que els nostres enemics són PSC, Grup Godó, Telefónica, PP, La Caixa i els grups de pressió econòmics internacionals. Després de les eleccions, tots a fder pressió al Mas.
+0
-0
Reflexions d'un militant de base que no acostuma a opinar
Joan R., 26/08/2010 a les 20:20
Jo soc militant d'ERC i no acostumo a opinar en aquests espais, però permeteu que us digui que crec sincerament que hauria de ser RCat l'organització a partir de la qual s'hauria d'articular tot aquest independentisme que actualment no es sent còmode amb ERC.
El més normal del món hauria estat que Laporta s'hagués integrat a RCat, tal com li proposava Carretero.
Sigui com sigui, jo seguirés votant al meu partit. I d'aquí a un temps tots plegats mirarem enrera i alguns podrem dir amb orgull que en els moments difícils no vàrem caure en el desànim, que vàrem seguir allà donant suport a ERC a les verdes i a les madures.
Salut i República

+0
-0
MENYS FRONTS DE JUDEA
El boscater negre, 26/08/2010 a les 20:02
Cristian ,.. que tinguin 17000 seguidors a la web , no significa que tinguin 17000 afiliats. Jo mateix em vaig apuntar al principi de tot per a donar suport i per a fer coalició amb RCAT . Però en canvi , sóc afiliat real , no virtual de REAGRUPAMENT i pago 10 euros al mes. No caiguem en les simplicitats,..
+0
-0
Solidaritat Catalana
Adrià Granés, 26/08/2010 a les 19:02


Us deixo aquest missatge de fa dies escrit per en Josep Garcia Costa, i diu el segúent:"Això de Solidaritat em recorda al PI dels trànsfufgues Colom i Rahola, que va acabar com el rosari de l'Aurora... Fixeu-vos que -Laporta a part-, SCI més aviat sembla un camió escombra d'un munt de jaqueters rebotats que en altres partits han perdut eleccions internes o no van a les llistes. Qui vulgui col·locar-se i viure de la política, ja ho sap, a Solidaritat el rebran amb els braços oberts. I el convergents Salvador Sostres i David Madí, agraidíssims a en Laporta pels serveis prestats."
Comparteixo totalment la seva opinió.I vosaltres qué en penseu?
+0
-0
Solidaritat Catalana
Adrià Granés, 26/08/2010 a les 19:01
Us deixo aquest missatge de fa dies escrit per en Josep Garcia Costa, i diu el segúent:"Això de Solidaritat em recorda al PI dels trànsfufgues Colom i Rahola, que va acabar com el rosari de l'Aurora... Fixeu-vos que -Laporta a part-, SCI més aviat sembla un camió escombra d'un munt de jaqueters rebotats que en altres partits han perdut eleccions internes o no van a les llistes. Qui vulgui col·locar-se i viure de la política, ja ho sap, a Solidaritat el rebran amb els braços oberts. I el convergents Salvador Sostres i David Madí, agraidíssims a en Laporta pels serveis prestats."
Comparteixo totalment la seva opinió.
+0
-0
Lopez-Tena.....
Miquel Prieto, 26/08/2010 a les 18:57
L\\\'actitud den Lopez-Tena , al club Daily Telegraph de Barcelona a principis d\\\\\\\'agost en que se\\\\\\\\\\\'l va veure en un acte organitzat per Reagrupament, obert a tothom,el senyor Baeta ,valencià i dirigent de Reagrupament,li va preguntar sobre una possible coalició i en Tena va respondre “no”. Baeta va insistí “no a què?” el que va obligar al dirigent de SC a concretar aquest “no”.Va dir; “Reagrupament no compta i no hi ha res a parlar de la candidatura de RI......fins que demostrin el contrari,aquesta persona i Bertran NO TENEN com a prioritat Catalunya. Aquesta resposta només beneficia la divisió de tots plegats i beneficia sobretot CiU.
Sembla que en Lopez-Tena i Bertran volen aprofitar L\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'ESFORÇ, L\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'ENTREGA, EL RIGOR i EL COMPROMÍS DE REAGRUPAMENT,PER ELLS MATEIXOS, A MÉS DE PRETENDRE CREAR LES SEVES LLISTES TRAIENT ASSOCIATS DE REAGRUPAMENT CAP A SOLIDARITAT CATALANA.
+0
-0
és només una critica, no n'hi ha per tant
Jordi Berenguer, 26/08/2010 a les 18:56
A veure, convé aclarir algunes coses:
Solidaritat te 15.000 simpatitzants, però això no són socis adherits que paguen quota. No se sap quants socis tenen perquè no ho han dit. Qualsevol moviment independentista aplega ràpidament 10 mil signatures per internet, per tant 15 mil no significa res. Per un altre costat, jo formo part d'uns d'aquests 15 mil i vaig demanar que m'esborressin i no ho han fet. En canvi, els 3400 i escaig associats de Reagrupament son associats que paguen quota i des de fa temps. És molt diferent.

Un altre punt: Criticar la tacticitat partidista de Solidaritat Catalana, que d'altra banda es veu a simple vista pel fet que no és cap coalició de partits, sinó un partit fet de militants, no significa atacar a Laporta, ni anar en contra de Solidaritat, ni tampoc anar en contra del país, al contrari, crec que dir el que es pensa, com fa Carretero, i encara que no hi estiguem acostumats, és sempre bo, perquè ens ajuda a veure-hi clar per evitar caure en errors.

No ho dubteu pas, Carretero vol la unitat tant com tots nosaltres, amb raó va dir des del començament que fins i tot seria capaç de pactar amb el diable per tal d'aconseguir la independència de Catalunya, i també va recolzar Solidaritat al principi, però al veure que s'articulaven com un partit amb la intenció de dissoldre Reagrupament, és obvi que protegeixi la seva formació i digui el que pensa. Si us plau, els reagrupats no anem en contra ningú, només volem sumar i avançar de la millor manera possible.

Ah, per cert, els qui realment esteu desacreditats sou tots aquests que escriviu comentaris anònims insultant a Carretero. Amb això no esteu fent cap favor al país.

+0
-0
Nom i cognoms son credebilitat
Antoni Trenchs Rujiz, 26/08/2010 a les 18:26
El primer que haurien de saber molts dels que escriuen en aquesta< secció, és que el seu comentarti perd tot el volor quan per signature hi posen " anmònim "
Es digui el que es vulgui, naturalment amb correcció i sense insultar, el comentari guanya tot el valor, encara que no es comparteixi.
Tot el demès son papers mullats que no serveixen de res.
Es una llàstima tants comentaris a tirar a la brossa
+0
-0
RCat es desinfla ...
Mc. Asundena, 26/08/2010 a les 18:22
Dues persones de la llista d'RCat a Girona es presenten de candidats a Solidaritat Catalana, amb l'anterior coordinador d'RCat al Gironès: Toni Strubell (num 4), Tresa Massegosa (5), i Santi Niell (coordinador).
+0
-0
RCAT NO TÉ CAP CREDIBILITAT
La veritat us farà lliures, 26/08/2010 a les 17:54
Ahir, en un comunicat de suposats coordinadors de Rcat, van suplantar la personalitat de l´ex-coordinador de Sant Andreu. Des del passat febrer han plegat coordinadors, juntes senceres i s´han donat de baixa o s´han desactivat la gran majoria d´associats. Enganyen quant als afiliats, no en són més de 1.500, van enganyar a tothom fent bandera d´una nova manera de fer política (llista única feta per la parelleta, i ratificada en assemblea, ni el PSC, ni CiU, ni E són tant obscurs), van enganyar Laporta i ara suplanten persones per fer veure que encara són el que ja no són. Faig una crida als reagrupats de bona fe, perque no us atrapi l´efecte Waco. No tenen credibilitat, el Dr es va petar el `projecte i algun dia ho tindrà que explicar. No us en adoneu que competint contra un moviment d´autèntica base popular liderat per Laporta no teniu res a fer?? Obriu els ulls!!!
+0
-0
Unió dels Partits Indepenentistes
Anònim, 26/08/2010 a les 17:46
Estic molt d'acord amb el sentit comú d'unir totes les forces independentistes en una sola força política. És veritat que la representació seria la major possible que es podria obtenir al Parlament. Però vista la situació,en la que no serà possible l'aliança dels "tres Joans"; el millor que podem fer almenys, és deixar de criticar-nos els uns als altres; i no criticar cap mena d'independentisme practicant : ja sigui l'independentisme més dirigit a un sector comarcal i de fora de Barcelona de Reagrupament,ja sigui l'independentisme pragmàtic i d'ideologia més lliberal de Solidaritat;i ja sigui l'independentisme d'Esquerra, que va més dirigit a captar electors dels Socialistes i de Convergència.El temps al final haurà d'acabar donant la raó a una de les tres opcions; per que finalment ens adonem, que l'independentisme de veritat, poc té a veure amb les ideologies, i que com molt bé han alguns, ha de ser un moviment popular.
Com a reflexió final, vull afegir, que serà molt important
que la participació sigui alta: que molta gent que s'absté, o vota en blanc, ho faci en clau independentista. Aquests electors poden ser la clau, perquè realment quelcom canviï de veritat al nostre país, i començar a substituir la classe política actual, per uns altres que de veritat s'estimin el nostre país.
+0
-0
Unió dels Partits Indepenentistes
Anònim, 26/08/2010 a les 17:43
Estic molt d'acord amb el sentit comú d'unir totes les forces independentistes en una sola força política. És veritat que la representació seria la major possible que es podria obtenir al Parlament. Però vista la situació,en la que no serà possible l'aliança dels "tres Joans"; el millor que podem fer almenys, és deixar de criticar-nos els uns als altres; i no criticar cap mena d'independentisme practicant : ja sigui l'independentisme més dirigit a un sector comarcal i de fora de Barcelona de Reagrupament,ja sigui l'independentisme pragmàtic i d'ideologia més lliberal de Solidaritat;i ja sigui l'independentisme d'Esquerra, que va més dirigit a captar electors dels Socialistes i de Convergència.El temps al final haurà d'acabar donant la raó a una de les tres opcions; per que finalment ens adonem, que l'independentisme de veritat, poc té a veure amb les ideologies, i que com molt bé han alguns, ha de ser un moviment popular.
Com a reflexió final, vull afegir, que serà molt important
que la participació sigui alta: que molta gent que s'absté, o vota en blanc, ho faci en clau independentista. Aquests electors poden ser la clau, perquè realment quelcom canviï de veritat al nostre país, i començar a substituir la classe política actual, per uns altres que de veritat s'estimin el nostre país.
+0
-0
LA CREDIBILITAT ES TREBALLA.
Rcat en combat, 26/08/2010 a les 17:43
Intentarem seguir en el nostre camí de fer comentaris en possitiu, i obviar les difamacions i mentides producte de gran nerviossisme.
Les dades son: Els 50 coordinadors comarcals, de districte i de vegueries, TOTS, ja s'han manifestat amb el total suport dels coordinadors locals.
Hi han 130 actes que o s'han realitzat o es realitzaran entre agost i setembre d'enguany.
Seguim sent més de 3400 associats amb dades actualitzades aquesta setmana al corrent de pagament i hi han un nombre de solicituts d'alta constant que no es poden donar com a tals per raons obvies.
Tots els Rcats estem més actius que mai, treballant les hores que podem pel projecte, i aixó ho podran comprovar els compatriotes en els propers dies, i que en definitiva son els qui ens donaran o treuran el seu suport. Es així de fàcil, si ens volen 3 parlamentaris doncs en seran 3, si en volen 10, doncs 10 i si en volen 25 doncs 25. El Poble es Sobirà, nosaltres tan sols hem construit amb molt d'esforç de tot tipus una Nau, i HI cap tothom i n'esperem els millors per treballar conjuntament, però el que no farem es enfonsar-la nosaltres mateixos, ens estimem Catalunya i creiem que estem fent el correcte amb la nostra Nau que serà tant gran com el Poble vulgui. VISCA CATALUNYA LLIURE, ENDAVANT REAGRUPAMENT.
+0
-0
MENYS FRONTS DE JUDEA
El boscater negre, 26/08/2010 a les 17:42
Cristian ,.. que tinguin 17000 seguidors a la web , no significa que tinguin 17000 afiliats. Jo mateix em vaig apuntar al principi de tot per a donar suport i per a fer coalició amb RCAT . Però en canvi , sóc afiliat real , no virtual de REAGRUPAMENT i pago 10 euros al mes. No caiguem en les simplicitats,..
+0
-0
RCAT NO TÉ CAP CREDIBILITAT
La veritat us farà lliures, 26/08/2010 a les 17:15
Ahir, en un comunicat de suposats coordinadors de Rcat, van suplantar la personalitat de l´ex-coordinador de Sant Andreu. Des del passat febrer han plegat coordinadors, juntes senceres i s´han donat de baixa o s´han desactivat la gran majoria d´associats. Enganyen quant als afiliats, no en són més de 1.500, van enganyar a tothom fent bandera d´una nova manera de fer política (llista única feta per la parelleta, i ratificada en assemblea, ni el PSC, ni CiU, ni E són tant obscurs), van enganyar Laporta i ara suplanten persones per fer veure que encara són el que ja no són. Faig una crida als reagrupats de bona fe, perque no us atrapi l´efecte Waco. No tenen credibilitat, el Dr es va petar el `projecte i algun dia ho tindrà que explicar. No us en adoneu que competint contra un moviment d´autèntica base popular liderat per Laporta no teniu res a fer?? Obriu els ulls!!!
+0
-0
Una llàstima
Cristian, 26/08/2010 a les 17:10
Francament, en els darrers dies a qui veig més nerviós fent declaracions fora de lloc no és a Laporta sinó a Carretero. No para de sortir a tot arreu atacant verbalment a Solidaritat Catalana. No serà perquè des de Reagrupament han detectat que Solidaritat els està pispant electorat? Que jo sàpiga ja tenen 17.000 afiliats. En només un mes de vida.

No poso en dubte la feina feta per Reagrupament al llarg d'aquest any però tampoc vull menystenir la tasca feta per alguns líders de SCI. Tots han de cedir. Hi ha molt en joc.

Francament, jo vull que vagin tots units. I crec que la majoria d'independentistes també ho volen. Plegats aconseguirem un objectiu tan difícil. Separats farem el ridícul per enèssima vegada. N'estic fart de tenir uns polítics tan idiotes, estúpids i curts de mires. Penseu que els altres partits regionalistes estan plantejant les eleccions com un referèndum. Si al final les opcions independentistes queden fora del parlament o treuen resultats discrets diran que Catalunya vol ser Espanya. I serà culpa nostra.

Si l'independentisme sociològic és del 30% segons apunten totes les enquestes, us imagineu un sol partit que l'aglutinés? Tanta poca visió tenen carai?

Quina llàstima!
Quina pena foten tots plegats!
+0
-0
carretero com un llum
Anònim, 26/08/2010 a les 17:04
En carretero està com un llum...aquest home cada dia més tonteries. Sort en tenim els independentistes que en Lòpez Tena es presenta.
+0
-0
per Maulet
fot-li fort, 26/08/2010 a les 16:41
Els que menystindran la resta no serà RCat sinó els electors, que no s'empassen aquest invent de SCI i així ho indiquen totes les enquestes. RCat prevaldrà.
+0
-0
De pati d'escola
Anònim, 26/08/2010 a les 16:40
S'ha de tenir més amplitud de mires per estar en política,SC no és l'enemic.En fi com a mínim s'haurà guanyat una enquesta de nació digital. Fent servir truco, això sí.
+0
-0
malcolm, 26/08/2010 a les 16:28
Annònim, 26/08/2010 a les 16:36
La LILU está molt més aball i va amb en Carretero. Abans de donar opinió, llegeix bé qui diu cada cosa.

Sort que tots els reagrupats no són iguals sinó anem malament...
+0
-0
per malcolm
Maulet, 26/08/2010 a les 16:33
Aquesta és la manera de fer mal a Rcat. Menystenir la resta. La mateixa ansia de deglutir que tenia Rcat amb els grupuscles és la que li critiqueu a SC. Sou igual de lamentables.
+0
-0
titulars tendenciosos.....
alfons/santes creus, 26/08/2010 a les 16:31
Senyor Cot: Després d'escoltar dos vegades la entrevista de catradio, crec que el titular que poseu a l'article no te res a veure amb el sentit de l'entrevista. Crec que amb la vostra actitud li feu un flac favor al País..... i a la unitat que exigiu

que tinguis un bon dia
pit i amunt
alfons
+0
-0
Un zero per LILU
malcolm, 26/08/2010 a les 16:28
Per no veure que el xiringuito del Tena i cia és un grupúscul inventat per CDC per sabotejar RCat i també per no veure que aquest grupúscul no té cap possibilitat d'obtenir representació al parlament.
+0
-0
LILU, 26/08/2010 a les 14:17
Anònim, 26/08/2010 a les 16:25
Un zero per Carretero, no per la feina que ha fet sinó per com han estat gestionant les aliances desde el principi. Primer demanant que tothom es reagrupés menystenint als petits, esbombant que tant "amics" eren d'en Laporta i ara airejant la roba bruta en públic.

Un zero per en Tena, no per la seva tasca sinó per ser massa bocamoll, abocar merda sobre els altres que volen el mateix que ell, i airejar-ho tot via "mass media".
+0
-0
Un carro carregat de rocs
malcolm, 26/08/2010 a les 16:08
La unitat ja hi és i es diu RCat. La resta són grupúsculs sense cap possibilitat d'obtenir representació. Endavant Dr. Carretero!!
+0
-0
no defallir
xescus, 26/08/2010 a les 15:55
Jo continuo confiant amb RCat. Les converses entre SI i RCat semblen anar a bon ritme, però fins a finals de la setmana que ve no crec que se’n sàpiga res. No crec que es pugui dur a terme l’entesa entre RCat i SC/DC fins passades les primàries, que és quan quedarà demostrat que SC/DC pot agrupar diferents sensibilitats però del tot insuficients per a començar a treballar en un projecte vàlid i a tant curt termini. La unitat és possible, però cal temps.
Anònim, de les 15:45, pel que dius, crec de d’independentista en tens ben poc i posaria la mà al foc que mai has estat ni a RCat ni a SC/DC.
+0
-0
Ara o mai
Anònim, 26/08/2010 a les 15:50
A tots els que creieu que independentment de qui vagi al davant el que necessitem es la unitat de tots els partits independentistes signeu a
http://araomai.cat

que es deixin de partidismes
Que es deixin de lluites de poder
I que s'uneixen per portar-nos a tots allà on volem
+0
-0
Carreter mentider
Anònim, 26/08/2010 a les 15:45
Jo no he escoltat Laporta parlar malament de RCat. Carretero té molt mal perdre, perquè perdrà, això és segur i ell ho sap, per això reacciona d'aquesta manera. Reagrupament fa mesos que va de baixa. Molts ho hem anat deixant a mida que vèiem el tarannà d'aquesta associació. Solidaritat els hi ha donat una excusa perfecte per explicar la seva davallada, però no hi té res a veure. S'hi han guanyat ells solets fent les coses tan malament com han sabut. No cal unió per res. RCat només pot oferir 3 o 4 mil votants. No tenen res a pelar.
+0
-0
tampoc no em donen de baixa
Anònim, 26/08/2010 a les 15:32
Jo també em vaig fer de Solidaritat pensant-me que serien una coalició amb reagrupament. Com que em van enganyar, m'he volgut donar de baixa en 5 ocasions, responent els correus amb què bombardegen, però no hi ha manera. així és com comptabilitzen que tenen 4 gats, perquè no els donen de baixa.
Jo votaré Reagrupament!
+0
-0
a jutgar
Albert Martí, 26/08/2010 a les 15:25
A jutgat pels comentaris negatius en carretero fa molta por a molta gent, sobretot els autonomistes. De fet, és l'únic que fa por, per tant endavant Reagrupament i Visca Catalunya lliure!
+0
-0
SCI es cert que no esborra correus
Anònim, 26/08/2010 a les 15:04
Jo que al inici vaig donar tot el meu suport a Solidaritat Catalana, al veure que realment no era una coalició sinó un partit, i per tant això és un intent de dissolució de Reagrupament, cosa que no es bona pel país, vaig demanar que em donessin de baixa de tot, i no ho han fet.

Com diu Carretero, si 1 milió i mig de persones reparteix el seu vot entre Reagrupament o Solidaritat, no hi haurà cap problema, ni tant sols si es presenten per separat, perquè l'independentisme guanyarà tranquilament les eleccions. El veritable drama és si només tenim 100 mil vots. Així que el que hem de fer ara, més que obsessionar-nos amb la unió, tot i que no hem de deixar de buscar-la fins l'últim moment, és sobretot que tothom sàpiga que existeixen aquestes noves formacions polítiques i puguin conèixer els seus perquès i els seus compromisos.

Jo només us demano que us informeu i contrasteu la informació de fons, el coneixement és la única eina que tenim en contra de la manipulació i la desorientació.
+0
-0
lideratge
Guerau, 26/08/2010 a les 15:02
Carreteró no té el carisma per liderar un projecte d'independència, això es veu a simple vista, ha fet bona feina, però ara el que toca es trobar un lideratge fort i ja el tenim: Joan Laporta. Catalunya només se salvarà si es capaç de produir líders en tots els camps, un rere l'altre, si Espanya ens tomba un líder com sempre ha fet, n'hem de tenir un altre de recàrrega, i un altre, i un altre...
+0
-0
Líder Ara
Mamells, 26/08/2010 a les 15:01
No és el moment de un programa de partit o una coalició electoral.És el moment vital d´un LIDER que ens condueixi cap a la independència.Un líder com en Laporta.Brolla energia i té els collons necessaris per portar les regnes del nostre país cap a la nostra llibertat.Un Joan Laporta on és conegut a Olot,Tortosa,Sant Adrià de Besós,Cubelles,La Sénia,L´Hospitalet.....i es defineix com a independentista!.Visca en Joan Laporta
+0
-0
Seguint fent camí
jo, Reagrupament., 26/08/2010 a les 14:40
Al meu parer, Carretero segueix fidel al seu plantejament inicial en crear Reagrupament. No se'n ha desviat un bri dels propòsits que es va marcar per aconseguir la Independència de la Nostra Terra. Quan es tenen les coses clares, el camí ve recte i tan sols s'ha de seguir amb pas ferm, sense agafar falses dreceres i menys si aquestes no les veus prou clares. Ah! i no soc reagrupat perquè no m'ho puc permetre, però, el meu vot i el dels de casa, ja el tenen. Visca Catalunya!
+0
-0
El mateix text es pot llegir al Singular Digital
Anònim, 26/08/2010 a les 14:40
L'entrevista ha dit moltes més coses. S'ha parlat del programa politic i davant l'insistència de l'entrevistador per parlar sobre Laporta i el seu partit, Carretero ha dit el que ha dit. Que per cert, les llistes obertes de SCI realment són una broma de mal gust i veurem com acaben posant els primers a dit i a gust del Laporta.

Nó és pot centrar tot el que ha dit el Carretero amb això de plantar cara al Laporta.

Sabeu per cert qui és l'amo del singular digital?. Doncs un empresari militant d'Unió.
Amb això ja està tot dit.
+0
-0
Les coses clares i la xocolata espessa.
Jordi Berenguer, 26/08/2010 a les 14:38
No us deixeu afectar pel títol provocador que ha posat l'editorial a aquest article. En Carretero diu les coses tal com són: La veritat per davant, sempre. Solidaritat Catalana s'ha fet passar per una coalició quan en realitat s'articula com un partit. A més han dit que hi ha un problema de llistes quan no és cert, i no han fet cap proposta de coalició a Reagrupament. I tot això s'ha de dir ben clar.

Tots volem la unitat, però no volem que ens prenguin el pel!

Si us penseu que això és una guerra de personalismes aneu equivocats.. es tracta de que hem de sumar i SCI no esta fent res per sumar, sinó per substituir.

+0
-0
SCI només té correus.
Anònim, 26/08/2010 a les 14:36
Marta, SCI només té 15.000 correus electrònics, entre els quals hi ha el meu, i no hi manera que me n'esborrin. I la gent podrà votar sense haver pagat ni un sol euro. Ja veurem la que retornarà els rebuts.
+0
-0
Mein Furher !
Marta Pirata, 26/08/2010 a les 14:31
Bé, el doctoret del Pirineu ja fa temps que cada dia quan es lleva i es mira al mirall està encantat d' haver-se conegut. Què no ho heu vist fins ara que és un dictador ? Es passa el que va prometre pels seus preuats testicles i la democràcia al seu moviment messiànic és inexistent. Només li donen canxa - godó, lavanguardia, rac1 , catradio -quan ha de fer mal a ERC o ara per perjudicar en Laporta. Com és possible que un home que en 2 anys ha ssolit 3.400 adherits tingui més entrevistes i micros que un moviment com al solidaritat que en té més de 15.000 en 1 mes ?? Per quan entrevistes al Laporta a rac1, catradio..etc ?..o la vanguardia ejpanyola..em pixo de riure !
+0
-0
EM SEMBLA QUE ESTEU EQUIVOCATS
LILU, 26/08/2010 a les 14:17
Perdoneu però els comentaris d\\\'aquesta noticia no em semblen justos. PQ dieu que un zero per en carretero i el titlleu d\\\'hipocrita? si ell ha sigut el primer de tots en implantar el projecte i va fer tot el posible pq en laporta (que a mi personalment m\\\'agrada i trobo que es un lider nat)es sumes al projecte, i ha sigut ell que ha creat un partit que es una calcomania del que ja hi ha....
jo trobo que en carretero es sincer i clar i tindra el meu vot pq confio en els seus criteris de regenaració politica i d\\\'independencia. moltes gracies
+0
-0
Fatal....ens efonzarán i després ens lamentarem
Anònim, 26/08/2010 a les 14:05
On ha quedat allò de que "l'enemic" és l'unionisme i qualsevol que vulgui l'independència és un aliat o com a molt un competidor?...molt malament. Un zero per en Tena i un zero per en Carretero.
+0
-0
Anem pel bon camí
Anònim, 26/08/2010 a les 14:03
Catalunya triomfant
tornarà a ser rica i plena
...
de merda
+0
-0
PENÓS
Anònim, 26/08/2010 a les 14:00
Penós carretero, penós! A sac contra ERC, a sac contra Laporta, a sac contra els teus mateixos que es distancien un mil·límetre, en fi, cadascú amb el temps es posa al seu lloc.
+0
-0
Carretero t'has passat tres pobles
Anònim, 26/08/2010 a les 13:48
UUuuuuuuui quin mal rotllo!

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

educaweb.cat
Vés a: Furvus 2008: bellesa feréstega

Furvus 2008: bellesa feréstega

Vinyes Domènech és un dels cellers que mes han contribuït en l'èxit de prestigi i vendes dels últims anys dels vins de la DO Montsant



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: