Quico Sallés | Actualitzat el 25/08/2010 a les 16:28h

Rosell s'adreça a les penyes en espanyol perquè «és l'idioma en el que tots ens entenem»

"El poble català és respectuós" justifica el president del Barça. Albert Rivera, C's, anuncia que assistirà al Gamper perquè el club "ja no està polititzat"

Rosell pronunciant el seu discurs davant les penyes. Foto: FCBarcelona

En el marc de la 31a edició del Congrés de Penyes, Sandro Rosell ha afirmat que un dels objectius prioritaris de la Junta Directiva del Barça és impulsar el protagonisme de les penyes, a les quals ha definit com “ambaixadores permanents del club”.
Malgrat aquesta internacionalització, just abans de començar el seu discurs, Sandro Rosell ha aclarit que s'adreçava als penyistes assistents en castellà per “respecte cap a les persones de fóra de Catalunya”. Amb tot, ha deixat molt clara “la catalanitat del club”. “El poble català és molt respectuós, i és per això que parlaré en l’idioma que entén pràcticament tothom”, ha afegit.

Per la seva banda el president de Ciutadans (C’s) i candidat a la presidència de la Generalitat, Albert Rivera, assistirà aquest vespre al Camp Nou al partit que enfronta el FC Barcelona amb l’AC Milà. Rivera fa un any que va deixar d’assistir al Camp Nou arran les discrepàncies “amb la politització del club que va dur a terme, especialment en els darrers temps, el president  Joan Laporta".

Navega per les etiquetes

barçarosellcastellàpenyes

COMENTARIS

+0
-0
SuperAlejandro
Anònim, 13/09/2010 a les 10:14
És una vergonya que el president d'un club català parli en la llengua de l'Estat veí.
Sr. Alejandro vostè polititza el club cap allà on l'interessa i aconsegueix que molts socis i seguidors del Barça no l'entenguin amb aquesta llengua que parla. És una situació patètica.
+0
-0
Millor prendre-s'ho a broma, si no...
Atònit, 26/08/2010 a les 21:32
Ara surt un culer d'Alacant que ni tan sols sap que Barça s'escriur amb ce trencada. Ah no, que Alacant ara diuen que és Múrcia. En fi, això sembla el joc dels disbarats.
Mira noi, no sé tu però jo estic a Catalunya, territori indissociable de la institució. Seré espanyol el dia que em reconeguin la meva cultura com a cent per cent vàlida en igualtat d'oportunitats. O sigui mai.
+0
-0
El Barça, club caatalà.
aruberuto, 26/08/2010 a les 19:43
Fins ara portem 171 comentàris a aquesta notícia sobre en Sandro Rosel, en aquest digital. En altres digitals si fa no fa. El tema interessa a molta gent, no tota ni molt menys barcelonista. Hi ha com sempre que es tracta dels temes d'identitat catalana dels "friquis" ( per no dir una paraula ofensiva ) rebentaires asiduus. Cal no fer cap cas de les seves deposicions verdoses i pudentes, sempre els hem tingut, els hem més o menys sofert, pero sempre hem quedat nosaltres, els catalans. No han pogut amb nosaltres en quasi 300 anys, amb guerres, amb dictadures fexistoides, amb genocidis, exilis, opressions de tot tipus, etc... En Sandro Rosel pasará i nosaltres quedarem per congtinuar la tasca honrosa d'acopnseguir la nostra independència d'Espanya, que en veeu d'en Maragall diu:
On ets Espanya? no et veig enlloc.
No sents la meva veu atronadora?
No entens la meva llengua que et parla entre perills?
Has desaprès d'entendre els teus fills?
¡ADEU ESPANYA¡.
+0
-1
Cule alicantino
Tomás, 26/08/2010 a les 18:28
Pues yo veo lógico que nos hable en castellano. También somos del Barsa y estamos en España.
+0
-0
S'ho creuen el que diuen o només és autodefensa per no haver de reconèixer la història?
Per a Retornado, 26/08/2010 a les 17:05
Com pot ser que hi hagi catalans que odien les institucions spanyoles? Amb l'amor i el profund apreci que ens tenen i el lloc privilegiat en que sempre han posat la cultura catalana en els seus programes estatals... Aquest "retornado" o com se digui, en quin món viu?
Amb aquest tema passa com amb les famílies que tenen els seus morts a les cunetes. Quan algú restauri el seu honor, reconegui la veritat històrica i demani disculpes en lloc de sortir a dir que el "castellano nunca fue impuesto sino lengua de encuentro" (ho va dir no fa tant un paio molt important a qui li paguem la vida reial que es pega) en parlarem. Mentrestant jo no puc perdonar. No s'hi val a executar un genocidi i després dir: Bé, ara estem en paus, seguim tal com estem i ja està. Si intentes aixecar el cap diré que ets tan feixista com jo. No, xato, no. Voler convertir les víctimes en pressupres botxins és propi del feixisme (els massons i rojos són perillosos, els jueus s'ho queden tot).
És com si vaig a casa teva, m'hi estableixo, te'n robo la meitat i després et dic: Bé, ara farem les paus, em continuaré quedant la meitat de la teva casa i l'altra meitat la compartirem. La casa es dirà com jo vulgui, s'organitzarà com jo et digui amb una simple delegació parcial que et faré pera que pensis que ets quasi lliure, diré que la teva propietat emana de la meva generositat i parlaré en la llengua que jo vulgui a la teva família. Si intentes recuperar-la t'acusaré de feixista, "revanchista", rencorós i no sé quantes coses més.
+0
-0
Respuesta a retornado, 26/08/2010 a les 11:19
Anònim, 26/08/2010 a les 16:30
Es que si me dijeses que el catalán es cosa de "campesinos incultos y resentidos" yo te respondería que te equivocas, puesto que en Catalunya, a más uso del catalán, mayor nivel cultural, profesional, social y político. Cual es la lengua habitual del gobierno catalán, sea de derechas o de izquierdas? Pues el catalán. Y de las juntas de gobierno de las universidades? Y de la gran mayoria de las asociaciones de prestigio y de ayuntamientos?

En cambio, cual es la lengua de uso absoluto en los medios marginales, periféricos, iletrados, etc.? Pues el castellano.

Guste o no, esta es la realidad.
+0
-0
a veure si aprenem
Anònim, 26/08/2010 a les 16:25
no es tracte de catalanistes o españolistes, es tracta de fer cumplir la llei(això que agrada a tants), l'estatut del barça:

ART. 6 dels esatuts del barça: el català és la llengua oficial i d'us primordial del club en totes les seves activitats. el sr Rossell a incomplert els esatuts de l'organització que representa. qui el denuncia?!

Ara podeu seguir bordant els españolistes.
+0
-0
Ai, ai, ai, Alejandro
ventdelplà, 26/08/2010 a les 16:07
El Sr. Rosell ja es va desmarcar de l\\\\\\\\\\\\\\\'anterior president fent fora al president d\\\\\\\\\\\\\\\'honor, ara fa fora el català dels parlaments \\\\\\\\\\\\\\\"per respecte\\\\\\\\\\\\\\\", demà es vendrà l\\\\\\\\\\\\\\\'Ibra per 4 duros i aviat s\\\\\\\\\\\\\\\'agermanará amb l\\\\\\\\\\\\\\\'altre club de la ciutat...
PD: Guardiola tampoc durará gaire.
En fi, ànims, que ja falta menys per a les properes eleccions.
+0
-0
vete tu , mejor
retornado, 26/08/2010 a les 14:34
aunque te duela tengo EL MISMO derecho que tu a estar aquí, y también de criticar si me sale del forro.

Por otro lado con el problema demográfico que esta teniendo Cataluña (otra vez) no es para nada sabio andar diciéndole a la gente que se vaya.
Así que si no te gusta compartir tu país con inmigrantes criticones, VETE TU
+0
-0
Qui no li agradi viure aquí, que marxi!!!
AJosep_7491, 26/08/2010 a les 14:12
Així de senzill. Qui no li agradi viure aquí, que marxi.
Guanyarsi la vida i, a més, criticar-ho, no és propi de persones. ¿Serà que no arriven a aquesta categoria?
+0
-0
para arrakis
retornado, 26/08/2010 a les 13:46
estamos de acuerdo en lo que pones, pero que tiene que ver eso con que no se pueda el presidente dirigir en castellano a las peñas? es que Cataluña y castellano son antónimos o algo así? o mejor dicho, se es mas catalán mientras menos español se es?
+0
-0
no me extraña la trampa
retornado, 26/08/2010 a les 13:43
típica de cuando se acaban los argumentos.... pues si, viva España, por que no? con lo de que es el país mas admirado si que la cagaste, eso no lo diría yo.
+0
-0
para: quiero-ser-como-retornado
retornado, 26/08/2010 a les 13:40
eso, sigue así tratando de imitarme y algún día serás como yo.
+0
-0
visca el Barça i visca Catalunya
arrakis, 26/08/2010 a les 13:39
Catalunya no es el Barça, però el Barça (mal que pesi a alguns) es un club català. Els jugadors del Barça, com es de tots els clubs, son mercenaris. Però mentre vesteixin una samarreta amb un escut que es la Creu de Sant Jordi i la Senyera, defensen Catalunya.
+0
-0
mentalidad abierta
retornado, 26/08/2010 a les 13:34
Que coño, y porqué no decirlo, arriba España!!!!!!, una grande y libre donde todos seremos felices. Deberíais estar orgullosos de pertenecer a éste país, el mejor y más admirado del mundo. Que a Cataluña no lo conoce nadie, a ver si os enterais.
+0
-0
para JoanC
retornado, 26/08/2010 a les 13:21
JoanC: lee las noticias, el franquismo ya no existe. Ahora esta en vuestras manos tratar de "vengarse" de los "malos" españoles o procurar el mejor futuro posible para vuestro pueblo, sin sacrificar su cultura catalana. Estáis convirtiendo la cultura catalana en la cultura del antiespañolismo.
PD: no necesito autorización para hablar, porque el franquismo ya no existe.
+0
-0
o he viscut el franquisme
JoanC, 26/08/2010 a les 13:15
(Retornado): Jo no sé si tu estàs autoritzat per parlar seriosament i amb honestedat. De totes maneres, hauries de plantejar-te allò tan menyspreable que el franquisme ha significat per Catalunya pel que fa, especialment, a la imposició del castellà: a les escoles, a les emissores de ràdio, a les administracions públiques, al cinema, als camps de futbol, a la “mili”, etc. etc.
Jo no sé, però, si tu ets prou honest per reflexionar i arribar a entendre que Catalunya és una nació oprimida culturalment, lingüísticament i econòmicament per les restes d’un imperi que l’única força que li queda és la d’imposar-se als que –DE MOMENT- són més febles.
+0
-0
gracias
retornado, 26/08/2010 a les 13:14
gracias por lo de genio e intelectual, me imagino que el entono ayuda a dar a dar esa impresión. No es difícil plantar argumentos medianamente inteligentes ante otros argumentos tan absurdos como que los toros han de eliminarse porque no pertenecen a la cultura catalana.
+0
-0
Rosell, el poble ni oblida ni perdona!
Para Analfabetos, 26/08/2010 a les 13:12
Lleis que obliguen a rotular en Español!
Constitució espanyola (27 desembre de 1978) obliga el coneixement del castellà
· Llei 85/78 Reales Ordenanzas de la Fuerzas Armadas (28 desembre de 1978) obliga el castellà en els actes de servei.
· RD1011/81 Reglamentació sobre la comercialització de greixos comestibles. Obliga l'etiquetatge en espanyol.
· RD 334/82, que regula l'ús del castellà a la xarxa viària, als transports públics i passos fronterers.
· RD308/83, reglament sanitari dels olis vegetals que obliga el castellà.
· RD 2872/83, sobre Reglament de Girs Postals i telegràfics, obliga els impresos en llengua castellana.
· RD1521/84 sobre reglamentació tècnico-sanitària dels productes de pesca, les etiquetes obligatòriament en idioma espanyol.
· Llei 30/1984, sobre Mesures de Reforma de la Funció Pública, obliga tàcitament el coneixement del castellà als opositors i concursants.
· RD 1915/84 sobre reglamentació d'escorxadors de conills i enmagatzament i distribució de la carn. Obliga l'etiquetatge en llengua espanyola oficial de l'Estat.
· RD 2223/1984 que aprova el Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administrtació de l'Estat, obliga tàcitament el castellà, i oblida absolutament el coneixement del català a les convocatòries.
· Ordre Ministerial 29 de març de 1984 que aprova la norma de qualitat per a préssecs amb destinació al mercat interior.
· RD 179/85 que reglamenta els escorxadors d'aviram i comercialització de la carn. Les etiquetes s'han de redactar obligatòriament en la llengua espanyola oficial de l'Estat.
· Llei Orgànica 6/85 del Poder Judicial obliga la llengua castellana en tots els procediments judicials. Tolera amb condicions dins del territori català la llengua catalana.
· RD 1348/85 sobre el reglament d'ordenament de les assegurances privades. Obliga el castellà per la presentació de la documentació administrativa.
· O. M. de 29 de maig de 1985 aprova normes per a albercocs destinats als mercat interior.
· OM 19 d'agost de 1985, sobre norma reguladora per al comerç exterior de cols xineses.
· OM 23 de setembre de 1985 sobre etiquetatge dels productes de pelleteria.
· OM de 15 d'octubre de 1985 sobre Norma de Qualitat per al musclo, cloïsses i escopinyes en conserva.
· OM de 15 de novembre de 1985 sobre etiquetatge de peres, pomes i raïm. Obliga el castellà.
· RD 2216/1985 sobre envasat i etiquetatge de substàncies considerades nocives i perilloses. Obliga el castellà.
· RD 2374/1985 sobre especificacions tècniques de les centrals telefòniques privades. Obliga el castellà.
· RD 2323/1985 sobre reglamentació per elaborar, emmagatzemar i transport dels succedanis de cafè.
· RD 2379/1985 de 20 de novembre sobre els aparells receptors de televisió.
· RD 2706/1985 sobre autòmats programables industrials, és obligatori que els subministradors i fabricants tinguin els catàlegs en castellà.
·


http://www.contrastant.net/llengua/obligatori.htm



+0
-0
barça no es cataluña
retornado, 26/08/2010 a les 13:11
el barça no es cataluña ni mucho menos, es un club PRIVADO donde sus mejores jugadores son castellanoparlantes al igual que TODOS los aficionados. Dejen al barça en paz y no lo confundan con cataluña a la cual la llevan por mal camino.
+0
-0
Mai diguis mai a un Mai
Anònim, 26/08/2010 a les 13:09
Molt bé, molt bé, el teu llenguatge demostra quin nivell intelectual més gran que tens. Tota aquesta berborrea per acabar insultant i imposant la teva cultureta española, crec que cada cop estàs aprenent més i t'estàs tornant més intel.lectual, que si sòc un Imbècil, un mierda, bufffff, quant d'odi que detecto en un intelectualet com tu, ets molt bo, però que molt bo. Realment ets molt esquizofrènic, un geni, una maravella de la ciència, un cas digne d'estudi, més val que no, perdre el temps amb un paio tant intolerant i malalt no val la pena!!!
+0
-0
vale
retornado, 26/08/2010 a les 13:04
vale... iré a toledo a ver a los toros como me ordenas, humillado por tu victoria. Y tu podrás decir que estas en un país independiente... EN TU PUTA VIDA JAJAJAJAJAJAJA
+0
-0
Toros
Anònim, 26/08/2010 a les 12:59
Ningú obliga a ningú ha anar als toros, però un paio tant intel.ligent com tu dient aquestes bestieses, Imbècil, Imbècil, ondia quin llenguatge més prosaic, he dit jo de que m'hagin obligat anar als toros, em pensava que amb tants genis castellanoparlants que has llegit, que el teu nivell de lectura era més elevat. Tu nano, ets burro de mena, apa carallot a complir la llei i al 2012 ves a cuenca o toledo a veure toros i a veure si t'empitonen, estàs ple de ràbia, d'incultura, prepotència i xenofobia.
A veure vols un mapa?, no és imposar una llengua,és protegir una llengua amb mesures legals aprovades en un parlament, ai no, que et pases el parlament per forro de la corbata.............
+0
-0
Toros
Anònim, 26/08/2010 a les 12:57
Ningú obliga a ningú ha anar als toros, però un paio tant intel.ligent com tu dient aquestes bestieses, Imbècil, Imbècil, ondia quin llenguatge més prosaic, he dit jo de que m'hagin obligat anar als toros, em pensava que amb tants genis castellanoparlants que has llegit, que el teu nivell de lectura era més elevat. Tu nano, ets burro de mena, apa carallot a complir la llei i al 2012 ves a cuenca o toledo a veure toros i a veure si t'empitonen, estàs ple de ràbia, d'incultura, prepotència i xenofobia.
A veure vols un mapa?, no és imposar una llengua,és protegir una llengua amb mesures legals aprovades en un parlament, ai no, que et pases el parlament per forro de la corbata.............
+0
-0
imponer
retornado, 26/08/2010 a les 12:47
imponer una lengua es, por ejemplo, multar si no rotulas tu negocio con ella. Igual que como se hacia en el franquismo. No me parece que mi opinión sea tan "imbecil" a menos que se lea con ojos prejuiciosos, resentidos y poco objetivos.

+0
-0
Ignorant
JoanC, 26/08/2010 a les 12:44
Aquest individu (retornado) o es fa l’imbècil o és tan ignorant que no té ni punyetera idea del que significa IMPOSAR UNA LLENGUA.

D'altra banda, aquest Sandro Rosell no pot durar gaire. A més de botifler, no té res de carismàtic. Podre home!
+0
-0
messi
retornado, 26/08/2010 a les 12:38
como esta el nivel de catalan de messi? en mi puta vida lo he escuchado. Ah pero no importa porque no es español... como vamos a hacer con villa?? ese asqueroso inmigrante tiene que aprender catalan????
+0
-0
toros
retornado, 26/08/2010 a les 12:34
ostia tio diculpa no sabia que TE OBLIGABAN a ir a los toros. Eso si esta mal, disculpa. Imbécil prohibicionista de mente cerrada.
+0
-0
si que parlo
retornado, 26/08/2010 a les 12:33
Como todo buen inmigrante hice TODOS los cursos de "normalizacion linguistica" asi que si, puc parla catalan si vull, y me parece una bella lengua y no me siento campesino cuando la hablo. Lo único que me molesta es que me la impongan y que mierdas como tu se crean mejores catalanes mientras mas anti españoles sean. La destrucción de vuestra cultura la están gestionando vosotros mismos.
+0
-0
El maleït entorn
Cherokee, 26/08/2010 a les 12:32
Si el català és l'idioma ofical de Can Barça segons els estatus s'hauria de parlar amb tota normalitat, sense complexes i sense barreres mentals. Ja fa temps que hi han traductors simultanis que donen un perfecte servei a qui no l'enten. Per altra banda, crec que en Sandro hauria de deixar de fer cas a gent del "maleït entorn" que buscant més el benefici particular que el general, com per exemple: Josep Maldonado (CiU) i campanyia.
+0
-0
Ai, ai, ai,
Anònim, 26/08/2010 a les 12:30
Veus has acabat caient en l'insult i la prepotència, si no has trigat gens a treure la bilis, com tens la cara, inflada???? No , no tot no, els toros no m'han agradat perquè és una altre de les vostres imposicions i trobo collonut que feu toros a altres llòcs, i prohibir-ho tot no, que els butifarrons de ceba de burgos son boníssims, i anar de tapes m'encanta i entendre el castellà m'omple de joia perquè us puc entendre quan insulteu i com el vi del penedès no hi ha rès, o el vi de Lleida o del Empordà, però no li faré un lleig a un Rioja, veus com no ho es prohibeix tot, que per cert,Més bruto que les pedres, hmmm, de qui és aquesta frase, Unamuno???? Per animals els Almogavers , m'agués agradat coneixe'ls i que els haguessis coneguts, se't treien les ganes de ser tant prepotent.
+0
-0
Ai, ai, ai,
Anònim, 26/08/2010 a les 12:29
Veus has acabat caient en l'insult i la prepotència, si no has trigat gens a treure la bilis, com tens la cara, inflada???? No , no tot no, els toros no m'han agradat perquè és una altre de les vostres imposicions i trobo collonut que feu toros a altres llòcs, i prohibir-ho tot no, que els butifarrons de ceba de burgos son boníssims, i anar de tapes m'encanta i entendre el castellà m'omple de joia perquè us puc entendre quan insulteu i com el vi del penedès no hi ha rès, o el vi de Lleida o del Empordà, però no li faré un lleig a un Rioja, veus com no ho es prohibeix tot, que per cert,Més bruto que les pedres, hmmm, de qui és aquesta frase, Unamuno???? Per animals els Almogavers , m'agués agradat coneixe'ls i que els haguessis coneguts, se't treien les ganes de ser tant prepotent.
+0
-0
si, es veritat
Anònim, 26/08/2010 a les 12:27
Tens rao tothom t'enten. I saps perque? Perque ens heu OBLIGAT a aprendre la vostra patetica llengua. Si, per OBLIGACIO, per aixo jo no la parlo mai, em sento tercermundista. Catalunya NO es bilingue, perque hi ha molta gent que no parla catala, com tu.
+0
-0
cumplir la ley?
retornado, 26/08/2010 a les 12:26
Pero si los catalanes son expertos en no cumplirlas. Empezando por la constitución con la cual se limpian el culo.
+0
-0
estatuts del barça
Anònim, 26/08/2010 a les 12:24
no es tracte de catalanistes o españolistes, es tracta de fer cumplir la llei(això que agrada a tants), l'estatut del barça:

ART. 6 dels esatuts del barça: el català és la llengua oficial i d'us primordial del club en totes les seves activitats. el sr Rossell a incomplert els esatuts de l'organització que representa. qui el denuncia?!

Ara podeu seguir bordant els españolistes.
+0
-0
proteger?
retornado, 26/08/2010 a les 12:23
y prohibir los toros también es "proteger" la cultura catalana? la cultura catalana no sería lo mismo sin el odio a los españoles. Es una cultura de victimismo, resentimiento y odio. Es una lástima, pero vuestros gobernantes así lo han querido y vosotros habéis obedecido.
+0
-0
Retornado bilis profunda
Anònim, 26/08/2010 a les 12:18
Escolta setciencies , primer de tot els comentaris masclistes te'ls estalvies, segon, a Finlandia i Holanda, no cal posar sancions per les rotulacions perquè han adoptat l'anglès com a segona llengua i és una cosa molt natural, perquè deu ser que hi ha tant poca gent que parla més d'una llengua entre els españols a part de tu es clar. Al cinema les pel.lícules son totes en versió original i subtitulades o no, perquè deu ser que tothom domina la llengua autòctona i l'anglès o l'alemany o moltes altres. Ets tant llest que m'ofusques........doncs mentre no hi hagi una igualtat real entre el català i el castellà, doncs multes i més multes, i trobo que són poc elevades, i no t'enfadis que un noi tant llest com tú hauria de dir, ondia, és cert, sòc un intel.lectual una mica perdut. PROTEGIR una llengua amb sancions mentre la llengua minoritaria sigui maltractada no és IMPOSAR. A veure repeteix cent vegades, PROTEGIR NO ES IMPOSAR, i per mi parla la llengua que vulguis que ho parlaré la meva.
+0
-0
gracias por darme la razón
retornado, 26/08/2010 a les 12:10
Entonces estas contento con la prohibición de los toros porque no es una fiesta nacional? osea que van a prohibir todo lo que no sea catalán?? Eres mas bruto que las piedras. VAYANSE A LA MIERDA Y VIVA ESPAÑA!!!
+0
-0
Cortina de fum
Anònim, 26/08/2010 a les 12:09
No, si no m\\\'ha molestat gens, em sembla que he deixat ben clar la meva opinió respecte a que son dues llengues ben diferenciades, tu ho hauries de saber, un erudit, un geni, un espavilat com tu que parla tantes llengues. I el tema toros doncs mira per molt que et toqui els ous, ho trobo collonut i no per la protecció dels animalons i les bestioles , si no perquè no és la meva festa nacional, no em sento español, aspecte que no pots entendre i que mai entendràs, com si som cinc o tres o dos, pensar diferent i sentir-se diferent em fa ser més respectuós, quan m\\\'imposen ser español com vols fer veure a tothom, Doncs et dic un NO ben gran! ni millor ni pitjor, no em sento gens español, tu torno a remarar, perquè comencis a respectar-ho i a entendre-ho, em sembla qeu no cal amb un paio tant llest com tu. I no és españolofobia, estas masa obsesionat amb retòl si retòl no, el teu problema és la teva fustració que tot el món no és español. ooooooooooh, ah per cert marxa a Suecia i digue\\\'s que et pases el suec pel folre i ja veuràs quans dies dures, a on aniràs, tant s\\\'em en fot, ah si , pots anar a conquerir les amèriques de nou.
+0
-0
otra mentalidad
retornado, 26/08/2010 a les 12:07
arriba los catalanes y los españoles!
VIVA EL BARÇA Y VIVA CATALUÑA!!
+0
-0
@Sandra Rozel
retornado, 26/08/2010 a les 12:06
noia, t'aconsello que trobis xicot, perquè ets ben amargadeta...
+0
-0
Cortina de fum
Anònim, 26/08/2010 a les 12:05
No, si no m\\\'ha molestat gens, em sembla que he deixat ben clar la meva opinió respecte a que son dues llengues ben diferenciades, tu ho hauries de saber, un erudit, un geni, un espavilat com tu que parla tantes llengues. I el tema toros doncs mira per molt que et toqui els ous, ho trobo collonut i no per la protecció dels animalons i les bestioles , si no perquè no és la meva festa nacional, no em sento español, aspecte que no pots entendre i que mai entendràs, com si som cinc o tres o dos, pensar diferent i sentir-se diferent em fa ser més respectuós, quan m\\\'imposen ser español com vols fer veure a tothom, Doncs et dic un NO ben gran! ni millor ni pitjor, no em sento gens español, tu torno a remarar, perquè comencis a respectar-ho i a entendre-ho, em sembla qeu no cal amb un paio tant llest com tu. I no és españolofobia, estas masa obsesionat amb retòl si retòl no, el teu problema és la teva fustració que tot el món no és español. ooooooooooh, ah per cert marxa a Suecia i digue\\\'s que et pases el suec pel folre i ja veuràs quans dies dures, a on aniràs, tant s\\\'em en fot, ah si , pots anar a conquerir les amèriques de nou.
+0
-0
jo
Anònim, 26/08/2010 a les 12:04
a la merda espanya i a la merda els espanyolistes.
VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA
+0
-0
me comprenden, no?
retornado, 26/08/2010 a les 12:02
que maravilla de Cataluña bilingüe en donde TODOS ABSOLUTAMENTE me comprenden A LA PERFECCIÓN cuando hablo o escribo en castellano. Esto debería ser una ventaja y parte integral de vuestra cultura, pero no, la hispanofobia puede mas.
+0
-0
Retornado, ets tonto
Sandra Rozel, 26/08/2010 a les 12:01
Retornado, ets tan ruc que fas una miqueta de pena. Tu que parles de Finlandia si no hi has estat mai, tros de carallot. I espero que trobis feina aviat, pero amb el teu baix intel.lecte ho dubto. Per cert, apren a parlar en catala que potser semblaras una mica llest. T\\\'ho dic per fer-te un favor, encara que no te\\\'l mereixes.
+0
-0
La Mona Jandra
Pobre imbecil, 26/08/2010 a les 11:58
La mona 'Jandra' ja fa estralls. Pobreta mona Jandra, es tan i tan bona que parla en espanyol per no molestar. Donem-li platans per a que pugui reposar, i estirem-li les orellotes a veure si apren un dia a parlar catala. Guardiola: Marxa del Barca si us plau. Aixo es ja un puta merda.
+0
-0
a ver, demuestren su gran cultura
retornado, 26/08/2010 a les 11:57
A ver, so genios, en Finlandia y en holanda te multan si rotulas tu negocio en inglés? si me lo demuestran me trago mis palabras con patatas, pero si no quedará demostrado lo que digo.
+0
-0
Sandrusko
Anònim, 26/08/2010 a les 11:55
NI SE TE OCURRA COMPARAR CATALUÑA CON ESOS PAISES!! (Escrit per retornado)Donant lliçons d'imposar....ui, que ja t'estàs enfadant. Perdona maco, a Finlandia, Suecia, Dinamarca i Anglaterra, si no aprens el seu idioma com a requisit bàsic per poder viure al país et suspenene, et posen un cero ben gros. A anglaterra et fan fer un exàmen de coneixements del païs i et fan cantar el god save de queen per obtenir la nacionalitat, així que informa´t abans de parlar, i tots aquests països ho troben com la cosa més normal del món. I tu et queixes perquè hi ha una llei que et fa retolar en català, apa nano, que s'et veu el llautó!!!!
+0
-0
@sandrusko
retornado, 26/08/2010 a les 11:50
sabía que no te iba a hacer nada de gracia lo de que el catalán es parecido al castellano. Lamentablemente si lo es, pero tu reacción demuestra que el catalanismo se basa principalmente en el odio a los españoles y a su cultura. O realmente piensas que los toros se prohíben para proteger a los animales?? ustedes mismo están destruyendo su cultura al convertirla en una cultura hispanofóbica en lugar de ENRIQUECERSE con las culturas de distintos países. Por que hay que prohibir que rotulen en castellano? será porque todo el mundo lo haría así? será porque ES MEJOR para el negocio hacerlo así? entonces por que imponen? será que el catalán es débil y necesita que lo IMPONGAN para que sobreviva? yo solo observo y digo lo que veo.
+0
-0
Apa adéu
Aquí et quedes, nacionalista espanyol, 26/08/2010 a les 11:44
PD2: A Bèlgica canvien fins i tot els cartells dels autobussos quan creuen de zona lingüística. Apa que et moqui la iaia, farsant. Pel nacionalisme espanyol, la seva és l'única llengua important.
+0
-0
Sandrusko
Anònim, 26/08/2010 a les 11:43
NI SE TE OCURRA COMPARAR CATALUÑA CON ESOS PAISES!! (Escrit per retornado)Donant lliçons d'imposar....ui, que ja t'estàs enfadant. Perdona maco, a Finlandia, Suecia, Dinamarca i Anglaterra, si no aprens el seu idioma com a requisit bàsic per poder viure al país et suspenene, et posen un cero ben gros. A anglaterra et fan fer un exàmen de coneixements del païs i et fan cantar el god save de queen per obtenir la nacionalitat, així que informa´t abans de parlar, i tots aquests països ho troben com la cosa més normal del món. I tu et queixes perquè hi ha una llei que et fa retolar en català, apa nano, que s'et veu el llautó!!!!
+0
-0
Apa adéu
Aquí et quedes, nacionalista espanyol, 26/08/2010 a les 11:42
A Catalunya no ens en falten de genis. Però motius diferents, com a poble que ha patit constantment l'estrés de la nació opresora ha hagut d'accelerar sempre el seu ritme mental i treballar més i millor. Tampoc te'ls citaré perquè ets tan llest ja que els dèus conèixer, però prefereixes mentir. La teva especialitat. Apa, aquí et quedes amb les teves hsitòries.
PD: Ves a Finlàndia i digues que no vols aprendre finès, llest. Ja veuràs on t'envien. A Holanda i digues que vols que el teu fill es passi la merda d'holandés pel forro, o a Suïssa amb la llengua del cantó pertinent, etc. Babau mentider.
+0
-0
Sandrusko
Anònim, 26/08/2010 a les 11:41
NI SE TE OCURRA COMPARAR CATALUÑA CON ESOS PAISES!! (Escrit per retornado)Donant lliçons d'imposar....ui, que ja t'estàs enfadant. Perdona maco, a Finlandia, Suecia, Dinamarca i Anglaterra, si no aprens el seu idioma com a requisit bàsic per poder viure al país et suspenene, et posen un cero ben gros. A anglaterra et fan fer un exàmen de coneixements del païs i et fan cantar el god save de queen per obtenir la nacionalitat, així que informa´t abans de parlar, i tots aquests països ho troben com la cosa més normal del món. I tu et queixes perquè hi ha una llei que et fa retolar en català, apa nano, que s'et veu el llautó!!!!
+0
-0
Fals i mentides
Espanyolejar: mentir sense pudor, 26/08/2010 a les 11:36
Retornado, ja veig que tens l'osadia de l'ignorant. No en tens ni idea del sistema dels països que menciones. És a tu a qui et molesten els idiomes "petits". No tergiversis (ja sé que això és impossible per a un nacionalista espnyol). Si tant et molesta la nostra execrable llengua, tens molts països on es parla el teu estimat castellà per anar-hi a fer una vida plàcida, sense que t'emprenyin els catalans. Ara bé, si et dieun "gallego", "gachupín" o alguna cosa similar no t'emprenyis. És que tenen el cul pelat de veure gent com tu, encara que en siguin hereus.
+0
-0
Sandrusko
Anònim, 26/08/2010 a les 11:35
Deus parlar cinc llengues, però demostres poca cultura i poc respecte per altres cultures, dir que el català és gairebé al mateix és una autèntica desgracia per la teva intel.ligència, ja que clarament son llengues ben diferenciades amb una gramatica completament diferent i un sons diferents, ah, si et dono la raó en que de similars és que son evolucions del llatí. Sou malatsisos amb el tema imposició, justifiqueu la imposició del català, que per cert no és certa, no és cap imposició, és la protecció d'un idioma maltractat i discriminat, amb el franquisme el van prohibir però no el van maltractar com es fa amb la democracia actual, així que no donis lliçons de CID campeador ni de democrata pur, o si!!!, que us va molt bé aquest paper.
+0
-0
Precisió
David Pont, 26/08/2010 a les 11:34
Que no està polititzat? Ser un botofler cagat és no estar polititzat?
+0
-0
entiendo
retornado, 26/08/2010 a les 11:31
ah ya comprendo en Cataluña no hay genios porque es un país sin contrastes, mono-lingue, mono-cultural. Gracias por aclararlo. Pero prefiero un país multilingue y sobre todo multicultural en donde se RESPETEN todas las culturas y no se trate de imponer una sobre otra... como en tu admirada Francia por ejemplo, o muchísimos otros países-
+0
-0
finlandia y holanda?
retornado, 26/08/2010 a les 11:28
en esos países NO TE MULTAN SI ROTULAS TU NEGOCIO EN INGLES, y por supuesto que la gente es mucho mas abierta de mente y pueden ir a la universidad a aprender el CUALQUIER IDIOMA sin obligar a los profesoers a aprender finlandes u holandes. NI SE TE OCURRA COMPARAR CATALUÑA CON ESOS PAISES!!
+0
-0
Un altre cop amb l'esquizofrènia
Machos hispànicus a temps parcials (a ells no els repliquis que no hi estan acostumats i s'ofenen), 26/08/2010 a les 11:27
Tu ja has fet molt més que això, promovent el genocidi cultural. Tu ets una mostra del que parlava. Els genis a que et refreixes són l'excepció, normalment apareixen en societats de grans contrastos, com la nord-americana. Una altra societat on impera l'agressivitat i la mediocritat però on, com a resposta, també hi ha notables excepcions a la norma.
Sempre jugueu al mateix joc, que és el joc a que juguen el feixistes de veritat, per cert. Primer entreu a provocar, insultant a tothom i dient barbaritats, acusant-nos de tenir la pell fina, ser victimistes, etc. Ara bé, quan algú us respòn, llavors passeu a voler les víctimes, els pobres desamparats que s'han vist agredits. No cola.
+0
-0
Nouvinguts
Anònim, 26/08/2010 a les 11:27
Perquè deu ser que hi ha més nouvinguts que demostren i tenen més interès que castellans,murcians,andalusos, extremenys, etc, etc, per apendre català, sigui per que hi veuen més oportunitats laborals, perquè son més respectuosos, perquè ho troben com la llengua de la nació on han escollit de venir a viure, i en canvi tots el mencionats a dalt que porteu 40, 50 o acabeu de nèixer sempre demostreu la vostra prepotència davant de tot allò que no sigui español. I per cert, que hi hagi genis no vol dir que no vulguin imposar la seva cultura per damunt d'altres, siguin petites, mitjanes i grans. I l'odi i la bilis sempre ha sortit de les portes mesetaries.......
+0
-0
mucho odio leo
retornado, 26/08/2010 a les 11:25
@Sandrusko: yo hablo 5 lenguas, incluido tu catalán, que si ya sabes castellano es facilísimo de aprender porque es casi lo mismo. Pero si me lo imponen NO ME DA LA GANA DE HABLARLO.
+0
-0
ustedes solitos se contradicen
retornado, 26/08/2010 a les 11:22
a ver, entonces lo "mejor" sería que los pueblos centro y suramericanos rotomen a capa y espada sus lenguas indígenas?? ustedes realmente creen que eso va a favorecer a la sociedad, los va a sacar de la pobreza y en general va a ser de este un mejor mundo??? SEÑORES salga de si micromundo catalanista y dense cuenta que el mundo no se acaba en los pirineos y que hay cosas MUCHO MAS IMPORTANTES para todos como raza. Ustedes nunca soñaron con un mundo sin fronteras?? SOIS UNOS TITERES
+0
-0
que el castellano lo habla gente maleducada y conpoco cultura?
retornado, 26/08/2010 a les 11:19
por favor no me hagas darte un lista de genios castellanoparlantes, la verdad es que tu comentario lleno de resentimiento, odio y sobre todo prejuicios no lo merece. ¿te parecería bien que yo dijese que los que hablan catalán son generalmente campesinos incultos y resentidos?
+0
-0
Sandrusko
Anònim, 26/08/2010 a les 11:18
També podia haver parlat en xinès, en holandès, anglès, aquests seguidors també son molts de fora de Catalunya. Vinga Sandrusko, que s'et veu el llautó!!!!!! Per cert, l'Anglès és una llengua gran, com el castellà imposat, que els hi diguin als pobles de Centre Amèrica i Sudamèrica, per cert a les filipines ja no el parlen, perquè deu ser? Imposició i assimilació, però el català com el finlandès i l'holandès son llenguess molt importants i et fan més rics culturalment i no tant tancadets com sou els apañols. Retornado trobo genial que els teus fills parlin anglès, com a mínim tindràn dues llengues que els permetrà apendre altres més facilment com el català i no seràn tant incults i racistes com tu.
+0
-0
A fer la mà
Fart de papanates espanyoleros, 26/08/2010 a les 11:15
El que és "divertit" és veure com justifiqueu i repetiu l'ideari del franquisme com si hi tinguessiu res a veure. Tu vols que el teu fill aprengui anglès en lloc de catala? Doncs jo vull que el meu aprengui anglès, xinès o àrab, i no llengües tan poc "importants" com el castellà. Llengua condemnada a viure entre gent maleducada, obscena, autoritària i amb poca cultura.
+0
-0
repetir sin pensar
retornado, 26/08/2010 a les 11:10
es divertido ver como repiten los mismos argumentos llenos de resentimientos y odio que les imponen repetir los que por cierto mandan a sus hijos a colegios extranjeros para que aprendan lenguas IMPORTANTES. Yo quiero que mis hijos aprendan INGLES, no catalán!!! porque yo quiero lo MEJOR para ellos, independientemente de que hace decenas de años las situación geo-politica haya cambiado. ME DA IGUAL! no es de hombres sabios imponer culturas con base en la venganza. Que tan estúpido puede ser que multen por rotular en castellano y no en catalan cuando el CIEN POR CIENTO de la población entiende el castellano y NO EL CATALAN???!!?!?!?!
+0
-0
repetir sin pensar
retornado, 26/08/2010 a les 11:07
es divertido ver como repiten los mismos argumentos llenos de resentimientos y odio que les imponen repetir los que por cierto mandan a sus hijos a colegios extranjeros para que aprendan lenguas IMPORTANTES. Yo quiero que mis hijos aprendan INGLES, no catalán!!! porque yo quiero lo MEJOR para ellos, independientemente de que hace decenas de años las situación geo-politica haya cambiado. ME DA IGUAL! no es de hombres sabios imponer culturas con base en la venganza. Que tan estúpido puede ser que multen por rotular en castellano y no en catalan cuando el CIEN POR CIENTO de la población entiende el castellano y NO EL CATALAN???!!?!?!?!
+0
-0
ELS ESPANYOLS HAN ENTRAT ALTRE COP AL fcb. PREPAREU-VOS PER PATIR.
Arnau Estanyol, 26/08/2010 a les 11:03
Arriba l'hora d'anar cap avall. Els catalans som un poble grandiós. Quan els catalans ens dediquem naturalment a fer de catalans l'èxit el tenim gairebé assegurat. Però quan fem de mesells tot ens surt malament. Quan el FCB ha sigut descaradament català ha tingut un èxit incomparable. Avui això s'acabat. Prepareu-vos per la sortida de Guardiola (que ja ha signat un contracte d'un any perquè això s'ho olora) i per el domini incontestable del Real Madrid. I es que les lligues no nomes es juguen als estadis.
+0
-0
A qui vol enganyar, aquest?
Memòria electoral, 26/08/2010 a les 10:59
Quan nosaltres anem a Castella a imposar-hi el català en parlem de tot això, caradura. Com es pot imposar el català al seu territori natural, Catalunya? En tot s'imposarà tant com el castellà a Espanya o l'anglès a Anglaterra. Ara per ara qui té problemes per parlar la seva llengua som els catalanoparlants en diferentes administracions i forces estatals. Per tant, estalvia't els teus insults i les teves amenaces, carallot. Tu pots viure en castellà en Catalunya, jo ni tan sols hi puc viure a Cat, ja no parlem de la resta de l'estat. Sou uns hipòcrates. Per cert, les llengües no són més o menys importants en funció del nombre de parlants, ignorant. EMporta't la teva prepotència colonial a una altra banda, autèntic fraqnuista sociològic camuflat.
+0
-0
Expectant
Memòria electoral, 26/08/2010 a les 10:55
El Rosell en campanya va dir que cediri l'espai del Camp Nou per al referèndum de Barcelona. Pocs dies després fou incapaç d'anar a una manifestació transversal i majoritària en favor dels drets de Catalunya. Recordem-ho per si no cumpleix quan arribi el moment, treure-li les hemeroteques a les reunions de compromisaris que es va comprometre a democratitzar.En campanya la xerrameca és massa fàcil.
+0
-0
sois tan asquerosos como franco
retornado, 26/08/2010 a les 10:51
vais a imponernos el catalán dela misma manera que franco impuso el castellano? osea que sois de la misma calaña, muy bien, pero después no se quejen que todos los detestan, asi como detestaban al franquismo. Vais a privaros a vosotros y a vuestros hijos de una lengua mucho mas importante que el catalán solo por PURA VENGANZA????
+0
-0
MOCIO DE CENSURA
eduUUUU, 26/08/2010 a les 10:44
Aquest tiu és un mentider, ha guanyat les eleccions mentint els socis i ara portarà el barça a la ruïna en lo deportiu, en lo economic i en l\\\\\\\\\\\\\\\'esperit, quina llastima!! MOCIÓ DE CENSURA, SIUSPLAU!!
+0
-0
ELS ESPANYOLS HAN ENTRAT ALTRE COP AL fcb. PREPAREU-VOS PER PATIR.
Arnau Estanyol, 26/08/2010 a les 10:38
Arriba l'hora d'anar cap avall. Els catalans som un poble grandiós. Quan els catalans ens dediquem naturalment a fer de catalans l'èxit el tenim gairebé assegurat. Però quan fem de mesells tot ens surt malament. Quan el FCB ha sigut descaradament català ha tingut un èxit incomparable. Avui això s'acabat. Prepareu-vos per la sortida de Guardiola (que ja ha signat un contracte d'un any perquè això s'ho olora) i per el domini incontestable del Real Madrid. I es que les lligues no nomes es juguen als estadis.
+0
-0
Rossell no està a l'alçada
Ull-viu, 26/08/2010 a les 09:18
Ens hauríem de preguntar: per què el castellà l'entén "tothom", i el català no??
Doncs precisament per això que fa aquest senyor! Que és el que ens han obligat a fer des de sempre, fent-nos creure que era allò correcte i educat.
Històricament, el castellà ha estat imposat als pobles (colònies) d'Amèrica i al propi l'Estat Espanyol (antigament corona de Castella-Aragó) en detriment de les llengües autòctones. Ens han fet creure que el castellà és l'idioma comú, i que fins i tot, utilitzar-ne un altre és ofensiu! Obrim els ulls, si us plau!
Els líders del nostre país (i el president del FCB ho és) haurien de tenir en compte això, i saber-ho transmetre.
No s'haurien d'avergonyir del seu patrimoni cultural i lingüístic.
Definitivament, en Rossell no està a l'alçada del càrrec que ostenta.
+0
-0
Historia de sempre. Torna el nuñisme "apolític" (espanyolista).,
JoMateix, 26/08/2010 a les 09:16
Amb el temps la figura d'en Laporta no farà altra cosa que crèixer i crèixer. Per més que els mitjans la silenciïn. Ahir a Barça Tv fins i tot un espanyolista declarat com el Llongueras li reconeixia els mèrits. Recordo un reportatge de tv en que el candidat de Laporta anava a buscar el vot a la Zona Franca, típic lloc on en Rosell es passaria al castellà "per respecte". Un treballador li va preguntar: "Pero tendrás los cojones de plantar cara como Laporta o no? Si no, no te voto". EL que vull dir és que els problemes, complexes i falsos mites sobre el respecte de vegades els tenen més alguns catalans al cap que una altra cosa. Un altre exemple és que un castellà com l'Iniesta (o un portuguès, un brasiler, un francès, etc) sigui capaç de cridar "Visca Catalunya" amb una senyera sobre el cos sense cap problema i en Sandro doni ordres d'evitar aquestes proclames als propis jugadors i entrenador catalans, com ahir. LLàstima, perquè ahir havia estat a l'alçada amb en Laporta per pimera vegada. EL que necessita Cat és un psiquiatra. A veure si deixem de creure que totgom mereix més respecte que nosaltres mateixos, o que parlar la nostra llengua és pecat.
+0
-0
Vergonyós !
Pep - Rubí -, 26/08/2010 a les 09:15
Sense cap més qualificatiu : aquest home, un pobre home provincià amb visa oru a la butxaca no ha entès que el respecte comença per un mateix. I el seu poble. Patètic rosell..i quan la pilota no entri encara més patètic : no aguanta la pressió! Teníem un president amb els pebrots ben posats i ara tenim un titella de la sociovergència.
+0
-0
Estava escrit
JoMateix, 26/08/2010 a les 09:12
Per qüestió de respecte als de "fora de Cat" (als xinesos també?) falta al respecte a tots els penyistes dels PPCC, territorio natural del Barça, i es queda tan ample. Una cosa és que faci una part del discurs en castellà, com a deferència (comprensible inclús desitjable) i l'altra que canviï la llengua per sistema, en contra dels propis estatuts del Barça. Per cert, on és ara en Giralt?
En "Sandrusku" és el típic burgès representant de l'entorn de CIU, Caixa, Godó, Lara, Círculo, etc. EL prototip perfecte de pasarell amb Cat a la boca, la pela a la cartera i la dignitat per terra. Als q parlen "d'educació", els maleducats són ells. Barça és catalanitat, qui no entengui això, potser s'ha equivocat de club. Però esclar, com que els catalans no cridarem, ni xiularem ni patalejarem com van fer ells el dia "al loro!" (per això es va posar tan nerviós, no ho oblidem) doncs aquí pau i després glòria. Anant descatalanitzant les nostres pròpies institucions poc a poc. Si l'excusa és ser més internacional que l'hagués fet en anglès.
+0
-0
b
Anònim, 26/08/2010 a les 09:09
Si no hi hagués hagut traducció simultànea es podria entendre, puix hi havia molta gent de fora de Catalunya, però havent-hi, i amb la mateixa excusa merdosa que fan servir els genocides culturals, no te perdó. És aixó el que volen els socis?, cal fer-li-ho saber amb un enviament massiu de queixes.

En Rosell ha ensenyat la seva veritable cara?. Aviat ho anirem esbrinant.
+0
-0
Resistència en la reserva
Sioux, 26/08/2010 a les 09:03
John Wayne, et recordo que la teva existència (inclús en època de vacances) consisteix en passar-te el dia espiant i consumint diaris que odies, replicant-hi en un idioma aliè al citat diari i insultant a tort i a dret com un posseït. Vols dir que estàs en posició de donar llçons? Fas pena nano, igual que la teva vida.
+0
-0
Mentider
Queralt, 26/08/2010 a les 09:01
Per que no vas fer tota la campanya en castellà? Has enganyat als socis
+0
-0
Manel
Anònim, 26/08/2010 a les 08:53
També deixarà que el madrid guanyi la lliga per no ofendre als de la meseta? Això no és educació, és estupidesa.
+0
-0
Al loro
Anònim, 26/08/2010 a les 08:52
doncs jo recordo al Laporta amb el seu famós "Al loro, que no me los embauquen que no estamos tan mal" que no és precisament la llengua de Pla i Espriu
+0
-0
No es el único
anònimus, 26/08/2010 a les 08:48
No sé a qué viene el escándalo. El presidente del Barça ha decidido hablar en el mismo idioma que utiliza la mayoría de los jugadores del Barça (Valdés, Alves, Márquez, Villa, Iniesta, Ibrahimovic, Messi, Pinto, Henry, Keita, Pedro, Milito, Maxwell, Jeffren, Abidal...).
+0
-0
Sr. Cot
Guillem, 26/08/2010 a les 08:17
Sr. Cot, el titular d'aquests article no és correcte. Crec que haurien d'haver escrit: Rosell es nega a enreonar en català a les penyes Barcelonistes i el motiu ha estat "porque todos lo entienden".
+0
-0
Amb l'inependènci aquest Barça desapareixerà
AlbertS, 26/08/2010 a les 08:11
Mara meva!! Aquest Barça ple de estrangers i sense el català com idioma oficial crec que ja no representa a ningú. Be, si!! Ara sí, als espanyols!! Necessitem l'Independència per recuperar els nostres valors i identitat que es perden pel degoteig de espanyolisme constan dels que diuen representarnos en l'esport, la política, l'economia... Votem independència!! Votem Reagrupament!! per a recuperar-nos com a poble!!!!!
+0
-0
no olvidamos vuestros crímenes
Anònim, 26/08/2010 a les 01:03
Oye Wayne, ni enfermos mentales (un respeto para ellos, por favor) ni deposiciones.
Simplemente somos catalanes que nos negamos a olvidar los crimenes que gente como tu habéis cometido contra nuestro pueblo en los ultimos 300 años.
Comprendemos que os moleste que las victimas no os olvidemos y que sigamos defiendonos. Os debe molestar mucho, lo comprendo, pero si Franco no pudo acabar con la lengua catalana, no vas a poder tu.
+0
-0
LA HISTORIA
ES LA KE ES., 26/08/2010 a les 00:40
AL LORO!! en rossell es president gracies a un 95% dels periodistes esportius de catalunya.
KE NO OS EMBAUKEN!! amagar el catala no es ser mes respectuos es ser un titella.
KE NO ESTAMOS TAN MAL!! en rossell guanya el primer titol i els ke vinguin akest any i el proper de viure de les rentes d´en laporta.
KE N´APRENGUIN!! el rencor no es bo per presidir el barça.
M´ESTIC POSANT COM UN BACO!! i ara al parlament i per la porta grossa.
+0
-0
Massa sentit comú
LoPorter, 26/08/2010 a les 00:23
El que ha dit Rossell es una veritat tan gran
(que tots ens entenem en castellà)
que rebrà les més dures crítiques arreu.

Trist que l'idioma (eina de comunicació) sigui tan emprat per etiquetar-nos uns als altres, deixant "fora" als que no siguin com tu: entre això i muntar una cabanya dalt d'un arbre on només entren els que "coneguin la contrasenya" hi ha un pas.
Salutacions cordials arreu!


http://boards5.melodysoft.com/app?ID=Loporteratoposforum
+0
-0
Els de sempre....
Gol Sud, 26/08/2010 a les 00:07
Amb el suport del Grup Godo ( LV, Mundo Deportivo ( diari perico frustat ) etc...) i de tot l'establishment 'espanyolista-peixcovista' de la nostra ciutat.

Un paio que te negocis amb en Florentino...

Un paio que el primer que fa, quan es President, es anar a baixar-se els pantalons davant el president d'Extremadura...

Un paio que ven en Txigrinski, quan Guardiola no volia...

Un paio que va fotre fore al Tito Vilanova, i que si pogues, el foteria fora junt amb en Guardiola...

Tornem als anys foscos de sempre...


FCB ( MES QUE UN CLUB...encara que en Rosell no sapiga ni el que vol dir aixo ).
+0
-0
Aviat veurem el toro
Raimon català, 25/08/2010 a les 23:45
A aquest pas, no m'estranyaria veure alguna "Rojigualda" al camp nou.
Almenys el Laporta no es baixava els pantalons, no com aquest pijo de diagonal Convergent i botifler.
Traïdor!
+0
-0
Rossell...
Anticuler, 25/08/2010 a les 23:41
Un aplaudiment pels socis del Barça, que demostren ser els socis més rucs que pot tenir un club de futbol. Ja em feia fàstig el Barça, però ara no el podré ni veure.
Per culpa el Barça i la tonteria de que és més que un club la resta d'equips catalans es podreixen en la misèria, per sort amb Rossell això canviarà, pq ja ningú tindrà valor per seguir dient la dixosa frase.
+0
-0
barça despolititzat?????
un catala i barcelonista emprenyat, 25/08/2010 a les 23:23
Em sembla que és el barça més polititzat de la historia. ha gunyat el candidat k tenia el suport dels mitjans de comunicació i de tot un sector politic.

El tema de l\\\'idioma no es tracta de politica sino de respecte envers la cultura i la llengua catalana. Sino parlem nosaltresel català qui el parlarà???
A cas si jo monto una penya del manchister a catalunya, quan vagi a englaterra a la reunió de penyes em parlaran amb català????

Per mi aquest president es la verginya de tot un pais, un president que ha renunciat el seu pais per interesos i ha començat una altre guerra per destruir tot allo relacionat amb la cultura i la identitat catalana.

Perdoneu per l'ortografia
+0
-0
Barça despolititzat??
un catala i barcelonista emprenyat, 25/08/2010 a les 23:19
Em sembla que és el barça més polititzat de la historia. ha gunyat el candidat k tenia el suport dels mitjans de comunicació i de tot un sector politic.

El tema de l\\\'idioma no es tracta de politica sino de respecte envers la cultura i la llengua catalana. Sino parlem nosaltresel català qui el parlarà???
A cas si jo monto una penya del manchister a catalunya, quan vagi a englaterra a la reunió de penyes em parlaran amb català????

Per mi aquest president es la verginya de tot un pais, un president que ha renunciat el seu pais per interesos i ha començat una altre guerra per destruir tot allo relacionat amb la cultura i la identitat catalana.

Perdoneu per l'ortografia
+0
-0
CATALA, SÍ
Anònim, 25/08/2010 a les 23:19
el que ha de fer el Sandro es cumplir els esatuts del club: l'article 6 en determina la llengua oficial i d'ús en tots els actes i activitats, i aquesta llengua es el CATALA. a qui no li agradi que intenti canviar els estatuts, de moment s'ha de complir els esatuts i el Sandro hauria de ser el primer. Per tant algun soci hauria de començar a denunciar-lo. la resta d'españolistes il·lusionats podeu anar cridant, no dieu vosaltres que la llei es la llei? doncs aqui la teniu. LA LLENGUA OFICIAL DEL BARÇA ES EL CATALA.
+0
-0
Barça despolititzat??
un catala i barcelonista emprenyat, 25/08/2010 a les 23:16
Em sembla que és el barça més polititzat de la historia. ha gunyat el candidat k tenia el suport dels mitjans de comunicació i de tot un sector politic.

El tema de l'idioma no es tracta de politica sino de respecte envers la cultura i la llengua catalana. Sino parlem nosaltresel català qui el parlarà???
A cas si jo monto una penya del manchister a catalunya, quan vagi a englaterra a la reunió de penyes em parlaran amb català????

Per mi aquest president es la verginya de tot un pais, un president que ha renunciat el seu pais per interesos i ha començat una altre guerra per destruir tot allo relacionat amb la cultura i la identitat catalana.

Perdoneu per l'ortografia
+0
-0
doneu-vos de baixa
siscodelforn, 25/08/2010 a les 23:06
Jo ja m'he donat de baixa del PPbarça, ja ho sabia que pasaria aixo, ara quels donin pel cul a tots els badocs que es van deixaR engalipar pel merda seca.
i espereu-vos que aixo no ha acabat.
Jo quan jugui el Barça m'en vaig al cine, que hi haura menys gent.
+0
-0
JAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAJAJA
John Wayne contra los indios, 25/08/2010 a les 22:47
Setenta y tantos comentarios (deposiciones más bien) echando espuma por la boca simplemente porque un señor español ha hablado en español a unas peñas, JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA.

¿Os habéis visto a vosotros mismos, el odio furibundo que destiláis? ¿La paranoia en que vivís? ¿La vida de sufrimiento permanente que lleváis arrastrando desde sabe Dios cuándo?

No cabe ninguna duda: sois auténticos enfermos mentales sin medicar.
+0
-0
futbol i política
Àngela, 25/08/2010 a les 22:43
Ho veieu, els ingenus? El club no està polititzat quan es fan les coses en castellà ("lo normal") i sí quan es fan en català ("independentistes!"). Ai, Senyor, doneu-nos la llum!
+0
-0
Catalunya Sobre tot
Manel, 25/08/2010 a les 22:35
Sandro Rosell hauria de tenir més respecte per la pàtria Catalunya.

En aquest sentit el president Laporta va ser exemplar.



VB/VC
+0
-0
Sandro és treu la careta
aruberuto, 25/08/2010 a les 22:27
Els catalans tenim una malaltía crònica i molt destructiva, malaltía diagnosticada en multitud de casos, desde sempre.
Em refereixo a l'autoodi que tendeix a destruir tot el que enalteix a Catalunya, que sobresurt pel seu valor intrínsec i per la seva catalanitat.Es un fet històric demostrable.
Aixó ha succeit amb en Laporta, en qui teniem el millor president de la història del club, que aconsegueix formar el millor equip i el millor joc mai coneguts.
Que col-loca al Barça al món pel seu excelent joc i per la seva catalanitat radical.
Pero els poders fàctis de sempre a Catalunya i a l'Estat espanyol varen decidir la seva destrucció, no podien soportar tanta catalanitat. I ho aconsegueixen amb els votos dels catalans menys conciensats, que fan cas de les obcenitat divulgades per el medis catalans més espanyolistes, i per els medis espanyols. A mans dels periodistes a sou del seguidors de l'Estat espanyol.
Ara tenim un nou president que ja ha començat a destruir el llegat d'en Laporta. Ha renunciat com un mesell o un lacai al més preuat per els catalans i qué ens defineix,més qué res, com a catalans, l'idioma.
I araa veiem clarament a qui tenim com a president del Barça. Un català dels qué se senten més espanyols que catalans, i que ens portará a la vulgaritat espanyola. Li queda molt de temps... i ganes.
+0
-0
Este es el actuar noble y cortés de un catalanista
Pepé le Mokó, 25/08/2010 a les 22:21
!Bravo Sandro! Amb la teva actitut demostres un taranná democràtic i respectuós amb la realitat de Catalunya. Ets el català que tots necesitem i de tú aurian d´aprendre els bons catalans sigui d´on sigui la seva procedència. M´axeco el barret !Chapeau!.
+0
-0
Fill de puta
Anònim, 25/08/2010 a les 22:13
Guardiola, dèixa'l tirat, abandona el Barça ja.
+0
-0
-
Anònim, 25/08/2010 a les 21:59
Aquest individu, en Rosell, no sap anglès?
Un president de club de certa categoria ja hauria de sebre anglès. Així ho fan tots tennistes con en Nadal i Federer, golfistes, entrenadors de futbol, etc.
+0
-0
Preocupem-nos pel que de veritat importa
Anònim, 25/08/2010 a les 21:49
El Futbol Club Barcelona,clarament és el "circ romà" que tenim a Catalunya. És realment una entitat on tenen cabuda
tot tipus de persones : des de independentistes catalans i autonomistes, fins a personalitats del PP i de Ciutadans.
No deixa de ser lloable fins a un cert punt...Però de que
ens serveix tanta pluralitat, quan l'únic que aconseguim
amb els magnífics resultats obtinguts pel nostre equip,
és distreure'ns dels problemes que de veritat importen en
el nostres país : finançament,falta d'infraestructures, problemes identitaris i de la llengua...Perquè un cop s'acava la festa per celebrar el darrer títol,
on tenim el consens polític dels diferents partits. Utòpic?
Potser sí. Però no s'ha d'oblidar que aquesta pluralitat no
implica ni germanor, ni respecte entre les diferents idees polítiques. També cal fer esment, que de vegades, la catalanitat del club la podem posar en dubte, en més d'una ocasió. No hi ha dubte, que futbol i política van molt agafats de la mà, per molt que no es vulgui acceptar.
Sense anar més lluny,el darrer diumenge, en un programa d'actualitat a Canal Català ( mitjà de comunicació al servei de Ciutadans i del PP ), teníem airoses crítiques dirigides a Laporta, i un "piloteig" continu cap a Rosell;tot esceneficat amb una immensa bandera espanyola ( mal col.locada per cert ), que gairebé invaïa tot el plató. El que no vaig arrivar a entendre, és per que ho deien tot en català ? Potser, és la tàctica de confusió que tant els hi agrada practicar.Realment, hagués preferit que ho haguessin dit tot en castellà, per que així realment sapiguèssim a qui representaven realment els qui parlaven.
I el dissabte vam guanyar una altra copa, i el poble català va perdre una mica més de capacitat d'indignació enfront la problemàtica de política i d'estatuts que estem vivint darrerament, si és que no l'hem perduda definitivament.
+0
-0
Ens sorprèn?
Agustí, 25/08/2010 a les 21:40
No sóc soci del Barça ni me'n penso fer. Simplement no m'agrada el futbol. Els que van votar en Sandro sabien perfectament qui triaven. Felicitats, doncs. Han aconseguit desfer la feina de moltíssimes persones que sabien quin valor té el més petit pas que el Barça decideixi fer per fer visible la nostra llengua. Hem fel el provincià com en els millors temps de l'autoodi. Vergonyós, però en la línia que podíem esperar. O no?
+0
-0
fàstic de botifler
Anònim, 25/08/2010 a les 21:34
quina manera d'anar cap enrere i abaixar-se els pantalons del Rosell. Els de la Cope i Intereconomia deuen estar la mar de contents de tenir aquest personatge com president del Barça. Us està ben empleat per votar-lo
+0
-0
Anònim, 25/08/2010 a les 20:58
Anònim, 25/08/2010 a les 21:04
I en Millet era net del funadador de l'Orfeo....¿i?
+0
-0
Ángel, 25/08/2010 a les 20:23
Anònim, 25/08/2010 a les 21:02
El model de club perilla i en Guardiola també. Llavors ja no hi haurá ni futbol ni politica perque tornarán a la mediocritat. A més el Barça ja era eina politica des dels temps de'n Gamper, simplement que els castellàns irreductibles no hi ereu ja que la majoría sou de segona-tercera generació
+0
-0
fàstic de botifler
Anònim, 25/08/2010 a les 20:58
quina manera d'anar cap enrere i abaixar-se els pantalons del Rosell. Els de la Cope i Intereconomia deuen estar la mar de contents de tenir aquest personatge com president del Barça. Us està ben empleat per votar-lo
+0
-0
I com va l'estafa al Brasil?
Anònim, 25/08/2010 a les 20:58
El mitja merda aquest és fill d'un dels fundadors de Convergència, veritat?
+0
-0
Sandro Dimissió
Anònim, 25/08/2010 a les 20:55
En Ronaldinho entonant "nostalgia" i en Rosell aka Rossell o Amapolo saltant-se els estatuts.

Després de 100 dies, en Cruyf ofès, en Cesc a Manchester, en Guardiola una temporada, uns quants al carrer, humiliacions varies peninsulars, la federació espanyola disposa dels jugadors a plaer, pasa de la mani 10J per anar al mundial, i ara sua dels aficionats catalàns e internacionals per abraçar "una grande y libre".
+0
-0
Guerau
Serenor, 25/08/2010 a les 20:48
I encara que no poguem independitzar-nos quedará igual.
+0
-0
FIFA
Anònim, 25/08/2010 a les 20:47
Qui no deixa jugar a la selecciò Catalana em sembla que es la FiFa no España.Ya que el f.c Barcelona compiteix a la lliga Española.Pude si ya no compiteix i es crea una lliga de primera divisió Catalana només jugan equips Catalans i auria mes sot.Ara adeu als grans jugados!!!!Que cobren tanta pasta.per k les nomines es pagan amb entredas y camisetas no!!!!!
+0
-0
prendre mesura
Guerau, 25/08/2010 a les 20:47
Hem pres la mesura a Espanya, concretament mesura el que mesura Castella i ja no hi tronada enrere
+0
-0
Poc futur per Espanya
Guerau, 25/08/2010 a les 20:45
La nació Castellana (Espanya) no té cap futur. Quedarà pobra mesetària, aïllada, integrista, feixista, després de la independència de Catalunya. quedarà el que és...res a pintar en aquest món globalitzat.
+0
-0
se li veu a la cara
catala, 25/08/2010 a les 20:45
ja em feia a mi mala espina aquest pijito de president. De la mà del nuñez, i segur que deu ser pepero i tot, en te una pinta.

A catalunya en català, el barça en català. Fora opressors de catalunya!!

VIsca Catalunya lliure.
+0
-0
FIFA
Anònim, 25/08/2010 a les 20:42
Qui no deixa jugar a la selecciò Catalana em sembla que es la FiFa no España.Ya que el f.c Barcelona compiteix a la lliga Española.Pude si ya no compiteix i es crea una lliga de primera divisió Catalana només jugan equips Catalans i auria mes sot.Ara adeu als grans jugados!!!!Que cobren tanta pasta.per k les nomines es pagan amb entredas y camisetas no!!!!!
+0
-0
FUTBOL
Ángel, 25/08/2010 a les 20:23
FUTBOL , no POLÍTICA.
+0
-0
Ángel, 25/08/2010 a les 19:29
Serenor, 25/08/2010 a les 20:16
Clar, i Espanya s'ha fet a "imagen y semejanza" de Castilla. Per això "las Cortes Castellanas" es van convertir en "Cortes Generales" i això és el que ens governa desde poc més de 1714, quan van van abolir les Corts Catalànes, Valencianes, Aragonesas i Mallorquines. Per això el "castellano" és la lengua oficial de Espanya.

Una guerra que encara no s'ha acabat, per això les garrotades economiques, la colonització linguistica i mental...un dia petará d'alguna banda i s'acabará la cohesió social, que és el que volen.
+0
-0
Barça
és més Espanya, 25/08/2010 a les 20:04
Aquest Barça avui se'l mirarà per televisió sa padrina, colla de botiflers.
+0
-0
Merda de
Barça i de socis que voten, 25/08/2010 a les 20:01
Quina merda de club. Avui faré zàping al canal 33 i a TV3. El partit del club botifler que se'l mirin els peperos i els siudadanus.
+0
-0
RIVERA AL CAMP NOU.
Pepito de l`hort, 25/08/2010 a les 19:40
Queee? El fatxa d`Albert Rivera vindrá al Camp Nou?! Ai la mare de dèu! El tenim que rebre com es mereix: amb una pedrada al seu cap, aviam si rebenta. I aquest en Rossell ja em dóna mala espina. Doncs si que comencem bé la pretemporada... Rivera, no et volem ni al Camp nou ni enlloc!!
+0
-0
Para Angel
Carlos, 25/08/2010 a les 19:35
Como tu muy bien dices el castellano es el idioma de Castilla, no el de España. Si verdaderamente crees en España permite que los discursos de una entidad como el Barça se hagan en catalán, pues eso es respetar a la España de verdad.

Como la nación castellana se ha impuesto a toda España y la ha transformado en su nación, una idea que ha calado hondo en la mayoria de "españoles", ya no hay nada que hacer con vosotros.


Sandro no te les donguis de catalanista, ets un anticatalà en tota regla.

És aquesta la projecció catalanista que tens tu del Barça?

Quan deies que el Barça som tots imagino que amb tots volies dir tots els espanyols, perquè que jo sàpiga una persona del Japó no entendrà més el castellà que el català.


Gràcies pel teu favor, ja pots anar fotent el camp.
+0
-0
I a nosaltres qui ens respecte
Pep del Bages, 25/08/2010 a les 19:34
Respecte? i als Catalans qui ens respecte? està clar que aquest president del Barça no.
+0
-0
Sandro fot una pudor...
Anònim Català, 25/08/2010 a les 19:33
...pudor a Españolitis aguda. Amb la seva actitud, ja ens deixa ben clar que la seva missió es espanyolitzar al Barça d`una vegada per totes. I aixó només és el principi... Ja ens podem preparar... en Rossell podria ser un nou Gaspart. Estic segur que tots aquells socis que el van votar, aviat s`en enpenedirán. (si no ho han fet ja!). Rossell, veste`n a l`Espanyol, botifler!
+0
-0
Respeto y Honradez
Ángel, 25/08/2010 a les 19:29
Evidentemente un anonimo escrito lo dice bien claro:

Los Catalanes no somos Castellanos, claro sois Españoles.

Como bien dices en tu escrito Nació Castellana, no anonimo es Nación Española.

Castilla es una región de España como el resto que la forman

El señor Sandro Rosell a sido votado por una mayoría de socios y la mayoría hay que respetarla, y esa mayoría entiende que El Barça es ante todo un club de FUTBOL y demás secciones que lo representan.

Adios Anonimo.
+0
-0
un altre botifler al servei d'Espanya
oscar, 25/08/2010 a les 19:25
quina vergonya . Ara sí que estan contents tots els mitjans de comunicació de la Brunete . Els catalans sempre hem de demanar perdó per tot i baixar el cap davant Espanya. Així ens va i amb aquests personatges tenim un futur més negre que el cul d'un mico. Sort en tenim d'en Guardiola
+0
-0
Rosell no és Laporta
joanalfred, 25/08/2010 a les 19:23
El Barça ha perdut en el canvi i Catalunya també, Sandro Rosell no és gaire defensor d'allò més preuat pels catalans d'allò que es té per naixença la cultura, la parla, l'amor a la nació catalana. Espere que en el futbol estiga una mica més centrat i el Barça continue sent un referent mundial, de tota mena a nivell personal no em refio molt d'aquest personatge, el temps ens dirà.
+0
-0
visca rosell
Anònim, 25/08/2010 a les 19:18
si clar el laporta va treure diners al barça i ningu diu res, aquet home guanya amb mayoria al contrari del laporta que va ser amb dos vots, vosaltres no sou del barça sou independentistes.
+0
-0
¡Hombre, y tanto!
John Wayne contra los indios, 25/08/2010 a les 19:14
Fíjate el 10 de julio, que hubo millón y medio.

:P

(Si es que lo ponen a huevo los muy cortos).
+0
-0
Sempre pots trobar 100'000 imbècils en una ciutat
Tàcit (Filòsof romà), 25/08/2010 a les 19:03
En Tàcit digué si fa no fa 2'000 anys:

"L'Esclau sempre parla la llengua de l'Amo"

I en Thomas Mann és el que contestà sobre els 100'000 vienesos que acolliren Hitler a Viena el 1938.

Com podeu constatar, durant 2'000 anys tenim exemples clars de l'estupidesa humana i com de baix podem caure.

Així rebenti !
+0
-0
¡Jo!, cómo brama el fascio
John Wayne contra los indios, 25/08/2010 a les 18:56
Y todo porque ha hablado en español, ¡menuda afrenta!
+0
-0
Sandro hipòcrita.
A. Nònim, 25/08/2010 a les 18:55
El senyor Rosell és un castellà assimilat.
La Junta Directiva d'Òmnium Cultural l'hauria d'expulsar de l'associació: no mereix continuar sent soci d'Òmnium un personatge funest que treballa al servei de la nació castellana.

ELS CATALANS NO SOM CASTELLANS.

CATALÀ SEMPRE.

CONFLICTE A FONS.

RESPECTE!
+0
-0
Se li veia el plumero
Jordi Floriach, 25/08/2010 a les 18:52
S'ha guanyat una bona xiulada per botifler i llepaculs. No entenc com el soci no li va veure el plumero abans de votar. O potser és que la majoria de socis són ciutadanos? Em fa molta pena.
+0
-0
fart@
Anònim, 25/08/2010 a les 18:52
quans de VOSALTRES, RENEGEU del CATALA , quan us parlen en castellá?? no sigue-ho tant TALIBANS amb els altres, quan vosaltres cada dia un moment o altre hi renegueu...
+0
-0
Ara anem bé
Anònim, 25/08/2010 a les 18:48
Enhorabona Sr. Rosell.
+0
-0
RAC1
Anònim, 25/08/2010 a les 18:45
Estere-ho contents i feliços avui??, i els del GODÓ?,(la vanguardia), Brindat amb vino espumoso, amb cava no, es catala, i la COPE, i la SER..., que falta de respeto..., aún a tenido que decir algo en catalán....,
PENA, PENITA, PENA, qué diuen a les espanyes....
+0
-0
ridicularització
pepet, 25/08/2010 a les 18:37
Sóc català i vull viure en català normalment al meu pais. Al cinema no hi han pelis, el 80 per cent de les teles en castellà, no em deixen tenir seleccions catalanes i en encara avui hi han un munt de banderes espanyoles per recordar-m\\\'ho. I ara, trista notícia, surt el Rosell amb la conya aquella del respecte als de fora. Això no es respecte, és poca personalitat, és ser babau i acabar amb la nostra cultura, perdre l\\\'orgull sa de sentir-se català i molt dolorós pels que estimen aquesta terra. Tracteu el tema del català com una \\\"anomalia\\\", el ridiculitzeu. TORNA LAPORTA.
+0
-0
Alejandro
Anònim, 25/08/2010 a les 18:35
Ja teniu un Alejandro en comptes d'un Joan. Que us aprofiti, culés!
+0
-0
sandro bien por las formas y el fondo
Anònim, 25/08/2010 a les 18:29
menos mal que el nacionalismo excluyente ya es historia en el barça, ahora a ver si tenemos suerte y desaparece en el resto de catalunya incluida las instituciones publicas donde los castellanohablantes tristemente somos ciudadanos de segunda
+0
-0
No actualitzat
Anònim, 25/08/2010 a les 18:20
Aquest comportament del Sr. Rosell és decadent i retrògrad, demostra confusió existent entre un llepaculista i un culer.
Algú li hauria de dir que ara toca actualitzar-se per tal de poder actuar com a persona lliure i sense prejudicis.
+0
-0
AL LORO!!!
Anònim, 25/08/2010 a les 18:18
Que avuí al Gamper homenetjaren als jugadors BOTIFLERS que van guanyar el mundial amb la ESPAÑOLA, la qué no ens deixa tenir la nostre selecció CATALANA, I a més seran aplaudits, I ELS BOTIFLERS EN ELS SEUS PARLAMENTS, (PUYOL, XAVI, en PIQUÉ, EL DE CIUTAT BADIA),cridaren: VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA!!!!!, apa, aneú a matar toros... Quina pena...
+0
-0
Ja ho sabeu això no?
Anònim, 25/08/2010 a les 18:16
Las cartes damunt la taula!!!
Per fi s'ha tret la careta!!!
+0
-0
godo zeta
Anònim, 25/08/2010 a les 18:13
Article 6è Llengua pròpia
La llengua pròpia del FC Barcelona és el català i, com a tal, és la que s’utilitza de manera normal i preferent en totes les activitats del Club.

quin mitjà serà el primer en denuncia l'incumpliment d'esatatuts que ha perpetrat el Sandro? on son ara el Godo i periodico?
+0
-0
I a nosaltres qui ens respecte
Pep del Bages, 25/08/2010 a les 18:06
Respecte? i als Catalans qui ens respecte? està clar que aquest president del Barça no.
+0
-0
Acomplexat
Queralt, 25/08/2010 a les 18:05
Quina poca personalitat que te aquest paio....Posats a ser tan universalistes que parli en anglés
+0
-0
penyistes
Anònim, 25/08/2010 a les 18:03
Algú hi era? els penyistes no el van xiular? esper-ho que avui hi hagi protesta al camp hi pancartes.Perque avui no pun anar-hi que si no...
+0
-0
Espanyol patriota
petrus, 25/08/2010 a les 17:57
Ara estem veient la diferència entre en Rosell i Laporta.

En Rosell és un espanyol, que per molt que se justifiqui, acaba fent el típic que fan els espanyols, parlar en espanyol "perquè ens entengui tothom" incloent les penyes japoneses.
+0
-0
Barça si Sandro no
Anònim, 25/08/2010 a les 17:57
Torna Laporta
+0
-0
És irrespectuós parlar català?
Anònim, 25/08/2010 a les 17:46
“respecte cap a les persones de fóra de Catalunya” típic argument però que no s'aguanta per enlloc.
+0
-0
barça antifeixista
Anònim, 25/08/2010 a les 17:43
si el barça fa servir el logo més que un club, es pq el barça pels catalans representa quelcom més que un club esportiu. Durant anys el barça va representar catalanitat, llibertat, progres,... era una de les poques entitats i la única a nivell europeu que podia defensar la seva identitat catalana. Més que un club, més que un país, i ara amb el Rosell i amb la idea que el futbol-esport no es politica ens l'han espanyolitzat. I si l'esport es politica per això no deixen jugar a catalunya amb alguns esports com el futbol i el baquet, sinó no hi hauria d'haver cap problema.
Per un barça de debó, i no un club on l'unic que interessa es guanyar titols. El barça ha de ser un referent a cat i al món de llibertat i d'igualtat com ho va ser en l'e`poca franquista
+0
-0
demòcrata
demòcrata, 25/08/2010 a les 17:40
En Rosell és un integrista hispànic, un talibà, i es comporta com el que és. A aquest Barça ple de botiflers fanatitzats no el penso animar pas. Animaré al Celtic FC, de Glasgow.
+0
-0
Ciudadanos olé
Matilde, 25/08/2010 a les 17:39
El sr. Rossell ha perdut molts fans, però ha guanyat uns amics: Els Ciudadanos. Bon profit! El Barça ja és solament un club espanyol. Olé! I no ho dic en espanyol perquè m'és igual si algú no m'entén.
+0
-0
quin remei
Anònim, 25/08/2010 a les 17:39
Segur que molts dels que van votar Rosell també van votar al tripartit. Ara potser estan a l'atur perquè la Generalitat no té un duro i no pot pagar a qui contracta, i es queixen. Veurem com deixa el Barça Rosell, i a veure si aprenen que el vot té conseqüències.
+0
-0
Dn.Sandro Rosel és treu la careta.
aruberuto, 25/08/2010 a les 17:37
Aquesta actuació d'en Sandro Rosel havía d'arribar tard o dora. Ja era ben sabut el pensament polític i nacional d'aquest senyor. La seva preferència es l'estat espanyol i el castellà.
El varen votar gent no d'acord amb el pensament i l'actuació desacomplexada i directa d'en Laporta cal a la catalanitat.L'odiaven profundament i seguint les campanyes de la premsa sociata varen votar el candidat anticatalà,
Jo dic que tenim l'enemic de Catalunya dins de casa nostra, i que no ens podem deixar enganyar per campanyes sociates i peperes per macas que semblin. ENS ENGANYENT...
+0
-0
Botifler
Anònim, 25/08/2010 a les 17:35
Barcelonistes, moció de censura ja
+0
-0
Ecs Farsa
Anònim, 25/08/2010 a les 17:29
Llons! ara está igual de polititzat però en sentit contrari. Contra els catalàns "no españoles". Sort que ara farem politica on toca i deixarem el Barça on li correspón. Un esport no ha de substituïr la politica.
+0
-0
Huh
Tomppa, 25/08/2010 a les 17:26
Reial Madrid faré servir Català des de aquí per respecta als catalans. Catalans són clarament imbècils que han deixat aquesta imbècil a guanyar. Estic segur que CiU i PSC serà més votats parlament a continuar aquesta mateixa línia a fer català inútil que ja ho es.
+0
-0
Comportament d'esclau
Fart d'espanya, 25/08/2010 a les 17:25
Si un no es respecta a si mateix, tampoc no el respectaran ni els altres.
El respecte comença amb un mateix i si tenim vergonya o el complex d'inferioritat per ser de Catalunya i de la llengua catalana, si ens menystenim nosaltres mateixos i fomentem la visió rasista que parlar català en públic és d'una "mala educació" - com volem ens respectin els altres?
És patètic veure al president del Barce actuant en l'autoodi i autocoacció al S. XXI.
+0
-0
Vaja pijo acomplexat
Anònim, 25/08/2010 a les 17:25
Els socis del Barça (que són els que l'han votat i els qui paguen les quotes) sabran el que han escollit. A qui pot sorprendre que un pijo acomplexat parli en una llengua com aquesta ?? N'hi ha un munt diagonal amunt, cap a la muntanya. I no valen excuses, perquè se'ls veu venir de ben lluny.

Ara, quan se senti dir "polaco" o algun altre adjectiu carinyós dels que utilizen allà per la Meseta, que doblegui la raspa i faci una reverència. Clar que potser parla l'idioma que millor entenen els mercenaris que tenen en nòmina, vés a saber.
+0
-0
¡Andá!, un presidente del Barça que no es un talibán
John Wayne contra lo indios, 25/08/2010 a les 17:21
Buen comienzo, buen comienzo.
+0
-0
P@h.com
Pitu, 25/08/2010 a les 17:08
Suposo que el senyor Rosell deu haver consultat l'interpretació dels estatuts del Barça al Tribunal Constitucional o al Defensor del pueblo, per saber en quin idioma s'havia d'expresar. I ja li han aclarit: "con el idioma normal", suposo que el pas següent del sr Rosell serà autoritzar les corrides de toros al Camp Nou.
+0
-0
Vergonya!!
Anònim, 25/08/2010 a les 17:06
I diu el Rivera que "ara no està polititzat" ???!! Tant com abans, però ara el té l'altre bàndol!

Vergonya!
+0
-0
Botifler i altres coses
Soci FCB, 25/08/2010 a les 17:02
Rosell ens menteix, menysté i li cal llegir els Estatuts del FC Barcelona.

No augmentaré en tres anys els abonaments. MENTIDA !!!, Jo he pagat 16 Euros més que la temporada 2009-10.

Congrés de Penyes, discurs en castellà per respecte al de fora Catalunya. (?)
I ELS PENYISTES CATALANS, NO ES MEREIXEN CAP RESPECTE ?

Podria haver-ho fet en anglès, per respecte als penyistes d'Europa i la Resta del mon, que també n'hi havia.


Treu el títol de President d'Honor a Johan Cruyff, per que no ho recullen els Estatuts.
Cal que es llegeixi els Estatuts del FC Barcelona, en concret el Capitol 1, Articles 1 i 6.

Article 1r Naturalesa
El FUTBOL CLUB BARCELONA és una associació esportiva privada catalana, de
persones físiques, sense ànim de lucre, amb personalitat jurídica pròpia i capacitat d’obrar,
constituïda el 29 de novembre de l’any 1899.

Article 6è Llengua pròpia
La llengua pròpia del FC Barcelona és el català i, com a tal, és la que s’utilitza de manera normal i preferent en totes les activitats del Club.

Anem servits
+0
-0
Pues sí, señor
Anonimo, 25/08/2010 a les 17:02
Pa que lo entienda todo el mundo.
Después de entrar en este antro y ver la diarrera mental de los comentaristas, solo puedo felicitar a Sandro.
¡ Al loro ! que decia el franquista e independentista Laporta.
+0
-0
Mal començar
Ambrós Rius, 25/08/2010 a les 16:55
Així , anem malament, Sr. Rosell. Pot ser millor el anglés ?. Ridicul es pensar d´aquesta manera tant poc catalana.Compte amb el ferir sentiments de la majoria. El Barça es un club catalá i no s´ha de deixar de costat la nostra personalitat i llengua. Un mal exemple per molts.
+0
-0
Flac favor
Demòcrata, 25/08/2010 a les 16:51
Senyor Rosell, vostè fa un flac favor a allò que diu defensar (?). El no ús de la pròpia llengua no és cap acte de respecte ni d'educació, és una mostra més de submissió i de claudicació dels nostres drets lingüístics. És una llàstima que una institució com el F. C. Barcelona, que té com a un dels seus trets característics fundacionals la defensa de la catalanitat, tingui com a màxim representant algú que a la mínima ocasió s'avergoneix de la seva pròpia llengua.
+0
-0
Hipòcrites
malcolm, 25/08/2010 a les 16:51
Ui sí, quina notícia!! El Laporta al mateix acte també parlava en castellà i ningú li deia botifler ni res d'això... Qui va dir allò de "Al loro, que no estamos tan mal?" en un perfecte espanyol en un acte amb les penyes...? Hipòcrites!!! Visca Sandro!!!
+0
-0
Ja els està bé
Anònim, 25/08/2010 a les 16:50
Hem tingut un president fenomenal que ha sabut fer del Barça un club cent per cent català, a més del millor club del món. Ara tornem a tenir aquest llepaculs estil Núñez que deixa el català de banda per fer contents als amos espanyols. Els ximplets que es van empassar les campanyes mediàtiques contra Laporta tenen sis anys per adonar-se de la merda que han provocat votant aquest cretí. Ara ningú hi veurà ideologia ni política en espanyolitzar el Barça. Doncs que els aprofiti.
+0
-0
Catalanitat?
gat escaldat, 25/08/2010 a les 16:46
No es gens clara la catalanitat del Barça, i la dels seus socis és claríssima no en tenen.

Per què no els ha parlat en espanyol, els ha parlat en castellà que és la llengua dels invasors i destructors de Catalunya,... i dels botiflers.
+0
-0
a la merda
Anònim, 25/08/2010 a les 16:45
Vaja, que per “respecte cap a les persones de fóra de Catalunya”, ara ens hem de pixar en les de Catalunya... El Barça és un club català, i la seva llengua hauria de ser, com era fins fa poc, el català. Si ens ha d'entendre tothom, que es faci arribar una còpia escrita en anglès.

Es criticava el Laporta per polititzar el club... això com es pot definir?
+0
-0
pobre barça
llanut, 25/08/2010 a les 16:45
Quin botifler, un pijo fatxa de casa bona que s'abaixa els pantalons!!! que han votat els socis del barça? jo en este barça no puc, ho sento!!!!
+0
-0
Tothom
Anònim, 25/08/2010 a les 16:43
Te raó. Tothom entén l'espanyol: els afeccionats del Japó, els de Rússia, els del Marroc, els de Perpinyà...tothom. O no, Sandro?
+0
-0
Neardental
Tino Costa, 25/08/2010 a les 16:39
vaia pijo de merda, Tanta culpa en té el laporta com la gent que la votat.
Aquest Sandro és un atraçat mental.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

educaweb.cat
Vés a: Furvus 2008: bellesa feréstega

Furvus 2008: bellesa feréstega

Vinyes Domènech és un dels cellers que mes han contribuït en l'èxit de prestigi i vendes dels últims anys dels vins de la DO Montsant



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: