COMENTARIS

+
0

-
0
Endavant Carretero-LaportaManuel Rodriguez Ruiz, 23/08/2010 a les 12:42
Volem éssers human amb defectes i virtuts com a CAPS de BROTS, de l'independentisme, la unitat de les llistes Reagrupament, Solidaritat Catalana, ens és imprescindible, adheriu-vos a la iniciativa:
Ara o mai.cat Petició Ciutadana
per fer una coalició entre les dues. Cal fer-ho!

+
0

-
0
Endavant Laporta, 23/08/2010 a les 09:16
Les meves excuses envers el col·lectiu homosexual coherent, que viu d'acord amb el que sent i no se n'amaga, per l'expressió utilitzada en el meu comentari anterior. Tenen tot el meu suport i reconeixement. No així els destinataris del terme que he usat amb to clarament despectiu, com no pot ser d'altra manera quan s'adreça a hipòcrites que van de purs i immaculats. Els destinataris ho entendran a la primera.

+
0

-
0
EndavantLaporta, 23/08/2010 a les 09:05
M'encanten aquests comentaris políticament incorrectes, les seves festes, els seus morrejos amb una model. És humà. I no se n'amaga. Diu les coses clares i se li'n refoten els comentaris de l'entorn mediàtic peperosocioconvergent que posa semàfors verds a una colla de puteros, maricons amb vides hetero, vividors i viciosos estirats. Això sí, aquests són molt discrets. Sobretot, discreció de cara al públic. Comme il faut. Endavant Laporta, ets aire fresc per Catalunya. Si a sobre aconsegueixes un pacte amb en Carretero, la meva felicitat serà plena. Endavant, i Visca Catalunya Lliure.

+
0

-
0
Endavant tots juntsEndavant independentistes, 23/08/2010 a les 01:18
Hi ha tres tipus de gent al mon:
There are three types of people in the world:
Aquells que FAN les coses esdevenir-se (succeir)(independentistes, liders,..)
Those that MAKE things happen
Aquells que MIREN les coses esdevenir-se(dependent d'altres)
Those that WATCH things happen
I aquells que es DEMANAN que ha passat?(desaprofitan actuar)
And those that wonder what happened?
El temps per triar,coneixer, bellugar-se, es ara
Si es volen enganyar ells....,pero a mi no m'enganyan mes.
Endavant, que no ens facin perdre mes temps amb demagogia hipocrita (Sr.Mas)que no ens porta en lloc.

+
0

-
0
PAUUUUUUUUalfons/santes creus, 22/08/2010 a les 15:23
No us enganyeu, aixô no es ni RI ni SCI, som 4 que tenim la “pell molt fina” i que saltem a les primeres de canvi. Els veritables independentistes son els hores d’ara estan negociant com es te d’anar a les properes eleccions jints (sense fer soroll).
El que pasa es que de la manera que s’han fet les coses (segurament per part dels uns i dels altres) les ferides que s’han obert son profundes, i ara tot es una mica més complicat. A part d’aixô,(aquesta es un altre questió)hi ha molta gent que confon les discrepàncies amb els atacs personals i no saben discutir sense insultar, pro això es típic del génere humà… no sols dels independentistes. Recordem que com deia el filósof: “L’insult es l’argument del neci”…. discrepem, si volem, pro millor si mantenim les formes, no creieu?
que tingueu un bon dia
pit i amunt
alfons

+
0

-
0
ProfessionalitatAnònim, 22/08/2010 a les 14:43
I aquesta Gemma Aguilera què farà quan se li acabin les vacances a Prada? Suposo que té feina ben assegurada a SC, perquè s'ho té ben merescut amb tanta lliçó d\\\'imparcialitat i de professionalitat! I després es queixen que no venen diaris i que els periodistes no troben feina!

+
0

-
0
Sant tornem-hiAldebert, 22/08/2010 a les 14:41
Malfieu-vos dels que escriuen matxucant, i traient drapets bruts, als diferents blocs i debats
sembla que puguin ser els únics moments de plaers sexuals que gaudeixen durant el dia
són els que prefereixen l'escriptura a construir alguna cosa....

+
0

-
0
Cal?Pepo, 22/08/2010 a les 09:25
Cal parlar tant d'un senyor que fou jutjat, considerat culpable i expulsat del seu partit? Cal parlar tant d'un altre que es un aprofitat i ho reconeix? Es perquè tenim molts ciutadans, dissortadament minoria, la necessitat d'anar mes enllà com a poble? i que sovint oblidem que som pocs, encara que cridaners i entusiasmats i entusiasmadissos. Recordem el fracas passat de Nacionalistes d'Esquerra, que amb el mateix funcionament va acabar com el rosari de l'aurora. Hem d'esser sensibles al país que tenim i ARA, no el dia de les eleccions començar a treballar, ciutadà a ciutadà per començar a trobar el que la MAJORIA volem.

+
0

-
0
Jo com en PereAraki, 22/08/2010 a les 05:58
Jo faig com en Pere de Lausanne, potser és pel fet de viure a l'estranger, que et dóna perspectiva i veus la diferència abismal entre uns i altres: sobre política partidista, em limito a llegir seriosament la informació sobre Reagrupament i Solidaritat. La resta, si passo dels titulars, ja sé què diran i per tant ja sé què en diré.
De fet RCat és el primer projecte que m'ha engrescat prou com per a pagar una quota mensual. I SCI, malgrat que segueixo tenint-ne dubtes, és obvi que també m'interessa.
Sobre Solidaritat, veig que resulta que a les "primàries" famoses es votaran llistes semi-obertes o semi-tancades o com collons se'n digui: una llista d'on es podran eliminar noms... però ah, i aquí hi ha la malícia, les llistes, en presentar-se, es reserven el dret de dir que si se n'elimina UN nom, aquell vot per a la llista es perd!
És a dir, si tu votes per la llista Laporta-Tena-Betran-Simó-Valdero-Arqué però eliminant-ne l'impresentable Valdero, la justeta Simó i el perillós Betran, per exemple, en Laporta i en Tena renuncien al vot que els dónes.
En resum, és molt fàcil parlar de primàries i de llistes que es confegeixen "d'abaix cap adalt", quan saps que 1. sortiràs elegit i 2. fas xantatge i imposes que si la gent et vol a tu hagi de votar també personatges dubtosos.
Prefereixo de lluny el sistema de Carretero: eliminar les "quotes territorials" com a primer pas per a eliminar les capelletes internes i els trepes sense ofici conegut fora de la poltrona. Els diputats de RCat no aniran a representar cap comarca, sinó tot el país, i no hi van per trincar cap sou públic perquè no tenen feina coneguda fora del Parlament, sinó que hi aniran amb dos objectius que no hi entenen, de "territori" ni de "persones": la independència i fer neteja.
Dit això, crec que Solidaritat i RCat han d'anar junts i que Laporta ho posa força fàcil: només ens hem d'apuntar en massa a SCI i votar pels nostres candidats.
Lamentablement, la inactivitat de Carretero ha fet que no ens quedi temps per a una acció d'aquesta mena i ara només toca confiar que es posaran d'acord entre les cúpules i RCat podrà fer llista al menys per dues províncies.
Si no pot ser, votaré RCat, evidentment.

+
0

-
0
DIGA\\\'MAldebert, 21/08/2010 a les 21:32
Diga,m què proposes i aportes, i sabré la teva fortalesa... DIGA,M què critiques, i sabré la teva feblesa..
Alguns dels que escriviu el que us surt, pel que sembla, deu ser de les úniques satisfaccions diàries que teniu. Que si en Laporta naps i cols, que si Rcat pebrots, que si..... Mira que hi ha coses a fer enlloc de desmuntar projectes. I si no us agrada, voteu una altra cosa o aneu a la platja. I santes pàsqües!
(recomanació gratuïta)

+
0

-
0
Volem ser lliures?Vicenç Ramoneda i Ullar, 21/08/2010 a les 21:31
Si volem la Llibertat i ser Estat, a les properes eleccions, només cal votar qui presenti una candidatura que tingui com a eix programàtic central la proclamació unilateral de la independència de Catalunya. El demés es perdre el temps!
"Els enemics de Catalunya sempre han estat enemics de la llibertat" (Lluís Companys)
Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!

+
0

-
0
senyor de barcelona seriosos, un llast per la independència del paísGuerau, 21/08/2010 a les 20:55
Jordi Pujol era molt seriós i responsable, de que serveix la seriositat i la responsabilitat si la interpretes per seny espanyolista i conservadorisme de l'estatu quo. Cal remoure aquesta bassa d'oli pudenta de la política catalana. però els senyors de Barcelona son així seriosos, tristos, sense esma, sobretot no tocar l'statu quo, que res es mogui, sinó perdran el seu tros de pastís, els senyors de barcelona són els que han arruïnat el país amb la seva inèrcia.

+
0

-
0
Els dependentistesIgnasi, 21/08/2010 a les 19:28
Tot el que diuen els dependentistes són paraules desarrelades en el llenguatge nostre, en la nostra terra i cal rebutjar-los sistemàticament. Són d\\\'un altre planeta i no saben res del que fem i som els independentistes.

+
0

-
0
En Laporta i en CarreteroPere (Lausanne), 21/08/2010 a les 18:44
Fa temps que llegeixo i escolto el que diuen. Són enguany les personalitats més fortes i que a més a més tenen les coses clares.
*******************
Alhora llegeixo les declaracions d'en Puig, d'en Mas, d'en Carod i d'en Puigcercós. Dels socialistes i ICV ni tan sols em molesto a llegir-les.
I fan pena perquè fan palès la manca total de consciència del moment històric actual i del canvi psicològic profund entre els Catalans. El més al.lucinant és que fan servir la mateixa estratègia estúpida d'abans amb declaracions i contra-declaracions.
Desitjo que ambdós homes i llurs respectius grups arribin a un acord però si haig de triar ho faré per en Carretero i RCAT.

+
0

-
0
Molt encertatRoger de flor, 21/08/2010 a les 18:29
La gent s'ilusiona. Feia temps que no es veia algú que realment volia fer feina pel païs. Endavant SC, RCAT, i tots els que vulguin treballar plegats per alliberar-nos.
Visca Catalunya LLiure!

+
0

-
0
amunt i critssallantina, 21/08/2010 a les 18:18
apa somi laporta sempre el teu costat. i molta sort.per tú i per catalunya , si ho fas tan be com amb el barsa, sagú que ens en sortim.

+
0

-
0
Algun quintacolumnista per aquiAnònim, 21/08/2010 a les 18:05
No es queixaven alguns que els mitjàns no feien cas? doncs sembla que a en Laporta si n'hi fan.

+
0

-
0
Informacio ?Joan FP, 21/08/2010 a les 17:24
La Gemma Aguilera sembla que formi part de l'equip de comunicacio de CSI...

+
0

-
0
prou de massatgebutaneru, 21/08/2010 a les 17:22
Aquesta senyor Gemma Aguilera fa unes cròniques lamentables, això no és informació, és propaganda. SCI és com el GIL, un partit fundat per un egòlatra sonat i maleducat. Per cert, SCI no té 16.000 adherits, té 350 militants i després no sé quants falsos simpatitzants. A Aníbal Lecter l'han donat d'alta com a simpatitzant, aquest és el criteri que segueixen, no és cap conya. Laporta li està fent la feina bruta a CiU per dividir l'independentisme, som molts els que no suportem a aquest il·luminat faxistoide.

+
0

-
0
si, ja veiemAnònim, 21/08/2010 a les 17:18
com usa l'estil xuloputes. No em representa aquest homenet.

+
0

-
0
El mei pais no s'ho mareixAnònim, 21/08/2010 a les 16:52
En Ruiz Mateos, la Chicolina, també són exemples de personatges que han aprofitat la seva popularitat per fer politica, Jo pel meu país vull gent seriosa

+
0

-
0
Arriva el tsunami...Anònim, 21/08/2010 a les 16:46
jejeje... que n'aprenguin!! :)