Redacció Barcelona | Actualitzat el 16/08/2010 a les 16:02h

Un incendi alerta el centre de Valls

La Guàrdia Urbana indica que es podria tractar d'un foc provocat per menors d'edat

L'incendi s'ha originat en un petit magatzem de la plaça Foto: Núria Torres

Un incendi que ha començat poc després de la una del migdia ha afectat part de la plaça del Torrent del Titit, al centre de Valls (Alt Camp). El foc s'ha originat en un petit magatzem i segons els Bombers ha cremat ferros i fustes.

No hi ha notícia d'afectats. Fonts testimonials han explicat a l'ACN que també s'haurien cremat peces d'uralita que han causat una intensa fumera. A més, el foc ha afectat una zona enjardinada pròxima a l'indret on han començat les flames. Els Bombers han controlat el foc deu minuts abans de les dues del migdia.

Malgrat que el foc no ha estat considerable, la fumera ha congregat un bon nombre de veïns de la zona. Fonts de la Guàrdia Urbana han explicat que es podria tractar d'un foc provocat per menors d'edat.

Navega per les etiquetes

incendisvallsfumincendi

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

educaweb.cat
Vés a: Furvus 2008: bellesa feréstega

Furvus 2008: bellesa feréstega

Vinyes Domènech és un dels cellers que mes han contribuït en l'èxit de prestigi i vendes dels últims anys dels vins de la DO Montsant



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: