COMENTARIS

+
1

-
1
InductorAliBay, 15/10/2010 a les 10:43
Si en Pujol és l'inductor de l'independentisme, el Riviera és l'inductor de la cagalera.

+
0

-
1
Pijo i nacionalistaAnònim, 08/08/2010 a les 20:25
Aquest tio quan va entrar al parlament enganyant a la gent venent idees que no eren. Són de dretes, nacionalistes espanyols i mooolt demagògics i amb discursos per convencer a la classe mitjana més conformista i tonta. Pobrets, es quedaran fora aquest any, per inutils.
S.I.

+
0

-
0
generalitat no despilfarren mi dinero por favorAnònim, 05/08/2010 a les 17:33
bravo albert que ciutadans subira hasta triplicar y poder gritar de nuevo ante las camaras del NO-DU de TV·3 aquello de libertad, libertad, libertad y toma tres por tres TV·3!!!

+
1

-
0
4 GatsAnònim, 05/08/2010 a les 10:02
Solo sois cuatro gatos separatistas indocumentados y rabiosos,
Esperad a dar vatalla cuando esteis de acuerdo y consigais como minimo el 51% de los votos .
mientras tanto a joderse tocan,

+
1

-
0
"Raimon català" o la desubicación geográficaJohn Wayne contra los indios, 05/08/2010 a les 09:23
«Què m'ha de dir un pijo fatxenda de la diagonal de la meva llengua i de tot el territori!?!», ¡ay va la hostia!, ¿y dónde te crees tú que vive tu idolatrado Berlusporti? ¿En el barrio de La Mina, quizás? ¿En Can Tunis? Pues en la misma Avenida Diagonal, en un pisito de soltero muy mono con más doscientos metros cuadrados construidos que se ha agenciado tras su separación para llevarse allí a las titis.
¿Y Jordi Pujol, dónde crees tú que vive tu catetolá Pujol? Pues en General Mitre, a pocos metros de la calle Escuelas Pias, una zona carísima de Barcelona. ¿Y ese otro prócer del nacionalismo, Miquel Roca Junyent? Pues hasta hace poco (ahora no sé si continúa allí o se ha mudado) en la zona alta también, en la calle Ganduxer, enfrente justo del restaurante Via Veneto, uno de los más lujosos de la Ciudad Condal.
¿Y Josep-Lluís Carod-Rovira, dónde vive nuestro entrañable y simpatiquísimo Carod? Pues en un ático de lujo que la prensa ha valorado en 800.000 euros, con 185 metros cuadrados, tres terrazas y solarium, en el barrio más selecto y caro de la ciudad de Tarragona, como corresponde a un "bon esquerrà de tota la vida, oi?".
En estos catetos del nacionalismo-separatismo que pululan por el foro se mezclan a partes iguales incultura y estupidez en un peligrosísimo cóctel que da pavor.

+
0

-
1
Se me'n refot del que diguis!Raimon català, 05/08/2010 a les 04:06
Què m'ha de dir un pijo fatxenda de la diagonal de la meva llengua i de tot el territori!?!
Aquest el que busca és violència, però no ho aconseguirà.
Mira que arribes a ser burro, eh, Alberto Riberita.
Catalunya lliure!!

+
1

-
0
independentista,de vegades amb vergonya alienaAnònim, 05/08/2010 a les 00:50
Ja no gosava entrar a llegir l'entrevista i les reaccions per no haver de llegir els comentaris que em fan posar vermell per ser independentista,demòcrata,i respectuós amb els que pensen i senten diferent a mi. C's són catalans,que també se senten espanyols,són els "nostres" espanyolistes i jo sempre els escoltaré per saber què estem fent malament,i des d'un punt de vista de les idees intentaré rebatre-les amb arguments sòlids.Cada dia m'allunyo més d'aquest independentisme d'arrel nacionalista que traspassa les fronteres del respecte democràtic als adversaris i s'acosta més a un etnicisme perillós.Com el mateix etnicisme en els fòrums de C's en versió contrària.

+
0

-
1
Tu primer siusplaujm, 04/08/2010 a les 22:41
Quin gust que España ens foti una puntada de peu, però quin gust també quan els catalans donin una puntada de peu a Ciudadanos per treure'ls del Parlament. Amen.

+
0

-
0
regeneració ho mortindependència, 04/08/2010 a les 22:14
En Pujol , està de DOL: els escura-catalans diuen que s´ha venut poc( poc ?? ) els catalans , que amb 20 anys a fet que "escanya" passes de ser un país de pobres-vividors , a un país del benestar dels vividors. i la família ?? la família no en té mai prou !!! aferrem-nos a la mamella ( no fos cas que perdéssim, els monopolis )autopistes,compostatge,farmaceuticas,reciclatge,ect.ect

+
0

-
0
Fes les maletesAnònim, 04/08/2010 a les 22:06
adeu riverita

+
0

-
0
Que si, Abuelo Cebolleta, que si...XxX, 04/08/2010 a les 18:37
...venga, venga...tómate la medicación y relájate...que nos vamos a ir todos los españoles a Lausana para hacerte compañía...hala, hala...¿estás ya tranquilo? ¿Mejor del Delirium Tremens españolista?
A la camita, y por lo menos tres dias sin entrar en Nació Digital, que te sienta muy, pero que muy mal...

+
0

-
0
Catalans del fòrum: NO llegiu cap comentari Espanyol ni CatanyolPere (Lausanne) , 04/08/2010 a les 18:26
Sembla que aquestes rates no en tenen prou amb llurs miserables i tercermundistes webs que vénen per ací també.
Sabeu per què ? Doncs hi caguen en xarnego per tal que caiguem en el parany: que llur llengua és JA LLENGUA pròpia de Catalunya. No diran mai que és la llengua dels Catalans. Només un idiota profund com el President del Senat Espanyol pot dir que l'Espanyol és la llengua COMUNA de tots els Espanyols.
Primer de tot, nosaltrs NO SOM PAS ESPANYOLS i segon, NO TENIM CAP LLENGUA COMUNA AMB ELS CAFRES ESPANYOLS.
L'única llengua que els Catalans tenim és la NOSTRA LLENGUA NACIONAL.
Un fòrum català ple de comentaris espanyols és com el carrer Petritxol de Barcelona ple de tifes d'un ramat de porcs caiguts del camió: brut i fa molta pudor.
Foteu fora els Espanyols !

+
0

-
0
JAJAJAJAJAJAJAJAJAXxX, 04/08/2010 a les 17:25
Para que luego digan que los inmigrantes son de mente abierta...joder...el amargado este debe ser el "Notas" del vecindario donde vive...siempre refunfuñando y quejándose de que el perro del vecino se caga en su jardin...Como el Abuelo de Heidi, un cascarrabias de puta madre...
Menos mal que tiene este foro para desahogarse a todas horas, eso si, parece que lo quiere para el solo...¡qué egoista!
En cuanto a la entrevista, me parece muy bien...aunque al final acaben los de NacióDigital acusados de Botiflers...es lo que tiene estar a Dios rogando...

+
0

-
0
L'idiota Espanyol de més avall ni tan sols utilitza el traductor automàticPere (Lausanne), 04/08/2010 a les 16:35
La purriassa espanyola que infecta els fòrums catalans com el paio de més avall que ha posat un títol mal escrit i ha signat també en repugnant catanyol, és una veritable plaga.
Llur erradicació és JA indispensable car ens cal discutir entre nosaltres els Catalans. I aquesta gentalla empudeguen l'aire que respirem. Llur neutralització reeixida significarà que hem vençut Espanya i els Espanyols car el Poder Espanyol els utilitzarà com a infanteria a primera línia.

+
0

-
0
La fí.Están boixos aquests nacionalistes???, 04/08/2010 a les 16:05
Fatxes... Que no us llegiu? Si no estan amb vostès son uns traïdors o han de marxar. L'única opció es independència... Això passava a Alemanya, l'única opció era el nazisme, als jueus si no els agradava havien de marxa. Sort que esteu cecs i el vostre nacionalisme no us deixa veure mes enllà del vostre nas. Ciutadans va néixer el 2006 i va aconseguir 3 escons!!!! A la primera vegada que es presenta. Només uns necis sense cap tipus d'intel·ligència no veuria que estan en ple creixement. Son una amenaça per el nacionalistes, creixeran i molt. Només un estúpid no veuria que la independència no es majoritària de moment i que si la gent que normalment no vota se sent acorralada i vota us fotrà fora. Què fareu aleshores eh? Tan democràtics que sou que fareu si ni resulta que acabeu amb una representació mínima? Segur que no serà acceptar i callar sinó cridar més a les armes o amenaçar al Senyor Rivera, home que parla amb sentit comú no com la majoria de comentaris d'odi i estúpids que he llegit aquí. Voleu una creu de ferro? Vosaltres si que sou rates, de claveguera.

+
0

-
0
//*//Anònim, 04/08/2010 a les 15:20
RIVERA GENOCIDA CULTURAL

+
0

-
0
Carretero no ha rebut cap oferta de SCIPere (Lausanne), 04/08/2010 a les 14:29
En comptes d'entrevistar aquest agent espanyol, caldria que parlessiu del fet que RCAT no ha pas rebut cap oferta de SCI i que tot és pura manipulació del TRIO feta a través de la premsa.
En Carretero i RCAT no volen trencar els fils encara vius amb la gent de SCI i per això mantenen un llenguatge ben moderat.
Però és evident que SCI no té pas cap base al darrere i l'únic que volen és fer una OPA de tots els grups independentistes car si es fan llistes úniques els diputats elegits seran els qui dirigiran el procés per a la Independència.
Tot plegat és com aquelles curses de tartanes a l'Oest americà per tal d'agar les terres lliures.

+
0

-
0
D'acord...Anònim, 04/08/2010 a les 14:07
amb els comentaris de més avall. Rates fora!
Per què feu entrevistes a aquesta gent que no fan res pel país i que es passen el dia en tertúlies espanyolistes parlant pestes de Catalunya.
Per què no entrevisteu Carretero, Bonaventura, Mora, Strubell, Alexandre, Cardús, Sanchís....?

+
0

-
0
PP=PSOE=FALANGE=CIUDADANOSnoanemapsbé, 04/08/2010 a les 14:07
En Rivera l'ha traïcionat el subconscient..quan diu que Espanya ens fotarà un cop de peu,està donat a entendre que Catalunya no és Espanya,a no ser que Espanya es foti cops ella mateixa jejejejjej

+
0

-
0
Quina por...Anònim, 04/08/2010 a les 14:02
Precisament el Pujol és la persona que més ha endarrerit el procés, sempre amb el peix al cove i el ara no toca.
Aquests de CIU són els més desgraciats del món, perquè els del PP, C's, PSOE defensen els seus interessos, que són els espanyols, però CIU, què ha defensat? quan li ha convingut s'ha associat amb el PP, ha donat l'esquena a l'independentisme i Catalunya està com està; en fallida.

+
0

-
0
independènciaAnònim, 04/08/2010 a les 14:02
Recollida popular de signatures per presionar per la unitat del partits en demanda de la independència:
http://www.idlu.eu/index.html

+
0

-
0
I què?Xesca, 04/08/2010 a les 14:01
I si fos així, què?
Aquest individu no vol que la gent faci vot útil, és a dir, no vol que la gent voti Ciu.

+
0

-
0
la importància que un es dónaReagrupat, 04/08/2010 a les 13:52
La importància de les formes per als ciutadans i contribuents, per Rivera és un cap de peu...Potser no es que nop e mereix cap més cosa

+
0

-
0
Està malaltManifestat, 04/08/2010 a les 13:10
Tenir una dualitat d'identitat des del punt de vista de salut mental, queda palés, no és gaire sa i tot apunta cap a una sòlida esquisofrènia o alguna severa afectació bipolar.
Malauradament, no és el primer cas detectat al Parlament de Catalunya, però tenim l'esperança que serà l'últim.

+
0

-
0
I semblava tonto...Raimon-Mataró, 04/08/2010 a les 12:53
Vaja, al final ha de ser aquest pobre noi el que s'adoni de com ha mogut, i segueix movent, les peces del tauler en la partida d'escacs de dur el pais cap a on sempre ha volgut dur el Pujol.
Es clar que, per entendre-ho, cal saber jugar als escacs i en aquest pais abunden mes els campionats de dómino.
Es que pels escacs, s'ha de pensar i es evident que a on, com aqui, triomfen els programes de TV que triomfen, pensar el que es diu pensar, com que no, vaja

+
0

-
0
VERGONYÓSferran2, 04/08/2010 a les 12:49
Completament d'acord amb el Pere.
Sobre tot, quan multitud de patriotes no tenen cap oportunitat de fer-se escoltar per la censura de absolutament tots els mitjans molts d'ells a sou dels serveis secrets i dels que mouen els fils del model econòmic vigent, basat en el complex mafiós del totxo, fastigós turisme de masses i traficants d'il·legals.
Penós que un individu com aquest, ocupi l'espai d'altres patriotes censurats pels llepaculs del poder.

+
0

-
0
¡Jo, es verdad, señores de ND!John Wayne contra los indios, 04/08/2010 a les 12:42
¿Cómo se os ocurre estropearle al elegante y civilizadísimo Pedrito de Lausanne ese sueño que tiene de que sólo existen separatistas en el mundo?
Nada, vosotros ahí, haciéndole sangre con vuestros putos intentos de pluralidad. ¿Pero no veis que a él únicamente le interesa que ofrezcáis ficciones que alimenten su delirio paranoico, y que la realidad le crispa?

+
0

-
0
no fa faltavenan, 04/08/2010 a les 12:40
no fa falta escoltar a un babau que es creu que per parlar en castella al parlament es algu.
si algu que a caonseguit seure en la poltrona per viure del cuento pero tampoc es culpa de ell sino dels rucs que y an
posat el suu vot a las urnas deuria ser per l´estriptease
que va fer per que no es capaç de persentar res de bo al parlament es un veritable inutil, pero te mestres, crec que es un bon discipul del cirera y la montserrat.
en fin asi les va
VISCA CATALUNYA LLIURE

+
0

-
0
Prou de "Racaille" Espanyola als webs CatalansPere (Lausanne), 04/08/2010 a les 12:33
Cal desinfectar i erradicar tota presència espanyola als fòrums catalans. És una qüestió de Salut Pública.
Rates Fora !!!

+
0

-
0
tant se valvenan, 04/08/2010 a les 12:32
Aquest personajillo de 3 al 4 diu que al final
ens donaran una cop de peu al cul.
Be si serveix perque esn fotin fora de espanya ya m´esta be
ya que no me quieres dejame ir.
Y francament per ser independents tan se val la forma de aconseguiro lo important es fer la nostra y als veins que els bombin
VISCA CATALUNYA LLIURE
A VEGADES PER MARCHAR D´UNA FEINA AMB LA QUE NO ESTAS BE
HAS DE PROVOCAR QUE ET FOTIN FORA PER NO PERDRE DRETS.
POT SER UNA BONA SOLUCIO.

+
0

-
0
Encara més púrria de Colons EspanyolsPere (Lausanne), 04/08/2010 a les 12:31
No en teníem prou amb totes les rates espanyoles que han començat a venir per ací a penjar llurs tifes en Ecspanyol, que ara Nació Digital entrevista un membre notori de la Colònia Espanyola, cinquena columna del Repugnant Ocupant Espanyol i que serà el primer a fer una crida al seu Exèrcit per impdedir la Independència i que després participarà a la repressió, tortura i persecució dels Patriotes Catalans.
S'ha d'ésser massoquista per entrevistar a aquest paio, pur producte dels Serveis d'Intel.ligència Espanyols com ho fou en Lerroux als anys 20.

+
0

-
0
Encara més púrria de Colons EspanyolsPere (Lausanne), 04/08/2010 a les 12:30
No en teníem prou amb totes les rates espanyoles que han començat a venir per ací a penjar llurs tifes en Ecspanyol, que ara Nació Digital entrevista un membre notori de la Colònia Espanyola, cinquena columna del Repugnant Ocupant Espanyol i que serà el primer a fer una crida al seu Exèrcit per impdedir la Independència i que després participarà a la repressió, tortura i persecució dels Patriotes Catalans.
S'ha d'ésser massoquista per entrevistar a aquest paio, pur producte dels Serveis d'Intel.ligència Espanyols com ho fou en Lerroux als anys 20.

+
0

-
0
ReferèndumAnònim, 04/08/2010 a les 12:20
"jo espero que el referèndum se celebrés a tot Espanya" Exactament igual que el que van celebrar a Montenegro, oi? Que també hi van participar tots els serbis.

+
0

-
0
NO PERDEU EL TEMPS SIS-PLAUferran2, 04/08/2010 a les 12:12
El que no entenc és com vosaltres doneu cobertura a autentica gentussa, sobre tot per les xorrades que diuen.
Penseu que aquesta gentussa tenen cobertura mediatica sempre que volen dins les cavernes feixistes des d'on ens insulten i difamen pràcticament cada dia amb cobertura per tota la península.
En canvi no doneu cobertura als autèntics ecologistes del país que ESTAN FORA DEL PARLAMENT gent que denuncia sense que cap mitja d'informació els faci cas, del feme en que s'esta convertint les ciutats i litoral Català.
Denuncieu els ESPECULADORS del complex mafiós totxo, fastigós turisme de masses i traficants d'il·legals i els POLÏTICS sense escrúpols que els recolzen.

+
0

-
0
Com es diuen aquestsGuillem, 04/08/2010 a les 12:07
A vegades algun post comenta com podrien anomenar aquests que volen mantenir l'espoli de Catalunya pels espanyols. Doncs el mot es, ESPANYAPORTES. Encara que no us ho creieu, existeix i queda de conya. Cerqueu-lo al diccionari.

+
0

-
0
Ell si que ho esJordi Margalef, 04/08/2010 a les 11:43
En Pujol va ser nefast per la consecució de la independència de Catalunya, però elements no-nacionalistes espanyols com aquest, fa que cada creixem en nombre.
Ja ho deia la cançó, com mes curt ens lliguen, mes perill tindran.

+
0

-
0
Catalunya real-mente penosaJohn Wayne contra los indios, 04/08/2010 a les 11:34
A lo que sí que desde luego no se dedicaría si quedase fuera del parlamento autonómico es a llevarse 83.027 millones de pesetas de Banca Catalana, como han hecho otros a quienes se aclama desde estas mismas páginas como a un "autèntic patriota català".

+
0

-
0
Falten preguntesCatalunya real, 04/08/2010 a les 11:16
Hi trobo a faltar unes preguntes. De fet les úniques que podrien tenir cert interès. A què pensa dedicar-se quan d'aquí a un parell de mesos desaparegui Ciudadanos? Li tornarà a demanar al De Carreras que li busqui alguna coseta? Es dedicarà - ja de ple - a les tertúlies a mitjans franquistes com Intereconomía? Intentarà crear un altre grupuscle neo-falangista com els actuals Ciudadanos? Seguirà furgant entre els ressentits i inadaptats del nostre país per muntar-se la seva paradeta?

+
0

-
0
BillengüismeUn europeu, 04/08/2010 a les 11:16
Sr. Rivera no hi ha cap territori al món, fora de Catalunya per imposició, que sigui billengua.
Els paisos estan formats per regions, per estats (en el federalisme) de llengues diverses per cada un d'ells o per un grup d'ells. Com pot vosté pensar, imaginar i propagar que Catalunya abans de l'invasió per les armes es parlès més d'una llengua???? El que hem fet els catalans és demanar respecte per la nostre cultura. Només hem demanat que els castellans demostrin tenir cultura considerant que una llengua és una riquesa per un pais (a Europa en tenim un model del génere i és Suïssa). Com que les persones de parla castellana volen fer desapareixa el català(amb molta obstinació i amb la força del poder ni que sigui anul.lant "estatuts" aprovat per els catalans..... no ens queda més remei que separar-nos d'Espanya. INDEPENDÈNCIA.

+
0

-
0
Advertencia:John Wayne contra los indios, 04/08/2010 a les 10:56
El de «Milions i milions» puede parecer un completo imbécil, pero os aseguro que no lo es. Cuando suelta eso de «Hahahahahahahaha» es para homenajear al icono de su tan amado independentismo: el ruc català.

+
0

-
0
Milions i milionsde tontos, 04/08/2010 a les 10:51
El Juanito Wayne diu que si no saps llegir espanyol ets tonto. Hahahahahahahaha.... Acaba d'insultar a la part de la humanitat que no és analfabeta.

+
0

-
0
Claaaaro, claaaaroJohn Wayne contra los indios, 04/08/2010 a les 10:46
¡Uy, sí, sí!, un cabreo el que tengo impresionante, uf (extraña manera de estar "cabreado" esa de descojonarme de vosotros y de vuestros patéticos lloriqueos de moñas. Pero, bueno, pensad lo que os dé la gana).

+
0

-
0
WayneAnònim, 04/08/2010 a les 10:28
Te veo cabreado John, me parece que esta vez hemos acertado.

+
0

-
0
Al de caramba, carambita, carambirurí:John Wayne contra los indios, 04/08/2010 a les 10:18
Como te tengas que ganar la vida haciendo de detective vas a pasar más hambre que un caracol en un espejo, o que Eliseu Climent sin subvención.
Mejor regresa al circo que es lo tuyo: hacer de payasito, ¿eh?
Repito: que te lo aclare tu padre (que, como tengas que encontrarlo mediante tus dotes detectivescas, vas "dao").

+
0

-
0
Caramba JohnAnònim, 04/08/2010 a les 10:10
Caramba John, qué mal rollo, que no me quieres aclarar nada. Tienes mal día hoy.
Para el que investiga sobre John le diré que no creo que escriba desde fuera del estado espanñol, tal como parcere querer insinuar.
Escribe desde Catalunya, porque sus aportaciones respiran que se siente acorralado, tienen el odio demasiado a flor de piel, porque siente al enemigo cerca, muy cerca. El nos ve y nos respira cuando sale a la calle. Por eso se le nota, que se tiene que autoreprimir, se tiene que contener porque si fuese legal, como antes, nos daría de hostias.
No escribiría con este tono si lo hiciese desde Zaragoza, Madird, Sevilla o Latinoamèrica, el contertulio Wayne

+
0

-
0
Caramba JohnAnònim, 04/08/2010 a les 10:08
Caramba John, qué mal rollo, que no me quieres aclarar nada. Tienes mal día hoy.
Para el que investiga sobre John le diré que no creo que escriba desde fuera del estado espanñol, tal como parcere querer insinuar.
Escribe desde Catalunya, porque sus aportaciones respiran que se siente acorralado, tienen el odio demasiado a flor de piel, porque siente al enemigo cerca, muy cerca. El nos ve y nos respira cuando sale a la calle. Por eso se le nota, que se tiene que autoreprimir, se tiene que contener porque si fuese legal, como antes, nos daría de hostias.
No escribiría con este tono si lo hiciese desde Zaragoza, Madird, Sevilla o Latinoamèrica, el contertulio Wayne

+
0

-
0
n'hi ha de pitjorsanònim, 04/08/2010 a les 10:03
Qualsevol discurs antinacionalista vers la nació catalana és fàcilment desmontable quan es compara allò que critiquen amb allò que fa en els mateixos temes la seva nació espanyola. Al final el conflicte es simplifica:existeix i es reconeix com a tal la nació catalana, amb els mateixos drets per als seus ciutadans i com a col.lectiu que tenen altres nacions del nostre entorn? És clar que els nacionalistes espanyols mai poden admetre això, doncs es contradiu amb l'essència del seu argumentari (només Espanya és nació), igual com nosaltres no poden acceptar ser reduits a una província o regió d'una altra nació. Cansa molt insistir en resoldre una equació irresoluble. Només una de les parts pot acabar satisfeta.

+
0

-
0
Tú sí que estás "encogido"John Wayne contra los indios, 04/08/2010 a les 09:56
Y que te lo aclare tu padre.

+
0

-
0
Llull BedollJohn Wayne contra los indios, 04/08/2010 a les 09:53
¿O es "Badall"? Por lo mucho que aburres lo digo. Para «mala baba», lo que se dice mala baba (pero muy mala, además), la tuya, ejerciendo de portera, de cotilla de aldea, sobre a qué hora escribo o no escribo; porque es que llevas ya tropecientos mensajes idénticos con lo mismo, con lo de la hora, que por lo visto te tiene obsesionado.
Eres como aquellas vecindongas que antiguamente controlaban a qué hora llegaba de madrugada la del quinto para luego comentarlo por la barriada.
Mal vas demostrando que tus únicos razonamientos contra mí consisten en criticarme "lo de la hora". ¿No tienes algo mejor?
Además, ¿a ti quién coño te ha dicho que yo escribo desde España? ¿Ves cómo eres tonto perdido?

+
0

-
0
John, me aclarasAnònim, 04/08/2010 a les 09:52
John necesito que me aclares un punto. Cuando dices que España es la unica nación, ¿tenemos que tomarlo como un intento de negación de la condición de nación a Portugal y Andorra? Si voy a Andorra no veo diferencias con Cataluña y España, es todo muy parecido. ¿Cómo se entiende que no sean de la nación española???
Y Portugal tres cuartos de lo mismo. Formaban parte del estado español (o sease, de España) y dejaron de serlo por una hecho de armas, la revuelta de 1640, ¿entonces entiendo que también deben ser aún nación española, según tu criterio no?
No me digas que el hecho de pertenencia a una nación varia por un episodio militar victorioso, no me respondas esto por favor. Porque si me respondes esto te diré que la nación española pues sería muy poca cosa, si crece o se encoge según su potencia militar.

+
0

-
0
Alberto Carlos Riveragenovés, 04/08/2010 a les 09:51
Aixì és com es diu el nen, no sé pas que fa a Catalunya amb lo que el volen a Madrid, és un submari de la falange, ara cada vegada que obra la boca deixa anar tot l'odi que pot vers Catalunya, ves a cantar lo de español, español a Madrid. Aprofitat!!!

+
0

-
0
Esto es una solemne cacaPied Noir, 04/08/2010 a les 09:45
Alberto, somos catalanes de orígen pero no de sentimento catalanista, por eso nunca seremos de ellos ni queremos. Al igual que los soberanistas tenemos una fuerte identidad por España, pero que sucede, que España nos queda lejos y ya ni nos entienden los nuestros. Podrá haber independencia o probablemente España actúe como siempre, tarde y mal, es decir a hostias. Por eso los independentistas, que lo saben, tratan de establecer lazos internacionales para evitar lo peor. Aunque probablemente este asunto existirá hasta el día del Juicio Final por la tarde. Por eso cabe la posibilidad de que fenezca por aburrimiento de una gran mayoría. Creo que empecé a desconectar en el capítulo 6342. Saludos.

+
0

-
0
Ooooootro manipulador-intoxicadorJohn Wayne contra los indios, 04/08/2010 a les 09:44
Al tal "que existe, 04/08/2010 a les 09:25":
A ver, ¿dónde he dicho yo que España sea la única nación que existe EN EL MUNDO, dónde?
Si tú eres tonto y no sabes leer en español, es tu problema. Ejemplificas a la perfección lo necesario de esa célebre "3ª hora de castellano" que le negáis a los escolares burlando las sentencias judiciales. Si, por contra, lo tuyo es mala fe y ánimo calumnioso, la cosa resulta más grave, porque evidencia una vez más lo cínico y embusteros que sois los inventores de imperios mediterráneos y de héroes que huyen.

+
0

-
0
CIUDADANOLlull Bedoll, 04/08/2010 a les 09:36
En Rivera té futur com a diputat, si no repeteix aquí ho farà en qualsevol partit de les dretes espanyoles, que per cert ho són tots. Té un estil punyent i desenvolupa be el seu argumentari; molt per sobre de la mitjana del nostre Parlament, que és paupèrrima. Llàstima que a Madrid sempre serà un català i no l'espanyol a Catalunya de què actua (i l'espolien igual com a la resta d'espanyols a Catalunya). Veig que el Wayne és de vacances, ara escriu a quarts de vuit, quan la seva mala bava l'ofega i no pot seguir al llit. Per cert, deu tenir ascendència asturiana, per allò de "nenín". Deu ser per la seva ascendència goda que considera que en Rivera no és nacionalista. Ara pla!

+
0

-
0
entrevista horriblement mal fetapetrus, 04/08/2010 a les 09:31
DECEPCIONANT!
Es podia fer una entrevista (sense necessitat que sigui agressiva) que deixés en pilotes les mentides de ciudadanos.
Per exemple:
Entrevistador: vostè sempre diu que està en contra que es destinin diners a la protecció del català.
Rivera: si, per suposat, perquè bla, bla, bla...
Entrevistador: aixi, tenint en compte que la Generalitat te unes despeses d'uns 10 milions d'euros en aquest concepte i que només l'instituto Cervantes en té més de 100 milions d'euros, vostè estaria en contra de l'existència de l'Isntituto cervantes...
Rivera: ...
Entrevistador: vostè està en contra de la llei lingüística de l'etiquetatge.
Rivera: Si....
Entrevistador: o sigui que està en contra de totes les lleis espanyoles que obliguen a Catalunya etiquetar en espanyol... no l'hem sentit mai protestar d'això.
Rivera:.... glubs!
De fet, de preguntes que el posarien en contradicció n'hi han moltíssimes.
Els de C's com que el seu objectiu és tan bèstia, el de matar la llengua catalana i tot el què és català, han d'amagar les intencions.
Quan s'han d'amagar les intencions, llavors s'ha de recòrrer constantment a la mentida.
Aquestes mentides les pot desvelar (te l'obligació de desvelar-les) qualsevol periodista.
Les contradiccions son tan flagrants, que dissenyant bé les preguntes, queden totalment en evidència.
Nació digital: ocasió perduda. Llàstima.

+
0

-
0
La única naciónque existe, 04/08/2010 a les 09:25
L'indi, o el cowboy aquest que escriu per aquí assegura que Espanya "es la única nación que existe". Veig que l'imperialisme espanyol ja no té límits. Ara són l'única nació del món mundial, hahaahahha.... En definitiva, tot l'univers, sota el domini espanyol, retrocedeix a l'edat mitjana. I Nostradamuns no en va dir res.

+
0

-
0
Vuitllarguíssims anys, 04/08/2010 a les 09:16
Encara haurem d'esperar 8 llarguíssims anys???? Què hem de fer perquè "ens fotin" fora molt abans? Això no hi ha qui ho aguanti.

+
0

-
0
endavantAnònim, 04/08/2010 a les 08:58
Si us plau, Sr.Rivera, li agrairia molt que fes tot el que pogues per que Espanya fotes una puntada de peu a Catalunya i li dones l'Independencia com mès aviat millor.

+
0

-
0
Uno que viene de MatrixJohn Wayne contra los indios, 04/08/2010 a les 08:57
Fart d'espanya:
O en tu aprendizaje del abecedario no has pasado todavía de la "b", o eres el típico caso de separatista intoxicador y manipulador: en ningún sitio ha dicho Rivera que la «independència» de cataluña sea inevitable. Él, de lo que habla es de que no le extrañaría que se terminase celebrando un referéndum, y espera que fuese a nivel nacional (o sea, en toda España, la única nación que existe). Y tú ya das por supuesto que lo ganaríais los de la bayeta con la estrella de Damm.
Sigue soñando, nenín. Que es gratis y estamos en crisis.

+
0

-
0
Si anem junts cap la llibertatVicenç Ramoneda i Ullar, 04/08/2010 a les 08:54
Si anem junts cap la llibertat ens aguantarem drets si separats, caurem!
Cap vot qui no vulgui la llibertat de Catalunya!
Cap vot a CiU, C's, PP, PSOE-psc o ICV ja que han declarat la guerra a les ànsies de llibertat de Catalunya!
Les properes eleccions han de ser un plebiscit!
Independence is not requested, it proclaimed!
Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!

+
0

-
0
DemagògiaFart d'espanya, 04/08/2010 a les 08:13
Quanta demagògia! Lo blanc és negre, perquè ho dic jo!
Però lo millor de tot és que reconeix que la independència de Catalunya és inevitable :-)

+
0

-
0
AsombrosoJohn Wayne contra los indios, 04/08/2010 a les 07:35
¡Uy!, pero si el entrevistador le reconcoe a Albert Rivera que es «de magnífic tracte personal». ¿Será posible? Quico, ¿tú estás completamente seguro de cuanto dices? ¿Te fijaste bien? ¿Constataste que no llevaba tridente ni tiene cola con punta de flecha? Mira que es un no nacionalista, ¿eh?...

+
0

-
0
La cua entre camesAnonim, 04/08/2010 a les 07:02
Doncs és llàstima que les seves tendències polítiques no anessin encaminades a la independència de Catalunya; encara hauría fet un bon servei a Rcat. A ERC no perquè hauria tingut més d'una enganxada amb en Puigcercós i un dels dos hauria acavat cardant el camp amb la cua entre cames...

+
0

-
0
Se t'acaba la momaAnònim, 04/08/2010 a les 02:53
Rivera, se t'acaba la moma. Acomiada't del teu seient al parlament. Adéu i no tornis.