A la recerca d'ajuntaments «moralment exclosos» de la Constitució

| 02/08/2010 a les 17:14h
Especial: Sentència del Tribunal Constitucional sobre l'Estatut
Arxivat a: Política, ajuntaments, constitució, moralment exclosos, sentència tribunal constitucional, sentència estatut
Aquesta notícia es va publicar originalment el 02/08/2010 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Després que municipis com el Port de la Selva, Vilafranca, Lliçà de Munt i Sant Pere de Torelló es van declarar "moralment fora de la constitució" arran de la sentència del Tribunal Constitucional ara s'enceta una segona onada més organitzada. La responsable és l'antiga Comissió del Centenari de la Bandera Estelada -oficialment encara no dissolta- que durant el 2008 i el 2009, va celebrar els cent anys de la senyera de Vicenç A. Ballester. La comissió ha remès una Moció unitària a tots els ajuntaments de Catalunya per abans de la Diada d'enguany. La intenció és repetir l'èxit d'estelades hissades l'Onze de setembre de 2008

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SócNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Jo també
Fart d'espanya, 02/08/2010 a les 17:28
+0
-0
Encara que no sóc un ajuntament sinó només un manifestat tant al refèrendum com a la manifestació del 10 de juliol, em considero moralment exclòs de la constitució espanyola.

On em puc apuntar com a moralment exclòs?
Domingo Masó
Anònim, 02/08/2010 a les 17:43
+0
-0
Argentona també va aprobar a primers de julioll excloure's de la constitució amb els vots del PSC, CiU, ERC, IC i TxA
los independentistas decrecen cada dia que pasa de ahi el nerviosismo de las excisiones de ERC a quedarse sin representacion parlamentaria y ERC con el mismo temor
Anònim, 02/08/2010 a les 17:53
+0
-0
siempre los mismos de las consultas, los mismos que nos avisan (!) de que los independentistas crecen y crece.... pues si tanto crecen y crecen que se limiten a no levantar la liebre para que crezca muchos mas. pero parece que no cuela porque cada dia son menos los catalanes que votamos partidos independentistas......las cifras reales son demoledoras para ellos y lo saben por eso van amenazando con que siempre crece pero deben omitir que crecen para abajo.....
MI INDEPENDENCIA PASA POR INDEPENDIZARME DE LA GENERALITAT Y SU SUNTUOSOS DESPILFARROS
Yo, por supuesto, 02/08/2010 a les 17:55
+0
-0
yo si me lo permiten voy a independizar mi casita de catalunya y asi mis impuestos no serviran para que los derrochen en la generalitat!!!!!!!!!!!!
Independència, sens dubte.
JON W., 02/08/2010 a les 18:51
+0
-0
l'independentisme català podia acabar en regionalisme, en autonomisme i en xerrameques sobre el federalisme. Això podria haver passat si els espanyols fossin intel·ligents, o persones normals.

Afortunadament pels independentistes l'EStat ha optat per seguir aplicant les dinamiques regressives de sempre. Repressió i uniformització del territori (es veu que no són capaços d'entendre o de dirigir un Estat plurinacional). Per tant, morta la via federal per voluntat dels espanyols, per als catalans només hi ha una via, la independentista. Es tracta de tenir un Estat o tenir-ne un en contra. La opció és clara.
referendum sanitario
Anònim, 02/08/2010 a les 18:55
+0
-0
ciudadanos moralemnte dispuestos a excluirse de las ordenanzas de civismo de esos municipios que solo sirven para recaudar mas al pobre contribuyente seguro que encontraran mil veces mas!!!!! garantizado!!!!!!!!!!! que no hagan un referendum para ver si preferimos empastes dentales gratis en la sanidad publica o embajaditas donde colocar hermanos a dedo como el del carod, ya veran que todos estamos de acuerdo menos los hermanisimos futuribles
Independència, sens dubte.
Jon W., 02/08/2010 a les 19:43
+0
-0
l'independentisme català podia acabar en regionalisme, en autonomisme i en xerrameques sobre el federalisme. Això podria haver passat si els espanyols fossin intel·ligents, o persones normals.

Afortunadament pels independentistes l'EStat ha optat per seguir aplicant les dinamiques regressives de sempre. Repressió i uniformització del territori (es veu que no són capaços d'entendre o de dirigir un Estat plurinacional). Per tant, morta la via federal per voluntat dels espanyols, per als catalans només hi ha una via, la independentista. Es tracta de tenir un Estat o tenir-ne un en contra. La opció és clara.
A cagar a la Vía.
Pepé le Mokó, 02/08/2010 a les 21:58
+0
-0
Ya era hora de que se retraten estos pueblos retrasados, que solo viven del trabajo que les dan las Urbanizaciones de los Señores del PP de Barcelona. El cateto del Alcalde de Cabrera de Mar procesado por prevaricación, el Mora de Arenys de Munt chupando cámara como un loco y así el resto, la paletada catalana freak.
AJUNTAMENTS A RECLAMAR EN PEP
Anònim, 02/08/2010 a les 22:31
+0
-0
L'Única persona a Catalunya , que a dia d'Avui , te la capacitat per aglutinar i dirigir tot L'independentisme i el 70 % de L'Electorat,es en PEP GUARDIOLA.tres mil.lions de catalans a 1 euro cada un ( l'hi paguem la fixa ) i ens portarà a la INDEPENDÈNCIA.Tots els que i estigueu d´acord,passeu !!!.PEP et necesitem.VISCA CATALUNYA LLIURÈ !!!