COMENTARIS

+
0

-
0
UffffffffffJoanMartí, 01/08/2010 a les 16:25
Visca Puigcercos, amb 20 diputats (-Uriel) han conseguit ficar el independentisme a la boca de tothom, ha dividit el Psc, ha aprovat lleis importantissimes per catalunya i la cansote que ha fet al Montilla president ja m'he la conec, mentre Erc feia feina altres han fet el pasarell, Rcat, Laport, Uri, etc. etc. i aqui els mes agusarats dient pestes d'Erc, quina vergonya sento per tots el friquis que hi ha aquest diari digital, vomiteu fel.

+
0

-
0
Puigcercós nacionalista radical espanyolAnònim, 01/08/2010 a les 04:22
ERC nacionalistes radicals espanyols

+
0

-
0
Cal parlar d'aquestes foteses?jocar, 01/08/2010 a les 04:20
Cal parlar d'aquestes foteses Sr.Puigcercós? Penso que vosté i el seu partit farien millor de treballar per la unitat de les forces independentistes amb la mira posada en el que ens interessa de veritat a la majoria de catalanes i catalans independentistes, és a dir, una majoria suficient en el nou Parlament que proclami Catalunya independent. La resta, començant per la lletra petita del pacte que vostés van signar en el seu dia amb el PSC per a fer el Sr. Montilla president i el Sr. Carod vicepresident, és una minúcia i una curiositat del passat autonomista d'aquest país.

+
0

-
0
El tenia per més llestAnònim, 31/07/2010 a les 22:29
Perdó, però el tenia per més llest. No entén que el problema no rau en haver fet president de la Generalitat al Sr. Montilla, sinó en pretendre tenir el monopoli de la independència i, acte seguit, fer president de la Generalitat (no gensmenys president de la Generalitat) a persones -dues- que és públic i notori que mai han pretés que Catalunya sigui un Estat independent. Dir una cosa i fer la contrària seria el problema. Confio que ho entengui.

+
0

-
0
El tenia per més llestAnònim, 31/07/2010 a les 21:36
Perdó, però el tenia per més llest. No entén que el problema no rau en haver fet president de la Generalitat al Sr. Montilla, sinó en pretendre tenir el monopoli de la independència i, acte seguit, fer president de la Generalitat (no gensmenys president de la Generalitat) a persones -dues- que és públic i notori que mai han pretés que Catalunya sigui un Estat independent. Dir una cosa i fer la contrària seria el problema. Confio que ho entengui.

+
0

-
0
a la covaAnònim, 31/07/2010 a les 15:12
aquests dos tripartits hauran anat bé només per a una cosa. Que ja no ens en refiarem mai més de certs trabucaires de fira...

+
0

-
0
No al lerrouisme del SXXIpostfederalista.cat expluralista., 31/07/2010 a les 13:54
Atenció al lerrouxisme del SXXI. El front independentista no pot instrumentalitzar el transversalisme com coartada de que no hi han olitiques d ésquerres.Cal comptar certament amb els empsaris i capitalistes per la Independencia. UNITS SI ,barrejats no. A no ser que tingueu clar que es pot avançar sense classes populars i nous catalans.

+
0

-
0
PLORA-MICAS "VAM GUANYAR"Anònim, 31/07/2010 a les 13:12
Aquests que diuen que tal o tal "VA GUANYAR" son tant mediocres... pero tant. Encara no han entès que van xerrant des de fa 8 anys i ENCARA NO HAN ENTÈS RES...
"XIH, PERQUÈ VAM GUANYAR... < TIPIC IDIOTA
ES PER PORTAR GENT ADULTA AL PARVULARI, COI: FEU DESESPERAR!
SI VOLS UN SISTEMA DE VOT MAJORITARI, DIGUES: "VOLEM UN SISTEMA DE VOT MAJORITARI AUTONOMIC HISPANIOL!" I CALLA JA D'UNA VEGADA AMB EL "VAM GUANYAR".
ELS DE CYU CONVENIENCIA Y MUÑO (I D'ESguerra TAMBÉ) CANSEU MOLT, DE VERITAT!

+
0

-
0
Nacionalisme/independentismeAnònim, 31/07/2010 a les 10:57
Sr. Puigcercòs, plegi de fer politica i calli. No ens agrada en Montilla president perquè no va guanyar, i si ho es, és gràcies a vostès. No ens agrada en Montilla president no per el fet de ser andalús sió perque és espanyoliste i defensa el PSOE, i defensaría qualsevol partit que des de Madrid vulgui L'ESPANYA UNA GRANDE I LIBRE". Dit això les seves paraules són indignes d'un politic i fan mal a Catalunya. Les seves paraules no fan rés mès que donar a Europa l'imatge d'una Catalunya raciste "nacional-socialiste" que és la única que ESPANYA deixa transmetre en els mitjans de comunicació d'arreu del món, via les embaixades. La feina de tots els que tenim amics a l'estranger per explicar que som un pais no respectat i espoliat és molt i molt dificil quan gent del pais parlen com vosté ho acaba de fer. O sigui que calli perquè ens fa un mal CONSIDERABLE.

+
0

-
0
a tot porc li arriba....Anònim, 31/07/2010 a les 10:04
ERC ha viscut 8 anys d'esquena a l'independentisme i als catalans. I ara què volen? Mentre han estat sords i superbs, perquè no escoltaven ni volien escoltar, han anat xupant de la mamella, i ara que veuen que se'ls acaba, ara correm-hi tots.
Quina falta de rspecte al poble català, que s'ha hagut de mobilitzar per fer la feina que ells no han fet.
Mireu, a tot porc li arriba el seu sant martí.

+
0

-
0
NO SAP NI EL QUE DIURAMON - TARREGA, 31/07/2010 a les 09:59
Pero com es pot ser tant curt de gambals !. Els catalans sabem perfectament el perque heu fet President Montilla. Es el que deia Josep Pla; que aqui no es governa mai per alguna cosa, sinó que es governa contra alguna cosa. En aquest cas contra CiU. I com que a Montilla ja li anava bé, doncs així ha acabat el període més lamentable de la politica catalana. N'heu fet molt de mal a Catalunya i costará anys refer el descrédit en que el pais ha caigut. I deixi de prendren's per imbecils, si us plau !.

+
0

-
0
Maleïts sigueuAnònim, 31/07/2010 a les 09:21
A qui es pensa que enganya, aquest. Jo renego d'ERC pel senzill fet que van fer govern amb un partit espanyol, que, a sobre, era darrere els GAL. Jo renego d'ERC perquè, al capdavall, només són a Catalunya el que el PP és a Euskadi. Han entronitzat a Catalunya, uns, i a Euskadi, altres, l'espanyolisme i l'espenyolització. Hem perdut miserqablement 8 anys i, ara, que ERC es troba a les portes de la mort, tenen pressa. Molta pressa, que diria l'entranyable Heribert Barrera. Maleïts sigueu.

+
0

-
0
ObservadorAnònim, 31/07/2010 a les 09:17
Observador, estas malalt.
Quan un comentari no es un acte de pleitesia a ERC ja dius que és manipulat i esbiaixat.
O sigui que si s'escrivís segons la Llei Natural, tots els comentaris haurien de ser favorables a ERC. Els que no ho són, son obra de traidors i mercenaris a sou de CiU.
Emtès el missatge.

+
0

-
0
blocadaAnònim, 31/07/2010 a les 06:55
Un idioma que incorpora el terme "blocada" mereix el pitjor dels destins.

+
0

-
0
Puigcercós nacionalista espanyol Anònim, 31/07/2010 a les 04:06
ERC nacionalistes espanyols

+
0

-
0
GamarúsaLF, 31/07/2010 a les 02:00
Aquest tiu és tonto. El problem no és d'on és Montilla, gamarús, sinó les seves idees polítiques pel que fa a la nació. A la gent li importa un rabe d'on sigui, el problema és que vol Catalunya espnyola. Això és molt respectable. El que no ho és és que un partit independentista faci President a un home que no ho és.

+
0

-
0
poca memoriaAnònim, 30/07/2010 a les 23:37
tots aquests que escriviu que poca memoria teniu.
ja no us enrecordeu de la campanya electoral de fa 4 anys,que va fer CIU?en aquells moments algu podia pactar amb CIU, anaven molt sobrats .......i....feu memoria .
no es que vulgui defensar ERC pero els comprenc,eren temps dificils ,i calia responsabilitat politica.

+
0

-
0
NaCiuObservador, 30/07/2010 a les 23:20
NaCiU Digital amb aquests titulars i aquests comentaris manipulats i esbiaixats es rebel·la com l'òrgan oficiós del regionalisme carlista més carca i immobilista.

+
0

-
0
compteAnònim, 30/07/2010 a les 23:06
Compte , que els xarnegos som els que portarem el pais a la independència.

+
0

-
0
Records del CNIAgent del CNI, 30/07/2010 a les 23:05
Hola Putxi! com va tot? Des del CNI et felicitem per la gran feina que estas fent i per la gran idea d'inventar-te aquesta Solidaritat Catalana d'Impostors encapçalada pel teu majordom Uriel i pel majordom de Mas , l'Alfonsito Lopez-Tena per fotre al Reagrupament. Records per tots, ARRIBA EJPAÑA!

+
0

-
0
Records del CNIAgent del CNI, 30/07/2010 a les 23:04
Hola Putxi! com va tot? Des del CNI et felicitem per la gran feina que estas fent i per la gran idea d'inventar-te aquesta Solidaritat Catalana d'Impostors encapçalada pel teu majordom Uriel i pel majordom de Mas , l'Alfonsito Lopez-Tena per fotre al Reagrupament. Records per tots, ARRIBA EJPAÑA!

+
0

-
0
INCREÍBLE...!Anònim, 30/07/2010 a les 22:41
Viure per a veure... ERC d'esquena als catalans, d'esquena als independentistes... però aquests a qui representen? qui els ha posat aquí? el CNI potser...?????

+
0

-
0
El patetisme d'EsquerraPere B., 30/07/2010 a les 22:37
Ets un estúpid, Puigcercós. Precisament la patacada que us fotreu en les properes eleccions ve del fet que féu una anàlisi errònia de la realitat i no sou capaços de fer cap mena d'autocrítica. T'ho explicaré perquè ho entenguis: el que ha indignat a tants catalans i a una bona part del vostre electorat no és que hàgiu fet president de la Generalitat una persona d'origen espanyol, sinó que heu fet president de Catalunya un espanyolista que prioritza els interessos del seu partit, el PSOE, abans que els de Catalunya. Vau prometre fermesa i ambició nacional i us heu convertit en un partit esquerranós que l'únic interès que té és conservar el poder, de la mà de l'esquerra sucursalista, per a continuar gestionant una autonomia de fireta.

+
0

-
0
Mare meva!Anònim, 30/07/2010 a les 22:37
No en volía saber d'altra... ara si que ERC s'ha cavat la seva tomba. A la tardor hi anirà a jeure. Afortunadament no ens faltaran partits sboiranistes amb els que identificar-nos. Qui ho anava a dir que serien traïdors d'aquesta mena, i pensar que han tingut els vots de tots nosaltres! però mai més no ens podran tornar a enganyar. VISCA CATALUNYA LLIURE! //*//

+
0

-
0
IncompetènciaXesca, 30/07/2010 a les 22:06
Mescla impura? Què diu aquest home?
El que és és una equivocació que reflecteix incompetència política, des del punt de vista nacionalista català.

+
0

-
0
sense nomResposta en llengúes ibèriques pures i dures., 30/07/2010 a les 22:06
Gu euskalak, odolak profil bat bilatzen dugun gutxienez Presidente Jordi Pujolen instruïdotua gehiago, Medicinan doktorea, menderatzen du sei hizkuntza eta estatu-politikaria inor izatekotan. Olivecronak tontotasun asko esaten du haren iruzkinean.
Pois nós os cataláns, máis que o sangue buscamos un perfil minimamente instruïdo como o do Presidente Jordi Pujol ,Doutor en Medicamento, domina seis idiomas e estadista onde os haxa. Olivecrona di moitas bobadas no seu comentario.

+
0

-
0
l´enemic a casa !!regeneració, 30/07/2010 a les 21:50
Puigcercos,calla d´una vegada i quedat a casa.La teva preocupació es la cadira,mai el pais !! dedicas totes les tevas minças energias a defensar les teves equivocacions i butifleradas ( ets un autentic,colaboracioniste espanyol )

+
0

-
0
tontillaganxó, 30/07/2010 a les 21:43
El "tontilla" no és català, té molt clar que es diu "josé". Ah! i com a mínim tenen un punt en comú el Puigcercós i "l'honorable", cap dels 2 té carrera universitària, aquesta és la gent que pren decisions a nivell polític!.

+
0

-
0
Estudioso del RHOlivecrona, 30/07/2010 a les 21:37
La mezcla impura es la de Pujol, con sangre fenicia y judía, su carácter oriental se observa en su estatura en los talones hacia atrás que le dan un caire de plantígrado al caminar, y su cabezota enorme. Es el anti íbero con patas. Los independentistas en el fondo responden a su genética oriental, por lo que habra que tener en cuenta su RH a la hora de expulsarlos.

+
0

-
0
ERC=SuciataJo mateix, 30/07/2010 a les 21:32
El que es impur no és el senyor Montilla, sinò el seu partit espanyolista el PSOE, al qual ERC ha estat donant suport.
A prendre pel cul ERC.

+
0

-
0
Quina penaAnònim, 30/07/2010 a les 21:31
ERC está acabada, no puc dir res més. I em fa pena sentir que el seu màxim dirigent no fa sino que dir tonteries que no interessen a ningú.

+
0

-
0
Es veritat al 100%Anònim, 30/07/2010 a les 21:30
Em sembla molt real l'argumentació de Puigcercós.Una nació té gent fatxa,demòcrates,etnicistes,verds,rojos i de tots colors.Nosaltres no som pas diferents.I ara convindia deixar encara més clara la diferència entre nacionalisme i independentisme.Una diferència que és notòria. Tanmateix,llegint alguns comentaris,no només Puigcercós té tota la raó del món,sinó que hem de dir amb tristesa i la veu ben alta que és cert que tenim etnicistes a les files de l'independentisme.

+
0

-
0
huhTomppa, 30/07/2010 a les 21:22
A fer president un imbècil qui agrada tortura d'animals i qui no suporta democràcia ... hmm crec que humanitat té problema quan persones com ell té poder i no pas només catalunya.

+
0

-
0
Aportacions al tema de debatFont Paulus, 30/07/2010 a les 21:05
Doncs penso benvolguts compatriotes que això de xarnego, impuresa de no se què està essent superat per la dinàmica dels fets i els moviments accelerats de l'història que estem visquent. No descarto en uns pocs anys que tinguen com a Conseller a la Gene algún compatriota negre, del Senegal possat per cas. Per mi encantat de la vida, si serveix al seu Pais i la seva Nació catalana. Us ho diu un paio radicalment nacionalista que no pas nacionalista radical, que no és el mateix. A conver ja tenim aguerrits i entusiastes militants negres que s'estimen molt lo nostre Pais (també Paquistanesos i Àrabs).

+
0

-
0
Tots tenim orellesAnònim, 30/07/2010 a les 21:01
Ara i aquí podeu dir el que volgueu, però només cal parar l'orella una estona a qualsevol bar per comprovar que molta gent acusa ERC "d'haver fet un president un xarnego" i en conseqüència de "traïdors".

+
0

-
0
Ni pur ni impurCatalunya Catalana, 30/07/2010 a les 21:01
Ni pur ni impur, el Montilla no és català, qualsevol que tingui dos dits de front ho sap, això.

+
0

-
0
Són ellsAliBay, 30/07/2010 a les 20:45
Conclusió: la solució, com sempre, és al terme mig, és a dir ERC. Ells no són ni extremistes radicals (RCat), ni autonomistes titafredes (CiU), ni proletaris immigrants (PSC), ni colons escanyols (PP), ni grillats nacionalistes (C's), ni menjabledes (ICV). Això sí, seran tan i tan centrats que es quedaran amb el forat del dònut.

+
0

-
0
Han perdut la perspectivaAlbert Martí, 30/07/2010 a les 20:43
A ERC estan completament perduts, és l'únic que puc dir

+
0

-
0
Sería más ético colocar de presidente de la Generalitat a un castellanohablante independentista.Santiago F., 30/07/2010 a les 20:37
¿Todavía no se ha enterado, Joan, que Montilla es españolista? El catalanismo radical no considera ninguna mezcla impura que usted coloque un presidente de origen andaluz, sinó que usted entregue a un nacionalista español la presidencia.

+
0

-
0
Pobre PuigcercósAnònim, 30/07/2010 a les 20:25
ERC ha perdut el nord completament. Ja no saben cap on van ni saben res. Només intueixen que la vida regalada se'ls acaba, i no tenen ni la decència de reconèixer el mal que han fet, ni la lucidesa de rectificar.

+
0

-
0
A FaustíGoebbels reciclat, 30/07/2010 a les 20:24
Això, ben dit! Un xarnego mai havia d'haver estat president de la Generalitat. On és vist! I llavors resulta que el lloc de naixement d'en Montilla no importa. Com deia el de les 18.22, visca el nazionalisme radical!

+
0

-
0
Ridicul politic del ERCFaustí Pedreny, 30/07/2010 a les 20:06
Qualsevol catalá amb una mica de seny vá veure que el segón tripartit era una pressa de pel i un afany de poder centrista. Els de ERC van caure-hi com sabatots i per rancunia mal entesa cap a CiU. El resultat ha sigut tant dolent que la baixada de electors republicans será de vergonya i sense justificació catalanista. On s´ha a vist possar un xarnego de president de la Generalitat, sense cultura i militant del PSOE ?. Home, l´heu fet massa grossa la cantada politica. Carod fora de la politica, per dignitat , si encare li queda.Nois, sou uns passarells sense visió de futur.

+
0

-
0
Tinc un dubteFont Paulus, 30/07/2010 a les 20:03
A qui es refereix el Sr. Joan Puigcercòs i Boixassa quan parla de nacionalisme radical i barreja impura? No s'estarà referint-se a si mateix, perquè a Conver no crec.

+
0

-
0
PALLUS!!Anònim, 30/07/2010 a les 20:03
LA MESCLA IMPURA, METROPAGES, ÉS VOLER SER RECONEGUT LIDER INDEPENDENTISTA MENTRE S'APUNTALA L'ESPANYOLISME AL GOVERN DEL PAIS.

+
0

-
0
puigsreccos ets un pobre homedavidson, 30/07/2010 a les 19:57
no va de si en montilla no és català o si...el tema és que no pot governar catalunya un partit que té una dependencia total de madrizzzzzz....ai joanet ai joanet no has entes res amb tans anys que fa que ets polític...pallaso

+
0

-
0
puigdercos ets un pobre homedavidson, 30/07/2010 a les 19:54
ai joanet ai joanet ets un pobre humanet sense dos dits de front inútil total i una remora per erc mentre tu hi siguis esteu més morts que vius

+
0

-
0
Excuses de mal pagadorFart d'espanya, 30/07/2010 a les 19:34
No heu entés res - o només ho feu veure, per si cola...
Us heu venut i heu venut a Catalunya. Us heu fet rics a costa de la dignitat i llibertat del nostre país.
El nomenament de Montilla, perdedor electoral i jihadista hispanocèntric, analfabeta malgrat tot el seu històrial polític a Catalunya durant 30 anys... representa la humiliació més contundent de Catalunya des del 1714 ençà!
Si sou podrits o estúpids, tant em fa, heu fet mal a Catalunya i us mereixeu desaparèixer de l'escenari polític.

+
0

-
0
José Montilla no és Pedro Morón de la FuenteAnònima, 30/07/2010 a les 19:13
Manipulador, manipulador... ai, ai, ai.. no neu be... gens be, però és igual: JA HI HA RECANVI. Montilla ha estat un desastre no per ser andalús, com ara el sr Morón de la Fuente, gran actiu de la lluita, sinò per haver vingut aquí en pla virey a posar ordre, primer defenestrant l'imprevisible Maragall, deprés desnaturalitzant ERC i per últim implantant un esguerro d'estatut de merda que és un gran retrocès polític, així que deixa de manipular i sembrar zitzània que se't veu d'una hora lluny.

+
0

-
0
Mes baix, impossibleAnònim, 30/07/2010 a les 19:01
Puigcercós, més baix no podies caure, tu que t'has burlat en privat tantes vegades dels espanyols del PSC i ara surts acusant de racistes als patriotes que no s'empassen els teus arreglos...
mes baix no pots caure Joan.
Saps que els qui no accepten MOntilla no és per ser andalús, sinó per dependre del PSOE, ho saps perfectament. Pots fer el que vulguis, perkè estàs acabant-te.

+
0

-
0
D'acordAnònim, 30/07/2010 a les 19:01
Anònim, 30/07/2010 a les 18:38 Exacte, és això !

+
0

-
0
ERC malament!Jep, 30/07/2010 a les 18:42
Si ERC creia que arrossegaria als socialistes a posicions més catalanistes, s'ha equivocat rotundament. A l'hora de la veritat han fet pinya a Madrid amb el PSOE, com sempre. Inclòs s'han endurit més potenciant ara a la Chacón i arraconant als catalanistes. Han dividit encara més les forces no sucursalistes i han tirat per la borda el seu bagatge, prestigi i vots. Han estat incapaços de fer autocrítica i ara afloren coalicions independentistes arreu i al marge d'ells, dividint encara més l'independentisme incapaços d'aglutinar-lo. I encara es sent satisfet Puigcercós? Renoi, quina moral!

+
0

-
0
En Puigcercós delira greuement !Pere (Lausanne), 30/07/2010 a les 18:41
Quina barra que té en Puigcercós ! El problema no és pas en Montilla. El problema fou ja en Maragall un botifler declarat i militant d'un partit pro-espanyol, unionista i simplement el PSOE a Catalunya. Amb en Montilla s'hi afegí el fet que l'individu ni sabia parlar ni escriure el català després de 40 anys al país i implicat des de jove a la política (PTE, maoïstes). Una vergonya més per a ERC. No és pas l'origen d'en Montilla. Jo mateix sóc suís per voluntat pròpia. En diuen a Suïssa "Suís d'adopció". I aquests suïssos són fins i tot al Parlament i mantenen llurs nacionalitats d'origen i NO PASSA RES DE RES. Jo em sento Català i Suís però a Suïssa no em posaré a imposar la meua llengua com fan els Espanyols als PPCC SUD.
Que en Montilla no sàpiga el català és una GRAN VERGONYA i el fet que ningú ho hagi criticat fa palès el nivell on som.
He conegut Espanyols de 2a generació que eren ja al PSAN als anys 70. Només cal traure la llista de membres de Terra Lliure per trobar-hi algunes sorpreses.
Així, doncs, en Puigcercós i ERC ja no saben com justificar haver-se aliat amb el PSOE i ICV. Error gravíssim. L'única explicació és l'odi que es tenen amb CDC i UDC que és força conegut. Hagueren hagut de restar a l'oposició.

+
0

-
0
No ens confonguemAnònim, 30/07/2010 a les 18:38
El problema amb el president Montilla, no és d'on ve, sino on ens vol portar i la seva capacitat per a liderar el pais. Si complis aquests dos punts, per mi com si vol venir de Saturn.

+
0

-
0
i tant.Cesc., 30/07/2010 a les 18:33
Fer Resident al batraci montilleja ha estat tant encertat que totes les demoscòpies diuen que l' independentisme puja i puja... i E baixa i baixa.

+
0

-
0
Montilla del PSOEJep, 30/07/2010 a les 18:31
No hi hauria cap problema haver fet Montilla president si aquest home tingues les mans lliures per defensar els interessos de Cat per damunt de tot. Però per tothom és evident que Montilla es deu primer de tot al seu partit PSOE. I en aquests moments tan difícils per a Cat, tenir un president que avantposa els interessos del PSOE als de Cat és nefast. Per no parlar del poder quasi absolut en la vida política catalana que han regalat al PSOE. Han escapçat l'estatut retallat impunement, han retallat infraestructures, han refregit el finançament i tot amb el govern de Cat presidit per un subordinat als interessos del PSOE. Aquest ha estat el greu error d'ERC.

+
0

-
0
no hi estic d´acordanónim, 30/07/2010 a les 18:28
A mi no hem va agradar que féssiu president en Montilla no pas per ser Andalús si no, per ser nacionalista espanyol. Perquè aquest home té una trrajectòria com a alcalde i ministre i no precisament a favor de Catalunya...

+
0

-
0
Defícit Fiscal made in CataloniaAnònim, 30/07/2010 a les 18:27
Y la mayoria de catalanes estamos hasta el moño de un Tripartito plegado a las exigencias pueriles y vanas de un independentismo que vive en la luna de valencia, ya lo veras en las proximas elecciones como no sumais ni para formar grupo propio. las encuestas no son tan demoledoras como lo que se capta a pie de calle,,,, ufffffffffff. ¿espero que en ERC tengais oficio o beneficios propios porque del cuento ya no os queda mucho para vivir a todo tren con coche oficial y hermanos colocados a dedo en embajadotas en paris!

+
0

-
0
Per una vegada...Anònim, 30/07/2010 a les 18:22
estic d'acord amb en Puigcercós. Nacionalisme radical=naZionalisme.

+
0

-
0
Per una vegada...Anònim, 30/07/2010 a les 18:22
estic d'acord amb en Puigcercós. Nacionalisme radical=naZionalisme.