COMENTARIS

+
0

-
0
LA FEINA BEN FETAREAGRUPAT, 31/07/2010 a les 01:09
ELS QUE FAN PROPOSTES NOVES HAURIEN DE RESPECTAR ELS QUE VAN TENIR LA IDEA I DONAR-LOS UNA CERTA DEFERENCIA ENLLOC DE SUPLANTAR-LOS. SERIA UNA FORMA DE PRACTICAR L'ÈTICA EN UN PAIS ON SI ES POSA UN NEGOCI QUE TENEN ÈXIT, AL VOLTANT NI COPIEN MIL PER IMITAR.LO. ON NO ES RESPECTEN ELS DRETS D'AUTOR.I L'ENVEJA ES MOTOR PRINCIPAL. TANTES PROPOSTES IGUALS NO ÉS PAS LA MILLOR FORMA DE DEMOSTRAR UNITAT. REAGRUPAMENT JA HI ERA. HI ÉS DE FA MES DE DOS ANYS. TE UN ENTRAMAT QUE ARRIBA ARREU DEL TERRITOI I MOLTA FEINA FETA AMB EXPERTS QUE HAN REDACTAT PROPOSTES DE LLEIS FONAMENTALS I UNA CONSTITUCIÓ. QUI MÉS HO TE A PUNT ?. ÉS LA FEINA BEN FETA QUE NO TE FRONTERES. l'EXCEL·LÈNCIA QUE PREDIQUEM I DE LA QUE FEM BANDERA

+
0

-
0
Seguim treballant...Rcat en combat, 30/07/2010 a les 21:28
...I no emprenyeu més.

+
0

-
0
QUANT VAL UNA RESPOSTA CLARA?Carles Viñals Casado, 30/07/2010 a les 20:59
Per a demà dissabte hi ha previst un acte a Arenys de Munt on es preveu l'assistència d'un seguit de personatges representatius de l'independentisme. No veig entre ells el nom de Joan Laporta, però pagaría gustosament perquè aquest senyor, el seu soci Alfons López Tena i el Dr. Carretero em contestéssin les preguntes següents: 1.- Si tots i cadascun d'ells desitgen sincerament una candidatura independentista unitària. 2.- Si la resposta fos afirmativa per part de tots tres, que ens diguéssin per què no ha esdevingut encara una realitat. 3.- Si un dels tres té alguna raó de pes per no voler anar amb els altres dos, que fes el favor de fer-la pública, car els qui volem la llibertat de Catalunya tenim el dret de poder votar amb coneixement de causa. Repeteixo que pagarìa i ho faría amb molt de gust.

+
0

-
0
PROU!!Anònim, 30/07/2010 a les 15:53
Reagrupament + Conferencia Nacional (SI) + Solidaritat Cat
TANQUEU-VOS EN UNA HABITACIÓ I NO EN SORTIU SENSE UN ACORD
Junts aconseguireu un suport incondicional pq haureu demostrat que poseu el pais per sobre de les consideracions personals.Separats, ni un escò.No ens feu patir vergonya. Ens en refot les diferències personals que tingueu, les ganes de liderar i les llistes.Humilment demano que mireu què us uneix, i oblideu diferènces. La gent de carrer, aquests que ens hem associat o donat suport a uns i altres, ESTEM FINS ELS COLLONS de veure batalletes entre nosaltres.UNITAT .... o derrota. Potser els Laportes, Carreteros, Tenas, Carandells, Canelas, etc el que necesiten es veure que la gran majoría volem unitat? (reenvieu a tothom que participi o hagi estat de RCat, SI, CNS, Solidaritat Cat, ...)

+
0

-
0
UNITATREAGRUPAT, 30/07/2010 a les 15:30
davant del dilema que per a molts independentistes suposa l'aparició de tantes propostes independentistes, i donat que els reagrupats tenim a Catalunya per sobre, inclús de la nostra agrupació, donat que també creiem que els nostres dirigents no busquen una poltrona, sinó que el que volem tots plegats es la independència, per sobre de tot. Crec que reagrupament no hauríem de presentar candidatura a les pròximes eleccions, i recomanar el vot a la candidatura que tingui mes expectatives d'aconseguir algun diputat, d'aquesta manera contribuirem a la tant necessària unitat. La nostra associació no te per què concorre necessàriament a cap elecció pot fer inclús millor paper donant suport a un altra candidatura, i després vigilar que compleixi amb els interessos de Catalunya, que també son els de Reagrupament. SOBRETOT UNITAT, NO PERDEM EL SENY

+
0

-
0
res mésAnònim, 30/07/2010 a les 13:47
Volia dir alguna cosa però ja ho han dit més avall:
"Reagrupament + Conferencia Nacional (SI) + Solidaritat Cat
TANQUEU-VOS EN UNA HABITACIÓ I NO EN SORTIU SENSE UN ACORD
Junts aconseguireu un suport incondicional pq haureu demostrat que poseu el pais per demunt de les consideracions personals.
Separats, ni un escò. "
No fa falta dir res més.

+
0

-
0
RIFrancesc badalona, 30/07/2010 a les 13:08
Espero que guanyi Reagrupament independentista. Els altres dos els trobo horribles.

+
0

-
0
Al de la gavina diu que noAnònim, 30/07/2010 a les 12:53
I tu parles d'unitat i aplegament? El teu comentari es ple de ressentiment i sobèrbia, també. Sabeu què foteu tots plegats pena?. us és ben bé igual...i aneu fent el ridicul capelletes endogàmiques TOTS. Jo, independentista, i com jo molts que coneixo del meu entorn, aquests dies estem reflexionant del que passa (i del que no passa) i estem decidint que el millor serà ABSTENCIO. Ni ERC, ni SCI, ni SI, Ni Rcat ni res de res.... I a prendre pel sac. Politics o aspirants a politics de merda!

+
0

-
0
A cagar a la VíaPepé Le Mokó, 30/07/2010 a les 12:53
Yo no me imagino todo el día dando por culo al Laporta, Carretero, López Tena, Espot, Canela, Mora y llamando alapuerta del Congreso de los Diputados llamando a la Independencia. !Qué coñazo!. E imaginaos que papelón para los catalanes que cada día viajamos por España. Seríamos el hazmereir, por culpa de estos cuantos pizpiretos con sus obsesiones independentistas. Qué pesadez. Menos mal que España está de un tolerante pasmoso, que si no.

+
0

-
0
Abstenta´t AnònimLaGavinaDiuQueNo, 30/07/2010 a les 12:46
molt bé molt bé abstenta´t i els faràs un favor a CiU i PSOE, quina cultura electoral !!! els vots en blanc o la baixa participació els afavoreixen !!!
el meu text és un altre crida d´aplegament, que no ho veus???
apa, segueix amb el teu pessimisme i no vegis la realitat del que està passant... dos tius fotent-se cleques mentre tenen una oportunitat davant dels nassos que els aixuplugueria, SI.

+
0

-
0
No os entiendo IndependentistasEspañoleitor, 30/07/2010 a les 12:41
Yo ya no entiendo nada a los independentistas. Machacáis a ERC cuando lo que hace es una real politik ya en el dia a día debe rozarse con a realidad y debe asumir pactos. Y Tardá, Puig, Ridao, Carod... han dado pruebas de enfrentamiento con el Estado. Y sin embargo aparecen espontáneos como Carretero, Laporta, Espot, Canela, López Tena, Uriel Bertran y les dais un cheque en blanco cuando se llevan a parir, es un campo de egos, nadie da su brazo a torcer, hacen propuestas peregrinas (!Independencia ya!) no se sabe si son de derechas o izdas.

+
0

-
0
Abstenta´t AnònimLaGavinaDiuQueNo, 30/07/2010 a les 12:40
molt bé molt bé abstenta´t i els faràs un favor a CiU i PSOE, quina cultura electoral !!! els vots en blanc o la baixa participació els afavoreixen !!!
el meu text és un altre crida d´aplegament, que no ho veus???
apa, segueix amb el teu pessimisme i no vegis la realitat del que està passant... dos tius fotent-se cleques mentre tenen una oportunitat davant dels nassos que els aixuplugueria, SI.

+
0

-
0
Al de la gavina diu que noAnònim, 30/07/2010 a les 11:25
I tu parles d'unitat i aplegament? El teu comentari es ple de ressentiment i sobèrbia, també. Sabeu què foteu tots plegats pena?. us és ben bé igual...i aneu fent el ridicul capelletes endogàmiques TOTS. Jo, independentista, i com jo molts que coneixo del meu entorn, aquests dies estem reflexionant del que passa (i del que no passa) i estem decidint que el millor serà ABSTENCIO. Ni ERC, ni SCI, ni SI, Ni Rcat ni res de res.... I a prendre pel sac. Politics o aspirants a politics de merda!

+
0

-
0
.., 30/07/2010 a les 10:32
Al tanto, aixó sembla un maquiavèlic plà d'erc. O s'uneixen aquests tres o votaré ciu.

+
0

-
0
SILaGavinaDiuQueNo, 30/07/2010 a les 10:28
Prou de personalismes ja !!!!
Reagrupament sou uns rebotats molt soberbis, en Laporta té el seu propi partit (DC) i aposta per una Crida a tots (SCI), però ningú se´n refia d´aquest personatge (lògic), per tant el que fora bò seria una integració tots plegats en el SI sense tantes demandes particulars.
SI és l´única plataforma fins ara formada per entitats culturals i partits de base (dretes i esquerres - ERC faria bé de sumar-s´hi) i per personatges pioners de l´Independentisme quan aquests dos encara anaven al futbol amb pantalons curts....
doneu un cop de mà als que arrepleguem l´esperit del 10J i el Manifest per la Sobirania, o foteu el camp !!!
II*II

+
0

-
0
SILaGavinaDiuQueNo, 30/07/2010 a les 10:28
Prou de personalismes ja !!!!
Reagrupament sou uns rebotats molt soberbis, en Laporta té el seu propi partit (DC) i aposta per una Crida a tots (SCI), però ningú se´n refia d´aquest personatge (lògic), per tant el que fora bò seria una integració tots plegats en el SI sense tantes demandes particulars.
SI és l´única plataforma fins ara formada per entitats culturals i partits de base (dretes i esquerres - ERC faria bé de sumar-s´hi) i per personatges pioners de l´Independentisme quan aquests dos encara anaven al futbol amb pantalons curts....
doneu un cop de mà als que arrepleguem l´esperit del 10J i el Manifest per la Sobirania, o foteu el camp !!!
II*II

+
0

-
0
Cansats de fer el ridículJoan Aloy, 30/07/2010 a les 10:04
Assisteixo entristit a l´espectacle que està donant l´independentisme en l´últim mes.Sóc associat de Catalunya Acció des de fa més de 3 anys ( 30 € mensuals).Des de fa
aproximadament 1 any també sóc mebre de Reagrupament (20 € mensuals) i amb tota la il.lusió
del món també sóc adherit a Solidaritat Catalana des de la setmana passada ( en aquest cassense pagar). Pensava que tots eren gent honesta i patriotes de veritat que s´entendrien ràpidament perquè això és el que volem les bases que representen. Anava errat, fins avuino són dignes, CAP, del meu suport.
DEMANO: A tota la bona gent que vol un país lliure i que com jo ha deixat hores, diners i il.lusió per fer-lo realitat, que a partir de demà es doni de baixa i mostri el seu enuig per la manca de generositat i voluntat d´entesa de TOTS els grups, associacions i partits polítics que aquests dies s´han oblidat del país per pensar només en les seves aspiracions personals.
Segueixo diàriament els digitals dels país,on segurament totes les persones adherides o associades a aquestes entitaS deixen els seus comentaris i pensaments, i el que estic dient jo ara és un clam a la xarxa. Si volen fer el ridícul i es volen promocionar oblidantl´objectiu pel que diuen estar treballant, QUE HO FACIN AMB ELS SEUS CALÉS!!.
Els meus a partir de demà ja no els tindran, i si tots fem el mateix en menys d´una setmana segur que s´entenen. Quan això passi, tornaran a tenir tot el meu suport.
Joan Aloy ( catisnotspain2010@hotmail.com )
Sant Feliu de Codines

+
0

-
0
Partits cohesionadors?Anònim, 30/07/2010 a les 09:30
Partits aglutinadors de l'independentisme?
Vols dir que això ens ho hem de creure?
Volem una candidatura unica!!! Ja prou d'egos!
Qué més dona que si tu t'uneixes a mi, o jo a tu... o jo estava abans, o jo sóc més bunic. Cal una mica de intel·ligència política!!!Si no, fareu tots el ridícul, i el mal serà més important que els beneficis. Si les tres opcions van per separat, fracasaran, i resultarà que l'independentisme no interessa als catalans. Si heu d'anar per separat, millor no us presenteu, fareu molt mal!!!
Visca Catalunya! (No RCat, ni SCI, ni SI... ni ERC, ni CiU...)

+
0

-
0
Una sola opció independentistaAnònim, 30/07/2010 a les 09:03
Temps enrrera hauria votat REAGRUPAMENT. A dia d'avui o aneu tots junts o voto en blanc.

+
0

-
0
UNITAT (o res)DB, 30/07/2010 a les 08:56
Reagrupament + Conferencia Nacional (SI) + Solidaritat Cat
TANQUEU-VOS EN UNA HABITACIÓ I NO EN SORTIU SENSE UN ACORD
Junts aconseguireu un suport incondicional pq haureu demostrat que poseu el pais per demunt de les consideracions personals.
Separats, ni un escò.

+
0

-
0
alertaAnònim, 30/07/2010 a les 08:54
NO ens podem refiar d'aquests pseudopolítics! tots estan per esmpremer les mamelles del poder. només volen tenir una feina per 4 anys i si pots ser de per vida millor!
ja veureu com no es posen d'acord i anirant fins 3 o 4 grups que s'autoanomenaran independentistes!!

+
0

-
0
UnitatQuè voleu?, 30/07/2010 a les 08:50
Sembla mentida que ara que havia sortit una força on ens hi podíem integrar tots els independentistes, ja comencen a carregar-se-la. Per què anar fent partidets petits. No podia ser reagrupament qui ho aglutinés tot? ERC ja s'ha vist que s'ha interessat més pel poder. Visca Reagrupament.

+
0

-
0
Tots junts vencerem (We shall overcome).moliners, 30/07/2010 a les 08:36
He donat el meu suport a Reagrupament i a Solidaritat Catalana. També donaria suport a la Conferència Nacional pel Sobiranisme. Les persones que no aspirem a ser diputats i que estem disposats a treballar per assolir d’una vegada la llibertat dels catalans estem desorientats.
Si ens forceu a triar i ens obligueu a lluitar entre nosaltres, és per morir-se de vergonya. Els responsables ho acabaran pagant, però els perjudicats serem tots. Els que aspireu a ser el nous líders politics no ens hauríeu de tornar a decebre, no ens ho mereixem.
El poc espai que ens dedicaran els mitjans de comunicació no és bo que estigui monopolitzat per guerres intestines que només ens perjudiquen. Queda poc temps i hem de saber on està el nostre adversari real i treballar per vèncer. Vídeo: Tots junts vencerem (We shall overcome).
http://www.youtube.com/watch?v=xu87I542MCY
Si estàs d’acord amb aquest vídeo et demano si us plau que el donis a conèixer. Tots junts vencerem.

+
0

-
0
Tots junts vencerem (We shall overcome).moliners, 30/07/2010 a les 08:24
He donat el meu suport a Reagrupament i a Solidaritat Catalana. També donaria suport a la Conferència Nacional pel Sobiranisme. Les persones que no aspirem a ser diputats i que estem disposats a treballar per assolir d’una vegada la llibertat dels catalans estem desorientats.
Si ens forceu a triar i ens obligueu a lluitar entre nosaltres, és per morir-se de vergonya. Els responsables ho acabaran pagant, però els perjudicats serem tots. Els que aspireu a ser el nous líders politics no ens hauríeu de tornar a decebre, no ens ho mereixem.
El poc espai que ens dedicaran els mitjans de comunicació no és bo que estigui monopolitzat per guerres intestines que només ens perjudiquen. Queda poc temps i hem de saber on està el nostre adversari real i treballar per vèncer. Vídeo: Tots junts vencerem (We shall overcome).
http://www.youtube.com/watch?v=xu87I542MCY
Si estàs d’acord amb aquest vídeo et demano si us plau que el donis a conèixer. Tots junts vencerem.

+
0

-
0
Unitat, si us plau!Marcel, 30/07/2010 a les 07:56
Ahir, a la presentació de Solidaritat Catalana a Sabadell feia la impressió que pot arrossegar gent (sobretot de les plataformes de les Consultes) que Reagrupament, pel que sigui, no ha pogut aplegar. Cal sumar i fer unitat entre tots(vegeu crònica al bloc
http://perabonspatricis.blogspot.com)

+
0

-
0
John Carter LIVESJohn Carter LIVES, 30/07/2010 a les 05:54
Com aquesta colla d'en Laporta es carreguin Reagrupament QUE ES PREPARIN.
Ahir en una festa de Rcat van apareixer la Arqué, el Valdero i el Lopez el Tenia a fer el xulo.
Entenc que hi hagi gent benintencionada que els convidi ON NO TOCA, el que no entenc es com poden tenir tant poca ETICA de prestar-se a fer aixó AQUETS POCAVERGONYES.
Pero afortunadament va apareixer el Comando John Carter LIVES i els va fotre fora.
Laportistes, com no deixeu de fer JOC BRUT prepareu-vos, el comando John Carter us seguirà a tots els actes i denunciarà les vostres pràctiques MAFIOSES. Quedeu avisats.!.

+
0

-
0
TOT ES MENTIDAJordi B, 30/07/2010 a les 05:44
Son coses diferents, que un independentisme HONEST aprofitès la tirada mediàtica d'en Laporta, a aixó d'ara que tots els VIVIDORS I APROFITATS utilitzin en Laporta de cartell ( Valderos, Pereiras, i companyia)
tots els de la foto del Tinell viuen amb el AUDI, les dietes i les VISES publiques, o la subvenció directament. Conec personalment a la majoria i no els compraria el seu cotxe de segona ma a cap d'ells. Als de Rcat SI.
Si partim de la base que ni junts ni separats tindrem MAJORIA AL PARLAMENT a les properes eleccions, es clar que l'operació Laporta es una MANIOBRA DE CDC I ERC per continuar mantenint LA MENJADORA DE LA CORRUPCCIÓ, i si avui no ho saps veure, d'aqui a sis mesos ja ho veuràs

+
0

-
0
jo voto a ERC i SEGUR que voto a un diputat independentistaAnònim, 30/07/2010 a les 04:43
Jo com que sóc superespanyolista,botifler i traidor a la pàtria,votaré com he fet sempre a ERC. Sé que els diputats són tots independentistes (malgrat que els que parlen d' "unitat" exclouen a ERC de l'independentisme com són capaços d'excloure a qualsevol que no els hi agradi perquè tingui el nas gros o els ulls foscos). Vot útil? Jo sí: el que segur que treu diputats i segur que votaran a favor d'un referèndum independentista.La resta,benvinguts. I els que m'acusen de traidor els agrairia que anéssin al Metro i preguntéssin a la gent: coneixes a un partit independentista? TOTS sense excepció,et diran : ESQUERRA

+
0

-
0
Sense lletraSir William Temple, 30/07/2010 a les 02:11
Reagrupats, quan poseu el DNI no hi heu de posar la lletra.

+
0

-
0
Es pensaven que els cauria el manà!!!Rcat en combat, 30/07/2010 a les 00:47
L'estratègia era "...agafarem tot el poder de la gent de les consultes pel dret a decidir..." i entre els 3 i la mussa sense fer gaire esforç ens fem els putos amos de tot. Ja tenim l'equip fet localment, muntem en 1 mes una assemblea i ja està!!! Ens aprofitem de tot i tots (Rcats) i guanyem. ( Resulta que les coordinadores importants pasen de vosaltres, xatos.) A PENCAR SOLETS I RETRATATS QUEDEU, Patriotes.

+
0

-
0
UnitatAnònim, 30/07/2010 a les 00:43
És evident que si no hi ha un únic partit o plataforma o coalició a votar no faran res. El vot independentista és el que és i no augmenta proporcionalment als partits que s'hi presenten, per tant si es reparteix quedarà diluït. No és important qui sigui el cap de llistes, si és el Carretero, el Laporta o un que només el coneguin al seu poble. L'únic important és una ÚNICA opció clarament independentista que tregui el màxim d'escons. Sembla que tots els ciutadans anònims tenim clar aquest punt però sigui com sigui s'ha de fer realitat però algú amb seny hauria de dir-los-hi. Potser els d'Òmnium?

+
0

-
0
dos no poden anar junts... si un no volalfons/reagrupat, 30/07/2010 a les 00:36
Seguim esperant la ansiada unitat.... pro per poder-se unir cal voluntat per les dos parts. Reagrupament ha ofert tot a Laporta, (menys la dignitat) i no n'ha tingut prou. El que vol es apropiarse de Reagrupament i fer-lo desapareixer.... i aixó no es pactar!.
I Reagrupament desapareixera (per voluntat própia) el mateix dia que es declari la Independència de Catalunya, no quan li sembli a cap formació política, per més mediàtica que aquesta sigui.
Visca Reagrupament Independentista!!!

+
0

-
0
reagrupament!Anònim, 30/07/2010 a les 00:06
Jo votaré Reagrupament Independentista, perquè em semblen els més seriosos i porten temps treballant per la independència.
Aquest Laporta no em semblava malament si s'hi hagués afegit, però ara que munti una paradeta amb dos que ja no tenen res a fer al parlament, no em mereixen cap confiança.

+
0

-
0
Pacte vs UnitatAnònim, 29/07/2010 a les 23:45
Han de pactar els tres blocs...no cal que s'integrin a un d'ells. Només que pactin concorre junts.

+
0

-
0
reagrupats ens en sortiremperesalom, 29/07/2010 a les 23:19
Reagrupament Independentista és molt adient. Endavant! nosaltres us votarem donat que sou els primers que veu oferir les propostes per el moviment independentista català i confiem amb vosaltres. Això si, considerem que seria convenient una candidatura que pogués abastar el màxim dels independentistes.

+
0

-
0
Fe, en certa gentJoan LLuis, 29/07/2010 a les 22:55
Aniré amb la gent de Reagrupament, son els únics que em mereixen plena confiança.

+
0

-
0
REAGRUPAMENT INDEPENDENTISTA...Rcat en combat, 29/07/2010 a les 22:50
I no emprenyeu que portem treballant temps.

+
0

-
0
UNITAT o res de res!Segimon, 29/07/2010 a les 22:46
Si us plau, feu l'impossible per fer una sola candidatura o us quedareu sense res de res! Hi ha un clam popular que diu UNITAT. Esteu fent igual que els partits parlamentaris que no escolteu.
La meva humil opinió és que el millor és integrar-se a Solidaritat Catalana i participar en les seves assemblees. Sé que ha de doldre per la feina feta fins ara. Però sense unitat es perdran molts vots i molta gent passarà de votar. Feu l'impossible per aconseguir-ho.
http://sobiranista.blogspot.com/

+
0

-
0
UNITAT (o res)Joan Serra, 29/07/2010 a les 22:36
A quí votem?
- Reagrupament
- Conferencia Nacional Sobirania
- Solidaritat Catalana
Tots diuen el mateix: que els altres s\\\'uneixin a mí, que tinc les portes obertes... però jo no tinc perquè ser el que cedeixi...
Si hi ha unitat el vot independista es fàcil. Si es presenten per separat, no votaré. No tenen res a fer si es reparteixen vots.
Generositat (real, no de paraula).
UNITAT

+
0

-
0
Sí a ReagrupamentINDEPENDÈNCIA, 29/07/2010 a les 22:23
La gent de Reagrupament és qui em mereix major confiança. Van ser els primers a marxar dels partits (els "altres" fa dos dies), els primers a fer un programa, els primers a oparlar de regeneració democràtica,... els primers!
Ahir vaig anar a veure en Tena (a qui respecto profundament), en Laporta i en Bertran... busquen la cadira! i son tan "generosos" que es reagrupin...
carretero diu el mateix a Lleida, a Horta, a Cornellà o on sigui..,. Sé que farà allò que diu per damunt de tot...
Votaré Reagrupament! Visca Catalunya Lliure!

+
0

-
0
RIPERE JOAN, 29/07/2010 a les 22:22
Reagrupament Independèntista,
INDEPENDÈNCIA, DEMODRACIA I TREBALL

+
0

-
0
RI, CEEgonat, 29/07/2010 a les 22:16
REAGRUPAMENT INDEPENDENTISTA o Catalunya Estat, tots dos m'estan bé.