Redacció | Actualitzat el 21/07/2010 a les 10:50h

Iceta quadra el cercle

El líder socialista culpa als altres partits del fracàs de la unitat al Congrés per haver votat de mala gana el preàmbul al Parlament de Catalunya

Miquel Iceta, en una imatge d'arxiu. Foto: ND

El viceprimer secretari del PSC, Miquel Iceta, assegura que el fracàs d'aquest dimarts al Congrés en què no es va aprovar cap de les resolucions catalanes de rebuig a la sentència de l'Estatut "estava cantad"' perquè tampoc "no hi va haver acord" conjunt dels partits al Parlament. Segons Iceta, va ser Montilla qui va presentar una proposta de resolució que els partits catalanistes van aprovar "dient que no hi estaven d'acord". Per tot plegat, intentant quadrar el cercle ha afirmat que "no podem dir que estem d'acord quan no hi estem i després pretendre'l escenificar a Madrid quan no existeix".

Iceta, en una entrevista a RAC1, ha expressat sentir-se "decebut" i ha explicat que el PSC no va a Madrid "a perdre sinó a guanyar". En aquest sentit ha explicat que veient la manca d'acord al Parlament -tot i que CiU, ICV i ERC van votar allò que va proposar Montilla- el PSC va decidir fer una negociació amb el PSOE per arribar a una proposta que "és votés i es guanyés" al Congrés.

Navega per les etiquetes

PSCEstatutMiquel IcetaPSOE

COMENTARIS

+0
-0
"sinvergüensa"
eyrikur, 21/07/2010 a les 18:23
Quina convicció s'ha de tenir per actuar així?
Ni conviccions democràtiques,
ni fidelitat al pais,
ni respecte pels que t'han votat,
ni respecte pels ciutadans, en general,
estar sempre disposat a mentir,
Perquè no es creu en res, fora de la secta,
i com a corolari no respectar-se a si mateix,
Com es pot ser adversari d'un tipus així? Pobre Iceta!
+0
-0
ICETA EL COMBATENT
Rcat en combat, 21/07/2010 a les 16:54
Sense comentaris. El proper Tripi III el podeu anar muntant a les illes del Pacífic Sud.
+0
-0
POCASOLTES
Anònim, 21/07/2010 a les 13:35
NO TENIU VERGONYA, NO CAL DIR RES MES
+0
-0
Cinics fins al final
Arnau Mallofré, 21/07/2010 a les 13:15
Ni una gota de dignitat a cal PSC. El cinisme es el comú denominador dels sociatas. Fan vertadera pudor i repugnancia.No parlem de l´imatge estrambòtica del Iceta...... penosa.
+0
-0
Sucursalisme pur
Carles Forrellad , 21/07/2010 a les 12:41
Mai com ara s'ha vist amb tanta claredat el sucursalisme del PSOE-psc al PSOE. I la submissió del PSOE-psc als interessos del carrer Ferraz front als interessos de Catalunya, els catalans i la Generalitat. Dues consideracions finals:
1) Què vol negociar ara l'infeliç d'en Montilla?
2) Silenci sepulcral d'ESQUERRA xuclant fins el darrer moment els càrrecs públics, sous i retribucions.
Aquests dos partits s'han suïcidat políticament. Solament cal donar-los el funeral que es mereixen.
+0
-0
Para mantener una buena panza, el señor Iceta en la poltrona bien se agarra.
Santiago F. jodiendo al facherío español, 21/07/2010 a les 12:37
Siempre defendiendo al régimen y enredando a los ciudadanos por el bien del imperio, me recuerda un Sancho Panza, pero a la catalana.

Incapaz de tomar partido por nada noble, sinó por acomodarse al poder, y no hacer nada de nada por mejorar su sociedad, es un político gris sin pena ni gloria.

Como el típico lacayo que trabaja a sueldo para el tirano, dedicado a escoder la mierda en rincones, no sea que se note. El político cínico personificado que no se merece estar en las filas de los que han de pasar a la posterioridad.
+0
-0
I si els fotessim al carrer?
Margalida, 21/07/2010 a les 12:32
I si li portessim la contraria a ERC que és qui ens ha impossat a aquesta gentola i els fotessim al carrer?...a ells i a ERC!!
+0
-0
I si els fotessim al carrer?
Margalida, 21/07/2010 a les 12:30
I si li portessim la contraria a ERC que és qui ens ha impossat a aquesta gentola i els fotessim al carrer?...a ells i a ERC!!
+0
-0
Quin paio!
Agusti Vilella, 21/07/2010 a les 12:24
La veritat és que en el fons (molt en el fons) l'admiro a aquest paio: té una barra i un cinisme tant i tant estratosfèrics que jo crec que seria molt difícil trobar un altre personatge que, dintre del seu patetisme, ho fés tant bé (excercir de barrut i cínic vull dir).
+0
-0
Endavant!!
Anònim, 21/07/2010 a les 12:18
Tots amb Solidaritat Catalana per la independència. Ara cal treballar pel somni, jo ja m'hi he apuntat i cada cop som més, apuntat-hi: www.solidaritatcatalana.cat/
+0
-0
Cadàvers polítics
Just, 21/07/2010 a les 12:01
Vinga, Iceta, una mica de dignitat. Com a mínim calli, home.
+0
-0
cínic
ramonsp, 21/07/2010 a les 11:25
Cinisme elevat a l'enèsima potència...!!! Aquest tipus neix a la Grècia clàssica i obre una escola per a sofistes.
+0
-0
cínic
ramonsp, 21/07/2010 a les 11:23
Cinisme elevat a l'enèsima potència...!!! Aquest tipus neix a la Grècia clàssica i obre una escola per a sofistes.
+0
-0
és clar que si
Anònim, 21/07/2010 a les 11:11
I com que anem a guanyar, votarem el que ens diguin que votem. Si l'aposta guanyadora diu que cal enviar els tancs a Barcelona, algu dubta què votaran?
+0
-0
TC? Estatutet?
Vicenç Ramoneda i Ullar, 21/07/2010 a les 11:07
TC? Estatutet? Que es això?

Els catalans ho tenim molt clar!
A les properes votacions ja ho tenim decidit.

Votar partits que encara somien amb federalismes, estatutets i concerts econòmics, o bé, partits que estimin la llibertat, el progrés i la independència de Catalunya.

Nosaltres ja hem decidit que al dia següent d'haver votat pel Parlament, Catalunya serà lliure i independent!

Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!



http://www.vilaweb.tv/?video=6279

+0
-0
Lo de pocavergonya queda curt
ondiatu, 21/07/2010 a les 11:05
Lo de poca vergonya queda curt per tant m'agafo la versió espanyola de "sinvergüenza" com a més adient per calificar a aquest paio.
+0
-0
Més fals que un euro andorrà
Alaguait, 21/07/2010 a les 10:57
Quins collons...
Si vareu ser vosaltres els que no vau ratificar ni defensar allò que en Montilla va proposar al Parlament de Catalunya i tothom, menys els peperos i els ciutadaníssims, hi va donar suport.
Iceta més val que calleu per què a cada una que aneu us en foten un cove...
O sigui vosaltres no defenseu el que aprova el Parlament de Catalunya i és culpa dels altres... jajajajaja... de fet més que per a riure és per a plorar... Pobra Catalunya.
Que us bombin botiflers ja els tenim plens.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: