COMENTARIS

+
0

-
0
"sinvergüensa"eyrikur, 21/07/2010 a les 18:23
Quina convicció s'ha de tenir per actuar així?
Ni conviccions democràtiques,
ni fidelitat al pais,
ni respecte pels que t'han votat,
ni respecte pels ciutadans, en general,
estar sempre disposat a mentir,
Perquè no es creu en res, fora de la secta,
i com a corolari no respectar-se a si mateix,
Com es pot ser adversari d'un tipus així? Pobre Iceta!

+
0

-
0
ICETA EL COMBATENTRcat en combat, 21/07/2010 a les 16:54
Sense comentaris. El proper Tripi III el podeu anar muntant a les illes del Pacífic Sud.

+
0

-
0
POCASOLTESAnònim, 21/07/2010 a les 13:35
NO TENIU VERGONYA, NO CAL DIR RES MES

+
0

-
0
Cinics fins al finalArnau Mallofré, 21/07/2010 a les 13:15
Ni una gota de dignitat a cal PSC. El cinisme es el comú denominador dels sociatas. Fan vertadera pudor i repugnancia.No parlem de l´imatge estrambòtica del Iceta...... penosa.

+
0

-
0
Sucursalisme pur Carles Forrellad , 21/07/2010 a les 12:41
Mai com ara s'ha vist amb tanta claredat el sucursalisme del PSOE-psc al PSOE. I la submissió del PSOE-psc als interessos del carrer Ferraz front als interessos de Catalunya, els catalans i la Generalitat. Dues consideracions finals:
1) Què vol negociar ara l'infeliç d'en Montilla?
2) Silenci sepulcral d'ESQUERRA xuclant fins el darrer moment els càrrecs públics, sous i retribucions.
Aquests dos partits s'han suïcidat políticament. Solament cal donar-los el funeral que es mereixen.

+
0

-
0
Para mantener una buena panza, el señor Iceta en la poltrona bien se agarra.Santiago F. jodiendo al facherío español, 21/07/2010 a les 12:37
Siempre defendiendo al régimen y enredando a los ciudadanos por el bien del imperio, me recuerda un Sancho Panza, pero a la catalana.
Incapaz de tomar partido por nada noble, sinó por acomodarse al poder, y no hacer nada de nada por mejorar su sociedad, es un político gris sin pena ni gloria.
Como el típico lacayo que trabaja a sueldo para el tirano, dedicado a escoder la mierda en rincones, no sea que se note. El político cínico personificado que no se merece estar en las filas de los que han de pasar a la posterioridad.

+
0

-
0
I si els fotessim al carrer?Margalida, 21/07/2010 a les 12:32
I si li portessim la contraria a ERC que és qui ens ha impossat a aquesta gentola i els fotessim al carrer?...a ells i a ERC!!

+
0

-
0
I si els fotessim al carrer?Margalida, 21/07/2010 a les 12:30
I si li portessim la contraria a ERC que és qui ens ha impossat a aquesta gentola i els fotessim al carrer?...a ells i a ERC!!

+
0

-
0
Quin paio!Agusti Vilella, 21/07/2010 a les 12:24
La veritat és que en el fons (molt en el fons) l'admiro a aquest paio: té una barra i un cinisme tant i tant estratosfèrics que jo crec que seria molt difícil trobar un altre personatge que, dintre del seu patetisme, ho fés tant bé (excercir de barrut i cínic vull dir).

+
0

-
0
Endavant!!Anònim, 21/07/2010 a les 12:18
Tots amb Solidaritat Catalana per la independència. Ara cal treballar pel somni, jo ja m'hi he apuntat i cada cop som més, apuntat-hi: www.solidaritatcatalana.cat/

+
0

-
0
Cadàvers políticsJust, 21/07/2010 a les 12:01
Vinga, Iceta, una mica de dignitat. Com a mínim calli, home.

+
0

-
0
cínicramonsp, 21/07/2010 a les 11:25
Cinisme elevat a l'enèsima potència...!!! Aquest tipus neix a la Grècia clàssica i obre una escola per a sofistes.

+
0

-
0
cínicramonsp, 21/07/2010 a les 11:23
Cinisme elevat a l'enèsima potència...!!! Aquest tipus neix a la Grècia clàssica i obre una escola per a sofistes.

+
0

-
0
és clar que siAnònim, 21/07/2010 a les 11:11
I com que anem a guanyar, votarem el que ens diguin que votem. Si l'aposta guanyadora diu que cal enviar els tancs a Barcelona, algu dubta què votaran?

+
0

-
0
TC? Estatutet?Vicenç Ramoneda i Ullar, 21/07/2010 a les 11:07
TC? Estatutet? Que es això?
Els catalans ho tenim molt clar!
A les properes votacions ja ho tenim decidit.
Votar partits que encara somien amb federalismes, estatutets i concerts econòmics, o bé, partits que estimin la llibertat, el progrés i la independència de Catalunya.
Nosaltres ja hem decidit que al dia següent d'haver votat pel Parlament, Catalunya serà lliure i independent!
Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!
http://www.vilaweb.tv/?video=6279

+
0

-
0
Lo de pocavergonya queda curtondiatu, 21/07/2010 a les 11:05
Lo de poca vergonya queda curt per tant m'agafo la versió espanyola de "sinvergüenza" com a més adient per calificar a aquest paio.

+
0

-
0
Més fals que un euro andorràAlaguait, 21/07/2010 a les 10:57
Quins collons...
Si vareu ser vosaltres els que no vau ratificar ni defensar allò que en Montilla va proposar al Parlament de Catalunya i tothom, menys els peperos i els ciutadaníssims, hi va donar suport.
Iceta més val que calleu per què a cada una que aneu us en foten un cove...
O sigui vosaltres no defenseu el que aprova el Parlament de Catalunya i és culpa dels altres... jajajajaja... de fet més que per a riure és per a plorar... Pobra Catalunya.
Que us bombin botiflers ja els tenim plens.