DiariForestal.com | Actualitzat el 15/07/2010 a les 16:24h

El tripartit tomba una moció de CiU per excloure Boada i Lanau de la campanya d'estiu

Per les suposades mentides dels responsables d'Interior respecte l'incendi d'Horta

El tripartit ha rebutjat aquest dijous una moció de CiU sobre la campanya de prevenció i extinció d'incendis, en la qual reclamava "separar de les funcions de direcció i control de la campanya d'estiu al secretari general del Departament d'Interior, Joan Boada, i a la direcció general de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments, Olga Lanau". CiU ha estat contundent en la defensa de la moció al dir que "no hi ha una sola veritat" sobre l'incendi d'Horta de Sant Joan, "sinó una veritat oficial que no coincideix amb la que està sortint dels jutjats ni amb els relats de les famílies de les víctimes". ICV-EUiA ha assegurat que CiU no ha aconseguit desgastar electoralment a la seva força política.

La moció de CiU també plantejava fer prevaldre "la salvaguarda de la seguretat del bomber i la protecció de la defensa de la vida" per damunt de "qualsevol altre criteri" durant la campanya d'estiu, i garantir que "en tot moment es cercaran les circumstàncies de seguretat més idònies", "afavorint el replegament quan calgui". També es demanava assegurar que "en qualsevol cas de perill greu per la vida" es disposi d'un "canal prioritari de comunicació per poder ser rescatat". CiU també reclamava una major dotació pressupostària i "definir amb criteris unitaris el funcionament de totes les sales d'emergència de Catalunya", entre d'altres.

Referències a Internet

Horta Sant Joan

COMENTARIS

+0
-0
Tot aixó ho recordarem.
Rcat en combat, 15/07/2010 a les 20:22
Per nadal recordarem als companys d'Esquerra totes les seves votacions, i no pixaràn sang (ciu), no, directes a l'uróleg. Els altres a Can Brians.
+0
-0
icv, partit de ricatxos als quii no cal treballar! PSUC, partit de señoritos ¨Bocccaccio-Regas-aristocrates
Anònim, 15/07/2010 a les 19:26
Pobre Lanau, pobre Boada, fills de casa bona, i marxistes per la bitlletera plena, com vols que marxin? aquests comunistes de casa bona com l'Herrera de Pedralbes amb peluquin franquista, estan a la politica nomes per robar als pobres!!! Boada, i tu, tens estudis d'alguna cosa? Lanau, diplomada en que? es normal que els bombers siguim sinonim de mort amb aquests comunistes de casa rica i molt rica; Herrera, la politica es com anar de putes, per un ric com vosté?
+0
-0
13.516 euros al mes = senyora Montilla
Anònim, 15/07/2010 a les 17:57

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

educaweb.cat
Vés a: Furvus 2008: bellesa feréstega

Furvus 2008: bellesa feréstega

Vinyes Domènech és un dels cellers que mes han contribuït en l'èxit de prestigi i vendes dels últims anys dels vins de la DO Montsant



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: