Quico Sallés/Parlament | Actualitzat el 14/07/2010 a les 18:57h

ERC busca una «revàlida» per la IP sobre el referèndum independentista

No va oportunitat a CiU i ICV. Així ha definit la portaveu d'ERC al Parlament, Anna Simó, la reconsideració registrada aquesta mateixa tarda pel seu grup parlamentari perquè la Mesa del Parlament torni admetre a tràmit la IP sobre el referèndum independentista tombada ahir al matí.

Simó que ha presentat la reconsideració acompanyada del diputat Pere Aragonès, ha reptat a CiU i ICV a que revoquin la decisió que aturava la Iniciativa Popular que a criteri de Simó, és en frau de llei. "És una decisió política i és una segona oportunitat perquè CiU i ICV escoltin el clam dels manifestants de dissabte" ha sentenciat la portaveu. Per ERC aquesta revocació és la formalització de la seva queixa per haver-se quedat sola defensant la iniciativa.

La revocació de la IP va provocar la dimissió dels òrgans de direcció de Convergència Democràtica de Catalunya del jurista Alfons López Tena, impulsor de la iniciativa.

Navega per les etiquetes

consultes sobiranistes

COMENTARIS

+0
-0
S'acosten eleccions i comença el teatre dels botiflers d'ERC
Anònim, 15/07/2010 a les 23:04
Votarem Carrtero i Laporta. Simó no enganyes a ningú ets del PSOE.
+0
-0
ver para creer
Anònim, 15/07/2010 a les 19:44
las arcas publicas vacias y ellos derrochando en sus chorradas independentistas!!!!!!!!!!
+0
-0
erc es Montylla, el rei de Filesa-Erc
Anònim, 15/07/2010 a les 19:30
fins als pebrots del Montilla i sus quinquis d'erc-independencia-filesa!!! apa nen, neteja les caques del teu montylla el rey dels quinquis d'Esquerra!
+0
-0
fins els pebrots
ADEU CIU ADEU, 15/07/2010 a les 11:59
Ja no tinc cap vot més per CIU....ara toca INDEPENDENCIA....perque ha quedat molt clar que vosaltres voleu ser una regio d'eJpaña.....aneu fent que us quedareu sols
+0
-0
Catalans! Ho hem de tenir molt clar!!*!!
Vicenç Ramoneda i Ullar, 14/07/2010 a les 20:53
Tot el món sap que Catalunya vol la Llibertat!

Lluitar per la llibertat de CATALUNYA és lluitar pels altres pobles que no poden fer-ho!

Catalans! Ho hem de tenir molt clar!!*!!


Hi ha dos tipus de partits polítics a Catalunya.

A) Els espanyolistes, contraris a la llibertat, que encara voldran un estatutet, refer pactes o diàlegs, federalismes i que tot segueixi com fins ara. (CiU, ICV-EuiA, PSOE, C’s i PP)

B) Els que vulguin la Llibertat i que Catalunya sigui Estat!

(cal passar ratlla a una de les dues opcions a les properes eleccions)

Go for it, Catalonia!
Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!
+0
-0
guerra bruta
Anònim, 14/07/2010 a les 20:38

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: