COMENTARIS

+
0

-
0
PUNTUALITZACIÓCarles Viñals Casado, 14/07/2010 a les 14:25
M'he oblidat de dir que el capità de que parlo és per descomptat, aquest sí, el MOLT HONORABLE Sr. ALFONS LÓPEZ TENA.

+
0

-
0
A LES VOSTRES ORDRES; CAPITÂ!Carles Viñals Casado, 14/07/2010 a les 14:17
Gràcies de tot cor pel vostre patriotisme i coratge, mirall per a tots aquells que
veritablement mereixen dir-se catalans. Gràcies per posar la vostra intel.ligència i capacitat al servei d'aquest poble. I ara permeteu-me un prec sincer: Poseu-vos al davant de la llista unitària per la independència. Amb un líder com vós no podem perdre.

+
0

-
0
REFERENDUMATENCIO, 14/07/2010 a les 12:00
EL MILLOR REFERENDUM?.....Si vols la independencia nomes cal PENJAR L'ESTELADA A LES FINESTRES I/O BALCONS fins que la tinguem....això visualitzarà la força que tenim i tindran tot el temps del mon per comptar-les. ANIMEU-VOS...aixi aquests politics no podran dir que nomes voleu l'estatutet

+
0

-
0
Independentistes de CiUPitu, 14/07/2010 a les 11:02
Tots els independentistes de CiU hem de votar una formació nítidament independentiste en les properes eleccions. Jo votaré Reagrupament

+
0

-
0
quina merda de políticsAnònim, 14/07/2010 a les 02:23
quina merda de polítics , cada cop que vec els seus caretos hem donen ganes de vomitar

+
0

-
0
Portes obertes a ReagrupamentAnònim, 14/07/2010 a les 02:16
Ja podeu venir a Reagrupament, que sereu benvinguts. Us felicito per la decisió de fotre el camp d'aquesta colla de polítics venuts, prepotents, sords i cecs que tenim.
La força és de Reagrupament, que vol la independència i la regeneració política.

+
0

-
0
Lopez Tena millor que LaportaRcat en combat, 14/07/2010 a les 02:10
Totalment d'acord amb el comentari anterior.
Per Barcelona com a candidat seria millor en Lopez Tena, de segona la Ruth, i de tercer en Carles Mora, que s'ho han currat de debó que no candidats de galeria. Si en Laporta vol venir i pot suportar estar sense governar bé, sinó que s'ho faci ell solet.
Ho tenia molt bé, però ja ens cansa aquest rotllo.

+
0

-
0
Lopez Tena enlloc de LaportaAnònim, 13/07/2010 a les 23:27
Crec que seria el més encertat. Laporta demostra que no té ni la valentia ni la determinació per encapçalar el projecte. Fem que la vox populi sigui determinant, que en Tena abandoni CDC i encapçali la llista unitaria independentista que es configura. Vinga! pot ser un punt d'inflexió determinant.
Lopez Tena enlloc de Laporta!
Jan, se t'ha passat l'arrós.......

+
0

-
0
Go for it, Catalonia!Vicenç Ramoneda i Ullar, 13/07/2010 a les 23:07
Si l'Uriel Bertran i en López Tena es donessin de baixa com a militants arrossegarien molta gent!
Go for it, Catalonia!
Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!

+
0

-
0
havia de passarAda, 13/07/2010 a les 21:50
Tot i que ni l'Alfons López Tena ni l'Uriel Bertran han estat mai sants de la meva devoció degut a que no entenia què hi feien en els seus respectius partits, ara els vull donar tot el meu suport. Entenc que devien fer com sol fer una amiga meva que sempre va donant vots de confiança, fins que la confiança s'acaba i no et queda altra solució que acomiadar-te (encara que sigui molt tristament)

+
0

-
0
Falta lideratge!Anònim, 13/07/2010 a les 20:50
Tothom s'omple la boca del "millor per Catalunya", quan l'únic que volen els polítics es assegurar-se la cadira al poder. Falta un lideratge que aglutini a la gent, que ilusioni de debó i que planti cara a les Espanyes. Ara, tal i com està la situació els polítics harien de aturar qualsevol proposta del Parlament Espanyol i votari-hi en contra. Si no ens escolten amb el "seny català", a treure la "mala llet".
No hi ha res a fer. No els hi agradem. Nomès ens volen per xuclar-nos els calès. Nomès ens queda la Indepèndencia i per treballar-ho falta unitat en la societat catalana.
Qué més ens han de fer perquè algunes persones d'aqui reaccionin?
Caminen ja cap un altre Estat. Si cal anar a Bruseles si va. Necessitem un interlocutor que no sigui sord.
Endavant Catalunya, amb 2 pebrots!

+
0

-
0
A la porra Espanya!Montse, 13/07/2010 a les 20:35
Crec que s'ha de trobar alguna forma d'organitzar-nos i de comunicar-nos que nos ens vingui marcada pels polítics i anar tocant allò que no sona de forma continuada. No ens podem quedar "parats" desprès de lo del dissabte.
Això es un matrimoni mal avingut. Divorci ja" = a Indepència. De que teniu por? ... hi ha molt mercat a treballar dintre de Europa. El tarannà català no te res a veure amb el caràcter espanyol. Ells son "conquistadores".
A la porra Espanya! Que es quedin la seva patria i se la mengin amb patates, i a nosaltres que ens oblidin!
Visca Catalunya!

+
0

-
0
EL DIVENDRES AL PARLAMENT A MANIFESTAR-NOS EN CONTRA euro, 13/07/2010 a les 20:28
I ara ..... qué ha de fer el poble ??????
No podem callar i esperar al novembre per anar a votar.
Hem de fer el que sigui per fòtre'ls a fora del Parlament de Catalunya, perqué no son catalans, ni ens representen.
SON TRAIDORS + BOTIFLERS + COL.LABORACIONISTES.
EL 10 DE JULIOL ENS VAN ENGANYAR....PER SORTIR EN LA FOTO

+
0

-
0
ADEU EJPAÑA ADEU CIUmiki, 13/07/2010 a les 19:25
FINS ELS PEBROTS DE BOTIFLERS....A PARTIR D'AVUI NOMES VOTEM INDEPENDENCIA.....i totes les estelades als balcons!!!

+
0

-
0
Polítics a la forcaPi de la Serra, 13/07/2010 a les 19:15
Primer que tot, solidaritat amb López Tena. Dit aixó, està clar que la classe política professional catalana son una colla de bords traïdors, fastigosos menjamerdes que només miren pel seu partit, per mantenir els privilegis i els càrrecs, a costa del poble i s'ens pixen al cap. Han trigat poc, aquesta vegada, a passar-se pel forro la manifestació nacional. Hem de prendre el poder als partits, enviar-los a la forca si volem avançar com a poble i com a nació. Hem d'acabar amb aquesta classe política que actúa com agents espanyolistes, encarregats de controlar i aigualir les expectatives dels catalans. Si ells fan la seva feina, Madrid paga i els traïdors mantenen el seu estatus. Hem d'acabar amb la farsa i la gran mentida dels actuals partits. Per lo civil, o per lo criminal.

+
0

-
0
El Parlament de la Ciutadella és un parlament espanyolAnònim, 13/07/2010 a les 17:59
Ha quedat demostrat que el Parlament de Catalunya només és un òrgan més de l'estat espanyol, que serveix de cortina de fum. La independència no vindrà de cap diputat, ni tan sols "independentista", ja que un diputat és un servidor de l'ordenament jurídic espanyol i punt. La sobirania és del poble, i tots aquests ens l'han segrestada. Ens l'hem de reprendre nosaltres, des del carrer. No tenen cap legitimitat ni una. Ells que vagin omplint-se la panxa, que la Història ja els jutjarà.

+
0

-
0
PolitiquetsDavi, 13/07/2010 a les 17:18
CiU i ERC esteu demostrant que sou una colla de covards,només us interesa la cadira,el poder.....SOUS UNS IMPRESENTABLES.

+
0

-
0
ERC també ha votat que no.Anònim, 13/07/2010 a les 16:45
En contra del que es desprèn del vostre text, ERC també ha votat contra la tramitació.

+
0

-
0
nenazaeyrikur, 13/07/2010 a les 16:27
Al final hauré de donar-li la raó a la nenaza! En qualsevol cas, cal que els politics, d'aquí a les eleccions, es tornin a colocar els collons que tenen guardats en un prestatge. Per una serie de motius, sempre he admirat a les dones, a part de les raons que a qualsevol home se li fan evidents, n'hi ha una que no te l'esperes: la valentia, si la valentia, tan covards som els homes, molt més valentes son elles, al final resultarà que les ties ens treuran de l'atzucac!!!!!!!!

+
0

-
0
reagrupanteyrikur, 13/07/2010 a les 16:11
Els independentistes s'han de respectar entre ells, arribar a acords unitaris, es tan necessari com dificil, d'aquí a les eleccions s'ha de fer un esforç en aquest sentit, tothom hi ha de cabre. Els independentistes, però, son els que volen l'independència, no els que, a més, volen un lloc bò a les llistes. El criteri ha de ser: treballerem i lluitarem per la llibertat del nostre pais, encara que això representi entornar-nos a casa, un cop assolit l'objectiu!

+
0

-
0
Per fi.Joan LLuis, 13/07/2010 a les 16:08
Que hi feia en Lopez Tena, al costat del "traïdor" Mas i d'en "vull ser ministre" Duran?
Que hi feia l'Uriel, al costat d'en "marca paquet" Puchi.
Sembla que les cosses es comencen a aclarir, vosaltres dos sereu molt mes útils en una força transversal.

+
0

-
0
Unitat i IndependènciaBoi, 13/07/2010 a les 16:06
El dia 10 de Juliol Catalunya ha parlat hi crec que ho ha fet amb nitidesa, Independència, cap crit en defensa d'un Estatut. L'onze de Setembre, els independentistes i sobiranistes hem d'agafar el relleu, ERC, Reagrupament, Deumil.cat, Catalunya Acció, Sobirania i Progrés, la CUP, Platraforma pel Dret ha decidir i tothom organitzat ó no hem de fer la gran manifestació amb el lema "ARA TOCA INDEPENDÈNCIA" , la resta amb senyeres i estelades. Només amb generositat i unitat podrem estar a l'alçada del poble. Aquest any és possible, només cal pasar al devant de TOT Catalunya. Un reagrupat. Per cert, jo no m'anamago en el anonimat, fer-ho és de covards.

+
0

-
0
fart dels polítics catalans covardsAnònim, 13/07/2010 a les 16:02
només 48 hores després de la mani que demanava Independència, els polítics diuen que escoltaran la veu del poble i el que fan és tot el contrari!!!! PROU, PROU I PROU!!! n'estem farts senyors!!! fa anys que votem sobiranisme i volem sobiranisme al parlament, no una colla de cagats preocupats per la poltrona que en campanya electoral ens enganyen prometen sobiranisme i després es caguen a sobre sempre!!!N'ESTEM FARTS!!!!La única solució és la unió dels independentistes de veritat, en unes noves sigles, tipus Reagrupament o amb Laporta

+
0

-
0
Aneu a la merdaAnònim, 13/07/2010 a les 16:02
Quina decepció més gran, això de de CiU.

+
0

-
0
ESTAT CATALÀAnònim, 13/07/2010 a les 15:58
Sr. López Tena. Desitjo que marxis de CDC i que encapçalis la llista unitària que ens porti cap a la independència. Ets una persona treballadora i molt eficient. Tens valors per sobre de personalismes. Et devem molt i estic convençut que molta gent confiaria amb tu per liderar aquest procés. Ànims!!
(el totxo aquest de l'Uriel no cal que el portis, gràcies)

+
0

-
0
Són uns covards i ja no tenen ni dignitatVicenç Ramoneda i Ullar, 13/07/2010 a les 15:57
Els politiquets que patim al Parlament no se'n assabenten de rés! Són uns covards i ja no tenen ni dignitat!
Ho hem de tenir molt clar!!*!!
Hi ha dos tipus de partits polítics a Catalunya.
A) Els espanyolistes, que encara voldran un estatutet, refer pactes o diàlegs, federalistes i que tot segueixi com fins ara. (CiU, ICV-EuiA, PSOE, C’s i PP)
B) Els que vulguin la Llibertat i que Catalunya sigui Estat!
(cal passar ratlla a una de les dues opcions a les properes eleccions)
Go for it, Catalonia!
Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!

+
0

-
0
REAGRUPAMENTSanti Gual, 13/07/2010 a les 15:56
Admirat sr. López Tena,
Desitjo que marxis de CDC i que encapçalis la llista unitària que ens porti cap a la independència. Ets una persona treballadora i molt eficient. Tens valors per sobre de personalismes. Et devem molt i estic convençut que molta gent confiaria amb tu per liderar aquest procés. Ànims!!
T’esperem a Reagrupament, Alfons!

+
0

-
0
GràciesAnònim, 13/07/2010 a les 15:53
Gràcies a en Uriel i en López Tena: dignifiquen la política. Feu ja tots plegats una única candidatura clarament independentista.

+
0

-
0
ReagrupatsAvi Siset, 13/07/2010 a les 15:35
Reagrupats esterieu millor

+
0

-
0
Fiscalia investiguin a la senyora MontillaAnònim, 13/07/2010 a les 15:31

+
0

-
0
Gràcies López i BertranAnònim, 13/07/2010 a les 15:28
Si estirem fort les caretes dels 'nostres' polítics cauran (si no han caigut ja), estan tots ben corcats. Fem neteja. Adeu polítics mediocres, adeu Ejpañia.
Visca Catalunya independent

+
0

-
0
Ara és l'hora segadorsJosep M.;, 13/07/2010 a les 15:15
López Tena i Bertran: trobeu la manera d'estar en una candidatura transversal i unitària per la independència de Catalalunya.
ARA ÉS L'HORA SEGADORS!

+
0

-
0
Vales más tarde que nuncabraulio, 13/07/2010 a les 15:01
Mucho habéis tardado en daros cuenta de que estos dos son unos cantamañanas. Hay muchos más.

+
0

-
0
ohMartí D., 13/07/2010 a les 14:54
A més de vedette, passarell!

+
0

-
0
iniciativauna que vol votar, 13/07/2010 a les 14:45
Que els balcons hi pengin les banderes estelades, almenys fins que es vegi un camí que algú faci un pas sòlid endavant i no endarrere
Nosaltres decidim!

+
0

-
0
botiflersganxó, 13/07/2010 a les 14:43
Es veu que no van sentir la proclama a la manifestació: "aquests polítics no ens deixen avançar!". Són una colla de fill de puça!

+
0

-
0
Pooor de que?Anònim, 13/07/2010 a les 14:41
Ni cas ha la gent que nomes busca dividir els independentistes, sempre sembran la por, nosaltres ha la nostre que amb 30 anys ja ens an demostrat per que serveixen, tots ha votar una candidatura que el principal i unic ocjectiu sigui proclamar la indeoendencia de Catalunya. despres es formaran partits, aixo si amb reglas de joc tranparens i mes democraticas, no serem una espanya amb petit, serem una Catalunya infinitament millor.

+
0

-
0
DecebutAnònim, 13/07/2010 a les 14:37
Aquesta és la lectura que fem de la manifestacio de dissabte? No anem gens bé per aqui...

+
0

-
0
La notícia no me sorprendeSantiago F., 13/07/2010 a les 14:35
La partidos políticos tradicionales no conseguirán nunca la independencia de Cataluña, sinó las plataformas, y todos los voluntarios que las integran. Por favor señores Tena y Bertran, abandonen sus respectivos partidos y entren en Reagrupament.

+
0

-
0
Ni CiU ni ERCJoan M., 13/07/2010 a les 14:33
Passi el que passi, voteu a Reagrupament a les properes eleccions (o a Joan Laporta). No us cregueu els discursos sobiranistes de CiU ni ERC.

+
0

-
0
La paralletaMartineitor, 13/07/2010 a les 14:01
Tant la vedette com l'etern diputat s'els hi dóna molt bé l'art de marejar la perdiu sense deixar de nadar. O fer de go-gos. El poblema que tenim es per culpa dels seus partits.

+
0

-
0
Adéu Espanya!Anònim, 13/07/2010 a les 13:43
Un Consell de garanties estatutàries d'un estatut mutilat i pixat és un Consell que no serveix per a res, no té cap autoritat. L'estatut aquest de kk que ens han aprovat ja no ens és útil. Ara el que cal és esperar a les eleccions de la tardor i que 68 diputats siguin independentistes. I que aleshores treballin per un Referendum com deu mana. Ah! El 10 d'Abril Barcelona decideix! Una cosa no treu l'altra i anirem a votar igualment

+
0

-
0
aneu prenen nota els que voteu als partits unionistes, que l'únic que vólen son els vots per a tornar a remenar les cireres i tornar a omplir-se les butxaques, amb la con.nivència del gobierno de tor ecspañol.euro, 13/07/2010 a les 13:31
No es cap novetat. Tothom sabíem que ciu i icv, al final es cagarien a les calçes. Tots els partits del Parlament de Catalunya son uns españolistas-unionistas. Menys ERC, que es l'únic partit que defensa la INDEPENDÈNCIA, i es l'únic partit que vol que Catalunya passi d'estatutets i constituciones ecspañolas. A ecspaña no hi hà res a negociar, només hem de fotre el camp, jà, d'una puta vegada.

+
0

-
0
NenazaNenaza española, 13/07/2010 a les 13:28
Hola, soy una nenaza española. Qué digo española, españolísima, como Arturita Mas, Josefina Duran Lleida, Pepita Montilla, y muchas compañeras catalanas más que juegan cada día al bonito juego del Parlamento Autónomoconstitucionalista Catalán de la Señorita Pepis. ¿Queréis jugar conmigo? Cobramos mucho y no hacemos pastelero caso a los radicales catalanes que salen a gritar los sábados por la tarde en lugar de ir de compras. Un besote, super superguay a todas.

+
0

-
0
Polítics=inutilsJordi de Baga, 13/07/2010 a les 13:25
Si voleu respecte del poble, declaració d'independencia al Parlament ja.

+
0

-
0
Cagats!!Anònim, 13/07/2010 a les 13:21
Són una colla de cagats!! De fet ja no em sorprèn. La part positiva que en trec és que em posen molt fàcil la opció de vot.
visca Catalunya Independet!

+
0

-
0
Això?Anònim, 13/07/2010 a les 13:08
Això és el canvi de rumb? Això és la resposta a la manifestació?

+
0

-
0
Malament rai CiU i Iniciativa!Gerard 1410, 13/07/2010 a les 13:07
El Consell de Garanties Estatutàries, sorgit de l'Estatut i que "Manos Límpias" demana dissoldre perquè ha estat liquidat per la sentència del TC, és qui ha dictaminat que la IP és contrària a l'Estatut ja que "no és possible saber amb exactitud quin tipus d'iniciatives del Parlament són necessàries d'acord amb la pregunta" i la considera anticonstitucional.
I el PP i els socialistes, que acaten la sentència del TC, i CiU i Iniciativa, que diuen que no l'acaten, tomben la IP. Marededéusenyor, primera bufetada en bloc de l'autonomisme.
Cal la candidatura independentista transversal a marxes forçades.
Salutacions.

+
0

-
0
Montilla, president, Catalunya, independentMontillista, 13/07/2010 a les 13:05
Us imagineu que passaria si Montilla sortia a proclamar la independència de Catalunya?
Aniria a detenir-lo la Guàrdia Civil?
Entraria la Brunete per la Diagonal?
I l'endemà què? Què farien? El poble és mantindria impassible?
No, això seria imparable i Montilla hauria aconseguit un lloc d'honor a la història de Catalunya.

+
0

-
0
no teneis remedioAnònim, 13/07/2010 a les 13:02
de verdad quereis la independencia?
pues no se nota

+
0

-
0
canvi de rumb?Enric D., 13/07/2010 a les 12:54
I el canvi de rumb que avui anuncia Mas on és??
Ja ha tornat a canviar de rumb? Ara som constitucionalistes?
Aneu a fer punyetes, home.
És el temps de l'èpica, collons; no de la defensa de la constitució espanyola. Què importen ara, les lleis espanyoles, colla de botiflers?
Esteu sords al mandat del poble?

+
0

-
0
Muriel Casals Presidenta!Anònim, 13/07/2010 a les 12:50
Muriel Casals Presidenta! Ni els polítics actuals, ni els Carreteros-Laportas ens portaran a la independència. Els primers per què no s'ho creuen, i els segons per que patiran una guerra mediàtica que dividirà la societat. Necessitem un perfil com la Muriel Casals, que es posi al capdavant de tot un projecte, de tot un gran bloc de forces i sensibilitats diferents, de tots aquells que vam ser dissabte i molts més que no van poder. Un perfil com ella seria INDESTRUCTIBLE per part del PP, i sumaria milers de simpatitzants de forma absolutament transversal. Només amb la Muriel al capdavant aconseguirem els 68 diputats que ens donaran la indepenència

+
0

-
0
Muriel Casals Presidenta!Anònim, 13/07/2010 a les 12:50
Muriel Casals Presidenta! Ni els polítics actuals, ni els Carreteros-Laportas ens portaran a la independència. Els primers per què no s'ho creuen, i els segons per que patiran una guerra mediàtica que dividirà la societat. Necessitem un perfil com la Muriel Casals, que es posi al capdavant de tot un projecte, de tot un gran bloc de forces i sensibilitats diferents, de tots aquells que vam ser dissabte i molts més que no van poder. Un perfil com ella seria INDESTRUCTIBLE per part del PP, i sumaria milers de simpatitzants de forma absolutament transversal. Només amb la Muriel al capdavant aconseguirem els 68 diputats que ens donaran la indepenència

+
0

-
0
CGE=PPSOE,oi?Toni2010, 13/07/2010 a les 12:44
No vam sentir no fa gaire que el Consell de Garanties Estatutàries havia estat fet de tal manera que hi els que hi tallaven el bacallà eren PP i PSOE????
I els senyors de CyU es tornen a mostrar tal com són, oi? Sí, ja ho sabiem, això, que la mani no servia per a res... Bé, sí: per a escalfar més l'ambient, esperem ara, doncs, que els catalans encara s'emprenyin més amb els escanyols i escanyolits aquests de CyU i votin el que cal, Independència.

+
0

-
0
Declaració unilateral d'independènciaObservador, 13/07/2010 a les 12:41
Proclamació unilateral d'independència. Cal que Montilla surti al balcó del Palau de la Generalitat (vull dir davant les càmeres) i proclami unilateralment la independència. Després ja negociarem amb Espanya els aspectes puntuals de l'acord amistós de separació.
No calen referèndums. Legitimitats? Si ens emboliquem en el terreny de les legitimitats estem perduts. Quina legitimitat té Espanya sobre Catalunya? Hi va haver algun pacte? Es va consultar el poble? Doncs no hi donem més voltes, ni els estats ni les colònies no són mai producte de legitimitats, per tant no siguem tan primmirats.

+
0

-
0
Alienacion de dreits fondamentals!Anònim, 13/07/2010 a les 12:39
Si un "consell de garanties estatutàries" & un "tribunal constitucional" desautorisan un Parlament (ni que sigui autonomic), ont es la liura auto-determinacion del pople?

+
0

-
0
Voler es poderAnònim, 13/07/2010 a les 12:37
En loc de dir "astà d'acord amb qué [gngngn]", dir: "voleu que [blablabla]?"