COMENTARIS

+
0

-
0
Quina mala babaAnònim, 14/07/2010 a les 13:21
Quedo estorat quan llegeixo la mala baba que hi ha.
Tots aquests que escribiu, intel.ligents, savis, llestos...perquè no us presenteu vosaltres?.
Aquests moments son els més difícils de la història des de que hi ha democràcia.
Això no arregla ni en Laporta ni ERC. ni Carretero ni ningú.
Només un polític amb cintura i no en tenim gaires per triar.
Fem forts a CiU, en Mas no ha estat mai president donem-li un vot de confiança.

+
0

-
0
más de lo mismoAnònim, 14/07/2010 a les 12:52
No Mas no, no pots dir això. Si vols que la Gene administri els recursos de Catalunya, perquè no ho posaves a l'Estatut del 2006? És un estafador altres polítics a Catalunya, Epanaya, i suposo que la resta del món. I és que deu ser molt difícil no ser-ho. Però ara no vinguis amb una nova vella història Mas.
Molts dels polítics s'han venut amb el tema de l'Estatut, molts han intentat criticar els adversaris en comptes de recolzar sempre el millor per Catalunya des d'una posició unitària. La població està molt decebuda per molts motius.
S'ha de buscar una alternativa. No podem tornar a votar el de sempre. No m'importa que Mas posi el sí a la papereta del referèndum. La seva feina és treballar perquè hi sigui (el referèndum). Responent dient que votaria que sí fuig de la pregunta. Jo tb votaria que sí i no surto al diari. I el meu vot valdria igual que el seu.
Salut,

+
0

-
0
Vergonya!Lyco, 14/07/2010 a les 10:53
Jo tan sols puc dir que em sento avergonyit per tenir uns representatns polítics tan poc eficients. Sento vergonya d,en Mas i de tots els demés, no saben on són, no saben on paren, no volen saber ni escoltar el clam dels catalans, que varem clamar clar i ben fort el passat dissabte. No volen saber res, tant sols els importa la poltrona i res més. Laporta, Carretero, veniu si usplau, Catalunya us necessita!!!

+
0

-
0
Ortega y Ali BeyAnònim, 13/07/2010 a les 15:38
Disculpo tu desconocimiento de la historia, Ali Bey, pues obviamente eres de origen magrebí.
Ortega no solamente no tiene nada que ver con Franco sino que fue uno de los que trajeron la II República y ayudaron a la caída de Alfonso XIII.Así de simple. Posteriormente parece que entendió que Franco era mejor que lo mejor de la II República que perseguía a la gente por sus ideas religiosas y se saltaba la legalidad cuando las urnas le eran desfavorables (Companys, levantamiento de Asturias, etc)y huyó.
Estudia, instrúyete, te lo digo con amistad. La única forma de progresar en libertad es con instrucción y el fanatismno no tiene cabida en Europa.

+
0

-
0
vot útilEnric D., 13/07/2010 a les 12:18
Però CiU què vol, exactament? Ho sap algú?
La independència? Ho han preguntat a en Duran, o a en Recoder o a en Sanchez Llibre??
Prou de prendre el pèl a la gent.
Laporta, Muriel Casals, López Tena, Barrera, Cardús, Carretero,Pep Riera, Victor Tarradellas, Renyer, Canela, els del Matí... QUÈ COLLONS ESPEREU PER BASTIR UNA CANDIDATURA UNITÀRIA????
Tota la resta és més del mateix. Pactisme, mediocritat, cadira, misèria; Espanya per molts anys.

+
0

-
0
vot útilEnric D., 13/07/2010 a les 12:18
Però CiU què vol, exactament? Ho sap algú?
La independència? Ho han preguntat a en Duran, o a en Recoder o a en Sanchez Llibre??
Prou de prendre el pèl a la gent.
Laporta, Muriel Casals, López Tena, Barrera, Cardús, Carretero,Pep Riera, Victor Tarradellas, Renyer, Canela, els del Matí... QUÈ COLLONS ESPEREU PER BASTIR UNA CANDIDATURA UNITÀRIA????
Tota la resta és més del mateix. Pactisme, mediocritat, cadira, misèria; Espanya per molts anys.

+
0

-
0
OrtegaAliBay, 13/07/2010 a les 11:50
L'Ortega aquest no és el mateix que va fer costat el cop d'estat franquista des del primer moment, a canvi de ser després el filòsof oficial del "movimiento"? Coi, doncs no el treguis més a passejar que put.

+
0

-
0
InsistoAnònim, 13/07/2010 a les 10:43
"...nunca he tenido claro si el independentismo lleva a la frustración o es más bien al revés:la frustración y el fracaso vital llevan al ciudadano al independentismo y así poder culpar a algún ente exterior de sus propias insuficiencias personales.
El impulso tribal primitivo es el bálsamo ilusorio que consuela con la posibilidad de un posible mundo feliz en el que brotan por doquier manantiales de felicidad y desaparecen los fracasos personales...
¡que bien conocen este sentimiento algunos políticos!!..."
(Ortega y Gasset)

+
0

-
0
Al tanto amb si sumen.Margalida, 13/07/2010 a les 10:41
Cal ser conscients de que si sumen, tornaran a fer un altre tripartit i continuarem amb en Montilla. Ara toca fer net de tripartit. També cal ser molt consciets de que molts de commentaris abrandadissims de supossats independentistes que babeixen contra CiU son becàris a sou dels partits que conformen el tripartit que saben que els ùnics que els poden fer fora son els de CiU.

+
0

-
0
ja esta fetAnònim, 13/07/2010 a les 10:22
si el dissabte eren 1,5 milions mes els que no van poder anar,a les properes eleccions serem uns 3 mil.lions de votants independentistes,per tant tot esta fet....jajjajajjjajajaajajajajajajjajaajajajajajajaj

+
0

-
0
Perdent el tren...Josep Vallès Occidental, 13/07/2010 a les 10:14
Acabo de sentir en mas a rac1 i després d' un bon inici a tornat al mateix de sempre : ambigüitats, fugir d' estudi i no parlar clar . Un polític ha de LIDERAR i DIR al poble on ens vol portar, no pas dir que escoltarà les majories per a decidir si vol o no la independència. fa pena i perd el tren de l' història per a liderar Catalunya com a nou estat europeu.

+
0

-
0
Muriel Casals Presidenta!Anònim, 13/07/2010 a les 10:09
Muriel Casals Presidenta!
Ni els polítics actuals, ni els Carreteros-Laportas ens portaran a la independència. Els primers per què no s'ho creuen, i els segons per que patiran una guerra mediàtica que dividirà la societat.
Necessitem un perfil com la Muriel Casals, que es posi al capdavant de tot un projecte, de tot un gran bloc de forces i sensibilitats diferents, de tots aquells que vam ser dissabte i molts més que no van poder.
Un perfil com ella seria INDESTRUCTIBLE per part del PP, i sumaria milers de simpatitzants de forma absolutament transversal.
Només amb la Muriel al capdavant aconseguirem els 68 diputats.

+
0

-
0
Tots al mateix sac, ja ni ha prou!Anònim, 13/07/2010 a les 10:01
Aquest personatge serà víctima de la seva pròpia ambiguetat. Intentar quedar bé amb tothom és un mal negoci, pel que ho intenta i pels que és queixen. Al final tota aquesta colla de polítics, (Massos, Montilles, Pigcercosos i comunistoides varis) seran jutjats pel convenciment mostrat en el que han cregut i en la manera de portar-ho a terme.

+
0

-
0
Mas o Montilla?Siscu, 13/07/2010 a les 08:11
Catalunya necessita si o si un Govern fort de CiU per sortir del forat en que ens ha fotut ERC i el seu tripartit P$OEmontillista.
I llegint els comentaris fets fins aquí, queda clar que R.Cat son dignes hereus dels seus origens a ERC.

+
0

-
0
no gràciesAnònim, 13/07/2010 a les 08:03
Deixeu els d'omnium tranquils que ja en varem tenir prou amb el ridícul amb la setmana anterior de la manifestació amb la baixada de pantalons de la capçalera. Malgrat tots els potents i impressindibles personatges que hi han.

+
0

-
0
Plataforma electoral unitàriaMarcel, 13/07/2010 a les 07:49
Recollint el sentiment de la manifestació de dissabte ara toca a l'Omnium impulsar una plataforma electoral unitària amb un sol lema i un sol objectiu: independència (vegeu comentari al bloc
http://perabonspatricis.blogspot.com)

+
0

-
0
IncredulitatAnònim, 13/07/2010 a les 02:33
Mas, burgès acomodat, que ningú et creu! Que no volem collonades! Volem la independència!

+
0

-
0
A la bassa!Anònim, 13/07/2010 a les 01:54
Un altre cadàver polític. Ah no, en Mas es d'aquells que "On digo Diego...".

+
0

-
0
Mas: Go home, You are a has been !Pere (Lausanne), 13/07/2010 a les 00:30
Després d'haver llegit l'entrevista és evident que en Carretero tenia raó quan deia que la sentència del TC Espanyol "els ha agafat amb els pixats al ventre i sense saber què fer".
En Mas no és pas que haja perdut el Nord, el pobre desgraciat no té pas Nord. El més bèstia és que aquest paio i tots els altres pallassos paràsits que viuen de la política no saben encara que tenen els dies comptats i que els Catalans "ja han fet el "switch"" cap a la Independència. Ells encara parlen d'anar a Madrid units, de demanar el Concert i la resta de collonades per tal de mantenir anestesiada la població.

+
0

-
0
Tip de CovardsPere (Lausanne), 13/07/2010 a les 00:20
Catalans de l'Interior: després de més de 30 anys escoltant la mateixa collonada psuquera i pujoliana "Són Catalans tots els qui viuen i treballes a Catalunya" i l'altra collonada - aquesta inventada per l'esquerra "castellanoparlants i catalanoparlants", ara, en Mas, es despenja amb afirmacions que Catalunya és binacional. Fixeu-vos: això vol dir que tenim els COLONS Espanyols i llurs descendents - com els britànics a Irlanda del Nord - i els Catalans. Després hi podrem trobar la gent eixida de matrimonis mixtos. Potser haguera calgut afrontar la realitat fa 34 anys, l'any 1976. Ara no ens trobaríem amb els néts dels Colons Espanyols odiant Catalunya, els Catalans, la llengua Catalana i totes les tradicions i cultura. I en Mas té por que acabem a garrotades o pitjor.
En Mas és un covard com tots els de CDC i UDC. A ERC hi ha la mateixa fusta.
Catalunya no és binacional com el Tibet no ho és pas malgrat que hi ha més colons xinesos que tibetans.
L'Artur Mas em produeix la mateixa repugnància que Pétain, Laval, Bousquet i tota la purriassa de renegats que col.laboraren amb els Alemanys.
L'Artur Mas i la seua tropa mantenen els Catalans enganyats. Els fan creure que encara ens en podem sortir, de l'atzucac. En Mas i la resta treballen per a Espanya malgrat el que diguin.

+
0

-
0
Xevi comentari de les 23:41Rcat en combat, 13/07/2010 a les 00:13
Mira xevi, el teu nerviossisme es de malalta. Els Rcats no som equidistants, però davant de fer pixar sang al Mas ho farem, però els altres a purgar a Can Brians, xato/a sostenible.

+
0

-
0
Un rumb cap a on?Xevi, 12/07/2010 a les 23:41
Continuen les paraules buides de contingut, rumb per anar on, per aconseguir què?. Sinlenci. Mirades perdudes. Lamento dir-li Sr. Mas que ja no enganya a ningú.
Algú dintre de CiU no pot trobar un candidat amb més carisma, per l'amor de Déu!!!!!!! Conec molta gent que simplement no voten CiU perquè aquest personatge n'és el candidat, campió mundial de baixa de pantalons a la moncloa i etern perdedor...... Quin rumb pot agafar algú que ha dit que no vol l'independència, que no som madurs, que no podem.... això és un lider. Mare de Déu senyor !!!!!

+
0

-
0
ja no ens ho creiemAnònim, 12/07/2010 a les 23:14
com es nota que venen eleccions... pero sempre fan el mateix, ja fa 30 anys... com diu en S.garcia a www.opinionsdigitals.cat

+
0

-
0
ja no ens ho creiemAnònim, 12/07/2010 a les 23:14
com es nota que venen eleccions... pero sempre fan el mateix, ja fa 30 anys... com diu en S.garcia a www.opinionsdigitals.cat

+
0

-
0
CDC independència araAnònim, 12/07/2010 a les 22:30
Necessitem 68 escons per proclamar la independència de Catalunya. CDC independentista com l'SNP escocès o el Partit Quebequès. Majoria independentista ara. El poble s'ha aixecat.

+
0

-
0
LAPORTA PRESIDENT.Judas Priest, 12/07/2010 a les 22:20
Aquesta victòria de la "roja" el que ha aconseguit és multiplicar per 10 el sentiment independentista a Catalunya. El resultat de Joan Laporta pot ser espectacular.

+
0

-
0
IdènticsAnònim, 12/07/2010 a les 21:56
En Zapatero i en Mas són idèntics, pareixen bessons.
Tots dos estan cremats.
En Mas se ha de retirar.

+
0

-
0
BOTIFLERS!Anònim, 12/07/2010 a les 21:47
CIU=BOTIFLERS - ERC=BOTIFLERS, REAGRUPAMENT AL PARLAMENT!!*!!

+
0

-
0
NOMÉS HI HÀ UN CAMÍ A CATALUNYA : LA INDEPENDÈNCIAeuro, 12/07/2010 a les 21:47
Gràcies ERC, gràcies Puigcercós, sou els únics qué parleu d'independència.
Qué s'han cregut els politics i els partits de Catalunya i de ecspaña que desprecíen al poble de Catalunya ???
Qué s'han cregut els politics i els partits de Catalunya i de ecspaña qué es creuen tot poderossos per passar per sobre del poble, quan crida que se l'escolti ???
Qué s'han cregut els politics i els partits de Catalunya i de ecspaña per tergiversar la paràula del poble ???
Qué s'han cregut els politics i els partits de Catalunya i de ecspaña per dir que els que volem la independència, som una minoría ???
Quí s'han cregut qué son, per impedir al poble català, qué parli en un referèndum ???
Ningú en el món mundial pot impedir que el poble, democràticament expresi el que pensa i el qué vol.
Els politics estan al servei del poble, no a l'inrevés.
POBLE: Hem de fotre fora a tots el politics que no ens deixin parlar, o qué quan el poble parla, no l'escoltin i tergiverssin les nostres paràules.
POBLE: Hem de fotre a fora a tots els politics botiflers, venuts i col.laboracionistes amb españa d'una puta vegada.
VIA FORA CATALANS.
SI NO ENS ESCOLTEN, ANIREM AL PARLAMENT I A LA GENERALITAT I ELS FOTREM A FORA, A L'ÀGORA PER AVERGONYIR-LOS PUBLICAMENT.
10 JULIOL 2010 EL PRINCIPI DE LA FÍ DE LA DECADÈNCIA DE CATALUNYA. EL POBLE HA PARLAT.

+
0

-
0
No oblidem...Anònim, 12/07/2010 a les 21:26
... que vas ser tu el traidor que va trencar la unitat catalana a madrid quan vas negociar l'estatut pel teu compte
no ho oblidarem!

+
0

-
0
A Anònim, 12/07/2010 a les 18:40John Wayne contra los indios, 12/07/2010 a les 21:18
Gracias por esa frase de Ortega y Gasset que no conocía de él. Tu aportación es de las poquísimas cosas inteligentes que, entre tanto rebuzno fóbico, se leen estos días en este sumidero de cejijuntos mussolinianos. Da gusto encontrar algo así, la verdad. Aire fresco y constatación de que hay vida inteligente en Nación Digital. Poquísima, pero la hay.

+
0

-
0
Incoherencia i manca de lideratgeToni2010, 12/07/2010 a les 21:07
Aixo es el que al benvolgut senyor Mas perd. No es un lider. Una de les caracteristiques del lider es la seva coherencia. Defenso el que penso. El benvolgut senyor Mas pensa una cosa i en fa una altra. Jo no puc refiar-me d'una persona que actua d'aquesta manera. No permeto que em representi i l'envio tant lluny com puc.

+
0

-
0
Això que diu en Mas ho diuen ara els del PSOE a Catalunya.Vicenç Ramoneda i Ullar, 12/07/2010 a les 21:05
Això que diu en Mas ho diuen ara els del PSOE a Catalunya. Curiós si mes no!
(Ernest Maragall s'acosta a l'independentisme www.cronica.cat/noticia/Ernest_Maragall_sacosta_a_lindependentisme)
(El socialista Ferran Mascarell aposta per la independència www.cronica.cat/noticia/El_socialista_Ferran_Mascarell_aposta_per_la_independencia)
Els politiquets que patim al Parlament no se'n assabenten de rés!
Els uns perquè no volen i els altres no volen saber-ne rés! De covard qui ho és més?
Ho hem de tenir molt clar!!*!!
Hi ha dos tipus de partits polítics a Catalunya.
A) Els espanyolistes, que encara voldran un estatutet, refer pactes o diàlegs, sobiranistes o federalistes i que tot segueixi com fins ara.
B) Els que vulguin la Llibertat i ser Estat!
(cal passar ratlla a una de les dues opcions a les properes eleccions)
Go for it, Catalonia!
Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!

+
0

-
0
ReagrupamentJoan B., 12/07/2010 a les 21:01
Associeu-vos a Reagrupament o voteu-lo en les properes eleccions. És l'única aposta clara per la independència sense complex. Reagrupament ha d'entrar al parlament sigui com sigui, llavors farem força i els farem pixar sang. No us cregueu els discursos sobiranistes de CiU ni ERC, ja n'estem tips de mentides, no cal perdre més el temps. Doneu 1 sola oportunitat a Reagrupament i no us fallarem. Després, quan faci anys que tenim un estat propi no us penedireu de la vostra decisió. Ens cal, podem, necessitem 1 Estat Propi. Seriem la 4ª potencia d'europa. 60.000 milions d'euros ens roba l'estat espanyol cada dia; i ara ens diuen que la nostra llengua no és oficial. CiU va tenir majoria absoluta anys i panys i no va proclamar la independència i l'hauriem guanyat segur. Amb ERC: 2 tripartits espanyolistes. Avui, CiU+ERC tenen majoria al parlament, i no proclamen la independència. Obriu els ulls i voteu Reagrupament, no us cregueu CiU ni ERC fins que passin les eleccions, sabeu que tinc raó. Som-hi nois/ noies de Catalunya

+
0

-
0
Botifler núm. 1Anònim, 12/07/2010 a les 20:57
Artur, com es nota que ja estem en campanya, i efectivament com tots ens temíem cadascú per la seva banda...
Com pots tenir la barra de dir que no acceptaries un govern de concentració nacional?? QUE ETS SORD, ARTUR?? Dissabte et vaig veure, i em sembla que HO VAM DEIXAR BEN CLAR!
Ai, punyeteros, que només governareu pels 4 burguessos a qui representeu...
Si no feu aliança amb ERC o RCat, US ANIREM A TREURE DEL PARLAMENT, HI ANIREM TOTS!! TREMOLEU QUE AIXÒ VA DE DEBÒ!!!

+
0

-
0
Transatlàntic CiURuth, 12/07/2010 a les 20:43
El transatlàntic que no pot canviar de rumb no és Catalunya. Em sembla que és CiU. Que consti que em sap molt greu perquè jo vull que guanyi CiU a les properes eleccions. La independència de Catalunya al programa electoral, però no són prou de confiança si no van en coalició amb d'altre actors polítics.

+
0

-
0
Ves per onAntoniet, 12/07/2010 a les 20:41
Ara canvia el rumb? I això? se li ha aparegut la mare de Déu de Lourdes? A bona hora. Ja has fet tard, noi.

+
0

-
0
Pasat i futurJoan Lluis, 12/07/2010 a les 20:03
Montilla, Mas, Puigcercós, Saura= Fracas estrepitós de la política a Catalunya.
Carretero, Laporta, Lopez Tena= Futur polític per Catalunya.

+
0

-
0
Que ha fet CiU a Moià?Un altre moianès, 12/07/2010 a les 19:49
És evident que els moianesos alguna culpa hi tenim en tot això perquè cada quatre anys, amb el nas tapat per la pudor que feia, molts moianesos han anant votant el personatge convergent que "disfrutem" en aquests moments encara com a alcalde (fa 27 anys) i que ens ha arruïnat el poble fins el límit de ser el més endeutat per càpita dels més de 8.000 ajuntaments de tot l'estat.
I això ho sap sobradament el que diu que ara vol fer un cop de timó. Tant ell com el padrí Pujol i el viatjant dels seus negocis (Puig)si llegien els diaris (cosa que se suposa) n'estaven totalment al corrent i no movien ni un dit a favor dels moianesos.

+
0

-
0
Un Moianès fart del CiUAnònim, 12/07/2010 a les 19:40
Tú apostes per canviar el rumb, doncs jo et dic que no en saps i ets incapaç de fer-ho.
Si servisis per aixó, Moià faria molt temps que no tindriem un deute tant elevat, a on ens heu futut tots els de CiU amb el benaplàcit i sabent-ho.
Per tant calladets esteu millor i no diguis begenades que els Moianesos ja veiem a on ens heu portat...
I naturalment si MOIÀ ESTEM EN SUSPENCIÓ DE PAGAMENTS I RUINA TOTAL; ELS IMPOSTOS QUE ENS HEU FUTUT, NO SABEM ON HAN ANAT A PARAR nostres euros (???) qué ens podeu dir ??? com el tema del palau ??? Calladets

+
0

-
0
per ferran2Anònim, 12/07/2010 a les 19:34
Jo estava a la Diagonal i la gent, en el moment algid sobre les 18 hores, arribava fins a la plaça Francesc Macià.
L'empresa Lynce que és el focus de la trola, va agafar una foto de pg de gracia i van calcular l'espai pasant olimpicaent dels altres carrers. Però lo més sonat és que la foto de refència era de les 20:30, no de les 18 que era hora d'inici.

+
0

-
0
I quin és aquest canvi de rumb ?????????? prou mentides,prou ambiguitats Anònim, 12/07/2010 a les 19:24
No et crec,votaré Laporta i Carretero

+
0

-
0
Fart dels españolsrogerc, 12/07/2010 a les 19:19
Prou mitges tintes: INDEPENDÈNCIA, ARA!!!

+
0

-
0
mirim els llavis!Anònim, 12/07/2010 a les 18:59
a veeeeure Sr mas, fixi s'hi bé i repeteixi amb mi, poc a poquet: INNN.... DEEEE.... PEEEEEN..... DEEEN... CIAAAAA!!!
Ho veu com no era tan difícil! hasta vosté pot dir-ho!
Au, vagi entrenant, i a veure si ho diu ben alt, que ho sentim tots!!

+
0

-
0
Canvi de rumb?JMC, 12/07/2010 a les 18:50
Això mateix, tornem a negociar a Madrid: Que ens tornin els cales , l’aeroport, el port, les seleccions esportives…. Desprès del gran èxit del projecte “Pluja fina” de’n Carallot ara el projecte “Supliquem a l’amo eternament” del Artur.
Les properes eleccions tothom ha de votar opcions independentistes noves. Especialment liderades per polítics no professionals: Carretero i Laporta (junts o separats).

+
0

-
0
Una cita interesanteAnònim, 12/07/2010 a les 18:40
"...nunca he tenido claro si el independentismo lleva a la frustración o es más bien al revés:la frustración y el fracaso vital llevan al ciudadano al independentismo y así poder culpar a algún ente exterior de sus propias insuficiencias personales.
El impulso tribal primitivo es el bálsamo ilusorio que consuela con la posibilidad de un posible mundo feliz en el que brotan por doquier manantiales de felicidad y desaparecen los fracasos personales...
¡que bien conocen este sentimiento algunos políticos!!..."
(Ortega y Gasset)

+
0

-
0
Ferran 2AliBay, 12/07/2010 a les 18:38
Per no parlar que de la plaça del llapis no es podia sortir de cap de les maneres entre las 17 i les 20 hores. Jo hi vaig ser a peu dret i t'asseguro que allà no hi cabia ni una agulla, la gent que s'enfilava sobre un altre o al monòlit deien que no es veia el final de la Diagonal ni en un sentit ni en l'altre, quan vam començar a bellugar-nos va ser quan després vaig saber que de fet s'havia donat per finalitzada la manifestació, tot el recorregut fins a Tetuan era una aglomeració contínua, els carrers laterals (Rambla Catalunya i Pau Claris) deien que anaven plens també de gent que s'escapava del Passeig de Gràcia... No sé com tenen els collons de parlar de 56.000 persones i comptar només quatre travessies.

+
0

-
0
Gat escaldatAliBay, 12/07/2010 a les 18:33
Evidentment, hi ha la possibilitat que RCat acabi fent com ERC o CiU. Ara, el que no és una possibilitat sinó una realitat és que CiU farà de CiU i ERC farà d'ERC, és a dir, que repetiran el que ens han fet durant 23 i 7 anys, respectivament. Per tant, abans que un que sé segur que em donarà pel cul, prefereixo provar a veure si un altre, que diu que em tractarà bé, em diu la veritat.
Però si t'agrada, vota CiU, vota.

+
0

-
0
pel MENTIDER de les 17,11ferran2, 12/07/2010 a les 18:26
Puc donar fe de haver vist entre les 18 i 19 hores la diagonal plena fins l'hotel Covadonga, la rambla Catalunya plena, balmes ple i també ple el passeig de gracia. Tot això al mateix temps que la radio deia que el final de manifestació a tetuan ja estava ple. Quan jo vaig arribar a tetuan a les 22 hores seguia estan plena.
Aquest individu anònim de les 17,11 és un simple mentider, potser simpatitzant de les cavernes que també menteixen i ens insulten.

+
0

-
0
Deixem-nos de marines!!!ramonsp, 12/07/2010 a les 18:23
Senyor Mas, té tots els meus respectes i m'ensumo que en el fons vol el mateix que jo. Però ara ja no podem anar fent més la puta i la Ramoneta. Canvi de rumb? Miri, deixem-nos de símils mariners i parlem clar. Té el propòsit de fer-nos avançar pel camí de la plena independència, sí o no? Si em diu que sí abans de les eleccions tindrà el meu vot. Si no, votaré alguna opció independentista. I tan amics...

+
0

-
0
Els reagrupats no convegeixen.gat escaldat, 12/07/2010 a les 18:20
Va quedant clar que qui vulgui un govern sòlid i que ens defensi, fins on calgui, no hi de votar Reagrupament, que farà com ERC.

+
0

-
0
Mas o Montilla?Lluc, 12/07/2010 a les 18:13
La ùnica sortida al tripartit és CiU.

+
0

-
0
Hem dit que Prou..!!Jordi Becene, 12/07/2010 a les 18:11
Es molt clar já,aquestes alçades de la pelicula que a Catlunya tenim una bicefalia de pensaments. Els que encare estan amb España i d´altres que ja hem dit PROU.!!PROU..!!
Els que hem dit PPROU buscarem les alternativas mès idoneas amb partits que representin aquesta opció i que vulguin i ens "demostrin"..!! que o saben i o volen fer,de veritat,convençuts,volem ´já el canví,aixó d´españa es mès
mort que els morts del cementiri,aviam si anem per feina i "ens posem les pilas!Volem "marxar" d´españa,no i fem res,no ens volen,i nosaltres tampoc,aviam si aquí a casa nostre(Catalunya,tenim politics amb prou capacitat per "tirar el carro endevant" m´agradaria pensar que sera aixi,o vull veura..!!

+
0

-
0
Sí però noAliBay, 12/07/2010 a les 18:10
Al final diu que ell, personalment, votaria que "sí" a la independència però aleshores no s'entén que parli de "una transició política a Catalunya cap al dret a decidir" o de "canviar el rumb". Per què no diu directament que convocarà un referèndum o que vol impulsar Catalunya cap a la independència? Coi, és que amb tanta metàfora i tant ara-no-toca, al final ens perdem, xato!

+
0

-
0
Sr. Mas i Cia.anton, 12/07/2010 a les 18:09
Sr. Mas voste i tots els que creuen amb les seves idees perque no marxan cap a espanya? vostes no son catalans, nomes per treurens els diners i portarlos alla aon vostes i tenen amics, etc. pero per catalunya No fan, no han fet ni faran res, nomes possar-hi pals a les rodes. Siu us plau marxeu i no torneu mai, aixo tambe va per els altres que ens volen fer combregar amb rodes de moli, quina pena en feu.

+
0

-
0
Confiança amb CiUArcadi Solá, 12/07/2010 a les 18:07
No cal ser gaire llest per entendre lo que vol dir el Sr. Mas. Es de sobras conagut la seva manera de pensar soberanista ,i que ha de ser prudent fins assolir la meta de la presidencia a la Generalitat. Tampoc fora bó llançar-se avui a la aventura sense una base solida que tots els catalans li tenim que donar per fer-lo fort i aconseguir l´independencia. Es el lider més solvent i tot lo altre serian quimeras politicas sense futur. Fem costat al millor lider per el nostre bé. La rencunia i el derrotisme es mala consellera.

+
1

-
0
Més vistaSMB, 12/07/2010 a les 18:02
Jo no ho veig com molts dels que escriuen. Noto un canvi de fons en l'exposició del Mas. Crec que fem valoracions que hagueren estat plenament encertades abans del 10-J. Ara tinc la sensació que tots plegats, evidentment començant pel Mas, hem de ser més vius i, evidentment, més decidits. Dit a la catalana: més putes que bonics. Jo sento parlar al Puigcercós i m'agrada sentir que és tan independentista i que ara hem de fer no sé què, i bla, bla i bla... Però, immediatament, penso en els últims 7 anys i em cauen els collons a terra. I, encara més, quan veig que tenen unes ganes immenses per arribar a cobrar la paga de Nadal i, aleshores, el senyor Puigcercós encara serà més independentista: no en tinc cap dubte (no oblidem que és ERC qui té la clau per començar ara el camí cap a la Independència, enlloc del desembre). En resum, potser que hi ajudéssim tots, a donar aquest fotut pas endavant, especialment als que porten més càrrega. No sóc de cap partit, però a la mani em vaig fixar en els grups organitzats, i alhora de cridar "independència" no sabia discernir entre els de les CUP, ERC i CiU... sí CiU! Per tant, no ho fotem tot de panxa enlaire, perquè sense els militants i votans CUP, ERC i Reagrupament-Laporta i, sobretot, CiU, no anirem enlloc.

+
0

-
0
No ens serveixAnònim, 12/07/2010 a les 17:47
En resum, l'unionista Mas es veu incapaç de liderar el camí cap a l'Estat propi.

+
0

-
0
avui ja s'hauria d'haver fet un pas endavantAnònim, 12/07/2010 a les 17:34
avui, dilluns ja hagués hagut de dimitir el govern i convocar eleccions i demà desaparèixer tots els polítics catalans de madrid.Que s'ho facin!!! però tots estimen massa la cadira.

+
0

-
0
L'esmpresa Lince és menys fiable que la UrbanaAnònim, 12/07/2010 a les 17:30
Anònim, 12/07/2010 a les 17:11
Ja tenim el llest, que no tens resaca d'ahir?...segur que disabte no hi eres. A més la fiabilitat d'una empresa amb capital espanyolista, promocionada per Intereconomia és molt dubtosa. Es com fer un reportatge sobre l'olocaust jueu encarregant-lo a l'alemanya Nazi.

+
0

-
0
Votar independència.Anònim, 12/07/2010 a les 17:23
Potser si que ell votaría si en un referèndum, de fet en coneixo molts que ho farien i alguns són castellans. Però una cosa és votar i l'altre és mobilitzarse per fer-ho realitat i d'aquets n'hi ha menys, i en Mas no és un d'ells. Está lligat a Ciu, al partit. Per això, com que jo tincs pressa, votaré per propiciar que el Parlament peti en dos blocs.

+
0

-
0
Res de 1,5Anònim, 12/07/2010 a les 17:11
Res d'1 milió i mig, com s'ha demostrat la xifra d'assistents no va arribar ni als 100.000, tot i l'empenta mediàtica, institucional i l'esforç econòmic i logístic. Una empresa ha demostrat que fent càlculs en un espai tan reduït, per haver 1,5 milió hauria d'haver 10 persones per metre quadrat !!!! impensable.

+
0

-
0
per marejant la perdiuAnònim, 12/07/2010 a les 17:10
Tens tota la raó del món!!!!! Totalment d'acord. Si el dia que es va coneixer la sentència al discurs haguès estat amb tots els partits catalanistes junts i s'haguès proclamat la independència. Ara seriem al parlament europeu debatin els acords!!!

+
0

-
0
per marejant la perdiuAnònim, 12/07/2010 a les 17:10
Tens tota la raó del món!!!!! Totalment d'acord. Si el dia que es va coneixer la sentència al discurs haguès estat amb tots els partits catalanistes junts i s'haguès proclamat la independència. Ara seriem al parlament europeu debatin els acords!!!

+
0

-
0
Marejant la perdiu (com sempre)Observador, 12/07/2010 a les 17:06
L'ambigüitat calculada de CiU no ens porta enlloc. El canvi de rumb tampoc no aclareix res.
Ara estem fem balanç dels darrers trenta anys en els quals Espanya ens ha pres el pèl. Després de vint-i-tres de regionalisme pujolista resignat i set anys de procés estatutari frustrat no cal esperar res més d'Espanya.
O millor dit, sí, els podem donar una darrere oportunitat (als espanyols). O decideixen reformar la Constitució i tot allò més consagrat que tenen i pactar una confederació amb Catalunya en igualtat de condicions, o bé, Montilla no té altra solució que proclamar la independència unilateral de Catalunya i, a partir d'aquí, negociar pacíficament els termes de la separació.

+
0

-
0
Ho tenim molt clar!!*!!Vicenç Ramoneda i Ullar, 12/07/2010 a les 17:04
Ho tenim molt clar!!*!!
Hi ha dos tipus de partits polítics a Catalunya.
A) Els espanyolistes, que encara voldran un estatutet, refer pactes o diàlegs, sobiranistes o federalistes i que tot segueixi com fins ara.
B) Els que vulguin la Llibertat i ser Estat!
(cal passar ratlla a una de les dues opcions a les properes eleccions)
Go for it, Catalonia!
Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!

+
0

-
0
Si vols entrar a la història, sigues valentPepet, 12/07/2010 a les 16:59
Mas, encara no t'has adonat de que, si vols, pots ser el primer president de la Catalunya independent? Només depèn de tú.

+
0

-
0
Pel Guillem MSara, 12/07/2010 a les 16:48
Com et pots deixar enganyar d'aquesta manera. És que no n'has tingut prou de les mentides de CIU. Et recordo que:
- Vam fer Josè Maria Aznar president del govern espanyol.
- Van pactar un estatut amb el Zapatero a l'esquena dels altre partits, quan ells parlaven d'unitat, i el van pactar a la baixa.
- Van governar 23 anys i no van ser capaços de fer un referèndum.
- etc.......
- etc.......
Em sembla Guillem que t'han aixecat la camisa. I aquest és el gran problema del nostra país. Surt el Mas diu quatre coses maques i tot el ilusos a seguir-lo. Espero Guillem que d'aquí quatre anys, i després de tornar a fer el ridicul reflexionis una mica.

+
0

-
0
DEMAN CyU CONVOCARÀ ESTATS GENERALS AB LO PPSOE, ESgUERRA & ECOLOxISTESAnònim, 12/07/2010 a les 16:45
GRAND SENTIT D'ESTAT QUE LO D'ESPERAR ... LAS ELECCIONS!

+
0

-
0
Felicitats!Guillem M., 12/07/2010 a les 16:37
Estic content d'aquesta afirmació. Jo també vull una Catalunya sobirana. Només teixint complicitats a Catalunya, a Europa i a la resta del món, aconseguirem la llibertat del nostre país. Els països que han assolit la independència així ho han fet. Cal que valorem allò que ens uneix i lluitem conjuntament en aquelles coses en què coincidim. Cal fer un país més ric, pròsper, culte i sobirà. Cal que tots hi treballem plegats! Prou enfrontaments fratricides. Felicitats, futur president de Catalunya!

+
0

-
0
Cap vot als partits regionalistes.Cal votar partits sobiranistesGlòria Redondo, 12/07/2010 a les 16:22
Carretero !

+
0

-
0
Puta transicióAnònim, 12/07/2010 a les 16:19
Per culpa de la transició estem com estem, i encara estan els de la transición tallant el bacallà, els Guerra i els Fraga. N'estem tips de la puta transició i ens proposeu una altra!!
Cal una declaració d'INDEPENDÈNCIA del parlament!

+
0

-
0
Doncs convoca un REFERENDUMAnònim, 12/07/2010 a les 16:19
Mas = Montila = Saura = Camacho = Puigercos = politics venuts

+
0

-
0
Com sempreAnònim, 12/07/2010 a les 16:13
Esclar que ho cambiarà, amb el seu estil anan a Madrid de nit aveure aqui pot vendre per veure el que li donen

+
0

-
0
JAJAJAJAJAA!!!!!Anònim, 12/07/2010 a les 16:10
SI TANT VOL CANVIAR EL RUMB, EXTENGUI LA MÀ AL SR.LAPORTA I DECLARIN JA L'ESTAT PROPI!!!!! Convergència=oportunistes ; Unió=ultradreta feixista ; Psc = venuts als espanyols ; Erc = perduts ; ICV = pobrets..... La gent no està en contra de l'estut esta encontra de la pessima resposta que han donat els polítics!!!!!

+
0

-
0
EstafadorAnònim, 12/07/2010 a les 16:06
Sr.Mas: Vostè vol que Catalunya sigui un Estat Propi si o no???????????????????????????????????????????????????????????? Ja estem fard d'aquesta colla de polítics que només miren per la poltrona. Si vol ajudar el país busqui un bon acord amb el màxim de estament polítics, social, cultutals, etc i començi a treballa per l'Independència de Catalunya!!!!!!

+
0

-
0
Només confio en Jan Lpaorta,Joan Carretero i Democràcia Catalana - Reagrupament.Ells s'han partit la cara en els pitjors moments, vostè sr Mas només és un oportunistaAnònim, 12/07/2010 a les 16:03
Després de veure 1,5 milions demanant la independència canvia el rumb, a mi no m'enganyarà

+
0

-
0
si home si!!Anònim, 12/07/2010 a les 16:03
Això no s'ho creu n'hi ell !!!!!!!!!!! El senyor Mas ja començar a fer el què fa sempre CIu quan s'acosten eleccions. Llavors quan manen es caguen a les calçes i es posen sota les ordre del grup Godó, de Repsol, etc... A la última entrevista que li van fer a la televisió pública catalana ja ho va deixar ben clar. Ell crec que ara no és el moment per la Independència. Com sempre CIU enganyant!!!!!!