Redacció Barcelona | Actualitzat el 05/07/2010 a les 15:57h

Només senyera, senyera i senyera

El PSC només contempla que la manifestació estigui encapçalada per la bandera catalana.

Miquel Iceta en la roda de premsa d'aquest dilluns al migdia. Foto: Xavier Alsinet

Pels socialistes, no hi ha opció. El viceprimer secretari i portaveu del PSC, Miquel Iceta, ha assegurat aquest dilluns que els socialistes catalans només contemplen l'escenari que la senyera, i el president de la Generalitat, José Montilla, encapçalin la manifestació prevista per aquest dissabte i que organitza Òmnium Cultural.

"No m'imagino una manifestació unitària a Catalunya en què la senyera no vagi al capdavant", ha afirmat, "dono per fet que el PSC hi serà i la senyera també". Iceta ha avisat que, si no és així, "llavors sí que estaríem en un problema, no pel PSC, sinó pel país". Els socialistes catalans creu que el fet que la senyera i les institucions encapçalin la manifestació és garantia perquè sigui "massiva i unitària".

El dirigent socialista ha recordat que els símbols nacionals, i la senyera és el símbol "per excel·lència", han estat qüestionats pel Constitucional i que cal mostrar-la "orgullosos". "Si fem una manifestació per rebutjar la sentència, el primer que hem de fer és exhibir els nostres símbols nacionals", ha dit. Iceta ha volgut mostrar "ple respecte" cap a tothom, però s'ha preguntat si s'està parlant "de la manifestació d'Òmnium o de Catalunya".

Navega per les etiquetes

sentència estatutpsc

COMENTARIS

+0
-0
Si els socialistes no hi estan d'acord en que Catalunya esdevingui un estat, doncs que no vinguin.
Vicenç Ramoneda i Ullar, 06/07/2010 a les 11:24
La bandera que ens uneix als catalans ara mateix és l'estel.lada, símbol de lluita per la llibertat! Aquesta és la bandera que hauria d'encapçalar la mani.

Si els socialistes no hi estan d'acord en que Catalunya esdevingui un estat, doncs que no vinguin. Ells són els que han intentat desunir-nos, com sempre!

Els catalans no ens manifestarem contra cap sentència ja que ens importa molt poc la sentència, com també ens importa molt poc l'estatutet i els que no volen la llibertat de Catalunya! Els catalans ens manifestarem per reclamar la independència i ser Estat!


Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!
+0
-0
NO ALS POLITICS A LA MANIFESTACIÓ
Llibertat, 06/07/2010 a les 10:18
El que volen els socialistos és destrossar la manifestació, que acabi com un guirigall i que els que creiem de debó amb la llibertat de Catalunya plegem i en quedem a casa.
No els hi hem de permetre, si Òmnium cedeix, serà un fracas de la societat. És l'hora de la ciutadania, els politics si volen anar que hi vagin però en segona linia que no emprenyin. Som una nació Tenin dret a decidir!!
+0
-0
Per què?
AliBay, 06/07/2010 a les 09:47
Algú em pot dir per què els socialistes volen anar a la mani? No estan d'acord amb el lema, no estan d'acord amb la pancarta, no estan d'acord amb queixar-se gaire, no estan d'acord amb que el TC hagi retallat gaire l'Estatut, no estan d'acord amb la independència. Aleshores, què hi fotran allà?
+0
-0
Goebles sociata
salva, 05/07/2010 a les 23:24
Iceta al teu feixisme fa plorar. Si vols i pots montat una mani, pero no ens toquis al que no sona, entesus.
+0
-0
Goebles sociata
salva, 05/07/2010 a les 23:23
Iceta al teu feixisme fa plorar. Si vols i pots montat una mani, pero no ens toquis al que no sona, entesus.
+0
-0
Acateu, Srs. del PSC. !!
Carles Viñals Casado, 05/07/2010 a les 22:23
Acateu la voluntat del poble que dieu representar; és un acatament molt més digne que el que heu atorgat al TC. Aquest acte ha estat convocat pel poble català; no per vosaltres, colla de botiflers, que no l'hauríeu convocat per iniciativa pròpia mai de la vida. Si no us agrada, quedeu-vos a casa. És el millor per a tots. Ah! i aprofiteu el temps que us queda, que és ben poc.
+0
-0
observació
Anònim, 05/07/2010 a les 22:19
Aquesta notícia està al costat de la de L'Agudana
+0
-0
patètics
Anònim, 05/07/2010 a les 21:57
Aquests sociates són senzillament PATÈTICS.....!
+0
-0
Els últims.
Cesc., 05/07/2010 a les 20:52
La Secta sociata és l' última a apuntar-se a la manifestació i pretenen posar-hi la música que els sembla.
Que facin la seva i a veure qui els hi va.
+0
-0
L'estel·lada al cap davant, sempre!
Vicenç Ramoneda i Ullar, 05/07/2010 a les 20:45
La bandera que ens uneix als catalans es l'estel·lada, símbol de lluita per la llibertat!

Els catalans no ens manifestarem contra cap sentència ja que ens importa molt poc la sentència, com també ens importa molt poc l'estatutet i els que no volen la llibertat de Catalunya!

Els catalans ens manifestarem per demanar la independència!


Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!
+0
-0
Ni pensament!!
Anònim, 05/07/2010 a les 19:53
Escriviu a oc -arroba- omnium.cat per deixar ben clar què és el que vol el poble!
+0
-0
Senyeres
Anònim, 05/07/2010 a les 19:51
Si és per això dels símbols nacionals, no et preocupis iceta que ja en veuràs de senyeres. Segurament no podràs ni comptar-les!
Com no podràs comptar la quantitat d'estels blancs i vermells que acompanyaran les senyeres.
Ja veuràs com no us defraudarem, iceta... ja ho veuràs!!
+0
-0
Iceta guapa posa't més rimel
Anònim, 05/07/2010 a les 19:28
no portis pastilles de sabó
+0
-0
Vamos Iceta, no sea tan cenizo. A ver si nos rejuvenecemos un poquitín. Levántese de la poltrona y empiece a moverse. Hay que hacer un poco más ejercicio para rebajar los michelines un dos tres... un dos tres... venga, primero nos vamos a la mani a gritar IN-DE-PEN-DEN-CIA, y luego a tirar unos cuantos huevos a la delegación del gobierno y nos ponemos acorrer con la bofia por detrás un dos tres... un dos tres...
Santiago F. jodiendo al facherío español, 05/07/2010 a les 19:11
+0
-0
Blah
Tomppa, 05/07/2010 a les 19:08
Serià millor per Catalunya si els espanyols que viuen a Catalunya quedaria a casa, en mínim els què no respecta nació catalana. Com això serà més coherent la mani. Si la gent vol quantitat davant de qualitat no ho sé ... no m'importa.
+0
-0
Els socialistes no entenen res
Anònim, 05/07/2010 a les 18:54
Només xarnegos, xarnegos i xarnegos.

Això és el que son.
+0
-0
de camarote de los hermanos marxs
Anònim, 05/07/2010 a les 18:50
menos banderas y mas trabajo y bajense los sueldos politicos que vivis de espalda a la sociedad! con la que esta cayendo y vosotros con manis en favor de un estatut que no lo pidió ningun currante.
+0
-0
REGIONALISTES!!!.
Judas Priest, 05/07/2010 a les 18:13
Aquests regionalistes del PSC es deuen estar preguntant perquè tan de merder amb això de l´estatut, ja que per ells Catalunya és una simple regió del nord-est d´Espanya. Se´ls hi nota tant que no consideren a Catalunya com una nació que ara simplement volen portar la senyera, sense cap reivindicació al darrera i ja se sap que qui calla és que tot ja li està bé.
+0
-0
Que Montilla convoqui la seva manifestació i veurem quants ciutadans van darrera Montilla
Anònim, 05/07/2010 a les 18:07
Iceta estàs acabat
+0
-0
A què juguen?
aLF, 05/07/2010 a les 18:01
Aviam, tindria sentit que la manifestació l'encapçalés la senyera si el missatge que es vulgués transmetre fos "Som catalans". Però és que no va d'això, va de que han retallat la voluntat dels catalans i el lema ha d'anar-hi en consonància amb la protesta. A cas el PSC no va fer un Estatut en què es deia que "som una nació" i a cas no reclamem que nosaltres decidim el nostre Estatut? A què juguen?
+0
-0
El seu dilema. Antes fatxa que català !
Núria, 05/07/2010 a les 17:59
Com E RC pot defensar i estar al govern amb aquesta colla de fatxes? Com pot dir que és el referent de l'independentisme? Impresentables els un i els altres. Aquesta manifestació l'ha preparada el poble i és el poble majoritariament el que està d'acord. Si no els hi agrada que no hi vagin. De totes maneres són part i causa de la manifestació. Vergonya ...
+0
-0
Algú...
Oriolopez, 05/07/2010 a les 17:40
Algú els hi hauria de preguntar en quina de les dues parts de: 'SOM UNA NACIÓ. NOSALTRES DECIDIM' no estan d'acord, però bé, una mica ja veiem que en cap de les dues, no?
+0
-0
Ni parlar-ne al PSC
Higini Rosal, 05/07/2010 a les 17:34
De cap de las maneras es pot admetre la posició dels sociatas. Si no volen anar derrera del slogan del Omnium que no hi vagin. No els necessitem . Sobran els quintacolumnistas a Catalunya.
+0
-0
Ja fa figa
Reagrupat en combat, 05/07/2010 a les 17:32
Caram si que li ha durat poc l'esperit combatent a l'iceta!!!! I mira que va declarar cridant i amb tots els altaveus amplificats, que combatria amb totes les forces l'Independentisme....Llufa ja ha fet llufa.
+0
-0
Som una nació i tenim dret a decidir.
Margalida, 05/07/2010 a les 17:31
SOM UNA NACIÓ I TENIM DRET A DECIDIR. No veig perqué cap català de llei s'ha de sentir incòmode amb aquest lema. Només pot molestar a espanyolistes de mala fé que volen enganyar a algú.
+0
-0
PSC: no sou benvinguts
Anònim, 05/07/2010 a les 17:30
El PSOE està en contra de la Nacio catalana i del nostre dret a decidir. No cal que vinguin, doncs. Ningú no els hi obliga.

El que no s'ha vist mai en la vida és pretendre que els que organitzen la manifestació canvien el sentit i la reivindicació de la mani per donar gust a uns que no hi volen anar. Però es pot saber de què collons van aquesta gent?

El 10 de juliol tots al carrer, contra el PSOE i contra Espanya. SOM UNA NACIÓ I NOSALTRES DECIDIM.
+0
-0
Que hi vagin solets
Albert Llort, 05/07/2010 a les 17:28
Son tant "sabis maquiavelics " els socialistas i tant quintacolumnistas que mereixan deixar-los ben solets a la manifestació.Del Montilla i companyia sols podem esperar falsas expectativas, com tal guardar la seva poltrona mal guanyada.
+0
-0
A l'anònim 17:17 d'aquí dalt
ramonsp, 05/07/2010 a les 17:25
Escolti, torni a la sintaxi i deixi de fer equacions, coi, que em perdo...
+0
-0
EVERYTHING IS UNDER CONTROL
Anònim, 05/07/2010 a les 17:17
____________________________________________________________

PRESENCIA A LA MANIFESTACION: TV·RES DIRÀ QUE VOLEM L'ESTATUT
____________________________________________________________

NON-PRESENCIA A LA MANIFESTACION: TV·RES DIRÀ QUE NEGUN JA NON REVENDICA RES(+)
____________________________________________________________

IMPERI HISPANO-FRANCÉS = NACIONAL BORBONISEM + NACIONAL REPUBLICANISME

NON A LA DEMOCRÀCIA OBLIGADA
NON AL GENOCIDI
NON A LA LIBERTAT PAGADA
DIGNITAT, AUTO-DETERMINACION
+0
-0
On són?
Lo Josep, 05/07/2010 a les 17:17
Recordo que a la manifestació dels 10mil a Brussel·les es cridava "On és TV3?", en aquesta haurem de cridar "On és el PSC?"?
Som una nació, ja ho hem dit a l'estatut, i per tant podem decidir, ho diu les Nacions Unides.
+0
-0
Champions del cinisme
Anònim, 05/07/2010 a les 17:09
Aquest, a part de perdre oli + articles d'estatut, ultrapassa los límits intelligibles de la bestiesa humana despòtica.
+0
-0
Va bé
Araki, 05/07/2010 a les 17:05
La cosa va bé. Els montillos ja es veuen a venir la que li pot caure a l'encarregat si finalment es presenta a la Manifestació per la Independència del dia 10. No sóc el primer que li augura una pluja de crits de dimissió, insults i una mostra de tots els fruits de la terra que ara amb el bons temps ens regalen els horts del país. L'Iceta l'únic que fa és posar excuses i demanar impossibles per a justificar la retirada final del PSOE, que es pensava que podria doblegar Òmnium i que els demòcrates li faríem de figurants en la performance d'adhesió al règim que pensaven muntar a TV3. La van cagar tant que fins i tot arribaven a dir que anirien entre la primera pancarta i l'última, és a dir, ben al mig per a rebre de totes bandes. Ara ja han pres senderi i comencen a batre's en retirada. Va bé.
+0
-0
SON UNA NACION (HISPANIOLA): HAN LO DREIT DE DECIDIR
Anònim, 05/07/2010 a les 17:05
Simbols nacionals: non saben ni d'ont venen, ni saben que ja non poden dir nacional", perquè defensan l'estatut (hispaniol) en vigor (doncs l'actual) e lo tribunal politic democratic del regne d'Hispania, una grande libre para la eternidad. Amen.
+0
-0
senyera???
Anònim, 05/07/2010 a les 16:48
Això de senyera per referir-se a la bandera catalana és impropi. La senyera és un estendard d'una corporació, d'una associació. La bandera de Catalunya és una bandera, no una senyera.
+0
-0
Patètic
Agusti Vilella, 05/07/2010 a les 16:31
Mira que n'hi ha, de personatges patètics a la política catalana, però com aquest pocs, per no dir cap.
+0
-0
banalitat
un senyor antic, 05/07/2010 a les 16:15
Ara es vol embolicar amb la senyera, fa quatre dies deia "combatre l'independentisme", hi ha un concepte que defineix molt be al sr. Iceta "la Banalitat", es banal , profundament banal, fins el patetisme, ho intenta arreglar amb disfresses, pero es un altre avortista politic, vol que la criatura que s'esta gestant, en estat avançat, i que esdiu Estat Catala, no neixi, vol un avort, i s'amaga darrera una senyera per justificarse.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: