Quico Sallés | Actualitzat el 26/03/2010 a les 19:32h

ABC: «El tripartito no quiere el castellano ni en urgencias»

Qualsevol excusa es bona per la premsa espanyola per carregar contra la llengua catalana. La capçalera ABC titula avui que "El tripartito no quiere el castellano ni en urgencias". Un títol que serveix per explicar que el Parlament va rebutjar una proposta de Ciudadanos per utilitzar el castellà en el servei d'emergències d'Interior quan actuin brigades de la resta de l'Estat.

La proposició no va tirar endavant pels vots contraris del PSC,ERC i ICV i l'abstenció de CiU. La idea només va tenir el suport de Ciudadanos i el Partit Popular.

 El motiu de la petició fou la compareixença d'un membre dels BRIF d'Aragó que es va queixar de "los bomberos catalanes transmitían mensajes en catalán". L'ABC carrega contra el rebuig de la petició i acaba la crònica amb un perillós: "Más de uno pensó qué hubiera pasado si en Horta hubieran muerto algún miembro de las BRIF y no de los bomberos catalanes".

Llegir article a l'ABC

Navega per les etiquetes

abccatalà

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: