Quico Sallés/Barcelona | Actualitzat el 21/03/2010 a les 12:02h

Emili Valdero:«Ens hem carregat les primàries»

"Sembla Alemanya dels anys 30" ironitza el capdavanter del sector crític.

Emili Valdero a l'entrada del Palau de Congressos. Foto: QS/Nació Digital

El líder del sector crític no ha marxat,malgrat els hagin convidat a fer-ho. Després de la votació de la nova Junta nacional de Reagrupament i del sistema de configuració de llistes, en la segona assemblea de Reagrupament, l'anomenat sector crític ha quedat ferit, però no mort.
En declaracions a Nació Digital , Emili Valdero, que va dimitir de la junta de l'associació sobiranista ara fa un mes, ha reconegut que ha perdut la partida, "però no el sentiment". Valdero es manté, però, en els seus tretze. "Nosaltres insistíem en el nostre discurs en la paraula primàries per elaborar les llistes del Parlament, i ara en Carretero i els seus acòlits s'ho han carregat" ha sentenciat.
"Nosaltres volíem candidats escollits pel territori a través d'unes primàries obertes, ara serà la Junta nacional qui proposarà quatre llistes provincials depurades proposades per les coordinadores territorials" ha insistit. "Sembla Alemanya dels anys 30, els nomenaments seran a dit, i a nosaltres ens diuen crítics" ha clamat irònicament Valdero. Però en cap cas, ha afirmat que marxi de Reagrupament. 

Navega per les etiquetes

reagrupament

COMENTARIS

+0
-0
Amor a l'objectiu
Reagrupat, 22/03/2010 a les 20:43
No conec el Sr. Valdero, però coneguts comuns me l'han descrit com un patriota. Mirant les coses de bona fe, entenc les dues postures. Les dues serien defensables. Ara bé, tot el que ha sortit és d'un malfer indescriptible.
No estic per politequeries. No segueixo cap líder. Me'n fot l'eina en sí, si no és per assolir l'objectiu. Primàries sí o no? Jo vull unes llistes de prestigi incontestable: tan de bo hi tinguèssim el Sr. Cardús, el M.H.P. Barrera, en Laporta, en Miquel Calçada...I m'agradaria veure-hi a en Joan Solà, i al Joel Joan, en Porta, en Sellarès i més d'un empresari punter...Tothom que tingui una presència mediàtica adquirida per mèrits propis i una solvència en la seva feina i trajectòria. Vull una llista guanyadora. Vull una llista per assolir la independència aquest any.
Sector crític, Carretero, funcionament de partit, càrrecs territorials...tot plegat me'n refot. Només una cosa: amor a l'objectiu, la Pàtria lliure.
Acabo recordant a Sant Agustí, bisbe: “En l’opinable,
llibertat; en l’essencial, unitat; i en tot, amor”.
+0
-0
Sempre igual
Anònim, 22/03/2010 a les 20:22
Aquests del sector "crític" només estan en desacord amb el tema de les candidatures i llistes, quina curiositat, oi? Res del programa, de la Constitució, de res... només qui va a les llistes. Però si no hi ha cap problema, com els va dir en Carretero, que es presentin lliurament a l'assemblea de juny. Es pensaven que entraven a un partit professional per continuar amb alts càrrecs (i sous)i s'han quedat amb un pam de nassos. Per cert, si els acòlits són més del 90% de l'associació, qui queda al marge? Ells quatre.
+0
-0
Eduard
Anònim, 22/03/2010 a les 18:04
Aquí no hi ha dues línees de pensament: Carretero i crítics. El que hi ha són dues formes de fer, fer per l'objectiu general (idependència i com més diputats millor) i fer per l'objectiu particular (un sistema on jo hi tingui cabuda al Parlament, "jo" essent Valdero, Pereira, o qui es vulgui).

El sector crític hauria de deixar de barallar-se per com es fan les llistes: es fan per guanyar i això vol dir la millor gent possible i cap de barallat al mateix paquet per garantir que no serà un guirigall com era la junta quan hi eren aquests senyors. I si això vol dir que no es fan primàries amb llistes obertes, doncs no es fan. Si ho fan malament doncs ja passarem comptes al Sr. Carretero quan es renovi la junta, que per això s'escull aquesta democràticamente. Prou de batalletes i pataletes Sr. Valdero !
+0
-0
Tonteria
op, 22/03/2010 a les 17:35
Reagrupament fa temps que va deixar de ser l'esperança blanca amb un camp enorme per a crèixerm, i ha esdevingut una organització que cerca un objectiu a qualsevol preu. I el preu és carregar-se l'ètica i la diversitat de pensament. Hom pot pensar que la finalitat, la independència, bé s'ho mereix, però qui s'en fia de gent sense escrúpols per a fer fora qui dissenteix del seu pensament únic?. Altrament, si fracassen, quin serà el recanvi si només hi ha una linea de pensament. I quin flac favor faràn a Catalunya si fracassen, cosa que després de la desconfiança generada, per molt Laporta que hi posin, passarà.
+0
-0
Discrepo però no plegueu
Anònim, 22/03/2010 a les 15:57
Discrepo del plantejament de l'Emili, però en tot cas vull que pleguin ni ell ni l'Abad. Hem de sumar, encara que hi hagi discrepàncies en el com fer-ho, i mentre siguin dins sumen.
+0
-0
Respecte per tothom !
Jordi del Masnou, 22/03/2010 a les 08:33
L'Emili Valdero té tot el meu respecte com a patriota, i crec que la frase sobre treure's la merda de sobre deixa palès una manca de respecte vers els companys que és inadmissible en una formació que pretèn aglutinar tots els patriotes farts de les enredades d'ERC, CiU, etc...

A sobre la gent diu que plegui ! Beneït sigui el sector crític. D'un com aquest (a ERC) en va nèixer Reagrupament !! I ara la 'massa' els vol silenciar.

Volem un Ragrupament amb Carretero i Valdero i tothom que ens pugui ajudar. Fins i tot el Sr. Laporta, que tan poc s'ha significat fin ara en l'independentisme, hi té lloc...
+0
-0
Reclutament fa pena
Jaumet, 22/03/2010 a les 02:41
Reclutament és tan cutre com en Carretero. Temps al temps.
+0
-0
i el demés son hósties!!!!
alfons de santes creus (alt camp), 22/03/2010 a les 00:00
CONSTITUCIÓ DE CATALUNYA
Disposició transitória primera.- Aquesta Constitució deroga, en el territori de Catalunya, la Constitució del Regne d'Espanya de 1978!!!!.
Aixó es important que aconseguim.... sigui amb llistes obertes, tancades o quadriculades... i el demés son hósties, senyor valdero
+0
-0
visca Catalunya
fènix, 21/03/2010 a les 23:07
ja veurem quina serà la següent difamació en que ens sortiran...
reagrupament ha parlat som una pinya i tots anem a una.
+0
-0
I?
Anònim, 21/03/2010 a les 17:40
Així ho hem decidit el 90%. M'importa ben poc totes aquestes petiteses, vull la independència i no tanta maniobra interessada. No cal que marix, però no cal burxar.
+0
-0
Valdero, Abad: plegueu
L Serres, 21/03/2010 a les 15:44
Valdero, Abad i companyia: plegueu ja d'una vegada! Tota la campanya d'intoxicació que heu dut a terme des del mes de gener em sembla que ha quedat clarament anorreada avui per l'aclaparador suport que han rebut en Joan Carretero i la Junta Directiva! Si, després d'aquesta segona abassegadora derrota, no us sentiu al·ludits caldrà pensar, tal com ja es va apuntar en alguna ocasió, no que sigueu enemics o traïdors, sinó directament agents de l'espanyolisme. El menyspreu que traspuen les declaracions de Valdero cap a tots els associats i els insults que ha vessat Abad contra Joan Carretero i la Junta Directiva al seu bloc demostren quina mena de persones sou. Encara no entenc perquè no marxeu. O és que potser voleu que us expulsin per crear més mala maror?

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

educaweb.cat
Vés a: Furvus 2008: bellesa feréstega

Furvus 2008: bellesa feréstega

Vinyes Domènech és un dels cellers que mes han contribuït en l'èxit de prestigi i vendes dels últims anys dels vins de la DO Montsant



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: