Quico Sallés | Actualitzat el 17/03/2010 a les 18:30h

L'empresari taurí Pedro Balañá treurà «allò que tenen els toros»

Adverteix que actuaran en conseqüència si s'aprova una llei de toros que lesioni els seus interessos empresarials.



"Si aquest òrgan legislatiu prengués una decisió que considerem que lesiona algun dels nostres interessos empresarials, estudiarem el tema i actuaríem en conseqüència". Així de contundent s'ha mostrat l'empresari Pedro Balañá, que ha comparegut davant la comissió parlamentària que debat la ILP per prohibir les curses de braus.

Balañá ha demanat als diputats que acceptin 'la pluralitat de pensament de totes les persones que viuen a Catalunya' i que, des del màxim respecte a 'totes les sensibilitats i opinions', no acabin prohibint les corrides, perquè seria una 'limitació de la llibertat individual i una lamentable pèrdua d'una tradició històrica fortament arrelada a la ciutat i a Catalunya'.

Navega per les etiquetes

toros

COMENTARIS

+0
-0
boikot
sergibr, 18/03/2010 a les 22:33
Boikot Total als cinemes.
+0
-0
jaja
Anònim, 18/03/2010 a les 12:10
i tots els animals que us mengeu , com estan,,?, son animnals de segona, ignorants, mare de deu..
+0
-0
Per que els toros?
Anònim, 18/03/2010 a les 10:09
quin mal han fet per tractarlos d'aquesta manera,ells tambe tenen dret a morir ham dignitat.Trobo que tenim altres preocupacións que discuti del toros,l'atur ,la crisi ,la gent gran que no tenen prou ham el que cobren ,si es que cobren .Senyors siem asenyats i pensem .
+0
-0
ànims
Anònim, 18/03/2010 a les 09:58
estem amb vosaltres, toros sí,
+0
-0
Banyes no !!.... gràcies
En Pep si cola, 17/03/2010 a les 20:19
Que vol dir amb allò que tenen els toros? Si vol dir quelcom de banyes, ja n'hi ha prou de banyuts i de mala llet solta pel país, no creieu?.
+0
-0
Què s'ha cregut amenaçant un Parlament!
ondiatu, 17/03/2010 a les 18:59
Què es pensa que encara es viu en Franco per sortir amenaçant un Parlament?
Però qui s'ha cregut que és aquest fulano?

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

educaweb.cat
Vés a: Furvus 2008: bellesa feréstega

Furvus 2008: bellesa feréstega

Vinyes Domènech és un dels cellers que mes han contribuït en l'èxit de prestigi i vendes dels últims anys dels vins de la DO Montsant



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: