Quico Sallés | Actualitzat el 01/03/2010 a les 21:44h

EUiA no veu prioritàries les consultes

"Els ciutadans s'autodeterminen cada vegada que hi ha eleccions" afirmen els postcomunistes.

Civit, aquest matí a al seu d'EUA Foto: ACN

Els postcomunistes no veuen les consultes prioritàries. Segons declaracions d'aquest matí, de la portaveu d'EUiA, Mercè Civit, aquesta segona onada de consultes independentistes "no han tingut el suport de CDC ni el suport mediàtic d'altres moments". La parlamentària d'ICV-EUiA ha remarcat que les consultes no són prioritàries per al seu partit. Civit ha definit les noves consultes per la independència celebrades aquest diumenge com "un exercici del legítim dret a la llibertat d'expressió de la ciutadania". Segons la representant d'EUiA, els ciutadans s''autodeterminen cada vegada que hi ha eleccions, on hi caben totes les opcions, tant les independentistes com les federalistes".

COMENTARIS

+0
-0
Autoderminació = Autoderminació, no altra cosa
Marina, 02/03/2010 a les 12:56
Comentaris propis d'stalinistes. La gent s'autodetermina quan es determina, aviam quan deixem de dir bajanades. Si està votant un 93% a favor de la independència i voslatres sense veure res!
+0
-0
Decebedor
Anònim, 02/03/2010 a les 11:55
No em pensava pas que un partit d'esquerres que aposti per alternatives no cregui que un referèndum no sigui un dret irrenunciable de cada nació.
+0
-0
La llibertat no es prioritária?
Ángel, 01/03/2010 a les 23:03
"Escoltant Duran, Mas, Ridao o Carod queda bastant clar que els projectes de CiU i ERC no van en absolut més enllà de l'estricte marc autonòmic espanyol"

Salvar Espanya. Aquest sembla que sigui el principal objectiu de les actuals forces parlamentàries catalanes. I no estic parlant del PSOE-psc o del PPC, sinó de CiU i d'ERC. Només cal escoltar les declaracions d'alguns dels seus màxims dirigents per arribar a aquesta conclusió.

Amb l'excusa de la crisi econòmica, dia sí dia també assistim a alguna declaració de Duran, Mas, Ridao o Carod en què s'ofereixen al PSOE per salvaguardar l'estabilitat d'aquest Estat que tant ens estima i que només ens roba 22.000 milions d'euros l'any! Us imagineu com es podria combatre la crisi econòmica a Catalunya amb 22.000 milions més de pressupost cada any: quantes escoles, quants hospitals, quants eixos transversals i no transversals es podrien fer? Com es podrien augmentar les pensions dels nostres avis, quantes ajudes es podrien destinar a salvar empreses que tot i ser rendibles es veuen abocades a tancar per falta de finançament i liquiditat?

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

educaweb.cat
Vés a: Furvus 2008: bellesa feréstega

Furvus 2008: bellesa feréstega

Vinyes Domènech és un dels cellers que mes han contribuït en l'èxit de prestigi i vendes dels últims anys dels vins de la DO Montsant



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: