Quico Sallés | Actualitzat el 10/02/2010 a les 00:48h
Sense cinturó però amb mig quilo de cocaïna
La Guàrdia Urbana de Barcelona atura un cotxe per no portar cinturó i els troben un grapat de droga.
La Guàrdia Urbana de Barcelona deté quatre homes amb 516 grams de cocaïna, 300 grams de marihuana i 2.650 euros en metàl·lic que duien en un vehicle que els agents van aturar per denunciar els quatre ocupants per no portar posat el cinturó de seguretat.
Els agents també van observar com el copilot estava preparant-se per fumar alguna d'aquestes substàncies amb tabac. Els fets van succeir aquest dilluns a dos quarts de nou del vespre a l'altura de l'avinguda Meridiana, número 41. El conductor, que tampoc no portava l'assegurança del vehicle, desprenia una forta olor a marihuana.
A més, sense assegurança
Els agents van fer una inspecció al vehicle, on van trobar les drogues en diferents llocs del vehicle, un BMW del model 325I. El vehicle es va traslladar al depòsit municipal per no tenir assegurança de responsabilitat civil. Per tots aquests motius, la patrulla de la Guàrdia Urbana va procedir a la detenció de Manuel Jesús L. Z. de 32 anys, Xavier M. T. de 31 anys, Javier F. B. de 32 anys i Jordi C. R. de 30 anys.