El camió accidentat que transportava gas, al lateral dret de l'AP-2 en sentit Lleida.
La Direcció General de Protecció Civil de la Generalitat (DGPC) manté activada la fase d'alerta del Pla especial d'emergències en el transport de mercaderies perilloses per carretera i ferrocarril a Catalunya (TRANSCAT) per l'accident, aquest matí, d'un camió cisterna a l'AP-2 al pk. 150, al terme municipal de Puigverd de Lleida. La DGPC ha activat la fase d'alerta a dos quarts de vuit del matí d'aquest dimarts 9 de febrer.
A conseqüència de l'accident el conductor del camió ha resultat ferit lleu i la cisterna, que transporta gas natural liquat (baixa temperatura), ha bolcat i s'ha malmès el recobriment exterior. Vuit dotacions dels Bombers treballen a la zona i resten a l'espera de l'arribada d'un altre camió per fer el transvasament de la càrrega. D'altra banda, 7 patrulles dels Mossos d'Esquadra treballen en la senyalització del tall i la gestió del desviament de vehicles. A hores d'ara, la via resta tallada en els dos sentits de la marxa.
Alícia Gámez: 'Estic molt contenta d'estar de tornada a casa i la meva felicitat serà completa quan tornin l'Albert i el Roque' 'Estic molt contenta d'estar de tornada a casa i la meva felicitat serà completa quan tornin l'Albert i el Roque. Tots dos es troben bé, hem estat ben tractats i ens han atès bé dins de les limitacions dures del desert. Agraeixo al govern el treball que ha realitzant i el que seguirà realitzant. També agraeixo la solidaritat que la societat espanyola i catalana ha manifestat al llarg del captiveri. Ara el que vull és descansar. Moltes gràcies a tots pel vostre suport i per tot el que heu treballat'. Aquestes han estat les primeres paraules públiques d'Alícia Gámez, la cooperant catalana que restat segrestada per Al Qaeda del Magrib Islàmic durant 102 dies.
"El meu ídol de ficció preferit és Déu"
Hommer Simpson