Redacció Barcelona | Actualitzat el 08/02/2010 a les 10:05h

L’exèrcit israelià arresta una activista catalana a Ramallah

La periodista catalana Ariadna Jove Martí arrestada per l'exèrcit israelià a Ramallah

Soldats israelians van irrompre la matinada d'aquest diumenge a l'apartament de Ramallah, situada a l'àrea A de Cisjordània, de les activistes del Moviment de Solidaritat Internacional, al·legant que els havia vençut el visat d'estada a Israel.

La periodista catalana Ariadna Jove Martí i l'estudiant australiana Bridgette Chappell han estat traslladades a la presó militar d'Ofer, on les van posar en mans de la unitat d'immigració de la policia israeliana. La incursió nocturna i la detenció de les dues activistes pot violar els Acords d'Oslo entre Israel i l'Autoritat Palestina, que prohibeix qualsevol invasió israeliana a les àrees A de Cisjordània no urgent ni directament relacionada amb la seguretat.

El govern espanyol demana explicacions

El govern espanyol va sol·licitar aquest diumenge a Israel que precisi les circumstàncies que van envoltar  la detenció de l'activista catalana Ariadna Jové a Ramallah per part de l'Exèrcit israelià. Representants de la diplomàcia espanyola s'han posat en contacte amb el centre on es troba retinguda l'activista, segons han informat fonts del ministeri d'Exteriors.

Navega per les etiquetes

activistaarrestactivista segrest

Notícies relacionades

COMENTARIS

+0
-0
Que la dejen donde la tienen
John Wayne contra los indios, 08/02/2010 a les 10:37
No nos hace ninguna falta aquí, en España.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

educaweb.cat
Vés a: Furvus 2008: bellesa feréstega

Furvus 2008: bellesa feréstega

Vinyes Domènech és un dels cellers que mes han contribuït en l'èxit de prestigi i vendes dels últims anys dels vins de la DO Montsant



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: