VÍDEO Garcia Albiol reparteix petons contra la independència

El líder del PP català inicia la seva fase de la campanya “La Catalunya valenta”

| 19/05/2017 a les 14:40h
Arxivat a: Política, Xavier Garcia Albiol, campanya, PPC, PP, Xavier García Albiol
El president del PP català Xavier Garcia Albiol ha començat avui la segona fase de la campanya “La Catalunya valenta”, una sensual iniciativa en positiu per fer front a “la discòrdia, la divisió i la fractura del separatisme". Albiol convida els catalans a ser els “protagonistes” i “donar-se un petó a favor de la convivència”. Ell mateix, en el vídeo que s'ha fet públic, dona exemple i fa dos petons a dues noies.



D'aquesta manera, Albiol se suma a la imatge principal de la campanya presentada fa unes setmanes “perquè volem que Catalunya segueixi formant part del gran projecte que és Espanya”, ha dit el líder popular.

Albiol convida tots els catalans no independentistes a sumar-se a la proposta i demostrar que volen seguir sentint-se catalans i espanyols amb naturalitat: “Independentment de ser d'esquerres o de dretes, estem a favor de la llibertat, la democràcia, la concòrdia i la convivència”. 
 

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Petons per la teva mama
Anònim, 19/05/2017 a les 14:56
+29
-1
Si hem vol fer un petó,jo l´hi diré on.
snake
Anònim, 19/05/2017 a les 17:10
+19
-0
prefeixo una serp de cascabell, no son traidores
Així no té gràcia!
Anònim, 19/05/2017 a les 18:58
+15
-0
Les dues noies haurien d'haver estat la Carme Forcadell, o la Irene Rigau, o la Joana Ortega. A veure si els hagués fet un petó si s'hi haguessin presentat amb unes estelades a la galta.
Patètic
Pauet, 19/05/2017 a les 19:34
+17
-0
Unionistes: de debò que no us fan vergonya els vostres representants? Iceta, Rabell, Albiol, Arrimadas...
Si no ho veig no m' ho crec
Berlin, 19/05/2017 a les 19:59
+17
-0
No poden fer una campanya pel NO normal on expliquin totes les avantatges que tindríem els catalans si "seguimos creciendo juntos"???????? Ah se m' havia oblidat, no en poden dir cap per això es dediquen a fer cartellets ridículs on un noi "català" es dona un petonet amb una noia "espanyola". I amb això ja s' arregla tot, ens poden continuar fotent econòmicament i aixafant la nostra llengua i cultura.
Si senyor!!!
Ramonet, 19/05/2017 a les 20:38
+14
-0
"Catalunya va lenta"però amb petonets on jo sé, l'Albiol farà miracles.És el Sandro Rey català.
Referèndum
Anònim, 20/05/2017 a les 07:11
+14
-0
Però no pareu de dir que el referèndum és ilegal? Pq feu campanya pel no si no es farà el referèndum. O és que potser si que es farà i mentiu a la gent?
unionistes
Anònim, 20/05/2017 a les 10:28
+14
-0
Aquests unionistes, entre abraçades i petons fan el ridícul constantment.
Pintar-se la cara amb la bandera espanyola per fer un anunci de campanya, demostra el seu potencial intelectual. Això demostra que fa campanya per un altra pais.
Estem en el bon cami!!!!!!
Series la estrella estrellada
Anònim, 20/05/2017 a les 14:54
+12
-0
El Circ Cric, busca gent.
A cagar a la via
Anònim, 20/05/2017 a les 15:51
+12
-0
Fiel reflejo del partido al que sirve.
Increíble nivel
Anònim, 20/05/2017 a les 16:45
+11
-0
Que envidia me da este individuo. Siempre obtiene una unanimidad de votos a favor impresionante.
65 a 0. Cuando escribo estas lineas.
Cuenta para tu partido semejante hazaña.
Increíble nivel
Anònim, 21/05/2017 a les 17:14
+2
-0
García, soc el de les 16.45,el teu record es ya casi mundial. Mes que res per si su vol fer mirar.
A les 17.12,h el resultat es 152 a 1.- ja a doblat l´ultim reconte.