| Actualitzat el 30/11/2009 a les 08:32h

TV3 s'ha assabentat, per fi, de les consultes d'independència

El Telenotícies va informar de l'acte de la Coordinadora a Barcelona

El bloqueig de silenci que patien les consultes populars sobre la independència de Catalunya es va trencar aquest diumenge al vespre, quan el Telenotícies Vespre de TV3 va informar de l'acte de la Coordinadora Nacional de Consultes celebrat al Fòrum de Barcelona.

Una primera escletxa havia estat a mitja setmana la referència la roda de premsa celebrada a Madrid pels promotors d'Osona Decideix, amb Alfons Löpez Tena al front. És significatiu que la televisió nacional de Catalunya es decidís a fer algun esment just arran d'un fet produït a la capital de la metropolli, i no pas al territori nacional. Són coses que passen quan es té com a referència professional la capital de l'imperi.

La bona nova de la conversió  de TV3 ja era previsible des del matí, quan els assistents a la consulta van veure una unitat mòbil de la TVC aparcada prop de la sala del Fòrum que acollia l'acte. Ara que s'ha obert la porta, caldrà seguir amb atenció si el tractament d'ahir a la nit es un salt endavant en la pluralitat informativa o bé una relliscada informativa que algun professional del mitjà haurà de pagar cara.


Navega per les etiquetes

consulta independència

COMENTARIS

+0
-0
Periodisme real
Xavier Martínez, 30/11/2009 a les 15:07
Jo no sóc periodista però em sembla que un dels principis del periodisme és informar dels aconteixements que succeixen al nostre país i més de la rellevància dels referèndums que es posaran en marxa el 13D.
La realitat de la nostre societat no es pot oblidar i fer veure que no passa res. En uns moments tant crucials pel nostre país i per les nostre gents és molt important que la nostre TV Nacional fagi periodisme.
Ara si que TV3 té un 10 en informació.
+0
-0
Xiiist - silenci !
Anònim, 30/11/2009 a les 11:14
A la classe política no l’hi agrada que la societat civil agafi l’alternativa Principalment els socialistes i lògicament els mitjans on influeixen – o dominen- intentaran que se’n parli com menys millor, cada vegada queden més retratats aquesta colla de botiflers , és ben còmic veure la seva incomoditat de sucursal !

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Recull fotogràfic
Vés a: Les nevades dels últims anys

Les nevades dels últims anys

Galeries de fotos dels temporals de neu arreu del país, des del 2003 fins a l'actualitat.

educaweb.cat


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: