​Uns soldats de l'exèrcit espanyol es perden i truquen al 112

| 17/02/2017 a les 09:29h
Arxivat a: A la xarxa, Sant Climent Sescebes, Alt Empordà, exèrcit
Un escamot de soldats s'enfila a un vehicle, en una foto d'arxiu | Jordi Borràs
Aquesta notícia es va publicar originalment el 17/02/2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Uns soldats de l'exèrcit espanyol de Sant Climent Sescebes (Alt Empordà) que el passat dilluns feien exercicis d'orientació es van perdre i van haver de trucar al 112, segons informa El Punt Avui. Els soldats “van demanar auxili perquè se'ls havia fet fosc i havien perdut la ruta i no tenien cobertura”, explica el rotatiu. 

Els bombers no es van arribar a activar perquè els soldats perduts van ser trobats ràpidament.
 

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

espero que no los manden a ningún conflicto...
Anònim, 17/02/2017 a les 10:28
+24
-46
mejor que se queden haciendo maniobras en españa, así correran menos peligro y puede que sobrevivan un poco más...
Gila
Anònim, 17/02/2017 a les 10:47
+36
-44
Ring, ring, ring..., ¿es la guerra?, es que estábamos invadiendo su país y nos hemos perdido, ¿nos pueden bombardear un poco para ver si se ilumina el camino?
Gila dixit.
Gila
Anònim, 17/02/2017 a les 10:50
+13
-46
Ring, ring, ring..., ¿es la guerra?, es que estábamos invadiendo su país y nos hemos perdido, ¿nos pueden bombardear un poco para ver si se ilumina el camino?
Gila dixit.
Mentida
Anònim, 17/02/2017 a les 11:29
+50
-16
això és mentida Informeu primer
Creu vermella
Anònim, 17/02/2017 a les 11:43
Interessant
+55
-2
van ser de la creu vermella a rebre curs de topografia per part dels militars i es van perdre dues persones que pertanyien a la creu vermella
Mitómanos!!!
Anònim, 17/02/2017 a les 12:01
+52
-16
Sé que os encanta meteros con el ejército de España al mínimo fallo, pero aún así no llego a entenderlo ya que al mínimo conflicto real estoy seguro que el 99% de los que critican le suplicarían ayuda al ejército.

Dicho esto solo pretendo haceros entender que la gente que se perdió que iban vestidos con chalecos reflectares rojos con una cruz detrás eran unos empleados De la Cruz roja que se estaban entrenando en topografía, las fotos que se han agregado a la publicación deben tener mínimo unos 10 años y no tienen que ver con nadie perdiéndose sino con unas simples maniobras de entrenamiento.

Por cierto desde cuando el ejército viste de rojo fluorescente, con cruces gigantes en la espalda y sin armamento????

Por favor si tenéis tal facilidad para publicar mentiras sin siquiera tener la mínima intención de contrastar nada controlad esos impulsos y esperad a tener una buena noticia y que sea real.

Parece mentira que hoy en día la gente se crea cualquier gilipollez (perdón por las maneras, pero no hay otro modo de definirlo) que lea por internet.

Cuánto daño han hecho las redes sociales....
com voleu que tiri endavant aquest País
Anònim, 17/02/2017 a les 12:23
+13
-38
No em puc creure la notícia... Com voleu que tiri endavant aquest País?.... La pobre cabra de la Legion no s'hauria perdut mai...
Que tothom s'agafi aquesta ironia com vulgui... jejejeje
Els bombers no es van arribar a activar...
Anònim, 17/02/2017 a les 12:59
+13
-42
...perquè no podien parar de riure!!
Ja,ja
Anònim, 17/02/2017 a les 13:01
+6
-42
com perejil es una illa no es podien perdre,pero a la que surten al món real,ja,ja.Pobre madre pàtria si tenen que defensarla
Creu Roja
Anònim, 17/02/2017 a les 14:12
+49
-0
Com bé s'ha dit, les persones extraviades eren de la Creu Roja, voluntaris que cursaven una formació en orientació. Es va fer fosc i van trucar per avisar de que trigarien (a la zona nomes te cobertura el 112), precisament per evitar que s'actives cap protocol de recerca.

Els militars l'unic que hi tenen a veure es que eren els que formaven a dits voluntaris. Altres zones no, pero el camp on fan maniobres se'l deuen coneixer "una mica"
PARA Anònim, 17/02/2017 a les 12:01
JP, 17/02/2017 a les 14:36
+9
-42
SI QUE HACEN DAÑO LAS REDES, SOBRE TODO CUANDO GENTE COMO TU ESCRIBE. Y , POR CIERTO, AÚN A RIESGO DE PARECER ZÁFIO , SABES LO QUE PUEDES HACER CON TU EJÉRCITO DE PACOTILLA?, PUES ESO.
Quina gràcia!
Anònim, 17/02/2017 a les 15:33
+44
-10
A alguns els hi encanta enfotre's de l'exèrcit, però com hi hagi un incendi bé que correran a demanar'ls-hi auxili.
NO EREN SOLDATS.
Isaac Gonzalvo, Voluntari de la Creu Roja de Barcelona., 17/02/2017 a les 17:03
+47
-2
NO EREN SOLDATS.
Eren voluntaris de la creu roja, que estaven fent un curs d'orientació i cartografia, impartit per l'exèrcit. Dos es van desorientar i van trucar al 112 perquè els hi fessin de pont amb el telèfon del sergent, ja que no tenien cobertura.
I ho sé, perquè jo hi era, doncs jo vaig fer el curs aquell mateix dia, també, i els que es van perdre, van ser companys meus de la creu.
No fem com la premsa centralista, i publiquem només la veritat, sisplau.
No hem de caure en aquests paranys, ens agradi més o menys, aquesta notícia és falsa.
L'exèrcit ens estava ensenyant quelcom important i ara ells surten perjudicats.
No ens rebaixem al nivell de les clavegueres.
UME
Joan V., 17/02/2017 a les 17:50
+47
-3
Perquè ningú posa el video del l'aeroport de Xile,amb tots el Xilens acomiadant amb aplaudiments a la unitat de la UME,després de combatre uns dels majors incendis de Xile?....
No es creïble...
Albert Moreno, 17/02/2017 a les 18:25
+12
-5
No estic d'acord amb les maniobres que s'estan efectuant prop de les poblacions civils... Malgrat tot, fa mes de 38 anys que vaig fer la mili i si et perds... t'espaviles...!!! No es creïble...!!!
SALUT I REPÚBLICA CATALANA.
Ni el millor.!!!!!
SAMURAI1973, 17/02/2017 a les 19:17
+4
-42
acudit d'en Gila ho pot superar!!!!!.
Que bo!
Anònim, 17/02/2017 a les 21:56
+6
-42
Hem d'ajudar al necessitat.