Vota
Resultat:
66 vots
Osona.com | Actualitzat el 12/11/2009 a les 17:14h

Josep Anglada, condemnat per agredir un menor

El president de PxC haurà de pagar 450 euros de multa, 60 euros d’indemnització i assumir els costos del procés.


Josep Anglada, el dia després de la picabaralla amb el menor.

El jutjat número 5 de Vic ha condemnat el líder de la PxC i cap de l'oposició en aquesta ciutat, Josep Anglada, a pagar 450 euros de multa al considerar provat que va donar el cop al cap a un jove que li va dir “fatxa”. Segons la sentència, Anglada també haurà de pagar 60 euros al jove a qui va agredir, a més d'assumir el costos del procés.

Els fets van passar el dia 15 d'octubre a la Plaça Don Miquel de Clariana de Vic. Segons es recull en la sentència, Anglada era a la plaça igual que el denunciant. El polític li va dirigir una “expressió desafiant”. Després d'un creuament de mirades, el jove li va dir “fatxa” i Anglada va respondre “fill de puta”. Anglada li va clavar un cop de cap i es va iniciar una baralla.

Segons es recull en la sentència, el cop de cap que Anglada va donar al menor li va provocar una contusió nasal amb hematoma, sense que aquest cop deixés seqüeles al menor. A més, va trencar les ulleres del noi. Després d'aquest primer cop, el denunciant i l'acusat es van donar empentes i van “intentar donar-se cops de puny”. Aquesta baralla va provocar a Anglada algunes lesions com dolor cervical i diverses erosions a la cara.

En el moment dels fets, Anglada estava en aquesta plaça del nucli històric de Vic amb diverses persones i el menor denunciat anava amb dos joves més. Anglada també va presentar denúncia contra els dos menors però la vista per aquest cas s'haurà de fer en un jutjat de menors, a Barcelona.

En la vista oral es va admetre que hi havia hagut una agressió mútua. En aquella vista un dels testimonis va negar que els menors es presentessin com a membres de la CUP, tal i com Anglada va explicar el dia dels fets. A efectes d'imposar-li una multa, el regidor va declarar que no tenia ingressos econòmics propis. En la sentència es deixa clar que aquest argument d'Anglada és “inverosimil” perquè aquest té un càrrec “representatiu” que li suposa obtenir algun tipus d'ingrés.

Durant la vista feta als jutjats de Vic, l'advocat del menor, Antoni Iborra, va demanar una indemnització econòmica de 3.000 euros per una falta de lesions. El ministeri fiscal també va demanar una multa econòmica, de menor quantia, mentre que la defensa d'Anglada, exercida per l'advocat vinculat a la ultradreta, Esteban Gómez Rovira, va sol•licitar-ne la lliure absolució.

Més informació des d'Osona.com

Navega per les etiquetes

Josep AngladaagressióPxC

Referències a Internet

Josep Anglada

COMENTARIS

Carai!
Albert, 12/11/2009 a les 18:28

No simpatitzo amb els conceptes ideologics d'Anglada, però tal com estan les coses si per dir "fatxa" a certes persones et donen 60 euros. Festa de llums i colors.
Advocat
Pol, 12/11/2009 a les 21:07

Esteban Gómez Rovira, gran advocat i millor persona:

http://www.absurddiari.com/c/llegir.php?llegir=llegir&ref=86
increible
Joan de Vic, 12/11/2009 a les 21:28

Si endemés de ser agredit per dos qualsevol i defensar-se, encara te que pagar una multa per agressió (en defensa pròpia), es que a mi no m'estranya gens ni mica que en aquest país qualsevol cabró faci el que vulgui i com vulgui.
Qui collons va fer les lleis d'aquest país?
Senyors meus,Espanya, La Puta Espanya! es una veritable CASA DE PUTES, i els que controlen les lleis uns VERITABLES FILLS DE LA GRANDÍSSIMA REPUTA!.
Mare i filla
Anònim, 12/11/2009 a les 21:34

Doncs si Espanya es Puta, Catalunya es una filla de Puta. Que be, oi!
res a veure
Pep, 12/11/2009 a les 21:35

Que te a veure la absurda senténcia de l'Anglada, amb el Gomez Rovira i el català, jo també ja n'estic fart de tanta imposició del català i l'he parlat desde sempre.
Els cabronets aquests que per dir-li fatxa encara cobren 60 euros,.... ja pot preparar la cartera que hasta jo li diré fatxa
PAIS PUTO PAIS, NO CAL PAS TENIR L'INDEPENDENCIA
incomprenssió
Joan de Vic, 12/11/2009 a les 22:00

Mare i filla, crec que no heu entès res de res del meu comentari.
quins collons!!!
Anònim, 12/11/2009 a les 22:25

Un menor julàio insulta a l´Anglada, ell repon amb paraules i l´ostien, a mes a mes el condenen a ell.
On hem arribat, els politcs corruptes, una justicia que fa plorar i una societat cada dia mes corcada.
tenim un 23 F a tocar, si no al temps!!!
Incomprensible
Josep_7491, 12/11/2009 a les 22:26

Si eren dos contra un, encara que un d'ells fos menor, la balança no estava equilibrada.
I tot això encara condemnen el que anava sol?
Carai. Això sí que és justicia.
El mínim que podia haver fet el jutge amb una mica de senderi -ja s'ha vist que no en té ni mica-, es deixar-ho correr.
I que consti, que no ho dic per defensar l'Anglada, però una baralla, o és de un a un, o no es justa.
O es que potser aquest menor feia metre cinquanta i tenia deu anys?
Perque ni ha que, tant sols amb quinze o setze, ja son, físicament, homes fets i drets.
Jutges. Menys carrera i més carretera, que és el que val, xicots. La realitat de la vida no s'apren en els llibres.
De fatxes ja en queden menys
Anònim, 12/11/2009 a les 22:58

Aquests residus del franquisme, els fatxes mireu si son cobarts que s'atreveixen amb nanos...com poden ser tan desgraciats......espero que en trobi un de la seva edat i li trenqui el morro.
Si fos el català l'insultat com a "polaco" no haurua tingut cap importancia,oi???
per cert si espanya es una PUTA MERDA Catalunya es impossible que sigui una filla de puta perque no va sorgir d'espanya,va sorgir d'ella mateixa i després ens la vam pendre...
I si la veritat espanya sempre serà una auténtica MERDA A NIVELL MUNDIAL...
a Anònim, 12/11/2009 a les 22:58
John Wayne contra los indios, 13/11/2009 a les 01:12

Tú si que serás UNA PUTA MIERDA toda tu PUTA VIDA, chaval. Por mucho que Cataluña se secesionase de España, tú no tendrías remedio.
Ahora vamos a la noticia:
John Wayne contra los indios, 13/11/2009 a les 01:20

Eso de "menor de edad" es muy relativo; un tiarrón de 17 años y 11 meses, con metro noventa de estatura, y ancho como un armario de 3 puertas sería un menor a efectos legales.

De todas maneras Anglada no tiene perdón por pegar en la cara a una persona con gafas. Esto me recuerda a los catalibanes que hostiaron a Arcadi Espada, que también lleva gafas; y a los otros dos catalibanes que patearon al profesor universitario Francisco Caja, que también las lleva. ¿Y dónde está el juez que condene a esos indeseables, eh? ¿Dónde?

¿Y dónde está el puto juez y la puta policia que investigue, aprese y condene a los catalibanes que lanzaron gasolina ardiendo en Tarrasa a las personas que veían un partido de la Selección? ¿Eh? ¿Dónde?

Esta es una región de chiste. Pero de chiste malo, claro.
fatxa
noi de Vic, 13/11/2009 a les 09:26

Aquest gamarús de l'Anglada hauria de rebre una sanció exemplar. Ja n'hi ha prou!! no és la primera vegada que es baralla amb canalla i a més l'hi va faltar temps per anar a explicar-ho tot ( la seva versió = mentida) als mitjans. Això també s'hauria de sancionar, si més no políticament. No sé com algú pot creure's i votar un gilipolles tal.
Fatxes
Joan de Vic, 13/11/2009 a les 11:56

Aquests de "tanta cultura" que parlen dels fatxes, aqui us deixo uns enllaços a on surten els fatxes de debò que hi ha a Espanya i que encara son al poder. A veure si apreneu una mica d'història.


http://www.fotomusica.net/atado.pps


http://www.slideshare.net/guest381f70/atado-y-bien-atado1-2415045


I que jo hagi vist, aqui l'Anglada no hi surt pas, però si que hi son tots aquells que ens tenen immersos a la crisis i que no estan fent gran cosa per solventar-ho.
si si fatxa!
noi de vic, 13/11/2009 a les 12:42

També hi ha enllaços que t'ajudaran a veure qui és aquest persnonatge


http://www.youtube.com/watch?v=Ju7rHmW0fqA&feature=fvsr


apa salut
Mamarratxo
ciutadà33, 13/11/2009 a les 21:16

Aquest tio pot parlar català, dir-se Anglada i disfressar-se del que vulgui, però no és més que un quintacolumnista-botifler. Mort al Feixisme!
al ciutadà33
llorenç, 14/11/2009 a les 14:18

Pensa que quan dius "mort al feixisme" caldrà que et suicidis.
Al si si fatxa
Joan de Vic, 15/11/2009 a les 21:55

Això ja m'ho conec de sobres i ressobres, m'ho tinc més que vist i mastegat, però jo em refereixo no al que només voleu veure vosaltres del passat de l'Anglada, sinó a la pura realitat dels qui estan al poder en aquest moment a l'estat espanyol, i que no son més que un grapat de residus del franquisme i de la sang més purament falangista que el caudillo de espanya y por la gracia de Dios, va deixar atados y bien atados.

O sigui que reaccioneu d'una vegada, que el país ja no es el que era, però els que estan a Madrid i dins el govern, venen de la falange i del franquisme, i l'Anglada no es dins d'aquest cercle, però si que diu veritats com un temple mentre que els antics franquistes i falangistes defensen tot el contrari.

A mi no m'estranya gens ni mica que aquest país vagi enrere enlloc d'endavant.

Amb la gent que hi viu del propi país, encara no entenc com els immigrants i tota la merda que en ha vingut de fora, no estan ja al govern i fent les lleis que els convingui.

Es que cadascú te el que es mereix, i si aquí no heu reaccionat es no us mereixeu tenir ni casa vostra.

Amb raó venen tots a espanya, perquè hi ha un grapat de ganàpies adormits que no s'assabenten dels problemes fins que ja no els poden resoldre.

I llavors resulta que quan surt algú despuntant per sobre dels demés i dient les coses pel seu nom, resulta que es un fatxa perquè ha estat a força nova.

Com a mínim ha reaccionat davant d'un greu problema al que ningú planta cara, i perquè? perquè aquí tothom te collons d'insultar i maltractar, però ben pocs els tenen per defensar els nostres drets.

Feu servir una mica el cervell (si es que us funciona) i veureu fins a on estem ficats de porqueria, i fixeu-vos en el que fa un "fatxa" per solventar-ho.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Enquesta

Votaríeu Joan Laporta com a President de la Generalitat?
       Vots emesos: 423

Video

Més bombones i generadors Mentre la Cambra de Comerç de Girona quantificava en més de 100 MEUR les pèrdues de les empreses de la demarcació per la manca d'electricitat alguns productes es venien més que mai. Les botigues que van poder obrir van vendre tres vegades més de bombones de butà que en una setmana normal, les mateixes piles que venen en dos mesos, i molts van acabar les existències de llanternes, estufes i espelmes. Moltes famílies, però, van optar per a fer una inversió a llarg plaç i comprar-se un generador domèstic, per la qual cosa se'n van vendre sis vegades més que el que és habitual. Les gasolineres, però, van acabar servint fins i tot una mica menys de combustible que una altra setmana.

Aurea Dicta

"El meu ídol de ficció preferit és Déu"

Hommer Simpson

La muntanya màgica

                                                      
Història de la Corrupció.
 
 Carlos Alberto Brioschi
 Traducció d'Anna Casassas
Edicions La Campana, 2009
PVP 18,00€, 264 pàgs.
ISBN 978-84-96735-39-2

Rabiosa actualitat. Edicions La Campana té gust a triar. Isabel Martí, editora audaç i amb ull pels bons llibres ens torna a regalar un llibre de "rabiosa actualitat", com l'ha qualificat l'àcrata Francesc Sany.
"Història de la corrupció" és un títol fred però ple de debilitats humanes i divines.
Carlos Alberto Brioschi examina les «proeses corruptives» d'emperadors, governants, polítics, funcionaris públics, estafadors financers, i també de gent menys important. Analitza l'estranya passivitat social, que normailitza els suborns i els abusos .Aquesta història potser és breu, però brutalment interessant i intensa. I Brioschi la narra d'una manera precisa i brillant. Una frase marca el camí: «Tenia la consciència neta. No l'havia fet servir mai.» Aquest sarcasme d'Stanislaw J. Leg és la millor entrada a un llibre que, segons la crítica, és indispensable llegir per descobrir la dimensió universal de la corrupció. Des de Babilònia fins als cracs financers d'avui. (ND/Q.S.)


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: