Barcelona té la millor promoció econòmica del món, segons el «Financial Times»

Segons l'informe, la capital catalana té "una estratègia ben pensada i ben definida que combina l'ús intel·ligent de la tecnologia i estratègies de planificació urbana, amb la promoció general d'una manera molt efectiva"

Redacció
07 de gener del 2017
Actualitzat a les 11:20h
El servei de promoció econòmica de la ciutat de Barcelona ha estat elegit com el millor del món, segons un informe de la revista fDi Magazine, del grup Financial Times. Segons aquest estudi, on s'han analitzat 124 ciutats, Barcelona té "una estratègia ben pensada i ben definida que combina l'ús intel·ligent de la tecnologia i estratègies de planificació urbana, amb la promoció general d'una manera molt efectiva", ha informat aquest dissabte l'Ajuntament de Barcelona en un comunicat.

Una tàctica que, segons fDi Magazine, ha estat rendible perquè "ha ofert resultats tangibles durant un període on els fluixos d'inversió han decaigut a Europa però han estat positius a Barcelona i Catalunya". El segon tinent d'alcalde a Barcelona, Jaume Collboni, ha afirmat que vol "consolidar Barcelona com una de les grans trobades globals per a startups de base digital i indústries creatives".

A més, fDi Magazine conclou que Barcelona és la ciutat més eficient del món en promoció i captació ja que presenta la millor relació cost-resultat per la qual cosa, segons la publicació, Barcelona és també una de les ciutats amb més projecció de futur juntament amb Edimburg i Hong Kong.
Arxivat a